Zet daar de regels in die ik in mijn post noem, als het goed is moet het dan weg zijn. Zo niet of als er problemen met je Igo komen verwijder je het weer/backup terug zetten!Anoniem: 269610 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:31:
[...]
In mijn sys bestand staat:
[folders}
app="%SDCARD%/iGO8"
[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
Dit staat op mijn sd kaart en ook bij programmabestanden. Kan je me verder helpen
Anoniem: 125609
Ik ben iGo8 nu ook aan het uitproberen, maar ik zie nergens de functie om meteen met 1 knop naar huis te navigeren, zie ik iets over het hoofd?
Nee zit er niet bij, wel kan je dat adres in de favorieten zetten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Anoniem: 144907
Ja , zit er wel bij, maar je hebt effe werk. :-)
In de Igo8 folder moet je het bestand DATA.ZIP openen en daarna zoek je naar de folder CONFIG. In deze folder zit het bestand KEYBIND.TXT Dat bestand pak je even uit in een folder zodat je het kan bewerken.
In het begin zie je de mogelijke commando's die je aan de hardwaretoetsen van uw toestel kan koppelen.
Ik weet niet welk toestel je hebt, maar ik heb het eerste toestel gekozen in dit bestand, nl [default]
Ik heb een Qtek S200 en die heeft 5 mogelijke hardwaretoetsen, dus C1-C5. Die heb ik dan gewijzigd naar:
[default]
C1="TILTDOWN"
C2="TILTUP"
C3="GOTOHOME"
C4="TOGGLEMUTE"
C5="PUTPINTOGPS"
UP="ZOOMIN"
DOWN="ZOOMOUT"
LEFT="ROTATELEFT"
RIGHT="ROTATERIGHT"
DIAL="MINIMIZE"
END="MINIMIZE"
JOGUP="VOLUMEUP"
JOGDOWN="VOLUMEDOWN"
ENTER="FOLLOW_OR_ANNOUNCE"
112="PUTPINTOGPS"
113="MAINMENU"
Terug inpakken in DATA.Zip en klaar is kees.
Als nu jouw thuisadres als eerste staat in Favorieten dan kan je bij een druk op hardwareknop C3 onmiddellijk navigeren naar huis.
Succes
In de Igo8 folder moet je het bestand DATA.ZIP openen en daarna zoek je naar de folder CONFIG. In deze folder zit het bestand KEYBIND.TXT Dat bestand pak je even uit in een folder zodat je het kan bewerken.
In het begin zie je de mogelijke commando's die je aan de hardwaretoetsen van uw toestel kan koppelen.
Ik weet niet welk toestel je hebt, maar ik heb het eerste toestel gekozen in dit bestand, nl [default]
Ik heb een Qtek S200 en die heeft 5 mogelijke hardwaretoetsen, dus C1-C5. Die heb ik dan gewijzigd naar:
[default]
C1="TILTDOWN"
C2="TILTUP"
C3="GOTOHOME"
C4="TOGGLEMUTE"
C5="PUTPINTOGPS"
UP="ZOOMIN"
DOWN="ZOOMOUT"
LEFT="ROTATELEFT"
RIGHT="ROTATERIGHT"
DIAL="MINIMIZE"
END="MINIMIZE"
JOGUP="VOLUMEUP"
JOGDOWN="VOLUMEDOWN"
112="PUTPINTOGPS"
113="MAINMENU"
Als nu jouw thuisadres als eerste staat in Favorieten dan kan je bij een druk op hardwareknop C3 onmiddellijk navigeren naar huis.
Succes
BedanktAnoniem: 144907 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:23:
Ja , zit er wel bij, maar je hebt effe werk. :-)
[default]
C1="TILTDOWN"
C2="TILTUP"
C3="GOTOHOME"
C4="TOGGLEMUTE"
C5="PUTPINTOGPS"
UP="ZOOMIN"
DOWN="ZOOMOUT"
LEFT="ROTATELEFT"
RIGHT="ROTATERIGHT"
DIAL="MINIMIZE"
END="MINIMIZE"
JOGUP="VOLUMEUP"
JOGDOWN="VOLUMEDOWN"
112="PUTPINTOGPS"
113="MAINMENU"
Succes
Tja dat van de verkeerde snelheid ligt niet aan iGo maar aan de kaartmakers....
KloptDjWannaB2002 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:41:
Tja dat van de verkeerde snelheid ligt niet aan iGo maar aan de kaartmakers....
Heb iGo nu paar dagen draaien op mijn i780, en vind het een prima navigatie; je kunt heel veel instellen en hij werkt best intuitief. Ik ondervind wel veel problemen als ik navigatie heb aanstaan en probeer te bellen (parrot) in de auto;
- Telefoon is flink vertraagd; openemen en neerleggen duurt minstens 5 seconden tussen knop induwen en actie.
- iGo loopt vaak vast als ik bel; moet dan batterij eruit halen en opnieuw opstarten
- Kwaliteit van telefoneren is erg laag; mensen met wie ik praat, klagen erover dat de verbinding steeds eventjes wegvalt.
Trekt de i780 dit gewoon niet of zijn er nog trucjes om dit wel goed samen te laten werken? In principe staan alle andere WM programma's uit als ik iGo opstart.
P.S. Standaard geeft iGo aan hoeveel tijd je nog moet rijden. Weet iemand hoe je kunt instellen dat iGo het aantal resterende kilometers en de verwachte aankomsttijd geeft? Ik heb het niet in de standaard opties kunnen vinden, maar wellicht kan het wel ingesteld worden via die config txt's.
- Telefoon is flink vertraagd; openemen en neerleggen duurt minstens 5 seconden tussen knop induwen en actie.
- iGo loopt vaak vast als ik bel; moet dan batterij eruit halen en opnieuw opstarten
- Kwaliteit van telefoneren is erg laag; mensen met wie ik praat, klagen erover dat de verbinding steeds eventjes wegvalt.
Trekt de i780 dit gewoon niet of zijn er nog trucjes om dit wel goed samen te laten werken? In principe staan alle andere WM programma's uit als ik iGo opstart.
P.S. Standaard geeft iGo aan hoeveel tijd je nog moet rijden. Weet iemand hoe je kunt instellen dat iGo het aantal resterende kilometers en de verwachte aankomsttijd geeft? Ik heb het niet in de standaard opties kunnen vinden, maar wellicht kan het wel ingesteld worden via die config txt's.
[ Voor 9% gewijzigd door RealCato op 07-10-2008 21:45 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Druk links op het kompas en de tijd enzo, daarna kun je instellen wat je wil zien, (let op de witte blokjes, die vinken het aan. Je kunt er 3 instellen, maar je ziet ze pas als je echt een route gepland hebt.RealCato schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:43:
Heb iGo nu paar dagen draaien op mijn i780, en vind het een prima navigatie; je kunt heel veel instellen en hij werkt best intuitief. Ik ondervind wel veel problemen als ik navigatie heb aanstaan en probeer te bellen (parrot) in de auto;
Vind eingenlijk wel jammer dat je er maar 3 in kunt stellen. Op mijn tomtom ben ik gewend dat je;Anoniem: 125609 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:14:
[...]
Druk links op het kompas en de tijd enzo, daarna kun je instellen wat je wil zien, (let op de witte blokjes, die vinken het aan. Je kunt er 3 instellen, maar je ziet ze pas als je echt een route gepland hebt.
- resterende afstand;
- resterende tijd;
- aankomsttijd;
- huidige tijd, en je kon je snelheid en de snelheidslimiet aflezen. Is het toch nog mogenlijk dit op Igo in te stellen?
En wat is het laatste versie van iGo8 v8.0.0.49545?
Signature
Iemand nog ervaring mee...BMW_M3 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:26:
[...]
Vind eingenlijk wel jammer dat je er maar 3 in kunt stellen. Op mijn tomtom ben ik gewend dat je;
- resterende afstand;
- resterende tijd;
- aankomsttijd;
- huidige tijd, en je kon je snelheid en de snelheidslimiet aflezen. Is het toch nog mogenlijk dit op Igo in te stellen?
En wat is het laatste versie van iGo8 v8.0.0.49545?
Signature
ja (ofwel beetje nutteloze kick)
de nieuwste build (8.0.0.54000) werkt hetzelfde als de eerdere builds. Ik heb alleen het idee dat hij nu beter corrigeert na een rotonde (na dat irritante inzoomen weer terugkomen op de zoominstellingen die ik had ingesteld).
Ik gebruik de skin Ultra 5.0 (zoek maar ff, is makkelijk te vinden), waarin je net ff wat meer info hebt dan in de standaard schil.
Ja ik gebruik ook de Ultra skin, dacht ook 5.0, is echt super. Overzichtelijk. Allemaal net wat beter doordacht dan de originele skin.
Heb nu een tijdje igo-8 een tijdje op mijn mio c230 draaien.
werkt goed maar is er een mogelijkheid om de button afsluiten er uit te halen.
als ik er op druk staat mijn mio vast moet ik hem koud starten.
mijn mio is niet unlockd igo-8 draait als main nav-prg
werkt goed maar is er een mogelijkheid om de button afsluiten er uit te halen.
als ik er op druk staat mijn mio vast moet ik hem koud starten.
mijn mio is niet unlockd igo-8 draait als main nav-prg
Registreren bij www.flitspaal.nl dan de gegevens voor igo (txt-bestand) downloaden en in de map content\speedcameras op je Igo-whatever kopieren.Anoniem: 162692 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:57:
weet iemand hoe je flitspalen in nav n go igo8 kan zetten?
Liefst van belgie
Oftewel, gekopieerd ergens van:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Let op dat als je daarna sd kaart erin doet dat het even duurt voordat die laad(1 malig)
Blijf je in de buurt dan alleen tekstbestand benelux erin ...
ga ook naar instellingen/waarschuwingen /waarschuwing snelheidscamera aanvinken plus ernaast die puntjes aanklikken en kies geluidssignaal bij het naderen(wat je wilt)
heb je vlaamse taal gekozen dan zie je een keuze eronder staan om te kiezen geluidssignaal etc
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Voor 62% gewijzigd door AtRi op 15-10-2008 19:50 ]
Eindelijk ben ik erachter dat er een R1 udpate voor Igo 8 uit is. Dit zou inderdaad heel wat van mijn huidige problemen met de software oplossen.
Gauw Content Manager gedownload en geïnstalleerd. Het duurde even voordat ik erachter kwam dat de SD-card in de reader moet zitten en niet in de PDA, maar goed... Nu startte het programma wel OK op, alleen komt het direct in een beperkte modus en meld dat er geen updates zijn op DVD of internet. Zelfs wanneer de firewall uitgeschakeld is, werkt het niet.
Moet de SD-card helemaal 'clean' zijn? Ik heb er nog wat extra file's zoals MP3's etc. opstaan, maar dat lijkt mij toch niet zo'n probleem?
Gauw Content Manager gedownload en geïnstalleerd. Het duurde even voordat ik erachter kwam dat de SD-card in de reader moet zitten en niet in de PDA, maar goed... Nu startte het programma wel OK op, alleen komt het direct in een beperkte modus en meld dat er geen updates zijn op DVD of internet. Zelfs wanneer de firewall uitgeschakeld is, werkt het niet.
Moet de SD-card helemaal 'clean' zijn? Ik heb er nog wat extra file's zoals MP3's etc. opstaan, maar dat lijkt mij toch niet zo'n probleem?
Wat mij opvalt aan iGo8 is dat vaak de trajectcontroles niet goed gaan. Dan is een trajectcontrole afgelopen, maar de navigatie blijft maar door piepen omdat die denkt dat je nog altijd in een trajectcontrole gebied rijdt.
Die bij de A4 enA10 hebben dit, gewoon je flitsmelding even uitzetten en weer aan, is het piepje weg!DjWannaB2002 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:50:
Wat mij opvalt aan iGo8 is dat vaak de trajectcontroles niet goed gaan. Dan is een trajectcontrole afgelopen, maar de navigatie blijft maar door piepen omdat die denkt dat je nog altijd in een trajectcontrole gebied rijdt.
Ja wel meer plekken hoor, ook op de A15. Maar het is gewoon irritant. Ik wil onder het rijden zo min mogelijk aan het scherm zitten, dus ook niet even de melding aan en uit zetten.DiMacho schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:14:
[...]
Die bij de A4 enA10 hebben dit, gewoon je flitsmelding even uitzetten en weer aan, is het piepje weg!
Dat de traject controle vaak aanblijft is vooral omdat de trajectcontrole flitspalen die op bv flitspaal.nl staan echt slecht zijn, qua positie, en vaak missen er palen of staan ze er dubbel/driedubbel in.
Ik heb zelf de palen voor de trajectcontroles A13 en A15 aangepast zodat ze 1) op de goede plek staan en 2) de goede richting op wijzen. Hierna heb ik geen problemen daar meer gehad. Dat is dus precies op de goede plek gezet, en eentje voor elke richting (soms staan de portalen ook niet op de zelfde hoogte dus zeker beter)
Helaas is er naar mijn weten geen online-flitspaal site gevonden die een echt goede flitspalen-DB heeft, Flitspaal.nl heeft ook te vaak het type paal verkeerd....
Ik heb zelf de palen voor de trajectcontroles A13 en A15 aangepast zodat ze 1) op de goede plek staan en 2) de goede richting op wijzen. Hierna heb ik geen problemen daar meer gehad. Dat is dus precies op de goede plek gezet, en eentje voor elke richting (soms staan de portalen ook niet op de zelfde hoogte dus zeker beter)
Helaas is er naar mijn weten geen online-flitspaal site gevonden die een echt goede flitspalen-DB heeft, Flitspaal.nl heeft ook te vaak het type paal verkeerd....
Anoniem: 255569
Iemand al een afdoende oplossing gevonden voor het irritante klikken van NavnGo (laatste versie)
Het heeft iets te maken met het groene balkje van GPS, het klikken gaat in hetzelfde ritme als het aan en uitgaan van dat balkje
Het heeft iets te maken met het groene balkje van GPS, het klikken gaat in hetzelfde ritme als het aan en uitgaan van dat balkje
Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je dat hebt aangepast. Want wat ik me zo herinner zijn het heel veel nummers die in de flitspaal lijst staan, waar ik zo 1, 2, 3 niet heel veel wijs uit werd.Sabbi schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:04:
Dat de traject controle vaak aanblijft is vooral omdat de trajectcontrole flitspalen die op bv flitspaal.nl staan echt slecht zijn, qua positie, en vaak missen er palen of staan ze er dubbel/driedubbel in.
Of gewoon je lijst even uploaden
K snap dr niets van ..m'n Nav n go igo 8 werkt(e) perfect ( TytnII ) maar zie geen wegen en kan de knop route niet bedienen en als ik zoek kom ik bij het toetsebord maar kan tikken wat ik wil , geen invoer
Wat is er gebeurt? werkte voorheen prima...opnieuw erop zetten helpt ook niet...GPS assist aa/uitgezet maar had ik ook al uit.
Alles werkt GPS ontvangst prima , kaar zit in conten/map
k krijg positie maar geen wegen of wat dan ook , en nogmaals ..invoer onmogelijk alsook knop route.
Nog even en dan gaat ie eraf en TT er maar op
iemand die weet wat ik moet/kan doen?
Of is dit net als het mail zend probleem ook weer de mobile 6.1 die me nekt .
Dan toch maar een rom terug dus

Wat is er gebeurt? werkte voorheen prima...opnieuw erop zetten helpt ook niet...GPS assist aa/uitgezet maar had ik ook al uit.
Alles werkt GPS ontvangst prima , kaar zit in conten/map
k krijg positie maar geen wegen of wat dan ook , en nogmaals ..invoer onmogelijk alsook knop route.
Nog even en dan gaat ie eraf en TT er maar op

iemand die weet wat ik moet/kan doen?
Of is dit net als het mail zend probleem ook weer de mobile 6.1 die me nekt .
Dan toch maar een rom terug dus
[ Voor 8% gewijzigd door scorpio op 21-10-2008 15:53 ]
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Tja, een ROM terug gaan is een idee maar..... ik zou graag een officiële HTC-ROM erop willen zetten in verband met garantie etc. Die heb ik op de HTC-site nog niet gevonden.
Er zijn natuurlijk wel diverse minder legale ROMs maar daar begin ik niet aan.
Er zijn natuurlijk wel diverse minder legale ROMs maar daar begin ik niet aan.
[ Voor 33% gewijzigd door WFvN op 21-10-2008 16:32 ]
heb er meerdere gehad..net ook nog ..maar nu via de HTC site off gevonden en erop gezet.
Heeft btw niets geholpen.Denk dat m'n igo brak is nu.
K ben nu wel ff bezig alle er weer op te zetten zoals k het had.
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Toevallig niet een of andere skin erop gezet die de boel verziekt?scorpio schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:44:
heb er meerdere gehad..net ook nog ..maar nu via de HTC site off gevonden en erop gezet.
Weet iemand of het mogelijk is om TMC te gebruiken op een HTC Diamond? Ik krijg bij het instellen "gevonden hardware" maar kan geen frequenties scannen, tevens wordt er een "Gpstmc"-dll of zoiets geinstalleerd, maar tot nu toe is t me niet gelukt om er iets mee te bereiken
Lijkt me dat het signaal toch wel opgepikt moet kunnen worden met de radio van de Diamond of zo
Lijkt me dat het signaal toch wel opgepikt moet kunnen worden met de radio van de Diamond of zo
Gezien de HTC geen TMC ondersteund: Nope.
Hooguit met externe ontvanger.
Hooguit met externe ontvanger.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb een Touch Pro met TT7 en net iGO8 geinstalleerd, alleen wanneer mijn gps een aantal satallieten heeft gevonden, en ik ogenblijkelijk kan navigeren, klapt de de gps eruit, en hangt de de telefoon.
Een soft reset is dan de enige manier.
Ik kan er dus ongeveer 45 seconden gebruik van maken.
TP met Romeo v1.13 rom.
TT7
IGO8 geinstalleerd.
TP met Romeo v1.13 rom.
TT7
IGO8 geinstalleerd.
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Kun je bij IGO8 ruimte besparen door gewoon bepaalde landen uit de content weg te gooien? Of werkt dat niet
Werkt uitstekend.stefijn schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:27:
Kun je bij IGO8 ruimte besparen door gewoon bepaalde landen uit de content weg te gooien? Of werkt dat niet
Ik heb alleen NL-BE-D erin zitten.
Ook alle talen en spraak van ongewenste dingen kan je er zo uit wieberen.
Dat vind ik ook één van de sterke punten van iGo. Je maakt vanzelf een samengestelde map door alleen die landen die je wilt in \content\map te zetten. Ook kan je zelf kiezen of je de 3D dingen er bij wilt hebben of niet.
iGo maakt gewoon een doorlopende kaart van aansluitende landen. Eventueel kan je de kaart met hoofdwegen erbij zetten om landen die niet aan elkaar zitten met elkaar te verbinden.
iGo maakt gewoon een doorlopende kaart van aansluitende landen. Eventueel kan je de kaart met hoofdwegen erbij zetten om landen die niet aan elkaar zitten met elkaar te verbinden.
Dat is denk ik te specialistisch voor hier. Ik verwacht dat je meer kans hebt op de plek waar je je rom vandaan hebt. Dit klinkt als een softwarefout, maar waar is moeilijk te zeggen. Het is heel afhankelijk van wat er in je rom zit, welke iGo versie het is, welke aanpassingen je nog gedaan hebt enz.MillZ schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:06:
Ik heb een Touch Pro met TT7 en net iGO8 geinstalleerd, alleen wanneer mijn gps een aantal satallieten heeft gevonden, en ik ogenblijkelijk kan navigeren, klapt de de gps eruit, en hangt de de telefoon.
TP met Romeo v1.13 rom.
TT7
IGO8 geinstalleerd.
Das inderdaad handig. Moet de dir-structuur van maps, poi etc ook blijven bestaan of kun je bijv. ook een map per land in maken en daar de verschillende files in zetten?gwystyl schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:30:
Dat vind ik ook één van de sterke punten van iGo. Je maakt vanzelf een samengestelde map door alleen die landen die je wilt in \content\map te zetten. Ook kan je zelf kiezen of je de 3D dingen er bij wilt hebben of niet.
Put your hand together for gwystyl!!!gwystyl schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:30:
[...]
Dat is denk ik te specialistisch voor hier. Ik verwacht dat je meer kans hebt op de plek waar je je rom vandaan hebt. Dit klinkt als een softwarefout, maar waar is moeilijk te zeggen. Het is heel afhankelijk van wat er in je rom zit, welke iGo versie het is, welke aanpassingen je nog gedaan hebt enz.
Ik heb de rom ROMeOS v1.21 erop gezet, en alle probs met iGO8 zijn verdwenen.
Dus toch een software foutje....gelukkig maar...
Bedankt man!
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Ik heb het net ff geprobeerd, maar als je het per land gaat doen (igo8\maps\landnaam\bestanden.*), kan hij geen mappen vinden. Je zal dus de originele structuur aan moeten houden. Hoewel die misschien niet heel intuitief is, zit er wel logica in en als je het eenmaal aan het werk hebt hoef je toch niet zoveel meer met de bestanden te klooienstefijn schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:11:
[...]
Das inderdaad handig. Moet de dir-structuur van maps, poi etc ook blijven bestaan of kun je bijv. ook een map per land in maken en daar de verschillende files in zetten?
Nee oke, maar dan was het wel veel flexibeler qua landen, want dan zet je ineens alles gegevens van een land erbij, dat moet je nu handmatig "synchroniseren". Maar goed, nog steeds flexibelgwystyl schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:17:
[...]
Ik heb het net ff geprobeerd, maar als je het per land gaat doen (igo8\maps\landnaam\bestanden.*), kan hij geen mappen vinden. Je zal dus de originele structuur aan moeten houden. Hoewel die misschien niet heel intuitief is, zit er wel logica in en als je het eenmaal aan het werk hebt hoef je toch niet zoveel meer met de bestanden te klooien
Ik heb Igo8 (versie 8.3.1.57.21) op mijn Mio C250 gezet en hij doet het prima.
De Igo directory staat in het flash geheugen en alle kaarten van Europa staan op mijn SD kaart.
Ik heb hem alleen nog niet onderweg getest.
Tot nu toe is het een flinke verbetering tegenover MioMap 3.3.
De Igo directory staat in het flash geheugen en alle kaarten van Europa staan op mijn SD kaart.
Die heb ik ook sinds deze week. Leuk nieuwtje hierbij is dat er nu wel verkeersborden worden weergegeven op de snelweg. Ook is de routeberekening wat sneller en gaat het invoeren van adressen een stuk vlotter. Verder onthoudt hij nu niet alleen de laatst ingevoerde plaatsnaam, maar ook de straat.cornfed99111 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:31:
Ik heb Igo8 (versie 8.3.1.57.21) op mijn Mio C250 gezet en hij doet het prima.
Nou is het wachten alleen op iemand die de ultra skin weer compatible maakt, want met de huidige start iGo 8.3 niet op
Heeft Igo8 (versie 8.3.1.57.21) bij jullie ook een grijs pijltje, of moet ik even wat gaan knoeien in Data.zip om het pijltje handmatig weer blauw te maken?
Ja die is bij mij ook grijs. Waarschijnlijk helpt het kopieren van de cursor uit de oude data.zip wel. De hele data.zip gebruiken lijkt me gevaarlijk; omdat de oude ultra skin niet werkt zal er wel van alles veranderd zijn in de verwijzingen.DjWannaB2002 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:18:
Heeft Igo8 (versie 8.3.1.57.21) bij jullie ook een grijs pijltje, of moet ik even wat gaan knoeien in Data.zip om het pijltje handmatig weer blauw te maken?
Denk dat ik dat maar ga doen dan, want vind die grijze net even wat minder duidelijk dan de blauwe.
Heb even gekeken in de data.zip. Maar daar is de daycar.bmp gewoon blauw net als in oudere versies van iGo. Geen idee dus waarom die dan toch grijs is.
Anoniem: 279157
Hoi ander vraagje:
Zou graag de TomTom stem John Cleese op m'n IGO 8 willen.
heb de files, maar krijg ze niet naar OGG geconverteerd.
krijg het niet voor mekaar via deze tip
_http://www.expansys.com/ft.aspx?k=36555&page=3
iemand een een idee?
alvast bedankt
Zou graag de TomTom stem John Cleese op m'n IGO 8 willen.
heb de files, maar krijg ze niet naar OGG geconverteerd.
krijg het niet voor mekaar via deze tip
_http://www.expansys.com/ft.aspx?k=36555&page=3
iemand een een idee?
alvast bedankt
Ik heb nu enkele ritten gemaakt met Igo8.
Mijn ervaring is positief. Alles werkt goed. De nieuwe features zijn een handige aanvulling.
De flitspalen worden goed aangegeven.
Ben weer (voorlopig) gelukkig met mijn nieuwe speeltje.
Mijn ervaring is positief. Alles werkt goed. De nieuwe features zijn een handige aanvulling.
De flitspalen worden goed aangegeven.
Ben weer (voorlopig) gelukkig met mijn nieuwe speeltje.
Anoniem: 210471
Iemand die weet waarvoor het knopje route is bij het begin? Ik heb een Omnia en Igo 8.0 en alles doet het maar alleen route kan ik niet selecteren..
Als je een bestemming hebt ingetypt kan je daar je route opslaan.Anoniem: 210471 schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:35:
Iemand die weet waarvoor het knopje route is bij het begin? Ik heb een Omnia en Igo 8.0 en alles doet het maar alleen het route kan ik niet selecteren..
Als je een adres hebt opgezocht en op 'tussenpunt toevoegen' hebt gedrukt (evt voor meerdere adressen), kan je daar de route optimaliseren of handmatig de volgorde van je tussenpunten veranderen.
Handleiding gevonden: http://www.navngo.com/con...iGO8_UserManual_Dutch.pdf
Echter klopt het dat ik niet kan vinden dat je kunt navigeren via contactp[ersonen zoals bij tom tom?
En POI's die je vind op internet zijn niet compatible met iGO?
Echter klopt het dat ik niet kan vinden dat je kunt navigeren via contactp[ersonen zoals bij tom tom?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 210471 op 03-11-2008 12:58 ]
Contactpersonen worden wel ingeladen, maar hij behandelt ze alsof het POIs zijn. Je hebt dus inderdaad geen optie Navigeer naar Huis/Adres/POI/contactpersoon, maar het kan wel op de volgende manier:Anoniem: 210471 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:55:
Navigeer naar --> POI --> in plaats/gps positie oid --> (tweede pagina) Contactpersonen
Dat kan van alles zijn: staat er niets aan info op de bron van je plaatje?stefijn schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:42:
[afbeelding]
Wat is dit eigenlijk voor versie/skin?
edit: ik zie dat je plaatje uit de TS komt. Misschien kan je de TS dan DM-en, want er staat geen website op www.dupondje.be en ik herken de skin niet iig.
[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 03-11-2008 19:33 ]
Geen idee, maar ik vind hem veel beter dan de originele!stefijn schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:42:
[afbeelding]
Wat is dit eigenlijk voor versie/skin?
stond in de OPFire69 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:12:
[...]
Geen idee, maar ik vind hem veel beter dan de originele!
Anoniem: 139421
Ik heb nu Igo 8 op m'n PDA(Qtek g100) gezet, had er eerst tomtom op.
Ik vind het een mooi programma, maar m'n gps signaal valt snel weg, en wordt dan niet meer gevonden.
Iemand een idee? Ik krijg wel vrij snel een gps-fix, maar ja, dan valt het signaal dus weg en kan ik niet meer navigeren.
Ik vind het een mooi programma, maar m'n gps signaal valt snel weg, en wordt dan niet meer gevonden.
Iemand een idee? Ik krijg wel vrij snel een gps-fix, maar ja, dan valt het signaal dus weg en kan ik niet meer navigeren.
En dat had je niet met TT? Want een fix heeft in principe niks met je software te maken. Het is je ontvanger die de fix moet maken.
Bij contactpersonen staat er niets......Moet je ze speciaal van Outlook kopieren dan?gwystyl schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:29:
[...]
Contactpersonen worden wel ingeladen, maar hij behandelt ze alsof het POIs zijn. Je hebt dus inderdaad geen optie Navigeer naar Huis/Adres/POI/contactpersoon, maar het kan wel op de volgende manier:
Navigeer naar --> POI --> in plaats/gps positie oid --> (tweede pagina) Contactpersonen
[...]
Weet iemand nog wat de map Dem voor is?
En weet iemand of text to speech werkt voor de Omnia?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 210471 op 06-11-2008 21:16 ]
Waar moet jde Text to speech folder neerzetten. In de content of in Igo map?Anoniem: 19058 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:46:
[...]
als je de juiste files hiervoor download (denk niet dat ik dat hier neer kan zetten) dan komt er vanzelf een stem met TTS in je menu. Maar het is niet aan te raden, misschien dat engels beter werkt maar NL is niet best.
Bij deze nog even vermelden dat Igo8 ook werkt op een Mio 268.
Alleen bij de stemmen was er een probleem (gestotter).
Dat is te verhelpen door de sys.txt aan te passen door dit in te voegen:
[sound]
queue_length=200
That's it..!
Alleen bij de stemmen was er een probleem (gestotter).
Dat is te verhelpen door de sys.txt aan te passen door dit in te voegen:
[sound]
queue_length=200
That's it..!
Moet zeggen dat de nieuwste update van iGo er wel gelikt uit ziet. Nog gelikter dan het er al uit zag.
