ok heb de pulse rifle terug op b drukken en je kan dan wapens sellecteren
Mooi man, consoles
www.avpnews.com
Ben nu in de hangar aan het vechten voor de dropship, tot nu toe rende de aliens achter me aan als ik ze tegenkwam, de A.I is niet zo goed maar kan wel meer games die geen goede A.I. hebben dat van COD en BF3 is niet veel beter.
ik speel het trouwens op PC dus ik bedoelde B op het toetsenboard.
Tot nu toe wel een aardig spel, ok het kan beter de graphics zijn nogal afwisselend soms ziet het er mooi uit maar de ruimteschepen aan de buitenkant zijn niet om aan te zien en de planeet ziet er vanuit de ruimte ook lelijk uit.
Ik speel voornamelijk multiplayer games dus over de single player kan ik niet echt een goed oordeel geven maar naar mijn mening is de singleplayer best goed.
ik speel het trouwens op PC dus ik bedoelde B op het toetsenboard.
Tot nu toe wel een aardig spel, ok het kan beter de graphics zijn nogal afwisselend soms ziet het er mooi uit maar de ruimteschepen aan de buitenkant zijn niet om aan te zien en de planeet ziet er vanuit de ruimte ook lelijk uit.
Ik speel voornamelijk multiplayer games dus over de single player kan ik niet echt een goed oordeel geven maar naar mijn mening is de singleplayer best goed.
Belabberde AI, checkpoints op rare plekken, gewoon wapens wisselen hoe je wil met dat verrekte radial menu, dus nooit kogels tekort, te veel aliens die ook weinig kogels hoeven hebben en dan speel ik op Hardened ook nog, geen goede animaties. Nee dit kan niet. Dan komen die aliens bijna niet in de buurt en vangen zo lood en doen ze niets, volgende moment klautert er een langs het plafond meters van je af, ben je al dood, of ze springen opeens een halve kamer door, boem dood. Dan kost het een stuk van je leven, dan ineens twee.Het klopt niet.
En dan sta je in de hangar waar Keyes die handgranaat gooit, hoor je een flauwe plop en dan valt alles heel raar in elkaar, heel 2007. Ziet er niet goed uit, dat kan niet.
Langs de slechte textures kan ik nog kijken mits de rest echt goed zou zijn, nee dus. Dit is zo consoleport als het maar kan, en zelfs op een console is dit amper afdoende.
Zo maar even de multiplayer starten, kijken of dat iets beter is.
En dan sta je in de hangar waar Keyes die handgranaat gooit, hoor je een flauwe plop en dan valt alles heel raar in elkaar, heel 2007. Ziet er niet goed uit, dat kan niet.
Langs de slechte textures kan ik nog kijken mits de rest echt goed zou zijn, nee dus. Dit is zo consoleport als het maar kan, en zelfs op een console is dit amper afdoende.
Zo maar even de multiplayer starten, kijken of dat iets beter is.
[ Voor 7% gewijzigd door lezzmeister op 13-02-2013 17:59 ]
Ik vind het allemaal wel meevallen.
www.avpnews.com
What the hell happened to Aliens: Colonial Marines?
Best wel triest.
Gemiddeld 42/100
http://www.metacritic.com/game/pc/aliens-colonial-marines
Best wel triest.
Gemiddeld 42/100
http://www.metacritic.com/game/pc/aliens-colonial-marines
[ Voor 42% gewijzigd door unfor op 13-02-2013 20:58 ]
Ik vind de multiplayer best wel OK geworden, haalt het niet bij AvP2, maar is wel een stuk beter dan AvP(remake).
Maar ik snap m'n god niet wat dit is... geen idee waardoor ik doodga, maar het is in ieder geval niet te zien en er is niet van weg te rennen. Geen burndamage op m'n lichaam of enemy in de buurt. Het enige wat er gebeurt is dat ik buiten combat ineens doodval en een schedeltje als killicoon komt te staan.
