[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.428 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, ik baal nu flink: kreeg net een mailtje van Play.com dat AoC vandaag is gepost. Dat terwijl ik toch zou zweren vorige week maandag dat mailtje al gehad te hebben. Heb nog maar even terug lopen zoeken in mn mail, maar helaas. Had maandag wel een mailtje mbt een DVD, maar dat was dus helaas een andere bestelling =/

Nou ja, het is wel vreemd dat het zo lang duurt voordat hij überhaupt verzonden is dan, want ik had woensdag (21e) al de order geplaatst (incl bevestiging). Niet echt verwonderlijk dus dat ik maandag meende eindelijk bericht te hebben dat hij was verzonden, maar dit is wel even zuur.

Play heeft me tot op heden echter nooit teleurgesteld, maar dan heb ik ook hoofdzakelijk films besteld. Toch hoop ik dan maar geen verdere problemen te krijgen en AoC in de bus te vinden binnen 5 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:23

On_E

Housemusic

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:35:
[...]

Huh? het enige wat ik zeg is dat ik afgelopen donderdag het zat was om te wachten op mijn pakketje van play, maar dat de game toen helaas al was uitverkocht in de stad? Ik heb het verder helemaal nergens over wat wel en niet kan volgens play.com en claimen kan pas na 21 dagen tegenwoordig ;).
Je schreef dat het de 7e dag was afgelopen donderdag, maar dat was dus de 5e (werk)dag.

En dat je tegenwoordig pas na 21 dagen kan claimen wist ik niet, vroeger was het 10 dacht ik, heb ooit nog een een cube game 2 keer gehad nadat ik had geclaimed.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik zit trouwens nu op RP PvE (Hyrkania) in Legacy of Aquilonia... lijkt me wel een gezellige guild die niet extreem groot wil worden, maar wel een goed georganiseerde casual PvE guild.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Anoniem: 230357 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:12:
*denk....denk....* Is dat de rp-pvp server ? Zat namelijk eerste op de rp-pve server, maar ben het weekend overgegaan naar de rp-pvp, niet helemaal vrijwillig zoals al eerder aangegeven.
Er zijn 2 RP-PvP servers, Aquilonia en Corinthia.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 17:47
On_E schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Je schreef dat het de 7e dag was afgelopen donderdag, maar dat was dus de 5e (werk)dag.

En dat je tegenwoordig pas na 21 dagen kan claimen wist ik niet, vroeger was het 10 dacht ik, heb ooit nog een een cube game 2 keer gehad nadat ik had geclaimed.
Ja, maar ik had het niet over de regels van play, maar dat ik het dus gewoon na 7 dagen (sorry ik leef in dagen en niet in werkdagen ;)) zat was om te wachten :P.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:35:
[...]

Huh? het enige wat ik zeg is dat ik afgelopen donderdag het zat was om te wachten op mijn pakketje van play, maar dat de game toen helaas al was uitverkocht in de stad? Ik heb het verder helemaal nergens over wat wel en niet kan volgens play.com en claimen kan pas na 21 dagen tegenwoordig ;).
Heb op 22-05 ook een mail ontvangen dat mijn pakket was verzonden van play.com. Maar tot op heden nog niks ontvangen :( Met als gevolg dat ik nu niet kan spelen omdat de early-access is afgelopen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:23

On_E

Housemusic

Uhmmie schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:33:
[...]

Ja, maar ik had het niet over de regels van play, maar dat ik het dus gewoon na 7 dagen (sorry ik leef in dagen en niet in werkdagen ;)) zat was om te wachten :P.
Ah, ik had het verkeerd begrepen dan inderdaad. :)

Heb nu toch wel zin om die Herald of Xotli te spelen, hopelijk wordt de game deze week wel geleverd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
nog mensen op wildsoul? speel een demo nog iets (:) ) en lvl 25. Naam van toon is cossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263189

Ik vind al zones al met al toch wel errrrg klein. Ik ben nu level 45 en heb maar de keus uit 2 level 40-50 gebieden. Het is ook allemaal zo linear als wat. Het grootste gedeelte bestaat uit chainquesten, als er toevallig iemand anders is jouw quest gebied dan moet je wachten op spawns van bosses en items. Met die ander teamen heeft ook weinig zin, als je bijvoorbeeld 5 kistjes moet vernielen, dan moet je nu met z'n tween 10 kistjes vernielen. Die groupquest aan het eind van conan valley duren daardoor veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175596

Level 20, nu lekker slapen. M'n Bear Shaman begint steeds toffere skills te leren, vooral de Healing Powers zijn erg handig. Is er trouwens een guild op Battlescar met wat tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:06:
FunkyTrip, als guardian is dat ook prima te doen :D. Hoewel 7 toch niet gaat zonder een health potion te nemen.

Ben gisteren lvl 49 geworden en moet zeggen dat ik guardian echt super vind. Ik had eerst problemen met tanken, maar ik heb het eindelijk door hoe het werkt en nu gaat prima mits ik geen barbarian in me team heb zitten. Solo gaat echt rete snel. Heb cunning deflection( een instant aanval die de volgende aanval retaliate) en terwijl dat bleeding wounds en dan overreach. Meestal zijn de mobs dan allang dood. Dit alles natuurlijk in frenzy mode.

