[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 156.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
burnoutpc schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:14:
kan de W4000 1080p aan op 60hz?

De d3500 namelijk niet, de max resolutie is namelijk 720, maar als ik hem op 50hz zet dan kan ik hem tot 1080 forceren.
Als ik anderen eerder in dit topic moet geloven, dan is 1080P mogelijk, maar met zwarte randen links en rechts, die niet weg te krijgen zijn, terwijl 1366x768 (of 720P) wel beeldvullend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
Die zwarte randen betekent toch dat ie niet volledig op 1080 draait.

Doe die refreshrate eens omlaag en dan de resolutie met powerstrip op 1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Hier nog wat shots van Wall-E en Dark Knight, van mijn pc via een hdmi kabel naar het scherm toe, op 1080P

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails8.imagebam.com/942/0caa779412443.gif

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails8.imagebam.com/942/a8b97d9412444.gif

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails8.imagebam.com/942/c8b7979412445.gif

Blijft moeilijk om te fotograferen, maar het ziet er zeer nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:51:
[...]

Als ik anderen eerder in dit topic moet geloven, dan is 1080P mogelijk, maar met zwarte randen links en rechts, die niet weg te krijgen zijn, terwijl 1366x768 (of 720P) wel beeldvullend is.
1080p 60Hz is wel mogelijk op de W4000, maar bij 60 Hz gaat automatisch de underscan functie (in catalyst) aan, dat kun je dus zo terug draaien.

edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
nog 1ntje van bbc planet earth, moeilijk te fotograferen, maar het geeft een beetje een idee.
Afbeeldingslocatie: http://thumbnails8.imagebam.com/942/0455c79414342.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:05:
[...]

1080p 60Hz is wel mogelijk op de W4000, maar bij 60 Hz gaat automatisch de underscan functie aan, dat kun je via Catalyst zo terug draaien.
Toevallig ook te doen bij de D3500? normaliter max reso, ook in powerstrip zegt ie 720, maar ik heb hem nu op 50hz gewoon op 1080, daar zijn ook die fotos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Het is nog moeilijk de goede settings te vinden, was eerst zo slim om de original setting te kiezen voor nero showtime, maar dit verziekte het hele beeld... Nu te fine tunen dat ik de beste zwart/licht weergave heb. Zoveel mogelijk echt zwart, maar niet te donker.

Valt niet mee, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omid
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 00:37
burnoutpc schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:56:
iedereen roept dan toch dat het aan de source ligt en niet zo zeer aan het scherm, zoek maar op google over dit fenomeen.

Ik heb het ook op me scherm hoor. Het stoort mij niet zo heel veel.
Als ik in Saturn voor al die schermen sta die op dezelfde bron zijn aangesloten, zie ik dat sommige schermen beduidend meer last van deze schokkerigheid hebben dan de rest. Philips heeft bijvoorbeeld minder tot helemaal last (bijna smooth beeld). De toplijn van Sony (X-serie) heeft ook duidelijk te zien minder last.

Het ligt dus niet aan de source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omid
  • Laatst online: 22-08 00:37
tweakradje schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:15:
Alle toeters en bellen uitzetten denk ik (moet je toch doen voor beter beeld, snap niet waarom
ze het erin stopppen anyway).
Ik lees ook inderdaad dat je bij het bekijken van 1080p beeld (bijvoorbeeld van PC/PS3) beter al die beeldbewerkingsfeatures kunt uitzetten.

Maar voor het bekijken van SD content zolang al onze televisie zenders dat aanbieden, heb je die beeldverbeteraars (bij upscaling/deinterlacing) toch nodig anders ziet het er niet uit op je mooi 1080p-scherm.

Ik lees ook elders dat de 'movie-mode' de schokkerigheid doet verminderen. Zou iemand dit op zijn apparaat willen testen?

Is er toevallig iemand die HQV benchmark BDR of DVD op deze sony's losgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Kan iemand me helpen met wat meer info omtrent de E4000 serie? Ik heb er nu vorige week iets over gezien, vind het design wel strak met zon houten sierlijsie er omheen :9 Alleen kan ik er in dit forum weinig over terug vinden...Zit zelf nog te twijfelen tussen een 32" en 40" omdat mijn kamer ook weer niet zo heel groot is. Alleen is het wel een groot verschil qua grootte daartussen.
Heeft er iemand al ervaring met deze serie? Specs zijn wel leuk, bravia engine 2 etc maar ik kan nog geen/weinig ervaringen met dat dingetje terugvinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
SharpEdgeOne schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:
Kan iemand me helpen met wat meer info omtrent de E4000 serie? Ik heb er nu vorige week iets over gezien, vind het design wel strak met zon houten sierlijsie er omheen :9 Alleen kan ik er in dit forum weinig over terug vinden...Zit zelf nog te twijfelen tussen een 32" en 40" omdat mijn kamer ook weer niet zo heel groot is. Alleen is het wel een groot verschil qua grootte daartussen.
Heeft er iemand al ervaring met deze serie? Specs zijn wel leuk, bravia engine 2 etc maar ik kan nog geen/weinig ervaringen met dat dingetje terugvinden :|
Zover ik weet is De E4xxx serie gelijk aan de de W4000 serie, op het uitelijk na. Dus zou je ook voor ervaringen daarmee kunnen kijken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
SharpEdgeOne schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:
voor de 40 gaan :)

de E is de Picture frame look a like versie van de W4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de KDL40V4000
en de KDL40W4000?
behalve De HD decoder die ingebouwd is en de V serie heeft een 8 bits paneel
en de W serie een 10 bits paneel,maakt dit nog veel verschil qua kwaliteit
ik heb de 40W4000 besteld maar vind de 40V4000 mooier vanwege het feit dat deze helemaal zwart is en de W heeft zo'n grijze onderkant met 2 chromen strips,ik kan mijn bestelling nog omzetten naar een V4000 of is dit echt merkbaar slechter dan een W4000? :?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 15:45
Neem gewoon welke je zelf het mooiste vindt. Jij moet er naar kijken.
10 bits is marketing. De meeste digitale content is 8 bits per kleur.

Elke beeldpunt bestaat uit 3 kleuren: RGB. Elke kleur heeft 8 bits = 256 intensiteiten.
Dus 1 pixel op je scherm is dus 3 x 8 is 24 bit color.
Een 10 bits paneel heeft 30 bit color.

Ooit is 24 bit color uitgeroepen tot True Color. Als de bron (digitale camera's)
al met 24 bit colorspace werkt verzint een weergever die een 30 bit colorspace
heeft de tussenliggende waardes zelf (interpoleren).

Ik denk zelf, maar ik heb het nog niet gezien, dat je er geen fluit van ziet.
Nu weet ik niet hoeveel kleurgradaties onze ogen kunnen waarnemen.

Maar nogmaals, je zou het zelf moeten zien in een goede opstelling.
En dan moet de afstelling van de tv daar ook wel optimaal zijn.

ps: waarom heeft nu geen enkel merk een subwoofer aansluiting?

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
dankjewel daar kan ik weer wat mee
dacht al dat het een hoop marketing gedoe was enzo :*)

vind iemand het trouwens een nadeel dat de sony 4000 series geen 100hz ondersteunen
merk je daar wat van met films kijken of voetbal?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem: Digitale TV (mbv Alphacrypt) werkt niet.

Mijn configuratie:
- LCD: Sony BRAVIA KDL 40W4000 (gekocht op 11-07-'08).
- CAM module: Alphacrypt (gekocht bij de MediaMarkt op 15-07-'08, firmware: ?? > 3.12, neem ik aan.)
- Ziggo smartcard.

