Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud topic, ik weet het, maar ik zag toevallig dat er een pack is om de verjaardag van TM te vieren (10 jaar). Je kan nu voor 20 euro TM Canyon, Valley en Stadium krijgen. Toen ik de video's zag, kreeg ik meteen weer zin! (Het is voor mij alweer een paar jaar geleden dat ik TM speelde.)

Maar 20 euro is toch 20 euro en bijvoorbeeld Vally alleen kost 10... en Stadium zelfs 5. Eigenlijk vind ik Valley wel interessant omdat het een totaal (en ogenschijnlijk mooie) omgeving is.

Speelt iemand hier het spel nog en zo ja, zit er heel veel verschil tussen Valley en Canyon en Stadium? Zoals gezegd trekt Valley mij het meest door de wat minder klinische en kale omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
kickje

word er nog wel eens gespeeld hier ?

blijft toch een prachtig spel .. ben zelf weer een paar dagen bezig

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Ja toevallig ben ik ook weer wat bezig. Welliswaar met TrackMania 2: Stadium, maar goed. Tegenwoordig erg handig via de Steam Workshop. Tracks aanklikken die je wilt rijden. TM starten. Tracks worden gedownload. (heb je nog extra skins nodig? ff wachten... downloaden) Rijden maar.

En zelf ook weer aan het pielen om een paar leuke tracks te maken...

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelPhantom
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:38
Ik speel zowel TMUF als alle TM²s. Misschien binnenkort ff het GoT team joinen en nog ff een paar baantjes in elkaar knutselen :). Ps: mijn trackbuilding skills zijn niet bepaald denderend :P. Anyways, ik speel die spellen wel heel vaak, hetzij offline.

[ Voor 0% gewijzigd door ColonelPhantom op 24-12-2014 21:45 . Reden: typo ]

Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48

Quad

Doof

Trackmania, bestaat het nog? :+
Ben er echt vanaf gekickt hehe.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 18:23
Er is vandaag een nieuwe versie van trackmania aangekondigd(Trackmania Turbo) die zowel op de PC als op de PS4 en Xbox One te spelen is.

https://www.ubisoft.com/nl-NL/game/trackmania-turbo/

Ook zal trackmania het eerste e-sports spel zijn die competities zal hebben in VR:

http://www.eswc.com/en/ne...rst-esport-vr-competition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Toevallig heb ik hier afgelopen week naar gezocht, omdat ik eigenlijk geen pc-games meer speel maar in plaats daarvan even de console aan zet. Toen kon ik niets vinden. Nu blijkt het er toch van te komen. _/-\o_

Nou ja, "nu" is relatief... De release date is 31-12-2015. 8)7 :P

[ Voor 14% gewijzigd door DrivinUCrazy op 16-06-2015 20:54 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zo Trackmania, toen je er voor moest betalen ben ik ermee gekapt :+

Maar het was wel een heel gaaf spel, benieuwd of er nog wat vernieuwingen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:48

neanderthaler

Are friends electric?

Ik zal voor mijn zoontje TM Nations of Forever? weer eens op zijn spel-pc zetten. Is nu nog alleen in gebruik met Minecraft en Robocraft, wel leuk om zijn favoriete racespellen weer erop te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ow ik krijg opeens een invite voor de Closed beta van Trackmania Turbo ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Erg vette beta! Dit gaat me weer veel uren kosten :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

De beta was gisteren nog werkzaam terwijl hij maar tot de 26e zou werken? Ik vind hem erg vet, ik kwam gisteren achter de turbo functie na het uitvoeren van een stunt, ik weet nou niet of ik dat een toffe feature vind. Awel, hij staat in de pre-order! Is er al een apart topic of gaat dat gewoon hier door?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Beta heeft mij doen besluiten m niet te kopen.

Ondanks dat je met raceauto's op een soort achtbaan-achtige track rijdt op hoge snelheid geeft het spelen mij dit gevoel helemaal niet.

Het ziet er spannender uit dan dat het speelt zeg maar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachen dit. Zie hierboven een post van mijzelf van zo'n 2 1/2 jaar geleden: toen had ik het spel al jaren niet gespeeld en het is er toendertijd in 2013 ook niet van gekomen. Maar ik vind deze Turbo versie er toch wel weer heerlijk uitzien... Ik ga het in ieder geval in de gaten houden (ook al ben ik de jongste niet meer en krijg ik tegenwoordig al snel last van snelle beelden... :X ;) ). Was op zich dikke pret 'vroeger'... Ik weet nog wel dat ik als een van de weinigen dit spel met een stuur speelde 8)7 en alsnog regelmatig won! Niemand wilde geloven dat ik echt met een stuur speelde. 8) Als ik er nu weer aan ga beginnen, die ik het wel met een gamepad, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:06:
Lachen dit. Zie hierboven een post van mijzelf van zo'n 2 1/2 jaar geleden: toen had ik het spel al jaren niet gespeeld en het is er toendertijd in 2013 ook niet van gekomen. Maar ik vind deze Turbo versie er toch wel weer heerlijk uitzien... Ik ga het in ieder geval in de gaten houden (ook al ben ik de jongste niet meer en krijg ik tegenwoordig al snel last van snelle beelden... :X ;) ). Was op zich dikke pret 'vroeger'... Ik weet nog wel dat ik als een van de weinigen dit spel met een stuur speelde 8)7 en alsnog regelmatig won! Niemand wilde geloven dat ik echt met een stuur speelde. 8) Als ik er nu weer aan ga beginnen, die ik het wel met een gamepad, hoor.
hahah shit ik heb ook last van de snelle beelden (33)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dano_nl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:26:
[...]

hahah shit ik heb ook last van de snelle beelden (33)
Ah, ben gelukkig niet de enige. (Al had ik er op mijn 33e nog geen last van...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:06:
Hey kerel, ik ben benieuwd of je ons nog steeds zo vaak versteld laat staan.

Ik heb 'm voor de Xbox One al in bestelling staan. Helaas ben ik met een controller lang niet zo handig als met de pijltjestoetsen op een volwaardig toetsenbord.

Maar wel herkenbaar wat je zegt: ik ben er nog eens een keer mee begonnen, en het spel zei dat ik er jaren uit was geweest. Toch heb ik de draad sindsdien eigenlijk niet meer opgepakt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:17:
[...]

Hey kerel, ik ben benieuwd of je ons nog steeds zo vaak versteld laat staan.

Ik heb 'm voor de Xbox One al in bestelling staan. Helaas ben ik met een controller lang niet zo handig als met de pijltjestoetsen op een volwaardig toetsenbord.

Maar wel herkenbaar wat je zegt: ik ben er nog eens een keer mee begonnen, en het spel zei dat ik er jaren uit was geweest. Toch heb ik de draad sindsdien eigenlijk niet meer opgepakt.
Hallooooooo daar, ouwe makker! ;) Ja, ach, voor alles is er een tijd... Ik heb geen idee of ik nog wel het geduld kan opbrengen om die tracks oeverloos te herhalen om ze tot in perfectie onder de knie te krijgen. Het gevoel dat het spel me vroeger gaf was echt TOP en dat gevoel zou ik graag weer ervaren maar of ik het bijbehorende geduld en doorzettingsvermogen weer kan opbrengen... Of er überhaupt de tijd voor heb... Of wil hebben. Soms moet je gewoon (en kan je maar beter) de herinnering koesteren. ;) Maar wie weet..............! 8)

EDIT
Potverdorie, ik heb ff zitten zoeken maar die top TM tijd is nu dus echt serieus 10 jaar geleden...!!! TIEN JAAR! :| 8) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:58

JSchut

.....

Ik wilde Trackmania Turbo pre-orderen. Toen de Beta gespeeld en merkte dat ik toch wat "roestig" was en dat ik met m'n 33 jaar ook niet meer zo snel was als vroeger :P Dus langzaamaan begon ik te twijfelen aan een pre-order.

Gister met een maatje gespeeld en wat tracks gedaan. We hebben ook 2x Trackmaster gehaald. Heerlijk gevoel! Toen las is Split screen multiplayer en Coop double drive. Toch besloten hem te pre-orderen. (PS4)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zo dit topic is ook even omhoog geschopt! ben benieuwd hoeveel custom banen en servers er zijn voor de consoles, dat was toch wel het sterke punt van trackmania nations op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dano_nl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:32:
ik kwam gisteren achter de turbo functie na het uitvoeren van een stunt
Wat bedoel je hier precies mee?

[ Voor 34% gewijzigd door JSchut op 03-03-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Bij sommige servers krijg je een klein turbo stukje nadat je een stunt hebt gedaan, die kan je dan met L1 activeren. Geen idee hoe deze feature heet en hoe je erachter komt waar dit geactiveerd is:)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Hai \o :>

Krijgen we weer de kriebels?
Heb mijn neefjes verslaafd aan TM2 gekregen O-) Wist niet dat er wederom een game kwam. Zal ik me eens in gaan verdiepen.

Ik heb nog steeds m'n orginele ESWC server op zolder staan, gewoon uit nostalgie. En die is wel wat ouder dan tien jaar.

Leuk wat oude bekende namen te zien!
Just for the sake of nostalgia; je kan GoT weer ff tot eind deze maand op paars zetten _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 03-03-2016 19:46 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:48

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik ga er niet meer aan beginnen, aan TMT, met een kleine op komst over een paar weken ga ik mijn tijd veel nuttiger besteden O-)

Mocht er iemand zich geroepen voelen om een nieuw topic voor TMT te starten, ga je gang

Heel sporadisch heb ik af en toe nog een spelletje TM2 Stadium/ Nations NF gespeeld de laatste paar jaar maar het kan me niet echt meer bekoren. De sfeer van welleer is weg, geen vaste plek meer, alles is leeg of LOL / RPG tracks.

Anyway, veel plezier voor degene die wel spelen :)

P.S. daPet, DuC, JvE :w

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Just_I schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:19:
Ik ga er niet meer aan beginnen, aan TMT, met een kleine op komst over een paar weken ga ik mijn tijd veel nuttiger besteden O-)

Mocht er iemand zich geroepen voelen om een nieuw topic voor TMT te starten, ga je gang

Heel sporadisch heb ik af en toe nog een spelletje TM2 Stadium/ Nations NF gespeeld de laatste paar jaar maar het kan me niet echt meer bekoren. De sfeer van welleer is weg, geen vaste plek meer, alles is leeg of LOL / RPG tracks.