Ook krijg je nu mooi de verkeersborden te zien (die grote blauwe borden boven de weg met de weg aanduiding en plaatsen). Enige nadeel is dan wel, dat de routebegeleiding zelf dan een stuk kleiner wordt. Kan me zo een paar afslagen voorstellen waar dat een nadeel zou kunnen zijn. Mits die natuurlijk snel genoeg de daarop volgende borden laat zien.
Ondanks deze nieuwigheden blijft iGo toch net zo soepel lopen als dat hij eerst deed.
Thumbs up voor NavNGo
Ook krijg je nu mooi de verkeersborden te zien (die grote blauwe borden boven de weg met de weg aanduiding en plaatsen). Enige nadeel is dan wel, dat de routebegeleiding zelf dan een stuk kleiner wordt. Kan me zo een paar afslagen voorstellen waar dat een nadeel zou kunnen zijn. Mits die natuurlijk snel genoeg de daarop volgende borden laat zien.
Ondanks deze nieuwigheden blijft iGo toch net zo soepel lopen als dat hij eerst deed.
Thumbs up voor NavNGo
Pics?DjWannaB2002 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:25:
Moet zeggen dat de nieuwste update van iGo er wel gelikt uit ziet. Nog gelikter dan het er al uit zag.
Thumbs up voor NavNGo
Oei dat wordt lastig want dat zou dan tijdens het rijden moeten en foto's maken tijdens het rijden is niet echt ideaal
Ik zou eens kunnen proberen een programma te gebruiken dat screenshots kan maken, maar weet niet of dat vandaag of morgen al gaat lukken.
OkeDjWannaB2002 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 11:20:
[...]
Oei dat wordt lastig want dat zou dan tijdens het rijden moeten en foto's maken tijdens het rijden is niet echt ideaal
Ik zou eens kunnen proberen een programma te gebruiken dat screenshots kan maken, maar weet niet of dat vandaag of morgen al gaat lukken.
Het gebruik is, voor zover ik dat kon zien, niet veel veranderd.
Het loopt allemaal net even iets soepeler maar mijn idee. Het intypen van het te zoeken adres verloopt soepel en de plaatsen worden snel gevonden. Verder is er aan de layout weinig veranderd. De bediening verloopt nog hetzelfde.
De routebegeleiding aan de hand van de pijlen heb je eigenlijk niet meer nodig omdat nu duidelijk de 'blauwe borden' in beeld komen. Wel heb ik de pijltjes nog eenmaal gezien, maar die zijn dan dusdanig klein dat ze net zo goed weggelaten kunnen worden (320x240 scherm).
Het laden van iGo duurt voor mijn gevoel wel wat langer, al kan ik dat niet onderbouwen want heb het nog nooit opgemeten.
Voor mij geld eigenlijk dat iGo gewoon weer een stukje beter is geworden dan het al was. Als je tevreden bent met de vorige versies, zal je ook zeker tevreden zijn met deze versie, zo niet meer tevreden.
Het loopt allemaal net even iets soepeler maar mijn idee. Het intypen van het te zoeken adres verloopt soepel en de plaatsen worden snel gevonden. Verder is er aan de layout weinig veranderd. De bediening verloopt nog hetzelfde.
De routebegeleiding aan de hand van de pijlen heb je eigenlijk niet meer nodig omdat nu duidelijk de 'blauwe borden' in beeld komen. Wel heb ik de pijltjes nog eenmaal gezien, maar die zijn dan dusdanig klein dat ze net zo goed weggelaten kunnen worden (320x240 scherm).
Het laden van iGo duurt voor mijn gevoel wel wat langer, al kan ik dat niet onderbouwen want heb het nog nooit opgemeten.
Voor mij geld eigenlijk dat iGo gewoon weer een stukje beter is geworden dan het al was. Als je tevreden bent met de vorige versies, zal je ook zeker tevreden zijn met deze versie, zo niet meer tevreden.
Fijn om te horen, ik ga eens op zoekDjWannaB2002 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:40:
Het gebruik is, voor zover ik dat kon zien, niet veel veranderd.
Anoniem: 210471 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:00:
[...]
Bij contactpersonen staat er niets......Moet je ze speciaal van Outlook kopieren dan?
Weet iemand nog wat de map Dem voor is?
En weet iemand of text to speech werkt voor de Omnia?
Bovenstaande had in één post gekund; gebruik de edit-knop als er niemand na je geantwoord heeft....Anoniem: 210471 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:21:
[...]
Waar moet jde Text to speech folder neerzetten. In de content of in Igo map?
Als het goed is laadt hij ze vanzelf in. Daarom is de eerste keer de hele werking heel traag tot hij klaar is met inlezen van de contacten. Je krijgt dan ook een melding van wat er gelukt is en wat niet. Het kan zijn dat je errors hebt gekregen (adres niet gevonden, postcode/plaats klopt niet of is niet uit te lezen). Als dat gebeurd is, krijg je je contacten niet te zien bij de POIs
TTS zou onafhankelijk van je toestel moeten werken, als je de goede bestanden op de goede plaats hebt staan en TTS hebt geactiveerd in de instellingen. Volgens mij moeten de bestanden in <igo map>\audio, en moet je dan de TTS-stem kiezen bij de regionale voorkeuren
De DEM map is voor terrein / hoogteverschillen. Als je een .dem bestand in die map zet zie je als het goed is heuvels/bergen tijdens het rijden. Heb je in NL vrij weinig aan; ik heb het nog nergens gezien in ieder geval. Ook niet als ik met de map browser in 3D in de buurt van Vaals/Valkenburg ga spelen.
Anoniem: 144907
Thnx voor de manual btw.Anoniem: 210471 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:55:
Navigeren via contactpersonen:
Gewoon contact opzoeken op PDA, MENU,dan klikken op Navigeren Naar. That's it. iGO8 start dan en navigeert naar het contactadres.
Als het niet automatisch gaat, zie ik niet een knop om dat wel te doen.gwystyl schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:29:
[...]
Als het goed is laadt hij ze vanzelf in. Daarom is de eerste keer de hele werking heel traag tot hij klaar is met inlezen van de contacten. Je krijgt dan ook een melding van wat er gelukt is en wat niet. Het kan zijn dat je errors hebt gekregen (adres niet gevonden, postcode/plaats klopt niet of is niet uit te lezen). Als dat gebeurd is, krijg je je contacten niet te zien bij de POIs
Is er iemand die de TTskin (tomtomskin) gebruikt http://artwork-igo8.blogs...ified-ttskin-updated.html en met een versie hoger dan 8.0.0xxx?
Ik krijg die skin niet aan de praat bij de versie 8.0.3xxx (of 8.3.xxx, weet zo even niet). Die skin is echt vele malen beter dan de niet afleesbare standaardlayout van Igo. (Jaja, gebruik dan Tomtom, maar het 3d navigatiegedeelte van Igo is beter dan dat van tomtom. Met deze skin het betere van beiden
)
Bij de vorige 8.0.0versie werkt ie dus wel.
Ik krijg die skin niet aan de praat bij de versie 8.0.3xxx (of 8.3.xxx, weet zo even niet). Die skin is echt vele malen beter dan de niet afleesbare standaardlayout van Igo. (Jaja, gebruik dan Tomtom, maar het 3d navigatiegedeelte van Igo is beter dan dat van tomtom. Met deze skin het betere van beiden
[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 10-11-2008 18:48 ]
De skins van 8.3.x zijn niet compatible met die voor 8.0.x helaas. Ik gebruikte de Ultra skin (van diezelfde pagina), maar die is ook nog niet aangepast aan 8.3stefijn schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:44:
Is er iemand die de TTskin (tomtomskin) gebruikt http://artwork-igo8.blogs...ified-ttskin-updated.html en met een versie hoger dan 8.0.0xxx?
Ik krijg die skin niet aan de praat bij de versie 8.0.3xxx (of 8.3.xxx, weet zo even niet). Die skin is echt vele malen beter dan de niet afleesbare standaardlayout van Igo. (Jaja, gebruik dan Tomtom, maar het 3d navigatiegedeelte van Igo is beter dan dat van tomtom. Met deze skin het betere van beiden)
Nee, zodra ik met TT verbinding had, bleef die ook intact. Nu krijg ik max.10 sec verbinding, daarna niet meer.Fire69 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:17:
En dat had je niet met TT? Want een fix heeft in principe niks met je software te maken. Het is je ontvanger die de fix moet maken.
Zou kunnen dat het aan de ontvanger ligt, maar na een harde reset heb ik weer precies hetzelfde.
Misschien andere poort gebruiken?
Andere vraag: ik heb met v8.0.0xxx 2008.04 kaarten, daar heb ik nu 2008.07 kaarten overheen gezet, en nu kijg ik de melding dat de kaarten verouderd zijn. Moet ik nog ergens iets instellen?
Hmm, jammer. Dacht al zoiets, maar omdat er bij die skin stond v8 en hoger... Dan maar even terug naar de oude versiegwystyl schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:01:
[...]
De skins van 8.3.x zijn niet compatible met die voor 8.0.x helaas. Ik gebruikte de Ultra skin (van diezelfde pagina), maar die is ook nog niet aangepast aan 8.3.
Andere vraag: ik heb met v8.0.0xxx 2008.04 kaarten, daar heb ik nu 2008.07 kaarten overheen gezet, en nu kijg ik de melding dat de kaarten verouderd zijn. Moet ik nog ergens iets instellen?
[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 10-11-2008 20:18 ]
zie mijn eerdere antwoord en vervang skin door kaartstefijn schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:46:
[...]
Hmm, jammer. Dacht al zoiets, maar omdat er bij die skin stond v8 en hoger... Dan maar even terug naar de oude versie
Hmmgwystyl schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:52:
[...]
zie mijn eerdere antwoord en vervang skin door kaart
Volgens mij moet je dit in de sys.txt zetten:
[debug]
disable_outlookpoi=1
[debug]
disable_outlookpoi=1
En hoe als je het wel wilt? Het ging niet automatisch bij mijAnoniem: 280038 schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:33:
Is er iemand die weet hoe ik de import van contactpersonen in IGO8 kan omzeilen?
Anoniem: 210471 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:34:
[...]
En hoe als je het wel wilt? Het ging niet automatisch bij mij
[debug]
disable_outlookpoi=0
Weet iemand of iGo ook de standaard voorgeprogrammeerde routes van Garmin aankan?
Wil 'm straks gaan gebruiken i.c.m. een Touch-HD voor motornavigatie. Dit lijkt mij mooier als GarminXT maar alle mooie mooie motorroutes zijn in het Garmin formaat.
Wil 'm straks gaan gebruiken i.c.m. een Touch-HD voor motornavigatie. Dit lijkt mij mooier als GarminXT maar alle mooie mooie motorroutes zijn in het Garmin formaat.
Ik weet dat iGo KML aankan, en ik gok dat je met ITNConverter (gratis) garmin files wel om kunt zetten naar KML.JaMaaT schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:51:
Weet iemand of iGo ook de standaard voorgeprogrammeerde routes van Garmin aankan?
Sowieso gebruik ik ITNConverter veel om motorroutes te maken, je kunt dmv Google Maps heel makkelijk routes maken, probeer maar eens
Ok thnx!DRAFTER86 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:28:
[...]
Ik weet dat iGo KML aankan, en ik gok dat je met ITNConverter (gratis) garmin files wel om kunt zetten naar KML.
Sowieso gebruik ik ITNConverter veel om motorroutes te maken, je kunt dmv Google Maps heel makkelijk routes maken, probeer maar eens
Offtopic:
Heb je al een communicatiesetje gevonden voor op de motor, of ben je voor de Parrot gegaan? Ik las ook je berichtje in het andere topic
Offtopic:JaMaaT schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:52:
[...]
Ok thnx!
Offtopic:
Heb je al een communicatiesetje gevonden voor op de motor, of ben je voor de Parrot gegaan? Ik las ook je berichtje in het andere topic
Ik heb vandaag bij de Media Markt een aanbetaling gedaan voor de Parrot SK4000, ze hadden hem dus niet op voorraad maar hij moest 139,- gaan kosten. Dat is vergelijkbaar met de meeste webshops, zoniet goedkoper. En als ik het niks vind breng ik hem terug
Ik zal mijn ervaringen nog wel melden.
[quote]stefijn schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:46:
De Qtek g100 heeft alleen een gpsontvanger op poort 4 met baudrate 9600 dacht ik.
Ik denk dat igo 8 er nog niet goed mee om kan gaan.
Of zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat het me niet gelukt is om IGo 8 te installeren?
Ik heb alleen de bestanden op m'n storagecard gezet, en het werkt gewoon als ik igo8.exe dubbelklik.
De Qtek g100 heeft alleen een gpsontvanger op poort 4 met baudrate 9600 dacht ik.
Of zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat het me niet gelukt is om IGo 8 te installeren?
Ik heb alleen de bestanden op m'n storagecard gezet, en het werkt gewoon als ik igo8.exe dubbelklik.
Thnx! Ik zoek toch iets compacter. Ben geen microfoon nodig. Ik ga toch niet bellen. Dus zoek een klein iets. Maar vaak zit je dan dat het volume niet hard genoeg is.DRAFTER86 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:14:
[...]
Offtopic:
Ik heb vandaag bij de Media Markt een aanbetaling gedaan voor de Parrot SK4000, ze hadden hem dus niet op voorraad maar hij moest 139,- gaan kosten. Dat is vergelijkbaar met de meeste webshops, zoniet goedkoper. En als ik het niks vind breng ik hem terug
Ik zal mijn ervaringen nog wel melden.
Anoniem: 105469
Hoi ,
Ik heb allemaal werkend gekregen ...
De saskia stem is nu vrij goed , ze slikt soms nog wel woordjes in omdat ze zo vlug moet zijn.
In de 8.3 is de rijbaanaanduiding wel een hele vooruitgang.
Maar het wordt er niet sneller op bij herberekening, ook vind ik blijft bij herberekenen bij een omleiding dat igo aan de oude berekende weg blijft vasthouden , met gevolg een pak meer km's.
Maar igo8 blijft de mooiste navi die er voor de pda aanwezig is .
Voor de tts moet ik opstarten via verkenner op de geheugenkaart, ik krijg er geen snelkoppeling het todayblad in wm5,
Heeft er iemand een oplossing?
De saskia stem is nu vrij goed , ze slikt soms nog wel woordjes in omdat ze zo vlug moet zijn.
Maar het wordt er niet sneller op bij herberekening, ook vind ik blijft bij herberekenen bij een omleiding dat igo aan de oude berekende weg blijft vasthouden , met gevolg een pak meer km's.
Voor de tts moet ik opstarten via verkenner op de geheugenkaart, ik krijg er geen snelkoppeling het todayblad in wm5,
Het TTS gedeelte werkt nog niet echt lekker.. de straatnamen worden vaak erg brak opgenoemd.
Maar de kwaliteit van het geluid bevalt me wel heel goed. Zijn er ergens HQ versies te vinden van bijv. Kate zonder tts?
Maar de kwaliteit van het geluid bevalt me wel heel goed. Zijn er ergens HQ versies te vinden van bijv. Kate zonder tts?
Koppeling maken aan een hardware button?Anoniem: 105469 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:57:
Hoi ,
Anoniem: 105469
Thanx , maar hoe doe je dit praktisch ?DjWannaB2002 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 08:20:
[...]
Koppeling maken aan een hardware button?
Ben niet zo bedreven in die dingen ,
Ik geprobeerd om de TTS te kopieeren naar het todayblad , maar neemt dit niet aan...
1. Maak een snelkoppeling in het start menu naar iGo:Anoniem: 105469 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:25:
[...]
Thanx , maar hoe doe je dit praktisch ?
Ben niet zo bedreven in die dingen ,
Ik geprobeerd om de TTS te kopieeren naar het todayblad , maar neemt dit niet aan...
- Zoek iGo8.exe op in verkenner, tap+hold en klik op copy
- ga naar \windows\start menu\programs
- tap+hold en klik op paste shortcut
- verander eventueel de naam naar iets anders, maar zorg dat de uitgang .lnk blijft
2. Wijs een button toe aan iGo
- ga naar start menu - settings - buttons
- klik op de button van je keuze
- kies iGo in het uitklapmenuutje onderin beeld
3. Wijs toch een button toe, ook al staat de TTS snelkoppeling niet in het uitklapmenu
- Ga in je registry naar: HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Shell, Keys, 40C1 (of een andere hardware button).
- Verander vervolgens de koppeling naar de locatie waar je TTS hebt staan. (vb: Storage Card\iGO8\iGo8.exe)
Enige wat jij moet doen is dus uitzoeken welke hardware button je zou willen gebruiken.
Er zijn verschillende programma's om in het registry te komen. Zelf maar even zoeken.
- Ga in je registry naar: HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Shell, Keys, 40C1 (of een andere hardware button).
- Verander vervolgens de koppeling naar de locatie waar je TTS hebt staan. (vb: Storage Card\iGO8\iGo8.exe)
Enige wat jij moet doen is dus uitzoeken welke hardware button je zou willen gebruiken.
Er zijn verschillende programma's om in het registry te komen. Zelf maar even zoeken.
Helaas krijg nog steeds niets in poi terwijl outlook vol zit met adressen van contactpersonen...Iemand nog een tip?cornfed99111 schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:30:
[debug]
disable_outlookpoi=1
Anoniem: 280038
Yess. dit deed het voor mij. Waar ik nou benieuwd naar ben, is er een lijst of zo met instellingen voor sys.txt?cornfed99111 schreef op maandag 10 november 2008 @ 22:30:
[debug]
disable_outlookpoi=1
Ik heb nu igo 8.3 geinstalleerd, de gpsontvangst is nu goed.Anoniem: 139421 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 07:19:
[quote]stefijn schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:46:
Hallo Mensen,
Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van igo 8 en het bevalt me uitstekend.
Maar nu heb ik een nieuwe autoradio gekocht zo'n VW/SEAT/SKODA ding. Standaard zit hier tomtom 6 bij als navigatie en dit werkt ook. Alleen had ik graag igo 8 hierop. Mijn probleem is alleen dat hij hem niet opent als ik hem op de radio selecteer. Het is een radio met WinCE 5.0 Mijn crash log zegt dit:
------------------------------------------------------
------------------ Crash Log Begin -------------------
Current System time: "2006-01-01 12:00:19"
Build: 8.0.0.29000 Built @ Feb 26 2008 - 12:48:32
Memory Stats:
FreeMemory: 28 MB, 640 KB, 0 B
TotalUseableMemory: 33 MB, 300 KB, 0 B
MaxMemory: 68 MB, 0 KB, 0 B
ReservedMemory: 4 MB, 0 KB, 0 B
ActualCacheSize: 0 MB, 210 KB, 448 B
GarbageSize: 0 MB, 210 KB, 448 B
--------------------------------------------------------------------------
Process Name PID BaseAddr ParentPID PrioBase
IGOPNA.EXE 0x639e7696 0x10000000 0x00000000 0x00000003
--------------------------------------------------
Modules Name BaseAddr BaseSize
toolhelp.dll 0x03f20000 0x00005000
oleaut32.dll 0x03a80000 0x00030000
ole32.dll 0x03ab0000 0x00030000
coredll.dll 0x03f70000 0x00089000
--------------------------------------------------------------
Threads TID BasePrio DeltaPrio
0xe39e7496 251 0
0x63b60686 251 0
Exception: 0xc0000005
At address: 0x003e9098
Access violation writing address: 0xa3d00280
0x003e9098 (A)
WinCE CallStack snapshot (function names unknown - map file \Storage Card\IGOPNA.map not found):
0x104a8f34 (A)
0x104a8e50 (A)
0x104a8024 (A)
0x104a83c4 (A)
0x10014ee4 (A)
0x10016714 (A)
0x03fa8af0 (A)
0x03fb069c (A)
0x800be118 (A)
0x800e799c (A)
0x800c21fc (A)
0x800be030 (A)
0x103e9098 (A)
0x103ea344 (A)
0x100135c4 (A)
0x10016800 (A)
0x100166bc (A)
0x03f8313c (A)
0x080415ac (A)
0x08040f90 (A)
0x08018398 (A)
0x08031680 (A)
0x03f7ed5c (A)
0x10459be0 (A)
0x103ef400 (A)
0x103f7064 (A)
0x103f6100 (A)
0x10015e88 (A)
0x10016a44 (A)
0x100166bc (A)
0x03f8313c (A)
0x080415ac (A)
0x08040f90 (A)
0x08018b4c (A)
0x03f80cf4 (A)
0x100177f0 (A)
0x10014a4c (A)
0x10014e5c (A)
0x104ffad0 (A)
0x03f892dc (A)
Global status:
bInFocus: 1
bMouseDown: 0
bInLogic: 0
bInRender: 1
bInIdle: 0
bIn3DRender: 0
bIn3DRoadRender: 0
bIn3DShapeRender: 0
bIn3DLabelRender: 0
bIn3DPOIRender: 0
bIn3DDistRender: 0
n3DCam: (0, 0)
CurrentState[128] =
pos= (x=00000000, y=00000000, z=0, e=0)
State queue:
------------------- Crash Log End --------------------
Iemand enig id wat mijn probleem is?
Dit zijn mijn sys files:
[modules]
Settings = "icons/settings.bmp", "settings", 1
Navigate = "icons/logo.bmp", "\\Storage Card\\igopna.exe"
Bij voorbaad dank!
Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van igo 8 en het bevalt me uitstekend.
