ja maar waarom 4 vraag ik me af , een sterkere is genoeg
Laatst was ik De Grote Beurt aan het kijken (per ongeluk) en daar gingen ze een zwarte Civic Coupe pimpen. Deze werd oranje met een alu spoiler en autostyle plastic. Afgezien van die auto was de eigenaresse ook gruwelijk fout. Ze deed zich een beetje voor als iemand die verstand van zaken had. Volgens haar moest haar auto namelijk "ice" worden, en niet "rice". Dat begreep ik niet, maar toen ging ze uitleggen dat "ice" betekende dat een auto mooi was en "rice" betekende niet mooi.
En er is dan ook niemand bij de grote beurt, die garage of de redactie die weten wat ICE betekend, want het word gewoon uitgezonden.
Voor de onwetende: ICE betekend In Car Entertainment
Edit: ging trouwens om deze civic:
En er is dan ook niemand bij de grote beurt, die garage of de redactie die weten wat ICE betekend, want het word gewoon uitgezonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Barracuda_82 op 22-08-2008 11:43 ]
Volgens mij is dat niet iets wat ze verzonnen heeft, heb het namelijk wel eens eerder zo horen zeggen. Blijft natuurlijk wel dat DGB te erg voor woorden is, en dat jouw leven in waarde is verminderd omdat je er een fractie van hebt gezienBarracuda_82 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:
Laatst was ik De Grote Beurt aan het kijken (per ongeluk) en daar gingen ze een zwarte Civic Coupe pimpen. Deze werd oranje met een alu spoiler en autostyle plastic. Afgezien van die auto was de eigenaresse ook gruwelijk fout. Ze deed zich een beetje voor als iemand die verstand van zaken had. Volgens haar moest haar auto namelijk "ice" worden, en niet "rice". Dat begreep ik niet, maar toen ging ze uitleggen dat "ice" betekende dat een auto mooi was en "rice" betekende niet mooi.
[afbeelding]
Verwijderd
Barracuda_82 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:
hahaha, ja heb ik ook gezien, mijn broer moest ernaar kijken, ik heb spontaan de slappe lach gekregen toen zij effe ging uitleggen wat het betekende
hahaha, ja heb ik ook gezien, mijn broer moest ernaar kijken, ik heb spontaan de slappe lach gekregen toen zij effe ging uitleggen wat het betekende
de grote beurt is echt het grootste pauperprogramma wat er bestaat.
Die hoofdtuneboy denkt dat hij de vetste dingen bij elkaar verzint, maar o mijn god, stop er alsjeblieft mee!
Die hoofdtuneboy denkt dat hij de vetste dingen bij elkaar verzint, maar o mijn god, stop er alsjeblieft mee!
PSN: Sluuz
Verwijderd
Ik kijk het ook nooit. Maar idd zo af en toe pik je per ongeluk wat mee. Het nieuwe seizoen is, en ik durf het bijna niet te zeggen, iets minder verneukeratief dan voorheen.
Alleen, please .. doe het dan met een fatsoenlijk budget, met een fatsoenlijke crew (en dus niet die kliek schadeherstellers), en dubbelpliez schop die kleine etterbak van een 'designer' het pand uit.
Alleen, please .. doe het dan met een fatsoenlijk budget, met een fatsoenlijke crew (en dus niet die kliek schadeherstellers), en dubbelpliez schop die kleine etterbak van een 'designer' het pand uit.
Verwijderd
Regelen doe je met kleppen, niet met de compressor zelf.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:26:
Weet t wel zeker. Elke kant onafhankelijk omhoog of naar beneden.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 14:59 ]
Dat is toch freaking erg, mja dat hele programma is gewoon huilen met de pet op...Barracuda_82 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:
[afbeelding]
Zo'n civic coupe kan zo mooi zijn he, donkere koplampen, jdm achterlichten, lipje voor achter, setje mooie jdm velgen, netjes verlaagt, subtiel uitlaatje, etc. Dan heb je echt een mooie ayuto en geen sjonnie bak, maar dit.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
laat mij dan eens 1 mooie foto van een mooi gestylede Civic coupé zien. ik ben benieuwd...Joopieboy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:50:
[...]
Dat is toch freaking erg, mja dat hele programma is gewoon huilen met de pet op...
Zo'n civic coupe kan zo mooi zijn he, donkere koplampen, jdm achterlichten, lipje voor achter, setje mooie jdm velgen, netjes verlaagt, subtiel uitlaatje, etc. Dan heb je echt een mooie ayuto en geen sjonnie bak, maar dit.
ice is inderdaad ook 'slang' voor goed gestylede auto, i.t.t. rice. het wijffie heeft gelijkBarracuda_82 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:
Volgens haar moest haar auto namelijk "ice" worden, en niet "rice". Dat begreep ik niet, maar toen ging ze uitleggen dat "ice" betekende dat een auto mooi was en "rice" betekende niet mooi.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:55:
[...]
laat mij dan eens 1 mooie foto van een mooi gestylede Civic coupé zien. ik ben benieuwd...

http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=134289
Gewoon prachtig, jdm yo! Niks mis met civic's.
Lijkt wel een Rieger set met die naar binnen vallende, holle oogjes van velgen die weinig bling bling doen en erg veel op tandwielen lijken.
Niet voor mij, dat soort Civics.
Niet voor mij, dat soort Civics.
Te laag, te dikke uitlaat.
Verder is die zover ik het kan zien op die foto redelijk clean.
Verder is die zover ik het kan zien op die foto redelijk clean.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Dan nog maar een fatsoenlijkere foto:

Te laag? Tja, is waar je van houd ik vind het mooi staan. Te dikke uitlaat? Japstyle hoort eigenlijk wel op zo'n civic.

Te laag? Tja, is waar je van houd ik vind het mooi staan. Te dikke uitlaat? Japstyle hoort eigenlijk wel op zo'n civic.
fix'dJoopieboy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:35:
[afbeelding]
Te laag? Tja, is waar je van houd ik vind het mooi staan. Te dikke uitlaat? Japstyle hoort eigenlijk wel op zo'n civic niet.
Duidelijk, afgekeurd dus.
Als ie wat hoger was en alle onderdelen bij elkaar aansloten was het misschien wel wat mooier geweest..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ok, dit is erg:

Maar het gaat verder..

Jawel, dat is inderdaad struisvogelleer

Maar het gaat verder..

Jawel, dat is inderdaad struisvogelleer

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Ernstig. Vooral omdat die kids later nooit genoegen zullen nemen met een zelfgekochte shitbak.
Laat die kids gewoon lekker vuil worden aan het strand met een schepje, emmertje en een garnalennetje, in plaats van ze te verpesten met zo'n foute blingmobiel. Het zal wel weer een gevalletje zijn van te veel geld, maar geen tijd om aan de kids te spenderen.

For gods sake doe iig wat aan dat knipperlicht aan de zijkant...Joopieboy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:35:
[afbeelding]
Verwijderd
en waar zie jij dat het niet aansluitAngeloonie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:11:
Als ie wat hoger was en alle onderdelen bij elkaar aansloten was het misschien wel wat mooier geweest..
Daar had ik 't in het show je auto topic ook al over, wat is hier mis mee911GT2 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:46:
[...]
For gods sake doe iig wat aan dat knipperlicht aan de zijkant...
Oke, het is oranje, dus lelijk ? Een witte reflector vind ik nog 10x lelijker. Zwart is misschien wat netter, maar waarom is oranje per definitie lelijk ?
tja wit is misschien minder mooi icm met zwart, maar 'smoked' moet zeker kunnen.
Oranje is gewoon lelijk omdat het nergens bij hoort, op een lelijke plaats zit, en omdat er gewoon betere alternatieven zijn...
Oranje is gewoon lelijk omdat het nergens bij hoort, op een lelijke plaats zit, en omdat er gewoon betere alternatieven zijn...
[ Voor 45% gewijzigd door 911GT2 op 02-09-2008 10:41 ]
Opzich is die Civic wel ok, op 2 puntjes na. Verhoog hem met 3 cm, zodat je banden tenminste weer in de openingen zitten, ivm dat het lijkt alsof hij zo juist door z'n veren is gezakt en inderdaad, de oranje zij-knippers steken een beetje raar af. Een smoke zou wat mooier zijn.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Dit blijft toch 1 van mijn favoriete Civic Coupe's:

Echt bijna alles aan die Civic is van Mugen. Kan helaas de betere foto's niet meer vinden.
Die zwarte coupe is ook netjes.
En deze is trouwens ook wel heel netjes:

Echt bijna alles aan die Civic is van Mugen. Kan helaas de betere foto's niet meer vinden.
Die zwarte coupe is ook netjes.
En deze is trouwens ook wel heel netjes:

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 15:54 ]
He cool, toevallig meer foto's van die 1e Coupe ? Volgens mij is dat de Bubba Gump Shrimp die naast mijn hotel in Anaheim LA zat 
Al lijken al die toko's op elkaar natuurlijk.
Al lijken al die toko's op elkaar natuurlijk.
Die zwarte Civic van Joop ziet er uit als een Ford Sierra.
Zoiets:
Zoiets:
[ Voor 42% gewijzigd door sopsop op 03-09-2008 12:01 ]
Sowieso is verlagen totdat het wiel in de wielkast valt butt-ugly.
Aannames zijn fataal.
De grote beurt
Niet alleen ziet zo ongeveer alles wat van hun afkomt er niet uit, maar daarbij zetten ze ook gewoon spullen op die auto's waarmee je bij het wegrijden daar al gelijk een dikke boete kunt krijgen

Niet alleen ziet zo ongeveer alles wat van hun afkomt er niet uit, maar daarbij zetten ze ook gewoon spullen op die auto's waarmee je bij het wegrijden daar al gelijk een dikke boete kunt krijgen

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
nuff saidMadMan schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:17:
De grote beurt![]()
lol zit ik een beetje in dit topic te kijken, kom ik nog wat bekends tegen haha.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:31:
Goh .. populaire velgen op die Tigra ..
Zelf geschoten:
[afbeelding]
Dat hok staat altijd om de hoek.. tenminste die foto is gemaakt @ Hofstede de blaak toch? , ding heeft eerst hele tijd in het rood rond gereden, met witte bumpers en destijds zaten er nog best nette wielen onder.. maar dit
maja de eigenaar zal het wel mooi vinden he
(sorry voor t aanhalen van die oude post

[ Voor 12% gewijzigd door Reloader op 04-09-2008 09:36 ]

OMG! Snap niet dat er zoveel auto's rondrijden waar ontzettend veel geld aan uit wordt gegeven zonder dat het mooi is. Koop dan gewoon ipv een gare bak te tunen een fatsoenlijke (nieuwe) auto.
Ah had ik het toch goed gezien van die swift 
Vraag me trouwens wel af of er uberhaupt mee gereden wordt en sowieso zo'n velgen zijn natuurlijk al meer waard dan de gemiddelde swift die hier nog rond rijdt.
Vraag me trouwens wel af of er uberhaupt mee gereden wordt en sowieso zo'n velgen zijn natuurlijk al meer waard dan de gemiddelde swift die hier nog rond rijdt.
Zijn kenteken verraadt het... Verder natuurlijk een ontzettend stoere bak. Waarom een Cadillac pimpen als het ook met een Geo kan?Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:23:
Hmm een Swift. Maar wat is het daar geweest? Geo Metro of Pontiac Firefly of zo?
[ Voor 18% gewijzigd door mr_obb op 04-09-2008 22:35 ]
Geo Metro idd. En die velgen zijn Zenith's, die inderdaad gauw een goeie $1200 ~ 1500 dollar doen.
Dit is een echte 'Euro' lowrider zoals ze in de US genoemd worden, in de beginjaren '90 vrij populair. Maar neemt niet weg dat 't een waardeloos ding blijft
Dit is een echte 'Euro' lowrider zoals ze in de US genoemd worden, in de beginjaren '90 vrij populair. Maar neemt niet weg dat 't een waardeloos ding blijft
Tunen != pimpen!la_fusion schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:22:
OMG! Snap niet dat er zoveel auto's rondrijden waar ontzettend veel geld aan uit wordt gegeven zonder dat het mooi is. Koop dan gewoon ipv een gare bak te tunen een fatsoenlijke (nieuwe) auto.
Tunen = cool
Pimpen vóór het tunen = uncool
True, maar je snapt mijn puntAngeloonie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:38:
[...]
Tunen != pimpen!
Tunen = cool
Pimpen vóór het tunen = uncool
Zo die achterklep is wel handig. Bij mij waren de veren stuk dus was een houten balk de oplossing
Deze zag ik vandaag bij Circuit Park Zandvoort 

WTF! wat IS dat!?babbaloerie schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:39:
Deze zag ik vandaag bij Circuit Park Zandvoort
[afbeelding]
I'm not weird, I'm a limited edition
Het was ooit een Honda CRX Del Sol
Beter
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet perse

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Pics or it didn't happenTouchdomex schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:16:
[...]( zoals ik ze hier in de buurt ergens heb staan)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik ga binnenkort wel kijken of ik een foto kan maken. Nu kom ik er niet in de buurt omdat er grote feesten zijn in het dorp

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Vandaag op een fail-show:

Verwijderd
Sja. Herrie != Performance. Zelfs een Alto kan herrie maken. Maar vooruitkomen is een ander verhaal 
Ik vind het shirtje op de zuignap erger trouwens.
Ik vind het shirtje op de zuignap erger trouwens.
Mahindra, built tough
Verwijderd
Tunen voor gewichtsbesparing is toch niet verkeerd? Ik zou wel ff een stoeltje monteren want dit is niet handig. Maarja.
Och de jee, die gup ken ik, ding maakt echt een kneiter herrie.

Zie dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=VqW2jTiIpSA
Mag ik vragen waar je die foto vandaan heb en/of dat je er nog meer hebt, stuur ik ze hem even door.
Voor degene die interesse hebben in specs, zie: http://www.joopiesplace.nl/miko.html
[ Voor 13% gewijzigd door Joopieboy op 08-09-2008 19:32 ]
woowww.... wel met de volle 70pk!
De Nederbelg !
Voor een alto met standaard 54pk ofzo is het best wat, en dat met 700 kilo, moet zeggend at het aardig rap van zijn plek komt (ok het is geen gti killer) en de redline van 7,5k rpm is erg tof.
Zakjapanner noem ik het ook wel eens.
Valt me ineens op dat de radiatorslang er ook maar los bovenop ligt, of zou 't de uitlaat zijn ?Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:26:
Tunen voor gewichtsbesparing is toch niet verkeerd? Ik zou wel ff een stoeltje monteren want dit is niet handig. Maarja.

volgens mij is dit wel heel speciaal.. een door mugen getunede bmw..

bodykitje...

DOWNFORCE!!!!
[ Voor 39% gewijzigd door Reloader op 09-09-2008 11:11 ]
Die spoiler op die blauwe, da's gewoon echt een strijkplank
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik rip ff de leukste van jimmy540i.com

acura

check de videorecorder
zie www.jimmy540i.com voor ngo meer bmw nightmares

acura

check de videorecorder
zie www.jimmy540i.com voor ngo meer bmw nightmares
[ Voor 10% gewijzigd door Reloader op 09-09-2008 12:05 ]
Erg fout omgebouwd Camaro: http://link.marktplaats.nl/185100990
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Hij is wel netjes afgewerkt. Alleen de binnenkant heeft wel wat nodig lijkt wel.Jozz schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:00:
Volgens mij is het m toch niet helemaal gelukt 
leeg
Maar toch vind ik 'm hier niet echt op zijn plaats eigenlijk
Zelf geschoten op een show. Helaas niet meer foto's.Joopieboy schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:31:
[...]
Och de jee, die gup ken ik, ding maakt echt een kneiter herrie.
Zie dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=VqW2jTiIpSA
![]()
Mag ik vragen waar je die foto vandaan heb en/of dat je er nog meer hebt, stuur ik ze hem even door.
Voor degene die interesse hebben in specs, zie: http://www.joopiesplace.nl/miko.html
Volgens mij... staat die blauwe in GR8 Streetperformence, straks eens even opzoeken.Reloader schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:08:
[afbeelding]
volgens mij is dit wel heel speciaal.. een door mugen getunede bmw..
[afbeelding]
bodykitje...
[afbeelding]
DOWNFORCE!!!!
De Nederbelg !
Ok helaas, wel bedankt iig.Barracuda_82 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:50:
[...]
Zelf geschoten op een show. Helaas niet meer foto's.
Pff dat ding is wel zoo lelijk en overpriced he..zo'n ding is gewoon echt niet meer dan 2000 euro waard. En no way dat er zelfs voor dat geld nog iemand in zou willen rijden lijkt me, die bodylijnen kloppen zo totaal niet met elkaar...Jozz schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:00:
Ja AMG Tuned ook diesels. Je hebt zelfs een (vind ik zelf ) zeer vette AMG diesel die gewoon bij mercedes gekocht kan worden. Is wel alweer een serie of 2 geleden.
Dus hoewel de merc uit de advertentie niet mijn ding is, is de AMG badge misschien wel terecht.
Zie hier de (IMHO) mooie merc combi van AMG.
Dus hoewel de merc uit de advertentie niet mijn ding is, is de AMG badge misschien wel terecht.
Zie hier de (IMHO) mooie merc combi van AMG.
[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 10-09-2008 11:29 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Vanmiddag gespot, ik weet niet of ik dit nou echt fout vind of juist heel mooi (op uitzondering van de achterlichten en de velgen, model velgen is wel ok, maar chrome niet
), foto's:

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 10-09-2008 16:13 ]
Hier nog een plaatje:

En hier zijn projectlog ofzo:
http://www.suzukialtoclub...af7592b439237809d778353bc
Kan het erger?
Zo'n achterlijke uitlaat eronder is wel verschrikkelijk 
Wat ik dan wel weer geinig vind, is als ze zo'n klein auto'tje best rap kunnen laten lopen maar dat het er van de buitenkant nog gewoon standaard uitziet.
Wat ik dan wel weer geinig vind, is als ze zo'n klein auto'tje best rap kunnen laten lopen maar dat het er van de buitenkant nog gewoon standaard uitziet.
jammer ook van de audio. dies om te huilenTechnisch:
- Kop gevlakt
- Suzuki sport nokas
- Sparce cold air intake
- Geen dempers meer
- Carbon japstyle einddemper
- Compleet rvs uitlaatsysteem
Het vermogen word met dit alles geschat op 70pk
Pioneer radio/cd/mp3 speler
- Climax luidsprekers voorin van 2x 220watt
- Caliber subwoofer van 1200watt
- Cougar versterker van 2000watt
[quote]Reloader schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:58:
Maar 70 pk met zo'n ding is echt best wel snel.
jammer ook van de audio. dies om te huilenTechnisch:
- Kop gevlakt
- Suzuki sport nokas
- Sparceo cold air intake
- Geen dempers meer
- Compleet rvs uitlaatsysteem
- Compleet rvs uitlaatsysteem zonder dempers
Het vermogen word met dit alles geschat op 70pk
[/einde quote]- Pioneer radio/cd/mp3 speler
- Climax luidsprekers voorin van 2x 220watt
- Caliber subwoofer van 1200watt
- Cougar versterker van 2000watt
Die is mooi, strak en clean. Niet fout imo.Joopieboy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:12:
Vanmiddag gespot, ik weet niet of ik dit nou echt fout vind of juist heel mooi (op uitzondering van de achterlichten en de velgen, model velgen is wel ok, maar chrome niet![]()
), foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En die heeft te lang in de zon gestaan vrees ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Jellabie op 10-09-2008 18:22 ]
De Nederbelg !
Verwijderd
Ik vind Del Sol's bij voorbaat fout. Fabrieks-af fout. Gewoon het model staat me al tegen. Slechte proporties.
Beetje gesmolten en door z'n pootjes gezakt.Jellabie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:21:
En die heeft te lang in de zon gestaan vrees ik.
dat is dan ook weer zo. wss ben je sneller weg bij t stoplicht als ikJoopieboy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:24:
[quote]Reloader schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:58:
[...]
jammer ook van de audio. dies om te huilen
[...]
[/einde quote]
![]()
caliber okee, climax
Arme del sol.

Starwars del Sol.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Nou dan heb je mijn punt bereikt... ik vind dat er geen fatsoenlijke auto te koop is.la_fusion schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:22:
Ik vind dat er ook veel te veel werk word besteed aan kansloze websites...
wat is dan goet en wat is dan foud hé
[ Voor 8% gewijzigd door World Citizen op 11-09-2008 11:21 ]
FreeReef.nl
Ik vind die Del Sol's best leuke auto'tjes maar zo'n lelijke voorbumper, nah, daar scoort hij geen punten mee. Evenals die cliché achterlichten.Joopieboy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:12:
Vanmiddag gespot, ik weet niet of ik dit nou echt fout vind of juist heel mooi (op uitzondering van de achterlichten en de velgen, model velgen is wel ok, maar chrome niet![]()
), foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor ik m'n BMW kocht, heb ik zelfs heel even naar een Del Sol gekeken
Maar zonder blerpijp, lexus achterlichten en foute bumpers zijn die eigenlijk niet te vinden. Origineel vind ik het een best leuke twintop/coupé die met mooie velgen ook een echt leuke uitstraling heeft, maar ja, ze zijn zo geneukt tegenwoordig...
Dus ben ik nu maar voor een veel minder foute BMW 316i Compact M-trim gegaan

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Vind deze op ebay ook wel heeeel fout:
Eclipse met Supra bodykit
Zonde.
http://cgi.ebay.com/ebaym...%252BD%26otn%3D2%26ps%3D5
Eclipse met Supra bodykit
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik vind hem mooi, alleen de aansluiting van de motorkap had beter gekund. Maar:ThunderNet schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:25:
Eclipse met Supra bodykitZonde.
.... IT ONLY PULLS UP TO 4.5k RPM'S AFTER THAT IT FEELS LIKE IT JUST CUTS OFF, I HAVE SEEN SOME WHITE, BLUISH SMOKE COME FROM THE EXHAUST AS WELL, ...
THE PAINT SHOP DID SOMEHTING SO THE MIRRORS ONLY WORK ONE WAY AND THE POWER ANTENA IN NOT GOING UP, OTHERWISE EVERYTHING ELSE ON THE CAR WORKS FINE.

En er dan $9800 voor vragen

http://link.marktplaats.nl/187307663 Da's nog best een nette Del Soldeepbass909 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:22:
Voor ik m'n BMW kocht, heb ik zelfs heel even naar een Del Sol gekekenMaar zonder blerpijp, lexus achterlichten en foute bumpers zijn die eigenlijk niet te vinden. Origineel vind ik het een best leuke twintop/coupé die met mooie velgen ook een echt leuke uitstraling heeft, maar ja, ze zijn zo geneukt tegenwoordig...

'Van oud vrouwtje geweest'.MBV schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:28:
[...]
Ik vind hem mooi, alleen de aansluiting van de motorkap had beter gekund. Maar:
![]()
En er dan $9800 voor vragen
Wie heeft eigenlijk verzonnen dat dat soort lichten okee zijn? En dan al helemaal voor auto's waar ze qua vorm al niet bij passen, zoals de BMW 3.TroonStaal schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:37:
[...]
Ik vind die Del Sol's best leuke auto'tjes maar zo'n lelijke voorbumper, nah, daar scoort hij geen punten mee. Evenals die cliché achterlichten.
Moet zeggen dat ik de rims + paint werk wel heel cool vind.ThunderNet schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:25:
Eclipse met Supra bodykitZonde.
edit: Hoe tovert men een prachtige BMW 6 serie Cabrio om in een onpraktische speelgoedbak?
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=mA_KKiktIlA&eurl=http://www.flabber.nl/archief/021196.php]
[ Voor 19% gewijzigd door Xadeon op 12-09-2008 09:47 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Dit topic is gesloten.