Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Daar zit meer plamuur dan plaatwerk aan....Xadeon schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:36:
[...]
Moet zeggen dat ik de rims + paint werk wel heel cool vind.
edit: Hoe tovert men een prachtige BMW 6 serie Cabrio om in een onpraktische speelgoedbak?![]()
[video]

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
En wat is die witte voor een auto? Een soort Subaru stadsauto
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Daarstraks de foto's genomen, koekje als je weet wat het ooit geweest is
De Nederbelg !
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 69% gewijzigd door Fisico op 14-09-2008 23:12 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Die kit koste 3000€

De Nederbelg !
3000 euro

Vaak bu'j te bang!

Edit:
Kan toch niet laten om hier te posten, iedereen kent toch wel die oude vierkante alto's, ik heb wat leuks gemaakt ervoor:

Koe wijzerplaat, vette shit ouwe.
[ Voor 73% gewijzigd door Joopieboy op 14-09-2008 21:19 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd

en dan ook gewoon over de logo's en typeaanduiding heen verven ..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 03:22 ]
Verwijderd
loewie-643- in "Het Grote Audi-topic Deel 3"Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 03:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En uitleg:
themaxter schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:25:
Die R8 is "gewrapped" met kleurenfolie. Dit kan je zien omdat dit folie minder glimt dan gewone lak.
Deze folies kan je verwarmen en dan om bochten etc heen stretchen.
Het is schijnbaar een haastklus geweest dat ze het logo achterop er niet af hebben gehaald (dit is sneller).
Ik doe dit werk zelf namelijk ook regelmatig, ben zelf bezig met mijn eigen auto ook voor een deel blauw te maken.
Hee die reed vanmorgen voor mij op de groene golf in MaastrichtVerwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 03:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 22-09-2008 09:31 ]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik ken iemand die z'n R8 als taxi heeft laten uitmonsteren, incl taxibord op z'n dak..Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 03:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op youtube is 'ie ook wel te vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-09-2008 12:12 ]

Ik dacht eerst even dat hij op een trailertje stond, maar nee; 't is de voorspoiler

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Die taxiHydraulik-Phunk schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:02:
[...]
Ik ken iemand die z'n R8 als taxi heeft laten uitmonsteren, incl taxibord op z'n dak..
[afbeelding]
[video]
"200, maar harder moet je niet gaan, want dan vliegt dat taxibordje er vanaf"Hydraulik-Phunk schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:02:
[...]
Ik ken iemand die z'n R8 als taxi heeft laten uitmonsteren, incl taxibord op z'n dak..
[afbeelding]
[video]

Verwijderd
Dat noemen ze de 'Bozuku'-stijl. Aparte subcultuur qua styling in Japan:sopsop schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:40:
[afbeelding]
Ik dacht eerst even dat hij op een trailertje stond, maar nee; 't is de voorspoiler
http://forums.celicasupra.com/showthread.php?t=14770

.....wtf?!?!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
OMFG!!Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Porsche wielen:
[afbeelding]

Zelf gespot afgelopen week:

Enne owja, paar weken terug nog gespot in een parkeergarage

sorry brakke telefoonpic, niet mijn telefoon, foto wel zelf gemaakt
[ Voor 18% gewijzigd door Knightwolf op 29-09-2008 11:10 ]
Voertuig
Kenteken GN-PT-39
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 318 IS COUPE U9
Brandstof Benzine
Ook met badge op het dashbordkastje...
En klokkenserie in de raamstijl. Als hij er vanmiddag nog staat (of anders morgen) zal ik even een foto schieten van het chromen interieurMartijnGizmo schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:59:
[...]
hij stond er niet meer zeker?johnnyv.nl schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:12:
[...]
En klokkenserie in de raamstijl. Als hij er vanmiddag nog staat (of anders morgen) zal ik even een foto schieten van het chromen interieur
die 323F is nog niet zo heel erg verkeerd hoor, maar hij is naar mijn weten niet bekend binnen me cluppie (323F Club Holland)
Een 323f is langzamerhand op zichzelf al een beetje fout... Het hele Bassie en Adriaan verhaal doet hem geen goed...shameete schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:14:
[...]
hij stond er niet meer zeker?
die 323F is nog niet zo heel erg verkeerd hoor, maar hij is naar mijn weten niet bekend binnen me cluppie (323F Club Holland)
nofi naar je club hoor.
FreeReef.nl
Ik ben geen lancia kenner, maar wat is daar fout aan?Bertus schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:49:
[...]
Ik spotte deze laatst... ook erg fout:
[afbeelding]
De vlegen? ik vind ze er wel mooi onderstaan..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
wel 140pk hoor. Zijn nog best vlot. niet m3 vlot, maar tochMartijnGizmo schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:59:
[...]
Volgens mij is het geen HFToolkiT schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:21:
[...]
Ik ben geen lancia kenner, maar wat is daar fout aan?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Dan rijdt hij wel illegaal rond, want bij de RDW staat nog gewoon de 1.8. Het is gewoon een pauperbakB0MBACI schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 00:24:
And maybe zit er toch een m3 motor inverder wel netje optisch getuned

Hail to the king baby!
Omg, dat is gewoon té erg

OH MY! Stel je voor dat ik mijn lambo zo terugkrijg na een onderhoudsbeurt of cleaning ....
Je doet toch een ongeluk in die garage.
[ Voor 6% gewijzigd door 0X55AA op 08-10-2008 22:28 ]
ik zou al leip worden als het mijn seat was0X55AA schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:23:
[...]
OH MY! Stel je voor dat ik mijn lambo zo terugkrijg na een onderhoudsbeurt of cleaning ....Denk niet dat ik mij kalm zou kunnen houden
Mijn oogappel helemaal verkracht
Audi S3
[ Voor 9% gewijzigd door MBV op 09-10-2008 00:02 ]
Hoe doe je ongelukken in een garage0X55AA schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:23:
[...]
OH MY! Stel je voor dat ik mijn lambo zo terugkrijg na een onderhoudsbeurt of cleaning ....Denk niet dat ik mij kalm zou kunnen houden
Zelfs al was het mijn Polo0X55AA schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:23:
[...]
Verwijderd
Echt erg ja, je vraagt je af hoe die persoon ooit meer dan één klant heeft gehad, en dus een zaakje had. Of die was helemaal doped toen hij dit deed en dacht dat het grappig was.
Serieus, houtschroeven om een bodykit op te schroeven. Ik heb al triestig werk gezien van eigen bodem, maar nog nooit iemand houtschroeven weten gebruiken...
En een deur hoger hangen, hoe kom je daar nu op? Hele bodylijn verneukt.
Ach ja, een Z is op zich al een mooie en gebalanceerde auto als die standaard is. Hoef je (mijns inziens) weinig aan te doen. Ik weet het, love it or hate it, en de achterlichten zijn ... eigenwijs om het zo maar te noemen. Maar je leert appreciëren wat nissan met de Z heeft gedaan. Eén van m'n favorieten ieg. Als je weet dat je ze hier in BE voor een kleine 22000 in goede tweedehandsstaat koopt. (een 300+pk sportieve tweezitter) Je kan het erger treffen
Lachen ook die 2 gaatjes boven het hoogste scharnier, 1e keer niet gelukt met ophangen zo te zienSuBBaSS schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 03:00:
[afbeelding]
Dhz vleugeldeuren!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het HF Logo, de velgen en tegenwoordig zitten er in de strip onder de koplampen ook luchthappers (van een HF)ToolkiT schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:21:
[...]
Ik ben geen lancia kenner, maar wat is daar fout aan?
Dus ik ben ook een sjonnie
Heeft ook een computer!

Een veredelde winkelwagen.

Maar, jullie kennen vast wel zo'n lada die getuned is naar een "BMW". (Heeft iemand die foto toevallig? Hij is heel erg bekend in dit topic

Tegenover:

Die eerste is leuk fout, die tweede is (imho) zielig fout.
Tuurlijk, optische tuning met humor is niet slecht (zoals een M3 of V12 badge op een Eend ofzo) omdat het daar wel duidelijk is dat de rijder het zelf ook niet serieus neemt.mr_obb schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:19:
Is er niet een verschil tussen komische foute styling (Lada met BMW-logo's), waarvan de eigenaar weet dat het onzinnig is en het doet voor de grap en 'stoere' foute styling (3 spoilers, glimmend lichtmetaal met gespoten trommelremmen) waarvan de eigenaar daadwerkelijk denkt dat het mooi is?
[afbeelding]
Tegenover:
[afbeelding]
Die eerste is leuk fout, die tweede is (imho) zielig fout.
Van die straatstrijkijzertjes, waarvan de eigenaren dénken/vinden dat ze sneller gaan met een rioolpijp, veel plastic en Halfords stoelhoezen, ja, dat is zielig fout. Desalniettemin een mooie bron van "leering ende vermaeck"

[ Voor 98% gewijzigd door Jellabie op 17-10-2008 18:30 ]
De Nederbelg !

In Amerika notabene
It's a Yugo!
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Patsen met je importbak
minipolopikoler is al een tijdje niet meer langsgeweest, dus zal ik maar eens wat posten uit de UK:

Matte verf is toch in de mode?

Die sticker voorop doet 't em

^^ Speciaal voor de liefhebbers ^^
Verwijderd

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 20:03 ]
Dat je wordt ingehaaldVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:50:
[afbeelding]
ook maar even een bijdrage, wat klopt er niet?
Verwijderd
Verder natuurlijk de achterlichten, en sowieso het feit dat het een Golf II is.

met hlpdskVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:50:
[afbeelding]
ook maar even een bijdrage, wat klopt er niet?
maar wat ik me dan afvraag, je zet natuurlijk de stoel helemaal op de grond maar hoe heb je dan ingodsnaam nog genoeg hoofdruimte?
zo lijkt 't mij dat je nu wel een klein negertje MOET zijn en als een sjonnie over de stoel van je anita heen moet hangen..
Verwijderd
Alleen .. waarom the F zou je die tijd en dat geld in een oude Golf steken??? Ieder z'n ding denk ik dan maar.
Typisch hoe die meid er ook bij staat.
Zit vast ook zo naast hem in dat hok.
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag zat ik op de fiets en reed er een opel speedster naast me langs (wordt nu niet meer gemaakt denk ik) en damn, ik was toch 'geschrokken' van hoe laag dat ding was. Vanop m'n fiets leek dat ding maar tot aan m'n knieën te komen...
Natuurlijk, die is er dan wel speciaal op gemaakt, dat wel. En iedereen groter dan 1.80 mag het volgens mij vergeten om daar ooit in te rijden (zelfde verhaal met lotus denk ik? In één van de topgear filmpjes zag ik Clarkson, die vrij groot is, eens heel 'undignified' uit een lotus stappen vallen/kruipen
Geen yugo, maar een (latere) Fiat 127 ofzo..

Nu te koop voor 'slechts' £8K!
Ben wel benieuwd of het ding nu uberhaupt nog de 100km/h redt
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=1ULPahb2diE]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Klopt, 't is een Fiat.Opa_vertelt schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 04:51:
[...]
Geen yugo, maar een (latere) Fiat 127 ofzo..

Best origineel
Ivm het milieu thema? Mijn auto is groen
*empty*
NOS is passé!MadMarky schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:08:
Aanschouw, een Peugeot 206 1.1 met (volgens de eigenaar) £16K aan mods:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu te koop voor 'slechts' £8K!
Ben wel benieuwd of het ding nu uberhaupt nog de 100km/h redt
Nieuw, geluidsaandrijving! Voor Echte Kerels!
Hoewel het niet echt mijn ding is vind ik 'm toch niet geheel fout. Alles is wel netjes afgewerkt en het past allemaal wel bij elkaar.
op die site staan trouwens vaak best mooie wagens

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 06-11-2008 07:55 ]
jammer dat het maar een 1.1 is
De tranen springen in mijn ogen....
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 06-11-2008 09:26 . Reden: verkeerde plaatje gequote :P ]
Dit topic is gesloten.