Nog steeds mensen met problemen op xs4all only (centrale: centrum Utrecht/neude)
Het begon allemaal op dinsdag 13 mei toen de inmiddels historische storing bij KPN begon.
Zondag 18 mei had ik pas weer verbinding, de weer er na ging het even goed, maar afgelopen weekend was het weer raak. Ik heb nu al sinds vrijdag avond geen internet.
Ik gebruik momenteel een speedtouch 780 die ik nu even direct op het isra punt heb aangesloten.
Diverse malen het modem een factory reset gegeven, soft-reboots, stroom onderbreking etc...
Niks helpt...

Hij blijft in de log aangeven xDSL linestate down. Wat volgens mij gewoon duid op geen sync met de centrale? Login gegevens diverse malen getest en aan de configuratie kan het niet liggen. Er is ook niks gewijzigd.. Een vriend van mij die niet ver uit de buurt woont zit ook op de zelfde centrale en heeft ook geen verbinding.
Xs4all helpdesk is echt niet te bereiken, ik krijg vaak na 30min iemand aan de lijn. Dit is vaak 1e lijns die mij daarna waarschijnlijk door moet verbinden met 2e lijns. Die moet mij dan vervolgens veder helpen. Maar na 1 1/2 uur bellen geef ik het vaak op

. Weet iemand nog suggesties hoe ik xs4all een schop onder de kont kan geven om mijn verbinding te fixen

?
Zo, frustraties ook even eruit. Tips/suggesties zijn welkom.