Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:53:
Is SPB als freeware te krijgen?

Groeten
Wellicht dat je zelf eerst een klein beetje moeite kunt doen? Als je SPB intikt op Google is de eerste hit meteen raak voor je antwoord. Er wordt hier toch een klein beetje meer van je verwacht als alleen het kunnen maken van een posting op dit forum.
Ps. Groeten of bedankjes zijn hier niet nodig.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:51:
[...]

Wellicht dat je zelf eerst een klein beetje moeite kunt doen? Als je SPB intikt op Google is de eerste hit meteen raak voor je antwoord. Er wordt hier toch een klein beetje meer van je verwacht als alleen het kunnen maken van een posting op dit forum.
Ps. Groeten of bedankjes zijn hier niet nodig.
Ik voel een lichte frustratie Marco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Communicatie verloopt via het forum

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 13-08-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:13
Allen,

Ik krijg de RSS reader niet goed aan de praat.
De feed van NU.nl werkt prima, echter krijg ik met een aantal andere rss feeds (Hyves, GoT) telkens de volgende foutmelding:
"The channel data was not valid. Make sure that you have entered the URL of an RSS, XML, or Atom newsfeed and not a standard website url: The feed could not be parsed."

Iemand hier ook last van? Ik ga ervanuit dat de RSS feed van GoT toch wel in orde moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:10:
[...]

Ik voel een lichte frustratie Marco :)
Niks geen frustraties hoor, het is komkommertijd. Daar hoort relaxen bij :Y

Ps. Waar kennen wij elkaar van?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die komkommerperiode :) ... We kennen elkaar niet hoor, zag je naam in je profiel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:09:
Heerlijk die komkommerperiode :) ... We kennen elkaar niet hoor, zag je naam in je profiel staan.
offtopic:
Geweldig, grootte kans dat die daar een dag lang over na heeft gedacht: ,,Waar ken ik die vent dan van"

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Bogey Dope schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

offtopic:
Geweldig, grootte kans dat die daar een dag lang over na heeft gedacht: ,,Waar ken ik die vent dan van"
Hele dag was niet mogelijk, maar inderdaad wel 5 minuutjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
bob-nwk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:13:
Allen,

Ik krijg de RSS reader niet goed aan de praat.
De feed van NU.nl werkt prima, echter krijg ik met een aantal andere rss feeds (Hyves, GoT) telkens de volgende foutmelding:
"The channel data was not valid. Make sure that you have entered the URL of an RSS, XML, or Atom newsfeed and not a standard website url: The feed could not be parsed."

Iemand hier ook last van? Ik ga ervanuit dat de RSS feed van GoT toch wel in orde moet zijn..
Ik had er ook last van met RSS Hub en kreeg dezelfde foutmelding terug. Erg vaag. Wat bleek nou? URL verkeerd ingetypt :+ Was ook een URL van een sharepoint blog, dus 846252 tekens die ingevoerd moesten worden. Maar een tip is dat je altijd je URL ff goed moet nakijken.
Wat ook nog wil helpen is de channel verwijderen en opnieuw aanmaken. Dat werkte bij mij voor de Tweakers.net rss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
TweakMarkster schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Ik had er ook last van met RSS Hub en kreeg dezelfde foutmelding terug. Erg vaag. Wat bleek nou? URL verkeerd ingetypt :+ Was ook een URL van een sharepoint blog, dus 846252 tekens die ingevoerd moesten worden. Maar een tip is dat je altijd je URL ff goed moet nakijken.
Wat ook nog wil helpen is de channel verwijderen en opnieuw aanmaken. Dat werkte bij mij voor de Tweakers.net rss.
Er is helaas toch iets anders aan de hand.
Ik heb de URL (http://gathering.tweakers...ID=aQOBsmAv3BVy1oURKL27te) namelijk gekopieerd en geplakt vanuit mijn mail, de URL is dus juist.

Werkt bovenstaande RSS url wel bij jou dan?

EDIT: channel verwijderen en opnieuw aanmaken helpt ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door bob-nwk op 12-08-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

Ik heb de URL (http://gathering.tweakers...ID=aQOBsmAv3BVy1oURKL27te) namelijk gekopieerd en geplakt vanuit mijn mail, de URL is dus juist.

Zijn de hoofdletters goed meegekomen? Had het niet verwacht, maar blijkbaar is dit hoofdletter gevoelig.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:10:
[...]

Zijn de hoofdletters goed meegekomen? Had het niet verwacht, maar blijkbaar is dit hoofdletter gevoelig.
Jep wordt exact zo overgenomen.
Is er niets mis met de feed toevallig? (Nu.nl doet het wel namelijk).
De feeds van Hyves werken ook niet in de RSS Hub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 13-08-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:10:
Als ik in de RSS reader op een link klik, dan opent hij die in de uiterst trage Opera browser die standaard op het toestel staat. Hoe kan ik dit wijzigen naar Opera Mini, die wel snel is?
Weet iemand dit? Ik kan me niet voorstellen dat jullie allemaal die standaard browser gebruiken ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:11:
Gisteren Throttlelauncher geinstalleerd. Dit komt tenminste in de buurt van Touchflo3D. Een klokje dat net als TF3D omslaat (mits je flashplayer 7 hebt natuurlijk) weather panel met bewegende iconen en een contacts wat sterk lijkt op dat van de Diamond.

Hier te downloaden: http://www.throttlelaunch...blic-releases/81-093-beta

Let wel op: dit vergt meer performance van je toestel, dus ook meer batterijen. En het is nog niet geperfectioneerd, dus het draait nog niet helemaal soepeltjes. Maar dat het een stuk mooier is dan je standaard HTC home, dat is een feit!

Tip: na installatie moet je alles (htc home, agenda, etc.) uitzetten op je homepagina anders zal throttlelaucnher er onder of boven komen te staan.

Het kost wat moeite om het goed draaiend te hebben, maar het is wel de moeite waard als je het 3D gevoel (alvast) wilt.
hoe heb jij t gdaan met je weer /plaats instelling dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:41:
[...]

hoe heb jij t gdaan met je weer /plaats instelling dan
Mimmaron probeer volgende uitleg. Hiermee moet het lukken:

Weer instellingen dienen te worden gewijzigd in het varis.txt bestandje. Kan niet in de applicatie zelf

Ga via verkenner naar throttlelauncher/Setups/Touchflo3d/TWolf/Weather/varis. Maak van txt bestand kopie naar desktop van PC(txt kan niet op telefoon bewerkt worden naar mijn idee, mocht dit wel kunnen hoor ik dat graag) Doe dit via een active sync connectie. Of blauwtand bestandje naar computer.

