Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27
En, wanneer je de Navteq kaart optie aan hebt staan, zie je onderin het dataverbruik. Dit is voor het ophalen van de kaarten maar ook voor Live Sharing (real-time via de website iemand volgen).
Dit blijkt voor 5 minuten zo'n 200kB te zijn (Live Sharing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:52

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb Sports Tracker er ook al een tijdje op staan, en op zich ben ik best wel te spreken over de prestaties. Alleen de hoogte meter kraamt vaker onzin uit dan iets betrouwbaars, maar dat is GPS eigen (hier in Den Haag sta ik volgens de GPS-data soms op 200m boven NAP om binnen een paar meter ineens onder NAP te zitten...). Tijdens een schaatstocht over de Reeuwijkse plassen afgelopen winter, had ik een hoogte verschil van bijna 40 meter, terwijl ik nergens van het ijs ben geweest 8)7 Snelheidregistratie loopt in combinatie met een N78 wel goed (bij een stukje rustig aan doen hing de snelheid netjes rond de 5km/u).

Wat de ontvangst heel erg beïnvloed is waar je de GPS ontvanger draagt. Tijdens het schaatsen zat de GSM in m'n rugzak, waar hij bijna perfecte ontvangst had (helemaal in combinatie met een strak blauwe lucht en open omgeving). Dicht op je lichaam dragen, samen met stedelijk gebied, beïnvloed de ontvangst heel sterk.

Het jammere is alleen dat als je Sports Tracker echt een lange dag laat lopen, de log bestanden nogal zwaar worden voor het toestel en de accu relatief snel leeg gaat...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Sportstracker 2.06 is uit.

De stappenteller is weer geïntegreerd, nadat die er in 2.05 uitgehaald was.

Ook ik heb 'problemen' met de hoogte registratie, maar dat is mij bekend. Om een juiste hoogte registratie te hebben, heb je minimaal 4 satellieten nodig en dat is niet altijd beschikbaar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Hoogte is bij GPS 3x zo onnauwkeurig als de X-Y positiebepaling. Oftewel: daar wordt minder prioriteit aan gegeven bij GPS. Op zich wel fijn, X-Y bepaling is belangrijk, voor hoogte heb je wel andere manieren.

Daardoor kan het zo zijn dat de hoogte verspringt tussen de 0 en 100 meter of de -100 en 0 meter. Maar dit heeft weinig met de applicatie te maken.

Wel is het zo dat wanneer ik een fix van 11/11 of 12/12 heb, de hoogtebepaling best accuraat wordt (in orde van meters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:52

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Hoogtemeting is ook nog eens sterk afhankelijk van welke satelieten je hebt. Met 4 kan je een best nauwkeurige bepaling hebben, als ze maar gunstig staan voor hoogte meting. Het probleem is alleen dat hoogte meting gewoon altijd onnauwkeurig is met GPS.

Ik heb gister zitten spelen met de nieuwe sports tracker, maar hoe kan ik kaarten "pre-loaden"? Elke keer als ik scrollde en weer op een punt kwam waar al een kaart van geladen was, haalde Sports Tracker toch opnieuw de kaart op...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
deepbass909 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:34:
Ik heb gister zitten spelen met de nieuwe sports tracker, maar hoe kan ik kaarten "pre-loaden"? Elke keer als ik scrollde en weer op een punt kwam waar al een kaart van geladen was, haalde Sports Tracker toch opnieuw de kaart op...
Bij General Settings, Map Material, op Phone and network zetten. Vervolgens (met dataverbinding) wat rondscrollen of een workout op "replay" zetten. Daarna zonder dataverbinding zou de bezochte kaartdelen in de cache moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Lo Arnout :w

Gebruik de sportstracker sinds ik weer hardloop (nu buiten). Hij werkt erg fijn op mijn 5800 (model staat trouwens niet in SP, Ginz ;)).

