Nee, maar hij lijkt er wel precies op.
Het is de iWearLink, die Polar in OEM opdracht heeft gemaakt voor Nokia. Polar zelf verkoopt ze niet en Nokia ook niet

Nokia bundelt `m met de Nokia N79 in een "Active Edition", maar die is alleen maar in 4 landen te koop.
Degene die met NST werkt is echt een andere dan die jij hierboven laat zien. Die gaat echt niet werken.
Joris273 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:53:
[...]
Heb je de hartslagmeter aan de praat? Zoja, met welke telefoon en met welke versie van Sportstracker?
Nog tips om zo´n harslagmeter op de kop te tikken? Ik wil er ook wel eentje.......
Jep, working...
Ik had eerst een Nokia N79 te leen gekregen van Nokia, omdat het mij maar niet lukte om de hartslagmeter werkend te krijgen met mijn N78. Er schijnt wel een versie te zijn geweest (2.00) waarmee je op elke telefoon de hartslagmeter werkend kan krijgen, maar die is nergens meer te vinden.
Toen ik die Nokia te leen kreeg, was het heel simpel. NST (gewoon versie 2.06) installeren en er was direct een extra optie bijgekomen, waardoor ik mijn hartslagmeter kon koppelen via Bluetooth. Eerst lukte het mij niet om `m te koppelen, maar nadat ik `m had omgedaan begon hij automatisch met werken.
Helaas moest ik na een tijdje de N79 terug geven aan Nokia, waardoor ik weer een hartslagmeter had, maar geen mogelijkheid om te koppelen. Dus, ik heb zelf ook maar een N79 gekocht.
Wel is de knoopcel erg snel leeg gegaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de hartslagmeter van de buikband af moet halen. Anders blijft `ie waarschijnlijk gewoon aan staan. Tijdens het vervangen van de knoopcel heb ik helaas het accuklepje een beetje verdraaid, waardoor hij niet helemaal goed meer sluit. Gelukkig werkt `ie nog wel, maar ik heb vast geen waterdichte seal meer. Gelukkig verkoop een lokale rijwielhandelaar ook Polar en ik denk dat het accuklepje van mijn iWearLink vast wel hetzelfde is als die van normale WearLink.

Klik voor vergroting
Hier kan je dan dus je hartslag zien, rechts in het grafiekje.