Vrijdag was dus een wisselend succes. Die herbouwd wagen hield zich prima en we konden goed meekomen met de rest gedurende de training en de kwalificatie. Voor de kwalificatie gaf mijn broer nog aan een trilling te voelen. Alles gecontroleerd, stuurhuis nog even extra vast gezet (zat ietswat speling op) en gaan. De gehele kwalificatie gereden, maar in de uitloopronde van de kwalificatie sloeg het noodlot toe. Trillingen werden erger en erger, totdat ze ineens weg waren... helaas was dat tegelijkertijd met een achterwiel dat voorbij kwam zeilen.
2 afgebroken wielbouten en 2 ontzette wielbouten betekende het einde van de dag.
Gisteren moest de volvo echter weer opnieuw in actie komen voor het behalen van mijn licentie. Het achterwiel was hersteld en de volvo was er helemaal klaar voor.
Twee en een half uur vol knallen in de ochtend, hij had geen krimp gegeven! Dus tijdens de lunch kon mijn broer het niet laten om ook even het cirquit op te gaan...
..wat denk je, twee ronden later kwam hij binnen, radiator lek geslagen.

Op dat moment kon ik hem wel wurgen! Extra radiator lag natuurlijk nog thuis en repareren was er niet meer bij. Gulukkig heb ik mijn licentie verder kunnen halen in een Ibiza diesel
Voor de winter zitten we echter met een dilemma, de volvo loopt momenteel op zijn laatste benen hebben wij het gevoel, dat betekend dus of een grondige rebuild of alle race onderdelen over zetten naar een nieuwe 360.
Beide opties kosten veel geld, en zonder financieele steun van buitenaf zou ik zelf liever dat geld stoppen in
een Porsche 914. Omdat het racen eigenlijk heel veel tijd kost en relatief weinig value for money biedt.
Mijn broer denkt daar echter heel anders over... dus dat wordt nog een mooie discussie