Anyway, veel plezier voor degene die wel spelen :)

P.S. daPet, DuC, JvE :w
Precies dat, er zijn veel te weinig leuke volle servers, weinig bekenden nog maar en ook geen vaste plek meer. Ik geloof zelfs dat mijn vroegere team Minipeace niet eens meer bestaat. Daarbij, kids zijn een tijdslurpende entiteit in je leven. ;)

En Just_I, DaPet, DuC :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Ik heb net gemerkt dat de open beta voor TM Turbo in de Playstation-Store staat. Vanavond eens proberen. Komt er een aparte topic voor TrackMania Turbo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

daPet schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:45:

Heb mijn neefjes verslaafd aan TM2 gekregen O-) Wist niet dat er wederom een game kwam. Zal ik me eens in gaan verdiepen.

Ik heb nog steeds m'n orginele ESWC server op zolder staan, gewoon uit nostalgie. En die is wel wat ouder dan tien jaar.

Just for the sake of nostalgia; je kan GoT weer ff tot eind deze maand op paars zetten _/-\o_
Hey dapet, dat was jij toch die allemaal van die korte technische banen gemaakt had toen?

Trackmania heb ik helaas al een tijdje niet gespeeld maar TM: Nations heb ik helemaal grijs gespeeld toendertijd, heerlijk spel. Ik speelde overigens altijd met controller, daar was ik sneller mee dan met pijltjhestoetsen maar kennelijk was ik de enige als ik de reacties hier zo zie.

Maar eens een blik werpen op die nieuwe versie, ben benieuwd. Hoop ook dat xbox one en ps4 spelers tegen elkaar kunnen spelen maar dat zal wel weer niet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 14:34
@r!k schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Trackmania heb ik helaas al een tijdje niet gespeeld maar TM: Nations heb ik helemaal grijs gespeeld toendertijd, heerlijk spel. Ik speelde overigens altijd met controller, daar was ik sneller mee dan met pijltjhestoetsen maar kennelijk was ik de enige als ik de reacties hier zo zie.
Nee hoor. Verschillende in de wereld top speelde / spelen met controller. Ik heb 't mezelf ook aangeleerd. Rookie (Shadows) en Xenogear (Dignitas) volgens mij ook gebruikte een controller. Frostbeule ook trouwens en dat was toch wel de man to beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Card Nox schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Nee hoor. Verschillende in de wereld top speelde / spelen met controller. Ik heb 't mezelf ook aangeleerd. Rookie (Shadows) en Xenogear (Dignitas) volgens mij ook gebruikte een controller. Frostbeule ook trouwens en dat was toch wel de man to beat.
Frostbeule gaat nog steeds hard in TM2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Nog steeds ja? Hij gaat echt al lang mee in die scène. Robert Crone (Tamarillo) speelt ook nog altijd mee vanuit NL. Doet 't ook nog steeds goed als ik zijn FB even snel bekijk.

Volg het verder niet meer sinds ik zelf ben gestopt z'n 6a7 jaar geleden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Card Nox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:23:
Nog steeds ja? Hij gaat echt al lang mee in die scène. Robert Crone (Tamarillo) speelt ook nog altijd mee vanuit NL. Doet 't ook nog steeds goed als ik zijn FB even snel bekijk.

Volg het verder niet meer sinds ik zelf ben gestopt z'n 6a7 jaar geleden ongeveer.
Ik ben ook al tijden inactief, maar ben laatst toch nog eens online geweest en toen zag ik Frostbeule nog flink kont schoppen. :) Ik zag toen dat Spam inmiddels ook bij Dignitas geland is. Veel van de top van vroeger is nog steeds actief. Zelf kan ik het niet meer opbrengen om er uren/dagen/jaren aan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Spam, die was toen net opkomend toen ik nog reed. Het kost inderdaad bakken met tijd. Toen ik net was gestopt had ik ook echt z'n shock van 'waar komt deze tijd vandaan, wat moet ik er in vredesnaam mee gaan doen' :p. Dan zie je pas hoeveel tijd je er aan 'kwijt' bent.

Sky en JWH rijden volgens mij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ja klopt, bij mij is dat opgevuld met werk en gezin. ;) En er was een tijd dat ik Spam nog bij kon houden, maar dat is lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
daPet schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:45:

Haha geweldig al die "oude" TM namen weer voorbij zien te komen, heb aardig wat uurtjes op je server(XS4TMN) doorgebracht (volgens mij onder de naam [YO]Gi Bear) :)
Helaas nog geen PS4 hier... even geduld dus nog voor mij. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Djie op 20-03-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik zie inderdaad ook weer heeel veel bekende namen voorbij komen. :w In die tijd studeerde ik nog, dus had ik nog wel wat uurtjes over. Daarna ben ik gaan werken, vriendin, huis gekocht, samenwonen, nieuwe hobby,... uiteindelijk bleef er te weinig tijd (en zin!) over voor games. En zo zijn er al weer bijna 10 jaar voorbij.

