Toon posts:

HD Advies

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk opzoek naar een externe harddisk, minimaal 500 gb aan ruimte.
Mijn vorige is helaas stuk gevallen vandaar. Nu zou ik graag wat advies willen over een harddisk met NAS. Ik heb begrepen dat je dan wireless kan verbinden met je harddisk? Dit zou ik wel erg gemakkelijk vinden aangezien ik de harddisk dan niet meer hoef te verplaatsen en dus ook niet meer kan laten vallen ;)
Ik ben echter niet zo' n ster met computers en dergelijke, dus is zo' n NAS - HD wel aan te raden aan mij of zal ik hier veel problemen mee krijgen aangezien ik niet veel snap hoe ik alles instel enzo en kan ik dus beter een plug en play usb HD aanschaffen?
Alvast bedankt voor jullie advies.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met dit topic door te lezen: [NAS] Het grote NAS Overzicht Topic. Dan kun je daarna zelf verder gaan zoeken naar opties en reviews :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat topic wat doorgebladert maar ik hoef geen advies over welke NAS HD ik moet kopen,
maar of zo' n NAS HD gebruikelijksvriendelijk is voor een computer"noob" zoals ik. Of dat ik beter bij een usb HD kan blijven.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:25

The Third Man

The Third Jellyfish

Als je goed de handleiding volgt is het zeker te doen, als je ook een beetje begrijpt hoe je draadloze netwerk nu in elkaar zit.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit is typisch een geval jezelf inlezen in de materie. Op GoT is genoeg te vinden over NAS systeempjes: [NAS] Het grote NAS Overzicht Topic . Je zou eventueel ook een handleiding van een dergelijk apparaat kunnen downloaden om die eens door te lezen.

Verder is hier gewoon het volgende van toepassing: OM FAQ / Beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.