Het probleem:
Digitale zenders worden niet gedecodeerd (zwart beeld).
De TV kan kennelijk niet communiceren met Alphacrypt, als ik de module erin plaatst, kan ik via:
Instellingen->Digitale setup, de cam instellingen kiezen, maar als ik dat doe, gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Theo27 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:00:
kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de KDL40V4000
en de KDL40W4000?
behalve De HD decoder die ingebouwd is en de V serie heeft een 8 bits paneel
en de W serie een 10 bits paneel,maakt dit nog veel verschil qua kwaliteit
ik heb de 40W4000 besteld maar vind de 40V4000 mooier vanwege het feit dat deze helemaal zwart is en de W heeft zo'n grijze onderkant met 2 chromen strips,ik kan mijn bestelling nog omzetten naar een V4000 of is dit echt merkbaar slechter dan een W4000? :?
Er zit ook een een verschil tussen de Backlight van de V en de W serie. Die van de W serie is beter en zorgt voor beter contrast. Of het echt een merkbaar verschil is weet ik niet, ik heb de W en de V serie nooit naast elkaar gezien.
Als je compleet zwart wilt kun je bij de bcc bijvoorbeeld ook de W4210 halen, dat is een compleet zwarte W4000
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:06:
Ik heb een probleem: Digitale TV (mbv Alphacrypt) werkt niet.

Mijn configuratie:
- LCD: Sony BRAVIA KDL 40W4000 (gekocht op 11-07-'08).
- CAM module: Alphacrypt (gekocht bij de MediaMarkt op 15-07-'08, firmware: ?? > 3.12, neem ik aan.)
- Ziggo smartcard.

Het probleem:
De TV kan kennelijk niet communiceren met Alphacrypt, als ik de module erin plaatst, kan ik via:
Instellingen->Digitale setup, de cam instellingen kiezen, maar als ik dat doe, gebeurt er niks.
Heb je de cam en de smart-card wel op de juiste manier in de tv gestopt. Ik heb ook even zitten proberen voordat ik ze er beide juist in had zitten. Als je cam er juist in zit zou je ieder geval in je digital setup in het alphacrypt menu moeten kunnen komen. Anders is of je Cam niet goed of hij zit er niet goed in.

[ Voor 34% gewijzigd door Woy op 17-07-2008 10:31 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:06:
Het probleem:
Heb je uberhaupt al de digitale kanalen gevonden? Voor het zoeken en vinden van digitale kanalen heb je geen AlphaCrypt Classic CAM nodig, die hoeft dus niet eens in de TV te zitten bij het zoeken naar de digitale TV kanalen.

Als je de TV kanalen wel al gevonden hebt zit de smartcard dan goed om in de CAM?
Wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren als je het CAM instellingen menu kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de cam en de smart-card wel op de juiste manier in de tv gestopt. Ik heb ook even zitten proberen voordat ik ze er beide juist in had zitten. Als je cam er juist in zit zou je ieder geval in je digital setup in het alphacrypt menu moeten kunnen komen. Anders is of je Cam niet goed of hij zit er niet goed in.
Als ik Alphacrypt erin duw, dan wordt de tekst ''Instellingen CA-module" feller, dus ik neem aan, dat 'ie dan goed erin zit.
Maar als ik in het menu wil, dan wordt alleen de achtergrond van de tekst ''Instellingen CA-module" eventjes blauw, verder gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:35:
[...]

Heb je uberhaupt al de digitale kanalen gevonden? Voor het zoeken en vinden van digitale kanalen heb je geen AlphaCrypt Classic CAM nodig, die hoeft dus niet eens in de TV te zitten bij het zoeken naar de digitale TV kanalen.
Ja, het toestel vindt alle digitale zenders (ook zonder CAM-module).
Naam van de zender, titel van huidig programma is ook zichtbaar in (verder zwart) beeld.
Wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren als je het CAM instellingen menu kiest?
Volgens de handleiding kan je hiermee betaalde TV-services activeren.
Als ik erin kan (in dat menu) dan weet ik tenminste dat de TV kan communiceren met CAM-module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:46:
Als ik Alphacrypt erin duw, dan wordt de tekst ''Instellingen CA-module" feller, dus ik neem aan, dat 'ie dan goed erin zit.
Maar als ik in het menu wil, dan wordt alleen de achtergrond van de tekst ''Instellingen CA-module" eventjes blauw, verder gebeurt er niks.
In één van de vorige delen van dit topic staat wel een foto hoe de AlphaCrypt Classic CAM in de TV moet, dus welke kant er voor moet. Ook vindt je in dat topic een foto van hoe de smartcard in de CAM moet. Als de CAM op de juiste manier in het CI slot van de TV is geplaatst de boel goed aandrukken. Als je dan nog niet het CAM menu in kan dan is de CAM mogelijk defect.
Volgens de handleiding kan je hiermee betaalde TV-services activeren.
Als ik erin kan (in dat menu) dan weet ik tenminste dat de TV kan communiceren met CAM-module.
Normaal hoef je helemaal niets in het menu van de AlphaCrypt Classic CAM te doen. Eén en ander werkt automatisch zonder dat je handelingen hoeft te verrichten om via de CAM TV-services te activeren. Via het CAM menu kan je wel de CAM berichten uitzetten wat handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:08:
[...]

In één van de vorige delen van dit topic staat wel een foto hoe de AlphaCrypt Classic CAM in de TV moet, dus welke kant er voor moet. Ook vindt je in dat topic een foto van hoe de smartcard in de CAM moet. Als de CAM op de juiste manier in het CI slot van de TV is geplaatst de boel goed aandrukken. Als je dan nog niet het CAM menu in kan dan is de CAM mogelijk defect.
Nogmaals: Ik denk dat de CAM goed erin zit, anders wordt de CAM-menu-item niet feller ( kiesbaar), zonder CAM is dat niet het geval, en als ik het toch kies krijg ik de melding dat er geen CAM erin zit.

Het ligt dus of aan:
1. de CAM-module. (defect, oude firmware ... dat laatste lijkt me sterk, ik denk niet dat MediaMarkt CAM's met firmware < 3.12 verkopen).
2. het feit dat we nog geen abonnees zijn bij het kabelbedrijf, degene diet het moet aanvragen is er nog niet. (we zijn vorige week verhuisd), analoge TV doet het trouwens prima, ik ga straks Ziggo bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:29:
Het ligt dus of aan:
1. de CAM-module. (defect, oude firmware ... dat laatste lijkt me sterk, ik denk niet dat MediaMarkt CAM's met firmware < 3.12 verkopen).
Het heeft niets te maken met de firmware versie of je wel of niet in het CAM menu kan komen. Als je er zeker van bent dat de CAM er goed in zit en het lukt je niet om in het CAM menu te komen dan is de CAM defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Inderdaad, als je cam goed werkt dan zou je minstens in het cam menu moeten kunnen komen. Dus of je cam zit er toch niet goed in of je cam is defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die CAM-module maar 'ns ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wanneer Sony de W4000 serie eindelijk eens normaal gaat leveren ?

Met name de 46"en 52" is tot op heden niet of nauwelijks leverbaar.
Ik zit al weken op mijn bestelling te wachten; had een verjaardagscadeau moeten zijn.....

Als het nog even langer duurt komt de W5000 serie alweer uit.
Of de nieuwe X4000 serie:

[afbeelding 1]

[afbeelding 2]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:35:
Wie weet wanneer Sony de W4000 serie eindelijk eens normaal gaat leveren ?

Met name de 46"en 52" is tot op heden niet of nauwelijks leverbaar.
Ik zit al weken op mijn bestelling te wachten; had een verjaardagscadeau moeten zijn.....

