Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

ZoutePeper schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:59:
TM is al volledig geupdate. Er staat bij mij onderaan, versie nations en daarachter versie united. Hoort daar geen, nations forever en united te staan? Overigens groepspel wekrt helaas ook niet op school, balen.
Je poorten zijn dichtgetimmerd vermoed ik, zelfde probleem ken ik ook.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij de intel 320 120GB SSD krijg je trackmania canyon én battlefield 3 gratis:
http://www.informatique.n...-series-120gb-retail.html -> druk op bestellen om te checken.
150 euro is ook de laagste prijs in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Hey!

Ik heb even een vraag. Ik wil Trackmania kopen, maar... Ik speel TM Nations Forever, en deze wil ik ook blijven spelen. Baal alleen ontzettend van die Freezone dingen. Als ik TM United Forever koop, heb ik Nations Forever er dan ook volledig bij zitten? Of is Nations apart te koop?

Alvast bedankt!

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ianovski schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:17:
Hey!

Ik heb even een vraag. Ik wil Trackmania kopen, maar... Ik speel TM Nations Forever, en deze wil ik ook blijven spelen. Baal alleen ontzettend van die Freezone dingen. Als ik TM United Forever koop, heb ik Nations Forever er dan ook volledig bij zitten? Of is Nations apart te koop?

Alvast bedankt!
Zoals je zelf al zegt, Nations blijft voor je behouden, en je kan 'unlimited' op de FreeZone servers en je krijgt een aantal United servers zeg maar.

Zelf ben ik inmiddels zo inactief als de pest geworden, is gewoon niet motiverend genoeg meer :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Is nog steeds voor een dikke 10 euro te koop bij amazon.de
http://www.amazon.de/Trac...TF8&qid=1322438229&sr=1-1

Wat ik me afvraag: kun je met de key van trackmania2 canyon ook nations zonder freezone spelen?

[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 28-11-2011 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nope. Voor Canyon maak je een nieuw account aan, en heeft dus geen invloed op Nations/United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:39

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Gropah schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:48:
Nope. Voor Canyon maak je een nieuw account aan, en heeft dus geen invloed op Nations/United
Dat is niet geheel waar. Ik weet dat ik bij het naamleden van mijn Canyon account gezegd werd dat ik onder dezelfde naam een TMUF account had. Kennelijk is er dus wel iets van een koppeling, maar wat dat precies is en uitmaakt weet ik niet.

@lanovski: TMUF bevat alle enviroments van het spel en TMNF maar één, maar het is hetzelfde spel in principe. Met een TMUF key unlock je als het ware de andere environments en word het menu in plaats van groen blauw/paars.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Just_I schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:37:
[...]

Dat is niet geheel waar. Ik weet dat ik bij het naamleden van mijn Canyon account gezegd werd dat ik onder dezelfde naam een TMUF account had. Kennelijk is er dus wel iets van een koppeling, maar wat dat precies is en uitmaakt weet ik niet.
In de beta kreeg ik die melding niet.
Wel was het 'lichtspoor' exact dezelfde kleur als ik had ingesteld in TMUF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Just_I schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:37:
[...]

Toen ik TM2 had gekocht, probeerde ik in te loggen met mijn TMUF account. Wou niet. Na wat gezoek bleek het zo te zijn dat er geen koppeling mogelijk is en dat dit vooral ligt aan de manier waarop alles wordt opgeslagen.

Koppeling zou dus niet mogelijk moeten zijn. Je kan natuurlijk wel een account maken met dezelfde inlog, zodat je er maar 1 hoeft te onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Volgens mij was het zo dat ik een nieuwe account aan wou maken met dezelfde login als voorheen waarop ik de melding kreeg dat er al een dergelijk account bestond. Ik weet het ook niet meer precies, is al weer een tijdje gelden en ik speel al een tijd niet meer.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:12
De logins zijn inderdaad gereserveerd voor een x aantal maanden. Dus wil je dezelfde login gebruiken, dan moet je een account aanmaken met precies dezelfde inloggegevens als je TMUF account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik dacht na een lange tijd laat ik weer eens trackmania spelen. Maar wat een rampenspel is het geworden zeg. Servers zitten niet meer dan 15 mensen op, de track zijn zo moeilijk als maar kan. Het goed oude tijd verbeteren element is helemaal weg.. 9 van de 10x finish niet eens iemand. En dan is er nog de belachelijke verplichte spectator modus na 5 potjes. Wie heeft dat nou weer verzonnen? Waar zijn de leuke servers met leuke banen waar je steeds een paar honderste van je tijd eraf probeert te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De beperkingen hebben ze opgelegd omdat nadeo geen geld meer kreeg van reclame, waardoor ze te weinig binnenkregen. Toen hebben ze meer beperkingen opgelegd om de verkopen van United te boosten (waar je die natuurlijk niet hebt).

Die servers waar niemand finisht ligt echt aan de servers. Zelf ben ik op TMNF/TMUF alleen maar te vinden op COSFullspeed. Die is wel chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 16:11
Wauw, ik speelde laatst TMU met mijn nieuwe videokaart op maxed out, en ik was verbaasd over hoe mooi dat spel eigenlijk nog kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Een schopje: Iemand nog interesse in een trial van 3 dagen voor TM Canyon?
Iedereen die TM²:C gekocht heeft, heeft zo'n code ontvangen die hij/zij weg mag geven, dus ik ook.
Stuur even een DM als je interesse hebt met daarin je e-mailadres, forward ik de code ;)

Edit: inmiddels is 1 van de 2 codes vergeven :)

[ Voor 8% gewijzigd door EDIT op 04-02-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb canyon maar geen code? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Hmm, ik dacht begrepen te hebben dat iedereen zo'n code had ontvangen. Schijnbaar is dat dus niet het geval dan, of wellicht komt ie nog (ik kan me voorstellen dat ze in batches worden verzonden).

Edit: code is verzonden naar mensen die hebben aangevinkt in hun profiel dat ze e-mail willen ontvangen over ManiaPlanet ;)

[ Voor 24% gewijzigd door EDIT op 06-02-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Laatst online: 20:33
brilsmurfffje schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:33:
Ik dacht na een lange tijd laat ik weer eens trackmania spelen. Maar wat een rampenspel is het geworden zeg. Servers zitten niet meer dan 15 mensen op, de track zijn zo moeilijk als maar kan. Het goed oude tijd verbeteren element is helemaal weg.. 9 van de 10x finish niet eens iemand. En dan is er nog de belachelijke verplichte spectator modus na 5 potjes. Wie heeft dat nou weer verzonnen? Waar zijn de leuke servers met leuke banen waar je steeds een paar honderste van je tijd eraf probeert te rijden?
Dat valt best mee! Er zitten nog aardig wat mensen, misschien niet meer zoals vroeger maar er zijn er zat! En qua moeilijkheid mwa... zoek een goede server op? Ik zit meestal op de fullspeed servers en die zijn prima te doen qua finish. (er zitten altijd een paar tracks tussen die kut zijn maarja dat had je vroeger ook)

Screenshot van 10u in de ochtend:
Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/4726/tracki.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Sinds dit weekend Canyon maar weer eens geïnstalleerd. :+ Niet meer gehad sinds 2 weken na release.
Nog genoeg bevolking online te vinden, kom nog geregeld oud gedienden tegen uit TMN of TMNF.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Vandaag wordt de ManiaPlanet 2.0 update gepushed naar de TM2 clients :)
Hierin zitten o.a. nieuwe blokken, en de mogelijkheid om eigen gamemodes te scripten :9 >:)
Daarnaast is het een voorbereiding op de integratie met ShootMania Storm en de nieuwe TrackMania2 omgeving Valley :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mja meest populaire en beste server is nog altijd die van mij :-).
Gemiddeld per avond 20/25 spelers.

Shortmaps | MP is het nu (was 300 shortmaps).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
EDIT schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:26:
Vandaag wordt de ManiaPlanet 2.0 update gepushed naar de TM2 clients :)
Hierin zitten o.a. nieuwe blokken, en de mogelijkheid om eigen gamemodes te scripten :9 >:)
Daarnaast is het een voorbereiding op de integratie met ShootMania Storm en de nieuwe TrackMania2 omgeving Valley :)
Integratie met SM Storm!?!?!?!
Ik krijg hele wilde ideeën nu, maar hoe gaat dat werken?