Vandaar dat ik nog niet zo lang geleden een console heb gekocht voor de winteravonden (vriendin heeft vaak avonddiensten ;) ), maar zodra het weer beter is/het langer licht is zal ik ook niet zo veel gamen. FYI, de Xbox heeft nu ook al weer een week of 3-4 niet aan gestaan. Gisteravond even een game starten: forget it, eerst een systeemupdate, en vervolgens voor iedere leuke game nog een update van een paar gig.

Maar, ik zag net wel dat de preview ook in de Xbox store beschikbaar is. Vanavond misschien maar eens proberen, in plaats van Need for Speed. :P (zul je net zien, vanavond heeft mijn vriendin geen dienst en wil ze aandacht. :P)

Volgens de beschrijving zou er ook bij de consoleversie een custom trackbuilder zitten, dus ik verwacht toch wel dat dat weer net zo actief wordt als voorheen. Alleen vrees ik wel voor de aandachtsspanne van de gemiddelde consolegamer. Zodra er een nieuwe grote game uitkomt verschuift snel alle aandacht daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:40
Word trackmania united forever eigenlijk nog veel gespeeld? Ik speelde dit vroeger altijd heel veel, alleen sinds ik een nieuwe pc heb heb ik het spel niet meer. Is er een download link waar ik de game kan downloaden? Heb nog wel ergens in een bestandje me inlog gegevens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

DrivinUCrazy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:47:

Volgens de beschrijving zou er ook bij de consoleversie een custom trackbuilder zitten, dus ik verwacht toch wel dat dat weer net zo actief wordt als voorheen. Alleen vrees ik wel voor de aandachtsspanne van de gemiddelde consolegamer. Zodra er een nieuwe grote game uitkomt verschuift snel alle aandacht daarheen.
track builder zit er inderdaad in, wel een stuk lastiger op de console

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb 'm! (op xbox one)

Eerste indrukken:
- Stadium \o/
- Andere omgevingen: moet ik nog aan wennen :P
- De controls vallen me mee. Je kunt de analoge knoppen/sticks gebruiken, maar ook digitaal sturen met de pijltjestoetsen of digitaal gas geven/remmen. De ouderwetse digitale knoppen zoals op de NES gaan me goed af. Top 10 zat er soms wel in.
- Ik mis nog een paar camera standpunten. Het is relatief laag achter de auto (3rd person) of op de bumper. Niet iets hoger achter de auto, wat ik soms wel fijn zou vinden om de landing van een jump aan te zien komen.
- Beeld ziet er goed uit
- Wel soms lange laadtijden. En dat op een glasvezelverbinding.
- Het ontbreken van een chat zoals voorheen ga ik misschien wel missen. Aan de andere kant, misschien moet ik dat koptelefoontje van de xbox maar eens gaan gebruiken.
- Bij enkele servers/rooms die ik wilde joinen kreeg ik een verbindingserror. Misschien probeerde ik gewoon met een server te verbinden die er niet meer was of zo.

Al met al: leuk tijdverdrijf, hoewel ik er niet meer zo veel uurtjes in ga stoppen als in Nations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb hem op de PC, mooie graphics :) maar ik snap heel veel dingen niet...

- Waarom werkt hotseat anders? Vroeger kon je kiezen hoeveel beurten ieder mocht proberen en nu lijkt het een soort mix van beurten en brandstof??
- Waarom kun je eenmalig bij je team je naam veranderen, maar moet je dit iedere nieuwe track weer opnieuw doen??
- Geen medailles meer??
- Waarom kan ik de knoppen op de controller niet veranderen, alleen op toetsenbord?

Bij enkele tracks had ik helaas fps drops in 4k ;( dus toch maar op 1080p spelen dan.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 10:47
Heb hem vandaag gehaald voor de PS4. Vind de laadtijden erg netjes en ook de framerate lijkt goed in orde. Nog niet alles is stabiel: ik ben er 2x uitgegooid doordat het spel volledig is gecrashed.

Rijden gaat opzich wel lekker, heb al flink wat tracks gereden. Gaat ook flink wat tijd in zitten om alles op gold te halen. Nu maar gestopt, ben nu #11 van NL en #182 van de wereld.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De medailles zijn er toch wel nog, offline? Ik heb maar 2 tracks offline gedaan en medailles gehaald, en daarna ben ik online gaan spelen.

Ik bedacht me trouwens nog iets, in verband met de knoppentoewijzing: Ik wisselde bij loopings altijd van camera. Ik rij normaal in 3rd person, maar tijdens loopings vind ik de bumpercam handiger. De knop om van camera te wisselen vind ik op de xbox controller niet handig gekozen. Dat had best een andere knop kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb hem ook maar aangeschaft om te kijken of het iets is. Voor 22€ (voor pc op cdkeys.com) kon ik hem niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb hem toch wel op de PS4. Vrouw had hem gister gehaald. Leuke verassing bij thuiskomst :)
Niet heel veel gespeeld nog maar ik vindt het toch vrij pittig worden al. Goud is nu al erg lastig. En ben pas bij track 35 ofzo :D Wel al 3 trackmasters gehaald maar die lijken op sommige tracks ook onhaalbaar voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tip voor de PC gamers: TM2 staat momenteel in promotie, voor 5 euro.

