Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WinXP] Terughalen Temporary Internet Files

Pagina: 1
Acties:

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 07:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een Web Applicatie, om een of andere reden ben ik tijdens deze ontwikkel fase 1 van mijn files "verloren".

Het betrof hier een JavaScript file en het eerste wat ik toen probeerde was om de Browser op Offline werken in te stellen en vervolgens de pagina te bezoeken in zowel Internet Explorer 6, FireFox 2 en Opera. De eerste pagina van het systeem was zichtbaar, maar wanneer ik via de exacte locatie het "vermiste bestand" wilde ophalen leek dit niet te werken.

Het ziet er nu naar uit dat ik deze file kwijt ben, en hoe stom het ook is ik heb er idd geen Back Up van.

Ook op mijn Linux machine kan ik het bestand niet terugvinden via Grep en Find.

Het lijkt erop dat ik het bestand toch verwijderd heb, en het cache inmiddels niet langer beschikt over de betreffende file.

Heeft iemand Windows Utilitys of Linux Commands waarmee ik mijn file alsnog kan achterhalen, dit zou een zeer aangename bijkomstigheid zijn voor mij.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

Ja kan proberen een file recovery tool te draaien, voorbeelden hiervan: Ontrack Easy recovery (zelf heel goede ervaringen mee) of GetDataBack. Dit kan wel lang duren, dus doe het enkel als er echt vele uren in het javascript file zitten, want het is nog niet zeker dat zelfs deze programmas de file kunnen recoveren.

Bekijk ook deze FAQ eens: OM FAQ / Beleid

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 12:01 ]