Heb het bij een vriend gespeeld (hij werkt in een gamewinkel dus had een exemplaar thuis liggenFrenkovic schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:01:
- Na 7 uur spelen zat ik op zo'n 15% (missies only is meestal bij gta ong. 65-70% van de gameplay)
- Het is vrij donker in de stad; in de volle zon is het goed, in de schaduw en vooral het 's avonds moest ik mijn contrast en helderheid af en toe wel even aanpassen.
[quote[- De auto's hebben zeer realistische fysics. Ik zie dit als een pluspunt, andere willen liever dat super arcade stijltje.[/quote]
Ik vond wel dat de meeste autos een iets te losse suspension hebben, dat je echt zwalkend door de bocht gaat en de auto veels te ver inveert. Natuurlijk ligt dit ook doordat je in het begin ook aardig wat oudere auto's tegenkomt die dat in het echt ook zo hebben, maar ook bij nieuwere modellen vond ik dat zo.
Op de Xbox is het gassen met de rechter trigger, remmen met de linker en handrem met de A-knop (groene knop), zoals in elk racespel (of linker schouderknop werkt ook). Tijdens het lopen is het overigens even wennen wanneer je wil rennen/sprinten, Als je namelijk de A-knop ingedrukt hebt is het lastig om met de rechtertrigger de camera bij te sturen als je dat wil (beiden met de duim bediend, een trigger voor rennen zou wellicht handiger zijn geweest in zo'n geval).- De besturing is aangepast. Ik weet niet of je de besturing kan veranderen, maar gassen en remmen is met R2, L2 en niet meer met X en [ ]. Lock systeem is even wennen met firefights. Het is wel allemaal goed uitgewerkt, (ook het cover systeem werkt goed) dus puur een kwestie van wennen.
Het beste kan je idd het gewoon ervaren, ik denk niet dat het spel vaak teruggebracht zal worden doordat de klant ontevreden isDe lijst is denk ik onuitputtelijk, maar het belangrijkste is natuurlijk ook om hier zelf allemaal achter te komen als je 'm in je console propt. Als er vragen zijn of what-so-ever zal ik proberen om ze te kunnen beantwoorden. Ook al denk ik dat google, gamefaqs en de vorige topics alles wel zo'n beetje kunnen beantwoorden.