Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366777

Ik heb net een KPN abonnement verlengd, nu via Hi en de tv optie uitgeschakeld en een ander toestel gekregen een Nokia E71.
Nu lees ik dat ik van de Samsung P960 een prepaid kan maken en dan ´gratis´mobiele tv kan kijken?
Ik ben zoals jullie lezen niet bekend met deze materie. Zou iemand kunnen uitleggen wat handig is te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3671

Anoniem: 366777 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:41:
Ik heb net een KPN abonnement verlengd, nu via Hi en de tv optie uitgeschakeld en een ander toestel gekregen een Nokia E71.
Nu lees ik dat ik van de Samsung P960 een prepaid kan maken en dan ´gratis´mobiele tv kan kijken?
Ik ben zoals jullie lezen niet bekend met deze materie. Zou iemand kunnen uitleggen wat handig is te doen?
toen ik mijn abonnement met mobielTV opzette naar prepaid werd bij mij MobielTV uitgeschakeld.
Ik heb nog wel een prepaid met mobielTV omdat kpn een tijdje een LG prepaid toestel met gratis 2 jaar mobielTV heeft verkocht. DIe gebruik ik nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366777

Bedankt voor je reactie!
Is het prepaidtoestel die je noemt van LG nog steeds te koop bij KPN met de gratis 2 jaar mobiele tv?
Welk type is het en wat zou dit kosten (echt holllands!)

Ik heb zojuist nogmaals met KPN contact opgenomen.
Antwoord die ik kreeg: met een Prepaid toestel werkt mobiele tv niet op de sampung P960. IS DIT ECHT ZO?
Twee opties opgenoemd:
Optie 1:
Apart een SIM only abonnement nemen 6,95 (1jr) + een abonnement van 9,95 voor onbeperkt mobiel tv. Totaal 16,90 per maand. Dat vind ik veel geld voor deze tv mogelijkheid omdat ik nu al een abonnement heb genomen voor de Nokia E71 met onbeperkt internet à 22,20 per maand.

Optie 2: DuoSIM kaart bestellen à 40 euro met 9,95 per maand mobiel tv abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366777 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:33:
Bedankt voor je reactie!
Is het prepaidtoestel die je noemt van LG nog steeds te koop bij KPN met de gratis 2 jaar mobiele tv?
Welk type is het en wat zou dit kosten (echt holllands!)

Ik heb zojuist nogmaals met KPN contact opgenomen.
Antwoord die ik kreeg: met een Prepaid toestel werkt mobiele tv niet op de sampung P960. IS DIT ECHT ZO?
Twee opties opgenoemd:
Optie 1:
Apart een SIM only abonnement nemen 6,95 (1jr) + een abonnement van 9,95 voor onbeperkt mobiel tv. Totaal 16,90 per maand. Dat vind ik veel geld voor deze tv mogelijkheid omdat ik nu al een abonnement heb genomen voor de Nokia E71 met onbeperkt internet à 22,20 per maand.

Optie 2: DuoSIM kaart bestellen à 40 euro met 9,95 per maand mobiel tv abonnement.
Het prepaid pakket werd een tijd voor 100 euro verkocht bij de primafoon. De LG waar het omgaat is de KB620. Ik heb het alleen niet meer gezien laatst. Kpn lijjkt helemaal geen toestellen meer te verkopen met DVB-H ontvanger.

Ik gebruik zelf de prepaid sim in een Nokia 5800 met SU-33w Bluetooth DVB-H ontvanger. Zelfs in combinatie met een andere sim via een zogenaamde "MagicSim", maar dat is niet ideaal (past niet goed, vaak opnieuw instellen etc. etc.).
De prepaid sim die bij de LG KB620 zat werkt ook prima in die Samsung P960.

Ik zou zelf geen 9.95 per maand voor MobielTV willen betalen, dat is veel te veel geld voor de kwaliteit die het levert en voor die momenten dat ik het gebruik. Bij de grote evenementen (zoals WK voetbal laatst), kan je er niet eens van op aan dat het wordt doorgegeven (Het WK was niet te zien namelijk via DVB-H).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 13:36
Anoniem: 3671 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:58:
Bij de grote evenementen (zoals WK voetbal laatst), kan je er niet eens van op aan dat het wordt doorgegeven (Het WK was niet te zien namelijk via DVB-H).
Maar wel via DVB-T (Digitenne) en dan zelfs zonder abo. Ik heb ooit een Chinees mobieltje gekocht die dat aan kon en die heb ik deze WK maar weer eens van stal gehaald. Op de duitse eBay worden die dingen nu tamelijk vaak aangeboden. Prijs: 80-200 euro. Voor dat laatste bedrag heb je gewoon een LG KB770.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-E schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 02:15:
[...]
Maar wel via DVB-T (Digitenne) en dan zelfs zonder abo. Ik heb ooit een Chinees mobieltje gekocht die dat aan kon en die heb ik deze WK maar weer eens van stal gehaald. Op de duitse eBay worden die dingen nu tamelijk vaak aangeboden. Prijs: 80-200 euro. Voor dat laatste bedrag heb je gewoon een LG KB770.
Ik ken het toestel, heb er ook zeker over nagedacht. Van LG heb je ook nog een oudere HB620, die had ook al dvb-t (verder gelijk aan de KB620). deze kon/kan je ook voor iets van 100 euro kopen op ebay.
Het nadeel aan dvb-T is dat dat niet werkt bij snelle beweging. In de Auto of in de trein werkt dat dus niet. Dvb-H werkt wel in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De SU-33W is nu compatible met heel veel meer Nokia toestellen, onder andere de 5230, X6, C7 en N8.
http://europe.nokia.com/f...iver-su-33w/compatibility

Het programma voor de S60 3rd edition en S60v5 zijn van de Nokia site te downloaden. Voor Symbian^3 is het programma in de Ovi store te vinden (het heet Mobile TV en is gratis). Het werkt in ieder geval op de Nokia N8 en C7 (N8 volgens de nokia site, en de C7 omdat ik die zelf heb getest).
http://europe.nokia.com/s...ort/nokia-su-33w/software
http://store.ovi.com/content/68853

Voor de Symbian^3 toestellen komt er binnenkort ook een nieuwe DVB-H adapter uit in de vorm van headset:
http://europe.nokia.com/support/product-support/cu-14a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183097

Is de SU-33W nog ergens te koop? Ik kan hem nergens vinden, en het product komt niet voor in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 22:01
Waarom zou je dit nu nog willen? Het DVB-H netwerk wordt opgedoekt (eindelijk!)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
tha_bulldog schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:58:
Waarom zou je dit nu nog willen? Het DVB-H netwerk wordt opgedoekt (eindelijk!)..
Buitenlands gebruik?
Pagina: 1 2 3 Laatste