[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 101.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Frenkovic schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:01:

- Na 7 uur spelen zat ik op zo'n 15% (missies only is meestal bij gta ong. 65-70% van de gameplay)
- Het is vrij donker in de stad; in de volle zon is het goed, in de schaduw en vooral het 's avonds moest ik mijn contrast en helderheid af en toe wel even aanpassen.
Heb het bij een vriend gespeeld (hij werkt in een gamewinkel dus had een exemplaar thuis liggen 8)) maar idd, het contrast en helderheid-probleem zag ik ook meteen. Ook na het iets anders instellen vond ik overigens dat de mobiele telefoon van Niko veels te donker was, erg slecht leesbaar (heb daar nog geen oplossing voor gezien, hopelijk wordt dat gepatched ofzo).
[quote[- De auto's hebben zeer realistische fysics. Ik zie dit als een pluspunt, andere willen liever dat super arcade stijltje.[/quote]
Ik vond wel dat de meeste autos een iets te losse suspension hebben, dat je echt zwalkend door de bocht gaat en de auto veels te ver inveert. Natuurlijk ligt dit ook doordat je in het begin ook aardig wat oudere auto's tegenkomt die dat in het echt ook zo hebben, maar ook bij nieuwere modellen vond ik dat zo.
- De besturing is aangepast. Ik weet niet of je de besturing kan veranderen, maar gassen en remmen is met R2, L2 en niet meer met X en [ ]. Lock systeem is even wennen met firefights. Het is wel allemaal goed uitgewerkt, (ook het cover systeem werkt goed) dus puur een kwestie van wennen.
Op de Xbox is het gassen met de rechter trigger, remmen met de linker en handrem met de A-knop (groene knop), zoals in elk racespel (of linker schouderknop werkt ook). Tijdens het lopen is het overigens even wennen wanneer je wil rennen/sprinten, Als je namelijk de A-knop ingedrukt hebt is het lastig om met de rechtertrigger de camera bij te sturen als je dat wil (beiden met de duim bediend, een trigger voor rennen zou wellicht handiger zijn geweest in zo'n geval).
De lijst is denk ik onuitputtelijk, maar het belangrijkste is natuurlijk ook om hier zelf allemaal achter te komen als je 'm in je console propt. Als er vragen zijn of what-so-ever zal ik proberen om ze te kunnen beantwoorden. Ook al denk ik dat google, gamefaqs en de vorige topics alles wel zo'n beetje kunnen beantwoorden.
Het beste kan je idd het gewoon ervaren, ik denk niet dat het spel vaak teruggebracht zal worden doordat de klant ontevreden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52
Ik vraag me ook sterk af of ik hem moet kopen voor mijn PS3. Ik heb GTA3 voor de PS2 gekocht en een dag later in disgust doorverkocht omdat het aiming systeem erg slecht was en de framerate om te janken was. Vice City en SA heb ik daarna wel met veel plezier op de PC gespeeld.

De framerate zal wel goed zijn nu, maar hoe is het aimen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Dr. Strangelove schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:09:
Ik vraag me ook sterk af of ik hem moet kopen voor mijn PS3. Ik heb GTA3 voor de PS2 gekocht en een dag later in disgust doorverkocht omdat het aiming systeem erg slecht was en de framerate om te janken was. Vice City en SA heb ik daarna wel met veel plezier op de PC gespeeld.

De framerate zal wel goed zijn nu, maar hoe is het aimen?
Het is en blijft een console spel. Had wel begrepen dat het wel iets beter was (tenminste wat ik heb opgemaakt uit de diverse reviews), maar het zal nooit een muis + keyboard evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Een aantal posts terug zag ik iemand die de game al wou passeren omdat het richtsysteem lijkt op dat van Uncharted, maar dat is niet echt waar.
Het is meer een mix tussen Uncharted (third person shooter) en het targeting systeem van de vorige GTA's.
Je zoekt wel dekking zoals in Uncharted, en dan lockt hij zelf op je targets waarna je met de rechter analoge stick bij kan sturen richting een headshot/ledematen.

Zo begrijp ik het iig, heb de game nog niet gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
Heb vanavond twee uurtjes gespeeld en gister ook twee uurtjes. Verder nog geen tijd gehad ivm. sportactiviteiten dit weekend. Maar wat ik tot nu toe gespeeld heb heeft de aankoop 100% gerechtvaardigd. (Heb mijn pre-order gister kunnen ophalen bij een lokale kleine gamestore.) Ik ben zowiezo fan van het genre, Saints Row en Crackdown zijn 2 van mijn favoriete spellen op de 360. GTA4 is wel anders dan ik verwacht had, zeker niet minder, wel anders. De hele setting is veel serieuzer. Vice City was de laatste GTA die gedaan heb en die was heel erg "over the top", deze helemaal niet. De IGN review (enige die ik gelezen heb en pas na de aankoop) slaat de spijker op zn kop wat mij betreft.
Ik had geen filmpjes vantevoren gezien, alleen wat screenshots, dus wist ook niet precies wat te verwachten. Morgenavond weer verder spelen en woensdag en donderdag zowiezo de hele dag... :)

spoiler:
Oh ja, ik kan iedereen afraden om proberen de bruggen over te steken als ze geblokkeerd zijn in het begin van het spel. :) De cops die de bruggen bewaken waarschuwen je en als je iets te lang blijft staan je meteen 5 sterren en probeer dan nog maar eens weg te komen...

P.S. Mn gamertag staat onder mijn berichten mocht je (vanaf dinsdag) willen multiplayeren... Mijn friendslist is nog niet zo groot.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:54
PunisherADF schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:00:
Ik zag lijstje van winkels die GTA4 te koop heb (http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/)
Alleen las ik in Deel 3 dat er enkele mediamarkten zijn die om 24.00 open gaan. Weet iemand ook welke dit zijn ?? Ik kan het namelijk niet meer vinden.
Ik weet alleen Bergen op Zoom en Eindhoven, maar als je het wil weten voor de winkel bij jou in de buurt moet je ff bellen / langsgaan

[ Voor 1% gewijzigd door arjen9551 op 28-04-2008 09:24 . Reden: wat missende woorden ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
over de mensen die kritiek op de 10en hebben:

allereerst: een 10 staat niet voor perfect, aangezien dat niet bestaad.
2: glitches en technische dingen als framedrops, late drop-ins van autos etc. is allemaal onverhelpbaar, en niet te verhelpen tenzij je wilt dat dat tenkoste gaat van het spel zelf (en dat wilt niemand).
zelfde verhaal met grafics, ik zie liever de gigjes en de moeite naar de gameplay gaan

zelf heb ik het spel niet gespeeld, maar ik denk dat een 10 bést wel een mogelijk zou kunnen zijn voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:32:
[...]

Ik weet alleen Bergen op Zoom en Eindhoven, maar als je het wil de winkel bij jou in de buurt moet je ff bellen / langsgaan
of de folder downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

GTA is de 9-10 waard! Het zet een nieuwe standaard ik zie de gasten die SR2 maken nu al kijken naar de hype for GTA IV en vooral de kwaliteit van de game! De lat wordt niet ietsje hoger gelegt, nee gelijk een stuk hoger!

Hell als je een date bijvoorbeeld hebt dat zal de date het opvallen dat je de auto gewassen hebt. WTF, een NPC die ziet dat je de auto van de voren gewassen hebt! Hoe bepaalde karakters ( Little Jacob (rasta man!) ) reageren als je hun favourite zender opzet en.. het zijn details maar damn! Als je de gun in de hand houdt in het arme gedeelte kijkt niemand op maar stel je voor dat je dat zou doen waar de middelklas en de rijkere mensen zijn...vergeet het dat valt op hoor!

En natuurlijk de politie ontlopen! Of eruit rijden..gewoon rechtdoor over de weg krossen helpt misschien tegen een 1 ster maar op 2 sterren wordt het al meer werk. Er is gewoon zo veel werk gespendeert aan het goed krijgen van de details! Oh en de eerste keer dat je hoog op een kraan/dak staat en rondkijkt. Wow!

Laadtijden voor de PS3? Ongeveer.. 3 seconden bij de tussenfilmpjes voor de missies. Ongeveer een minuut voor het laden van het spel!

Ben het met estorino eens, het is anders dan de GTA's hiervoor! Het is serieuzer zonder dat het saai en "werk" wordtl De missies zijn ook beter dan eerst! Het feit dat je nu uit kan gaan met de personen die je tijdens missies leert kennen! In vorige delen deed je missies om toegang tot andere gebieden te krijgen en wapenshops enzovoort! Nu is dat wel hetzelfde deels maar er komt meer bij kijken!

Oh en ja de missie herstarten optie is god! Het blijft GTA! Oh trouwens voor de burnout fans ;) je kan burnouts maken *pop* en dan op de kapotte banden rijden!

[ Voor 19% gewijzigd door swampy op 28-04-2008 00:04 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

swampy schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:56:

Laadtijden voor de PS3? Ongeveer.. 3 seconden bij de tussenfilmpjes voor de missies. Ongeveer een minuut voor het laden van het spel!
3 seconden?

Dat klinkt goed, ik vraag me af wat dat op de X360 is, iemand zei hier 20 Seconden, dat lijkt me echt TE Lang..

Want ik heb een filmpje gezien van IGN/Gamespy (weet niet zeker) en daar zat er ook iets van 4sec tussen. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Er zit volgens mij enorm verschil tussen xboxen met HD en zonder.
Met HD worden de spullen gecached (dus vreselijk snellere loading times).

Ik kan met mijn (geen hd) xbox in het begin gewoon naar het linker eiland racen.
Het spel laad niet snel genoeg dus ik krijg geen politie achter me aan :)
Textures vallen weg (+ geen wegen , bomen , autos , mensen , etc).

Ik ga dus binnenkort even een HD aanschaffen (wel 2de hands want die dingen zijn VEEEEEELste duur)

[ Voor 54% gewijzigd door GekkeR op 28-04-2008 00:37 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Mensen die nog een nachtelijke opening zoeken bij hun in de buurt, kijk even bij Game Mania (zit in Den Haag, Eindhoven, Haarlem, Leeuwarden, Leiden en Roosendaal), je moet alleen wel gereserveerd hebben in de winkel als je 'm die nacht mee wil krijgen. Na het maken van mijn reservering in Den Haag kreeg ik ook nog een poster mee, op de ene kant de cover van de game in postervorm en aan de andere kant deze dame. Needless to say ben ik benieuwd naar het spel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

W1ckeD schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:03:
[...]

3 seconden?

Dat klinkt goed, ik vraag me af wat dat op de X360 is, iemand zei hier 20 Seconden, dat lijkt me echt TE Lang..