Maar ik snap m'n god niet wat dit is... geen idee waardoor ik doodga, maar het is in ieder geval niet te zien en er is niet van weg te rennen. Geen burndamage op m'n lichaam of enemy in de buurt. Het enige wat er gebeurt is dat ik buiten combat ineens doodval en een schedeltje als killicoon komt te staan.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
We zijn echt hard ge-butt-f**ed ! Ongelofelijk gewoon hoor. Ik vind het gewoon schandalig. Mensen hier kunnen vinden dat ik overdrijf, so be it. Ik (en heeel veel met mij) zijn echt pissed met wat ze ons geflikt hebben hier. Ik zit al zolang te wachten op eindelijk weer een goede, spannende game binnen de Alien franchise, en dan geven ze ons dit. Na ons lekker gemaakt te hebben. Lekker cashen en ons laten stikken. Zwaar balen hoor, had stiekem echt gehoopt dat dit de game zou worden ... maar helaas ...
Ook interessant:
En hier een trailer waar in duidelijk staat: THIS TRAILER IS SHOT WITH 100% IN-GAME FOOTAGE
Dat noemen we false advertising, en volgens mij is dat niet legaal.
Leg deze trailer maar eens naast de "what the hell happened" link die ik postte.
Bron: http://www.reddit.com/r/L...fully_upset_at_the_final/First off, due to me breaking NDA, I can't provide any proof that I'm not just talking out of my ass. But I figure you'd be interested in hearing what I have to say regardless. I've been on the project for around a year and a half, so some of the following are things I've heard from more senior guys.
Pecan (the internal codename for ACM) has a pretty long history. SEGA, GBX and 20th Century FOX came to an agreement to produce an Aliens game around 6 years ago, after which SEGA almost immediately announced it, long before Pecan had even started production. The game has been in active development in the past, only to be shelved in favor of another project (Borderlands, Duke, etc), and each time it was resumed it would undergo a major content overhaul.
SEGA, naturally, wasn't super pleased about the delays, but GBX got away with it for a long time and the contract between SEGA and GBX kept getting augmented to push the projected release further and further back. The last time it was resumed, GBX outsourced a good portion of the game to outside companies. Initially, the plan was for TimeGate to take the majority of campaign, GBX would take MP, Demiurge and Nerve would handle DLC and various other focused tasks. This decision was made mostly so that most of the developers at GBX could continue working on Borderlands 2, while a small group of LDs, coders and designers dealt with Pecan.
Somehow the schedules for Pecan and Borderlands 2 managed to line up and GBX realized that there was no fucking way they could cert and ship two titles at the same time. Additionally, campaign (which was being developed by TimeGate) was extremely far behind, even as Pecan's Beta deadline got closer and closer. In April or May (can't remember which), Pecan was supposed to hit beta, but GBX instead came to an agreement with SEGA that they would push the release date back one more time, buying GBX around 9 mos extension.
About 5 of those 9 months went to shipping BL2. In that time, TimeGate managed to scrap together 85% of the campaign, but once Borderlands 2 shipped and GBX turned its attention to Pecan, it became pretty apparent that what had been made was in a pretty horrid state. Campaign didn't make much sense, the boss fights weren't implemented, PS3 was way over memory, etcetcetc. GBX was pretty unhappy with TG's work, and some of Campaign maps were just completely redesigned from scratch. There were some last minute feature requests, most notably female marines, and the general consensus among GBX devs was that there was no way this game was going to be good by ship. There just wasn't enough time.
Considering that SEGA was pretty close to taking legal action against GBX, asking for an extension wasn't an option, and so Pecan crash-landed through certification and shipping. Features that were planned were oversimplified, or shoved in (a good example of this are challenges, which are in an incredibly illogical order). Issues that didn't cause 100% blockers were generally ignored, with the exception of absolutely horrible problems. This isn't because GBX didn't care, mind you. At a certain point, they couldn't risk changing ANYTHING that might cause them to fail certification or break some other system. And so, the product you see is what you get.
Beyond gameplay, the story has been raised as an issue several times. I can't really comment without feeling bad beyond saying that the script was approved by 20th Century FOX, and that the rush to throw a playable product together came at the cost of the story. Campaign does a pretty bad job of explaining a lot of the questions raised at the start of the game, and so hopefully there will be DLC to flesh that out a bit better.
I'll answer some questions, but I have to run soon, so it may take a while for responses.
En hier een trailer waar in duidelijk staat: THIS TRAILER IS SHOT WITH 100% IN-GAME FOOTAGE
Dat noemen we false advertising, en volgens mij is dat niet legaal.
Leg deze trailer maar eens naast de "what the hell happened" link die ik postte.
Die staat in de SP .... (100% ingame footage filmpje) .. pff ... wat baal ik hiervan ...
