Toon posts:

logitech formula vibration feedback wheel werkt half/niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb al een hele tijd een logitech formula vibration feedback wheel, en heeft vroeger altijd gewerkt op mijn pc, maar de laatste (vrij lange) tijd werkt hij niet meer, of nog maar half. Dat kan ik zien aan het lampje van mijn stuur, en ingame natuurlijk, want de ene keer dat ik hem inplug (USB stuur) staat het stuur gewoon aan, en dan na een tijdje stopt het stuur ermee, dan doet het niks meer, maar staat nog wel bij de spelbesturingen. Andere keren dat ik het stuur inplug gebeurt er niks.

Ik heb hem getest op een andere pc, daar werkte hij wel gewoon zonder problemen, wat ik nog meer gedaan heb is mijn chipset drivers geupdate, video drivers geupdate, een extra windows geinstalleerd waar hetzelfde probleem was, voeding gebruik berekend en daar was volgens mij niks mis mee, maar dat is op basis berekend van wat zit er in mijn pc en hoeveel watt is dat. Wat ik ook nog gedaan heb is de drivers van het stuur opnieuw geinstalleerd, en verschillende versies. Ik heb ook directX geupdate, en opnieuw geinstalleerd. Maar het heeft allemaal niet geholpen, dus ik hoop dat jullie iets weten wat ik kan doen om mijn stuur weer aan de gang te krijgen.

Nog wat systeem info:

Moederbord: Asrock AM2NF6G-VSTA

Socket AM2 for AMD Athlon 64FX / 64X2 / 64 and Sempron Processors (Detailed support list is available on www.asrock.com/support/index.htm )
* NVIDIA NF-6100-405 Chipset
* Supports FSB 1000MHz (2.0GT/s), Hyper-Transport Technology and AMD Cool 'n' Quiet Technology
* Integrated NVIDIA GeForce6-class graphics DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0, Max. shared memory 256MB
* Supports Dual Channel DDRII800/667/533 with 4 x DIMM slots, maximum capacity up to 8GB
* ASRock AM2 Boost, ASRock Patented Technology to boost memory performance up to 12.5%
* Hybrid Booster - ASRock Safe Overclocking Technology
* Untied Overclocking: FSB enjoys better margin due to fixed PCI/PCIE buses
* 1 x PCI Express Graphics slot
* 1 x PCI Express x1 slot
* 2 x Serial ATA II 3.0Gb/s, support RAID 0, 1, JBOD, NCQ, and "Hot Plug" functions
* 7.1 CH Vista Premium level HD Audio (ALC888 Audio Codec)
* Windows Vista Premium Logo Hardware Ready
* HD 8CH I/O: 4 ready-to-use USB ports, HD 7.1 channel audio jacks

MvG BC

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 16:40 ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
heb je ook gewoon gekeken of je usb poort in orde is?

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Ja die werken allemaal, want andere apparaten doen het wel gewoon

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als die het straks echt niet doet en je hebt nog garantie dan zou ik het volgende ondernemen :
product eerst moeten slopen voor ik garantie krijg, mag dat? :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Haha, nee heb geen garantie meer, dus ja... das lastig, maar ik heb niet zoveel aan een nieuwe als het niet aan het product ligt...

wat ik wel kan doen is de klantenservice van logitech plat mailen... en dan zie ik wel weer wat ze doen, maar goed, ik wacht eerst een tijdje of er hier mensen nog dingen weten

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf nog een beetje zitten denken en kijken, maar het meest logisch gedacht, lijkt het op een stroomgebrek... want bij het opstarten gaat het stuur aan, en dan naarmate windows laad, krijgt het stuur kuren en gaat hij aan en uit, vervolgens blijft het uit... maar hoe kan ik de stroom controleren, als dat te controleren is?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 15:09 ]

Pagina: 1