Want ik heb een filmpje gezien van IGN/Gamespy (weet niet zeker) en daar zat er ook iets van 4sec tussen. :)
Eerste keer dat je het start installeert het zich (op de PS3 dan he) en op de Xbox360 zal het zichzelf in de cache gaan zetten. Elke keer dat je later de game opstart zal hij altijd even een tijdje bezig zijn. Bij de PS3 ben je.. 60 seconden kwijt. waarschijnlijk laad hij dat een shitload aan spul in het geheugen!

Net zoals Burnout Paradise zit je daarna gewoon gelijk in een wereld zonder al te veel "laad" gedoe!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook een poster!

ik ga morgen wel ff vragen wat ze met dat kartonnen bord in de music store gaan doen :)

de review van GameZ.nl is inmiddels ook online (ik wist het al, van een redactielid had ik gehoord dat hij maandag online zou komen) en het bevestigd alleen maar het feit dat rockstar strickte eisen stelde aan de reviews over wanneer ze online mochten (om 00:00 is hij namelijk online gegaan)\

http://www.gamez.nl/web/P...506&ff=883105&forum=65117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik ben ook helemaal overtuigd! Ik ga GTA4 halen!
Maar ik heb nog een vraagje waarvan ik het antwoord niet kon vinden tussen alle stortvloeden aan info:
Is het mogelijk om met de metro te gaan en in de attracties op de kermis te gaan? Metro lijkt me echt cool :)
Ik heb hem nu besteld bij GCshop.nl afgelopen donderdag, waardoor ik hem dus dinsdag nog niet krijg. Is het nuttig om morgen in de stad ergens nog iets te reserveren of denken jullie dat het allemaal al volgereserveerd is? Of kan ik beter dinsdag vroeg opstaan?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
De review van Gamer.nl stond om 18:00 al online, betere review imo dan die van gamez.nl...
Leuk om te lezen wekt wel veel zin in de game op eigenlijk, een 10 btw....

Gamer.nl GTAIV review op Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

De achtbaan is confirmed dat je erin kan, de rest weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik merk hier aan veel mensen dat ze denken dat het dinsdag echt een stormloop gaat worden!
(of kunnen jullie gewoon níet wachten tot je die game in je klauwen hebt en wil je em zo snel mogelijk hebben ;))
dat gaat volgens mij echt meevallen.. met Assassin's Creed dacht ook iedereen dat het een gekkenhuis zou worden maar dat bleek achteraf mee te vallen
ik verwacht dat je GTA IV gewoon op je gemakje mee kan nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:36:
ik merk hier aan veel mensen dat ze denken dat het dinsdag echt een stormloop gaat worden!
(of kunnen jullie gewoon níet wachten tot je die game in je klauwen hebt en wil je em zo snel mogelijk hebben ;))
dat gaat volgens mij echt meevallen.. met Assassin's Creed dacht ook iedereen dat het een gekkenhuis zou worden maar dat bleek achteraf mee te vallen
ik verwacht dat je GTA IV gewoon op je gemakje mee kan nemen :)
De Assassin's Creed-hype heb ik niet echt meegemaakt maartoch ga ik een paar uitspraken doen, gehehe.

Menig gameshop gaat om 12 uur snachts open en elk exemplaar van de eerste levering is al volledig gepreordered (vriend van mij kon geen winkel meer vinden waar hij nog kon pre-orderen in Leiden). Bovendien is GTA een bestaande franchise, met veel credits en populariteit onder een gigantisch grote doelgroep. Aan de hand daarvan denk ik onder andere dat GTA wel iets meer gaat scoren dan Assassin's.

Niet dat ik mij zorgen hoef te maken aangezien ik een pre-order heb lopen en deze aankomende nacht (maandag-dinsdagnacht) ga ophalen. Mijn credits voor Rockstar, hoe ze de gameplay zo geheim hebben kunnen houden totop dat de game verscheept werd naar leveranciers en de pers.

Nu de dag nadert begint het bloed toch wel ietsjes sneller te stromen... ookal heb ik het hele weekend gezellig buiten heb doorgebracht in het park, op het terras met vrienden, veel afleiding. Nu het weekend over is verheug ik me meer dan ooit. Bizar hoe je je zo sterk kan verheugen op een spelletje (als ik het even relativeer). Bovendien ook erg gezellig want veel vrienden van me wilde dinsdagavond langskomen om een biertje te doen en GTA te checken, lama komen nu dus! :)

Aangezien ik de hele maandag weg ben en de game in de avond/nacht ga ophalen wens ik iedereen alvast heel veel plezier met GTA. Wanneer we em allemaal kunnen gaan spelen hoeven we niet meer te praten over de hype en dergelijke, kunnen we eindelijk inhoudelijk discussieren.

[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 28-04-2008 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
hesr schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:11:
Ik ben ook helemaal overtuigd! Ik ga GTA4 halen!
Maar ik heb nog een vraagje waarvan ik het antwoord niet kon vinden tussen alle stortvloeden aan info:
Is het mogelijk om met de metro te gaan en in de attracties op de kermis te gaan? Metro lijkt me echt cool :)
Ik heb hem nu besteld bij GCshop.nl afgelopen donderdag, waardoor ik hem dus dinsdag nog niet krijg. Is het nuttig om morgen in de stad ergens nog iets te reserveren of denken jullie dat het allemaal al volgereserveerd is? Of kan ik beter dinsdag vroeg opstaan?
met de metro kan je ook mee, alleen plaatst de camera zich zelf op het dak,wat je dan kan ronddraaien.
wat ook werd beweerd, maar ik nog niet gezien hebt is, dat als je met een gun op straat liep , de mensen automatisch de politie zouden bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kreeg ook net een niewsbrief van Videoland waarin staatdat ze GTA IV vanaf dinsdag gaan verkopen voor 49,95. Er staat ook bij dat het niet voor alle vestigingen geldt. Ik ga toch dinsdag maar is even langs, wil hem ook best voor m'n PS3 eigenlijk voor die prijs. Eerlijk is eerlijk, sommige games moet je kopen. Dit is zo'n moment waarop ik me toch wel een beetje schaam dat ik 'm geleecht heb voor de Xbox. Daarom ga ik het goedmaken en 'm kopen ;) .