Als het nog even langer duurt komt de W5000 serie alweer uit.
Of de nieuwe X4000 serie:

[afbeelding 1]

[afbeelding 2]
Augustus is nog steeds het laatste wat ik heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:02:
Lullige vraag, maar heb je al een digitale televisie-abonnement afgesloten? :9

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
BlackiE1982 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:
Hoewel dat niet duidelijk wordt uit de probleemstelling van Peace101 heeft het bezit van digitaal televisie abonnement verder geen invloed op het kunnen benaderen van het CAM menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Even een update i.v.m. de belgische promo-actie. Ik heb vandaag wel al m'n USB-stick ontvangen, maar nog geen mini-cooler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:38:
Even een update i.v.m. de belgische promo-actie. Ik heb vandaag wel al m'n USB-stick ontvangen, maar nog geen mini-cooler.
Eigenlijk wel om mee te lachen he: whoehoe, we krijgen een usb-stick van 25 euro gratis bij een tv die in Nederland ettelijke honderden euro's goedkoper te krijgen is. De volgende tv die ik koop zal in Nederland zijn, ook al krijgen we in Belgie 2 jaar garantie tov 1 jaar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:55:
[...]

Eigenlijk wel om mee te lachen he: whoehoe, we krijgen een usb-stick van 25 euro gratis bij een tv die in Nederland ettelijke honderden euro's goedkoper te krijgen is. De volgende tv die ik koop zal in Nederland zijn, ook al krijgen we in Belgie 2 jaar garantie tov 1 jaar in Nederland.
Ik heb inderdaad een paar honderd euro meer betaald dan in Nederland (webshops), maar hoeveel shops kunnen de 46w4000 leveren op dit moment? Ik kijk nu al zo'n 6 weken naar mijn TV. Hier http://www.fransdesmet.be/ kon ik hem kopen aan de Nederlandse internet prijs maar ook daar konden ze begin juni de 46 " niet leveren, ging zo'n 4 weken duren. Ik heb dan de keuze gemaakt om meer te betalen en niet langer te wachten, ook omdat ik mijn tv wou voor het EK, ik wou het EK zien in HD. En ik koop anders ook regelmatig in Nederland via internet, mijn Onkyo 606 heb ik ook in NL gekocht, was ook weer zo'n honderd euro goedkoper dan hier in de winkel.
En als ik dan toch mijn tv in Belgie koop , en er loopt een promo-actie dan is het toch meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:00:
[...]

Ik heb inderdaad een paar honderd euro meer betaald dan in Nederland (webshops), maar hoeveel shops kunnen de 46w4000 leveren op dit moment? Ik kijk nu al zo'n 6 weken naar mijn TV. Hier http://www.fransdesmet.be/ kon ik hem kopen aan de Nederlandse internet prijs maar ook daar konden ze begin juni de 46 " niet leveren, ging zo'n 4 weken duren. Ik heb dan de keuze gemaakt om meer te betalen en niet langer te wachten, ook omdat ik mijn tv wou voor het EK, ik wou het EK zien in HD. En ik koop anders ook regelmatig in Nederland via internet, mijn Onkyo 606 heb ik ook in NL gekocht, was ook weer zo'n honderd euro goedkoper dan hier in de winkel.
En als ik dan toch mijn tv in Belgie koop , en er loopt een promo-actie dan is het toch meegenomen ;)
Begrijp me niet verkeerd he, ik heb de mijne bij de frans gekocht :)
Maar vind het gewoon lame dat Sony Belgie ons een belachelijk lage korting of promo geeft tegenover Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:03:
[...]

Begrijp me niet verkeerd he, ik heb de mijne bij de frans gekocht :)
Maar vind het gewoon lame dat Sony Belgie ons een belachelijk lage korting of promo geeft tegenover Nederland.
OK, maar als je die lcd-tv van 500 euro er bij kreeg in Nederland was dat niet bij de webshops met de scherpe prijzen maar bij winkels die prijzen hadden die 400 of 500 euro hoger lagen dan de webshops en dan komt het min of meer op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
botech schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:19:
[...]

OK, maar als je die lcd-tv van 500 euro er bij kreeg in Nederland was dat niet bij de webshops met de scherpe prijzen maar bij winkels die prijzen hadden die 400 of 500 euro hoger lagen dan de webshops en dan komt het min of meer op hetzelfde neer.
Dit is een misvatting, die ik hier al vaker tegen gekomen ben.
Ik heb de 40W4000 voor €1350,00 gekocht bij de Prijstopper in Groningen, dat is slechts ongeveer € 130,00 meer dan de goedkoopste webshop en zij deden gewoon mee met die EK-actie. ;)
Alleen bij dure winkels als de Expert was deze tv zo'n € 500,00 duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb de 40X3500 + Alphacrijpt cam.
Om digitaal te kijken moet je digitale kanalen scannen met tv(dit kan ook zonder Cam),
nederland 1 zou je altijd moeten kunnen zien ook zonder Cam.

Dan moet je Cam met smartcard erin plaatsen in tv.(TV uit natuurlijk)
Leg Cam met logo aan bovenkant op tafel en schuif smartcard met goudkleurig vierkantje aan bovenkant-voor erin.
Schuif Cam met logo-tekst ondersteboven erin zover het gaat in Camslot (dan nog ongeveer 2 cm vastschuiven) en klaar.
TV aanzetten en digitale zenders moeten het doen, Bij Ziggo kun je 2 weken alle digitale zenders van Digitaal-totaal zien. Je hoeft dus niets te activeren of zo !.
Met activeren bedoelen ze dat je zsm je keuze moet doorgeven omdat anders na 2 weken de zenders weer uitvallen todat ze geactiveerd worden met you keuze.

Heb je dus na goed aansluiten en scannen van digitale zenders en plaatsen van de Cam nog steeds alleen ned 1 en bij rest geen beeld dan werkt die Cam die je nu hebt niet op jou TV,
Dus ruilen todat je er een vind die wel werkt.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 52W4000 heeft ook het probleem met de verdwijntruc van de digitale kanalen...
Op willekeurige tijdstippen zijn plotseling alle kanalen verdwenen en mag ik weer gaan zoeken en sorteren.
Er is hier al iets over geschreven, maar ik kan het niet meer vinden.
Daarom vraag ik het even opnieuw. Misschien heeft iemand nog een linkje.
Ik ben benieuwd of er al een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:25:
Mijn 52W4000 heeft ook het probleem met de verdwijntruc van de digitale kanalen...
Op willekeurige tijdstippen zijn plotseling alle kanalen verdwenen en mag ik weer gaan zoeken en sorteren.
Er is hier al iets over geschreven, maar ik kan het niet meer vinden.
Daarom vraag ik het even opnieuw. Misschien heeft iemand nog een linkje.
Ik ben benieuwd of er al een oplossing is.
Zie daarvoor dit topic Sony Bravia 40W4000 probleem: alle dig zenders ineens weg. Het idee is dat het mischien iets met de automatische update functie te maken heeft. Maar nog geen zekerheid daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!
Moeten we maar mee leven dan............

Ik heb nog een probleempje met de tv, we zijn nu toch bezig.

Bij veel zenders springt het beeld in 4:3 modus terug. Dit ondanks de "wide" instelling in het menu.
Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

rwb schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Zie daarvoor dit topic Sony Bravia 40W4000 probleem: alle dig zenders ineens weg. Het idee is dat het mischien iets met de automatische update functie te maken heeft. Maar nog geen zekerheid daarover
Het lijkt inderdaad te maken te hebben met de automatische service update in de digitale tuner instellingen. Als je die uitzet, dan zou je er hopelijk geen last meer van moeten hebben (je kanalen worden ook niet automatisch geupdate, maar hoe vaak komen er nou kanalen bij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Blindfold schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:44:
Het lijkt inderdaad te maken te hebben met de automatische service update in de digitale tuner instellingen. Als je die uitzet, dan zou je er hopelijk geen last meer van moeten hebben (je kanalen worden ook niet automatisch geupdate, maar hoe vaak komen er nou kanalen bij)?
Tot nu toe heb ik nog van niemand gelezen dat die automatische update functie ook echt werkt in combinatie met de Irdeto kabelbedrijven in Nederland terwijl er toch wel wat wijzigingen zijn geweest in de kanalenlijsten sinds de introductie van de 4000 serie. Als het dan toch niets doet en mogelijk ook nog eens de oorzaak is van een bug dan kan je het net zo goed uitzetten. Het doel is immers om minder handmatig de kanalenlijst bij te moeten werken door het gebruik van deze feature, maar in de praktijk is men juist meer bezig met het handmatig bijwerken van de lijst vanwege de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dillhole
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:09:
[...]

Analoog(via Delta), de kwaliteit is acceptabel(wel aantal dingen veranderen in de settings) op de meeste zenders(alleen RTL8, NET5 en SBS6 zijn wat minder van kwaliteit). Maar uiteindelijk moet je gewoon voor digitale HD tv gaan met deze Sony.
Hi Neve,

ik heb gisteren mijn alphacrypt cam binnen gekregen gelijk getest met mijn 2dagen oude kdl-40w4000. Na handmatig instellen van de frequentie en de netwerkid, werkt het perfect. Alle zenders gevonden plus de 3 (zucht) hd zenders Nederland 1, NG en Film1 HD. Zie hieronder nog even de instellingen als je deze tv wilt instellen voor digitale televisie van delta.

- Kies netwerknummer 1000 voor de regio Schouwen-Duiveland, Tholen, Noord- en Zuid-Beveland
- Kies netwerknummer 2000 voor de regio Walcheren
- Kies netwerknummer 3000 voor de regio Zeeuws-Vlaanderen.
De frequentie is voor alle regio's 40200(0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
dillhole schreef op zondag 20 juli 2008 @ 10:32:
Zie hieronder nog even de instellingen als je deze tv wilt instellen voor digitale televisie van delta.
Ken jij toevallig iemand in Delta gebied met een PCI DVB-C PC-TV kaart (geen FloppyDTV of FireDTV kaarten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ik heb m'n KDL 40d3500 nu met 5 meter dvi-hdmi kabel op mijn computer aangesloten maar kan dus wel gewoon 1920*1080 @ 60 Hz draaien. Echter moet ik dan 'm wel als hoofd monitor kiezen en heb hem ook aan de eerste uitgang van mij 8800 GTS gehangen (weet niet of dit uithaalt), maar het werkt hier wel.

[ Voor 18% gewijzigd door mach2 op 20-07-2008 11:02 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:44:
[...]

Bij mij de laatste 4 weken geen problemen meer met verliezen van de zenders, Ik heb de auto-update uitstaan en dat lijkt inderdaad de truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 08:52
Ik heb sinds een paar dagen de 40E4000 en die bevalt heel goed. Vooral het beeld van digitale tv met de ingebouwde tuner is echt veel beter als verwacht.

Nu heb ik de tv aangesloten op mijn nieuwe htpc, maar heb daar nog wel een probleem mee. Het gebeurt namelijk regelmatig dat als ik bijvoorbeeld vanaf TV kijken terugschakel naar hdmi dat de tv niet doorheeft dat er iets op is aangesloten. Van bovenaf schuift dan wel de balk met hdmi in beeld, maar het vakje met "1080p" dat ik verwacht komt dan niet.
Vaak als ik de tv dan een paar keer aan en uitzet herkent ie op een gegeven moment het beeld wel.

Ik heb a lopen zoeken hier op Got, AVforums en google, maar kan echt niks vinden over dit probleem. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

weazle schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:54:
Ik heb sinds een paar dagen de 40E4000 en die bevalt heel goed. Vooral het beeld van digitale tv met de ingebouwde tuner is echt veel beter als verwacht.

Nu heb ik de tv aangesloten op mijn nieuwe htpc, maar heb daar nog wel een probleem mee. Het gebeurt namelijk regelmatig dat als ik bijvoorbeeld vanaf TV kijken terugschakel naar hdmi dat de tv niet doorheeft dat er iets op is aangesloten. Van bovenaf schuift dan wel de balk met hdmi in beeld, maar het vakje met "1080p" dat ik verwacht komt dan niet.
Vaak als ik de tv dan een paar keer aan en uitzet herkent ie op een gegeven moment het beeld wel.

Ik heb a lopen zoeken hier op Got, AVforums en google, maar kan echt niks vinden over dit probleem. Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen.
Zou het niet kunnen dat je PC geen signaal doorstuurt als je vanaf TV kijken naar je PC schakelt? Volgens mij stuurt de tv gewoon het signaal dat ie ontvangt door, dus als je niets ziet ontvangt hij dus geen signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
Blindfold schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:15:
[...]

Zou het niet kunnen dat je PC geen signaal doorstuurt als je vanaf TV kijken naar je PC schakelt? Volgens mij stuurt de tv gewoon het signaal dat ie ontvangt door, dus als je niets ziet ontvangt hij dus geen signaal.
Ik doe in de tussentijd niks met de PC en heb ingesteld in Vista dat de monitor nooit uitgeschakeld wordt door energiebeheer. Echter als ik de tv dus uitschakel en weer aanzet dan "herkent" ie opeens wel dat er input is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

weazle schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Ik doe in de tussentijd niks met de PC en heb ingesteld in Vista dat de monitor nooit uitgeschakeld wordt door energiebeheer. Echter als ik de tv dus uitschakel en weer aanzet dan "herkent" ie opeens wel dat er input is.
Klinkt toch alsof je PC bij een inputchange denkt dat de monitor weg is.
Ik las het volgende op avforums:

I've had a similar thing with a Radeon 3650 connecting to my W4000, but losing video (retaining sound) on input changes. A workaround has been to use a tool called hdmion.exe (google will find it) to refresh to HDMI signal after changing inputs. It so got me back my blank screen after input changes where as I'd normally have to reboot. I'm calling up the exe via my MCE remote control and have configured the exe as part of a macro on my universal remote, so I don't really notice the problem at all now. Not ideal, but might help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik inmiddels gedaan, en ik kan nu alle digitale zenders bekijken :)
Behalve Sport 1 HD (ik krijg de melding: You're not entitled to...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:
[...]

Nee, nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:04:
Dit heb ik inmiddels gedaan, en ik kan nu alle digitale zenders bekijken :)
Behalve Sport 1 HD (ik krijg de melding: You're not entitled to...).
Dan zit je waarschijnlijk in Ziggo/Casema gebied. Ziggo/Casema abonnees hebben in tegenstelling tot Ziggo/@Home en Ziggo/Multikabel abonnees geen recht om naar Sport 1 HD te kijken omdat Casema in het verleden weigerde te betalen voor dit kanaal en nu waarschijnlijk geen gezichtsverlies wil leiden door alsnog bij Sport 1 HD aan te kloppen voor doorgifte. De kans is groter dat Sport 1 HD misschien wel gaat verdwijnen in het gehele Ziggo gebied omdat het oude Casema management voornamelijk met de scepter zwaait binnen de Ziggo top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:15:
[...]

Dan zit je waarschijnlijk in Ziggo/Casema gebied.
Dat klopt. :)
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weazle
Blindfold schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:50:
[...]

Klinkt toch alsof je PC bij een inputchange denkt dat de monitor weg is.
Ik las het volgende op avforums:

I've had a similar thing with a Radeon 3650 connecting to my W4000, but losing video (retaining sound) on input changes. A workaround has been to use a tool called hdmion.exe (google will find it) to refresh to HDMI signal after changing inputs. It so got me back my blank screen after input changes where as I'd normally have to reboot. I'm calling up the exe via my MCE remote control and have configured the exe as part of a macro on my universal remote, so I don't really notice the problem at all now. Not ideal, but might help.
Bedankt voor de hulp, ik ga dit direct uitproberen zodra ik thuis ben. Ik zie wel weer dat ik toch verkeerd heb lopen zoeken, want ik heb deze posts niet gevonden.

Edit: Tot nu toe lijkt het goed te gaan(nog ff afkloppen). :-)
als ik dat topic lees lijkt het erop dat ik toch maar een Nvidia moet kopen wil ik van deze workaround af zijn. Maar voor nu ben ik blij dat ik een manier heb om het beeld terug te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door weazle op 21-07-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ArChie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:15:
[...]

Dan zit je waarschijnlijk in Ziggo/Casema gebied. Ziggo/Casema abonnees hebben in tegenstelling tot Ziggo/@Home en Ziggo/Multikabel abonnees geen recht om naar Sport 1 HD te kijken omdat Casema in het verleden weigerde te betalen voor dit kanaal en nu waarschijnlijk geen gezichtsverlies wil leiden door alsnog bij Sport 1 HD aan te kloppen voor doorgifte. De kans is groter dat Sport 1 HD misschien wel gaat verdwijnen in het gehele Ziggo gebied omdat het oude Casema management voornamelijk met de scepter zwaait binnen de Ziggo top.
Mischien wat offtopic, maar ik was benieuwd hoe Ziggo dat 2 weken proef termijn regelt. Ik dacht datd DVB-c in princiepe een richting op was. Zit er dan wat in de smart-card ingebouwd die na 2 weken ermee stopt, of word er wel wat terug gestuurd naar casema zodat die weet dat de smart-card geactiveerd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Er zit een terug-tel-tikkertje op de smartcard.

Alle ziggo info (wel interessant) in dit forum:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=125

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:40:
[...]

Tot nu toe heb ik nog van niemand gelezen dat die automatische update functie ook echt werkt in combinatie met de Irdeto kabelbedrijven in Nederland terwijl er toch wel wat wijzigingen zijn geweest in de kanalenlijsten sinds de introductie van de 4000 serie. Als het dan toch niets doet en mogelijk ook nog eens de oorzaak is van een bug dan kan je het net zo goed uitzetten. Het doel is immers om minder handmatig de kanalenlijst bij te moeten werken door het gebruik van deze feature, maar in de praktijk is men juist meer bezig met het handmatig bijwerken van de lijst vanwege de bug.
De automatische update functie werkt wel degelijk :) . Een aantal weken terug zijn JimJam en Misdaatnet erbij gekomen (Ziggo.@home). Dit ging bij mij automatisch. Deze kanalen werden als laatste toegevoegd aan de rij. Enkele dagen hierna had ik het probleem dat alle kanalen weg waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
De automatische update functie werkt wel degelijk :) . Een aantal weken terug zijn JimJam en Misdaatnet erbij gekomen (Ziggo.@home). Dit ging bij mij automatisch. Deze kanalen werden als laatste toegevoegd aan de rij.
Mooi, je bent de eerste die aangeeft dat de kanalen update functie op zich wel lijkt te functioneren. Alleen jammer dat er van tijd tot tijd iets misgaat waardoor de kanalenlijst leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
als het goed is komt volgende week mijn 40w4000 binnen
nou wilde ik alleen weten als je een alphacrypt kaart erin hebt zitten
hoe je dan digitaal kan opnemen op je HD/dvd recorder
werkt dat gewoon met scart op de tv,maar ik heb wel een HD/dvd recorder die kan upscalen
dus die moet dan via HDMI aangesloten zijn
kan dit dan allemaal hoe ik het hier schets?

wie heeft hier ervaring mee?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
[...]

De automatische update functie werkt wel degelijk :) . Een aantal weken terug zijn JimJam en Misdaatnet erbij gekomen (Ziggo.@home). Dit ging bij mij automatisch. Deze kanalen werden als laatste toegevoegd aan de rij. Enkele dagen hierna had ik het probleem dat alle kanalen weg waren :(
Misschien is dat wel het verrassingssignaal dat Ziggo er gratis bijstuurt om ons te pesten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Theo27 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:55:
als het goed is komt volgende week mijn 40w4000 binnen
nou wilde ik alleen weten als je een alphacrypt kaart erin hebt zitten
hoe je dan digitaal kan opnemen op je HD/dvd recorder
werkt dat gewoon met scart op de tv,maar ik heb wel een HD/dvd recorder die kan upscalen
dus die moet dan via HDMI aangesloten zijn
kan dit dan allemaal hoe ik het hier schets?

wie heeft hier ervaring mee?
Je HD recorder kan dan gewoon Analoog opnemen. Het is (volgens mij) niet mogenlijk om het digitale beeld signaal door te sturen naar je recorder. Dus of je recorder moet een digitale decoder hebben, of je moet het alsnog via je losse decoder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje in het bezit van de 32w4000. Het valt me op dat het toestel 'smearing' (vegen) vertoont bij donkere scenes op DVD-formaat. Ook op analoog wil het beeld soms 'zweven' in donkere partijen. Hebben meer mensen hier last van? Ik hoor het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
botech schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:38:
Hoe heb je de stick ontvangen? Post of pakjesdienst?
Vandaag heb ik de mini-cooler ontvangen (pakjesdienst). Nog geen USB-stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
bertalizer schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Post. Hier nog geen mini-cooler. Heb vorige week nog gemaild maar geen antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb momenteel de 32d3000 en overweeg de overstap naar de 40w4000.
Is dit de moeite (het grotere beeld buiten beschouwing gelaten)?

Momenteel kan ik nog geen digitale televisie nemen. Het analoge beeld van de 32d3000 is behoorlijk goed (stoort me eigenlijk nooit behalve voetbal zou scherper mogen zijn). Ook het komend jaar zou ik nog niet de overstap kunnen maken (heeft iets te maken met dat ik op het 'speciale studentenabonnement' van telenet zit. En dat omzetten kan blijkbaar niet.).
Gaat mijn analoge beeldkwaliteit er dan nu op achteruitgaan, aangezien ik nu meer pixels heb en een groter scherm!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik zit te twijfelen tussen een SONY 32W4000 en een Samsung LE32A656.
Qua specificaties scheelt het maar weinig, de Sony heeft enkel een DVB-C (HD) tuner extra aan boord. Ook het beeld vond ik van beiden niet zo heel veel schelen. Maakt die DVB-C (HD) tuner nou dat prijsverschil van 100-150 euro? Of is de SONY gewoon echt veel duurder dan de concurrent? Waarom zou ik de SONY moeten nemen volgens jullie i.p.v. de Samsung? De tuner is natuurlijk mooi, maar is me geen 100-150 euro waard.

EDIT: of adviseren jullie mij om maar te wachten op ''olympische spelen aanbiedingen''?

[ Voor 8% gewijzigd door Jorn1986 op 22-07-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:53:
Ik zit te twijfelen tussen een SONY 32W4000 en een Samsung LE32A656.
Qua specificaties scheelt het maar weinig, de Sony heeft enkel een DVB-C (HD) tuner extra aan boord. Ook het beeld vond ik van beiden niet zo heel veel schelen. Maakt die DVB-C (HD) tuner nou dat prijsverschil van 100-150 euro? Of is de SONY gewoon echt veel duurder dan de concurrent? Waarom zou ik de SONY moeten nemen volgens jullie i.p.v. de Samsung? De tuner is natuurlijk mooi, maar is me geen 100-150 euro waard.

