Toon posts:

Verkoper ook niet gehouden aan veiling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er was net iemand, in mijn ogen ergens wel terecht, pissig omdat ik terwijl de veiling nog liep het produkt reeds verkocht had en dus niet aan de hoogst biedende.

Als de een bieder (koper) volgens Tweakers zich niet behoeft te houden tot de verplichting tot afname van het produkt met de smoes 'ik heb geen geld' dan is denk ik zo de verkoper van het produkt ook niet gehouden om het produkt te verkopen aan wie dan ook!

Kortom willekeur op vraag en aanbod en verwarring alom!

Tweakers, en nu, hoe dit op te lossen?

Ps: kan deze niet laten: van de zotte dat als iemand zijn bod niet nakomt je hem/haar geen negatieve feedback mag geven.
Geldt andersom natuurlijk ook voor de verkoper.

Tip: ongestraft biedingen verzieken
hoe signaleer je iemand die zijn verplichtingen niet nakomt?
Persoonlijke survey mag niet negatief zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

hcbs,

elevator schreef al in je vorige topic ( Tip: ongestraft biedingen verzieken):
elevator schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:05:
hcbs -- je punt is ondertussen wel duidelijk denk ik zo.

Zoals je in de andere topics hebt kunnen lezen waarderen de frontpage mensen het blijkbaar niet als je dit publiekelijk wilt bediscussieeren, ook dit topic gaat dus dicht.

Neem gewoon even contact op met Microkid :)
In het gelinkte profiel van Microkid staat een volledig email adres, dus waarom heb je hem nog niet gemailed?

Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
• Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing. Hier lees je hoe je wie kan bereiken: De organisatie "achter" GoT.

[ Voor 31% gewijzigd door r0b op 26-05-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:42:
Kortom willekeur op vraag en aanbod en verwarring alom!

Tweakers, en nu, hoe dit op te lossen?
Nouja, in feite zorg je daar zelf voor doordat je het verkiest niet aan de hoogste bieder te verkopen.

Iig is je vraag/opmerking iets voor de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Volgens het recht is een bod is pas bindend als er een overeenkomst is gesloten. Als een verkoper je bod accepteert heb je een overeenkomst. Er staat ook bij: Tenzij anders overeengekomen!

Door het accepteren van de voorwaarden van tweakers.net maak je samen de afspraak dat een bod onderdeel is van de onderhandeling en dus niet bindend is. Als je het hier niet mee eens bent moet je niet verkopen via tweakers.net.

http://hawvie.deviantart.com/