In dit txt bestandje kom je vanzelf de codes tegen welke voor het weer worden gebruikt(standaard portugal) Zie onder hoe de waardes er uitzien. In het varis.txt staat deze waarde bijna onderaan op de pagina. Verander deze in het txt bestand naar jouw waarden. En plaats hierna het txt bestand weer in de map waar deze vandaan kwam. De weercodes haal je op via accuweather, http://www.accuweather.com/us-city-list.asp?partner=accuweather&zipcode=&page=/index-forecast.asp (jouw locatie op de site opzoeken en in de adresbar van je browser zie je vanzelf de code verschijnen)

http://www.accuweather.co...tner=accuweather&locCode=EUR|NL|NL008|AMSTERDAM|&u=1.

Hierna nog even niet vergeten TL(prog dus niet telefoon) opnieuw te starten en klaar. Lijkt moeilijk/veel is het niet. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:36:
[...]

Weer instellingen dienen te worden gewijzigd in het varis.txt bestandje. Kan niet in de applicatie zelf

Ga via verkenner naar throttlelauncher/Setups/Touchflo3d/TWolf/Weather/varis. Maak van txt bestand kopie naar desktop van PC(txt kan niet op telefoon bewerkt worden naar mijn idee, mocht dit wel kunnen hoor ik dat graag) Doe dit via een active sync connectie. Of blauwtand bestandje naar computer.

In dit txt bestandje kom je vanzelf de codes tegen welke voor het weer worden gebruikt(standaard portugal) Zie onder hoe de waardes er uitzien. In het varis.txt staat deze waarde bijna onderaan op de pagina. Verander deze in het txt bestand naar jouw waarden. En plaats hierna het txt bestand weer in de map waar deze vandaan kwam. De weercodes haal je op via accuweather, http://www.accuweather.com/us-city-list.asp?partner=accuweather&zipcode=&page=/index-forecast.asp (jouw locatie op de site opzoeken en in de adresbar van je browser zie je vanzelf de code verschijnen)

http://www.accuweather.co...tner=accuweather&locCode=EUR|NL|NL008|AMSTERDAM|&u=1.

Hierna nog even niet vergeten TL(prog dus niet telefoon) opnieuw te starten en klaar. Lijkt moeilijk/veel is het niet. Succes
hiermee gaat t wel lukken ja bedankt

wat was er nou nog meer ??? iets met sms of zo
denk dat ik hem er nogmaals eens ga opzetten dan

oke , Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu trouwens die zes-tab tweak gedaan. Werkt perfect, maar zijn er meer mensen die na deze tweak zien dat de performance van het toestel trager wordt? Zelfs de vloeiende overgangen in Opera Mini zijn nu trager :(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu in de voorgaande vragen een aantal keer de vraag voorbij zien komen of het mogelijk is om willekeurige MP3's in te stellen als inkomende sms toon, maar nog geen antwoorden gezien.
Is het mogelijk? Zo ja hoe?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:06:
Hallo,

Ik heb nu in de voorgaande vragen een aantal keer de vraag voorbij zien komen of het mogelijk is om willekeurige MP3's in te stellen als inkomende sms toon, maar nog geen antwoorden gezien.
Is het mogelijk? Zo ja hoe?

Alvast bedankt.
MP3's moeten eerst omgezet worden naar wave (zat converters te vinden op internet).
Vervolgens dienen de wav files in de Windows directory van het apparaat (dus niet de storage card) geplaatst te worden. Done.:)

Andere optie is in de muziekbibliotheek via menu--> instellen als beltoon.
Op die manier wordt het bestand verplaats naar een map "mijn beltonen"oid (TC ligt even beneden dus kan even niet checken). Daarna zijn deze ook te selecteren in het selectiescherm als beltoon/sms toon etc.

[ Voor 19% gewijzigd door bob-nwk op 13-08-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks dat is het dus eerst even omzetten naar wav alvorens te gebruiken als sms-toon.
Als ik thuis ben ga ik het gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kan ook met mp3:
- Ga naar instellingen
- Klik op geluiden en meldingen
- Klik op meldingen (onder)
- Scroll bij gebeurt. naar nieuw tekstbericht
- Kies een geluid (ook je mp 3's staan ertussen)
- Je kan ook nog je ledje instellen : )

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik zit verdorrie nog steeds met het probleem dat mijn telefoon niet meer herkend wordt door windows.
Niet op mijn thuis pc en niet op de laptop van de zaak.
Ondertussen heb ik een nieuwe ROM erop gezet maar ook dat helpt niet.
Please help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:48:
Nee kan ook met mp3:
- Ga naar instellingen
- Klik op geluiden en meldingen
- Klik op meldingen (onder)
- Scroll bij gebeurt. naar nieuw tekstbericht
- Kies een geluid (ook je mp 3's staan ertussen)
- Je kan ook nog je ledje instellen : )

Succes
Helaas staan mijn MP3's er niet tussen.
Heb er nog wel 1 gekopieerd naar de map windows, maar hij is nog nit te zien.
Kan inderdaad wel mijn ledje instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:30:
[...]
Helaas staan mijn MP3's er niet tussen.
Heb er nog wel 1 gekopieerd naar de map windows, maar hij is nog nit te zien.
Kan inderdaad wel mijn ledje instellen :)
1. Tonen dienen gekopieerd te worden naar /Windows/Rings en niet de Windows hoofdmap
2. MP3's werken niet voor text berichten, MMS berichten, MSN inkomers, alarm instellingen, en alle andere "notifications" behalve de ringtone.. Enkel en alleen de ringtone kan een mp3 afspelen. Je zult hem dus eerst moeten omzetten naar *.WAV.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:12

mno

Fonta schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:54:
Ik zit verdorrie nog steeds met het probleem dat mijn telefoon niet meer herkend wordt door windows.
Please help!!!
Heb ik ook gehad. Na alle mogelijke softwarematige ingrepen geprobeerd te hebben was het enige dat hielp: opsturen naar EuroTwice. Die hebben er een nieuw mobo ingezet, lijkt me wat rigoreus maarja het hielp. Helaas kreeg ik hem terug met een nieuw probleem. |:(

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Please help!!!
Misschien een overbodige opmerking maar heb je het vinkje voor de de instelling "Enable advanced network functionality" uitgevinkt?
Te vinden onder settings--> USB to PC.

Had in het begin ook hetzelfde probleem en het vinkje daar weghalen did the trick for me..

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
TweakMarkster schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

1. Tonen dienen gekopieerd te worden naar /Windows/Rings en niet de Windows hoofdmap
2. MP3's werken niet voor text berichten, MMS berichten, MSN inkomers, alarm instellingen, en alle andere "notifications" behalve de ringtone.. Enkel en alleen de ringtone kan een mp3 afspelen. Je zult hem dus eerst moeten omzetten naar *.WAV.
Succes!
:? Ik gebruik al vanaf het begin een MP3 als sms-toon hoor, dat kan prima. Alleen moet de MP3 die je daarvoor wilt gebruiken in de hoofddirectory staan (daar waar standaard ook Dogbark.wav in staat) en dus niet in de directory "Beltonen" of "Ringtones" of zo. en dan kun je gewoon deze methode gebruiken.
Please help!!!
Domme vraag misschien maar heb je al geprobeerd om een soft-reset te doen terwijl de Cruise via de usb met de computer veronden is? Heeft bij mij wel een keertje geholpen.

[ Voor 23% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 14-08-2008 00:11 ]

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Volgende week reis ik naar San Fancisco, en ik vroeg me af of ik mijn Touch Cruise gewoon met een verloopstekker op de adapter op kan laden daar op 110V. Iemand die kan zeggen of dat wellicht kwaad kan?

• Fonta
bob-nwk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:33:
[...]

Misschien een overbodige opmerking maar heb je het vinkje voor de de instelling "Enable advanced network functionality" uitgevinkt?
Te vinden onder settings--> USB to PC.

Had in het begin ook hetzelfde probleem en het vinkje daar weghalen did the trick for me..
Vinkje uit/aan maakt geen verschil.
mno schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:05:
[...]

Heb ik ook gehad. Na alle mogelijke softwarematige ingrepen geprobeerd te hebben was het enige dat hielp: opsturen naar EuroTwice. Die hebben er een nieuw mobo ingezet, lijkt me wat rigoreus maarja het hielp. Helaas kreeg ik hem terug met een nieuw probleem. |:(
Hoop niet dat het zover hoeft te komen :(
ZipoBibrok5-108 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:08:

Domme vraag misschien maar heb je al geprobeerd om een soft-reset te doen terwijl de Cruise via de usb met de computer veronden is? Heeft bij mij wel een keertje geholpen.
Dit is iets wat ik nog niet geprobeert had, nu dus meteen geprobeert en warempel, ik had weer verbinding maar na een aantal minuten was de verbinding toch weer opeens verbroken.

• bob-nwk
Shiverzz schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 07:53:
Volgende week reis ik naar San Fancisco, en ik vroeg me af of ik mijn Touch Cruise gewoon met een verloopstekker op de adapter op kan laden daar op 110V. Iemand die kan zeggen of dat wellicht kwaad kan?
Ik ben laatst een paar weken in de VS geweest en ik kan bevestigen dat dit prima werkt.

• bob-nwk
...ik had weer verbinding maar na een aantal minuten was de verbinding toch weer opeens verbroken.
Ik ondervindt de laatste tijd ook dit probleem.
Connecten geen probleem maar af en toe wordt de verbinding plots verbroken.

Het scherm van de Cruise gaat dan ook ineens uit terwijl hij verbonden is via USB, iets wat voorheen nooit het geval was..

• bob-nwk
bob-nwk schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

Niemand een oplossing voor mijn probleem?
Wil iemand svp deze link checken in zijn of haar RSS HUB?
http://gathering.tweakers...ID=aQOBsmAv3BVy1oURKL27te

Als deze bij jullie wel werkt kan ik ervanuitgaan dat het probleem bij mijn Cruise ligt en het niet aan de link ligt..

Verwijderd

Pff... Nu heb ik wat, ik wil gisteren een foto maken, enorm wazig beeld. Wat blijkt: het glaasje voor de camera is gebarsten! Telefoon is nooit gevallen, verder geen enkele beschadiging. Geen idee hoe dat kan.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?
En, is het achterkantje gemakkelijk te verwijderen? Ik weet niet precies waarop te googlen, want ik kan niets vinden...

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
bob-nwk schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:57:
[...]

Niemand een oplossing voor mijn probleem?
Wil iemand svp deze link checken in zijn of haar RSS HUB?
http://gathering.tweakers...ID=aQOBsmAv3BVy1oURKL27te

Als deze bij jullie wel werkt kan ik ervanuitgaan dat het probleem bij mijn Cruise ligt en het niet aan de link ligt..
Kheb et ff voor je geprobeerd:

Dan krijg ik dus " De kanaal gegevnes zijn niet geldig"

Maar ik heb et ff voor je gefixt had dit namelijk ook met hyves rss feeds

ik heb em dus door de feedburner gehaald en aldus hier de link voor jou.

http://feeds.feedburner.com/TweakersTouchTopic

Dus je moet die link hierboven in je rss hub doen en mischien moet je zelf ff een account maken op feedburner :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zer0cool12342 op 14-08-2008 09:54 ]

• Xanion
Fonta schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 08:45:
[...]

Vinkje uit/aan maakt geen verschil.

[...]

Hoop niet dat het zover hoeft te komen :(

[...]

Dit is iets wat ik nog niet geprobeert had, nu dus meteen geprobeert en warempel, ik had weer verbinding maar na een aantal minuten was de verbinding toch weer opeens verbroken.
Gebruik je Vista of XP? Ik heb zelfde probleem aantal keer gehad onder Vista en bij mij was steeds de oplossing om MobilityCenter onder Vista even opnieuw te installeren. Daarna werkte het altijd weer een tijdje.

• bob-nwk
Zer0cool12342 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:52:
[...]

Kheb et ff voor je geprobeerd:

Dan krijg ik dus " De kanaal gegevnes zijn niet geldig"

Maar ik heb et ff voor je gefixt had dit namelijk ook met hyves rss feeds

ik heb em dus door de feedburner gehaald en aldus hier de link voor jou.

http://feeds.feedburner.com/TweakersTouchTopic

Dus je moet die link hierboven in je rss hub doen en mischien moet je zelf ff een account maken op feedburner :)
Thanks man (Y)! Het werkt nu eindelijk :D

• Fonta
Xanion schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:57:
[...]

Gebruik je Vista of XP? Ik heb zelfde probleem aantal keer gehad onder Vista en bij mij was steeds de oplossing om MobilityCenter onder Vista even opnieuw te installeren. Daarna werkte het altijd weer een tijdje.
Ik werk thuis met vista en hier op de zaak met xp.
Activesync heb ik al een aantal maal opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.
Thuis kan ik nog wel proberen om het mobilitycenter opnieuw te installeren.
Ik neem aan dat ik dat gewoon kan vinden bij programma's... in het configuratiescherm?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:36:
[...]

hmm krijg alleen nog steeds new york als weerplaats ????????? 8)7
moet toch alleeen t vet gedrukte plaatsen ?

en amsterdam in haarlem veranderen ?????
dan krijg ik geen updat oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

3D op de Polaris! _/-\o_

Voor diegenen met WM 6.1 en de HTCCA drivers van htcclassaction.org:
Bij mij werkten deze drivers niet omdat er een .dll niet werd aangesproken.
Nu wel, dankzij die omnidriver, gevonden hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416474

1 klein probleempje nog. De applicaties geleverd bij de HTCCA drivers starten nu, alleen beweegt er niks, totdat je iets start op het scherm. (hetzij je startmenu, of je klok o.i.d) Dan zie je in de 3d testapp de kubus draaien voor 0,5 seconden ofzo.

Dus voor diegenen die hiermee willen spelen / stoeien... Have at it!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staan er toch echt mijn mp3's tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Heb nog een leuke applicatie gevonden.
Een today plugin welke via GPS constant bijhoudt waar je zit en op je today screen automatisch straatnaam laat zien en weerbericht voor je lokatie. tevens extra plugins te verkrijgen voor Geologging en automatisch geotaggen van je foto's

http://www.geoterrestrial.com/
Features
GeoTerrestrial GPSToday offers a mind-boggling array of intuitively accessible features hidden behind a unique and clever interface.

* It utilizes intelligent algorithms to always maintain and display a fix on your position right on your today screen, without draining the battery.
* Always see your full street address, not just geo-coordinates.
* GPSToday always shows the distance to the nearest contact from your device's address book.
* Single tap to create a new contact with your current location as the address, or save the current location as an existing contact's address. Imagine not having to type the full street address on the PPC keyboard!
* You will never need the stylus to use GPSToday!
* Speed, heading and satellite data is shown clearly on the today screen whenever the GPS is running.
* In-pocket tap protection. A single tap on the today screen only operates the GPS in quick fix mode. To fully start the GPS in continuous mode requires an iphone like sliding motion, guaranteeing no pocket accidents.
* Single tap from the today screen to access fully draggable online maps!
* Always see all your address book contacts on the map. Just tap a contact to quickly call/email or send sms.
* Single tap from today screen to quickly do a yahoo local search around your current position and see the results on a live map. Just tap a result to call or open the website.
* High quality Yelp Reviews for local search results!
* Fetch the full street address for any point on the map.
* GPSToday automatically disables data access when your device goes into roaming mode.
* Install the GeoTagger add-on to have pictures automatically geo-tagged with current location!
* You can also manually geotag single or sets of pictures by selecting the desired location on the map.
* Supports 240x320, 480x640 VGA, 240x240 and 320x320 resolutions
* Now includes GeoTerrestrial GeoWeather which always shows you the current weather for your current location right on the today screen.
* Now includes GeoTerrestrial GeoLogger which allows for automatic logging of position updates to a file.
* And many more features.
* Best of all, its free!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Xanion schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:02:
Heb nog een leuke applicatie gevonden.
Een today plugin welke via GPS constant bijhoudt waar je zit en op je today screen automatisch straatnaam laat zien en weerbericht voor je lokatie. tevens extra plugins te verkrijgen voor Geologging en automatisch geotaggen van je foto's

http://www.geoterrestrial.com/

[...]
Zeker een leuke applicatie zo te zien.

* Always see your full street address, not just geo-coordinates. Zou dit niet US only zijn?

*[...], without draining the battery.Hier geloof ik niet zo veel van, als de GPS geactiveerd is gebruikt het zeker meer stroom.

En aangezien men toch bijna altijd binnen zit zonder GPS bereik lijkt me dit toch niet zo'n heel nuttige applicatie. Maar leuk is het wel ja.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
Ik heb iets heel vreemd, hij herkend mij microsd kaart in een keer niet meer??? Een soft reset uitgevoerd, maar helpt niet! De PC herkend de microsd wel, dus het ligt niet aan mijn kaart.

Iemand dit probleem ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb inmiddels SPB Weather aan de praat met Weeronline.nl MET iconen.

Ik heb deze template gebruikt:
http://www.xs4all.nl/~ator1164/Weeronline/Weeronline.tpl

Bron:
http://forum.pocketinfo.n...nutseld-8.html#post525780

Je kan gewoon de postcode invoeren in plaats van die ingewikkelde codes. Niet alle postcodes lijken te werken. Zwolle (8043) werkt wel maar Wezep (8091) werkt niet.

[ Voor 17% gewijzigd door WFvN op 16-08-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Hallo,

Ik heb recent een rom van xda-developers af geïnstalleerd op mijn htc cruise, vanuit het polaris sectie. Nu wil ik graag terug naar de originele NL talige ROM. Waar kan ik deze krijgen?

- Dingens

Lees Windows Based Mobiles & PDA's Beleid aub eens door.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 17-08-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Als je een rom op XDA hebt gevonden, kun je ook wel een originele vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 20-08-2008 10:21 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
Nee, ik kan de originele ROM niet op xda vinden, anders zou ik het ook niet vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dingens schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:04:
Nee, ik kan de originele ROM niet op xda vinden, anders zou ik het ook niet vragen :)
Ik vind het ook een onoverzichtelijke site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:51:
Ik heb iets heel vreemd, hij herkend mij microsd kaart in een keer niet meer??? Een soft reset uitgevoerd, maar helpt niet! De PC herkend de microsd wel, dus het ligt niet aan mijn kaart.

Iemand dit probleem ook gehad?
Niemand die mij kan helpen, ik snap er niks van??? Ik heb de microsd kaart ook al geformatteerd, maar ook dat helpt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Vjenne-ICT schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 01:29:
Niemand die mij kan helpen, ik snap er niks van??? Ik heb de microsd kaart ook al geformatteerd, maar ook dat helpt niet!
Gezien je hem al eens geformatteerd hebt, neem ik aan dat je hem uit en weer in je TC hebt gedrukt.

Wat is het serienummer van je TC? HTxxxxxxxxxx waarbij elke x voor een getal of letter staat.

Ik vraag het in verband met: Het Touch Cruise problemen topic

Wellicht is je SD-slot kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
WFvN schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 09:50:
[...]

Gezien je hem al eens geformatteerd hebt, neem ik aan dat je hem uit en weer in je TC hebt gedrukt.

Wat is het serienummer van je TC? HTxxxxxxxxxx waarbij elke x voor een getal of letter staat.

Ik vraag het in verband met: Het Touch Cruise problemen topic

Wellicht is je SD-slot kapot.
Ik heb net een MICROSD kaart van 1GB van mijnHTC Touch gebrobeerd en die pakt die ook niet, maar de HTC Touch ziet wel mijn 8GB kaart van de HTC Cruise, dus kan ik concluderen dat mijn geheugenslot defect is.

Hier het serienummer van mijn HTC Cruise:

S/N: HT805GE293xx

Hoe gaat de garantie in zijn werk, loopt dat via HTC zelf? Dit is mijn eerste HTC die defect is. Heb er al zeker 6 gehad en nog nooit problemen gehad.

Ik heb denk ik alleen een probleem er staat een custom rom op, vervalt mijn garantie dan of kan ik gewoon de originele rom terug flashen en opsturen? Wie weet waar ik de originele ROM kan vinden?

Word de HTC Cruise eigenlijk nog gemaakt en kan men het geheugenslot repareren of word het toestel dan omgeruild voor een nieuw exemplaar. Mocht de HTC Cruise eventueel vervangen kunnen worden door een soortgelijk toestel, dan type ik er even een brief. Wie heeft daar ervaring mee?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

[ Voor 11% gewijzigd door Vjenne-ICT op 18-08-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Vjenne-ICT schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:03:
Hier het serienummer van mijn HTC Cruise:

S/N: HT805GE29328
Uit de serie met HT805 komen enorm veel toestellen met problemen.
Hoe gaat de garantie in zijn werk, loopt dat via HTC zelf? Dit is mijn eerste HTC die defect is. Heb er al zeker 6 gehad en nog nooit problemen gehad.
In principe via de toko die het apparaat verkocht heeft aan je. Maar het kan ook rechtstreeks via HTC.
Lees anders in ieder geval even de topicstart van Het Touch Cruise problemen topic door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
WFvN schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Uit de serie met HT805 komen enorm veel toestellen met problemen.

[...]

In principe via de toko die het apparaat verkocht heeft aan je. Maar het kan ook rechtstreeks via HTC.
Lees anders in ieder geval even de topicstart van Het Touch Cruise problemen topic door
Bedankt voor je toelichting! Word het toestel gerepareerd of omgeruild? Neem toch aan dat bij HTC dit ook bekend is dat dit serienummer veel problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
dingens schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:04:
Maar deze is wel aldaar aanwezig! Ook als je in dit forum topic gezocht had, kun je zien dat de vraag eerder gesteld is + antwoord. Het is een domme vraag en "the easy way out", maar hieronder je antwoord... :O

In een topic met HELP informatie (for new guys) (sticky Polaris topic) kun je links terug vinden naar originele roms. Ff verder zoeken en handleidingen lezen kan wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done.

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 17-08-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Pinobigbird schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:09:
[...]

Zeker een leuke applicatie zo te zien.

* Always see your full street address, not just geo-coordinates. Zou dit niet US only zijn?

*[...], without draining the battery.Hier geloof ik niet zo veel van, als de GPS geactiveerd is gebruikt het zeker meer stroom.

En aangezien men toch bijna altijd binnen zit zonder GPS bereik lijkt me dit toch niet zo'n heel nuttige applicatie. Maar leuk is het wel ja.
The Street-Address feature currently works in the US only.

werkt hier dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zoals al gezegd is: zelf zoeken!

Hier plaatsen (en vragen) is niet toegestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door WFvN op 17-08-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-08 22:25

MrSmee

the doctor

Ik heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd met windows vista. Dus ik wil m'n Cruise weer synchroniseren en door een domme fout van mij, ben ik nu al m'n afspraken kwijt (door het oude partner verband te verwijderen)... ik was ffies te snel 8)7

Maar nu heb ik m'n huidige partnerverband ingesteld zonder de outlook items. Daarmee bedoel ik dat ik de contact personen en afspraken heb ingsteld op de onderste 2 items. Deze kan je normaal niet instellen wanneer je alles via Outlook synchroniseert.

Maar hoe vind ik nou deze bestanden terug op m'n laptop...

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik doe m'n best je te volgen.

Ik neem aan dat je het hebt over de volgende 6 dingen:
Contacten
Agenda
Taken
Favorieten
Bestanden

Waarbij je de laatste 2 dus wel hebt aangevinkt maar de eerste 4 niet?

De bestanden van de laatste 2:

Bij mij is 'bestanden' onder de map:
D:\Documents and Settings\WFvN\Mijn documenten\HTC_P3650 Mijn documenten (mijn documenten staat dus op m'n d-partitie zoals je zal begrijpen)

De favorieten staan onder:
D:\Documents and Settings\WFvN\Favorieten\Favorieten voor mobiel apparaat

Ik zie trouwens dat die favorieten alleen van Internet Explorer zijn en niet van Opera.

[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 17-08-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

http://www.throttlelaunch...blic-releases/81-093-beta
throttlelauncher, opzich wel geinig :D. En het werkt nog wel lekker stabiel!

[ Voor 12% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-08-2008 18:49 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

XTREEMRaGE schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:48:
http://www.throttlelaunch...blic-releases/81-093-beta
throttlelauncher, opzich wel geinig :D. En het werkt nog wel lekker stabiel!
Ik heb een tijdje getwijfeld tussen Throttle en UltimateLaunch, uiteindelijk toch voor UltimateLaunch gegaan omdat het naar mijn mening wat makkelijker aan te passen was, minder resources nodig had en omdat ik het gewoon fijn vind werken.

Ik heb nu deze setup:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
In outlook werk ik met meerdere agenda's. Als ik synchroniseer wordt echter alleen de hoofdagenda meegenomen. Is er een mogelijkheid dat ik ook met de htc met meerdere agenda's kan werken (pocket informant). Zo niet, is het dan wel mogelijk om al mijn outlookagenda's te harmoniseren tot 1 agenda in pocket informant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Bogey Dope schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 00:34:
[...]

Ik heb een tijdje getwijfeld tussen Throttle en UltimateLaunch, uiteindelijk toch voor UltimateLaunch gegaan omdat het naar mijn mening wat makkelijker aan te passen was, minder resources nodig had en omdat ik het gewoon fijn vind werken.

Ik heb nu deze setup:
Nice, maar volgens mij wordt UL niet meer door ontwikkeld toch?! Althans had ik gelezen op het xda forum...
Maar idd throttlelauncher gebruikt soms wel veel resources!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb wat 'problemen' met m'n Touch Cruise.
Muziek afspelen doet hij goed
iGO 8 draaien doet hij goed
Muziek via Bluetooth doet hij goed
iGO 8 via Bluetooth doet hij goed

maar..... Zodra ik muziek aanzet en iGO gebruik en dat luister via bluetooth, dan haakt na enige tijd de muziek af. De 2 bluetooth hotfixes heb ik geinstalleerd. Ik zit dus enigszins te denken aan 'beperkingen' van het apparaat.

Ik ben benieuwd of wm6.1 en nieuwe videodrivers hier een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Lijkt mij dat het geheugen dan vol zit. Het zijn nl. twee vrij zware apps.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hm, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Ik heb ze net beiden opgestart (zonder BT overigens). Hoeveelheid programmageheugen vrij is 4 MB (tijdens het berekenen van een onbenullige route van Zwolle naar Munchen met de fiets); echt weinig dus.
Mediaplayer neemt zo'n 6 MB in beslag. iGO8 32 MB

[edit1]
Na draaien van MemMaid (optimaliseren voor geheugen) heb ik nog 10 tot 13 MB vrij. Eens zien of dat helpt.

[edit2]
Dat scheelt wel lijkt het. De muziek hapert niet. Alleen een volgend nummer laden duurt wat lang.
Bij herberekenen stopt de muziek overigens wel bijna direct

[Edit3]
Correctie: helpt bij nog een poging geen drol. Jammer dus. Dat wordt dus geen muziek draaien en navigeren tegelijkertijd ;(

[ Voor 42% gewijzigd door WFvN op 18-08-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Met TomTom heb ik nergens last van en kan ik Coreplayer prime naast TomTom hebben draaien.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Met Garmin Mobile XT is het ook geen probleem; ik heb daarmee nog meer dan 40 MB vrij.

Helaas maakt het niet uit of je buildings en monumenten uitzet en detail op laag.

Maar goed, als ik met de fiets ben kan ik dus ook Garmin XT gebruiken en dus toch ook muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

XTREEMRaGE schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:03:
[...]

Nice, maar volgens mij wordt UL niet meer door ontwikkeld toch?! Althans had ik gelezen op het xda forum...
Maar idd throttlelauncher gebruikt soms wel veel resources!
Dat idee heb ik niet van de site van UltimateLaunch gekregen, hij heeft het er daar over dat je als je het programma koopt je volgende updates gratis krijgt.
WFvN schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:06:
Met Garmin Mobile XT is het ook geen probleem; ik heb daarmee nog meer dan 40 MB vrij.

Helaas maakt het niet uit of je buildings en monumenten uitzet en detail op laag.

Maar goed, als ik met de fiets ben kan ik dus ook Garmin XT gebruiken en dus toch ook muziek luisteren.
Je hebt dus minimaal 2 navigator programma's draaien, mag ik vragen waarom, en wat de voordelen van de verschillende versies zijn, zelf gebruik ik Tomtom (gewoon omdat het fijn werkt) maar een vriend van me heeft bijv een Garmin (standalone) en die is ideaal om routes in te voeren (mooie motorroutes rijden 8) )

Ben dus een beetje aan het twijfelen of ik bij Tomtom blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

WFvN schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:40:
Ik doe m'n best je te volgen.

Ik neem aan dat je het hebt over de volgende 6 dingen:
Contacten
Agenda
Taken
Favorieten
Bestanden

Waarbij je de laatste 2 dus wel hebt aangevinkt maar de eerste 4 niet?

De bestanden van de laatste 2:

Bij mij is 'bestanden' onder de map:
D:\Documents and Settings\WFvN\Mijn documenten\HTC_P3650 Mijn documenten (mijn documenten staat dus op m'n d-partitie zoals je zal begrijpen)

De favorieten staan onder:
D:\Documents and Settings\WFvN\Favorieten\Favorieten voor mobiel apparaat

Ik zie trouwens dat die favorieten alleen van Internet Explorer zijn en niet van Opera.
nope... altans, niet helemaal.

Mijn lijst is als volgt:
  • Contacten
  • Agenda
  • Taken
  • Notities
  • Favorieten
  • Bestanden

• Contactpersonen
  • Afspraken
De onderste 2 opties staan ook in de lijst. Deze heb vind ik al sinds ik het toetstel heb, dus ik ga er vanuit dat meerdere van jullie deze 2 hebben. Deze opties staan los van Microsoft Outlook. Ik denk zelf een één of ander PIM proggie, maar welk? Zo niet, waar in windows kan ik dit vinden ná het synchroniseren...?

In mijn geval heb ik de onderste 4 aangevinkt (alles daarboven is gerelateerd aan office. En omdat ik outlook nog niet heb geactiveerd, kan ik de bovenste 5 functies niet gebruiken en zijn de onderste 2 wel geactiveerd. Als ik Outlook straks één keer heb gebruikt, kan ik de bovenste 5 functies WEL aanvinken, maar de onderste 2 weer niet... De opties favorieten en Bestanden kunnen altijd aangevinkt worden, omdat deze niets te maken hebben met outlook... maar dat weten jullie, toch? :P haha)

Is het nog steeds duidelijk? lol :+ Er kan nog wel eens iets schorten aan mijn uitleg, haha

[ Voor 17% gewijzigd door MrSmee op 19-08-2008 03:08 . Reden: list bijgewerkt ]

"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

MrSmee schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 03:00:
[...]
Is het nog steeds duidelijk? lol :+ Er kan nog wel eens iets schorten aan mijn uitleg, haha
Ligt misschien aan de tijd, het is ondertussen alweer 3 uur :+

[ Voor 55% gewijzigd door J-P op 19-08-2008 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

Bogey Dope schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 03:05:
[...]

Ligt misschien aan de tijd, het is ondertussen alweer 3 uur :+
offtopic:
Plus dat ene biertje in m'n mik... whoooooooooooooooooooooo. En wat doe jij zo laat op? Ik heb net m'n kermis afgesloten!!! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

MrSmee schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 03:10:
[...]

offtopic:
Plus dat ene biertje in m'n mik... whoooooooooooooooooooooo. En wat doe jij zo laat op? Ik heb net m'n kermis afgesloten!!! lol
offtopic:
Helaas moet ik voor mijn werk ook wel eens tijdens de nachtelijke uurtjes werken :z

Kermis?? laptopje met Wifi bij, of gewoon met je TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Bogey Dope schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:56:
Je hebt dus minimaal 2 navigator programma's draaien, mag ik vragen waarom, en wat de voordelen van de verschillende versies zijn, zelf gebruik ik Tomtom (gewoon omdat het fijn werkt) maar een vriend van me heeft bijv een Garmin (standalone) en die is ideaal om routes in te voeren (mooie motorroutes rijden 8) )
Nja,
1) Garmin is 'low on recources' (kan je dus wel zonder problemen muziek luisteren en navigeren tegelijkertijd)
2) Garmin kan overweg met topografische kaarten (niet routeerbaar overigens)
(nadeel van Garmin XT is overigens wel dat tracks niet echt duidelijk worden weergegeven terwijl dat op de standalone garmin apparaten wel het geval is maar routes (routeerbare dingen dus) geeft hij wel duidelijk weer)

3) iGO heeft recentere kaarten
4) iGO heeft een wat betere database en kent sommige fietspaden wel
5) iGO heeft maximum snelheidsaanduidingen (niet altijd goed overigens; in onze 30-km-zone geeft hij max 50 aan)

Tomtom valt voor mij af omdat hi jwat rare dingen doet met het energieverbruik van m'n Touch Cruise. De meegeleverde Tomtom liet mijn TC constant meer dan 100 mA trekken nadat ik Tomtom lang en breed had afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

MrSmee schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 03:00:
Mijn lijst is als volgt:
  • Contacten
  • Agenda
  • Taken
  • Notities
  • Favorieten
  • Bestanden

• Contactpersonen
  • Afspraken
De onderste 2 opties staan ook in de lijst. Deze heb vind ik al sinds ik het toetstel heb, dus ik ga er vanuit dat meerdere van jullie deze 2 hebben. Deze opties staan los van Microsoft Outlook. Ik denk zelf een één of ander PIM proggie, maar welk? Zo niet, waar in windows kan ik dit vinden ná het synchroniseren...?
WTF.... .jij hebt echt een ander lijstje dan ik. Ik heb 'mijn' lijstje in exact dezelfde volgorde gegeven als op het scherm van m'n pc staat.
Wat is het verschil tussen contacten en contactpersonen? Notities heb ik dus helemaal niet in m'n lijstje staan.

Verder kon ik zonder Office mijn laatste 2 items wel synchroniseren, dus favorieten en mijn bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WFvN schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 06:59:
[...]

Nja,
1) Garmin is 'low on recources' (kan je dus wel zonder problemen muziek luisteren en navigeren tegelijkertijd)
2) Garmin kan overweg met topografische kaarten (niet routeerbaar overigens)
(nadeel van Garmin XT is overigens wel dat tracks niet echt duidelijk worden weergegeven terwijl dat op de standalone garmin apparaten wel het geval is maar routes (routeerbare dingen dus) geeft hij wel duidelijk weer)

3) iGO heeft recentere kaarten
4) iGO heeft een wat betere database en kent sommige fietspaden wel
5) iGO heeft maximum snelheidsaanduidingen (niet altijd goed overigens; in onze 30-km-zone geeft hij max 50 aan)

Tomtom valt voor mij af omdat hi jwat rare dingen doet met het energieverbruik van m'n Touch Cruise. De meegeleverde Tomtom liet mijn TC constant meer dan 100 mA trekken nadat ik Tomtom lang en breed had afgesloten.
gebruik sinds t begin van mijn cruise ( maand of 7 ) al tomtom
maar igo8 lijkt me ook wel wat maar moet dat in de lengte gekeken of moet je daarvoor t toestel ook draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Kan iemand mij advies geven op onderstaande vraag die ik ook al in het probleem topic van de HTC Cruise heb geplaatst, maar naar uitblijven van een reactie plaats ik de vraag hier.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gekocht: half februari 2008

Probleem: Geheugenkaartslot (microsd) werkt niet meer.

Vandaag gebeld en woensdag komen ze hem ophalen. Zit te denken om een brief erbij te doen met de gemelde problemen hier, goed idee? Wil tevens in de brief vermelden dat ik een serienummer willen hebben die storingsvrij is, dat mag ik toch wel eisen? Graag jullie advies wat te doen?

Ik heb alleen een probleem ik hem mijn cruise geflasht en weet dat dan de garantie vervalt, klopt dat? Iemand ervaring hiermee? Weet iemand waar ik de origineel rom kan vinden om terug te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:30:
Kan iemand mij advies geven op onderstaande vraag die ik ook al in het probleem topic van de HTC Cruise heb geplaatst, maar naar uitblijven van een reactie plaats ik de vraag hier.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gekocht: half februari 2008

Probleem: Geheugenkaartslot (microsd) werkt niet meer.

Vandaag gebeld en woensdag komen ze hem ophalen. Zit te denken om een brief erbij te doen met de gemelde problemen hier, goed idee? Wil tevens in de brief vermelden dat ik een serienummer willen hebben die storingsvrij is, dat mag ik toch wel eisen? Graag jullie advies wat te doen?

Ik heb alleen een probleem ik hem mijn cruise geflasht en weet dat dan de garantie vervalt, klopt dat? Iemand ervaring hiermee? Weet iemand waar ik de origineel rom kan vinden om terug te flashen?
Ik weet niet of je een ander toestel kan eisen maar de originele rom is hier te vinden. Had je trouwens zelf ook kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:04:
gebruik sinds t begin van mijn cruise ( maand of 7 ) al tomtom
maar igo8 lijkt me ook wel wat maar moet dat in de lengte gekeken of moet je daarvoor t toestel ook draaien ?
Kan in 3 richtingen: rechtop, naar links gekanteld of naar rechts gekanteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WFvN schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:39:
[...]

oke dan
geen last van te smal beeld of valt dat mee , kan me nog herinnneren van (weet niet meer welk) dat ik last had van te smal beeld daarom tomtom genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:41:
[...]

oke dan
geen last van te smal beeld of valt dat mee , kan me nog herinnneren van (weet niet meer welk) dat ik last had van te smal beeld daarom tomtom genomen
IGO8 is echt een grote aanrader voor de Touch Cruise. Geen last van te smal beeld. Ik heb Sygic geprobeerd, en was daar ook goed over te spreken, maar IGO8 is toch nog even wat gebruiksvriendelijker. Veel instelmogelijkheden en het zoeken naar een adres gaat heel erg simpel. Wanneer je bijvoorbeeld "Arn" ingetoetst hebt dan krijg je een lijst met 4/5 keuze mogelijkheden, waardoor je niet de hele plaatsnaam hoeft in te toetsen.
Super programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fonta schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Ik weet niet of je een ander toestel kan eisen maar de originele rom is hier te vinden. Had je trouwens zelf ook kunnen vinden.
Bedankt! Verder iemand nog advies voor mij? Hoe zit het als je het toestel hebt geflasht met een custom rom, vervalt dan de garantie en kunnen ze daar moeilijk om gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:
[...]

Bedankt! Verder iemand nog advies voor mij? Hoe zit het als je het toestel hebt geflasht met een custom rom, vervalt dan de garantie en kunnen ze daar moeilijk om gaan doen?
heb je geen verzekering voor je foon afgesloten oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSmee

MrSmee

the doctor

WFvN schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:39:
[...]

Grappig, die van mij kan alleen naar links worden gekanteld... (orginele rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:19:
[...]

heb je geen verzekering voor je foon afgesloten oid ;)
haha, laat maar, zal het zelf wel uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:29:
[...]

haha, laat maar, zal het zelf wel uitzoeken!
Hou ons wel op de hoogte aub, ben erg benieuwd hoe het gaat met een geflashde ROM aangezien ik die ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bogey Dope schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:49:
[...]

Hou ons wel op de hoogte aub, ben erg benieuwd hoe het gaat met een geflashde ROM aangezien ik die ook heb.
Dat lijkt mij erg nuttig inderdaad om hier 1 en ander even te melden want er zijn denk ik meer mensen zoals Bogey Dope, jou en mij die met een geflashte telefoon rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bogey Dope schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:49:
[...]

Vraag hier heel fatsoenlijk om advies en dan krijg ik van die lullige antwoorden, maar moet jullie wel op de hoogte houden??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Vjenne-ICT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:15:
[...]

Vraag hier heel fatsoenlijk om advies en dan krijg ik van die lullige antwoorden, maar moet jullie wel op de hoogte houden??? |:(
Zeg, ik heb helemaal niet geantwoord omdat ik niets relevant kan vertellen omdat ik daar geen ervaring mee heb, toch ben ik benieuwd hoe je het oplost, is dat zo raar om te vragen.
Ik heb ook wel eens iets gepost waar ik zelf achter ben gekomen waarvan ik dacht dat het handig zou zijn voor anderen, maar als dat teveel belasting voor je is moet je de info vooral voor jezelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bogey Dope schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:24:
[...]

Zeg, ik heb helemaal niet geantwoord omdat ik niets relevant kan vertellen omdat ik daar geen ervaring mee heb, toch ben ik benieuwd hoe je het oplost, is dat zo raar om te vragen.
Ik heb ook wel eens iets gepost waar ik zelf achter ben gekomen waarvan ik dacht dat het handig zou zijn voor anderen, maar als dat teveel belasting voor je is moet je de info vooral voor jezelf houden.
Ik heb ook niks gezegd omdat ik niet weet hoe en wat. Daarentegen heb ik ook geen lullig antwoord gegeven. Dat ene antwoord over die verzekering, tsjah, dat is er maar 1 en zo heel lullig is die nou ook weer niet, is meer van iemand die grappig dacht te zijn ofsow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Bogey Dope schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:24:
[...]

Ik snap ook wel dat jij er niks aan kan doen en dat jij niet de gene bent die dat stomme antwoord gaf! Ik was gewoon even boos omdat ik een dergelijk lullig antwoord kreeg. Ik zal jullie laten weten (niet voor die ene gast die niet fatsoenlijk kan reageren) hoe het is afgelopen. Ik heb inmiddels al het e.e.a. geregeld, maar kan pas zeggen hoe ik dit heb gedaan als het is gelukt. Ga morgen bijna 2 weken op vakantie en ben er dan begin september weer, dus zal dan laten weten hoe het is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vjenne-ICT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:08:
[...]

Ik snap ook wel dat jij er niks aan kan doen en dat jij niet de gene bent die dat stomme antwoord gaf! Ik was gewoon even boos omdat ik een dergelijk lullig antwoord kreeg. Ik zal jullie laten weten (niet voor die ene gast die niet fatsoenlijk kan reageren) hoe het is afgelopen. Ik heb inmiddels al het e.e.a. geregeld, maar kan pas zeggen hoe ik dit heb gedaan als het is gelukt. Ga morgen bijna 2 weken op vakantie en ben er dan begin september weer, dus zal dan laten weten hoe het is afgelopen.
Alvast heel erg bedankt!
En een fijne vakantie toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Vjenne-ICT schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:15:
[...]

@Vjenne-ICT:

Voor problemen met je Touch Cruise graag het daarvoor bestemde topic gebruiken.

Het Touch Cruise problemen topic

Crossposten is niet gewenst. Problemen daar, de rest hier! En als je geen of een verkeerd antwoord krijg, is dat redelijk logisch, want jij zit verkeerd.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
is AcbPowerMeter gebruiksvriendelijk? (ivm hoog newbiegehalte) En kun je het stroomverbruik per programma zien?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik gebruik een ander programma om de stroom te meten. Die AcbPowerMeter deed ook al rare dingen (gaf meerdere mega-ampères aan :+ ) Stroomverbruik per programma kon/kan ik niet zien maar het was telkens na opstarten van Tomtom. Dit is overigens ook een 'bekend' probleem. Op internet zie je het ook her en der beschreven staan waarbij soms een harde reset de enige oplossing lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Als ik mijn batterij uit m'n TC haal (om bv. simkaarten te wisselen) resulteert dit in een hard-reset.

Klopt dit? Lijkt me niet eigenlijk. Hebben anderen dit ook?

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien handig om erbij te zetten welk programma je dan wél gebruikt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

SMulTiE schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:55:
Misschien handig om erbij te zetten welk programma je dan wél gebruikt :')
Misschien wel ja..... maar misschien begin ik dan in de herhaling te vallen:
WFvN in "HTC Touch Cruise - Deel 4"

Ik zie dat hij inmiddels ook in de topicstart is opgenomen.
Maurii schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:53:
Als ik mijn batterij uit m'n TC haal (om bv. simkaarten te wisselen) resulteert dit in een hard-reset.

Klopt dit? Lijkt me niet eigenlijk. Hebben anderen dit ook?
Euhm.... gelukkig niet. En nee, dat lijkt mij ook niet te horen zo'n hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Ik heb ook niks gezegd omdat ik niet weet hoe en wat. Daarentegen heb ik ook geen lullig antwoord gegeven. Dat ene antwoord over die verzekering, tsjah, dat is er maar 1 en zo heel lullig is die nou ook weer niet, is meer van iemand die grappig dacht te zijn ofsow.
Dat van die verzekering was echt niet lullig bedoeld of zo
maar als je dat zo opvat .......

kijk als ik mn foon zo heb mishandeld dat hij niet vergoed word dmv garantie , waarom dan niet (ja t mag niet maar...) dan niet via je verzekering
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen of welke voorraad een leverancier heeft, hoort hier niet.

Blijkbaar is het voor dit topic nodig om het volgende speciaal onder de aandacht te brengen. Als je je HTC wil verkopen, plaats deze dan op http://tweakers.net/aanbod. Als je hem in dit topic plaatst, zal je bericht worden aangepast.