Voor de geintresseerde: http://feats.goonheim.com...1a5t2a5c5d3e1g3i3j3l3m1p1
Die guarded frenzy feat, hoeveel haalt hij die invunerability weer terug? Standaard is frenzy stance 100%, mij iets te veel :/

Ben nu lvl22 met guardian, bevalt me opzich wel. Alleen zoals ik die feats bekijken, heb je echt punten te kort :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2008 05:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-07 16:12
Anoniem: 175596 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 04:16:
Level 20, nu lekker slapen. M'n Bear Shaman begint steeds toffere skills te leren, vooral de Healing Powers zijn erg handig. Is er trouwens een guild op Battlescar met wat tweakers?
Ik zit samen met Maduth in de guild: Pyran op Battlescar.
Maar onze recruitment is gesloten zodat we eerst alle members kunnen leren kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23

4th

ik zie dat de meeste het spel inmiddels hebben, wordt nog maar zo weinig gepost, scheelt me wel met bijlezen :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 23:54
4th schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:29:
ik zie dat de meeste het spel inmiddels hebben, wordt nog maar zo weinig gepost, scheelt me wel met bijlezen :D
Hmm zelf zit ik met afstuderen en nog wat in te halen tentamens. Heb dus praktisch geen tijd om te spelen :'(. Waarom koste die spellen nou altijd zoveel tijd!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4th schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:29:
Tja, ik speel nog maar beetje for the time being, na de gratis maand ga ik over maand of 4-5 wel weer eens kijken. Vooralsnog bestempel ik het spel 'niet af'. (nee, niet bugs -waarvan er toch nog genoeg zijn-, pure features die nauwlijks of helemaal niet zijn uitgewerkt).

Heb net closed beta invite gekregen van andere MMO, na de server verhuizing mogen we paar dagen stress testen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2008 09:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-07 08:11

Maduth

Probeersel

En moi kan weer inloggen sinds gisteren, ben trouwens pas lvl 23 demo maar bevalt. Gisteren pas 1 keer geganked en 1 x een fair duel gehad (net gewonnen) :+ Vanavond nog ff... hopelijk 25! Claim werkt nu ook eindelijk en nu alleen nog de patch voor de demo's. Want dat hebben we echt nodig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Zondag hebben wij met de guild een meeting gehad.
Allemaal blablabla etc...

Maar er kwam wel een goed ding uit en dat is dat we binnen de guild tegen elkaar gaan vechten. Dus een soort kleine toernooitjes houden om iedereen bekend te krijgen met de PvP abilities van zijn/haar character(s). World PvP _/-\o_

Ben benieuwd of ik een beetje kan winnen met mijn tempest of set. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

Ben momenteel 22 PoM op PvE server: "Dagon"
Hier nog mensen die ook daar spelen en een leuke guild hebben gevonden die ik evt. zou kunnen joinen. Ik heb Teamspeak.

PoM: Gabe (lvl22)
Conquerer: Gabje (lvl11)
Server: Dagon (PvE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zondag hebben wij met de guild een meeting gehad.
Allemaal blablabla etc...

Maar er kwam wel een goed ding uit en dat is dat we binnen de guild tegen elkaar gaan vechten. Dus een soort kleine toernooitjes houden om iedereen bekend te krijgen met de PvP abilities van zijn/haar character(s). World PvP _/-\o_

Ben benieuwd of ik een beetje kan winnen met mijn tempest of set. ;)
Gonna kick your ass :+

[ Voor 90% gewijzigd door Maduth op 03-06-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:46:Tja, ik speel nog maar beetje for the time being, na de gratis maand ga ik over maand of 4-5 wel weer eens kijken. Vooralsnog bestempel ik het spel 'niet af'. (nee, niet bugs -waarvan er toch nog genoeg zijn-, pure features die nauwlijks of helemaal niet zijn uitgewerkt).
Ik zit ook zwaar te tweifelen of ik na de 1e maand direct verleng. Tot level 40 is het spel perfect, maar ik heb nu 't gevoel heb dat ik nu tussen die bugs en de half afgemaakte features door aan 't manouvreren ben. En veruit 't slechtste aan AoC is de GM support: ik ben nu al 6dagen, 8 pepitions en elk denkbare petition delete verder en geen oplossing voor me probleem.

Eventjes afwachten hoeveel er gefixed is over 3 weken, anders neem ik, helaas, een breakje van AoC totdat Funcom 't op de rails heeft.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mooi zeg, die bug fixes elke keer alleen is het zo jammer dat er elke keer weer nieuwe bugs voor terugkomen.

Gisteravond bleven je buffs gewoon staan en sommigen leken te stacken.

Mijn Guardian had op een gegeven moment 2x Defense stance en 2x Frenzy stance, daarbij de food buffs die niet kloppen. Ook Stamina potions leken niet meer te stacken EN bleken ook nog eens oneindig te zijn. Wanneer ik een dergelijke potion die niet op de rest van de stack wilde gebruikte ging die niet weg. Zo heb ik nu dus 3 van die dingen. Kan ze wel weggooien maar oneindig Stamina potions is natuurlijk niet heel verkeerd ;)

In het water, snel zwemmen, kost ook GEEN stamina. Probeer maar eens voor de gein. Bij mij ging er alleen 1 keer een stukje stamina vanaf om daarna te blijven staan.