Bugs die ik merk zijn voornamelijk die in snelheid, 25 km/h ren ik niet zo snel. Zie ook mijn profile.

Met de 5800 kan je trouwens door je workout bladeren zoals je dat met foto's doet. Dus draggen in een bepaalde richting.

[ Voor 17% gewijzigd door Graham op 15-04-2009 21:19 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Graham :w das lang geleden. Heb ooit nog op de Essenburgsingel (2e gedeelte) gewoond. 8)

Over die snelheid: op de fiets merk ik wel eens dat ie totaal niet de juiste snelheid aangeeft, meer springerig tussen 2 en 8 km/u, terwijl ik dan makkelijk 15 km/u fiets (ongeacht het aantal gps sattelieten).
Heb nog niet kunnen vinden of dit nu GPS eigen is, of dat het aan de Sports Tracker ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik gebruik Sportstracker nu ook al een tijdje op mijn 5800.
Gebruik hem regelmatig als ik naar huis fiets.

Afgelopen weekend heb ik hem ook gebruikt in Luxemburg, en wat ook wel leuk is, is dat ie eventueel genomen foto's ook gelijk meeneemt.

Heeft iemand het programma al eens gebruikt met een polar hartslagmeter?

Voor de geinteresseerden, mijn gebruikersnaam is JaccoW

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
F_demon schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:13:
Heeft iemand het programma al eens gebruikt met een polar hartslagmeter?
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Helaas werkt mijn gewone hartslagmeter (Polar) niet met sportstracker (werkt natuurlijk met een ander systeem).

Neem even aan dat F_demon deze bedoelt. Vraag me eigenlijk af of dat ook met andere mobieltjes werkt zoals de 5800.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Die hartslag meter is nog nergens te verkrijgen, voor zover ik weet.

Ik heb eBay gekeken, alle Nederlandse Nokia Distributeurs al gevraagd, Nokia Online Shop en Polar al bekeken, maar ik kan `m nergens vinden. Ik ben het nu aan het proberen via een contact bij Nokia zelf, want ik weet dat er een paar op voorraad zijn in Finland....

Ik moet nog even geduld hebben dus.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Ik zag bij de Community workouts al wel een hart-icoontje staan, dus er lopen er al een paar mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De hartslag band is ook in de Polar forums een veel gevraagd item, zijn genoeg mensen die daar interesse in hebben. Maar enige antwoord wat vanuit Polar komt is dat ie momenteel niet verkrijgbaar is maar dat we product aankondigingen in de gaten moeten houden.

Trouwens, is er een mogelijkheid om de snelheid van de log aan te passen?

Heb gisteren even een kort motor rondje gelog-ed, klik hier, maar valt me op dat ie om de minuut ofzo een positie opslaat. Hierdoor krijg je een raar snelheids verloop, mis je net de details als hoe hard rij ik nou in een bepaalde bocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-06 10:39

ctc

Wat ik erg jammer vindt, is dat in eerdere versies (de 1e of 2e beta voor de 5800) er behalve mapping in nokia maps, ook naar de satteliet view gemapt kon worden, en dit nu niet meer werkt. Het is namelijk erg leuk om real-time je route in die view te kunnen bekijken, vooral als je langs interessante gebouwen ofzo loopt.
Hopelijk komt die weer terug.

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Joost79 schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:05:
Heb gisteren even een kort motor rondje gelog-ed, klik hier, maar valt me op dat ie om de minuut ofzo een positie opslaat. Hierdoor krijg je een raar snelheids verloop, mis je net de details als hoe hard rij ik nou in een bepaalde bocht :P
Dat gebeurt wanneer je de workout upload naar de website. Daarbij worden een vast aantal datapunten gebruikt, dus hoe langer je workout, hoe groffer de route en de details.

Dit heb je trouwens niet als je direct vanuit de Sports Tracker de workout exporteert, bijvoorbeeld naar Google Earth (kml) en deze inleest op je pc. Dan zie je volgens mij de echte GPS data, zoals die door je GPS ontvanger gemeld zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Arnout op 20-04-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ginz schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:57:
Die hartslag meter is nog nergens te verkrijgen, voor zover ik weet.