EDIT: of adviseren jullie mij om maar te wachten op ''olympische spelen aanbiedingen''?
Ik heb sinds twee weken de kdl 32W4000 in het bezit.
Het is echt een super tv.
Het beeld digitaal is echt mooi en het toestel is erg makkelijk in gebruik.
Ik heb er de Alpha crypt kaart bij zodat ik alleen de Sony afstandsbediening nodig heb.
Dit alles werk perfect met Ziggo.
Van de Samsung weet ik helaas niks maar de Sony vind ik echt een aanrader.
Hij is ook door experts getest en kwam erg goed uit de tests.
Hij staat op plaats 9 van de 495 geteste tv's

Succes met de keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snaky36, kun je even naar mijn vorige post kijken?

--------------------------------------------------------------------------------
Door: Harrie86
Reg. datum: 07 november 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben al een tijdje in het bezit van de 32w4000. Het valt me op dat het toestel 'smearing' (vegen) vertoont bij donkere scenes op DVD-formaat. Ook op analoog wil het beeld soms 'zweven' in donkere partijen. Hebben meer mensen hier last van? Ik hoor het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Vandaag de Tour gekeken digitaal op m'n net bezorgde 32W4000; wow! Dat ik nog zo lang heb gedaan met analoog op een crappy CRT TV en daar tevreden over was is me nu een raadsel.
Wat ik minder vind is dat ik in Windows XP een soort van witte lijntjes/waas (heel lichtjes) rond menu's, icoontjes, etc. heb. De Sony is aangesloten middels een 5 meter lange HDMI kabel op een GF9600 in mijn pc. Misschien mis ik iets? Aan de andere kant, zo vaak zie ik m'n desktop ook weer niet.

@Harrie86

Ik heb wel smearing gezien als ik middels de analoge tv kaart opgenomen programma's bekijk op m'n 32W4000. Qua DVD's zou ik eens even moeten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reactie Prozac.

Wat betreft die witte lijntjes... Ik denk dat dat probleem bij je vga-kaart kan liggen. GF9600 is al redelijk verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:24:
Thnx voor je reactie Prozac.

Wat betreft die witte lijntjes... Ik denk dat dat probleem bij je vga-kaart kan liggen. GF9600 is al redelijk verouderd.
Erm, de GF9600 is een van de nieuwere kaarten van NVidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
Witte lijntjes zouden sharpening artifacts kunnen zijn? Misschien de sharpening iets lager schroeven in de instellingen van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:35:
Ik heb momenteel de 32d3000 en overweeg de overstap naar de 40w4000.
Is dit de moeite (het grotere beeld buiten beschouwing gelaten)?

Momenteel kan ik nog geen digitale televisie nemen. Het analoge beeld van de 32d3000 is behoorlijk goed (stoort me eigenlijk nooit behalve voetbal zou scherper mogen zijn). Ook het komend jaar zou ik nog niet de overstap kunnen maken (heeft iets te maken met dat ik op het 'speciale studentenabonnement' van telenet zit. En dat omzetten kan blijkbaar niet.).
Gaat mijn analoge beeldkwaliteit er dan nu op achteruitgaan, aangezien ik nu meer pixels heb en een groter scherm!?
De analoge kwaliteit van de 40w4000 vind ik persoonlijk zeer matig. Het zou mij niet verbazen als je er wat dat betreft op achteruit gaat. Qua digitale kwaliteit is de 40w4000 wat mij betreft dan wel weer onovertroffen, maar daar heb je nu niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:07:
[...]

Erm, de GF9600 is een van de nieuwere kaarten van NVidia
Nieuw wil ik niet zeggen... Ik dacht dat het een radeon 9600 zou gaan ( die wel sterk verouderd is ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Zippy2000 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:36:
Witte lijntjes zouden sharpening artifacts kunnen zijn? Misschien de sharpening iets lager schroeven in de instellingen van de TV.
Top, thanx! Beeldscherpte moest helemaal naar minimaal en weg waren de witte lijntjes en ook de letters zien er nu uit zoals ze horen te zijn in XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heeft 1 van de mensen een foto'tje van zijn 32W4000 of zou 1 van die mensen er 1 willen maken? Ik zie namelijk nogal wat verschillende foto's van de 32W4000 op internet; de ene keer is de rand gewoon echt hartstikke zwart, de andere keer lijkt het op oceaan-blauw.

De Amerikanen hebben namelijk een versie met een glimmende zwarte rand dacht ik, maar in Europa is er een versie met een ''nachtblauwe'' rand met glitters.

De Samsung valt voor mij af, ik heb hem in het echt gezien, en het beeld is gewoon hartstikke mooi als hij aan staat, maar als hij uit staat dan glimt hij verschrikkelijk (het design maakt dus wel degelijk uit). Nou vind ik het design van de W4000 niet onaardig, maar donkerblauw zou hier thuis niet echt staan, zwart zou beter zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Jorn1986 op 23-07-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
De rand van mijn 32W4000 is glimmend zwart. Dat glimmende had voor mij niet gehoeven (stofvanger) maar ik had ook meer op een soort donkerblauw gerekend dus ik was prettig verrast met de zwarte kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Ik twijfel ook tussen de W4000 en de Samsung A656, maar hoe zit het met support van Sony?
Worden er door hun totaal geen firmware updates vrijgegeven?
Want bij Samsung volgens mij wel.

De W4000 heeft een reactiesnelheid van 8ms en de A656 van 4ms.
Merk je dit verschil erg tijdens bijvoorbeeld gamen op je ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Kapitein Prozac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:35:
De rand van mijn 32W4000 is glimmend zwart. Dat glimmende had voor mij niet gehoeven (stofvanger) maar ik had ook meer op een soort donkerblauw gerekend dus ik was prettig verrast met de zwarte kleur.
Is het geen W4210 of W4220? Er staat echt op de sticker W4000?

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 23-07-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De w4000 is heeeeeel donkerblaauw... Neigend naar zwart. Daarin zit dan een metalic glitter (nauwelijks zichtbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
roger1984 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:45:
Ik twijfel ook tussen de W4000 en de Samsung A656, maar hoe zit het met support van Sony?
Worden er door hun totaal geen firmware updates vrijgegeven?
Want bij Samsung volgens mij wel.

De W4000 heeft een reactiesnelheid van 8ms en de A656 van 4ms.
Merk je dit verschil erg tijdens bijvoorbeeld gamen op je ps3?
Heb hier een D3500 staan, generatie voor de W4000 dus en heeft ook 8ms.
Nu ben ik echt een zeikerd als het gaat om responstijden en meer van die technische zut, en ik moet zeggen, ik game echt perfect op deze tv. GTA4, GT5P die toch vrij snel zijn, zijn echt prima te spelen zonder dat ik het echt zie en mezelf eraan erger. 8ms is dus prima te doen :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jorn1986 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:49:
[...]

Is het geen W4210 of W4220? Er staat echt op de sticker W4000?
Als je het niet weet dan denk je gewoon dat het zwart is. Soms bij een bepaalde lichtinval dan zie je die blauwe glinsters, maar de meeste mensen die dat hier zien die zeggen dan: oh wat leuk, hij is niet alleen maar zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Na lang nadenken een beslissing genomen. Het is de Sony 32W4000 geworden :) , nu maar afwachten... het schijnt een gewilde televisie te zijn waardoor er nogal lange leveringstijden genoemd worden.

Normaal zou ik nooit zoiets via internet bestellen, maar deze keer was het prijsverschil wel de moeite waard vond ik.

Hoe zit het eigenlijk met garantie van Sony? Als er iets mis mee is, kan je Sony dan bellen om te vragen of ze langs willen komen om te kijken ofzo? Valt dat onder garantie of zou dat een rekening worden van een service-monteur van Sony?

