Ik wil graag mijn agp systeem upgraden en aangezien mijn pa niet bereid is 800-1000( of meer natuurlijk
) euro voor een nieuw systeem op te hoesten.
Dit is mijn systeem:
De Medion MD8080 XL
Uitgebreide specificaties:
http://www.hardware.info/...nary_AMD_Athlon_XP_3000/6
Wat er zoal bij mij moet worden verbeterd is de geheugen,voeding en de videokaart.
De eerste 2 lijken me niet echt zo'n grote probleem maar dat laatste wel.
Ik zou graag een hd3850 agp 8x willen kopen maar ik weet niet of hij er in past. Nu vraag je je af waarom deze gast niet ff zen kast open maakt en kijkt en/of meet of het er wel in past e.d.
Nou heel simpel deze computer heeft mijn pa mee naar Iran genomen terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was en ik kam dus helaas niks ermee doen en ik weet zelf helemaal niet veel van computers af.
En aangezien de behuizing een minitower is heb ik zelf ook grote twijfels of hij er in zal passen
En ik dacht dat er misschien mensen zijn die ervaring hebben met de hd3850 in een minitower en beter nog in dezelfde pc als de mijne.
en/of dit gewoon met het blote oog kunnen zien
hier een paar foto's van de binnenkant van de kast:

ps verder advies voor geheugen en voeding is ook zeer welkom
Dit is mijn systeem:
De Medion MD8080 XL
Uitgebreide specificaties:
http://www.hardware.info/...nary_AMD_Athlon_XP_3000/6
Wat er zoal bij mij moet worden verbeterd is de geheugen,voeding en de videokaart.
De eerste 2 lijken me niet echt zo'n grote probleem maar dat laatste wel.
Ik zou graag een hd3850 agp 8x willen kopen maar ik weet niet of hij er in past. Nu vraag je je af waarom deze gast niet ff zen kast open maakt en kijkt en/of meet of het er wel in past e.d.
Nou heel simpel deze computer heeft mijn pa mee naar Iran genomen terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was en ik kam dus helaas niks ermee doen en ik weet zelf helemaal niet veel van computers af.
En aangezien de behuizing een minitower is heb ik zelf ook grote twijfels of hij er in zal passen
En ik dacht dat er misschien mensen zijn die ervaring hebben met de hd3850 in een minitower en beter nog in dezelfde pc als de mijne.
en/of dit gewoon met het blote oog kunnen zien
hier een paar foto's van de binnenkant van de kast:

ps verder advies voor geheugen en voeding is ook zeer welkom