Ohja, tevens heb ik em uitgespeeld.
Maar het was em echt niet
Maar het was em echt niet
Dat filmpje "what the hell happened to ACM?" heb ik aan mn vrienden doorgestuurd. Zijn allemaal echt pissed. Als er nou iemand was die de game kon modden, totdat ie er zo uitziet als in de "demo" dan zou hij al n stuk vetter zijn. Donkerder, dynamic lightning (wat echt hoort in n game als deze) ...Of ze moeten (mede door enorme druk uit community) een mega patch uitbrengen.... Om de wond n beetje te helen van diegenen die de game allemaal gekocht hadden en er dus heel bedrogen uitgekomen zijn. Elke keer hoop ik dat ik het maar gedroomd heb, en er WEL een vet Aliens spel is uitgekomen na 12 jr wachten ... Sinds AvP 2 heb ik het er namelijk al over met mn maten ...
Verwijderd
Neem aan dat jullie allemaal binnen 8 dagen terug naar de winkel gaan en geld terug vragen?
wat een wanproduct...
Het enige goede spel in de hele reeks is de originele AvP
wat een wanproduct...
AvP 1 was inderdaad de beste. Superdonker en vet spannend gewoon. Ik heb hem nu zelfs op mn pc staan met de Redux Mod (betere graphics) ...
http://www.moddb.com/mods...us-predator-classic-redux
http://www.moddb.com/mods...us-predator-classic-redux
[ Voor 21% gewijzigd door JediUberknaft op 14-02-2013 07:56 ]
Het is heel simpel ze hebben alleen aan de console mensen gedacht, dynamic lighting is dus ook enkel alleen voor de PC helaas komen de PC gamers er super karig van af. Had gehoopt hem gelijk te halen nu laat ik de game liggen en wacht ik wel tot de online communities opstaan om te tweaken.JediUberknaft schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:40:
Dat filmpje "what the hell happened to ACM?" heb ik aan mn vrienden doorgestuurd. Zijn allemaal echt pissed. Als er nou iemand was die de game kon modden, totdat ie er zo uitziet als in de "demo" dan zou hij al n stuk vetter zijn. Donkerder, dynamic lightning (wat echt hoort in n game als deze) ...Of ze moeten (mede door enorme druk uit community) een mega patch uitbrengen.... Om de wond n beetje te helen van diegenen die de game allemaal gekocht hadden en er dus heel bedrogen uitgekomen zijn. Elke keer hoop ik dat ik het maar gedroomd heb, en er WEL een vet Aliens spel is uitgekomen na 12 jr wachten ... Sinds AvP 2 heb ik het er namelijk al over met mn maten ...
Vooral de afstand die je voelt als speler tot de rest van de wereld vind ik een afknapper van jewelste (impact van eigen wapen, impact van aanvallen, het voelt allemaal zo nep), maar als geheel vind ik het nog niet zo'n heel slechte game om eerlijk te zijn... Denk dat onze standaard gewoon absurd hoog is, 7 jaar ontwikkelingstijd is ook niet handig of te verkopen met deze afwerking (hell, Crysis heeft 3 delen gebouwd in die tijd en zijn vele malen beter afgewerkt)
www.avpnews.com
Persoonlijk vond ik 2 het betere spel, ondanks de stijlkeuzes.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:41:
Neem aan dat jullie allemaal binnen 8 dagen terug naar de winkel gaan en geld terug vragen?
wat een wanproduct...
www.avpnews.com
AVP zit je weer met die verrekte predators, en dat is zo zonde aan die spellen. Ik snap om te beginnen al niet waarom die crossover ooit gemaakt is.
Nu eindelijk eens geen slome crossover, en dan vernaaien ze de boel. Dit kan gewoon niet.
Nu eindelijk eens geen slome crossover, en dan vernaaien ze de boel. Dit kan gewoon niet.
Omdat die als comic bestonden en op de snes en gameboy zijn ook avp games uit gebracht.lezzmeister schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:38:
AVP zit je weer met die verrekte predators, en dat is zo zonde aan die spellen. Ik snap om te beginnen al niet waarom die crossover ooit gemaakt is.
Avp 1 was als single player een goede game en avp2 was vooral de multiplayer goed.
En ACM is een schande die ze ooit hebben durfen uit te brengen ! Ik ben er echt zooo pissed over ! AvP 2010 was al n misbaksel, en ik hoopte zo dat dit goed zou zijn ... pffff .... Ga er geen woorden meer aan vuil maken, ze hebben t al vies genoeg gemaakt .....
Verwijderd
Tja AvP2 heb ik ook overgeslagen, voor ACM had ik de hoop al opgegeven.
Dit is namelijk identiek aan Duke Nukem.... altijd maar een beetje door gesukkelt nooit de aandacht gekregen die het nodig had...
Maar ACM is er nog erger aan toe als Duke Nukem lijkt wel...
Dit is namelijk identiek aan Duke Nukem.... altijd maar een beetje door gesukkelt nooit de aandacht gekregen die het nodig had...
Maar ACM is er nog erger aan toe als Duke Nukem lijkt wel...
Vond dit wel een leuke opmerking op het bericht van gamer.nl :
Met alle hype van te voren en making of-video's en al het gezwets van Randy himself in de gearbox video's over wat de meest getrouwde aliens-game ooit moest worden is dit regelrecht consumenten-bedrog. Beschamend en teleurstellend voor vooral ons gamers, dat bedrijfen kennelijk zo out-of-touch zijn met hun klanten, en ons dit proberen te verkopen. De game is 1 grote trainwreck en voelt voornamelijk alsof je continue van achter genomen word door een facehugger terwijl je dit speelt. Ik hoop van harte dat Sega Gearbox aanklaagt en dat de heer Pitchford via een airlock in deep space geschoten word.
Met alle hype van te voren en making of-video's en al het gezwets van Randy himself in de gearbox video's over wat de meest getrouwde aliens-game ooit moest worden is dit regelrecht consumenten-bedrog. Beschamend en teleurstellend voor vooral ons gamers, dat bedrijfen kennelijk zo out-of-touch zijn met hun klanten, en ons dit proberen te verkopen. De game is 1 grote trainwreck en voelt voornamelijk alsof je continue van achter genomen word door een facehugger terwijl je dit speelt. Ik hoop van harte dat Sega Gearbox aanklaagt en dat de heer Pitchford via een airlock in deep space geschoten word.
Omfg, "getrouwde", "bedrijfen", "word". 
Spel is overigens echt dramatisch slecht.. Vooral het eindbaas"gevecht" wat echt te dom voor woorden was.
Spel is overigens echt dramatisch slecht.. Vooral het eindbaas"gevecht" wat echt te dom voor woorden was.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Boeiuh, daar heb ik overheen gelezen hoor. Gaat mij meer dat hij gewoon gelijk heeft met wat ie zegt !
Er zijn al mensen aan het modden voor de game
. Niet dat de game in 1x heel goed wordt, maar toch leuk dat er mensen bezig zijn !
KLIK
KLIK
Best triest dat een paar modders binnen een week het spel al beter kunnen maken.JediUberknaft schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:37:
Er zijn al mensen aan het modden voor de game. Niet dat de game in 1x heel goed wordt, maar toch leuk dat er mensen bezig zijn !
KLIK
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Heb je gelijk in, maar wees blij dat er nog iets gebeurt. De makers vh spel gaan er geen fu** meer aan doen denk ik. Ze hadden best een megapatch en texture pack mogen uitbrengen. Maar als tenminste nog iets gebeurt vanuit moddcommunity, hoor je mij niet klagen
Nice find, vanavond maar eens installerenJediUberknaft schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:27:
Heb je gelijk in, maar wees blij dat er nog iets gebeurt. De makers vh spel gaan er geen fu** meer aan doen denk ik. Ze hadden best een megapatch en texture pack mogen uitbrengen. Maar als tenminste nog iets gebeurt vanuit moddcommunity, hoor je mij niet klagen
Ik als groot alien fan ben helaas nog niet verder gekomen dan het eerste level.
Ben gestopt toen een alien die vanaf de muur voor mij sprong opeens besloot naar een platform boven hem te springen en vervolgens daar maar bleef staan.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ben net terug van wintersport en vind enthousiast de gamedoos op mijn deurmatje. Nog even niet uitgepakt. Na alle negatieve reacties tot mij genomen te hebben en eerdere teleurstellingen met pre-orders. Heb ik net besloten om het pakje maar onuitgepakt te laten en een refund aan te vragen.
Jammer, had net zo een zin in weer eens een goede alien franchise game.
[ Voor 12% gewijzigd door lauwie0 op 18-02-2013 14:50 ]
En met jou miljoenen anderelauwie0 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:49:
Ben net terug van wintersport en vind enthousiast de gamedoos op mijn deurmatje. Nog even niet uitgepakt. Na alle negatieve reacties tot mij genomen te hebben en eerdere teleurstellingen met pre-orders. Heb ik net besloten om het pakje maar onuitgepakt te laten en een refund aan te vragen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gister middag ook maar even geprobeerd. Dacht; 'dit kan toch niet zo slecht zijn als iedereen beweerd?'
Mijn god. Wat een schijtspel.
Ik heb een maxed out PC, maar zelfs dat mocht niet baten. De game draait schkokkerig, zelfs met alles op max qua settings. Hoe bedoel je slecht programmeer werk?
Dan de graphics. Sorry, maar dit lijkt net een halfbakken Halflife mod. Het was net alsof ik terug naar 1997 ging; character models met bar weinig facial animations, zwevende models over de grond, de Aliens die door models heen springen als ze aanvallen..
Ook als je van dichtbij wilt melee'en veranderd de game in een schokkerige cut scene rommel die zo abrupt tevoorschijn komt. De eerste keer dat je een Alien tegenkomt, is nog wel aardig gedaan. Daarna.. ik weet niet wat de game overkomt.
De Aliens daarna zijn lachwekkend, niet eens angstaanjagend meer. Sterk, zoals in de films, zijn ze niet. Paar kogels en ze vallen neer. Het zoutzuur doet je karakter niks.
Het verhaal. Welk verhaal? Ik werd zomaar ergens in gegooid. Volg je collega door gangen, meer is het niet.
Na een uur was ik er klaar mee. Ik kon het echt niet meer aan.
Mijn god. Wat een schijtspel.
Ik heb een maxed out PC, maar zelfs dat mocht niet baten. De game draait schkokkerig, zelfs met alles op max qua settings. Hoe bedoel je slecht programmeer werk?
Dan de graphics. Sorry, maar dit lijkt net een halfbakken Halflife mod. Het was net alsof ik terug naar 1997 ging; character models met bar weinig facial animations, zwevende models over de grond, de Aliens die door models heen springen als ze aanvallen..
Ook als je van dichtbij wilt melee'en veranderd de game in een schokkerige cut scene rommel die zo abrupt tevoorschijn komt. De eerste keer dat je een Alien tegenkomt, is nog wel aardig gedaan. Daarna.. ik weet niet wat de game overkomt.
De Aliens daarna zijn lachwekkend, niet eens angstaanjagend meer. Sterk, zoals in de films, zijn ze niet. Paar kogels en ze vallen neer. Het zoutzuur doet je karakter niks.
Het verhaal. Welk verhaal? Ik werd zomaar ergens in gegooid. Volg je collega door gangen, meer is het niet.
Na een uur was ik er klaar mee. Ik kon het echt niet meer aan.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Moet je nagaan hoe het er over een paar maanden uitzietTheKillingBean schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:24:
[...]
Best triest dat een paar modders binnen een week het spel al beter kunnen maken.
Inderdaad, dacht ik ook al aan. Als modders hier flink mee aan de slag zouden kunnen, kan het nog best een mooi spel worden. Maar die AI .. En om eerlijk te zijn vind ik de aliens ook niet echt supermooi. Lets just face(hug) it .. Its never going to happen with this one ... Dan maar weer 10 jr wachten ...maniace schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:31:
[...]
Moet je nagaan hoe het er over een paar maanden uitzietMaar ja blijf je nog steeds met de tergende AI zitten....
Ben ik helemaal met je eens het is gewoon teleurstelling nr1 van 2013 tot nu toe. Ik denk dat ik hem verder ook gewoon niet meer door speel. AVP(2010) was nog beter dan dit en ik dacht echt dat het niet veel slechter kon dan Rebellion....JediUberknaft schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:35:
[...]
Inderdaad, dacht ik ook al aan. Als modders hier flink mee aan de slag zouden kunnen, kan het nog best een mooi spel worden. Maar die AI .. En om eerlijk te zijn vind ik de aliens ook niet echt supermooi. Lets just face(hug) it .. Its never going to happen with this one ... Dan maar weer 10 jr wachten ...![]()
Als groots aliens-fan heb ik, terwijl ik ALLE games uit gespeeld en volledig heb uitgespeeld, na het lezen van de reviews hem niet gekocht, maar wel gedownload, en zelfs die heb ik zonder uit te pakken ge-shift delete, wat opzich wel een statement mag zijn...
Ja heh ?! Echt, ik baal er gewoon nog STEEDS zo ontzettend van dat dit spel zoooo enorm gefaald heeft ... Echt een droom die keihard naar de ..... is geholpen door ze. Zoveel mensen hoopten gewoon dat er weer eens n aliens spel zou uitkomen. Om in het vetste universum ever (imo) te zijn, op plekken aliens kunnen afknallen waar we alleen maar over konden (en dus nog steeds) dromen ! Ik hoop zo dat er toch iemand opstapt en opnieuw een spel gaat ontwikkelen wat echt TRUE is aan de franchise ... Maar ja, dat laat weer even op zich laten wachten helaas
. Het was voor mij echt HET spel waar ik op zat te wachten van 2013. Komen best leuke andere games uit, maar dit was ECHT 100% mijn ding !! Had het in ieder geval moeten worden .....
Het spel is ook veel te kort en een open einde het heeft delezfde lengte als 1 van de 3 verhaalijnen van avp. echt zonde dat ze het zo verprutst hebben.
Verwijderd
Google-linkje
Kotaku heeft onderzoek gedaan naar de achtergrond van het falen van deze game. (How ACM Fell Apart). Kan helaas niet direct linken, maar Google helpt u graag verder.
Kotaku heeft onderzoek gedaan naar de achtergrond van het falen van deze game. (How ACM Fell Apart). Kan helaas niet direct linken, maar Google helpt u graag verder.
Open einde had ik wel verwacht aangezien de DLC trein waar Gearbox bekend omstaat niet wilde missen met deze titel.Bintzak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:02:
Het spel is ook veel te kort en een open einde het heeft delezfde lengte als 1 van de 3 verhaalijnen van avp. echt zonde dat ze het zo verprutst hebben.
Van mij mag er nog zo'n patch komen (maak er maar gewoon vrijwel nieuw spel van)
http://www.insidegamer.nl...r-aliens-colonial-marines
Change LoG:
General
Improved texture resolution.
Various visual improvements.
Added mouse smoothing to options menu.
Fixed crashes tied to launch and motion tracker.
Added additional safeguards to better protect save data.
Resolved an issue where a player's level could sometimes appear incorrect when backing out of a party.
Addressed several scenarios under which players could spawn without a weapon.
Changes to better prevent audio from sometimes cutting out during end of mission cinematics.
Fixed issue where Xeno death animation was not properly calculating momentum of the killing blow.
Smart Gun animation now properly tracks targets.
Addressed some instances where Xenos would display erratic animations.
Increased light radius for player's shoulder lamp.
Adjusted aim assist to better reflect player input.
Addressed an issue that could sometimes cause co-op player revival to not work under certain circumstances.
Addressed issues with players not spawning into a level properly.
Fixed a marine player invincibility exploit.
Resolved several instances where players could walk or fall outside of maps.
Addressed an issue where Ripley's Flamethrower (bonus content) would sometimes fire continuously without player input.
Fixed an issue that could cause localized text to sometimes display incorrectly.
Addressed an issue where weapon ammunition was not always highlighted properly.
General user interface improvements.
Miscellaneous bug fixes.
Campaign
Tweaked enemy and friendly AI to be more aggressive and responsive.
Modified campaign difficulty to account for improved AI responsiveness.
Improved enemy collision detection regarding doors and Power Loader.
Addressed some issues that could cause improper warping for co-op players.
Various tweaks to address instances where NPC characters would not always properly navigate to objectives.
Players will no longer bleed out immediately when downed in a Power Loader.
Versus
Fixed issues that could cause clients to report inaccurate results and statistics.
Addressed instances where a map would appear to "pop in" when loading into a new match.
New Xeno appearance customization added.
Multiplayer teams should now correctly auto-balance between rounds.
Increased duration of Lurker Pounce Challenge "Cat-Like Reflexes" from 10 to 20 seconds.
Fixed issue where certain multiplayer challenges would not unlock properly for all characters.