Trouwens, zodra je het 2e eiland hebt vrijgespeeld, moet je ff naar het midden gaan je weet wel Times Square, maar in de game heet het uiteraard anders. Daar zit een comedy club waar dus die Engelse komiek speelt die een gastrol in de game zou krijgen. Is een stand up comedian, ik heb nu 2 sketches van 'm gezien en het is wederom hilarisch :+ . Je weet trouwens echt niet wat je meemaakt als je midden op Times Square rondloopt in je Armani pakkie :9 . Je waant je er echt, alles leeft zo mooi. Ik heb er gewoon een uurtje rondgelopen, en ik viel van de ene verbazing in de andere. Ook de billboards moet je checken, hebben allemaal betrekking op eerdere grotere missies die je hebt uitgevoerd. Pff ik heb er nu al ruim 20 uur opzitten, en ben pas op 23% 8)7 . Zoveel dingen te doen!!.

Nee, deze game is nu al GOTY voor mij, kan gewoon simpelweg niet anders. Wat er ook nog gaat komen dit jaar ( Maffia 2, GOW2 enz ).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Ik sprak gister mijn schoonvader, die is postbode hier in Vlissingen. Naast de staking is er ook een staking bij het sorteercentrum in Rotterdam. Dat heeft als gevolg dat post voor zuid-west Nederland later die dag, danwel woensdag, pas bezorgt kan worden. Je begrijpt dat hoe verder weg je in de regio zit, des te minder kans dat er uberhaupt bezorgt wordt die dag. Postbodes blijven natuurlijk ook niet de hele dag duimen draaien totdat de vrachtwagens uit Rotterdam arriveren.

Maar goed, ik reserveer hem altijd bij de Dynabyte, dus heb er gelukkig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heh, komt gta4 morgen uit, begeefd mijn xbox het :( ach hoef ik me niet druk te maken of ik een kopie kan bemachtigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmmm khad dit topic beter niet door kunnen kijken, door al die verhalen (van leechers die het al spelen :P) krijg ik er extra zin in. Kheb het spel 1,5 week terug besteld bij dynabyte... Ik hoop dattie vandaag verstuurd wordt, probleem is wel dat ik en m'n vrouw morgen beide werken... kan dus geen pakketjes in ontvangst nemen :( Aaan de andere kant denk ik dattie pas dinsdag verstuurd gaat worden.... wordt er woensdag eigenljk wel post bezorgt?

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 28-04-2008 09:31 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een van de gelukkige bezitters van een origineel 360 exemplaar mij vertellen of de game alleen op 60hz draait of dat ie ook op 50hz kan? Anders kan mijn brakke TV er niets mee en moet ik noodgedwongen op de HD ready beamer gamen. En dat moet toch vermeden worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 07:21:
nee heh, komt gta4 morgen uit, begeefd mijn xbox het :( ach hoef ik me niet druk te maken of ik een kopie kan bemachtigen :P
OOOOWWW!!! Dat is pas timing! Mijn 360 begaf het net voor de kerstvakantie... Ook fijn. Ga je nu een PS3 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:12:
Kan een van de gelukkige bezitters van een origineel 360 exemplaar mij vertellen of de game alleen op 60hz draait of dat ie ook op 50hz kan? Anders kan mijn brakke TV er niets mee en moet ik noodgedwongen op de HD ready beamer gamen. En dat moet toch vermeden worden... :)
Draait ook prima op 50hz. Mijn tv hield opeens op met ondersteunen van Pal-60 (trillingen en scramble in beeld) dus toen maar geprobeerd op 50hz en GTA draaide prima :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:19:
[...]

Draait ook prima op 50hz. Mijn tv hield opeens op met ondersteunen van Pal-60 (trillingen en scramble in beeld) dus toen maar geprobeerd op 50hz en GTA draaide prima :)
Yup, mijn tv weigert ook ineens 60hz.... Maar goed dat ik het weet, dan kan ik dus ook gewoon in de woonkamer gamen. Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Slecht nieuws voor de mensen die een pre-order hebben bij gcshop.nl. Ze krijgen niet genoeg om alle pre-orders uit te leveren. Dus ik mag vanavond ook naar een idnight launch toe :P

Wat meer ontopic, ik heb gister de review van GT.COM gekeken......Ik krijg nu wel spijt dat ik geen pre-order heb geplaatst. Man, wat zag dat er goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:43
Kan iemand mij vertellen of er voor de besturing van auto's ook een analoge controle mogelijk is, dus vloeiend van geen gas tot volgas / remmen? Werkt dit met op de PS3 met de R2 / L2 analoog? En de xbox 360 met de "triggers" RT/LT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:09:
Aaan de andere kant denk ik dattie pas dinsdag verstuurd gaat worden.... wordt er woensdag eingeljk wel post bezorgt?
Het lijkt me dat ie maandag wordt verzonden, anders krijg je hem pas vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 13:31
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:26:
Kan iemand mij vertellen of er voor de besturing van auto's ook een analoge controle mogelijk is, dus vloeiend van geen gas tot volgas / remmen? Werkt dit met op de PS3 met de R2 / L2 analoog? En de xbox 360 met de "triggers" RT/LT ?
Heb de PS3 versie niet gespeeld, maar op de 360 versie kan dit idd. Het lijkt mij dat de PS3 dit ook ondersteund.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:27:
[...]