Aangezien deze meer handige features (custom servers/skins/plugins, controller mapping, afwezigheid van die uPlay zooi) bevat dan TMT lijkt het grootste deel van de multiplayer bevolking bij TM2 te blijven, dus het is zeker nog de moeite om te kopen :). TMT lijkt vooral ontworpen om het consolepubliek blij te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 25-03-2016 13:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Laatst online: 03-02 18:55
boe2 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:26:
Tip voor de PC gamers: TM2 staat momenteel in promotie, voor 5 euro.

Aangezien deze meer handige features (custom servers/skins/plugins, controller mapping, afwezigheid van die uPlay zooi) bevat dan TMT lijkt het grootste deel van de multiplayer bevolking bij TM2 te blijven, dus het is zeker nog de moeite om te kopen :). TMT lijkt vooral ontworpen om het consolepubliek blij te maken.
TM speler hier. Vanaf TMO.
Overigens race ik af en toe nog online op TM:UF, en dan zijn vooral de Stadium (Nations) servers nog steeds vol.

Op PS4 doet ie het goed.

Die aanbieding voor TM2, op Steam bedoel je?

[ Voor 10% gewijzigd door kegeltje26 op 25-03-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Schandalig dit, dat je nergens de gamepad knoppen kan veranderen. Missen gewoon veel features die je in de vorige delen in kon stellen (hoeveel kansen bij hot seat bijv.). Spel start soms niet eens op. Hoe kan je zoiets uitbrengen.... zie al meer klachten op officiële forum. Komt wel een patch volgende week maar of ze nieuwe dingen gaan implementeren is maar de vraag.

En langer dan 2 uur gespeeld dus geen refund meer op steam :') GG WP terug naar TM2 dan maar weer.

[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 25-03-2016 23:45 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:11
ik baal van de local multiplayer; waarom is er geen mode net zoals de online mode, waarbij je gewoon x minuten de tijd hebt om een goede tijd neer te zetten in split screen mode. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51
Hoi,

Is het ook mogelijk om gewoon tegen de computer te rijden? Of kan je alleen single racen of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:11
Mich schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:44:
Hoi,

Is het ook mogelijk om gewoon tegen de computer te rijden? Of kan je alleen single racen of online?
Er zijn wel een paar computer ghosts, welke als je ze verslaat de bronzen, zilveren of gouden medaille opleveren. Maar uiteindelijk race je dus vooral tegen de klok, ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Heb het nu paar uur al gespeeld maar bak er nog steeds niets van ;)
Ook snap ik die ranking niet want volgens mij heb je een aparte ranking per baan, offline en online.
Volgens mij ben ik nu rank 5 met 13% maar je kunt niet zien hoe ver andere zijn toch ?
Of zit ik er totaal naast ?

Overig werkt het concept nog altijd steeds sneller willen zijn :P. Al vind ik het veel moeilijker dan de vorige delen. waar ik normaal wel eens top10 haal lukt het mij nu niet eens top 30 te halen in 1 race.

[ Voor 16% gewijzigd door soccerroos op 27-03-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Bak er ook nog weinig van op de xbox. Het is erg lastig om de auto op de baan te houden. Sturen moet echt heel subtiel anders lig je meteen in de vangrail. Ook de modder/gras omgeving en houtachtige ondergronden zijn echt superglad en ben je ook in no time de controle kwijt. Het asfalt met de blauwe randen is ook iets mis mee, schiet ik altijd meteen in de vangrail zo hard trekt de auto dan. Verder was ik vergeten hoe irritant TM was met zijn poortjes midden op de baan waar ik op de een of andere manier altijd tegen aan knal :+
Verder wel een leuk spel hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik merk gewoon de invloed van de omgevingen heel sterk. Bij drift gaat het wel, lagoon gaat niet, stadium op dirt heeft me nooit gelegen, en stadium op asfalt draai ik lekker mee tussen plek 5 en 10.

Wel heb ik even zitten testen met de controls. De analoge trekkers op de xbox controller (gas/rem) lijken niet analoog te worden gebruikt door de game. De analoge stick voor het sturen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

is de ranking ergens online terug te vinden? Ik ben wel benieuwd hoe deze er nu uit ziet.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 15:16

Superkiwi

Hoi doei

*bookmarked*

Gisteren besteld, dinsdag (stomme Pasen :() pas binnen.
Nog nooit gehoord van Trackmania, maar van de week even de demo gespeeld en gelijk verkocht!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
dvdkiwi schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:42:
*bookmarked*

Gisteren besteld, dinsdag (stomme Pasen :() pas binnen.
Nog nooit gehoord van Trackmania, maar van de week even de demo gespeeld en gelijk verkocht!
Pas op voor de verslavende werking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ben er even mee bezig geweest. En toch erg verslavend weer. Volgende week maar weer eens meer spelen. (Eerst even shadow of mordor platinum halen. Daarna volle bak aan de track mania :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