Crusher pick-ups now correctly appear as highlighted for clients.
http://www.insidegamer.nl...r-aliens-colonial-marines
Change LoG:
General
Improved texture resolution.
Various visual improvements.
Added mouse smoothing to options menu.
Fixed crashes tied to launch and motion tracker.
Added additional safeguards to better protect save data.
Resolved an issue where a player's level could sometimes appear incorrect when backing out of a party.
Addressed several scenarios under which players could spawn without a weapon.
Changes to better prevent audio from sometimes cutting out during end of mission cinematics.
Fixed issue where Xeno death animation was not properly calculating momentum of the killing blow.
Smart Gun animation now properly tracks targets.
Addressed some instances where Xenos would display erratic animations.
Increased light radius for player's shoulder lamp.
Adjusted aim assist to better reflect player input.
Addressed an issue that could sometimes cause co-op player revival to not work under certain circumstances.
Addressed issues with players not spawning into a level properly.
Fixed a marine player invincibility exploit.
Resolved several instances where players could walk or fall outside of maps.
Addressed an issue where Ripley's Flamethrower (bonus content) would sometimes fire continuously without player input.
Fixed an issue that could cause localized text to sometimes display incorrectly.
Addressed an issue where weapon ammunition was not always highlighted properly.
General user interface improvements.
Miscellaneous bug fixes.
Campaign
Tweaked enemy and friendly AI to be more aggressive and responsive.
Modified campaign difficulty to account for improved AI responsiveness.
Improved enemy collision detection regarding doors and Power Loader.
Addressed some issues that could cause improper warping for co-op players.
Various tweaks to address instances where NPC characters would not always properly navigate to objectives.
Players will no longer bleed out immediately when downed in a Power Loader.
Versus
Fixed issues that could cause clients to report inaccurate results and statistics.
Addressed instances where a map would appear to "pop in" when loading into a new match.
New Xeno appearance customization added.
Multiplayer teams should now correctly auto-balance between rounds.
Increased duration of Lurker Pounce Challenge "Cat-Like Reflexes" from 10 to 20 seconds.
Fixed issue where certain multiplayer challenges would not unlock properly for all characters.
Crusher pick-ups now correctly appear as highlighted for clients.
Verwijderd
De game lijkt mij wel wat. AVP is niet echt mijn smaak vanwege dat ik van het orgineel hou.
Ik ga denk ik toch maar deze game eens proberen, ook al valt de game tegen, het zal altijd meer aliens
zijn dan AVP.
Ik ga denk ik toch maar deze game eens proberen, ook al valt de game tegen, het zal altijd meer aliens
zijn dan AVP.
http://www.metacritic.com/game/pc/aliens-colonial-marinesVerwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:53:
De game lijkt mij wel wat. AVP is niet echt mijn smaak vanwege dat ik van het orgineel hou.
zijn dan AVP.
Als je met zo'n score de game gaat halen heb je echt een plaat voor je kop.
Ik snap best dat het een kwestie van smaak is, maar als je dit goed vind heb je echt wansmaak.
Verwijderd
Heb net het eerste stuk gespeeld. Toen ik die ruimte in liep, wat op een alien nest lijkt tegelijk met het piepen van die detector vond ik het creepy, deed me direct al denken aan de film. Ik kan er verer nog niets over zeggen behalve dat het grafisch wel wat tegen valt.
Als je de game origineel hebt, dan zou je de update sowieso binnenmoeten krijgen. En een andere must is om de mod te installeren die op moddb.com staat. Dat maakt t spel in ieder geval stuk mooier. Blijft nog steeds verder een ruk spel door de AI enzo, maar hopelijk gaan ze nog een mega patch uitbrengen die ook daar meer aan doet. We wachten wel af, maar n vet spel zal het nooit meer worden imo.
Verwijderd
Met de patch eet de geme wel meer vidiogeugen dan wat ik tegen kom op fora, met 8xMSAA tegen de 1800mb aan maar ik zet ook AMBIENDOCULISION op kwaliteit, krijg je meer diepte in opjecten,
Jammer dat het zo voorspelbaar is dat is het eenige wat ik mis aan de gameplay.
Jammer dat het zo voorspelbaar is dat is het eenige wat ik mis aan de gameplay.
Er zijn ook best wat mensen bezig met goede mods:
http://www.moddb.com/games/aliens-colonial-marines/mods
http://www.moddb.com/games/aliens-colonial-marines/mods