Veranderd alleen de Core temperaturen mee. Everest en HWmonitor heeft nog een algemeen benaming CPU, ofwel, hetzelfde als wat je in de Bios ziet. Mijn coretemperaturen zijn toch brak (Core 0 geeft altijd foute waardens idle) dus die lees ik ook niet en boeit mij ook niet meer.Rick2001 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:39:
[...]
Dat zijn dus precies 5 graden en betekend simpelweg dat de Tjunction max niet juist is gecalibreerd.
Kijk dus even hoe het ingesteld staat bij de monitor tools die het 'niet goed aangeven' of deze op 95 graden of 100 graden staan en pas het zonodig aan zodat de temp gelijk zijn.
/quote/
With the E8400, it sounds like they still have not quite nailed down what the real Tjunction value is. RealTemp thinks it's 95C, Speedfan thinks it is 100C, and CoreTemp thinks it's 105C. This is why you see a 10C difference between RealTemp and CoreTemp.
/quote/
Heeft iemand trouwens zijn E-Sata op de P5Q deluxe hotswapable gekregen? Bij mijn oude P5QL-E was E-Sata gewoon hotswapable. En dan upgrade je naar een duurder en beter exemplaar en is het ineens niet meer hotswapable....

SR+ MiC