Landelijke storing KPN/XS4ALL Only

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Nou, geef mij dan een aan wat voor info je mist? Op de storingsoverzichts pagina van xs4all (http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen) staat de melding, een korte uitleg en de huidige status. Ik heb tot nu toe geen enkele ISP veel meer info zien geven bij een storing.
Dat is leuk als je internet hebt ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Leiden werkt het net weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:54:
Das fijn, dan zal het in voorschoten ook wel weer werken.
Ga zo naar huis om te testen (nu @ school)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:43:
[...]
Op de storingsoverzichts pagina van xs4all (http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen) staat de melding, een korte uitleg en de huidige status. Ik heb tot nu toe geen enkele ISP veel meer info zien geven bij een storing.
In mijn geval: Hoe moet ik weten wat er op een storingspagina staat als ik geen internet heb? En die geweldige vader van mij die t internet regelt heeft nergens een telefoonnummer liggen wat er gebeld kan worden (wat waarschijnlijk toch al overspoeld wordt).
Dus ik kom uit school gisteren middag, moest nog wat werk verrichten om t daarna naar de docent te mailen: helaas pindakaas.

Wat ben ik toch afhankelijk van m'n internet >.< Ik blijf mooi de hele dag op school om van het internet gebruik te maken, waar ik met de auto heen ben gegaan want de bussen rijden niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Bij mij doet ie het nog niet... :S Ik kan tenminste geen RDC maken met mijn pc thuis. Ook pingen gaat niet lukken. Vanmiddag maar even kijken of het lukt

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Metalrick

tcpdump ninja

Hier ruim 24 uur eruit geweest, nu werkt het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:58:
[...]
In mijn geval: Hoe moet ik weten wat er op een storingspagina staat als ik geen internet heb?
XS4ALL heeft haar storingspagina ook op Net5 teletekst pagina 123 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:05
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:01:
[...]

XS4ALL heeft haar storingspagina ook op Net5 teletekst pagina 123 staan.
Da's tegenwoordig 444, en die werkt ook al een paar dagen niet.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
C4l1m3r0 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:02:
[...]

Da's tegenwoordig 444, en die werkt ook al een paar dagen niet.. :'(
Hoelang is dat al? Vorige maand had ik ook een internetstoring en deed 123 het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 12:13
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:54:
Hier in Leiden nog niet :( (Lammenschansweg)...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Dat is leuk als je internet hebt ja..
De meesten hebben via werk of kenissen wel weer toegang tot internet. Dus dat is een non-argument tegenwoordig. Als echt de nood aan de man is kun je evt. een inbel verbinding opbouwen (die mogelijkheid heb je in ieder geval bij xs4all).

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
En weer een nieuwe storing bij XS:
Gemeld door Michael op 14-05-2008, 10:43
begintijd: 09.00, duur: Onbekend

Vanwege een storing aan onze telefooncentrale zijn wij telefonisch
verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

http://www.xs4all.nl/nieu...p?msect=storingen&taal=nl
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
En weer een nieuwe storing bij XS:
[...]
8)7
7(8)7
Ja, dit was gisteren ook al en nog een aantal dagen daarvoor nog.
Ik heb maar even een mail naar xs4all gestuurd over de slechte bereikbaarheid van hun tel. helpdesk.
Ik hoop dat ze dit een keer gaan aanpakken.

Tja, xs4all and support 4 nobody? 8)7

Hoop dat het vanavond allemaal echt werkt, heb geen zin om met mijn laptop uit het raam te hangen om de AP van mijn buurvrouw te nemen ;).

[ Voor 32% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2008 11:10 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
[...]
De meesten hebben via werk of kenissen wel weer toegang tot internet. Dus dat is een non-argument tegenwoordig. Als echt de nood aan de man is kun je evt. een inbel verbinding opbouwen (die mogelijkheid heb je in ieder geval bij xs4all).
Is leuk, als je VOIP hebt en internet ligt eruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier (Den Haag) nog altijd doffe ellende. Gister begon het al om 01:30 s nachts dat het eea af en toe uitviel, vanaf een uur of 10:00 bijna geen verbinding meer en sinds een uur of 13:00 helemaal niets meer. Nu heeft t de hele nacht niks gedaan en op t moment heb ik nog altijd niet een online momentje mogen meemaken. Ruim 24 uur zonder dus, lees ik nu dat de KPN-reparaties van vannacht niet succesvol zijn geweest en het probleem sowieso nog niet is opgelost.. Echt balen.

Informatievoorziening vanuit Xs4all is inderdaad bijzonder matig, storingsmelding verschijnt pas laat, totaal niet prominent vermeld terwijl t toch t aardig wat Xs4allers moet treffen en updates en details zijn ver te zoeken. Had ik niet van ze verwacht..

[ Voor 8% gewijzigd door IceOnFire op 14-05-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:07

Nakebod

Nope.

Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Inbellen, heb jij daar nog werkende hardware voor? Laptops vaak wel, maar een normale pc niet.
En dan nog het inbel nummer vinden ergens, die zou ik niet zo bij de hand hebben, dus je hebt toch externe hulpmiddelen nodig om het nummer te krijgen. Op mijn laptop heb ik geen inbel verbindingen geconfigureerd. Heb dat ding ook niet vaak buitenshuis nodig, dus ook niet echt noodzakelijk.

En dan is het de vraag of inbellen wel werkt momenteel, gezien ik las dat UMTS ook problemen had, ergens moeten die dingen ook het internet op, en als dat niet werkt...

* Nakebod heeft, gelukkig, totaal geen problemen met de verbinding.
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Tja, dat is een risico die je neemt voordat je eraan begint.

[ Voor 10% gewijzigd door Nakebod op 14-05-2008 11:12 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Dan houdt alles zo'n beetje op aangezien je dan niet ook niet zou kunnen bellen naar de helpdesk (anders dan met je mobieltje).

Dat is gewoon een risico met dit soort verbindingen. Als je dat wilt mitigeren zul je toch echt zelf stappen moeten ondernemen (zorg zelf voor redundantie door twee internet aanbieders te gebruiken (kabel en ADSL bijvoorbeeld)). Alle ISP's hebben soortgelijke problemen aan de hand gehad en overal was de informatie voorziening beneden de maat. XS4ALL in dit geval heeft er een extra probleem bij met een centrale die door de vele telefoontjes gewoonweg overbelast is. Murphy's law anyone?
Nakebod schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Inbellen, heb jij daar nog werkende hardware voor? Laptops vaak wel, maar een normale pc niet.
Ja hoor, heb zelfs nog een werkende 14k4 modem... je bent nerd of je bent het niet ;)
En dan nog het inbel nummer vinden ergens, die zou ik niet zo bij de hand hebben, dus je hebt toch externe hulpmiddelen nodig om het nummer te krijgen. Op mijn laptop heb ik geen inbel verbindingen geconfigureerd. Heb dat ding ook niet vaak buitenshuis nodig, dus ook niet echt noodzakelijk.
Dat is een kwestie van voorbereiding.
En dan is het de vraag of inbellen wel werkt momenteel, gezien ik las dat UMTS ook problemen had, ergens moeten die dingen ook het internet op, en als dat niet werkt...

* Nakebod heeft, gelukkig, totaal geen problemen met de verbinding.
Tja, landlijnen gebruiken geen UMTS dus dat scheelt alweer... :)
BamSlam_ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:17:
[...]

Vergis je niet: ook als de centrale niet overbelast is, is de helpdesk tegenwoordig slecht bereikbaar. Heb zelf vorige maand, toen mijn internetverbinding eruitlag, letterlijk uren in de wacht gestaan bij de helpdesk. XS4ALL heeft inmiddels beterschap beloofd, in haar laatste nieuwsbrief.
Dat klopt, maar dat staat even los van dit probleem nu. Verschil tussen slecht of niet bereikbaar. Maar aangezien ik over het algemeen de helpdesk niet nodig heb valt het voor mij wel mee. Ik kan heel ver komen met zelfhulp en google. En dat doe ik nog liever ook omdat ik dan wat extra kennis opdoe. Maar dat is puur persoonlijk.

[ Voor 52% gewijzigd door Diabolical op 14-05-2008 11:20 ]

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:14:
[...]
XS4ALL in dit geval heeft er een extra probleem bij met een centrale die door de vele telefoontjes gewoonweg overbelast is. Murphy's law anyone?
Vergis je niet: ook als de centrale niet overbelast is, is de helpdesk tegenwoordig slecht bereikbaar. Heb zelf vorige maand, toen mijn internetverbinding eruitlag, letterlijk uren in de wacht gestaan bij de helpdesk. XS4ALL heeft inmiddels beterschap beloofd, in haar laatste nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Thuis nog geen internet, toen ik pa even had gebeld en had laten inloggen in de modem.
Mss dat het na een resetje beter gaat als ik thuis ben en het nog niet werkt, maar dat doe ik liever zelf wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 22:41
Hier werkt het nog steeds niet... ADSL modem heeft geen ATM signaal... Oude demon klant trouwens, komt dat omdat het nog op een apart netwerk draait ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08 15:44
Hier in Alkmaar ook nog steeds geen verbinding met xs4all only.
Wel heb ik een tweede error erbij zodra ik probeer te verbinden.
Gisteren alleen deze PPP fail, timeout in lcp negotiation
vandaag wordt deze afentoe afgewisseld door: PPP fail, unkown error
mijn modem weet het dus ook niet meer.

Compensatie verwacht ik niet, ik hoop alleen dat ze alle problemen gelijk onder handen nemen.
Ook de rare disconnects die we sinds begin dit jaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:29:
Hier werkt het nog steeds niet... ADSL modem heeft geen ATM signaal... Oude demon klant trouwens, komt dat omdat het nog op een apart netwerk draait ofzo?
Nee, de storing van KPN zit hem ook in het ATM gedeelte. Het lijkt opgelost maar het netwerk wordt gefaseerd weer online gebracht om te voorkomen dat het netwerk overbelast raakt en daardoor weer onderuit gaat.
Bas1978 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:

Compensatie verwacht ik niet, ik hoop alleen dat ze alle problemen gelijk onder handen nemen.
Ook de rare disconnects die we sinds begin dit jaar hebben.
Compensatie zul je ook niet krijgen voor een consumenten lijn. Zakelijk hangt het af van het SLA wat je hebt afgesloten.

[ Voor 29% gewijzigd door Diabolical op 14-05-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 14:39

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Vreugde en blijheid! Ik kan mijn website thuis weer bereiken, dus ergens is het goede apparaat goed geconfigureerd. Laatste hit van extern in de apachelog was van gisternacht 0:23, eerste is van 11:39.
Vorige downtimes: 13 mei 8:19 t/m 11:38 en 13:01 t/m 21:40.

[ Voor 13% gewijzigd door Maasluip op 14-05-2008 11:47 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
* NordicBlue heeft weer internet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 21:12

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb inmiddels wel weer verbinding met Xs4all Only en het modem blijft nu aardig online. Deze heb ik wel zelf moeten resetten. Echter bij de internetverbinding van RTV Alkmaar zijn er nog steeds problemen, zij zitten denk ik aan de verkeerde kant van Alkmaar.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
Frits Flits schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:54:
Ik heb inmiddels wel weer verbinding met Xs4all Only en het modem blijft nu aardig online. Deze heb ik wel zelf moeten resetten. Echter bij de internetverbinding van RTV Alkmaar zijn er nog steeds problemen, zij zitten denk ik aan de verkeerde kant van Alkmaar.
Rtv zit toch langs het kanaal? dat is hier zo'n 1000 meter vandaan. En ik heb ook nog steeds geen internet op me xs4all lijn. Wel raar dat het in de ene helft van een stad wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Bas1978 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:04:
[...]

Rtv zit toch langs het kanaal? dat is hier zo'n 1000 meter vandaan. En ik heb ook nog steeds geen internet op me xs4all lijn. Wel raar dat het in de ene helft van een stad wel werkt.
Misschien beide een andere wijkcentrale, die nog geen ATM-signaal krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
IceOnFire schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:11:
Informatievoorziening vanuit Xs4all is inderdaad bijzonder matig, storingsmelding verschijnt pas laat, totaal niet prominent vermeld terwijl t toch t aardig wat Xs4allers moet treffen en updates en details zijn ver te zoeken. Had ik niet van ze verwacht..
Erg jammer idd. Je zou verwachten dat het prominent op de frontpage zou staan...
Vreemd dat ze dat niet hebben gedaan..

Zou je bij XS4ALL kunnen aangeven dat ze dat hadden moeten doen en de volgende keer bij een grote storing een prominente melding op de site moeten zetten?

Ik heb overigens net weer internet..hopelijk blijft het nu werken :')

[ Voor 24% gewijzigd door Glacier op 14-05-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Bas1978 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:04:
[...]

RTV Alkmaar zit op de Wageweg, dat is naast de éénrichtingsweg naar de Friese Brug toe. Inmiddels werkt daar wel weer het internet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Inderdaad zouden de status meldingen veel beter kunnen. Je moet weet ik et hoeveel sites bekijken om een beetje updates te krijgen. Het lijkt mij dat hun die updates toch ook krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:36
User DelGul meldt het volgende op de FP:
Ik heb uit redelijk betrouwbare interne bron vernomen wat de KPN onder de pet probeert te houden:

- De KPN gebruikt Cisco router/switches in alle wijkcentrales. Hierover routeren ze dataverkeer maar ook in een aantal gevallen het telefoonverkeer.
- Deze Cisco router/switches moesten een upgrade van de firmware hebben. En dat moest allemaal tegelijk want switches met de oude firmware praten niet zo lekker met switches met de nieuwe firmware.
- Tijdens de upgrade is iets mis gegaan waardoor ca 40% van de switches NIET is geupgrade. En dat ook niet meer wil doen.
- Downgraden kan blijkbaar niet.

*au*

Er schijnt nu een Cisco team uit Azie in te vliegen dat handmatig die 40% langs moet om ze handmatig op gang te helpen. Dat zijn er nogal wat. Tot die tijd zal het hele netwerk waarschijnlijk instabiel blijven. Om die instalbiliteiten tot een minimum te beperken heeft de KPN veel van de switches met de oude firmware uit het netwerk gegooid.

Ik gok dat dit nog wel even gaat duren. 40% van je totale park in duigen is niet zo maar even opgelost....
Lekker, als het echt zo is!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Jassy schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:25:

[...]

Maar het was toch een paar ATM-node's die eruit lagen? Of is verhaal met die switches en die firmwares dit een bijverschijnsel?
Ze gaan toch niet alle wijkcentrales in NL (1200 +/-) bezoeken om alles te upgraden dan :X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$

[...]

Oftewel: If it works, don't touch it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
Ariën Clay schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Maar het was toch een paar ATM-node's die eruit lagen? Of is verhaal met die switches en die firmwares dit een bijverschijnsel?
Ze gaan toch niet alle wijkcentrales in NL (1200 +/-) bezoeken om alles te upgraden dan :x?
40% van 1200 in dat geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
Frits Flits schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:21:
[...]

RTV Alkmaar zit op de Wageweg, dat is naast de éénrichtingsweg naar de Friese Brug toe. Inmiddels werkt daar wel weer het internet.
Ah, dat is hier meer dan 5km vandaan volgens mij nee ik zit aan de hele andere kant in huiswaard.
richting koedijk. Hier nog steeds geen internet maar hopelijk komt het vandaag wel weer. Is internet wel stabiel of is het meer een knipperlicht verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Oftewel: If it works, don't touch it!
Nee, het was: If it aint broken, Dont fix it :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NordicBlue
Dit grapje van de frontpage vind ik wel leuk:
Beetje raar dat er meedere nodus er vrijwel gelijktijdig mee kappen en dat nieuwe software dat ineens moet fixen. Je zou bijna denken...

20080513 01:30 - CRITICAL
"Your license is experied 13 may 2008. Please update to ATMd version 2.0 now or contact your local account manager for more info"
20080513 01:35 - CRITICAL
System shutdown now

Piet: Zeg, Kees jij had toch die licenties laten verlengen?
Kees: Ik? Uhh... Nee die RFC ligt nog onder het kopieerapparaat. Loop jij even langs Scheepsbouwer voor een Krabbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Native
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 11:11
Allemaal leuk en aardig, maar hier in nieuwegein met xs4all only nog helemaal niks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Diabolical schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:14:
Dat klopt, maar dat staat even los van dit probleem nu. Verschil tussen slecht of niet bereikbaar. Maar aangezien ik over het algemeen de helpdesk niet nodig heb valt het voor mij wel mee. Ik kan heel ver komen met zelfhulp en google. En dat doe ik nog liever ook omdat ik dan wat extra kennis opdoe. Maar dat is puur persoonlijk.
Ook ik heb over het algemeen de helpdesk niet nodig, technische kennis zat. Maar als je internetverbinding eruit ligt en het ligt niet aan jouw apparatuur maar aan een door XS4ALL zelf doorgevoerde wijziging (authenticatie via de Radius-server van KPN ipv de DHCP-server van XS4ALL Only in mijn geval) dan zul je toch met de helpdesk moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Native schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:52:
Allemaal leuk en aardig, maar hier in nieuwegein met xs4all only nog helemaal niks !
Je zal ongetwijfeld niet de enige in nederland zijn :)

Mocht het verhaal van die 40% kloppen, heb je kans dat jou hele wijkcentrale dus een 'foute' router heeft. Azie is 12-14 uurtjes vliegen, dan alles rond rijden.. kan nog wel even duren :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Hier in Utrecht ook al vanaf 13/05 2:00 geen verbinding meer. Ook oude klant van Demon. Nooit ellende met Demon gehad; sinds Xs4all is het :'( met de pet op.

Ik denk dat ze wel de nodig claims kunnen verwachten, want je kunt natuurlijk niet zomaar roepen dat je 99,9 uptime garandeerd (bizniz) en er dan 4 x zo lang af ligt. 8)7

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:22
Mijn verbinding doet het weer in Veenendaal =)
Hopelijk dat hij het voorloppig blijft doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu lijkt het er echter op, gezien wij hier op werk met tiscalli gewoon doordraaien, bitstream dus daadwerkelijk een 'hardwarematig' apart netwerk is. Dit geeft mij een signaal toch hier in de buurt meer onderzoek te gaan doen, met name BBned/tiscalli netwerk-gebruikers, welke snelheden zij zijn ingetrained.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Bas1978 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:41:
[...]

Ah, dat is hier meer dan 5km vandaan volgens mij nee ik zit aan de hele andere kant in huiswaard.
richting koedijk. Hier nog steeds geen internet maar hopelijk komt het vandaag wel weer. Is internet wel stabiel of is het meer een knipperlicht verbinding?
Huiswaard...Koedijk... Daalmeer? :P

Net heeft een uur een stream gedraaid en dat ging vlekkeloos. Internet doet het daar sinds +/- 11.50 uur weer. Ikzelf zit meer richting de kant van Oudorp.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-08 21:25
Krijg net een mail binnen van mijn lieftallige echtgenote. Dat betekent dat het in Nootdorp inmiddels weer werkt :)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:34

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:11:
Nu lijkt het er echter op, gezien wij hier op werk met tiscalli gewoon doordraaien, bitstream dus daadwerkelijk een 'hardwarematig' apart netwerk is. Dit geeft mij een signaal toch hier in de buurt meer onderzoek te gaan doen, met name BBned/tiscalli netwerk-gebruikers, welke snelheden zij zijn ingetrained.
Ook BBned gebruikers van XS4All hebben problemen. Dus het is niet volledig aan de lijn te relateren.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Jirnsum schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:13:
Krijg net een mail binnen van mijn lieftallige echtgenote. Dat betekent dat het in Nootdorp inmiddels weer werkt :)
waar blijft mijn lieftallige echtgenote? oh wacht das weer een heel ander verhaal:P

Ik heb ook nog niks dat komt al bijna neer op zon 36 uur zonder internet. Ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer is geweest dat ik zo lang zonder internet heb gezeten(buiten vakanties etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtra
  • Laatst online: 07-06 16:44
Net bezig met een poging om via ISDN/VPN m'n mail binnen te halen maar sinds een minuut of wat werkt het weer in Voorburg. (xs4all only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Laatst online: 24-06 17:52

Elwood Blues

87167191

Zo te merken ligt het in Enschede-Centrum nog steeds plat. Vind het eigenlijk niet heel onhandig getimed, ben net gisteren naar XS4ALL overgestapt dus had toch al rekening gehouden met downtime :D Dat zo'n 'one-of-a-kind'-mega-storing precies in dat gat valt is mooi meegenomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Op frontpage pagina 2 van storing nieuwsbericht staat dat tijdens een firmware update 40 % van de switches niet zijn geupdate. Switches met nieuwe en oude firmware kunnen niet goed met elkaar praten waardoor dingen fout gaan. En daarom heeft kpn 40% van die switches afgesloten en gaan ze nu een team uit azie over laten vliegen om die 40% handmatig te laten upgraden:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Tilburg (centrum) gister en vandaag nog geen problemen gehad. :)
Maar iedereen is hier wel XS4ALL de schuld aan het geven, maar zij staan nu ook machteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

@ maxtzor: Dat was een uur geleden hier ook al gepost :)
[knip 40% verhaal]

[ Voor 30% gewijzigd door Elwood Blues op 14-05-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Elwood Blues schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:43:
Zo te merken ligt het in Enschede-Centrum nog steeds plat. Vind het eigenlijk niet heel onhandig getimed, ben net gisteren naar XS4ALL overgestapt dus had toch al rekening gehouden met downtime :D Dat zo'n 'one-of-a-kind'-mega-storing precies in dat gat valt is mooi meegenomen :D
Dus jij bent de schuldige? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Elwood Blues schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:47:
@ maxtzor: Dat was een uur geleden hier ook al gepost :)

[...]
ik hou het ook niet meer bij ook:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:53:
[...]

Dus jij bent de schuldige? :P
Haha ja ik zei nog tegen mijn vriendin, je bindt de blauwe aan de rode, vervolgens steek je die twee samen in het stopcontact met een isoleertangetje en dan wacht je tot het groene lampje op dit kastje gaat branden. Als het niet binnen twintig seconden werkt kun je er met een gieter wat water overheen mikken. En toen las ik ineens iets over een storing, heel gek :P

Edit: heb mijn vriendin ook nog niet gesproken sindsdien, Hmm.... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Elwood Blues op 14-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Elwood Blues schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:03:
[...] kun je er met een gieter wat water overheen mikken. [...]
Hebben ze bij de TU Delft ook gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 13:59
bij mij thuis werkt hij ondertussen ook weer :-) Zal de rest van de familie fijn vinden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
Mode DHCP Client
IP Address xxx.xx.xx.xx
TX Packets 82595
TX Rate 374
RX Packets 118543
RX Rate 1014
Up Time 4:04:10

- hardware always changes.. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22
Elwood Blues schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:03:
[...]

Haha ja ik zei nog tegen mijn vriendin, je bindt de blauwe aan de rode, vervolgens steek je die twee samen in het stopcontact met een isoleertangetje en dan wacht je tot het groene lampje op dit kastje gaat branden. Als het niet binnen twintig seconden werkt kun je er met een gieter wat water overheen mikken. En toen las ik ineens iets over een storing, heel gek :P

Edit: heb mijn vriendin ook nog niet gesproken sindsdien, Hmm.... :+
Misschien heeft ze ook een firmware upgrade nodig om weer te kunnen communiceren ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
Jester schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:18:
bij mij thuis werkt hij ondertussen ook weer :-) Zal de rest van de familie fijn vinden.
Heh.. kom net van thuis af (even lunch pauze..). Dochterlief was not amused dat de storing daar nog niet was opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-08 21:50
Moeten jullie je modem resetten of komt de verbinding vanzelf weer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 14:37
Flappie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:19:
[...]

Misschien heeft ze ook een firmware upgrade nodig om weer te kunnen communiceren ? :+
...en de vrouw werd geschapen...

Hmmm...misschien is op deze manier ook wel 'de man' ontstaan:

- betere firmware , ongeveer de helft van het geheel, kan alleen moeilijk met 'de oudere firmware' communiceren

On-topic:

Nieuwegein-Zuid doet geloof ik nog steeds nee. Het is wel netjes van XS4ALL dat de melding nu op de voorpagina staat. Ik geloof ook niet dat zij er iets aan kunnen doen, toch vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
EnigmA-X schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:27:
[...]
Het is wel netjes van XS4ALL dat de melding nu op de voorpagina staat.
Zouden ze het forum lezen? ;)
Glacier schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:15:
[...]
Zou je bij XS4ALL kunnen aangeven dat ze dat hadden moeten doen en de volgende keer bij een grote storing een prominente melding op de site moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier met XS4ALL Only, oude Demon klant via BBNed, in Nieuwegein-Centrum (wijkcentrale Ngn-N)

De verbinding heeft gister wel wat staan klapperen, maar is vandaag weer helemaal stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
In omgeving Eindhoven heeft het ook gewoon gewerkt, niks gemerkt van de downtime.

Ben laatst ook eindelijk geupgrade in snelheid .Zit al een jaartje ongeveer bij Xs4all Only en haalde tot vorige week maar 310KB/s max via Newszilla. Nu zit ik tegen de 510 aan. Heb het Lite-abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiohitec
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-09-2020
Nou in Valkenswaard liggen we al sinds gistermorgen 2uur down, Ex Demon klant met een 20 Mit abbo, omgezet naar XS4ALL, we zijn nu de boel aan het resetten en hopen op up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik heb inderdaad het idee dat oude Demon klanten als laatste aan de beurt zijn, kwartier geleden is een KPN DSL zakelijk klant ook weer online gekomen na non-stop offline te zijn geweest sinds vannacht (gisteren overdag overigens ook hele dag down). Enkel de oude Demon klanten zijn momenteel nog offline, wat op een totale downtime van bijna 30 uur (excl. klapperende eerste nacht) neerkomt... (Haarlem en omgeving)

[ Voor 6% gewijzigd door BlackB1rd op 14-05-2008 14:57 ]

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
BlackB1rd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:55:
Ik heb inderdaad het idee dat oude Demon klanten als laatste aan de beurt zijn, kwartier geleden is een KPN DSL zakelijk klant ook weer online gekomen na non-stop offline te zijn geweest sinds vannacht (gisteren overdag overigens ook hele dag down). Enkel de oude Demon klanten zijn momenteel nog offline, wat op een totale downtime van bijna 30 uur neerkomt... (Haarlem en omgeving)
Ik als xs4all only klant (vorige week overgestapt vanaf xs4all van kpn) kan er anders ook nog steeds niet op. Omgeving Leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik snap nog steeds niet wat die routers, switches en die firmware nou te maken hebben met die ATM-nodes?
Ben er wel benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-08 19:09
Hier werkt het ook nog steeds niet...

Zuid Holland, Zoetermeer > Wijk Rokkeveen (19)

argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ariën Clay schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:05:
Ik snap nog steeds niet wat die routers, switches en die firmware nou te maken hebben met die ATM-nodes?
Ben er wel benieuwd naar?
Lijkt beetje tegenstrijdig verhaal. Ene praat over wijkcentrale-routers, de ander over de 3 grote ATM nodes in Amsterdam. Mogelijk beide kapoet? :P

@hieronder, stiekem hoopte ik toch dat het de wijkcentrales waren, mogelijk door nieuwe firmware had ik wat beter kunnen intrainen. Daarentegen, een mass-upgrade zonder 'failsave' backup lijkt me zelfs vanuit KPN beetje 'lariekoek'.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:12:
[...]

Lijkt beetje tegenstrijdig verhaal. Ene praat over wijkcentrale-routers, de ander over de 3 grote ATM nodes in Amsterdam. Mogelijk beide kapoet? :P
Ik vind het hele verhaal dan ook niet echt samenhangend met het verhaal van die nodes, dus ik denk dat dit NIET bepaald de directe oorzaak kan zijn.
En vooral nu ik dit lees:
http://www.nu.nl/news/156...ng_KPN_bijna_voorbij.html zal het dus niet lang meer duren :).

Ik ga meteen naar huis, en hoop dat alles weer netjes werkt.
Wel jammer dat ik mijn pingrequests uit heb gezet. Anders had ik het al snel geweten :P.

[ Voor 53% gewijzigd door AW_Bos op 14-05-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
SinergyX schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:12:
[...]

@hieronder, stiekem hoopte ik toch dat het de wijkcentrales waren, mogelijk door nieuwe firmware had ik wat beter kunnen intrainen. Daarentegen, een mass-upgrade zonder 'failsave' backup lijkt me zelfs vanuit KPN beetje 'lariekoek'.
Volgens Wikipedia wordt het ATM alleen gesproken tussen wijkcentrale en adsl-modem. Dat zou dus betekenen dat de fout inderdaad bij ALLE wijkcentrales ligt. Als ze die inderdaad allemaal af zouden moeten... Zou opzich wel kunnen want de mensen die weer internet hebben... Het lijkt vanaf Amsterdam steeds verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Volgens Wikipedia wordt het ATM alleen gesproken tussen wijkcentrale en adsl-modem. Dat zou dus betekenen dat de fout inderdaad bij ALLE wijkcentrales ligt. Als ze die inderdaad allemaal af zouden moeten... Zou opzich wel kunnen want de mensen die weer internet hebben... Het lijkt vanaf Amsterdam steeds verder te komen.
Maar dat blijft dan erg raar want in mijn "dorp" staat 1 centrale. Ik heb geen internet en iemand die een paar straten verder woont heeft wel itnernet. Ik heb xs4all only, hij heeft xs4all van kpn nog. Blijft een raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Hier in Putten zijn we een stapje verder. DHCP server wordt gecontacteerd (op z'n vlaams). Die DHCP zal het wel lekker druk hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

*O* Hier (Centrale: Naaldwijk) ook weer internet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Ariën Clay schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:13:
[...]

Ik vind het hele verhaal dan ook niet echt samenhangend met het verhaal van die nodes, dus ik denk dat dit NIET bepaald de directe oorzaak kan zijn.
En vooral nu ik dit lees:
http://www.nu.nl/news/156...ng_KPN_bijna_voorbij.html zal het dus niet lang meer duren :).

Ik ga meteen naar huis, en hoop dat alles weer netjes werkt.
Wel jammer dat ik mijn pingrequests uit heb gezet. Anders had ik het al snel geweten :P.
leuk maar dat bericht is vannacht al gepost en ze hebben een spellingsfout eruit gehaald, kortom oude wijn in nieuwe zakken.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Kix@$$ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:28:
Hier in Putten zijn we een stapje verder. DHCP server wordt gecontacteerd (op z'n vlaams). Die DHCP zal het wel lekker druk hebben :P
Alleen de DHCP schiet nog niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 08:22

Murphy

(2B||!2B)?

Heerenveen weer in de lucht *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Oude Demon klanten Haarlem zojuist weer online gekomen :) (met een schijnbeweging om 15:13 van 1 minuut uptime)

Ben blij dat het over is... O-) Of is dat voorbarig ;)

[ Voor 20% gewijzigd door BlackB1rd op 14-05-2008 15:49 ]

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Oude Demon klant in Putten zojuist up!! Woei!

[ Voor 10% gewijzigd door Kix@$$ op 14-05-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Laatst online: 23-06 12:08

Dutch_guy

WYSIWYG

Back online ! (Amsterdam) :) :) :) :) :) :) :) :)

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phenomenon1985 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:05:
Hier werkt het ook nog steeds niet...

Zuid Holland, Zoetermeer > Wijk Rokkeveen (19)

argh
Na een reset van de modem werkt het bij mij wel weer, zelfde wijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwolle wel DSL atm up maar geen DHCP ip adres sinds ik gister rond 19:00 thuis kwam. In ieder geval vanmorgen nog geen verbetering. Ben benieuwd of er verbetering is als ik straks thuis kom. Ben ook oud-demon klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Ik las Amsterdam en dacht, goh laat ik het maar eens proberen: ook ik in Utrecht ben weer terug. :> Eens kijken voor hoelang ;)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
Ex Demon doet het weer in Houten, kon mijn router weer benaderen

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-08 21:50
Mijn ex-Demon in Middelburg is ook weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Update XS4ALL:

* update 16.00 uur

Inmiddels zijn de problemen met Business DSL opgelost. Daarnaast kan de helft van de getroffen XS4ALL Only klanten weer online. KPN technici zijn nu bezig om ook de andere helft van de XS4ALL Only klanten weer van internet te voorzien.

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:53
Te zien aan de drukte hier ineens lijkt het grotendeels opgelost te zijn :P

37,5 uur geen internet gehad!

aha @ hierboven

[ Voor 12% gewijzigd door FouT op 14-05-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

.. and still counting... kan iemand mijn pingrequests ook de weg even wijzen? Mijn XS4ALL verbinding is in zijn totale bestaan 1 uur up, en 30 uur down geweest _/-\o_ Da's een uptimepercentage van 3%. :D Ach ja, 't kan alleen maar beter worden nu ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Elwood Blues op 14-05-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Back online! Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Hier nog steeds down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Elwood Blues schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:13:
.. and still counting... kan iemand mijn pingrequests ook de weg even wijzen? Mijn XS4ALL verbinding is in zijn totale bestaan 1 uur up, en 30 uur down geweest _/-\o_ Da's een uptimepercentage van 3%. :D Ach ja, 't kan alleen maar beter worden nu ;)
En dat wordt het ongetwijfeld ook, want hier hebben we zeer goede ervaringen met XS4ALL-Only. Trouwens was XS4ALL KPN ook altijd rete stabiel!

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Ik heb er alle vertrouwen in hoor :) Hier wordt tenminste iets aan gedaan, bij Orange heb ik maanden met klachten gezeten zonder dat er iets gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
goh blijk ik gewoon bij de helft te horen die nog niet online zijn:P Maarja zal niet lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 27-07 14:01

Luppie

www.msxinfo.net

2 vraagjes:

Moet je je Router rebooten om het weer te laten werken ?
Krijg je weer hetzelfde DHCP adres of weer een nieuwe als je lijn weer up is ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 16:46
zo hier in nijkerk ook weer online...

modem geeft aan dat ie 45 min verbinding heeft :D

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Na 38 uur is mijn xs4all only eindelijk ook weer online.

Valt me toch erg tegen van xs4all / kpn. Mijn tweakdsl lijntje heeft aanzienlijk minder last van storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Cobra_Lup schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:39:
2 vraagjes:

Moet je je Router rebooten om het weer te laten werken ?
Krijg je weer hetzelfde DHCP adres of weer een nieuwe als je lijn weer up is ?
1. Hier niet, hij gaat automatisch weer reconnecten
2. Hier hebben we dezelfde (oude) gekregen. Zal ook aan je provider liggen of je een statisch of dynamisch ip hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
robertobadjo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
zo hier in nijkerk ook weer online...

modem geeft aan dat ie 45 min verbinding heeft :D
Zelfde tijd als hier in Putten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:17

wontcachme

You catch me? No you wont

jhead22 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
Na 38 uur is mijn xs4all only eindelijk ook weer online.

Valt me toch erg tegen van xs4all / kpn. Mijn tweakdsl lijntje heeft aanzienlijk minder last van storingen.
Kan xs4all niks aan doen. Dit is puur een kpn probleem

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste