Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 06:58:
[...]
Dat gevoel heb ik ook ja, heb ook de firmware update gedaan, maar nu lijkt het beeld minder scherp te zijn dan daarvoor.. van mij mag die update er weer af..
Maar zie ook nu pas dat de furmware updat voor FXXU modellen is en ik heb een FXXC.
Weet niet wat het verschil daartussen is??
Had contact gehad met de service desk van samsung over dat ik niet helemaal tevreden was over de beeldkwaliteit. Ze hebben vandaag een monteur langsgestuurd.
De dingen waar ik niet tevreden over bent dat wijten ze aan het signaal wat binnenkomt en ook deels aan het feit dat het standaard lcd problemen zijn.
Ik bracht ook de update ter sprake en toen vertelde de monteur dat je dat eigenlijk helemaal niet zelf mag doen en dat de garantie dan kan vervallen.
Naar zijn weten kon je ook niet melf aan updates komen, heb hem toen laten zien dat de update van een officiele samsung site komt.
Hij vond dat te zot voor woorden omdat er best nogal wat fout kan gaan als je de verkeerde firmware op het verkeerde type tv zet en dat dat dan voor problemen met de garantie kan zorgen.
Je kan ook niet zomaar de update weer ongedaan maken.
Hij gaat nu uitzoeken of hij de originele firmware weer kan achterhalen en die weer te installeren, maar daar kon nog wel even overheen gaan.
Ik heb er in ieder geval spijt van dat ik die update geprobeert heb.