Ik heb eBay gekeken, alle Nederlandse Nokia Distributeurs al gevraagd, Nokia Online Shop en Polar al bekeken, maar ik kan `m nergens vinden. Ik ben het nu aan het proberen via een contact bij Nokia zelf, want ik weet dat er een paar op voorraad zijn in Finland....

Ik moet nog even geduld hebben dus.
Laat even weten als je meer weet! Ik ben ook intresse in zowel die polar hartslag band als de sportarmband waar je telefoon in kan. Ik hoop wel dat ze niet alleen zo'n n79 pakket maken maar dat ze de accessoires ook los verkopen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hartslagmeter is binnen. Erg mooi dingentje.

Alleen, nu moet ik nog een versie van Nokia Sportstracker vinden, die dit apparaat ondersteund. Nu weet ik zeker dat die er is (geweest). Ik heb momenteel contact met een Zweed, die de Nokia N79 met een hartslagmeter gewonnen heeft.

Ik hoop dat ik van de Zweed de bestanden kan krijgen, zodat ik eindelijk mijn gadget kan gaan gebruiken.

Ik hou jullie op de hoogte.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ik gebruik de sportstracker op mijn Nokia 5800. Erg leuke applicatie.
Zou het mogelijk zijn om gedeelde routes of routes die je importeert via de webapplicatie op je telefoon te zetten? Dan kun je namelijk routes nawandelen of nafietsen die je zelf nog nooit gedaan hebt.
Vooral voor wanderroutes lijkt me dit leuk. Je kunt immers op het route overzicht wel zien of je nog op de juiste route zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 12:02
Ginz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:
Afbeeldingslocatie: http://www.futurumshop.nl/img/6086-0049-N0610.jpg

Is het deze??? € 50 valt nog best mee vind ik...

Ben net ook even wezen joggen, vlak na de stop van het handbal-training's seizoen, nog gauw voordat mijn kameraad aanbelde even NST geinstalleerd, het werkt nog niet vlekkeloos ik had hem in mijn kontzak van mijn sportbroek zitten. De route was ongeveer 10 kilometer en hij heeft er 35,5 geregistreerd. Nadat ik me ingelezen heb hier moet ik zeggen ben ik wel enthousiast geraakt en wil ik de polar band ook gaan aanschaffen.

Misschien moet ik de volgende keer wachten op een goede fix nu ik dat hier allemaal gelezen heb, anders moet er ook nog maar een bluetooth gps ontvanger bij. We weten het donderdag, dan staan de volgende 10 kilometer op het programma.

TTSM werkt overigens niet op mijn E71 tijdens de installatie procedure krijg ik een certificaat error, daar al iemand tegen aan gelopen?

Berekende route
Berekende route

Gelopen route
Gelopen route

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Hoe langer je je GPS ontvanger (extern maar ik denk ook dat het geldt voor intern) vantevoren aanzet, hoe beter de fix en hoe beter je ontvangst op minder ideale plekken (zoals in je achterzak). Ik zet mijn gps muis meestal 10 minuten vantevoren aan (binnenshuis) en heb dan meestal 10/11 of 10/10 satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond Deen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 16:20
Kan iemand me wijzen welke versie nou werkt op de 5800?
Heb op dit moment 1.82 werkend gekregen, maar wil ook wel genieten van de 2.05 of 2.06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Raymond Deen schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:24:
Kan iemand me wijzen welke versie nou werkt op de 5800?
Heb op dit moment 1.82 werkend gekregen, maar wil ook wel genieten van de 2.05 of 2.06.
2.06 werkt gewoon goed op mijn 5800. Dus die kan je gebruiken.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:18
Iemand aan het rennen met hartslag meter: hier. En ook deze vind ik grappig: vliegen .