EDIT:
en nog een vraag: is iemand al bezig geweest met het calibreren van zijn 32W4000? Wat zijn je instellingen van het calibreren?
EDIT2:
ik mag zeker niet bij het 32'' model de calibratieinstellingen van het 40'' model overnemen? Deze kwam ik namelijk tegen bij hdtvtest.co.uk :
Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Sony-KDL40W4000/images/settings_70.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Jorn1986 op 23-07-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Jippie :*) Krijg morgen mijn 40w4000 , zo'n 2 weken geleden besteld bij plasmavisie.
Ik kijk er al naar uit hoe het eruit ziet met mijn ps3

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:54:
De w4000 is heeeeeel donkerblaauw... Neigend naar zwart. Daarin zit dan een metalic glitter (nauwelijks zichtbaar)
Inderdaad zeg, ik heb even een zaklamp erbij gepakt en warempel, blauwe glitters. Nouja, voor mijn ogen is ie gewoon glimmend zwart. Ik heb ook even een dvd'tje geprobeerd en ik zie wel een beetje smearing, juist vooral bij gebruik van ruisonderdrukking. Zonder ruisonderdrukking is het zodanig beperkt dat ik er op mijn kijkafstand niets meer van zie. Let wel, ik heb zo'n dvd speler van een paar tientjes.

@Jorn1986

Voor wat betreft de standaard instellingen zit ik dicht bij de genoemde instellingen op hdtvtest.co.uk, enkel verlichting, contrast en helderheid zijn anders bij mij maar dat is denk ik toch meer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:13:
Snaky36, kun je even naar mijn vorige post kijken?

Door: Harrie86
Reg. datum: 07 november 2007
Ik heb verschillende dvdtjes gekeken waar bij mij niets opvalt.
ook heb ik opgenomen programma's gekeken via mijn harddisk recorder met hdmi aansluiting.
Ook hier valt bij mij geen smearing te ontdekken.
Het analoog beeld is wel een stuk minder van kwaliteit maar deze tv koop je voor de digitale kwaliteit en die is echt perfect.
Helaas dat ik je hiermee niet verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omid schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:40:
Na al jullie ervaringen gelezen te hebben, veel Bravia LCD specs vergeleken te hebben en een aantal schermen in de winkels (Saturn, MM, ...) van dichterbij gekeken te hebben, denk ik ook eentje te gaan halen. Mijn long list is verkort de short list: KDL-52W4000 en KDL-52X3500.

Op zich vind ik de W4000 prima genoeg; Qua design vind ik het ook strakker (dus ook mooier) dan de grijze X3500. Alleen daar heb ik in de winkel verschillende keren een probleem mee gezien. Ik ben benieuwd of jullie dit ook gezien/gemerkt hebben en/of hier ervaring mee hebben.

Bij grote bewegende beelden, waarbij bijvoorbeeld het hele beeld beweegt (zoals wanneer de camera een panorama filmpje van een vallei aan het maken is) zie ik op W4000 dat de beweging haperig/schokkerig is (heet dit 'judder'?). Dit vervelende effect zie ik op X3500 niet terug (source is hetzelfde)

Best jammer vind ik dat. Zo veel geld, een mooi scherm maar het beeld is nog niet perfect!

Ik wil graag weten waar dit aan ligt. Ik hoorde van verschillende verkopers verschillende oorzaken/verhalen: De een zegt dat het aan de processnelheid zit; in de X3500 zou een snellere beeldbewerkingsprocessor zitten en die kan meer data doorvoeren (dan de W4000). De andere verkoper zegt dat het aan de frequentie ligt; X3500 is 100Hz en W4000 niet.

Beide schermen kunnen 24p aan.

Ik weet het niet zeker maar ik kan het voor mogelijk houden dat dit door een instelling zou komen/te verhelpen zijn. Maar geen enkele verkoper kon mij iets hierover vertellen.

Ter informatie: Je zit het bij de source DVB-C of een blue-ray speler. Het effect is zowel zichtbaar in SD als in HD. (in HD zie je dat veel meer).

Wie weet hiervan?
Misschien dit...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sonyes/1080p24.jpg

bron...http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb de TV nu binnen en ik moet zeggen ziet er strak uit

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:14
Van een vriend heb ik voor 200 euro de draagbare HD Ready KDL20B4030 BRAVIA LCD-TV van 20 inch overgenomen.
Meneen heb ik Digitenne genomen met de CI-module.

Nu valt het beeld me aardig tegen!

Zelf heb ik ook nog een 70cm Sony breedbeeld 100hz Trinitron uit 2004 met de digitenne samsung decoder. Het beeld hierop is haarschper en zeer natuurgetrouw.

Als ik dan ga kijken naar de 20inch Sony LCD, dan lijkt het net alsof ik naar een DIVX zit te kijken van dichtbij.
Je ziet veel blokjes, en het beeld is niet erg scherp, meer flets.

Is dit normaal? Want nu kijk ik liever naar mijn ouwe Sony CRT!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:02:
Na lang nadenken een beslissing genomen. Het is de Sony 32W4000 geworden :) , nu maar afwachten... het schijnt een gewilde televisie te zijn waardoor er nogal lange leveringstijden genoemd worden.

Normaal zou ik nooit zoiets via internet bestellen, maar deze keer was het prijsverschil wel de moeite waard vond ik.

Hoe zit het eigenlijk met garantie van Sony? Als er iets mis mee is, kan je Sony dan bellen om te vragen of ze langs willen komen om te kijken ofzo? Valt dat onder garantie of zou dat een rekening worden van een service-monteur van Sony?

EDIT:
en nog een vraag: is iemand al bezig geweest met het calibreren van zijn 32W4000? Wat zijn je instellingen van het calibreren?
EDIT2:
ik mag zeker niet bij het 32'' model de calibratieinstellingen van het 40'' model overnemen? Deze kwam ik namelijk tegen bij hdtvtest.co.uk :
[afbeelding]
TIP: koop een 5 jr extra garantie certificaat bij Sony.
kost in jou geval 119,- euro INC Thuis service. Zonder dit moet je nl. voor-rij kosten betalen als je een In-home service wilt , de repair is gratis(garantie uiteraard dan...)

Onthoud ; fabrieks garantie is echt 1 jaar bij SONY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:35:
[...]

In europees verband is afgesproken dat op elektronische consumenten produkten een garantie van 2 jaar geldt. Dus fabrikanten kunnen wel zoveel zeggen. Ze moeten zich conformeren aan de regels in het desbetreffende land (in dit geval europa). In o.a. Belgie en Duitsland wordt dat standaard vermeldt. In Nederland niet. Vreemd.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde een keer iets over dat o.a te maken heeft met dat de nederlandse regering niet tot een bepaalde soort EU wetgeving zich had toegevoegd ofzo...

Ik weet ik kan het ook mis hebben... ik heb et ook maar een keer gehoord.

Dit staat trouwens bij Sony :

Uw garantiebewijs

Via dit garantiebewijs garandeert Sony dat het product voor een periode van ÉÉN JAAR vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum vrij zal zijn van materiaal- en fabricagefouten. De Sony vestiging die deze garantie geeft en de daaruit voortvloeiende verplichtingen zal nakomen, vindt u in dit garantiebewijs of bijgevoegde document van het land, waar u aanspraak maakt op garantieservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
Ik heb sindskort de 40 inch witte E4000 van sony. Type is KDL40E4030AEP.
Echt een waaaaanzinnig mooi toestel. Het design is prachtig en het beeld subliem.
Ik zit al de hele week van de tour de france te genieten, terwijl ik niet eens van wielrennen houd. Kun je nagaan!
Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/6183/dsc004092xl8.jpg

Ik heb de alphacrypt 3.12 erin gestopt en kon al binnen een kwartier genieten van digital HD beeld zonder de losse samsung decoder. Ben ik heel blij mee dat alles met één afstandbediening te regelen valt.

Nou heb ik wel twee vragen en ik hoop dat ik hier goed ben. Er zijn zoveel factoren die nu meespelen (ziggo, film1, alphacrypt, sony) en die vast allemaal hun eigen topic hebben, dus mijn excuus als ik hier verkeerd zit.

Punt 1 is dat mijn vriendin klaagt over de ingebouwd tv-gids. Ze vond die van samsung namelijk beter om dat er bij de tv-gids ook informatie over het programma erbij stond. Nu moet daarvoor de info-knop gebruiken en dat is niet handig. Ook had de vorige EPG een klein preview beeld. Dat is bij sony ook verdwenen.
Ik ga die decoder er niet weer tussen zetten en dus vermoed ik dat we er maar aan moeten wennen... Al kan ik het natuurlijk wel vragen of het niet mogelijk is om die gids van sony aan te passen danwel te upgraden??

Punt 2 is dat ik ook Film1 heb. Film1 zend wat films in 720 uit op een apart HD kanaal. Super mooi beeld, alleen loopt het geluid een fractie van een seconde naast het beeld. En dat begin ik heel irritant te vinden. Net heb ik dus Ziggo (@home) gebeld en daar vroegen ze meteen welke decoder ik had. Omdat ik weet dat ze die alpacrypt-kaart niet ondersteunen heb ik maar opgehangen.
Ik lees op internet wel allerlei verhalen van mensen die het ook hadden, maar die zijn allemaal uit 2006- en 2007! Ik mag toch wel aannemen dat dat onderhand gefikst is??!
Btw, ik heb geen enkel probleem met andere zenders, waaronder Film1 normaal. Waarop simultaan dezelfde film in SD uitgezonden. Ook geen problemen met andere HD-zenders zoals Eurosport HD.

Wie herkent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 07:46
Stinger_Ventura schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:29:
Van een vriend heb ik voor 200 euro de draagbare HD Ready KDL20B4030 BRAVIA LCD-TV van 20 inch overgenomen.
Meneen heb ik Digitenne genomen met de CI-module.

Nu valt het beeld me aardig tegen!

Zelf heb ik ook nog een 70cm Sony breedbeeld 100hz Trinitron uit 2004 met de digitenne samsung decoder. Het beeld hierop is haarschper en zeer natuurgetrouw.

Als ik dan ga kijken naar de 20inch Sony LCD, dan lijkt het net alsof ik naar een DIVX zit te kijken van dichtbij.
Je ziet veel blokjes, en het beeld is niet erg scherp, meer flets.

Is dit normaal? Want nu kijk ik liever naar mijn ouwe Sony CRT!
Heb je wel lopen rommelen met de instellingen? Het eerste wat je zeker moet doen is de TV op instelling "Bioscoop" zetten. Daarna kan je de beeldinstellingen nog wat tweaken naar eigen voorkeur. Net nog even wezen kijken op de slaapkamer en het beeld is top. En dat zelfs met een SD aansluiting. :)

Trouwens, hoe kan je de 20" zien als vervanger van een 70cm Sony 100hz Trinitron? Je hebt die 20" voor erbij...echt een slaapkamermodelletje dus. En voor € 200 ,- heb je trouwens een koopje die je nog gaat afkraken ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dennis013:

zou je nog enkele foto's van jouw E4000 kunnen plaatsen hier?
Ik zit er sterk aan te denken om deze ook te kopen, maar er zijn weinig showrooms die deze tv hebben staan en de foto's op de sony website zijn ook maar matig en klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:35:
[...]

TIP: koop een 5 jr extra garantie certificaat bij Sony.
kost in jou geval 119,- euro INC Thuis service. Zonder dit moet je nl. voor-rij kosten betalen als je een In-home service wilt , de repair is gratis(garantie uiteraard dan...)

Bedankt voor de tip, maar ik zit me nou echt af te vragen of ik dit zou moeten doen. Ik heb nog nooit veel klachten gehoord over slechte Sony LCD TV's ofzo. Naar mijn weten maakt Sony over het algemeen wel degelijke producten die wel lang meegaan. Mij lijkt ook dat de meeste problemen in het eerste jaar zouden moeten voorkomen.

Toen ik bijvoorbeeld een digitaal fototoestel kocht had ik er ook gewoon 12 maanden garantie op van de winkel, gezien ik er gewoon zuinig mee omga had ik de garantie ook helemaal niet nodig gehad. En zowiezo is zoiets na 5 jaar compleet waardeloos t.o.v. de nieuwere modellen geworden. dusjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een 32 inch Sony V4500 (staat nog niet in startpost?) gehaald bij Plasma Discounter voor 730,-

De 32V4500 serie is exact gelijk aan de 32W4000 met als enig verschil een écht zwarte (dus geen zwart/donkerblauw) lijst en geen Full HD. Hij is echter wel 220,- goedkoper dus als je geen Full HD nodig hebt op 32 inch is het een uitstekende keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:05:
Vandaag een 32 inch Sony V4500 (staat nog niet in startpost?) gehaald bij Plasma Discounter voor 730,-

De 32V4500 serie is exact gelijk aan de 32W4000 met als enig verschil een écht zwarte (dus geen zwart/donkerblauw) lijst en geen Full HD. Hij is echter wel 220,- goedkoper dus als je geen Full HD nodig hebt op 32 inch is het een uitstekende keuze.
Het is natuurlijk ook een ander paneel, dus er zal mischien wel meer verschil zijn. De specs lijken voor de rest idd wel redelijk op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
bertalizer schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Vandaag hier ook de mini-cooler ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:26:
zou je nog enkele foto's van jouw E4000 kunnen plaatsen hier?
Ik zit er sterk aan te denken om deze ook te kopen, maar er zijn weinig showrooms die deze tv hebben staan en de foto's op de sony website zijn ook maar matig en klein.
Gewoon doen. Ik zat met dezelfde twijfel... Ik zag het toestel op internet en wilde het hebben... Alleen wilde ik het wel eerste even zien voordat ik 1400 euroos op moest hoesten.
Dus ik alle winkels af, maar nergens te zien. De lokale saturnverkoper begon al dat ze misschien in september geleverd werden... Toen had ik zoiets van fuk it.. En heb ik m besteld. Nou ik heb er geen spijt van gehad. Het is een prachtig beeld.

Hier wat picca's

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/280mm3q.jpg
Leuk detail, het logo kan verlicht worden. Je kunt het ook weer uitzetten indien nodig. De luidspreker onder is trouwens ook heel mooi afgewerkt. ik heb nog niet eerder zo'n fijn raster gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/1zmpgr7.jpg
de zijkant met enkele aansluitingen en de plek waar de alphacrypt kaart in gaat.

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2gvvtop.jpg
Op de achterkant zitten de meeste aansluitingen. Tevens ook twee handvaten om de tv te kunnen tillen

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/347tkw2.jpg
Het scherm van de zijkant

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/312fm7m.jpg
Knoppen bovenop het scherm voor als je de AB niet kunt vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/5ckks5.jpg
Iedere keer als ik m aanzet denk ik... WOW...

Gewoon kopen die hap!!

Even terug naar mijn vragen. Ik begin te vermoeden dat de alphacrypt-kaart de reden is het geluid van film1HD niet helemaal synchroon loopt met het beeld. Kan iemand met een losse decoder dit bevestigen of niet?

En wat belangrijkers.. Ik mis een aantal zenders. Hoeveel precies weet ik niet, maar ik heb dus dat digitaal extra pakket waar bijv. Ftv en discovery travel&living inzaten... Maar die zijn verdwenen.
Heeft iemand een idee hoe ik die met de alphacrypt kan ontvangen?? Of zal ik maar een los topic openen???
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.