Toon posts:

Welk is de beste!

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik willen weten welk Moederbord het beste!
Ik had eerst de ASUS-P5PL2-E en omdat deze stuk is in de garantie periode heb ik een andere gekregen de P5VD2-VM SE en is ook door hun geinstaleerd.
Eerst had ik een pc die een punt 5,3 kreeg van Vista en nu maar 4,7

Hartelijk bedankt voor de eventuele moeite!

Lucia

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 10:18

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

IK ben de beste ;) maargoed, ga je dan een andere halen als blijkt dat je nieuwe plankje niet de beste is? Ben zowiezo geen fan van Asus maar dat is mijn persoonlijke mening!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Beste? :')

Het begrip 'beste' is net zo breed als de afstand van de aarde naar de zon 8)7

Sowieso kunnen wij er niets mee als je geen socket vermeld, de eisen (heb je het over een server board waar 40 hardeschijven op komen?), etc.

Oh by the way, de Vista prestatie index score heeft ook niets met je moederbord te maken :*

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52
http://www.asus.com/produ...94&model=1478&modelmenu=1

http://www.asus.com/produ...87&l1=3&l2=11&l3=369&l4=0

Vergelijk zelf zou ik zeggen. Persoonlijk zou ik 't wel weten, ATX vs uATX, Intel chipset vs VIA, 4 Dimm sloten vs 2, 4 x S-ATA vs 2, Gbit LAN vs 10/100 en d'r zullen nog wel wat verschillen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Nielson op 25-05-2008 00:30 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

De p5pl2-e is een mobo met een intel chipset, de p5vd2-vm se is er een met een via chipset. Nou ben ik persoonlijk niet helemaal fan van via, maar als ik jou was zou ik eens de prijs van beide plankjes vergelijken. (daar is een duidelijk verschil tussen). oftewel.. ik zou even terug gaan naar de winkel en een gelijkwaardig moederbord eisen (zowel qua mogelijkheden, als enigzins de prijs).

Wat die score in vista betreft. Kijk eens welk onderdeel die score veroorzaakt (het laagst scorende onderdeel bepaalde score). Grote kans overigens dat je de score omhoog kan krikken dmv alle drivers te installeren (mobo, chipset, enz..).

[ Voor 15% gewijzigd door job op 25-05-2008 00:35 ]

Verwijderd

Binnen de garantie moet je toch een vergelijkbaar vervangend product krijgen?

In dat geval ben je niet helemaal eerlijk behandeld, het eerste bord is duidelijk een uitgebreidere variant dan de vervangende die je nu hebt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Het lezen van PMG FAQ - Algemeen Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?, HOWTO - Hoe stel ik een systemeen samen? - Stap 2: Moederbord, reviews en ervaringen zijn het beste wat je kunt doen :). Op GoT verwachten we dat iemand eigenlijk in staat is om zélf een keuze te maken en daarvoor moet je je even inlezen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. De zgn. 'welke moet ik nemen?'-vragen verdienen geen topic ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.