Als ze zo bezig blijven komen ze nooit toe aan het toevoegen van extra content maar rennen ze alleen maar zichzelf achterna.

Oh btw, Rough Leather was nog altijd bugged. Vreemd genoeg kon ik bij de Skinner Trainer wel mijn Rough Leather inleveren al pakte hij dat van de 2 stacks die ik in mijn inventory had. Nu maar hopen dat ie de "foute" leather heeft gepakt en niet de goeie die wel nog stacked :(

*sigh*

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 239805 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:21:
Wel lelijk zeg, ik heb het spel al wel, maar heb nog steeds (voor een vriend) een bestelling openstaan bij Gcshop van inmiddels 9 dagen geleden (toen betaald). Vandaag is de site down, zodra hij up is ga ik annulering aanvragen.
Ik heb 2 annuleringen lopen bij GCshop twv bijna 200 euro. Nog geen geld terug mogen ontvangen helaas.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

redfoxert schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:29:
Mijn Guardian had op een gegeven moment 2x Defense stance en 2x Frenzy stance, daarbij de food buffs die niet kloppen. Ook Stamina potions leken niet meer te stacken EN bleken ook nog eens oneindig te zijn. Wanneer ik een dergelijke potion die niet op de rest van de stack wilde gebruikte ging die niet weg. Zo heb ik nu dus 3 van die dingen. Kan ze wel weggooien maar oneindig Stamina potions is natuurlijk niet heel verkeerd ;)

In het water, snel zwemmen, kost ook GEEN stamina. Probeer maar eens voor de gein. Bij mij ging er alleen 1 keer een stukje stamina vanaf om daarna te blijven staan.
Had wel last van dubbele buff icons, maar het effect was er niet (enkel icoontje zegmaar). Ook friendly buffs (heals oid) bleven maar knipperen, maar gaven geen effect meer.

Snel zwemmen gebruikte hier nog wel stamina :( Ik kwam in die acherion ruins in een map hole terrecht, uiteindelijk in een ENORM groot stuk water onder de map. Uiteindelijk helemaal naar de westkant gezwommen omdat daar een stukje water 'boven' de map was en ik weer terug kon.

Heb screens gemaakt, zal ze nog wel posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Wie breng je mee? ;)

LVL 23 Demo vs LVL 49 ToS >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Kroga op 03-06-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:48:
[...]

Had wel last van dubbele buff icons, maar het effect was er niet (enkel icoontje zegmaar). Ook friendly buffs (heals oid) bleven maar knipperen, maar gaven geen effect meer.
Die dubbele buff icons had ik ook last van. Ook als ik mijn buff weghaalde bleef er een icon staan. Verder kon ik vaak 1 buff niet gebruiken. Dan klikte ik erop, maar er gebeurde niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Wie breng je mee? ;)

Het trieste aan een ToS is dat die in 1 combo chain van een barbarian al dood op de grond liggen.

Zo zou ik met mijn level 32 barbarian makkelijk jouw ToS kunnen neermaaien zonder dat jij ook maar de kans krijgt om iets terug te doen,

Nu weet ik de skillnamen niet helemaal uit m'n hoofd maar eens zien:

Stealth attack -> clobber -> swift strikes ( ? ) -> stunning punch (?) -> die andere combo >.< die damage doet -> No escape

En dan ben je 99.99999% van de keren dood.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Uhm hoe delete ik een post?

[ Voor 94% gewijzigd door kaluro2 op 03-06-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:38

Japser

Jeej!

Ik kan sinds gisteren na de patch niet eens meer een lvl 11 panther neerbatsen met mn lvl 13 Barbarian...echt vage shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Japser schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:57:
Ik kan sinds gisteren na de patch niet eens meer een lvl 11 panther neerbatsen met mn lvl 13 Barbarian...echt vage shit...
Dual wield je, en ben je een female(je character dus)?

Female characters zijn bugged tijdens dual wielden
Ze vallen 50% langzamer aan en ook combos worden 50% langzamer uitgevoerd.
Known issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Volgens mij doe jij dan iets verkeerd met je combo's ;-) 1-20 is easymode imo

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou vorige week ging het anders nog prima, nu ros ik me een ongeluk op 1 2 3 en in combi met de diverse special attacks maar doodgaan doen ze niet, die mobs.

Echt, de grey mobs haal ik zo neer, die krijgen gewoon dmg, maar een lvl 11 doe ik nauwelijks damage meer op. Ik doe nog niet dual wielden en ben een male char.

[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 03-06-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Japser schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:04:
Nou vorige week ging het anders nog prima, nu ros ik me een ongeluk op 1 2 3 en in combi met de diverse special attacks maar doodgaan doen ze niet, die mobs.