Het lijkt me dat ie maandag wordt verzonden, anders krijg je hem pas vrijdag.
hehe nahja heb vandaag nog geen tracking code gehad van dynabyte, maar sowiezo ben ik morgen niet thuis... de kans is dus idd erg groot dat ik tot vrijdag moet wachten :/

misschien niet zo slim geweest om hem te pre-orderen bij dynabyte... had toen niet rekening gehouden met de komende feestdagen... en nu zie ik dattie los ook nog eens voor 50 euro verkocht wordt dus die 58 van de pre-order is ineens niet meer zo geodkoop en prolly moek er nog langer op wachten ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:09:
Hmmm khad dit topic beter niet door kunnen kijken, door al die verhalen (van leechers die het al spelen :P) krijg ik er extra zin in. Kheb het spel 1,5 week terug besteld bij dynabyte... Ik hoop dattie vandaag verstuurd wordt, probleem is wel dat ik en m'n vrouw morgen beide werken... kan dus geen pakketjes in ontvangst nemen :( Aaan de andere kant denk ik dattie pas dinsdag verstuurd gaat worden.... wordt er woensdag eigenljk wel post bezorgt?
menig spel past gewoon door de brievenbus dus daar hoef je geen handtekening voor te zetten (iig niet als je via Wehkamp besteld dus denk ik dat het niet anders zal zijn bij jou)
echter als je het pakket van 100 €uro hebt besteld gaat dat niet passen door je brievenbus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Harmsen schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:32:
[...]
Heb de PS3 versie niet gespeeld, maar op de 360 versie kan dit idd. Het lijkt mij dat de PS3 dit ook ondersteund.
Ik zou het graag ook van de PS3 willen weten. Ben nog aan het afwegen of het een PS3 of xbox 360 versie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:32:
[...]

Iedereen lijkt in paniek te zijn voor een eventuele uitverkoop, is dat echt een reeel gevaar? Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een PC spel, er ligt altijd wel een exemplaar in de winkel. Ik dacht ik ga dinsdag de stad in en koop GTA + een Xbox (bundels zijn al uitverkocht op sites). Moet ik me zorgen maken? Volgende week was nou precies één van de rustigste weken voor mij |:(
Het kan :)

Een vriend van mij werkt bij de Intertoys, en zijn vestiging krijgt er 30 binnen voor de 360. Die heeft hij al lang en breed gereserveerd staan. Hij heeft er echt veel te weinig binnen, wel vol besteld natuurlijk.

De Videoland hetzelfde verhaal. Het enige verschil met de Wii of 360 launch, is dat de winkels volgende week wel weer bevooraad zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:26:
Gas geven en remmen gaat idd met R2 /L2 op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dit is niet wat hij bedoeld hoor, hij bedoeld als je hem half indrukt geef je dan een beetje gas, en rem je dan een beetje. Op de xbox is dit zo, maar of dit op de PS3 ook zo is weet ik niet. Wel vreemd dat je dit als enige overweging hebt tussen de ps3 en de xbox btw ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat dit wel het geval is en dat het zelfs vereist is om normaal te kunnen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Analoog gas geven/remmen zat al in San Andreas geloof ik, dus no worries mate.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Donnie schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:39:
Wel vreemd dat je dit als enige overweging hebt tussen de ps3 en de xbox btw ;)
Is niet mijn enige overweging.

360 pluspunten
Downloadable content (ik vind het bijzonder vreemd dat deze voorafgaand aan de launch niet geheel bekend is, hiermee zou microsoft toch een hoop extra kopers kunnen trekken?)
controller - vind ik persoonlijk fijner dan de ps3 controller

PS3 pluspunten
iets betere graphics volgens de reviews (maar kan de verschillen zelf niet constateren in de vergelijkende fimpjes)
stillere console

EDIT: kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.

[ Voor 8% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 28-04-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Controller is idd stukken beter vind ik persoonlijk. Ook zijn de graphics op de XBOX mooier vind ik persoonlijk, veel vergelijkings filmpjes kun je hiervoor ook bekijken op gametrailers.com

Bij assassins creed kon je ook heel erg duidelijk verschil zien, in het voordeel van de xbox, en nee ik ben geen fanboy ofzo ;)

[ Voor 200% gewijzigd door Donnie op 28-04-2008 10:06 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Als het nog geen 13 april was misschien ;)
Edit: oh, wat een smerige edit :P

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 28-04-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:33:
[...]
misschien niet zo slim geweest om hem te pre-orderen bij dynabyte... had toen niet rekening gehouden met de komende feestdagen... en nu zie ik dattie los ook nog eens voor 50 euro verkocht wordt dus die 58 van de pre-order is ineens niet meer zo geodkoop en prolly moek er nog langer op wachten ook :P
Ik zit in hetzelfde schuitje en hier is het nog erger, zowel de PS3 als de 360 versie worden bij de Zoetermeerse MM voor 44 EUR verkocht. Dat is dus even 15 EUR verschil met Dynabyte. Ik heb echter mijn bestelling bij Dynabyte gedaan omdat zij bij een eerdere pre-order een dagje eerder waren, dus ik heb daar het gevoel dat het wel goed zit. Ze zullen daar ook wel rekening gehouden hebben met de moeilijke dagen daarna, want de mensen vergeten het niet zo snel als ze pas na hemelsvaart konden spelen en tegen een hogere prijs voor volgende pre-orders. Overigens, bij de vorige pre-order kreeg ik ook geen bericht, totdat hij in een envelop door de brievenbus geschoven werd, dus ik zou niet in de stress raken als je vandaag geen tracking nummer ontvangt of zo.

