Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Verder stond dit er ook OH FAQ en dit Het algemeen beleid #topicplaatsen
Maar omdat jij het bent: Welke voeding heb ik nodig? Deel 19
edit: spuit 11
[ Voor 72% gewijzigd door jdm8 op 22-05-2008 17:26 ]
Aangezien ik er niet veel verstand van heb heb ik het ook maar even op deze manier geprobeerd.
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Dat is niet best, je eerste topic op GoT gelijk openen zonder te vermelden wat je zelf hebt gezocht, wat je hebt gevonden, wat je eisen zijn, wat je overige hardware is, en wat je probleem is met het zelf vinden van de juiste oplossing (nadat je uiteraard reviews hebt gelezen)Elm0wer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:25:
Ik ben daar idd geweest ja
Aangezien ik er niet veel verstand van heb heb ik het ook maar even op deze manier geprobeerd.
Gekeken naar de revieuws en specificaties.
Mijn systeem:
Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed
Asus P5W DH Deluxe, Retail
2 x Western Digital Caviar Special Edition, 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
Asus DRW1608P3S, ATAPI/E-IDE, Zwart, Retail
OEM 3,5 diskettestation, Zwart
Asus DRW1608P3S, ATAPI/E-IDE, Zwart, Retail
Asus EN7900GTX /2PHT, 512 MB, DDR3, PCI Express x16 2x sli
Zalman CNPS9500 AT
Samsung 940BF, 19 inch, Zilver, zwart
Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser, Zwart
LG Electronics GDR-8163RBB, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
Ik zoek dus een goede voeding, die ik ook in de toekomst kan gebruiken wanneer ik mijn systeem heb geupd.
Deze voeding moet SLI ready zijn en genoeg power leveren voor mijn systeem.
Het liefst heb ik dat hij ook niet te warm wordt en stil is.
Ik heb al veel gelezen over diverse voedingen, zo ook in het voeding topic.
Ik weet niet wat ik moet kiezen en vraag daarom om advies.
Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton
Had die al 5 minuten eerder gedaan dan dat jij dit berichts postte, nog slomere.Flashwin schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:55:
Ja, die vraag moet je dus in dat topic stellen, slome
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
dat jij nou zo kansloos bent om dat te na gaan-The_Mask- schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:04:
[...]
Had die al 5 minuten eerder gedaan dan dat jij dit berichts postte, nog slomere.
Asus Premium Vista // E6600@3,6GHz // PNY nVidia 295GTX // 4GB Kingston HyperX@800Mhz DDR2 // OCZ Vertex Turbo 32 GB // Logitech G35 // Thermalright AXP-140 // Coolermaster M620 // Antec Skeleton
Hij is wel degelijk te vinden zie: pricewatch: Cooler Master CM Stacker 832Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:20:
Mag ik vragen waar je de Cooler Master 832 hebt gekocht? Kan hem nergens meer vinden
Alleen is die heel slecht leverbaar.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
Ja ok, maar is nergens meer te krijgen! Echt overal al gebeld en gemailed. Gisteren 1 op kunnen halen bij dewitecomputers in IJsselstein met veel geluk. Moet er nog 1 hebben alleen-The_Mask- schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:03:
[...]
Hij is wel degelijk te vinden zie: pricewatch: Cooler Master CM Stacker 832
Alleen is die heel slecht leverbaar.
1) als je iets niet snapt is de bedoeling dat je het opzoekt. Hoe denk je dat anderen aan hun "verstand" komen?Elm0wer schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:25:
Ik ben daar idd geweest ja
2) "ook maar even" (of "als ik wat fout doet, corrigeer me maar") getuigt van een lakse houding die we hier op GoT niet graag zien. Ofwel je vraag hoort in een grote topic, danwel in een losse topic, maar zeker niet "ook maar even" allebei. In geval van twijfel gewoon van te voren vragen. Wij moderatoren hebben niet voor niets uitgebreide contactgegevens in ons profiel.
3) waar dan ook op GoT verwachten we niet dat je alles weet, maar wel dat je volledig en uitgebreid laat weten wat je wel bedacht en zelf uitgezocht hebt. "Ik lees overal verschillende dingen" kunnen we niets mee. Waar heb je exact dingen gelezen (links!)? wat stond daar? Als er schijnbaar tegenstrijdigheden zijn, hoe verschilt de insteek van de artikels? Ook als totale leek is dit info die je met enige eigen inzet makkelijk kunt posten.
Bij gebrek aan bovenstaande (en het feit dat je "welke voeding heb ik nodig?" letterlijk uit de gelijknamige topic kunt halen) gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()