Echt, de grey mobs haal ik zo neer, die krijgen gewoon dmg, maar een lvl 11 doe ik nauwelijks damage meer op. Ik doe nog niet dual wielden en ben een male char.
Zit je niet toevallig een Epic mob aan te vallen? Dat je per ongeluk Epic in plaats van Normal mode hebt gepakt? ;) Probeer eens opnieuw te zonen en dat je dit keer ( wel ) normal pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:02:
Volgens mij doe jij dan iets verkeerd met je combo's ;-) 1-20 is easymode imo
Ik vond het op m'n ToS na level 20 pas een stuk makkelijker worden. Kan nu zonder problemen 3 mobs mijn level handelen, lukte toen nog niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245382

Waar ik vaak last van heb is dat reaver stance gek doet. Maar dit is al sinds het begin. Als reaver stance geactiveerd is sta ik normaal met 1 zwaard vooruit en 1 boven mijn hoofd in plaats van langs mijn chars lichaam zoals zonder stance. Maar als ik dan bijvoorbeeld zone of instance switch blijft het reaver icoon staan en als ik dan wapens trek blijven ze weer gewoon beneden. Ben er niet helemaal zeker van of reaver stance dan nog wel of niet aanstaat. Maar over het algemeen moet ik dan 2x op reaver stance drukken waarbij er bij de eerste click helemaal niets doet, dus ook gaat reaver stance niet uit.

edit: sorry, ineens 6 posts ertussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 245382 op 03-06-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:51:
[...]
Het trieste aan een ToS is dat die in 1 combo chain van een barbarian al dood op de grond liggen.

Zo zou ik met mijn level 32 barbarian makkelijk jouw ToS kunnen neermaaien zonder dat jij ook maar de kans krijgt om iets terug te doen,
Dat wil ik graag zien.
Rogue>Healers over het algemeen.
Maar met een 17 level difference echt niet hoor...

GL & HF met 1700hp weg te hakken

[ Voor 3% gewijzigd door Kroga op 03-06-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:11:
[...]

Dat wil ik graag zien.

Mijn no escape alleen al doet al 150-170 * 6 damage.

Dat is 900 - 1020 damage.
En als ik dan Annihilation activeer zou hij theoretisch gezien ook nog moeten kunnen critten? Maar daar ben ik nie t zeker van aangezien dat voor combos is en No Escape een 'instant' skill is.
Haal nu mn Conqueror en barbarian talents door elkaar >.< Ignore the above said
Maar dat is echt wel te doen, met stealth -> stun -> combo -> no escape zou het ook al makkelijk te doen moeten zijn ;) ik heb meer dan genoeg ervaring en ik moet zeggen dat cloth users wel érg snel doodgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 03-06-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:02:
Dual wield je, en ben je een female(je character dus)?

Female characters zijn bugged tijdens dual wielden
Ze vallen 50% langzamer aan en ook combos worden 50% langzamer uitgevoerd.
Known issue.
Niet alleen dual, spear lijkt ook bugged. 'snelle' attacks werken bij male bv ook (1h edge snelle rechts/links).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:11:
[...]

Dat wil ik graag zien.

haha, mijn guardian heeft 3700 @ lvl 49 ^^.
SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 05:04:
[...]

Die guarded frenzy feat, hoeveel haalt hij die invunerability weer terug? Standaard is frenzy stance 100%, mij iets te veel :/

Ben nu lvl22 met guardian, bevalt me opzich wel. Alleen zoals ik die feats bekijken, heb je echt punten te kort :P
van 100% naar 70%.. 10% minder dmg dus per keer, helpt wel behoorlijk. atm heb ik het makkelijk tegen 2 mobs in frenzy stance, bij meer dan 3 wissel ik toch @ 50% hp naar defensive.

ps.

Ik ben nu 49,5. Ik vroeg me af of er mensen zijn die me konden vertellen waar ik het beste nu naar toe zou kunnen gaan, ben door me FotD quests heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:14:
[...]
ik moet zeggen dat cloth users wel érg snel doodgaan.
Ik blij dat ik geen cloth draag ;)
Draag trouwens wel light armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

Ik ben nu lvl 48 op me ToS.
Gister maar een half lvl gedaan, had geen zin om te grinden (geen single player quests meer over echt)
Field of Death zo goed als gehad... ga strax maar even grinden naar lvl 50, kijken of er dan weer wat nieuwe quests tevoorschijn komen.
Gemcutter quest (de 1e) schijnt ook (al) bugged te zijn, dus die laat ik ook maar even liggen.
In Noble District waren ook 2 op de 5 quests bugged, maar je went er wel een beetje aan :P

Al met al een beetje ups en downs, vind het jammer dat ik echt overal moet zoeken om een quest te vinden en helaas redelijk veel moet grinden., jammer maar helaas...

Ik zie wel hoelang ik dit ga volhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:19:
[...]

Ik ben nu 49,5. Ik vroeg me af of er mensen zijn die me konden vertellen waar ik het beste nu naar toe zou kunnen gaan, ben door me FotD quests heen :(
Eiglophian Mountains heeft quests vanaf ~50. Je kunt er komen via FotD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
[...]
Of de quests doen uit de cistern in the noble district
[...]
haha, mijn guardian heeft 3700 @ lvl 49 ^^.
Ik heb heal ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kroga op 03-06-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Waar heb je na level 40 gequest, FotD en Noble District? Zijn er verder nog goeie zones? Ik vind het ook een beetje jammer dat het zo zoeken is naar quests, tot aan level 30 was het helemaal prima, maar daarna wordt het schamel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

van 100% naar 70%.. 10% minder dmg dus per keer, helpt wel behoorlijk. atm heb ik het makkelijk tegen 2 mobs in frenzy stance, bij meer dan 3 wissel ik toch @ 50% hp naar defensive.
Nog bergje punten uit zitten tellen, denk niet eens dat ik dat lvl ga halen voor de maand om is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:53:
[...]

Wie breng je mee? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/ei-team.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
A-team _/-\o_
Maar dat wil ik wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"I love it when a plan comes " *Cast StormField* "togeGAAAAAAAH!!!!111" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

Hydra schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Waar heb je na level 40 gequest, FotD en Noble District? Zijn er verder nog goeie zones? Ik vind het ook een beetje jammer dat het zo zoeken is naar quests, tot aan level 30 was het helemaal prima, maar daarna wordt het schamel.
Ik heb na level 40 gequest in Noble District idd, wel wat langer over gedaan, want er zijn/waren echt veel bugged quests daar.
Op lvl 43 ben ik naar FotD gegaan en daar waren erg veel quests wel, dus toen ging het een stuk sneller, maar nu op lvl 48 is het weer matig en heb alles gedaan op 1 instance/grpquest na.

Vind ik jammer, want ik vind solo spelen heerlijk... ben je niet zo afhankelijk.
Je hebt er echter veel quests voor nodig en die zijn er dus niet op dit moment.

Hopelijk kan ik mezelf opladen om ff te grinden 1,5 lvl, maar dat check ik strax wel even hoe me stemming is :) gister had ik meer zin om Bruce Almighty te kijken iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:51:
[...]

Bullshit :)

Bij een skilled ToS kom je niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik vind het een heerlijk spel en kom op enorme lagspikes geen andere bugs tegen (lvl 20 Barb) heb nog een paar q's te doen in en rond Tortage en dan op naar Cimmerian land!

Heeft iemand btw wat tips om de game wat vloeiender te laten lopen? Heb wel lopen stoeien met de low en High distance meters maar echt lekker boven de 30fps wil ie maar niet komen (Dual Core 2Ghz, 4GB RAM, GF8600GT 512 mb in me lappie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaduwen uit of op character only zetten maakt enorm veel uit. Experimenteer ook met het hoger zetten van AA, dat wilt bij mij ook nog es de fps verhogen (ja verhogen :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Bullshit :)

Bij een skilled ToS kom je niet eens in de buurt.
Heeft niks met skill te maken, als die ToS je niet verwacht ( stealth ), en dan vanuit stealth een stealthattack en dan een combo chain met de benodigde stuns, KAN de ToS niks doen behalve toekijken hoe zijn HP bar omlaag en omlaag gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Timmor schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:33:
Ik vind het een heerlijk spel en kom op enorme lagspikes geen andere bugs tegen (lvl 20 Barb) heb nog een paar q's te doen in en rond Tortage en dan op naar Cimmerian land!

Heeft iemand btw wat tips om de game wat vloeiender te laten lopen? Heb wel lopen stoeien met de low en High distance meters maar echt lekker boven de 30fps wil ie maar niet komen (Dual Core 2Ghz, 4GB RAM, GF8600GT 512 mb in me lappie)
Heb je Bloom al eens uitgezet?

Vrij strak 60FPS hier met alles op high, Ati 3870X2, maar wel knipperende inventory vraagtekens met crossfire aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 03-06-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk een Hollandse guild gevonden op Battlescar. De guild heet From Dutch Till Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:38:
[...]
Heeft niks met skill te maken, als die ToS je niet verwacht ( stealth ), en dan vanuit stealth een stealthattack en dan een combo chain met de benodigde stuns, KAN de ToS niks doen behalve toekijken hoe zijn HP bar omlaag en omlaag gaat :)
Even door je posts heen zitten kijken en jij speelt dus ook op Battlescar.
Dan kunnen we het testen, ik zou het namelijk graag willen weten.
Dus voordat ik iets kan casten heb jij mij dood.

We kunnen er 10 silver op zetten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Aannemend dat je niet weet dat ik er ben om jou te beheaden :-) anders wordt het een heel ander verhaal en wordt ik genadeloos afgeslacht ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ofcourse jij mag de eerste hit doen vanuit stealth.

edit: Character Name: Krogy

[ Voor 23% gewijzigd door Kroga op 03-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259170

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Aha, ik zit ook op Battlescar en ik wil deze fight wel eens zien. >:)
Kan je deze dan wel op Tortage laten plaatsvinden?
Mijn lvl 15 HoX zit daar nog vast. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:08:
[...]

Zit je niet toevallig een Epic mob aan te vallen? Dat je per ongeluk Epic in plaats van Normal mode hebt gepakt? ;) Probeer eens opnieuw te zonen en dat je dit keer ( wel ) normal pakt.
Ow dus dat is het verschil tussen epic en normal reizen....ik had al geen idee wat ze ermee bedoelden. Want ik had Epic gekozen idd....