In de trackbuilder (Xbox, werkt sub-optimaal met zo'n controller)op normal of advanced mode krijg ik het niet voor elkaar om in Stadium verkante bochten te maken. Bochten die dus meehellen. Ik kan wel de baan naar links of naar rechts laten hellen... En vervolgens krijg ik geen enkel element dat daar op aansluit. Wat doe ik verkeerd, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Laatst online: 05-09 17:55
Heb alle trackmania games atm heb net trackmania turbo gehaald.
Moet zeggen heb eigenlijk alle games met keyboard gespeeld maar de nieuwe trackmania turbo is echt lekker te spelen met de controller

[ Voor 52% gewijzigd door lordgandalf op 29-03-2016 12:25 ]

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ben eindelijk rank 1 geen idee hoe ik het gedaan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, de volledige game is binnen :)
De eerste paar races zonder al te veel problemen goud gehaald (zelfs een trackmaster medal bij één baan).
Ik ben nu bij track #15 en vraag me af: wat is de beste manier om die buggy te besturen?
Driften zoals met die truck uit de eerste series werkt niet; ik krijg het ding niet goed de bocht door (op asfalt).
Remmen jullie iets voor de bochten of laten jullie het gas al ruim van tevoren los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:31:
Zo, de volledige game is binnen :)
De eerste paar races zonder al te veel problemen goud gehaald (zelfs een trackmaster medal bij één baan).
Ik ben nu bij track #15 en vraag me af: wat is de beste manier om die buggy te besturen?
Driften zoals met die truck uit de eerste series werkt niet; ik krijg het ding niet goed de bocht door (op asfalt).
Remmen jullie iets voor de bochten of laten jullie het gas al ruim van tevoren los?
Zeker behoorlijk wat van mijn tijden verpulvert? Ik heb volgens mij de eerst 5/6 tracks herhaald voor betere tijden. Daarna is het 1-5 pogingen.

Ik heb nog niet genoeg gespeeld om een duidelijk antwoord op je vraag te kunnen geven. De zand levels vindt ik overigens wel het moeilijkste en tevens ook het minst leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het zand is geen probleem, het probleem is bochten op het asfalt met een wagen bedoeld voor zand.
De ghost is zo belachelijk snel :D

Ik sta 1-5 tegen jou (in jouw voordeel dus) .
Jij hebt pas 6 tracks gereden?
De verschillen zijn maar klein overigens ;)

Wat ik wel mis is een "reset to track" button en voertuigcontrole in de lucht :/

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Is er een verschil tussen een gamepad en toetsenbord ?
Wat is het snelste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat sturen met een gamepad iets nauwkeuriger is dan met de pijltjestoetsen, net als bij elke andere racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Voeg mij gerust toe op ps4 Smashhorn.
Vroeger speelde ik TM onder de naam Koya. Medeoprichter van de revival van ign esports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het verschil tussen controller en pijltjes is dat pijltjes digitaal is (alleen 0 of 1) en controller analoog. Digitaal betekend dat je maar 2 mogelijkheden hebt, namelijk niet naar links sturen, of wel. Met analoog kun je ook alle waardes daartussen ingeven, dus kun je ook half naar links draaien (en dus flauwe bochten doen).

Theoretisch gezien zou de controller dus meer mogelijkheden moeten geven en beter moeten zijn, maar het hangt er maar net van af wat je gewend bent en hoe goed je controller is. Controllers hebben namelijk een stukje dode zone zodat je niet zomaar, als je het pookje per ongelukt aantikt naar links stuurt. Dit zorgt echter ook voor een beetje lagg. Persoonlijk vind ik dat niet zo chill. Je kunt er wel aan tweaken om het er uit te halen, maar geef mij maar gewoon een toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

https://players.turbo.trackmania.com

handig! inclusief rankings :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jxHSWv7.png

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Iemand die mij het verschil kan vertellen tussen "global rank" en "map rank", welke je aan het eind van een event na elkaar te zien krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Map rank is puur die map, global rank de globale rank op de Offline maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

dvdkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:40:
Ik denk dat sturen met een gamepad iets nauwkeuriger is dan met de pijltjestoetsen, net als bij elke andere racegame.
Ik vind sticks om te sturen in Trackmania te langzaam. Deels is het het kleine stukje dode zone, maar ook het feit dat je beweging groter en dus trager is. Ik speel dus alsof ik een ouderwetse NES-controller of GameBoy in handen heb: met pijltjestoetsen en A-B. :+
Met toetsenbord zou ik nog sneller zijn, maar op deze manier is het ook aardig.

Momenteel 5314e wereldwijd, maar vanavond speel ik niet, en morgen ook niet. Dat wordt zakken! :+

Hopelijk komt er wel een update uit om het camera-perspectief met een andere knop te kunnen wisselen. Met loopings en wallrides is het knap irritant als je met de verkeerde camera zit opgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb nu de eerste 28 tracks op goud (ik doe ze op volgorde), maar kan nu al zeggen dat er geen game is waar ik vaker herstart dan hier. Bij track 28 alleen al heb ik 50-60 restarts nodig gehad.
Hele irritante laatste looping daar, elke keer de controle kwijt, maakt niet uit of ik kaarsrecht rij of niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:36:
Ik heb nu de eerste 28 tracks op goud (ik doe ze op volgorde), maar kan nu al zeggen dat er geen game is waar ik vaker herstart dan hier. Bij track 28 alleen al heb ik 50-60 restarts nodig gehad.
Hele irritante laatste looping daar, elke keer de controle kwijt, maakt niet uit of ik kaarsrecht rij of niet :/
Volgens mij is dat ook de laatste die ik gedaan heb. Je wordt altijd naar rechts getrokken toch? En als je naar de zijkant gaat dan kom je gele bommen tegen na de looping? Kut laatste stuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja die ja!
Naar rechts of naar links, niet echt een vaste kant die je op getrokken wordt.
Feit is dat de ghost in een kaarsrechte lijn de looping uitkomt :/
Maar goed, die hebben we nu op goud :)
*edit* Zo dus: YouTube: Trackmania Turbo - track #28 - gold medal

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hoe werkt het online level systeem? Heb gisteren even paar rondjes gespeeld maar er veranderde niets qua zowel positie als qua percentage (dit stond al op 8%, mogelijk vanuit de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
niekvandermeer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:06:
Hoe werkt het online level systeem? Heb gisteren even paar rondjes gespeeld maar er veranderde niets qua zowel positie als qua percentage (dit stond al op 8%, mogelijk vanuit de beta)
Volgens mij kreeg je vroeger altijd punten als je beter bent dan iemand die een betere positie heeft. alleen is dit nu een stuk moeilijker te zien. Ik zit nu op rank 1 op 50% ofzo. je ziet soms bij de namen 1 en 2 staan volgens mij is dat de rank.

Hoe frustrerend is het wel niet als je goud wilt halen maar je 8 sec sneller moet zijn. en je je eigen tijd niet eens kunt verbeteren :P. ( baan 10 )

[ Voor 30% gewijzigd door soccerroos op 30-03-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Gropah schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:51:
Het verschil tussen controller en pijltjes is dat pijltjes digitaal is (alleen 0 of 1) en controller analoog. Digitaal betekend dat je maar 2 mogelijkheden hebt, namelijk niet naar links sturen, of wel. Met analoog kun je ook alle waardes daartussen ingeven, dus kun je ook half naar links draaien (en dus flauwe bochten doen).
Ik heb het idee dat die sticks niet zo veel variatie toestaan (Xbox). Je moet echt heel subtiel sturen om goed door de bocht heen te komen. Een stuurfoutje corrigeren resulteert er bij mij in ieder geval dat ik meteen ook in de vangrail aan de andere kant van de baan meepak.

Ander voorbeeld is dat ik dat stuk waar je met motor uit door de tunnel moet zien te komen (ergens race 25-30), met stick niet gehaald kreeg, terwijl je met de pijltjes vrij gemakkelijk zonder botsingen die tunnel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe kom je met de eerste auto een bocht door zonder te driften?
Zie in dit flmpje, de eerste bocht naar rechts op de eerste track (nog voor de superjump), die kom ik niet door zonder dat de wagen gaat driften :/

Progressie gaat wel lekker: de eerste 37 races gedaan nu en allemaal op goud, waarvan 9 trackmaster medals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Nu online
Pas gaan sturen als je weer op het asfalt zit. Ga je al op het zand sturen, dan zit je gegarandeerd aan de drift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:20:
Hoe kom je met de eerste auto een bocht door zonder te driften?
Zie in dit flmpje, de eerste bocht naar rechts op de eerste track (nog voor de superjump), die kom ik niet door zonder dat de wagen gaat driften :/

Progressie gaat wel lekker: de eerste 37 races gedaan nu en allemaal op goud, waarvan 9 trackmaster medals :)
Na het zand pas sturen en als je strakker de boch in wilt even gas los. Maar vooral niet de rem aanraken.

Shadow of Mordor platinum. Alleen nog even de DLC en dan kom ik achter je aan :D

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 31-03-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De drift auto raakt in een drift als je remt. Logischerwijs zou ik dan zeggen niet remmen, of hoogstens gas los laten. Mijn probleem is vooral dat ik niet nadenk over de knoppen die ik indruk. Als ik dus consequent iets verkeerd doe dan is dat heel moeilijk te corrigeren. :P

Wel zijn sommige ondergronden irritant. Zand, gras, die plankenvloer... Allemaal veel te glad waarbij de auto soms al uitbreekt doordat je gas geeft.

[ Voor 21% gewijzigd door DrivinUCrazy op 31-03-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, ik zal vanmiddag eens een poging wagen :)
Er zijn nog een hoop van zulke kleine dingetjes die ik nog niet door heb.
Zo kwam ik er ook pas na een poging of 50 achter dat als je in de lucht je gas loslaat, je gewoon afremt in de lucht 8)7 Toen ik dat wist werd deze track opeens een stuk simpeler, daarvoor liet ik het gas altijd even los vóór de jump.

@DrivinUCrazy: remmen hoeft daar niet, dus dat doe ik niet ;)
Ik denk dat inderdaad het zand het probleem is.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Pas na het zand insturen en niet te scherp insturen helpt mij daar.