[ Voor 8% gewijzigd door dinkelover op 04-07-2009 14:44 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris273
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 06:30
Ginz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:

Alleen, nu moet ik nog een versie van Nokia Sportstracker vinden, die dit apparaat ondersteund. Nu weet ik zeker dat die er is (geweest). Ik heb momenteel contact met een Zweed, die de Nokia N79 met een hartslagmeter gewonnen heeft.

Ik hoop dat ik van de Zweed de bestanden kan krijgen, zodat ik eindelijk mijn gadget kan gaan gebruiken.

Ik hou jullie op de hoogte.
Heb je de hartslagmeter aan de praat? Zoja, met welke telefoon en met welke versie van Sportstracker?

Nog tips om zo´n harslagmeter op de kop te tikken? Ik wil er ook wel eentje.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond Deen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 16:20
Graham schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:12:
[...]

2.06 werkt gewoon goed op mijn 5800. Dus die kan je gebruiken.
Hoi Graham,
als ik deze versie installeer dan geeft hij aan dat de applicatie niet compatible is. Voor welk toestel heb jij de applicatie gekozen, want daar zit ook nog verschil tussen??
Ik kan verder gaan met de installatie, maar vervolgens de applicatie niet opstarten (na een paar seconden startpoging stopt hij ermee)

Ik heb trouwens een unbranded toestel met de laatste 21.0.0.25 firmware erop.
Deze melding komt trouwens bij meer applicaties, zoals bijvoorbeeld de waterpas icm python.

*edit*

Gevonden! Heb gezocht op 206 en 50 in de naam en de versie die ik toen vond die gaf geen melding over incompatibiliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Raymond Deen op 14-07-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris273
  • Laatst online: 29-09 06:30
Iemand enig idee hoe compatibel deze hartslagmeter is met sportstracker?

www.mobimotion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
loewie-643- schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:11:
[...]

[afbeelding]

Is het deze??? € 50 valt nog best mee vind ik...
Nee, maar hij lijkt er wel precies op.

Het is de iWearLink, die Polar in OEM opdracht heeft gemaakt voor Nokia. Polar zelf verkoopt ze niet en Nokia ook niet :? Nokia bundelt `m met de Nokia N79 in een "Active Edition", maar die is alleen maar in 4 landen te koop.

Degene die met NST werkt is echt een andere dan die jij hierboven laat zien. Die gaat echt niet werken.
Joris273 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:53:
[...]

Heb je de hartslagmeter aan de praat? Zoja, met welke telefoon en met welke versie van Sportstracker?

Nog tips om zo´n harslagmeter op de kop te tikken? Ik wil er ook wel eentje.......
Jep, working...

Ik had eerst een Nokia N79 te leen gekregen van Nokia, omdat het mij maar niet lukte om de hartslagmeter werkend te krijgen met mijn N78. Er schijnt wel een versie te zijn geweest (2.00) waarmee je op elke telefoon de hartslagmeter werkend kan krijgen, maar die is nergens meer te vinden.

Toen ik die Nokia te leen kreeg, was het heel simpel. NST (gewoon versie 2.06) installeren en er was direct een extra optie bijgekomen, waardoor ik mijn hartslagmeter kon koppelen via Bluetooth. Eerst lukte het mij niet om `m te koppelen, maar nadat ik `m had omgedaan begon hij automatisch met werken.

Helaas moest ik na een tijdje de N79 terug geven aan Nokia, waardoor ik weer een hartslagmeter had, maar geen mogelijkheid om te koppelen. Dus, ik heb zelf ook maar een N79 gekocht.

Wel is de knoopcel erg snel leeg gegaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de hartslagmeter van de buikband af moet halen. Anders blijft `ie waarschijnlijk gewoon aan staan. Tijdens het vervangen van de knoopcel heb ik helaas het accuklepje een beetje verdraaid, waardoor hij niet helemaal goed meer sluit. Gelukkig werkt `ie nog wel, maar ik heb vast geen waterdichte seal meer. Gelukkig verkoop een lokale rijwielhandelaar ook Polar en ik denk dat het accuklepje van mijn iWearLink vast wel hetzelfde is als die van normale WearLink.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vjFlGDf8GLm7HDsbmSSnu9QB/full.jpg
Klik voor vergroting

Hier kan je dan dus je hartslag zien, rechts in het grafiekje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 5800 en heb sportstracker geinstalleerd.
Ik heb dit topic zo eens door zitten lezen en heb nog een vraagje.
Ik heb geen i-net abo op mijn mobiel, maar moet er data verzonden/ontvangen worden over het mobiele netwerk om dit progje te gebruiken?
Uploaden doe ik thuis wel via WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Nee, je kunt ook 'preloaden' door thuis (via WLAN) de kaart te openen en dan de middelste knop indrukken en dan wat rondsscrollen. Dit wordt opgeslagen in de media cache. Die is best groot.

hier dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.symbian-guru.com/wp-content/uploads/2008/10/sports_tracker_adds_2.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Arnout op 25-08-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het dus goed begrijp, moet de tracker voor de start contact hebben met i-net en (uiteraard) na het einde.
Beetje vervelend als er straks een flinke rekening komt ivm dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Nee, je kunt de cache vooraf laden. Daarna kun je de app gewoon afsluiten.

Waarom probeer je het niet gewoon? En natuurlijk in de settings opgeven dat hij als accespoint je WLAN gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Is er eigenlijk al bekend of en zoja, hoe de bluetooth Polar hartslagmeter te bestellen is. Ik kan nog steeds nergens informatie hierover vinden.

Of is er misschien iemand die z'n hartslagband van zn N97 niet gebruikt en verkoopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voor zover mij bekend, kan je `m alleen via welwillende Nokia Service Points bestellen, of in combinatie met een N79 in een paar landen kopen....

-

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:17
Weet iemand een oplossing voor het voorkomen van programma crashes...? In het begin gingen alle logs bijna perfect, maar nu de laatste 3 grote fiets rondes crasht het programma en heb ik als ik thuis kom een incomplete log op variabele punten. (17 km, 50 km)

Dingen die ik geprobeerd heb:
- Telefoon even opnieuw opgestart voordat ik weg ging.
- Applicatie niet op het scherm met kaart laten staan (was een oplossing voor eerdere versies, werkt niet)

Ik heb een nokia N97 (FW 11.xxx) en NST versie..... 1.83

Hmmm... de app was standaard geïnstalleerd op mijn telefoon en had wel verwacht dat daar de laatste versie op zou staan... Kijk ik nu voor het eerst naar de versie... niet dus! Eerst maar op zoek naar een S60v5 versie dus!

Be reasonable.... do it my way

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Arnout schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:26:
Nee, je kunt ook 'preloaden' door thuis (via WLAN) de kaart te openen en dan de middelste knop indrukken en dan wat rondsscrollen. Dit wordt opgeslagen in de media cache. Die is best groot.

hier dus:

[afbeelding]
Bij mij lukt het preloaden niet. Ik gebruik versie 1.83 en las dat er ook al 2.06 uit is, ligt het daar aan? Ben een beetje huiverig met weer updaten (hij heeft sowiezo al niks aan via het programma zelf). Het werkt nu namelijk gewoon en straks gaan er na de update weer dingen mis.

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:17
Ik heb hem na mijn vorige post direct ge-upgrade naar 2.06 en ben erg te spreken over de update. Hij is sindsdien niet meer gecrasht en maakt u alle rondes gewoon af. Ik wil in ieder geval niet meer terug. Deze versie is veel stabieler.

Be reasonable.... do it my way

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
En dat preloaden? Als ik verbinding maak via WLAN (heb geen mobiel internet abonnement) dan laadt ie wel het kaartje waar ik zo ongeveer sta, maar ik zou graag het gebied willen uitbreiden. Ik dacht ik gelezen had dat ik gewoon kon schuiven zoals in Google Maps maar dat werkt niet. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoonweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSVZ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 10:02
Heb zojuist Sports Tracker 2.06 gedownload en proberen te installeren op de Sony Ericsson Satio (s60v5). Maar zodra ik deze applicatie probeer te installeren gaat het mis omdat hij certificaten mist. Wellicht heeft iemand pointer/ervaring met het installeren van de Sports Tracker op niet Nokia telefoons en deze info wil delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 03:27
Ik heb dit programma geinstalleerd op mijn N82, na een rondje fietsen probeer ik nu de data te uploaden naar de web service. Nu heb ik een account aangemaakt en probeer ik verbinding te maken met de service na het invoeren van mijn login gegevens. Echter blijft hij minutenlang op "login to service" staan en gebeurt er verder niets. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of kan ik op een andere manier (bijv. door export) de data in de sports tracker web service zetten?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlasje79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
En hoe bevalt de sportstracker jullie tot op heden? Heb nu ook die 206 versie op een n97. Wat uploaden multimedia werkt ie goed maar nu mis ik weer de optie van een hartslagmeter bij deze versie. Iemand hier ervaring mee? Jammer dat de site sportstracker.nokia.com zo matig up to date is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:18
vlasje79 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:12:
En hoe bevalt de sportstracker jullie tot op heden? Heb nu ook die 206 versie op een n97. Wat uploaden multimedia werkt ie goed maar nu mis ik weer de optie van een hartslagmeter bij deze versie. Iemand hier ervaring mee? Jammer dat de site sportstracker.nokia.com zo matig up to date is..
Volgens mij ligt het project stil, of is het dood. Dat wil zeggen, het werkt gewoon prima. Al in geen tijden meer een update gezien. Ik maak er nog veel gebruik van, is voor mij als wielrenner mooi "dagboek" en kan ik mooi routes terugkijken en analyseren enz! Super app! Hartslag mogelijkheid is leuk, maar niet essentieel. Velen hebben een polar oid.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Laatst online: 02-10 16:41
Een nieuwe versie is uitgebracht op 15 april, met ondersteuning voor Google-maps. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd. Meer informatie hier.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat gerommel de Sports Tracker voor de Nokia 5230 met touch-screen gevonden en geinstalleerd. Deze is nog niet officieel gezien maar werkt prima. Hier Bij installeren op de Nokia wel de punt tussen log en com weghalen. Heeft iemand al een hartslagmeter voor bij de 5230 gevonden? :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 14:49 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Laatst online: 22:52
Ik heb contact gehad via mail:
Thanks for contacting us.

Along with our new software release which saw daylight yesterday, E52 is now onboard the list of supported devices.

Our web front page at http://www.sportstrackingtechnologies.com has a direct link to the Ovi Store download page.

Regarding the availability of the heart rate monitoring belt, you are right – compatible belt was sold together onboard N79 Active bundle. But we are working hard on solving this dilemma. One of the dimmed links on the header section of our front page perhaps gives some hint on what’s coming out.

Stay tuned for upcoming updates.
Nokia Sports Tracker is niet meer namelijk, het is afgesplitst. De originele ontwikkelaars zijn er nu mee aan de slag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik vind het trouwens wel jammer dat foto's kijken nog steeds zo'n drama is. Als je foto's maakt dan worden ze weergegeven op de kaart, maar met een touchscreen moet je 5 keer klikken om de volgende foto te bekijken.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Laatst online: 22:52
De hartslagmeter is nu ook verkrijgbaar! Heb hem besteld, vond 'm vrij prijzig, maar heb dan wel een compleet monitor pakketje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Update, update, update!

Sports Tracker is geen bèta meer, nu ook voor iPhone beschikbaar en binnen nu en een paar weken ook voor Android.. Ik ben erg benieuwd.

-

Pagina: 1 2 Laatste