Ach, ik rij elk jaar een half jaar rond met wieldoppen. Ik ga in de winter er echt geen licht metaal onder leggen, en zwarte velgen ziet er zo pauper uit... Dus heb ik nette BMW doppen die bij m'n auto horen en er zeker niet verkeerd uitzien (ondanks dat de auto verder in m-trim is).
Het ligt een beetje aan de auto of doppen kunnen of niet, en natuurlijk ook nog hoe die doppen eruit zien. Die lelijke halfords dingen die 5 cm uit steken om maar op elke velg te passen, zijn natuurlijk ronduit lelijk, maar een nette dop, geleverd door de fabrikant of speciaal voor die wielen geproduceerd kan er nog best netjes uitzien. Alleen hopen dat je geen VAG-auto rijdt, want die verliezen bij een beetje hard remmen standaard hun doppen

(wat weer leuke situaties opleverd bij een vriendin van mij, die gelijk uit de auto springt (bij een stoplicht, terwijl ze net stil stond) om met een sprint achter de wieldop aan te gaan, voor hij de kruizing op kon rollen

)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier