Ik denk niet dat ik weer ga beginnen aan het TM avontuur, het is wel mooi geweest. Tegenwoordig speel ik alleen nog maar games op de PS3 als ik al speel en ook niet echt race games, voornamelijk AC, uncharted and such.
Toevallig nog een weekje of twee geleden weer even TMNF gespeeld en wat oude bekende tegengekomen op de TMX PlayPalOnline NF server. Vreemd genoeg kijk ik nog wel regelmatig, een aantal keer peer week op de TMX site of ik nog nieuwe awards gekregen heb. En door die potjes racen op de server heb ik toch ook nog weer een award gehad, na 2.5 jaar 'droogstand'
Maniaplanet heb ik wel geïnstaleerd op mijn PC maar Canyon heeft me nooit echt goed kunnen boeien, niet genoeg om de concurrentie van AC aan te kunnen. Het hele Shootmania en Questmania lijkt mij ook niet echt veel boeiends aan, meer een soort van side-games om met je racing maatjes een potje tegen elkaar te kunnen spelen. Echt veel goede kwaliteits shooters zal je er niet vinden denk ik.
Stadium in maniaplanet trekt mij dus ook niet echt terug, weinig vernieuwend, het blijft hetzelfde met een wellicht iets mooier grafisch beeld.
Een reunie van [XS] lijkt mij wel leuk om weer een keertje te doen, maar dan wel in TMN of TMNF
Mocht iemand het leuk vinden om de TS aan te pakken en te vernieuwen, stuur me dan even een DM en ik maak je mede auteur (wanneer ik uitgevogeld heb hoe dat moet)
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o