ook al mag het in jouw ogen mooier staan, die slanke zuilen; het gaat zeker tenkoste van je geluidskwaliteit; geen volume in de box zelf en de kleine conussen kunnen gewoon niet, wat grotere conussen wel kunnen (dat is luid helder blijven). Zeker in een budget van 2500 euro zou ik dat soort boxen links laten liggen. Je subwoofer kan wel een en ander, maar tis geen 8 in 1 set van de mediamarkt waarbij alleen de subwoofer laag gaat nietwaar? (ik vind subwoofer sowieso lelijk voor muziek).
Ikzelf heb na lang zoeken een middenmotor gekozen;
Infinity boxen (4 zuilen en 1 center); iets te laag in mijn opinie, maar wel hele goede prijs/prestatie verhouding.
Pioneer VSX-D1011 (scoorde destijds 9+ gemiddeld op kieskeurig en geprezen door verschillende verkooppunten), maar daar zal nu wel een opvolger voor zijn, ik meen de VSX-20xx
CD speler kan ik je niet in adviseren
versterker is in segment 900 tot 1400 euro en de boxen in segment 500 per paar dacht ik.
Maar echt, neem niet van de smalle kregnen, zeker niet als je naar versterkers als harman kardon kijkt.
Ikzelf heb na lang zoeken een middenmotor gekozen;
Infinity boxen (4 zuilen en 1 center); iets te laag in mijn opinie, maar wel hele goede prijs/prestatie verhouding.
Pioneer VSX-D1011 (scoorde destijds 9+ gemiddeld op kieskeurig en geprezen door verschillende verkooppunten), maar daar zal nu wel een opvolger voor zijn, ik meen de VSX-20xx
CD speler kan ik je niet in adviseren
versterker is in segment 900 tot 1400 euro en de boxen in segment 500 per paar dacht ik.
Maar echt, neem niet van de smalle kregnen, zeker niet als je naar versterkers als harman kardon kijkt.
T60P Widescreen