Thx voor deze schitterende tip Kaluro :)

[ Voor 4% gewijzigd door Japser op 03-06-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:38:
[...]

Dat is gewoon onzin, ooit gehoord van Perception + Hots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:13:
[...]
En search die niet werkt.
Maar werkt Perception dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Japser schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:11:
[...]

Ow dus dat is het verschil tussen epic en normal reizen....ik had al geen idee wat ze ermee bedoelden. Want ik had Epic gekozen idd....
Epic is party, normal is solo.
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:16:
Je kan geen moves uithalen of pots drinken als je non stop stunned/knocked back bent.
En we gaan hier uit van een situatie waarin de ToS niet doorheeft dat hij belaagt gaat worden door een barbarian.
Ik dacht altijd dat als je iemand stunt, hij/zij voor xx-seconde immume stun is?

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:13:
[...]

Je kan geen moves uithalen of pots drinken als je non stop stunned/knocked back bent.
En we gaan hier uit van een situatie waarin de ToS niet doorheeft dat hij belaagt gaat worden door een barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:16:
[...]

En search die niet werkt.
Maar werkt Perception dan wel?
Zeker werkt dat, ook zonder Perception heb je weinig kans.
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:16:
[...]

........... Als een ToS Perception heeft, dan hoef ik veder geen uitleg te geven.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 03-06-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:17:
[...]

Zeker werkt dat, ook zonder Perception heb je weinig kans.
Dan zul je je perception op een hoger level dan mijn effectieve stealth level moeten hebben. en dan nog zul je me alleen van voren zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we er dan even vanuit gaan, dat ik je echt niet zie.
Ik heb altijd, maar dan ook altijd mij 2 Hot's aanstaan, en dan heb ik zeker nog wel kans.

Het was vanochtend ook zo, kwam een barb me ook van achter sneaken, en toen ik weer bij bewust was, rende hij gillend weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259170

SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:16:
[...]

Epic is party, normal is solo.
Dit heb ik gisteren ook mogen ervaren.
Ik dacht eventjes Epic solo te proberen.
Die lvl 11 wilde maar niet sterver, en ik maar rammen op mijn keys.
Had wel snel door dat de keuze Epic niet zo'n goed idee was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
De situatie is nu zo.

De Barbarian is in stealth en heeft de eerst attack op de ToS.
Ik ben zelf erg benieuwd maar is your mouth where your money is?
10 silver >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[b][message=30178493,noline]

Ik dacht altijd dat als je iemand stunt, hij/zij voor xx-seconde immume stun is?
Clobber is knockback + root effect
Stunning punch is stun effect
en no escape valt ook weer onder een andere categorie maar ik weet niet precies welke, net zoals fear niet onder stun of knockback valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:24:
De situatie is nu zo.

De Barbarian is in stealth en heeft de eerst attack op de ToS.
Ik ben zelf erg benieuwd maar is your mouth where your money is?
10 silver >:)
Ookal win je, dat wilt niet zeggen dat je tegen alle ToS's van je eigen level of hoger wint.

(ik zeg het maar even......... bedoel er niks mee)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 03-06-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Ookal win je, dat wilt niet zeggen dat je tegen alle ToS's van je eigen level of hoger wint.

(ik zeg het maar even......... bedoel er niks mee)
Momenteel ligt het er 90% aan of je stuns/knockbacks landen of niet. :)
en om maar even een voorbeeld te geven van hoeveel damage no escape doet:

een level 24 necromancer gaat van full hp naar 0 door alleen no escape. ( ik ben level 33 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:27:
[...]
Daar gaat dit toch ook helemaal niet meer over?
Het is gewoon dat hij zegt dat het hem gaat lukken. :D
Ik wil dat graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:29:
[...]

een level 24 necromancer gaat van full hp naar 0 door alleen no escape. ( ik ben level 33 )
............ 9 level's verschil, en als je het probeer die hoger is dan jou?
Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:30:
[...]

Daar gaat dit toch ook helemaal niet meer over?
Het is gewoon dat hij zegt dat het hem gaat lukken. :D
Ik wil dat graag zien.
Nu opeens niet ;) , ben benieuwd.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 03-06-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:29:
[...]
Momenteel ligt het er 90% aan of je stuns/knockbacks landen of niet. :)
en om maar even een voorbeeld te geven van hoeveel damage no escape doet:

Mijn ToS kan heel veel dmg doen.
Maar Lightning Strike is zeer variabel.
Gister nog een crit van 2k op een gast die twee lager was.
En de andere keer maar 600 ofzo :?

Kaluro2 zit je in een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Kroga schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:32:
[...]
Kaluro2 zit je in een guild?
Mijn nickname is eigenlijk kaluro maar je mag me ook kaluro2 noemen hoor :p

Uhm, ik zit momenteel in "Nu Ani Anquiatus"(jup, stargate reference.. "we are the ancients"), maar dat is meer een guild met een paar vrienden erin zodat we gezamelijk in de guild chat kunnen praten, dat is vrijwel het enige waar de guild voor dient.

En ik betwijfel ten zeerste of we er nog iets anders mee gaan doen, 't zal wel bij een luxe chatchannel blijven ;)

Je kan me ook bereiken via msn:
spoiler:
Rkeeris@hotmail.com

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 03-06-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gelukkig gaat PvP niet enkel om 1 tegen 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:38:
haha, precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:38:
Neu mooi want op alle levels tot nu toe gezien (1-60) is er altijd wel een class die heel erg overpowered is. ToS meestal, PoM doet ook leuk mee, en dan natuurlijk de FireLance van de HoX lol. Als ik als bearshaman de eerste nukes weet te overleven kom ik een end, maar meestal duurt 't niet lang en probeer ik maar weg te rennen met de nodige Hot's aan. Wie weet rond de 80 is 't wat meer is balance: minder 1 shots en croud-controls.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Gelukkig is PvP idd niet alleen 1on1.
Een ToS komt veel beter tot zijn recht in grotere gevechten.
AoE heals en AoE DPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162077

Heb je de schaduwen al op "self only" staan ?
Scheelt best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261676

Rond lvl 80 zijn het de Barbarians (knockback + decapitation combo voor 3/4k dmg), de Tossers en de Hoxers die echt overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 261676 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:01:
Rond lvl 80 zijn het de Barbarians (knockback + decapitation combo voor 3/4k dmg), de Tossers en de Hoxers die echt overpowered zijn.
Tot hoever werkt die knockback nog op de medium/heavy armors? die hebben toch enorme knockback protection.

Ook ingame hoor ik teveel 1vs1 'gejank', beetje elke MMO waar een character 'an sich' sterk genoeg is solo dingen te kunnen wordt het direct een 1vs1 verhaal. Waar zijn de tijden van mass pvp met 50 tegen 50 man? (of zelfs 150 vs 150, maar dat trokt te server toen niet meer :P - oh wacht, cabal heeft nog 125 vs 125 events)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:11:
[...]

Tot hoever werkt die knockback nog op de medium/heavy armors? die hebben toch enorme knockback protection.
mijn clobber land weinig tot nooit tegen heavy armor users van mijn level of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Overigens werkt perception niet echt. Ook al staat iemand in stealth die 10 level lager is voor me, dan zie ik hem nog niet, behalve als ik die reveal skill gebruik, maar is die nou wel of niet afhankelijk van je perception :S.

Het zou me niets verbazen dat perception niet werkt want er werken wel meer skills niet uit dat lijstje.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kaluro2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:37:
Je kan me ook bereiken via msn:
spoiler:
Rkeeris@hotmail.com
Haha, ja, want dat helpt tegen spambots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

OF je verwijst gewoon naar dat leuke gekleurde vlindertje in je profiel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:06

Damian

Insane Obtrusion

Vast miljoenen keren gevraagd, maar in de TS stond het niet.

Is er een trial mogelijk ? Dus dat iemand zijn guest key weggeeft ofzo ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262517

Damian schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:53:
Vast miljoenen keren gevraagd, maar in de TS stond het niet.

Is er een trial mogelijk ? Dus dat iemand zijn guest key weggeeft ofzo ?
Buddy keys zijn bij mijn weten nog niet mogelijk (maar komt wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 11-07 21:21
Ik weet niet of dit al gepost is :
Letter from the Game Director
Posted: - 03.06.2008

The following information from Game Director Gaute Godager is about the plans for the near future.

Fellow Hyborians!

As you may have noticed we have had frequent patches the last two weeks. We hope this will soon start to quiet down, but as long as there are major issues – and there have been – we will dedicate the Conan team to fixing them and giving you these fixes as soon as possible! We have a plan on how to move this game forward because as you know, what you have today is but the platform – the dawn of this world. I hope you enjoy the game as is, but I can ensure you, this is but the beginning!

Our focus from now on can be summarized by these points:

1. We will add content, specifically in mid-late thirties and mid-late fifties and make the leveling speed smoother in those areas, reducing the need to grind.
2. We will have an overhaul of the PvP system – adding consequence and a host of small things.
3. We are fixing bugs you reported through all channels we can get information from.
4. We will add a new large outdoor region in the 55-60 range this summer!
5. This is only a small taster! More information about the exciting summer and fall Roadmap will come the end of the next week!
6. We are staffing up Customer Service, Quality Assurance and Community departments!

I will spend some words on a bit more details now.

1. Filling “thin areas” in our content

We have seen that there are certain level ranges of these Hyborian Adventures that do not have the amount of quality we wish them to have. Most specifically these are the end of the Thirties and the end of the Fifties level ranges. We are addressing this in several ways.

* Several mid-late thirties dungeons are getting a complete overhaul (Black Castle, Pyramid of the Ancients and Treasury of the Ancients)
* Several quests are being made fuller and more entertaining. If people wish to revisit these quests, we will add a system to let them try them out again.
* we are adding first a batch of quests in Eiglophian Mountains (lvls 55+)
* We are also adding in a bunch of quests that didn’t quite make it for launch in the 30+ areas.
* Around 60 quests through the game have been flagged as “Lore Quests”. They will now be patched out with full Voice-Over. (Roughly 1 quest per level after level 20)

All this will come in June! In July the first level 80 additional Dungeon will be patched out. More on that later…

2. Overhauling the PvP System

People like our open PvP system. There are many plans on how to give this open free PvP even more meaning and Purpose. In the meantime we will be doing some smaller tweaks, and we plan to get these out sometimes in June. I will not go into 100% detail here, but that will come next week! What I can promise is:

* An update on how sneaking and perception works in PvP (nothing major, but an adjustment).
* A change in the amount of information you get when you hover over an other player.
* An added system of consequence to “ganking”. (Killing much-much lower level players).
* A system of adding consequence to losing a PvP match, and winning a PvP match + turning on PvP Leveling.
* A change in how Crowd Control (Root, Knockback etc) works in PvP.
* PvP gear.