Maar nu heb ik een nieuwe autoradio gekocht zo'n VW/SEAT/SKODA ding. Standaard zit hier tomtom 6 bij als navigatie en dit werkt ook. Alleen had ik graag igo 8 hierop. Mijn probleem is alleen dat hij hem niet opent als ik hem op de radio selecteer. Het is een radio met WinCE 5.0 Mijn crash log zegt dit:
------------------ Crash Log Begin -------------------
Current System time: "2006-01-01 12:00:19"
Build: 8.0.0.29000 Built @ Feb 26 2008 - 12:48:32
Memory Stats:
FreeMemory: 28 MB, 640 KB, 0 B
TotalUseableMemory: 33 MB, 300 KB, 0 B
MaxMemory: 68 MB, 0 KB, 0 B
ReservedMemory: 4 MB, 0 KB, 0 B
ActualCacheSize: 0 MB, 210 KB, 448 B
GarbageSize: 0 MB, 210 KB, 448 B
Process Name PID BaseAddr ParentPID PrioBase
IGOPNA.EXE 0x639e7696 0x10000000 0x00000000 0x00000003
Modules Name BaseAddr BaseSize
toolhelp.dll 0x03f20000 0x00005000
oleaut32.dll 0x03a80000 0x00030000
ole32.dll 0x03ab0000 0x00030000
coredll.dll 0x03f70000 0x00089000
Threads TID BasePrio DeltaPrio
0xe39e7496 251 0
0x63b60686 251 0
Exception: 0xc0000005
At address: 0x003e9098
Access violation writing address: 0xa3d00280
0x003e9098 (A)
WinCE CallStack snapshot (function names unknown - map file \Storage Card\IGOPNA.map not found):
0x104a8f34 (A)
0x104a8e50 (A)
0x104a8024 (A)
0x104a83c4 (A)
0x10014ee4 (A)
0x10016714 (A)
0x03fa8af0 (A)
0x03fb069c (A)
0x800be118 (A)
0x800e799c (A)
0x800c21fc (A)
0x800be030 (A)
0x103e9098 (A)
0x103ea344 (A)
0x100135c4 (A)
0x10016800 (A)
0x100166bc (A)
0x03f8313c (A)
0x080415ac (A)
0x08040f90 (A)
0x08018398 (A)
0x08031680 (A)
0x03f7ed5c (A)
0x10459be0 (A)
0x103ef400 (A)
0x103f7064 (A)
0x103f6100 (A)
0x10015e88 (A)
0x10016a44 (A)
0x100166bc (A)
0x03f8313c (A)
0x080415ac (A)
0x08040f90 (A)
0x08018b4c (A)
0x03f80cf4 (A)
0x100177f0 (A)
0x10014a4c (A)
0x10014e5c (A)
0x104ffad0 (A)
0x03f892dc (A)
Global status:
bInFocus: 1
bMouseDown: 0
bInLogic: 0
bInRender: 1
bInIdle: 0
bIn3DRender: 0
bIn3DRoadRender: 0
bIn3DShapeRender: 0
bIn3DLabelRender: 0
bIn3DPOIRender: 0
bIn3DDistRender: 0
n3DCam: (0, 0)
CurrentState[128] =
pos= (x=00000000, y=00000000, z=0, e=0)
State queue:
------------------- Crash Log End --------------------
Iemand enig id wat mijn probleem is?
Dit zijn mijn sys files:
[modules]
Settings = "icons/settings.bmp", "settings", 1
Navigate = "icons/logo.bmp", "\\Storage Card\\igopna.exe"
Bij voorbaad dank!
Ignorance is bliss
Waarschijnlijk klopt je sys.txt toch niet: "function names unknown - map file \Storage Card\IGOPNA.map not found"
Als het in de sys.txt staat zou die de map ook moeten vinden neem ik aan, ik heb geen idee wat je in je sys.txt moet hebben, want ik ken dat apparaat voor de rest ook niet.
Als het in de sys.txt staat zou die de map ook moeten vinden neem ik aan, ik heb geen idee wat je in je sys.txt moet hebben, want ik ken dat apparaat voor de rest ook niet.
Jah als ik mijn sys verander in iets fouts dan waar de .exe staat dan zegt ie dus dat ie hem daadwerkelijk niet kan vinden op de radio. als ik hem naar mijn mening goed doe dan wordt de radio ff zwart maar dan lijkt het of hij hem niet daad werkelijk laad dit zijn de specs van de radio:Xof schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:43:
Waarschijnlijk klopt je sys.txt toch niet: "function names unknown - map file \Storage Card\IGOPNA.map not found"
GPS:
Operation systeem: Windows CE 5.0
Processor: Samsung High performance processor ARM920T, Max.main frequentie 400MHz.
EMS Geheugen: 64MB SDRAM
Opslagapparaat: 128MB NAND FLASH, Support SD Card.
Display output: CVBS + S-VIDEO-uitgang. (Resolutie: 400 * 234) of een simulatie RGB-uitgang.
Audio-uitgang: Stereo-uitgang .
GPS specificatie: SiRF Star III 20-kanaals en excessief hoge gevoeligheid GPS ontvangst module REB-3310.
Power specificatie: DC12V
Verbruik: 4.5W (12V/360mA), Normaal stroomverbruik 3W (12V/250mA).
of werkt igo 8 hier niet op is hij te traag?
Ignorance is bliss
Het is niet het snelste apparaat voor iGO8, maar hij is snel zat om het te draaien.
Staat IGOPNA.map trouwens wel in de root van je storage card?
Staat IGOPNA.map trouwens wel in de root van je storage card?
Ben je zeker dat je de PNA-versie van iGO nodig hebt? Probeer anders eens met de PDA-versie?
Operation systeem: Windows CE 5.0Fire69 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:14:
Ben je zeker dat je de PNA-versie van iGO nodig hebt? Probeer anders eens met de PDA-versie?
offtopic:
Yay post 6000
Yay post 6000
[ Voor 7% gewijzigd door Xof op 15-11-2008 22:21 ]
Iemand dit probleem wel eens meegemaakt?:
Wilde gisteren navigeren van Nieuwegein naar Haarlem. Programma startte gewoon op, ook kon ik de plaats, straatnaam en nummer zoeken. En daarna ging hij ook de route berekenen. Maar zodra ik dan de route wilde gaan rijden, dan kreeg ik netjes mijn locatie te zien (dat pijltje) en dat bewoog ook gewoon mee. Maar er kwam geen routebegeleiding. Geen stem, geen pijlen of wat dan ook? Wat ook opviel is dat links bovenin, waar normaal de eerste volgende afslag wordt gegeven, bleven de groene pijltjes staan die je ook ziet als de route berekend wordt. Heb de laatste tijd niks bijzonders veranderd aan iGo. 1 route opgeslagen en dat [debug]
disable_outlookpoi=1 in het sys.txt gezet, maar ook na beide verwijderd te hebben werkte het nog altijd niet.
Tenzij iemand hier een oplossing voor weet, denk ik dat er niks anders op zit dan de boel weer opnieuw te installeren (heb versie 3.3xxxxxx)
Wilde gisteren navigeren van Nieuwegein naar Haarlem. Programma startte gewoon op, ook kon ik de plaats, straatnaam en nummer zoeken. En daarna ging hij ook de route berekenen. Maar zodra ik dan de route wilde gaan rijden, dan kreeg ik netjes mijn locatie te zien (dat pijltje) en dat bewoog ook gewoon mee. Maar er kwam geen routebegeleiding. Geen stem, geen pijlen of wat dan ook? Wat ook opviel is dat links bovenin, waar normaal de eerste volgende afslag wordt gegeven, bleven de groene pijltjes staan die je ook ziet als de route berekend wordt. Heb de laatste tijd niks bijzonders veranderd aan iGo. 1 route opgeslagen en dat [debug]
disable_outlookpoi=1 in het sys.txt gezet, maar ook na beide verwijderd te hebben werkte het nog altijd niet.
Tenzij iemand hier een oplossing voor weet, denk ik dat er niks anders op zit dan de boel weer opnieuw te installeren (heb versie 3.3xxxxxx)
klopt het dat wanneer je de TTS hebt geïnstalleerd er geen Skins meer werken op Igo 8.3.1.XXXX ? Ik heb geprobeerd met diverse skins die voor de 8.3.1 versies zijn, maar ik kan geen skin selecteren in Igo. Het blijft niet klikbaar!