Dit track echt veel te veel gedaan omdat we die in Arcade mode met een aantal man aan hadden staan een avondje :) Uiteindelijk tot een 32:84 gekomen geloof ik.

Ben inmiddels bij baan 68 van de career mode, alles tot zover op goud, maar deze wil vooralsnog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik zit pas bij de eerste 30 banen maar heb nog niet alles goud. sommige banen zijn erg lastig om goud te halen.

Baan 10 van de eerste vind ik goud halen al bijna onmogelijk.
Overig speel ik op de pc en is mijn nick soccerroos89.

[ Voor 35% gewijzigd door soccerroos op 31-03-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mochten mensen het willen kunnen ze mij toevoegen op PSN. Wel leuk de onderlinge strijd op de leaerboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

0.33.36 is het snelste dat ik op baan 1 haal.
De eerste bocht driften of niet scheelt slechts 0.04-0.08 sec, dat maakt niet zo veel uit.
De 0.3 sec die ik voor de trackmaster moet winnen moet dus uit de laatste 2 bochten komen.
En wat ik ook probeer, ik kom er niet sneller uit.
Op naar de volgende 100 pogingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Nu online
Vergis je niet: op baan 1 was het wel of niet driften voor mij wel het verschil tussen een 33.xx tijd en een 32.xx tijd. Als je drift accelereer je niet. Dus inderdaad bij het eerste checkpoint is er nog weinig verschil, maar door niet te driften rij je een stukje sneller en kan je daardoor de latere bochten een heel stuk sneller door driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Op moment van schrijven een 0.33.11 neergezet (zonder driften).
Nu nog die laatste 0.04 ergens af zien te snoepen.
32.xx is snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:28
dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:19:
Op moment van schrijven een 0.33.11 neergezet (zonder driften).
Nu nog die laatste 0.04 ergens af zien te snoepen.
32.xx is snel :D
Lekker bezig. Kan je ook ergens je stats zien? Hoe vaak je een track hebt gedaan enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nope...
Maar ik krijg net wel de trophy voor 100 keer een 500m jump, dus ik ben al even bezig op die track :P
0.33.10 en net 0.33.09 :( Nog 0.02.

Verdomme! 0.33.08 |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:49:
Nope...
Maar ik krijg net wel de trophy voor 100 keer een 500m jump, dus ik ben al even bezig op die track :P

Welke track? dan ga ik er vanaaf ff overheen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
Damn, ik heb op die allereerste baan iets van 0.33.24 oid. Nu moet ik ook wel beter :')
Ik heb ook van die eerste baan een challenge en een room gemaakt, gisteren met een aantal onbekenden keer op keer die track gedaan:
challenge: https://players.turbo.trackmania.com/ps4/challenges/48420
room: https://players.turbo.trackmania.com/ps4/rooms/48447
PSN ID: bassdrum2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Qoriox schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:59:
[...]
Welke track? dan ga ik er vanaaf ff overheen >:)
Track #1 ;)

Opeens uit het niets een 0.32.97 :*)

@JSchut: jij hebt 0.34.10 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:49:
Nope...

Geen idee wat ik op die track heb, maar nu gaat het toch jeuken om na het sporten even Trackmania aan te slingeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:10:
[...]

Track #1 ;)

Opeens uit het niets een 0.32.97 :*)
[video]

Wat spelen er veel mensen in Noord Brabant. Ik sta in Limburg op plek 7 van de 50 ofzo en bak er nog niets van . Of dat ding update niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:10:
[...]
Thnx! Als ik het red ga ik even aan de slag vanavond :)
Ik heb die track niet veel geprobeerd. Goud en door zeg maar. Ik heb pas 1 track echt eindeloos gespeeld. Weet even het nummer niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Op track #21 rij ik 0.21.78, terwijl 0.21.77 nodig is voor de trackmaster medal :X
Retry...

Derde track al waarbij ik 0.00.01 boven de trackmaster medal tijd zit.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Waar kun je die trackmaster tijden vinden?
Ik heb er 2 toevallig gehaald in mijn poging voor goud.
Van de week wat op internet gezocht maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
dvdkiwi schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:24:
Op track #21 rij ik 0.21.78, terwijl 0.21.77 nodig is voor de trackmaster medal :X
Retry...

Derde track al waarbij ik 0.00.01 boven de trackmaster medal tijd zit.
Je kan weer aan de bak kiwi, met track 1 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bekijk het maar :P
De groene medaille, daar doen we het voor, als die binnen is gaan we niks noppes nada meer verbeteren ;)
jongf7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:38:
Waar kun je die trackmaster tijden vinden?
Hier, met dank aan de PS4 community :) Deze wordt constant geupdate als er nieuwe, langzamere "groene' tijden bekend zijn.
Eén van de devs heeft dit topic ook opgepikt en wilt er in de toekomst de officiele lijst dumpen.
Van mij mag ie nog wel even wachten; leuk om met elkaar uit te zoeken dit!

Wat kan de jacht naar groene medailles frustrerend zijn... Restart na restart na restart na restart, en uiteindelijk niks dichter in de buurt gekomen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 31-03-2016 19:44 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste