HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 252.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Wat ik me zit af te vragen.... Bij mijn Vario zit een headset met 2.5mm jack. Hoe je het ook bekijkt, dat ding is bagger. De dopjes zijn te groot, ze zijn niet gewatteerd en al zeker niet ergonomisch. Laat staan de geluidskwaliteit. Om muziek te luisteren heb ik dus een standaard philips headsetje en een 2.5-3.5 mm converter.

Hoe zou het nu staan met de headset van de Diamond? Hebben ze daar ook aan gedacht of is dit een ondergeschoven kindje? Ik weet dat ik een BT set kan aansluiten, maar dan heb je weer geen antenne van de FM radio.

Weet iemand hoe het zit?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Shiver23 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:48:
[...]

In het 'problemen' filmpje komt dat aanbod. En hier had hij zeker een goed punt. Als je belt gaat na 3 seconden automatisch het scherm uit. Je zult steeds de standby-knop moeten gebruiken om hem weer aan te krijgen. Extreem irritant!
Het lijkt mij eigenlijk irritanter dat als je belt en je oor tegen de speaker + scherm houdt en je wang perongeluk de end call toets indrukt.

Daar is dat ook voor verzonnen, ik gok dat als je zodra het scherm aangaat de keypad toets indrukt om nummers in te drukken dat hij langer aanblijft.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

Over geluidskwaliteit gesproken, alhoewel niemand hier een heeft, hoe zal die zijn tov een sonyericsson w950i. Die worden als walkman telefoon gepositioneerd. Zal er een groot verschil in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
deeltje 2 alweer, zullen er nog wel meer volgen denk ik :)

vandaag dus officieel gelanceerd in de winkels? volgende week maar eens rondkijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met de mensen die 4 GB niet veel vinden. Zelf ben ik erg geinteresseerd in Nav n Go iGO 2008, wat geleverd wordt op een 2GB SD kaartje, verder 1GB aan muziek, misschien eens 1 of 2 afleveringen van een leuke serie en dan zit 'ie al bijna vol, en dan heb je dus nog geen apps en alle zelfgemaakte media (foto's/video's).
Kortom, geen expansion slot staat toch wel in mijn top3 van nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:48:
Ik ben het eens met de mensen die 4 GB niet veel vinden. Zelf ben ik erg geinteresseerd in Nav n Go iGO 2008, wat geleverd wordt op een 2GB SD kaartje, verder 1GB aan muziek, misschien eens 1 of 2 afleveringen van een leuke serie en dan zit 'ie al bijna vol, en dan heb je dus nog geen apps en alle zelfgemaakte media (foto's/video's).
Als je sowieso een top 3 van nadelen hebt, zou ik 'm maar niet aanschaffen.

(wat die 4 Gb betreft, die krijg ik in geen 5 jaar vol)

[ Voor 5% gewijzigd door TeChNo2 op 04-06-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

SamStar schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:11:
het is niet zozeer de ccd, maar de lens, ccd heeft zijn aantal megapixels toch wel per cm2, maar doordat alle objectieven in deze cameratjes gewoon ruk zijn, en er veelste weinig ligt naar binnen kan komen zijn de foto's automatisch ook niet zoals van een digitale spiegel reflex, 't zijn gewoon point-click cameratjes waarmee je een aardig plaatje kan schieten.
CCD van een gemiddelde compact camera is vaak net wat kleiner dan een postzegel.
Telefoon CCD's zijn vaak slechts 1/4 of minder van het oppervlak van een normale compact. En een DSLR (met APS-C size sensor) heeft vaak weer zo'n 10-20x zo veel oppervlak als een compact.

Ook al schroef je er een Carl Zeiss DSLR lens op om zo'n klein CCD te belichten, er zal nooit een goed plaatje af komen. Niet met de huidige technieken.
asing schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:15:
Wat ik me zit af te vragen.... Bij mijn Vario zit een headset met 2.5mm jack. Hoe je het ook bekijkt, dat ding is bagger. De dopjes zijn te groot, ze zijn niet gewatteerd en al zeker niet ergonomisch. Laat staan de geluidskwaliteit. Om muziek te luisteren heb ik dus een standaard philips headsetje en een 2.5-3.5 mm converter.

Hoe zou het nu staan met de headset van de Diamond? Hebben ze daar ook aan gedacht of is dit een ondergeschoven kindje? Ik weet dat ik een BT set kan aansluiten, maar dan heb je weer geen antenne van de FM radio.

Weet iemand hoe het zit?
Touches hebben audio via de mini-usb connector. Ik vermoed dat de Diamond dezelfde oordopjes als de Touch heeft, en die heb ik niet eens een blik waardig gekeurd. Ben Sony EX90 dopjes gewend.
Dus: <klik> voor de oplossing :)

Dit is trouwens hetzelfde ding, maar dan goedkoper (:?), met nog extra oordopjes bijgeleverd. Oordopjes daar kun je gewoon vervangen door eigen goede dopjes (3,5mm jack).

[ Voor 13% gewijzigd door Cheetah op 05-06-2008 00:00 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:48:
Dat is dus wel een nadeel van de Diamond. Als je IGO2008 legaal wilt hebben, kun je 'm niet gebruiken op de Diamond. Diverse reviews hebben nl. aangegeven dat je IGO op zoveel telefoons mag gebruiken als je wilt, maar de software werkt alleen maar als ie staat op het SD-kaartje waar ie op geleverd is. Betekend dus simpelweg dat kopieren van de software naar het interne geheugen niet werkt. Op de Diamond ben je dus toegewezen op de minder legale versies.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:18:
[...]

Dat is dus wel een nadeel van de Diamond. Als je IGO2008 legaal wilt hebben, kun je 'm niet gebruiken op de Diamond. Diverse reviews hebben nl. aangegeven dat je IGO op zoveel telefoons mag gebruiken als je wilt, maar de software werkt alleen maar als ie staat op het SD-kaartje waar ie op geleverd is. Betekend dus simpelweg dat kopieren van de software naar het interne geheugen niet werkt. Op de Diamond ben je dus toegewezen op de minder legale versies.
Waarom zou het niet werken, wm6.1 ziet het gewoon als een geheugenkaartje (noemt het alleen niet externe maar interne opslag), je kunt hem er alleen niet uithalen. We zullen even moeten afwachten maar voor hetzelfde geld werkt het gewoon wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
TeChNo2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:21:
[...]

Waarom zou het niet werken, wm6.1 ziet het gewoon als een geheugenkaartje (noemt het alleen niet externe maar interne opslag), je kunt hem er alleen niet uithalen. We zullen even moeten afwachten maar voor hetzelfde geld werkt het gewoon wel natuurlijk.
Waarschijnlijk heeft men een mogelijkheid gevonden om het serienummer van de SD kaart uit te lezen. Als je de inhoud van de kaart kopieert naar de interne opslag verandert het serienummer van het opslagmedium en start het programma niet. Ik zit me alleen af te vragen of het dan enkel op micro SD geleverd wordt en dat je dan je foon vol adapters moet stoppen :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:16:
[...]

Waarschijnlijk heeft men een mogelijkheid gevonden om het serienummer van de SD kaart uit te lezen. Als je de inhoud van de kaart kopieert naar de interne opslag verandert het serienummer van het opslagmedium en start het programma niet. Ik zit me alleen af te vragen of het dan enkel op micro SD geleverd wordt en dat je dan je foon vol adapters moet stoppen :X
Er worden SD en miniSD adapters geleverd bij iGO 2008.
Maar goed, misschien gaan we hier iets te ver off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
geerttttt schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:35:
Nou ja, wat leuke accelerometer spelletjes zijn nooit weg. Ik hoop (en stiekem verwacht) dat dat spelletje wat erbij geleverd wordt met die bal veel levels en moeilijkheidsniveau's heeft... leuk vermaak in de trein e.d. ;)
ik zie mezelf al zitten, hele tijd te bewegen met dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
asing schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:16:
[...]
Als je de inhoud van de kaart kopieert naar de interne opslag verandert het serienummer van het opslagmedium en start het programma niet.
Weet niet of het via serienummer van de kaart gaat, maar ze hebben een manier om te controleren of de software nog wel op de originele SD-kaart staat. Niet op originele kaart = Niet werken = vette pech voor Diamond gebruikers.

[ Voor 29% gewijzigd door Xanion op 05-06-2008 10:15 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 18:10

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Weet iemand of het mogelijk is om automatisch GPS-coordinaten op te slaan bij foto's.
Dat zou ik nog wel een leuke vinden. scheelt weer een hoop metadata bij de foto's
Is er een film waarin dit wordt gedemood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Laatst online: 00:33
Heb hem ook besteld, hoop ook dat ie me gaat bevallen, ben van een qtek 9100 naar een nokia E65 gegaan, en die bevalt mij op zich ook prima, maar ben toe aan iets nieuws.
Ik ga er van uit dat deze iig een stuk sneller is als de 9100.

Even een andere vraag (als dat hier mag): Zijn er al mensen die iets over een carholder hebben kunnen spotten (behalve dan de algemene, die werken natuurlijk altijd).
Heb nog een Brodit ProClip in de auto liggen die ik dan graag weer zou gaan gebruiken, maar Brodit heeft ze iig nog niet.

Iemand al een speciale Diamond houder kunnen spotten?

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik ben wel blij dat ik mijn reservering gecanceld heb en nog even de tijd heb. Zeker gelet op de aankondiging van de Touch Pro, en aanstaande maandag de nieuwe iPhone. Ik ben daar zeker wel benieuwd naar, misschien hebben ze geleerd van hun fouten.

Vind de Diamond erg mooi, maar twijfel nog steeds over 'touchsscreen only' apparaten wat betreft gebruiksgemak (zeker zonder voelbare feedback) en levensduur. Denk dat ik me er alleen maar op ga ergeren.

Daarnaast geen flits is ook een zwaar minpunt. Niet voor foto's per se, maar gewoon ook om als lampje te gebruiken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Ze hebben van adapt een actieve houder. http://www.adapt-mobile.com.tw/mobile/detail.php?p_id=396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Brodit roeleert zwaar waar het holders betreft. Het zijn echt geweldige dingen. Zodra ze hun handen op een Diamond kunnen leggen, dan heeft Brodit in no-time een houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Ja zelf heb ik nu ook brodit voor mijn n80, ik wacht ook op brodit. Hoop dat ze er vrij snel mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Goodielover schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:25:
Weet iemand of het mogelijk is om automatisch GPS-coordinaten op te slaan bij foto's.
Dat zou ik nog wel een leuke vinden. scheelt weer een hoop metadata bij de foto's
Is er een film waarin dit wordt gedemood?
Voor diverse WM6 apparaten (incl. mijn huidige Touch Cruise) kan dit via een simpele registry aanpassing worden toegevoegd. neem aan als het er niet standaard inzit dat deze aanpassing op de Diamond ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC TOUCH PRO nu ook officieel op de site van HTC.. Hier zijn ook de specs te vinden. Dat extra gat was dus een flashlite...
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49518

Ik hoef niet zo'n toetsenbord, ik ga voor de diamond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik twijfel waar te bestellen... :p
Ik wil wel graag een autohouder/oplader...
Ik weet dat ze hem bij algebeld ook hebben ,maar deze staat niet in de pricewatch voor deze telefoon.
Zijn er nog meer shops die niet in de pricewatch staan, die betrouwbaar zijn en waar je accesoires mee kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
waar ik erg benieuwd naar ben, is de kwaliteit van de foto's die met het toestel genomen kunnen worden, weet iemand of daar al samples van zijn gemaakt, zo niet, snap ik niet wat al die "unboxers en hands on" met hun toestel doen...

;)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:34:
Zeker gelet op de aankondiging van de Touch Pro, en aanstaande maandag de nieuwe iPhone. Ik ben daar zeker wel benieuwd naar, misschien hebben ze geleerd van hun fouten.
Touch Pro is nog zo'n 2-3 maanden wachten... iPhone2 wss een heel stuk duurder (en vrm groter).
Vind de Diamond erg mooi, maar twijfel nog steeds over 'touchsscreen only' apparaten wat betreft gebruiksgemak (zeker zonder voelbare feedback) en levensduur. Denk dat ik me er alleen maar op ga ergeren.
Naar mijn ervaring werkt het prima. Zeker gezien basisfuncties (bellen, ophangen, menunavigatie e.d. ook met de hardwarebuttons te doen is.
Ook het onscreen keyboard van de Diamond (heb ik hier al op mijn Touch Plus) werkt uitstekend.

Enige 2 duidelijke voordelen van de Pro i.m.o. zijn de 1,5x zo zware accu en het SD slot.
Keyboard weegt voor mij niet op tegen 1,5x zo dik en 50gr zwaarder. Het hele mooie van de Diamond is nu juist dat hij - als 1 van de beste smartphones - niet groter en zwaarder is dan een 'normale' telefoon :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cheetah schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:59:
[...]
Enige 2 duidelijke voordelen van de Pro i.m.o. zijn de 1,5x zo zware accu en het SD slot.
Keyboard weegt voor mij niet op tegen 1,5x zo dik en 50gr zwaarder. Het hele mooie van de Diamond is nu juist dat hij - als 1 van de beste smartphones - niet groter en zwaarder is dan een 'normale' telefoon :)
Eigenlijk wil ik helemaal geen smartphone maar tegenwoordig zul je wel moeten... er komen immers geen mooie functionele normale toestellen meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Eigenlijk wil ik helemaal geen smartphone maar tegenwoordig zul je wel moeten... er komen immers geen mooie functionele normale toestellen meer uit
Ik had niet gedacht het ooit nog eens te zeggen maar ik ben het helemaal met je eens. :D Ook met je minpunten van het toestel in je eerdere post. De G900 is nog een redelijk normaal toestel, maar heeft helaas geen GPS.

Dit is een Diamond topic, lullen over andere toestellen doe je dus in een anders topic!

Ik lees overigens op coolsmartphone dat de Diamond een paar weken uitgesteld is vanwege problemen met de kwaliteitscontrole. http://www.coolsmartphone.com/forum/viewtopic.php?t=12513
http://www.devicewire.co....amond_delivery/index.html

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 13:47 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 20:59
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:09:
Ik lees overigens op coolsmartphone dat de Diamond een paar weken uitgesteld is vanwege problemen met de kwaliteitscontrole. http://www.coolsmartphone.com/forum/viewtopic.php?t=12513
Hm, kan niet helemaal uit de links halen of het nou alleen de UK-versie betreft of ook de NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Het gaat hier om de UK versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:09:
[...]

Ik had niet gedacht het ooit nog eens te zeggen maar ik ben het helemaal met je eens. :D Ook met je minpunten van het toestel in je eerdere post. De G900 is nog een redelijk normaal toestel, maar heeft helaas geen GPS.

zelfs de G900 gaat me te ver met zijn symbian OS... het werkt gewoon allemaal traag en omslachtig. Ik snap niet dat ze geen telefoon kunnen ontwikkelen die qua sms/bellen gewoon werkt als een domme telefoon en dat je een optie hebt om het "smart" gedeelte in te gaan

Wat dat betreft is de iPhone wel beter... die loopt lekker soepel en werkt simpel, maar is gewoon te duur. Hopelijk is de nieuwe versie iets goedkoper.

Dit is een Diamond topic, lullen over andere toestellen doe je dus in een anders topic!

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
SamStar schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:56:
waar ik erg benieuwd naar ben, is de kwaliteit van de foto's die met het toestel genomen kunnen worden, weet iemand of daar al samples van zijn gemaakt, zo niet, snap ik niet wat al die "unboxers en hands on" met hun toestel doen...
Onderaan op deze pagina staan enkele voorbeelden:
http://www.coolsmartphone.com/article775.html
Cheetah schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:59:
[...]
En wat betreft die batterij: het schijnt dat HTC binnenkort met een grotere versie uitkomt (met andere back-cover) maar daar wordt je toestel natuurlijk wel weer wat groter van.
Ik denk dat ik een keer zo'n emergency charger aanschaf: kan je overal je accu een paar keer opladen. Zoiets dus: http://www.proporta.com/F....php?t_id=2725&t_mode=des

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Nokia N82 vergeten? Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, maar dat ding kan veel.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Laatst online: 16-07 11:17
Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:36:
[...]

zelfs de G900 gaat me te ver met zijn symbian OS... het werkt gewoon allemaal traag en omslachtig. Ik snap niet dat ze geen telefoon kunnen ontwikkelen die qua sms/bellen gewoon werkt als een domme telefoon en dat je een optie hebt om het "smart" gedeelte in te gaan

Wat dat betreft is de iPhone wel beter... die loopt lekker soepel en werkt simpel, maar is gewoon te duur. Hopelijk is de nieuwe versie iets goedkoper.
iphone is goedkoper(omgerekend naar euro's)
en zelfs als je het bedrag in dollars regelrecht in euro's ziet (500) dus, istie nog even duur als HTC Touch Diamond dus.

ben bang dat de iphone2.0 duurder gaat worden :( heb nog nooit iets gezien waarvan de nieuwe versie goedkoper werd...

g900 gisteren mee gespeeld, van een vriend. Sommige dingen idd wel bietje traag, maar over het algemeen wel goed. Hoop instel werk van te voren, maar daarna istie niet meer omslachtig.

die G900 is supersimpel met contacten opzoeken en smsen hoor. Zit gewoon een keypad op, je kan zelfs door een cijfer ingedrukt te houden direct naar die letter in je contacten gaan. "bellen" geeft laatst gebelde nummers, daarna naar rechts is je gemiste oproepen.

SMSen is een shortcut naar rechts, vervolgens 2x op OK en je tiept.

En wil je al die mooie functies gelijk zien: zet hem ipv zakelijk op persoonlijk en alle fratsen komen tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:46:
[...]

Nokia N82 vergeten? Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, maar dat ding kan veel.
Dat is net zo goed een smartphone natuurlijk. En behoorlijk fors in afmeting (dik vooral).
De komende tijd verwacht ik een behoorlijke wildgroei aan WM 6.1 apparaten met min of meer gelijkwaardige specs als de Diamond. Maar dat je met 550mhz nog geen volledig soepele interface kan maken zonder vertraging vind ik toch wel schokkend.

Apple heeft het wat dat betreft wel goed gezien met de iPhone, maar moeten nog een flinke inhaalslag maken om voor Europa interessant te worden. 3G, GPS en een fatsoenlijke camera. In belmogelijkheden is het ook nog niet helemaal geweldig, maar de meeste basisdingen zitten goed in elkaar.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een K800 met wifi, GPS en een touchscreen. De W960 vind ik nog altijd interessant, maar is net als alle andere smartphones bij een beetje intensief gebruik binnen een dag leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:54:
[...]

Dat is net zo goed een smartphone natuurlijk. En behoorlijk fors in afmeting (dik vooral).
De komende tijd verwacht ik een behoorlijke wildgroei aan WM 6.1 apparaten met min of meer gelijkwaardige specs als de Diamond. Maar dat je met 550mhz nog geen volledig soepele interface kan maken zonder vertraging vind ik toch wel schokkend.

Apple heeft het wat dat betreft wel goed gezien met de iPhone, maar moeten nog een flinke inhaalslag maken om voor Europa interessant te worden. 3G, GPS en een fatsoenlijke camera. In belmogelijkheden is het ook nog niet helemaal geweldig, maar de meeste basisdingen zitten goed in elkaar.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een K800 met wifi, GPS en een touchscreen. De W960 vind ik nog altijd interessant, maar is net als alle andere smartphones bij een beetje intensief gebruik binnen een dag leeg.
laten we het maar over de Diamond, en de Diamond alleen hebben want iets anders mag niet. Dus als je het zo ziet bestaat er alleen de Diamond en is het een geweldig product. Vergelijken met andere toestellen mag immers niet :S

Ik denk dat HTC zichzelf wel in de vingers heeft gesneden door de telefoon niet op de markt te hebben voor a.s. maandag, als (ALS) de iPhone dan gepresenteerd wordt lopen ze toch weer meteen een klap potentiële klanten mis.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 05-06-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:18:
[...]
Ik denk dat HTC zichzelf wel in de vingers heeft gesneden door de telefoon niet op de markt te hebben voor a.s. maandag, als (ALS) de iPhone dan gepresenteerd wordt lopen ze toch weer meteen een klap potentiële klanten mis.
Ik denk ook dat de Diamond het voordeel heeft van 'first-to-market' met een dergelijk type toestel en dat we de komende maanden behoorlijk wat vergelijkbare toestellen langs zullen zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:18:
Waarom dat? Alsof iedereen die een Iphone wil nu al niet zit te wachten. Daarnaast weten de meesten allang dat er een iphone 2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Gelukkig blijkt het toestel nog enigzins acceptabele foto's te maken. De kleur weergave vind ik erg goed voor een mobiele telefoon (geen rare paarse randen en blauwe gloed) , de scherpte wat minder. Maar het toestel maakt zeker geen slechte foto's zoals onze amerikaanse reviewer beweerd.

Ik vind de foto's voor een mobiele telefoon acceptabel en bruikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door HeyJIJdaar op 05-06-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
HeyJIJdaar schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:05:
Gelukkig blijkt het toestel nog enigzins acceptabele foto's te maken. De kleur weergave vind ik erg goed voor een mobiele telefoon (geen rare paarse randen en blauwe gloed) , de scherpte wat minder. Maar het toestel maakt zeker geen slechte foto's zoals onze amerikaanse reviewer beweerd.

Ik vind de foto's voor een mobiele telefoon acceptabel en bruikbaar.
Voila, je zegt het "acceptabel en bruikbaar", je kan immers ook niet gaan verwachten dat je topkwaliteit wil. Kan ook niet, want dit heeft dan nadelen voor dikte van het toestel en kostprijs...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Foto's die de telefoon maakt zijn zeker acceptabel voor een "telefoon". Kleuren zijn zelfs erg goed. De camera vertoont wel enigzins ruis en dat maakt de foto's weer wat minder.

Volgens mij zijn er nog steeds mensen die verwachten dat je een kleine telefoon kunt kopen met een 10 megapixel camera, Kreuznach-Schneider lens en 10x optische zoom.

Het is en blijft een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Kheb hem net ook besteld mijn abbonement loopt nog 3 maanden dus moet helaas wel nog 3 maanden wachten op eindeloos internet maar ik kan in ieder geval volgende week de telefoon al gebruiken :) Kheb nog even gedacht om te wachten tot maandag op de nieuwe iphone maarja tegen de tijd dat die hier in de winkels ligt is mijn abbonement al een half jaar afgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Brainstorm86 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:45:
Kheb hem net ook besteld mijn abbonement loopt nog 3 maanden dus moet helaas wel nog 3 maanden wachten op eindeloos internet maar ik kan in ieder geval volgende week de telefoon al gebruiken :)...
Je kan voor aankomende maand toch een internetabonnement aanvragen? Die gaat dan de 1e van aankomende maand in. Op het moment van verlenging loopt je internetabbo gewoon door.

Ik ga er even vanuit dat je gaat verlengen? Anders gaat dit natuurlijk niet op...

[ Voor 17% gewijzigd door bsmpower op 05-06-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03:04
Brainstorm86 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:45:
Kheb hem net ook besteld mijn abbonement loopt nog 3 maanden dus moet helaas wel nog 3 maanden wachten op eindeloos internet maar ik kan in ieder geval volgende week de telefoon al gebruiken :) Kheb nog even gedacht om te wachten tot maandag op de nieuwe iphone maarja tegen de tijd dat die hier in de winkels ligt is mijn abbonement al een half jaar afgelopen :P
Same goes for me :) Heb hem vorige week maandag besteld. Echter, huidige abbo loopt pas op 23 augustus af, maar dat maakt me niet heel erg veel uit, wel een beetje natuurlijk ;) Het is jammer dat ik niet direct met internet aan de slag kan, maar goed de mobiel zelf is al een ENORME vooruitgang ten opzichte van mijn huidige Samsung E730 :9! Daarnaast kan ik eindelijk weer MP3's luisteren in de trein etc, aangezien ik al een jaar zonder MP3 speler loop, en te lui ben om er 1 te kopen. Echter, dat is dus ook niet meer nodig met die 4 GB :9! Dit wordt mijn 1e echte "bijzonder" phone, and i can't wait _/-\o_!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
bsmpower schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:02:
[...]

Je kan voor aankomende maand toch een internetabonnement aanvragen? Die gaat dan de 1e van aankomende maand in. Op het moment van verlenging loopt je internetabbo gewoon door.

Ik ga er even vanuit dat je gaat verlengen? Anders gaat dit natuurlijk niet op...
Geen verlenging maar nieuw abbonement idd :) is stukken goedkoper en dat 10 tje voor nummerbehoud komen we ook wel overheen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Net gehoord dat verzenddatum is uitgesteld van morgen naar 11/6.
Jmmr, had gehoopt er van 't weekend al mee te kunnen spelen :/

Voortaan aub in Het Windows Mobile levertijden topic

[ Voor 25% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:46 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er niet duidelijk aan de Topic Warning :? Ontopic lullen dus!

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:06:
Je krijgt bij verlenging bij KPN doorgaans wel een leuke deal anders.

Ik gaat eens kijken of ik zo op een wat goedkopere manier aan de diamond kan komen. Als dat niet lukt, zeg ik 't abonnementje wel op en ga ik naar een andere provider.
Verpest het nu niet voor de anderen door hier weer te gaan lullen over abbo's. Lees de waarschuwing onderaan het topic eens door, dan weet je waar je moet zijn voor zulke meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Als je niets nuttigs te melden hebt, doe het dan ook niet..

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Als je niets nuttigs te melden hebt, doe het dan ook niet..

[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 27-08 17:25
Cheetah schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:59:
Ik kreeg ook een mailtje van algebeld. Ik heb echter de WWE (Engelse) editie besteld en was in de veronderstelling dat die later zou worden geleverd. Of komt die dan ook 11/6?

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Cheetah schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:59:
Dat is toch al een dag of 4 bekend? Wel jammer idd, maargoed, het is *gelukkig* maar een weekje. :)

[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zullen we nu weer met zn allen het over de Diamond hebben :X

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 05-06-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er een Diamond komt met bijvoorbeeld 8G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:20:
Heeft iemand enig idee of er een Diamond komt met bijvoorbeeld 8G?
Lijkt me niet, er komt een touch pro met opslag medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Ik was vandaag in enschede, ben meerdere telefoonshops binnen geweest, alle winkels zeggen weer wat anders over de leverdatum e.d. maar helaas had niemand een dummy model liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook wel ernstig eraan te denken, om voor de diamond te gaan. Die touchflo home screen interface is natuurlijk helemaal gaaf... alleen weet iemand of je ook van je "Hotmail" account je mail kan binnenhalen binnen de homescreen "mailtab". En of de Homescreen mediaplayer ook mappen kan afspelen ipv alleen maar playlists. (Die ik niet gebruik en eigenlijk nog steeds het nut niet echt van inzie.) Want als ik 2 tabs als niet kan gebruiken omdat ik externe applicaties moet gaan draaien om die dingen te doen, tja dan is dat toch wel beetje jammer... meer mensen met deze zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb vandaag Resco Explorer 2008 alvast maar aangeschaft in afwachting op mijn Diamond.
Die is nu helemaal touch geoptimaliseerd. Wat mij betreft een verplichtprogramma voor elke WM Pro gebruiker (Zeker als het een Tweaker is :D

fk heb nu een TyTN met daarop Spb Phone Suite.. (ook een wereldprogramma) voor de telefoonprofielen.
Heeft iemand ervaringen met de moderne HTC toestellen icm profielen ?? Kan ik zonder Spb Phone Suite of moet ik hem er toch nog naast installeren? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 05-06-2008 23:46 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet wat nou de meerwaarde van een toetsenbord is bij de htc diamond pro. Als je de gehele toetsenbord op je scherm kan toveren en je scherm zeer snel en gevoelig reageert op je stylus, heb je toch helemaal geen toetsenbord nodig?? Ik denk dat je zelfs sneller met de stylus bent dan met dat kleine toetsenbordje. En dat platte van de diamond vind ik nou net het mooie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeeh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-03 12:34
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 02:26:
Ik begrijp niet wat nou de meerwaarde van een toetsenbord is bij de htc diamond pro. Als je de gehele toetsenbord op je scherm kan toveren en je scherm zeer snel en gevoelig reageert op je stylus, heb je toch helemaal geen toetsenbord nodig?? Ik denk dat je zelfs sneller met de stylus bent dan met dat kleine toetsenbordje. En dat platte van de diamond vind ik nou net het mooie.
Tja, het grote voordeel is natuurlijk, je zegt het zelf al, dat je niet dat hele toetsenbord op je scherm hoeft te toveren en je dus veel meer plek hebt om je emails etc te schrijven.

Maarja, Ik zelf ga ook gewoon voor de normale Diamond, omdat ik, na 2.5 jaar rondgelopen te hebben met een SE W900i, nu wel eens behoefte heb aan een kleinere telefoon. Daarnaast ziet de diamond er gewoon magnifiek uit _/-\o_

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik heb een vario (met toetsenbord) en het is heerlijk. Het is leuk om een plat toestel te hebben, maar als ik een e-mail of smsje tik dan zou ik een deel van het zichtbare scherm moeten missen voor het virtuele toetsenbord. Als je er louter op internet en niet veel typt is het goed te doen, zodra je meer tikwerk verricht of ruimte nodig hebt zou ik voor de touch pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

G-NiLES schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:47:
[...]

SMSen is een shortcut naar rechts, vervolgens 2x op OK en je tiept.
Bij de Diamond weet ik het niet, maar bij de Touch Cruise is het: contactenlijst openen, op het betreffende contactpersoon ingedrukt houden > submenu 'send text message'. Daarna kun je typen, en de geadresserde staat al meteen ingevuld. Idem voor e-mail en mms. Snel zat lijkt me, zeker voor mij. Ik ben meer een beller dan een sms-er. Tijdgebrek he ;)
Ik spraak iemand met een TYTN II laatst. Hij zegt dat bijv. in de auto of in de trein, zo'n geval beweegt de hele tijd. Op een touchscreen zit je er dan toch net even iets te vaak 'naast' zeg maar. Met een vast toetsenbord heb je dat probleem niet.Ik kon me er wel wat bij voorstellen.

[ Voor 41% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-06-2008 09:53 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:51:
[...]

Bij de Diamond weet ik het niet, maar bij de Touch Cruise is het: contactenlijst openen, op het betreffende contactpersoon ingedrukt houden > submenu 'send text message'. Daarna kun je typen, en de geadresserde staat al meteen ingevuld. Idem voor e-mail en mms. Snel zat lijkt me, zeker voor mij. Ik ben meer een beller dan een sms-er. Tijdgebrek he ;)
Of de HTC Action Screen downloaden, in een shortcut zetten en zo snel sms opstarten.
Je kan namelijk gewoon een naam intikken bij contact, en het wordt dan aangevuld. Werkt ook prima bij mij :)
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:51:
[...]

Ik spraak iemand met een TYTN II laatst. Hij zegt dat bijv. in de auto of in de trein, zo'n geval beweegt de hele tijd. Op een touchscreen zit je er dan toch net even iets te vaak 'naast' zeg maar. Met een vast toetsenbord heb je dat probleem niet.Ik kon me er wel wat bij voorstellen.
Of je installeerd de handschrift recognizer cab. Dan zit je er nooit naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
brrrt schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:02:

[...]

Of je installeerd de handschrift recognizer cab. Dan zit je er nooit naast ;)
werkt zoiets echt goed genoeg om het toetsenbord te vervnagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

Heb hem ook in bestelling, wat ik me alleen afvraag:

- TomTom kaarten kan ik erbij zetten lijkt me?
- Proggies zoals ander toetsenbord e.d. gemaakt voor de Touch Cruise, werkt dat ook op Diamond? Lijkt me wel aangezien het om WM gaat :)

[ Voor 9% gewijzigd door SilentSimon op 06-06-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:55:
[...]

werkt zoiets echt goed genoeg om het toetsenbord te vervnagen ?
Simpel, nee. De kans dat je een toets verkeerd doe op je keyboard is kleiner dan het verkeerd herkennen van handschrift herkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
SilentSimon schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:24:
- TomTom kaarten kan ik erbij zetten lijkt me?
- Proggies zoals ander toetsenbord e.d. gemaakt voor de Touch Cruise, werkt dat ook op Diamond? Lijkt me wel aangezien het om WM gaat :)
Op beide vragen is het antwoord "ja".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:28:
[...]

Simpel, nee. De kans dat je een toets verkeerd doe op je keyboard is kleiner dan het verkeerd herkennen van handschrift herkenning.
Nou dat valt wel mee bij mij!
Ik heb dat geinstalled en idd, ik vind de handschrift herkenning gewoon sneller/fijner :D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 22:22
XTREEMRaGE schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:50:
[...]

Nou dat valt wel mee bij mij!
Ik heb dat geinstalled en idd, ik vind de handschrift herkenning gewoon sneller/fijner :D
dat vraagt een filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Hmmmm,

Ben toch erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm als ik onderstaande lees.....(bron: http://www.coolsmartphone...=0&postorder=asc&start=30)

"And screen scratches - well I'm confused as I've already seen scratches after two days and it appears to press in like a traditional plastic cover touchscreen.

All the reviews seem to get excited about it being glass but there is no way it's glass if just using your finger can scratch it. It's not been in a pocket or anything! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
PaulSe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:25:
Hmmmm,

Ben toch erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm als ik onderstaande lees.....(bron: http://www.coolsmartphone...=0&postorder=asc&start=30)

"And screen scratches - well I'm confused as I've already seen scratches after two days and it appears to press in like a traditional plastic cover touchscreen.

All the reviews seem to get excited about it being glass but there is no way it's glass if just using your finger can scratch it. It's not been in a pocket or anything! "
Hmm, scary!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, vraag me wel af waar hij dat op basseert. Heeft hij dan al een eigen Diamond bemachtigd? Zover ik weet zijn er aan consumenten nog geen of zeer weinig Diamonds uitgeleverd. Of doelt hij op de video "a week with the Diamond"? De reviewer was daar juist heel enthousiast over de hardheid van het glas. Ik ben zeer benieuwd.

Ik ga zeker nog even afwachten voor ik ook maar iets bestel. Eerst de kinderziektes er maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Hmmm, vraag me wel af waar hij dat op basseert. Heeft hij dan al een eigen Diamond bemachtigd? Zover ik weet zijn er aan consumenten nog geen of zeer weinig Diamonds uitgeleverd. Of doelt hij op de video "a week with the Diamond"? De reviewer was daar juist heel enthousiast over de hardheid van het glas. Ik ben zeer benieuwd.

Ik ga zeker nog even afwachten voor ik ook maar iets bestel. Eerst de kinderziektes er maar uit!
Kom kom, een beetje pionieren is ook best leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is op genoeg reviews aangegeven dat het voor het eerst eindelijk eens een goed stevig scherm is en er is zelfs een crash test geweest in deel 1...
Bij de review van coolsmartphone.com is zelfs te zien dat er niks mis is met het scherm, einde van de week.

Ik maak me er niet zo druk om.. Ik ga pionieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik heb een goed gevoel bij het scherm. Wat ik op de filmpjes zie, ziet er gewoon goed uit. Een goede screenprotector erbij, en het komt vast goed :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleehond schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:22:
Ik heb een goed gevoel bij het scherm. Wat ik op de filmpjes zie, ziet er gewoon goed uit. Een goede screenprotector erbij, en het komt vast goed :)!
Volgens mij zelfs zonder screenprotector..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Een hele mooie recentie, engelstalig, dat wel maar alle functies worden uitgebreid besproken. Kwaliteit van de foto´s valt mij 100% mee na al die kritiek. Conclusie van de recencenten is dat het een hele goede telefoon is die best wel een paar mindere puntjes heeft maar uiteindelijk een hele mooie eindscore heeft. 9 van de 10!
http://www.phonearena.com...Review-review-r_1956.html _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

It auto-adjusts the backlight based on the lighting conditions (the user can override this) and we had no problems viewing the screen even in direct sunlight. It’s downright beautiful.
Ah, zeer mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
ZO he, zeer lange en goede review :D!

Ik kan echt niet meer wachten eigenlijk.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
hoefniks schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:23:
Een hele mooie recentie, engelstalig, dat wel maar alle functies worden uitgebreid besproken. Kwaliteit van de foto´s valt mij 100% mee na al die kritiek. Conclusie van de recencenten is dat het een hele goede telefoon is die best wel een paar mindere puntjes heeft maar uiteindelijk een hele mooie eindscore heeft. 9 van de 10!
http://www.phonearena.com...Review-review-r_1956.html _/-\o_
Deze ga ik eens doornemen! Bedankt alvast voor de review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een goede positieve review. Is toch bijna te mooi om waar te zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
Is inderdaad wel waar dat ie in de test er goed uitkomt. Ben echter wel bijzonder benieuwd naar de echte gebruikerreviews.

FF halftopic. Iemand een idee hoe de snelheid van het scherm zich verhoudt tot de Iphone? Zag laatst een Iphone en dat zag er wel flitsend uit. Niet dat ik nu een Iphone wil, maar ben toch wel benieuwd.

Heb ook het review op phonearena gelezen en wat mij ietwat ontrust is dat Touchflow op zekere momenten 50% van het geheugen blijkt te gebruiken. Je houdt dan zo'n beetje 90 mb over voor andere zaken. Ben benieuwd of dit voldoende is om probleemloos navigatie en Bluetooth gelijktijdig te laten lopen. Op de P3300 had ik last van het feit dat het geheugen opraakte en ik de melding kreeg 1 van de applicaties af te sluiten (telefoon of navigatie).

[ Voor 40% gewijzigd door PaulSe op 06-06-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
PaulSe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:01:
Is inderdaad wel waar dat ie in de test er goed uitkomt. Ben echter wel bijzonder benieuwd naar de echte gebruikerreviews.

FF halftopic. Iemand een idee hoe de snelheid van het scherm zich verhoudt tot de Iphone? Zag laatst een Iphone en dat zag er wel flitsend uit. Niet dat ik nu een Iphone wil, maar ben toch wel benieuwd.

Heb ook het review op phonearena gelezen en wat mij ietwat ontrust is dat Touchflow op zekere momenten 50% van het geheugen blijkt te gebruiken. Je houdt dan zo'n beetje 90 mb over voor andere zaken. Ben benieuwd of dit voldoende is om probleemloos navigatie en Bluetooth gelijktijdig te laten lopen. Op de P3300 had ik last van het feit dat het geheugen opraakte en ik de melding kreeg 1 van de applicaties af te sluiten (telefoon of navigatie).
In die review die net gepost is, stond dat het geheugengebruik standaard 65% is, met touchflow uit en na een reboot was het 40% en daarna touchflow aangezet is zo'n 50% geheugen in gebruik. Dat wil dus niet zeggen dat touchflow zelf 50% van het geheugen gebruikt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Despite more memory, it still lags at time
Dit is iets waar ik wel even van opkijk, 192MB is volgens mij boven gemiddeld voor een smartphone?! Wellicht is het geen geheugen probleem, maar kan er softwarematig nog het één en ander worden "getweakt".

HTC music player needs work
Voor mij onbelangrijk, ik luisten geen muziek via mn telefoon.

Concerns about reception, at least for now
Dit is voor het eerst dat ik er iets over lees, hoop dat dit meevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Die foto's op die review, omg very nice :D! Zijn er erg veel, maar zeker de moeite waard om vanaf het begin doorheen te bladeren! Je kunt zoveel met die mobiel, dat blijkt maar op weer uit de foto's, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 08:32
PaulSe schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:01:

(...) Je houdt dan zo'n beetje 90 mb over voor andere zaken. Ben benieuwd of dit voldoende is om probleemloos navigatie en Bluetooth gelijktijdig te laten lopen. (...)
Bij mij gaat dat prima op mn HTC Touch met maar 64 MBtjes RAM, zelfs met ook nog wifi aan. Dus dat moet op de diamond helemaal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik vind de review van gsmarena ook niet bijster positief. Ok het is best een leuke telefoon, maar niet bovengemiddeld goed afgaande op hun plus en minpunten.

Toch nog maar even rustig de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
Toaby schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:22:
[...]

Bij mij gaat dat prima op mn HTC Touch met maar 64 MBtjes RAM, zelfs met ook nog wifi aan. Dus dat moet op de diamond helemaal geen probleem zijn.
Vind ik op zich een apart verhaal. Specs van de P3300 zijn volgens mij hetzelfde. Welke navigatiesoftware?

Las net dat ik het niet helemaal goed begrepen had, maar 50% of 65% geheugenverbruik vind ik vrij fors gezien de problemen die ik eerder geschetst heb. Je houdt dan tussen 65 en 92 mb over. Vind het een tof toestel, maar wil mijn kop niet nog een keer tegen een zelfde soort steen stoten.

Lastig.......draai nu NavNGo 2008 op mijn G100 en die verbruikt een MB of 30 en dan heb ik alleen maar navigatie draaien. Op de diamond zou ik dan ook nog BT en Phone actief hebben.

Dilemmas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:57
Er is kennelijk al een zeer aardige tweak te vinden op xda voor de Diamond. En alles gaat daarmee vele malen sneller. Uiteraard heb ik het zelf nog niet getest omdat ik de Diamond nog niet heb, maar de reacties lijken hoopvol.
Vraag me af of het ook uiteindelijk negatieve effecten zal hebben...

Zier hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=397935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

RaptorRVL schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 01:48:
Er is kennelijk al een zeer aardige tweak te vinden op xda voor de Diamond. En alles gaat daarmee vele malen sneller. Uiteraard heb ik het zelf nog niet getest omdat ik de Diamond nog niet heb, maar de reacties lijken hoopvol.
Vraag me af of het ook uiteindelijk negatieve effecten zal hebben...

Zier hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=397935
Dit soort dingen snap ik dus niets van. Als het zoveel uitmaakt en er zijn geen nadelen waarom doet HTC dit niet standaard?

En door dit soort dingen word ik wel een beetje angstig van Winmobile. Het is niet dat ik niet handig ben met registry hacks en andere programmatjes, maar het is een telefoon. Dat moet gewoon werken. Verbeteringen via firmware prima, maar dit soort dingen ben ik nooit zo blij mee. Straks sloop je je telefoon en zit je net op een belangrijk belletje te wachten. Wie kan me overtuigen dat het niet zo erg is.

[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 07-06-2008 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net ook even dat topic gelezen over die tweaks; verschillende mensen zeggen dat ze de Diamond zouden terugsturen als ze hem niet getweakt hadden omdat ie te langzaam is. Zegt mij al genoeg.

Dan nog de irritaties dat het scherm uitgaat tijdens bellen en dat je op power moet drukken om vervolgens op te kunnen hangen :S for crying out loud

Als laatste lees ik dan nog iets over een sms bug, dat je geen geluid/trilling krijgt als je telefoon in standby modus staat... lekker handig hoor

Lijkt erop dat de Diamond een leuk uitziend toestel is, maar als telefoon niet echt bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 10-09 07:07
Phusebox schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:22:
Net ook even dat topic gelezen over die tweaks; verschillende mensen zeggen dat ze de Diamond zouden terugsturen als ze hem niet getweakt hadden omdat ie te langzaam is. Zegt mij al genoeg.
Tsja :+
Dan nog de irritaties dat het scherm uitgaat tijdens bellen en dat je op power moet drukken om vervolgens op te kunnen hangen :S for crying out loud
Was toch een registry setting voor?
Als laatste lees ik dan nog iets over een sms bug, dat je geen geluid/trilling krijgt als je telefoon in standby modus staat... lekker handig hoor
Er is een reden dat je hem in standby hebt volgens mij... Bij mij is dat nog altijd om hem snel aan te krijgen wanneer je hem nodig hebt. Mijn laptop geeft in standby ook gene kick als ik een mailtje krijg tho...

Over die review en dan vooral de ontvangst:
Bedenk wel dat dit een test was in de USA zoals er ook duidelijk staat. De Diamond komt niet voor niets later uit in de USA en dit zijn uiteraard net de dingen die aangeven waarom hij daar later uitkomt. Ik neem aan dat het in Europa geen enkel probleem mag geven. Ik wacht dus mooi een review in Europa af.

[ Voor 16% gewijzigd door GENETX op 07-06-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GENETX schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:16:
[...]

Er is een reden dat je hem in standby hebt volgens mij... Bij mij is dat nog altijd om hem snel aan te krijgen wanneer je hem nodig hebt. Mijn laptop geeft in standby ook gene kick als ik een mailtje krijg tho...
Het is een telefoon, geen laptop. Standy moet bewoon betekenen dat je telefoon berichtjes en telefoontjes kan ontvangen.

Misschien WinMo specifieke beperkingen die voor mensen die al eerder een dergelijk toestel gehad hebben volledig normaal zijn. Voor mij zijn het toch redelijk essentiele opties die missen. Een toestel met beperkte ontvangt (T610 eerste firmware) heb ik al eens gehad en daar wordt je ook niet vrolijk van. De Diamond is een mooi toestel, maar misschien wel te mooi. Basis belfeatures zijn blijkbaar ondergeschikt aan andere mogelijkheden.

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 07-06-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

De ene review zegt dat hij snel is. De andere zegt dat hij langzaam is. Denk gewoon even afwachten nog.

Dat het scherm uitgaat als je belt vind ik alleen maar goed. Je kan ophangen met de hardware buttons. Daarvoor heb je geen touchscreen nodig. Moet je wat opzoeken tijdens het bellen is dat zo gedaan denk ik.

Standby is om power te besparen. Je kan de telefoon ook locken (paar sec de ophangtoets indrukken) Het scherm word dan donker. Volgens mij krijg je zo wel je sms-jes binnen.

Wil nog wel een paar review lezen. maar mij lijkt het een geweldig toestel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je, wanneer je belt, wel het toetsenbord te voorschijn halen om bv een 1 in te toetsen...?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jay-K schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:47:
Kun je, wanneer je belt, wel het toetsenbord te voorschijn halen om bv een 1 in te toetsen...?
Nadat je hem via de powerknop aan de bovenkant tot level hebt gewekt zal dat wel lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Shiver23 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:53:
[...]

Nadat je hem via de powerknop aan de bovenkant tot level hebt gewekt zal dat wel lukken ja.
Het zou wel lullig zijn wanneer je bv de ANWB belt, je niet door het operator menu heen kan :)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Jay-K schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:57:
[...]

Het zou wel lullig zijn wanneer je bv de ANWB belt, je niet door het operator menu heen kan :)
Dat is inderdaad een punt waar ik nog niet bij stil had gestaan, keuze-menus van een telefooncentrale.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Wel goed dat er door een kleine aanpassing veel problemen de wereld uit zijn. En de lijst met software die werkt is ook erg netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:22:
Dit is gewoon een optie binnen WM 6.1
Je kunt namelijk per categorie ( email/telefoon/sms ) instellen wat er moet gebeuren als er een email/telefoon/sms binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
TD-er schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:08:
[...]

Dat is inderdaad een punt waar ik nog niet bij stil had gestaan, keuze-menus van een telefooncentrale.
Dat gaat bij WM6.0 (touch) ook al heel simpel, je start gewoon het (telefoon)toetsenbord en dan blijft het scherm ook aan, dus keuzemenu's gaan dan simpel; dat zal met de diamond heus niet slechter gaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
ben benieuwd wanneer we ze geleverd krijgen volgende week....! :X
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.

Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!