Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een videofile (zeg een aflevering van South Park) wil laten converteren door Zen Media Explorer, krijg ik de volgende foutmelding:

'Het videobestand komt niet overeen met de afspeelmogelijkheid van de speler. Videoconversie kan de video niet naar een ondersteunde indeling converteren omdat de vereiste codec niet op uw computer is geinstalleerd.'

Deze melding krijg ik zowel op mijn (oude) pc als op mijn (nieuwe) laptop. Om welke codec gaat het hier?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe moeten wij dat weten? Je geeft totaal geen informatie over de file, en toevallig is mijn glazen bol bij de stomerij. Ik stel voor dat je zelf even op onderzoek uitgaat want dit is toch wel vrij basic. Check welke codecs je op de pc hebt staan en kijk even met een programma met wat voor file je hier te maken hebt, bijvoorbeeld.
Wat algemene tips mbt video converteren kun je overigens hier vinden : Video coderen voor je PMD: Tips en trucs; doe er je voordeel mee :)

Edit: Welkom op GoT trouwens :) wellicht is het handig om nog eens de http://gathering.tweakers.net/forum/faq door te nemen om te kijken wat we hier van je verwachten als je een topic opent.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 08-05-2008 21:45 ]

Dit topic is gesloten.