Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opera Mini op computer

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
Hallo, is het ook mogelijk om opera mini op de computer zelf te draaien? (.jar bestand, .jad bestand).

Aangezien ik straks twee week enkel gprs tot mijn beschikking heb, leek het me wel wat om via opera mini op de computer te surfen wanneer dat nodig mocht zijn, aangezien dat toch veel sneller gaat.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het is java dus het zou moeten kunnen.

Maar qua snelheid zal het wel mee vallen. Je kan ook gewoon via IE 7 of een andere naar een internet pagina gaan die voor mobiel gebruik bedoelt is....

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24

• ZpAz
geforce5_guy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:50:
Het is java dus het zou moeten kunnen.

Maar qua snelheid zal het wel mee vallen. Je kan ook gewoon via IE 7 of een andere naar een internet pagina gaan die voor mobiel gebruik bedoelt is....
Op mijn telefoon is het zeker wel een wereld van verschil als ik via de gewone opara internet of via opera mini. Dus de snelheidswinst zal er zeker wel zijn.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan ook gewoon Opera 9 gebruiken en css, javascript en plugins disabelen. Dan gaat het ook behoorlijk snel. Dit kan vast ook met Firefox en/of IE7.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je kunt ook Windows Mobile tijdelijk installeren als emulator op je pc en daarna Opera Mini installeren. Moet je even zoeken op www.microsoft.com

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

open je gewone opera browser, druk op shift-F11, en hopla ;)

• ZpAz
Die werkt wel, maar dan moet je in een telefoon zeg maar werken welke geemuleerd wordt, is er niet een mogelijkheid om het als 'applicatie' te draaien?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:55:
open je gewone opera browser, druk op shift-F11, en hopla ;)
Dat is small screen rendering technology, in de Beta van mobile kan je gewoon in de 'desktop' looks blijven surfen, maar worden o.a de images e.d wel gecompressed.
Falcon schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:54:
Je kunt ook Windows Mobile tijdelijk installeren als emulator op je pc en daarna Opera Mini installeren. Moet je even zoeken op www.microsoft.com
Ja, maar dan heb je weer het probleem van dat je in een 'telefoon' moet werken.

[ Voor 51% gewijzigd door ZpAz op 13-05-2008 12:59 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
http://my.opera.com/commu.../03/opera-mini-on-your-pc

Hier staat ook een manier: het gaat wel over een emulator, maar hier spreken ze over een resizable emulator, waar je zelf de resolutie voor in kan stellen. Dus nu kun je hem zo groot maken als je wil.

Maar wat is precies je reden? (ik vindt Opera zoiezo snel) Of gebruik je nog een 56k-lijntje? :>

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het gaat er denk ik om dat Opera mini via een proxy van Opera werkt die afbeeldingen en pagina's extra verkleint/comprimeert zodat de totale hoeveelheid data die moet wordt ontvangen afneemt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 18:59

GeekK

Rag Mama Rag

Opera Mini Simulator
This is a live demo of Opera Mini that functions exactly like it would when installed on a handset.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 16:36
Kan je ook niet uit de voeten met een dienst als Skweezer (skweezer.net)? Heb er geen ervaringen mee, maar het idee is eigenlijk hetzelfde.

• ZpAz
TheovdS schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:13:
http://my.opera.com/commu.../03/opera-mini-on-your-pc

Hier staat ook een manier: het gaat wel over een emulator, maar hier spreken ze over een resizable emulator, waar je zelf de resolutie voor in kan stellen. Dus nu kun je hem zo groot maken als je wil.

Maar wat is precies je reden? (ik vindt Opera zoiezo snel) Of gebruik je nog een 56k-lijntje? :>
Wegens verhuizing zal ik 2 week zonder internet zitten, het enige internet wat ik dan heb is mijn abbonement (tmobile pit) via GPRS. Dan kan ik dus mijn telefoon koppelen aan de computer om zo te kunnen internetten (Windows mobile HTC P4350)

Je manier werkt trouwens perfect, bedankt! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door ZpAz op 13-05-2008 22:59 ]

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ZpAz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:51:
[...]

Wegens verhuizing zal ik 2 week zonder internet zitten, het enige internet wat ik dan heb is mijn abbonement (tmobile pit) via GPRS. Dan kan ik dus mijn telefoon koppelen aan de computer om zo te kunnen internetten (Windows mobile HTC P4350)

Je manier werkt trouwens perfect, bedankt! _/-\o_
Alstu: http://java4me.blogspot.c...c-browser-big-screen.html

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Pagina: 1