3. New Massive Region

We will unveil this location later, but it will feature a host of quests, new monsters and places of dreams or horror. It will be styled towards the players in the late 50s and bridge the experience on the way to Atzels Approach. We have plans for releasing several of the areas that didn’t quite make it for the release.

4. Fixing bugs and increasing Customer Service

Funcom has always prided ourselves with having great customer satisfaction. The success so far for this title has left us with the need to increase the size of CS. This will go in parallel with the constant fixing of bugs and other issues that lead people to petition. Included in this is even better testing of the game by increasing the size of Quality Assurance and informing you better about changes by staffing up the Community Department. I know a blurb like this will haunt me always, but I will still venture one: We aren’t satisfied until all our customers are! You know we had a very, very difficult launch of Anarchy-Online! That was a very painful process for all of us working on it – 4 years. You might not understand how driven we are to make sure you enjoy this game, and all the support around it!

The future is very bright for Hyboria. There will be many bright mornings following this, the very first. Together we shall surge ahead and build the world even bigger, better and more detailed!

Yours truly,

Gaute Godager

Game Director
Age of Conan, Funcom

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261161

Kijk, dat zijn een paar goede berichten
Ik ga nu zeker geen haast meer maken met levelen.

Ik mis wel opmerkingen over het gathering-systeem en guild-city improvements trouwens, lijkt erop of ze daar bij Funcom dan weer geen haast mee maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
kan ook wel zijn dat het onder handen word genomen maar niet genoemt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Welke server heeft de meeste mensen? Fury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu uit de City of Tortage. Het nieuwe gebied vind ik een beetje saai. Grote, donkere gebieden met af en toe een riviertje. Nee, doe mij maar een lekkere drukke stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Vraagje: ik zit op de server Crom. Nu heb ik iemand die in Finland woont ervan overtuigt dat AoC erg leuk is. Dus die persoon heeft het spel gekocht. Speelt nu ook op Crom maar we kunnen elkaar daar niet zien. Weet iemand hoe dat zit? Vindt er binnen een server ook weer een verdeling plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:34:
Vraagje: ik zit op de server Crom. Nu heb ik iemand die in Finland woont ervan overtuigt dat AoC erg leuk is. Dus die persoon heeft het spel gekocht. Speelt nu ook op Crom maar we kunnen elkaar daar niet zien. Weet iemand hoe dat zit? Vindt er binnen een server ook weer een verdeling plaats?
Correct, je hebt instances per zone om extreme overbevolking tegen gaan.

edit: sorry ff oplossing geven :)

Wat je kan doen is, als je in dezelfde group zit kan je op het gele driehoekje boven de map klikken. Vervolgens kan je daar, tenzij je zelf leader bent of al in dezelfde instance zit, de instance zien waar je leader zit. Dubbelklik en je joint em. Vanaf de laatste patch moet je wel op een spawn point zijn om dat te doen volgens mij.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:03:
Welke server heeft de meeste mensen? Fury?
Yesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:39:
[...]

Correct, je hebt instances per zone om extreme overbevolking tegen gaan.

edit: sorry ff oplossing geven :)

Wat je kan doen is, als je in dezelfde group zit kan je op het gele driehoekje boven de map klikken. Vervolgens kan je daar, tenzij je zelf leader bent of al in dezelfde instance zit, de instance zien waar je leader zit. Dubbelklik en je joint em. Vanaf de laatste patch moet je wel op een spawn point zijn om dat te doen volgens mij.
Ik snap het bijna helemaal. Alleen hoe kan je in dezelfde group komen? Ik neem dat group wat anders is dan guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:35

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Je moet iemand inviten in je groep. Deze zoek je dmv de zoekfunctie op en dan voeg je iemand toe aan je groep. Via het groepoverzicht kan je ook naar dezelfde instance gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
tuinïnen schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:17:
Je moet iemand inviten in je groep. Deze zoek je dmv de zoekfunctie op en dan voeg je iemand toe aan je groep. Via het groepoverzicht kan je ook naar dezelfde instance gaan.
Ja, alleen is het me via die zoekfunctie nog niet gelukt die persoon te vinden. Maar ik weet nu al een hoop meer. Ik ga het morgen eens uitgebreid proberen. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tigertje schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:21:
Ja, alleen is het me via die zoekfunctie nog niet gelukt die persoon te vinden. Maar ik weet nu al een hoop meer. Ik ga het morgen eens uitgebreid proberen. Dankje.
Gewoon /invite Naam typen werkt ook als 'ie online is.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.