liever de tong gebrand dan lauwe soep
Is zeker gelukt met de opstelling! De kast heb ik losgeschroefd van de muur en wat naar opzij verplaatst. De tweede speaker kon er nog best tussen en de stereobeleving is nu vele malen beter. Of laten we zeggen dat die gewoon niet goed was..
Ik heb nu overigens wel iets van 15 meter brand new speakerdraad over :-)
Foto's heb ik nu even niet voorhanden maar die zal ik zsm posten, want alles is nu af!
Ik heb nu overigens wel iets van 15 meter brand new speakerdraad over :-)
Foto's heb ik nu even niet voorhanden maar die zal ik zsm posten, want alles is nu af!
bi-wiren? of je er nu in gelooft of niet, als het kan met je speakers en je hebt het draad toch al...
hmm ik geloof eigenlijk dat focal daar niet aan doet he?
of natuurlijk e-bay / terug naar verkoper of als reserve houden voor als de hond/kat/klein kind er aan knaagt of de vrouw er tegenaan stofzuigert
hmm ik geloof eigenlijk dat focal daar niet aan doet he?
of natuurlijk e-bay / terug naar verkoper of als reserve houden voor als de hond/kat/klein kind er aan knaagt of de vrouw er tegenaan stofzuigert
[ Voor 10% gewijzigd door mr.paaJ op 22-08-2008 20:41 ]
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Mooi hoor!
Heb je geen last van al het licht uit de ramen bij televisie kijken?
Heb je geen last van al het licht uit de ramen bij televisie kijken?
Focal!
Ik heb zelf ook 2x 716V staan, zeer mooi spul voor een redelijke prijs.
Laat je niet foppen door de 816V te pakken, de drivers en het filter zijn 100% identiek aan de 716V...
Alleen een iets beter afwerking en interne afstemming maakt het verschil. (en de zware voet)
Ze moeten wel behoorlijk inspelen, in het begin heb ik de bas wat zwaar gevonden en het hoog wat schel, inmiddels, na zo'n 200uur, klinkt het al een heel stuk mooier!
Veel plezier!
(Ook ik draai met marantz, lekkere combi!)
Laat je niet foppen door de 816V te pakken, de drivers en het filter zijn 100% identiek aan de 716V...
Alleen een iets beter afwerking en interne afstemming maakt het verschil. (en de zware voet)
Ze moeten wel behoorlijk inspelen, in het begin heb ik de bas wat zwaar gevonden en het hoog wat schel, inmiddels, na zo'n 200uur, klinkt het al een heel stuk mooier!
Veel plezier!
(Ook ik draai met marantz, lekkere combi!)
Beginning to realize the power...
Ik kijk vrij weinig TV en als ik kijk is het meer een DVD'tje in de avond. Maar, klopt, het is wat licht ja..
Wat betreft het inspelen, daar tipte ze me bij de winkel ook al op. De bas is idd vrij heftig. Maar ik ben ook hard op weg naar de 200 uur..
Wat betreft het inspelen, daar tipte ze me bij de winkel ook al op. De bas is idd vrij heftig. Maar ik ben ook hard op weg naar de 200 uur..