Alleen wel balen van de MM met die lage prijzen en dat bedrijf kennende gaat het ook niet om 10 exemplaren, maar gelijk een palet vol met die dingen, zodat je ook niet bang hoeft te zijn er naast te grijpen...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld met wat Gamestores in de omgeving rotterdam.
Mediamarkt Rotterdam centrum heeft geen midnight sale en E-plaza zuidplein krijgt meer exemplaren binnen dan die gereserveerd zijn dus dat word vroeg opstaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:16:
[...]

Alleen wel balen van de MM met die lage prijzen en dat bedrijf kennende gaat het ook niet om 10 exemplaren, maar gelijk een palet vol met die dingen, zodat je ook niet bang hoeft te zijn er naast te grijpen...
Laten we het hopen, ik sta morgen om half 10 bij de media markt in M.aastricht

Heb de achievements eens bekeken, je kunt er echt zoveel dingen doen volgens mij, darten en wee tik wat allemaal, gelukkig heb ik morgen (en de rest van de week) vrij! 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 14:38
Heeft iemand al ergens de PS3 + GTA 4 bundels te koop gezien (reclame folder, aankondiging in de winkel zelf) in een winkel? En dan bedoel ik niet de online winkels.

[ Voor 17% gewijzigd door rvrbtcpt op 28-04-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 12-09 21:56
volgens de sites van bartsmit en dixons is het spel "al uit"
Bijv hiero: http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
zou dit leuk kunnen helpen in de winkel vanmiddag? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk, de comics van CAD.

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20080428.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
rubbieus schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:27:
volgens de sites van bartsmit en dixons is het spel "al uit"
Bijv hiero: http://www.bartsmit.com/shop/index.php?menuID=1
zou dit leuk kunnen helpen in de winkel vanmiddag? :o :+
Als je even verder klikt: Wordt 29 april verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in mn mailbox: De onderstaande bestelling of bestellingen zijn verzonden en worden spoedig door TNT Post
geleverd op het door u opgegeven aflever adres.
Preorders gaan dus vandaag de deur uit, zodat je ze morgen hebt:D (bij 12game.com iig) Dus zorg dat je thuis bent morgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Laatst online: 12-09 21:56
ja, maar als je dit uitprint en aan zo'n bartsmit gastje laat zien?
en bij de dixons site stond leverbaar uit voorraad dacht ik... kan je misschien ook zo'n onwetend iemand mee ompraten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Roermond, 800 stuks voor de PS3 en 800 stuks voor de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:39:
MM Roermond, 800 stuks voor de PS3 en 800 stuks voor de Xbox360.
En geen PS3 + GTA 4 bundels?
Of zullen deze pas later in de winkel komen te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Duuvel schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:26:
Heb de achievements eens bekeken, je kunt er echt zoveel dingen doen volgens mij, darten en wee tik wat allemaal, gelukkig heb ik morgen (en de rest van de week) vrij! 8)
linkje naar dat overzicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Misschien dat iemand het zich nog afvroeg, GTA 4 schijnt helemaal region locked te zijn:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=187763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:49:
Misschien dat iemand het zich nog afvroeg, GTA 4 schijnt helemaal region locked te zijn:

:?

Ik heb een region free versie gekocht via eBay. Neem aan dat dat wel gewoon gaat lukken dan? Anders ga ik hem annuleren en haal ik hem alsnog bij de MM ofzo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Net belde mijn vriendin op vanuit de ToysRus, ze had naar GTAIV gevraagd aan de verkoopster en nee die werd vandaag nog niet verkocht. Oh wat raar zei mijn vriendin ik heb toch al van wat winkels gehoord die hem al verkocht hebben (bron GOT ;)). Mijn vriendin had iemand nog nooit zo snel naar een telefoon zien rennen om rond te gaan bellen! Zelf de mensen in de winkels worden nu al gek! :P

Maar deze jongen heeft dus nog geen GTAIV... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:49:
Dat is niet erg stimuleren voor het importeren van de game (wat waarschijnlijk de bedoeling is.) Gelukkig dat ze bij gamehubs gewoon PAL versie's van de game hebben. Dus gelukkig is er in mijn geval geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:42:
[...]

Bij de Gamemania in Belgie zijn die er al wel. Heb daar pakweg 2 weken geleden een gereserveerd en vannacht ophalen:)

Al gekeken bij Gamemania in NL toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:42:
[...]

Dat weet ik niet, maar dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
kickje ivm stortvloed aan levering...

Kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:26:
Heeft iemand al ergens de PS3 + GTA 4 bundels te koop gezien (reclame folder, aankondiging in de winkel zelf) in een winkel? En dan bedoel ik niet de online winkels.
http://toysrus.nl/Welkom/GTA4%20PS3%20aanbieding.aspx

PS3 + GTA IV + GT5 = € 399

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:46:
[...]

linkje naar dat overzicht? :)
Achievement lijst GTA IV

Alstublieft :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Dennahz schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:51:
[...]

:?

Ik heb een region free versie gekocht via eBay. Neem aan dat dat wel gewoon gaat lukken dan? Anders ga ik hem annuleren en haal ik hem alsnog bij de MM ofzo.
Ik zou niet weten welke versie dat voor de 360 _kan_ zijn, ook Playasia geeft aan dat de Amerikaanse op US regio (en de Japanse op die bijbehorende regio) is gelocked:

http://www.play-asia.com/...t+Auto+IV%22-70-1veu.html
So, no import for you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo, nog maar even wachten. hier is geen midnight launch maar ik zou toch niet kunnen spelen, me broer moet morgen werken (ahhh, arm manneke) en ik mag zijn xbox niet van zen kamer halen (waarom is de mijne dood)

ik kan echt niet meer wachten, ik ga denk maar wat CoD 4 spelen, daarna misschien nog wat saints row (ff codes opzoeken voor oneindig ammo enzo :p)

's avonds nog ff i robot kijken en dan vroeg het bedje in.

owja, en de openingstijd van de musicstore achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:

Kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.
De PS3 kan hem alleen upscalen, native draait hij (net zoals bijna alle PS3 en 360 games) in 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:

Wat maakt het uit? Op meer dan 1,5 meter afstand zie je het verschil toch niet tussen 720p en 1080p.
(en kom nou niet aan met "dat zie ik wel", want dat is fysiek niet mogelijk)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 28-04-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:07
nog niemand die vandaag al een exemplaar heeft kunnen oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:33
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:58:

owja, en de openingstijd van de musicstore achterhalen
waarschijnlijk zijn ze om 10 uu ropen dat is hier bij mij dan iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik neem aan dat Intertoys me na de middag belt. Als ik om 15:00 nog niets gehoord heb, ga ik zelf even bellen : )

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

buddow schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:05:
nog niemand die vandaag al een exemplaar heeft kunnen oppikken?
ik ga het zometeen proberen. winkels in de meeste steden gaan pas open om 12/13.00 he op maandag ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
johnnyv.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:05:
[...]
Wat maakt het uit? Op meer dan 1,5 meter afstand zie je het verschil toch niet tussen 720p en 1080p.
(en kom nou niet aan met "dat zie ik wel", want dat is fysiek niet mogelijk)
Dit vind ik onzin. Ik heb een 46 inch full HD LCD, natuurlijk zie je het verschil tussen 720p en 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt de PS3 versie trouwens rumble, en komen hier EINDELIJK die DS3 controllers in die ps3 GTA pack te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:15

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Zijn er ook vuilniswagens, die dan het vuilnis ophalen?

En zijn er ook bijvoorbeeld ratten, die op troep af komen?

Zou wel leuk zijn voor het detail.

[ Voor 56% gewijzigd door Splinter Cell op 28-04-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:11:
[...]
Dit vind ik onzin. Ik heb een 46 inch full HD LCD, natuurlijk zie je het verschil tussen 720p en 1080p.
Heb je wel gelijk, maar slechts 0,5% van de markt heeft dat formaat en full-hd dus om dat nou erg te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:13:
Ondersteunt de PS3 versie trouwens rumble, en komen hier EINDELIJK die DS3 controllers in die ps3 GTA pack te zitten?
Ja hij ondersteund de DS3. En nee ze zitten niet in de GTA packs op dit moment.
Importeren kan uiteraard wel voor zo een 38 euro heb je er eentje met 2 weken in huis.

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-04-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
sjekneck schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:15:
[...]

Heb je wel gelijk, maar slechts 0,5% van de markt heeft dat formaat en full-hd dus om dat nou erg te vinden :P
Ik merk het anders ook op een 40" FullHD scherm. Het is zelfs te merken dat bijvoorbeeld GT5-Prologue niet eens echt 1080p is.
[/offtopic]

Voor de mensen in Eindhoven:
Replay heeft vanavond een midnight sale, en heeft nog een aantal niet gereserveerde exemplaren over volgens hun site. Je kunt denk ik het beste even bellen of ze nog een aantal exemplaren over hebben en meteen reserveren :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:33

pjvandesande

GC.Collect(head);

Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:09:
[...]

ik ga het zometeen proberen. winkels in de meeste steden gaan pas open om 12/13.00 he op maandag ;)
Ik ben benieuwd hoeveel winkels de gok nu wel wagen. De winkel waar ik een preorder heb gedaan heeft ze al vanaf donderdag liggen maar houd zich keurig aan de release date en wil geen dag eerder leveren.

[ Voor 38% gewijzigd door pjvandesande op 28-04-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:11:
[...]
Dit is een andere discussie maar het antwoord is Ja en Nee, het verschil is te zien bij een afstand tot ongeveer 2 meter. Bij afstanden groter dan dat kunnen je ogen het verschil in kwaliteit bij deze resolutie's niet onderscheiden.

Dus als je binnen 2 meter van je scherm zit zit je goed met je 46" Full HD schermpje.
Overigens spelen beide nogsteeds alleen spellen af van 720p dus maakt het nogsteeds niets uit.

Nog een andere vraag, is het inmiddels al bekend of je nou een huis/gebouw kan kopen.
De vraag is volgens mij wel eens gesteld maar er zijn nog geen echte bevestigingen of goed onderbouden antwoorden gegeven.

Ik weet dat het in VC en SA mogelijk was, echter betekend dat natuurlijk niet dat dat in IV ook mogelijk gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:19:
[...]

Ik merk het anders ook op een 40" FullHD scherm. Het is zelfs te merken dat bijvoorbeeld GT5-Prologue niet eens echt 1080p is.
[/offtopic]

Voor de mensen in Eindhoven:
Replay heeft vanavond een midnight sale, en heeft nog een aantal niet gereserveerde exemplaren over volgens hun site. Je kunt denk ik het beste even bellen of ze nog een aantal exemplaren over hebben en meteen reserveren :P
En dan 65 euro betalen als de MM hem voor tien euro minder verkoopt en voorraad genoeg garandeert? Ik sla ff over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ff een vraag......
Maar hoe in godsnaam kunnen ze deze pack aanbieden voor 399-, ?????
Is gewoon 2 gratis games ?

Afbeeldingslocatie: http://toysrus.nl/Upload/Image/achtergrond/GTA-ps3-actie-bg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
Ff een vraag......

[afbeelding]
LOL jij noemt een prologue een game... :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
Ff een vraag......

[afbeelding]
Ja voor jouw betekend dat 2 (1,5) gratis games, voor Sony betekend dat iets minder winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:20:
[...]

Dit is een andere discussie maar het antwoord is Ja en Nee, het verschil is te zien bij een afstand tot ongeveer 2 meter. Bij afstanden groter dan dat kunnen je ogen het verschil in kwaliteit bij deze resolutie's niet onderscheiden.

Dus als je binnen 2 meter van je scherm zit zit je goed met je 46" Full HD schermpje.
Overigens spelen beide nogsteeds alleen spellen af van 720p dus maakt het nogsteeds niets uit.

Nog een andere vraag, is het inmiddels al bekend of je nou een huis/gebouw kan kopen.
De vraag is volgens mij wel eens gesteld maar er zijn nog geen echte bevestigingen of goed onderbouden antwoorden gegeven.

Ik weet dat het in VC en SA mogelijk was, echter betekend dat natuurlijk niet dat dat in IV ook mogelijk gaat zijn.
Een bron heb ik niet, maar ik had in een preview gelezen (vorig jaar ergens) dat deze GTA niet net als voorgaande delen een 'rags-to-riches' verhaallijn heeft. Dus ik denk niet dat je een penthouse op de 45ste verdieping kopen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig ook midnight launches in Amsterdam??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Echt een n00b vraag (maar heb er weinig over kunnen vinden): wat houdt de multiplayer mode eigenlijk in? Je kan met 16 online (en volgens IGN is deze mode de aankoop alleen al waard), maar wat doe je dan? Zijn er diverse online modi, of is het gewoon een open wereld waar je maar wat kan rondlopen/rijden/knallen?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
[...]

LOL jij noemt een prologue een game... :D :+
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Wat is het dan? een gratis demo? Nee dat is het niet dus shut up.
Die prologue kost geld en het is een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:09:
[...]

oh ja.. niet gedacht. Ik moet toch werken :) ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr. TCB schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:28:
Echt een n00b vraag (maar heb er weinig over kunnen vinden): wat houdt de multiplayer mode eigenlijk in? Je kan met 16 online (en volgens IGN is deze mode de aankoop alleen al waard), maar wat doe je dan? Zijn er diverse online modi, of is het gewoon een open wereld waar je maar wat kan rondlopen/rijden/knallen?
Misschien een idee om de TS door te lezen, ook staat op de website van GTAIV precies welke modes er zijn en wat deze inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
o.a. cops&robbers meen ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
Dimension plus gaat reserveringen vandaag ook opsturen staat op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:28:
[...]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Wat is het dan? een gratis demo? Nee dat is het niet dus shut up.
Die prologue kost geld en het is een game.
Het is een veel te dure preview van een game die nog lang niet uitkomt en waarmee ze mensen veel geld uit de zak kloppen om ze lekker te maken voor een game. Die dan door diezelfde mensen gekocht wordt. Het is geldklopperij van het zuiverste water.

Maar het is ook ver off-topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:34
woon in Z'meer maar werk in Amersfoort, dus kan niet ff checken.

Wordt GTA4 al verkocht bij de MM in Zoetermeer? (vandaag dus)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:16:
Overigens, bij de vorige pre-order kreeg ik ook geen bericht, totdat hij in een envelop door de brievenbus geschoven werd, dus ik zou niet in de stress raken als je vandaag geen tracking nummer ontvangt of zo.
ah ok dat wist ik niet, had ook Wii-fit besteld bij dynabyte, daar kreeg ik van tevoren een mail met trackingnummer van, maar dat was uiteraard ook een "echt" pakketje,

Maar stuurt dynabyto ook geen mail zodra het spel verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan zeggen wat je wilt maar cdneger heeft wel gelijk. Tuurlijk het is een geweldige game, maar geen volledige. Ik zou het eerder een beta noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je zou natuurlijk op de officiele GTA IV site onder Multiplayer kunnen kijken, of is dat te voor de hand liggend?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:35:
je kan zeggen wat je wilt maar cdneger heeft wel gelijk. Tuurlijk het is een geweldige game, maar geen volledige. Ik zou het eerder een beta noemen.
Zou je dat ook zeggen als ze het geen Prologue hadden genoemd en je niet wist dat er een uitgebreidere versie aan zat te komen? (ik ken het spel/de demo/de beta niet, dus ik weet het niet)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:35:
Een game is een game, volledig of niet.
dus een beta van een game is ineens geen game...? Uuuhh sure.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.