En Valley kan me niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
*rotschop*
TrackMania² Canyon en TrackMania² Stadium (jawel, Stadium in TM2!) zijn inmiddels via Steam te downloaden voor de liefhebbers. TM2 Canyon kost geld, en TM2 Stadium is free2play met beperkingen (de beta heeft wel nog alle functionaliteit).

TM2 Canyon: http://store.steampowered.com/app/228760/
TM2 Stadium: http://store.steampowered.com/app/232910/ (klik op Demo installeren voor de free2play versie!)

Heel apart, de beta van TM2 Stadium heeft weer een hele hoop oude bekenden online gehaald, en weer eens op servers zitten waar gewoon 128+ man op zitten te racen _/-\o_
De "Good old times" herleven :P :9

[ Voor 20% gewijzigd door EDIT op 27-02-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb het al een tijdje niet meer bijgehouden hoor, maar is dit niet gewoon Trackmania United? (Die dus nog steeds gewoon op mijn pc staat)

Eens kijken of ik weer wat tijd kan vinden. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Stadium = TMN(F), Canyon is een nieuwe environment die niet in United zit. Daarnaast is de engine wat opgepoetst (nu HD engine) en is er een soort van integratie met ShootMania (en straks QuestMania).

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat goed dat ze nu op Steam zijn gekomen met Trackmania 2 (en Shootmania)!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Nog niet bevestigd maar hoop dat je een retailkey van Canyon aan steam kan koppelen.
Kan ik alle beta's onder steam hangen ipv alles los zoals nu.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Kan iemand me uitleggen hoe het zit met al die verschillende versies?
Ik weet dat er een soort beta is die gratis is en waar je in de stadium omgeving racet. Er zijn meerdere omgevingen en nu net is dus Canyon uitgekomen op steam. Maar deze Canyon wordt ook wel als TM 2 aangeduid? Is dit nu TM 2 of gewoon een expansie? En zitten alle andere omgevingen dan ook in Canyon of niet?

En hoe valt TM united forever in dit rijtje?(http://eu-ubisoft.gamespl...mania/?affiliate=Gamestar) Daar had je 3 of 4 soorten omgevingen als ik het me herinner, terwijl je met die andere packs er maar 1 hebt? Ik zie door de bomen het bos niet meer bij Nadeo.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 28-02-2013 14:06 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TM2 is het platform/game en je moet alle omgevingen zien als uitbreiding daarop.

TM United is de voorloper van TM2 en dat was eigenlijk weer een samentreksel van vele verschillende omgevingen van oudere trackmania's

• Postius
Gropah schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:15:
TM2 is het platform/game en je moet alle omgevingen zien als uitbreiding daarop.

TM United is de voorloper van TM2 en dat was eigenlijk weer een samentreksel van vele verschillende omgevingen van oudere trackmania's
Maar dan is het spel eigenlijk best wel duur? Voordat je alles dan hebt? (alle omgevingen en auto's). Ik heb me altijd heel erg goed vermaakt met TM, maar ik zocht eigenlijk naar een alles in 1 pakket maar dat lijkt er zo niet te zijn of moet nog komen.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voor tm2 is er inderdaad nog niet een compleet pakket zoals met TMU, maar dat heeft ook lang geduurd voordat die er was. Overall is het inderdaad soort van duur, maar als een omgeving je niet aan staat oid dan kun je ook gewoon besluiten om het niet te kopen en zo dus goedkoper uit zijn.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
DrivinUCrazy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:30:
Ik heb het al een tijdje niet meer bijgehouden hoor, maar is dit niet gewoon Trackmania United? (Die dus nog steeds gewoon op mijn pc staat)

Eens kijken of ik weer wat tijd kan vinden. :+
Van de week zag ik xsmuse al even op de server :*)

Ik heb nog een TMN en TMNF server draaien, TMNF met de nieuwste xaseco met dedimania records en natuurlijk ook de oude local records. Helaas kan ik hem niet meer 24/7 laten draaien, het is geen echte dedicated pc meer, het hele gezin werkt/speelt er nu op.
Misschien een keertje een reunie organiseren? :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
solique schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:45:
Nog niet bevestigd maar hoop dat je een retailkey van Canyon aan steam kan koppelen.
Kan ik alle beta's onder steam hangen ipv alles los zoals nu.
Je kunt je aangekochte retail keys van zowel Canyon als ShootMania Storm als TM2 Stadium aan je Steam account koppelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij verrast dat er een nieuwe editie van Stadium is, Canyon bevalt hier niet zo, maar helaas heb ik er nog niet echt van kunnen genieten. Hij werkt op zich prima, maar na een aantal minuten in het spel te zitten besluit de videokaart te eikelen en loopt het hele systeem vast.

Ik heb nog niet gekeken wat er nu precies fout gaat, maar een beetje flauw is het wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:43:
Blij verrast dat er een nieuwe editie van Stadium is, Canyon bevalt hier niet zo, maar helaas heb ik er nog niet echt van kunnen genieten. Hij werkt op zich prima, maar na een aantal minuten in het spel te zitten besluit de videokaart te eikelen en loopt het hele systeem vast.

Ik heb nog niet gekeken wat er nu precies fout gaat, maar een beetje flauw is het wel :p
Beetje basic maar ont-stof hem eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EDIT schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:10:
Je kunt je aangekochte retail keys van zowel Canyon als ShootMania Storm als TM2 Stadium aan je Steam account koppelen ;)
Grappig, Ubisoft Support weet hier namelijk nog niets officieels van. (Ik heb momenteel een ticket hierover lopen bij hen, wacht nu nog op de key die ik destijds had.)

Ben ergens wel benieuwd naar Trackmania 2: Stadium en Valley, maar heb Canyon zelf ook niet bijster veel gespeeld, dus weet niet wat ik zal doen. Stadium is dan gelukkig in open beta, dus dat kan ik altijd proberen. Iemand die ervaring met Valley heeft?

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Naja, ik ben blij dat ik sinds vorig jaar zomer ermee gestopt ben. Het hele 'sociale' TM gebeuren hield er eigenlijk mee op.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

CptChaos schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:19:
[...]
Grappig, Ubisoft Support weet hier namelijk nog niets officieels van. (Ik heb momenteel een ticket hierover lopen bij hen, wacht nu nog op de key die ik destijds had.)
Man ze adverteren er zelf mee op maniaplanet. Daarnaast is het een vereiste van steam bij dit soort acties (oudere games die op steam verschijnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat ik mij afvraag, is het gevoel in TM2 stadium nog wel hetzelfde? Ik heb Canyon beta gedaan, maar die vond ik totaal helemaal niets.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Probeer het zelf zou ik zeggen. Je kan de open beta gratis downloaden door in steam de demo van stadium te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Na het spelen van de beta ben ik iig verkocht! :) Ik heb een preorder gedaan via Steam. :) Nu nog even kijken naar Valley...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hmm, morgen eens proberen dan ;)
Heb wel tmuf gekocht toendertijd via Steam, maar om weer te betalen voor 'hetzelfde' zie ik niet zo zitten.
Bedoeling was eigenlijk om van mijn TM verslaving af te komen :+

Zat voor de zomer 2012 zeker 5 uur per dag op mijn servers :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Trackmania 2 is vooral grafisch een upgrade, qua gameplay speelt het wel weer vanouds lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:14:
[...]

Beetje basic maar ont-stof hem eens.
Zo te zien was het een driverprobleem. Morgen maar even verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah oké, naja moet nog eens zien of het fatsoenlijk draait op mn laptop. Voorheen deed hij het prima, maar ik verwacht wel dat ik de instellingen iets meer moet inperken :+

@cptchaos, wie was/ben jij @tmnf? Want volgens mij kennen wij elkaar wel :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet bij god niet meer welke nickname ik gebruikte bij TMNF, volgens mij gewoon CptChaos. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm oke, Ik was iig gewoon Quad :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij mij was het op een gegeven moment ook een soort van verslaving (3 jaar geleden oid). En inderdaad, eigenlijk is het alleen een grafische update, maar er zitten ook wat extra dingetjes in zoals dat externe dingen nu wel met een redelijk snelheid laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Quad schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:09:
Hm oke, Ik was iig gewoon Quad :+
Volgens mij heb ik jouw naam wel eens voorbij zien komen idd. :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2013 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Het is op dit moment idd een (van de buitenkant gezien) 1-op1 omzetting incl. bugs van het Stadium environment naar de ManiaPlanet engine. Maps uit de oude versie werken ook nog, mits je de schaduwen opnieuw laat berekenen door MP.
In de toekomst komen er nog nieuwe blokken uit, dus het is niet zo dat er geen updates komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik denk niet dat ik weer ga beginnen aan het TM avontuur, het is wel mooi geweest. Tegenwoordig speel ik alleen nog maar games op de PS3 als ik al speel en ook niet echt race games, voornamelijk AC, uncharted and such.
Toevallig nog een weekje of twee geleden weer even TMNF gespeeld en wat oude bekende tegengekomen op de TMX PlayPalOnline NF server. Vreemd genoeg kijk ik nog wel regelmatig, een aantal keer peer week op de TMX site of ik nog nieuwe awards gekregen heb. En door die potjes racen op de server heb ik toch ook nog weer een award gehad, na 2.5 jaar 'droogstand' *O*

Maniaplanet heb ik wel geïnstaleerd op mijn PC maar Canyon heeft me nooit echt goed kunnen boeien, niet genoeg om de concurrentie van AC aan te kunnen. Het hele Shootmania en Questmania lijkt mij ook niet echt veel boeiends aan, meer een soort van side-games om met je racing maatjes een potje tegen elkaar te kunnen spelen. Echt veel goede kwaliteits shooters zal je er niet vinden denk ik.
Stadium in maniaplanet trekt mij dus ook niet echt terug, weinig vernieuwend, het blijft hetzelfde met een wellicht iets mooier grafisch beeld.

Een reunie van [XS] lijkt mij wel leuk om weer een keertje te doen, maar dan wel in TMN of TMNF ;)

Mocht iemand het leuk vinden om de TS aan te pakken en te vernieuwen, stuur me dan even een DM en ik maak je mede auteur (wanneer ik uitgevogeld heb hoe dat moet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Maar het is dus of 5 uur per dag trackmania of helemaal niet? Klinkt nogal drastisch :p.

Ik race af en toe weer lekker rondje. SPeel trackmania ook al haren maar had ook wat drooggestaan. Maar echt zo'n spel dat altijd op mijn PC staat en toch minimaal 1x per jaar wordt opgestart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:10

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Zie dat dit topic weer leeft, ik zal de nieuwe beta eens proberen. Heb ik een lange tijd geen trackmanina meer gespeeld.
daPet schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Van de week zag ik xsmuse al even op de server :*)

Ik heb nog een TMN en TMNF server draaien, TMNF met de nieuwste xaseco met dedimania records en natuurlijk ook de oude local records. Helaas kan ik hem niet meer 24/7 laten draaien, het is geen echte dedicated pc meer, het hele gezin werkt/speelt er nu op.
Misschien een keertje een reunie organiseren? :P
Heb je de Duke Nukem plugin nog draaien? :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

XS vond ik nooit echt een prettige server hebben, komt vooral omdat ik alleen maar huntte op mijn servers op minimaps, op honderste van een seconde rijden is echt no life geweest voor een flinke tijd :+

En van 5 uur per dag naar helemaal niet is best drastisch, maar als je kijkt dat je van s avonds vroeg tot s nachts bezig was op de servers ging het ook wel erg ver. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Net even de nieuwe beta geprobeerd, gelijk op een nederlandse server met maps die er in TMN ook al waren. Het spel is vooral grafisch beter en voelt voor de rest hetzelfde aan. Heb wel het gevoel dat de camera wat meer mee-zwaait en de zon heeft een grotere invloed op de camera.

Voor de rest moet ik nog wat langer spelen :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Kijk leuk...oude bekenden :w , ook de beta maar eens proberen. En een reunie d:)b

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Speelt lekker, niet anders dan de oude Stadium.
Fov lijkt wel wat kleiner te zijn, alles lijkt wat sneller te gaan, kan je dat ergens instellen ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ScrooLoose schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:41:
Speelt lekker, niet anders dan de oude Stadium.
Fov lijkt wel wat kleiner te zijn, alles lijkt wat sneller te gaan, kan je dat ergens instellen ?
Persoonlijk denk ik dat dat snelle komt omdat de motion blur standaard aanstaat, welke je uit kunt zetten via de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Staat al uit, dat soort dingen is altijd het eerste wat ik uit zet :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Precies hetzelfde als TMNF, wel leuk weer alhoewel ik TMNF af en toe ook nog wel eens aanslingerde. Alleen de motorgeluiden is wel ff wennen zeg.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zal wel firewall zijn, maar ik kom op geen enkele server.
Ach, even offline gespeeld, voelt sneller aan, geluiden zijn wennen (speelde anders toch nooit met motor geluid ^^) maar goed, ben nog niet overtuigd :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Om eerlijk te zijn merk ik nauwelijks verschil. Ik weet dat er vast wel hier en daar verschil inzit als je het echt veel hebt gespeeld maar daarvoor is het bij mij toch te sporadisch geweest. Beetje vergelijkbaar met Counterstrik en Counterstrike sourse/go. Zover vindt ik het nog prima spelen. Wel veel baggere tracks. :9 Ook veel goeie gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4rijn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:03
Heerlijke nostalgie :)

Ze zijn ook van plan een gratis versie uit te brengen.
At the moment, the free access should be a station with time attack and a demo campaign. The paying version will have a full campaign, the official times, the custom modes, datas and other Maniaplanet services, including the planets and planets related services.
http://forum.maniaplanet.com/viewtopic.php?f=9&t=16900

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Heeft iemand toevallig nog een paar leuke/goede servers? Het gaat me meer om de tracks, maar een beetje niveau is ook mooi ;). Nu zit ik ook maar op een random server iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Persoonlijk vermaak ik mij erg op de SSM Fullspeed server. Fullspeed met best goede maps en goede spelers (meerdere malen top 10 gezien daaro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer, de rammstein bug is nog niet verholpen, meest gehaatte bug in TMN :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Rammsteinbug? Also: looping bug? Heb ze al voorbij zien komen, maar ze zeggen mij zo niks. Enige echte bug die ik uit TMN kende is de landing bug, maar die heb ik nog niet gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gropah schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:10:
Rammsteinbug? Also: looping bug? Heb ze al voorbij zien komen, maar ze zeggen mij zo niks. Enige echte bug die ik uit TMN kende is de landing bug, maar die heb ik nog niet gehad :D
Als je vanaf bijvoorbeeld een gras of blauw stuk een baan op rijdt en je rijd over de ophoging van het zwarte op de weg kan je gaan stuiteren.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JDmC4l5UVRI]

Dit soort bugs dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Op delete (of waar je het dan ook aan heb hangen) en opnieuw starten. Uitermate handige actie tegen zo'n bug :+ ;)

edit: Heb hem trouwens ook maar aangeschaft, voor die 9 euro..... Verdienen ze eindelijk eens iets aan mij :P en je hebt geen gezeik meer zoals bij TMNF met dat zone gebeuren.

[ Voor 43% gewijzigd door mach2 op 05-03-2013 18:03 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb ook de beta geprobeerd en voor die €9.- ook maar direct aangeschaft via Steam.
Speelt gewoon hetzelfde als TMUF, maar ziet er wel gelikter uit.

@dapet: was onlangs inderdaad nog op de xs server, die verscheen zomaar weer in mijn favorieten. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Muse op 04-03-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vaag gedoe, heb een ticket ingeschoten bij Ubisoft, om mijn key terug te halen van Trackmania 2: Canyon, om deze (ook) te activeren binnen Steam. Een medewerker zet hem door naar de tweede lijn en ik 'hoor' vervolgens niets meer.

Krijg ik vandaag reactie, dat ik maar met de verkoper contact op moet nemen, dat hij / zij wellicht de key kan geven die ze aan mij hebben verkocht. Grappige in het verhaal is dat ik de game online bij henzelf gekocht hebt en dat Trackmania 2: Canyon in overige 'normale' winkels niet eens te verkrijgen is (heb daarvoor op diverse websites van dergelijke winkels gekeken)!

Beetje vreemde service dus van Ubisoft als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TM2: Canyon is ook bij mij van het account gehaald. Dit zou zijn gebeurd omdat de key voor 1 jaar editie was omdat het een promotie was. Staat echter niet op de voucher, maar daar kunnen ze helaas niks mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Het voelt inderdaad hetzelfde als de vorige TrackMania zoals iedereen zegt. Alleen 'maar' een grafische update en that's it? Nee, het gebruikt ook de ManiaPlanet client en interface had ik gezien, maar nieuwe dingen ben ik bijna niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Iemand ervaringen met TrackMania² Stadium? Lijkt me gewoon de huidige TrackMania met wat kleine nieuwe features erbij en terug terug voor de volle 30 euro verkopen. De huidige TrackMania van in 2006 (7 jaar oud ondertussen) kost trouwens ook nog steeds 30 euro. Ik ken niet eens een echte AAA game die 7 jaar na release nog steeds 30 euro kost :X.

Daarom heb ik TM ook niet gekocht. Het is duur en zit vol met bugs. Ik ben een nascar racer, en ik zat een paar maanden in de top 1000. Ondertussen gestopt met spelen tot ik weer zin krijgt :). Verder heb ik ook nog een bescheiden reeks offline Fullspeed en TMUnlimiter tracks :).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Trackmania United (waar alle trackmanias tot dan toe inzaten) is 30 euro, maar als je een beetje wacht op sales kun je hem voor 7.50 oid krijgen.

Daarnaast kun je TM2 stadium proberen door de demo te downloaden. Dit is de open beta die atm bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

witeken schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:27:
Iemand ervaringen met TrackMania² Stadium? Lijkt me gewoon de huidige TrackMania met wat kleine nieuwe features erbij en terug terug voor de volle 30 euro verkopen. De huidige TrackMania van in 2006 (7 jaar oud ondertussen) kost trouwens ook nog steeds 30 euro. Ik ken niet eens een echte AAA game die 7 jaar na release nog steeds 30 euro kost :X.

Daarom heb ik TM ook niet gekocht. Het is duur en zit vol met bugs. Ik ben een nascar racer, en ik zat een paar maanden in de top 1000. Ondertussen gestopt met spelen tot ik weer zin krijgt :). Verder heb ik ook nog een bescheiden reeks offline Fullspeed en TMUnlimiter tracks :).
Je betaald er geen €30,- voor maar €9,99 (preorder is €8,99).

Overigens speelt het exact hetzelfde als TMNU/TMNF, alleen veel, heeeel veel minder spelers online. De reden is dat ook waarom ik die niet zal gaan kopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 01:04:
[...]

Je betaald er geen €30,- voor maar €9,99 (preorder is €8,99).

Overigens speelt het exact hetzelfde als TMNU/TMNF, alleen veel, heeeel veel minder spelers online. De reden is dat ook waarom ik die niet zal gaan kopen.
Wat wil je, het is een beta. Dat trekt altijd minder mensen, vooral als het niet al te makkelijk te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Maar imho is het op dit moment de meerprijs (zodra de beta-fase is afgelopen) niet waard. Ik heb tot nu toe alleen wat betere graphics gezien, juist datgene wat ik bij Trackmania het minst belangrijk vind.

Ik loop sinds afgelopen weekend trouwens ook ergens tegenaan: Ik start United voor het eerst sinds bijna een jaar. Er is een update gevonden van 944 MB. Goed, deze geïnstalleerd. Er is weer een update gevonden, nu van 21 MB. Die ook geïnstalleerd.
"Er is een update gevonden van 944 MB" WTF? En zo blijft dat de hele tijd doorgaan.
Ik kan United dus ook niet meer starten, omdat hij dan om mijn serial vraagt, welke al gebruikt is. (Duh 8)7 )

Nations Forever start wel nog gewoon. Daar was ik gezakt naar plek 855.000 op de wereldranglijst. Na een paar potjes was dat weer 800.000. Nog maar 790.000 plekken te gaan. :P Nee, zodra het weer wat beter is, blijft mijn pc weer uit. Dat ga ik dus niet halen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

Hehe, herkenbare verhalen! Heb dit weekend gaming PC'tje weer van een verse Pliek-edition voorzien en ben weer spellen aan het installeren. Legale TM United weer van schijf geinstalleerd, maar key was geen probleem.

Ook maar de beta van de nieuwe Trackmania Stadium er op gezet. Mijn zoontje kon weer lekker blazen, stond na een paar ritjes wereldwijd op 40.000 van de 90.000 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Hoe zit het ook weer als ik bijvoorbeeld wil spelen op XS4TMN met TMNF? Ik heb de gratis versie en als ik hem zie en dus wil inloggen krijg ik de vraag om een password. Hij staat namelijk niet meer in mijn favorieten, moet ik hem eerst weer aan toevoegen zeker wil ik erop kunnen spelen?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Correct. Dat is helaas de Freezone procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

DrivinUCrazy schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:20:
Maar imho is het op dit moment de meerprijs (zodra de beta-fase is afgelopen) niet waard. Ik heb tot nu toe alleen wat betere graphics gezien, juist datgene wat ik bij Trackmania het minst belangrijk vind.

Ik loop sinds afgelopen weekend trouwens ook ergens tegenaan: Ik start United voor het eerst sinds bijna een jaar. Er is een update gevonden van 944 MB. Goed, deze geïnstalleerd. Er is weer een update gevonden, nu van 21 MB. Die ook geïnstalleerd.
"Er is een update gevonden van 944 MB" WTF? En zo blijft dat de hele tijd doorgaan.
Ik kan United dus ook niet meer starten, omdat hij dan om mijn serial vraagt, welke al gebruikt is. (Duh 8)7 )
Is dat niet dat je United Forever gedownload hebt nu, iedereen die United heeft kan gratis upgraden naar Untited Forever. Kan het niet checken, zit momenteel voor mijn werk in het buitenland. Maar wat jij verteld klinkt bekend, heb vorige week hetzelfde gedaan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Voor de mensen die nog United Forever zoeken:

Je kan hem voor 5 euro krijgen (tijdelijk) via GreenManGaming en met de code:

GMG20-P4DLK-FKYRS

Gaat er nog eens 20% vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Basti504 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:14:
[...]

Is dat niet dat je United Forever gedownload hebt nu, iedereen die United heeft kan gratis upgraden naar Untited Forever. Kan het niet checken, zit momenteel voor mijn werk in het buitenland. Maar wat jij verteld klinkt bekend, heb vorige week hetzelfde gedaan.
Ik heb de CD van United hier liggen. Als ik het spel start wordt er ook om de cd gevraagd omdat de tijd zonder cd is verstreken. (duh, na 10 maanden :P) Dan is er een update vereist, inderdaad van United naar Forever, en vervolgens is er nog een update voor United Forever nodig. Bestandsnaam: TmUnitedForever_Update_2010-03-15_Setup.exe

En daarna heb ik weer een kale TM United erop staan. :/

Edit: Er gaat blijkbaar iets fout met snelkoppelingen. Op de desktop heb ik wel een snelkoppeling naar United Forever; deze werkt wel. Feit blijft wel dat ik mijn accountgegevens opnieuw moet invullen. Het werd me te laat, dus daar ben ik niet mee verder gegaan.
Feit is ook dat ik nu alleen United Forever heb die zou moeten werken (als het inloggen goed gaat); alleen de Stadium omgeving dus. De andere omgevingen werken nu niet. Niet dat ik die speelde, maar het zou wel moeten kunnen.

[ Voor 23% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-03-2013 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Toch ook maar de stap gemaakt en op downloaden van de Free Version/demo geklikt.. Dit gaat me weer heel wat pijntjes in de hand opleveren... maar eens kijken of we nog een beetje in de buurt van het niveau van 'vroeger' kunnen komen :D
Om alvast in de spirit te komen even aan het kijken naar oude filmpjes die ik op tm-tube heb gezet, dat is dan wel weer leuk om terug te zien ondanks de beroerde video editting, zal wel even duren voordat ik weer dat soort tijden kan neerzetten.
http://www.tm-tube.com/video/4431/minipeace+Replays

Vier jaar terug alweer.. Wat heeft dit spel me een uren gekost als je erover nadenkt. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Draven op 13-03-2013 23:58 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ff wezen racen, maar ik vind het nogal gaar dat als je van buiten naar een stuk binnenbaan rijdt je geen moer ziet. In TMNF was het veel lichter, hier is het veel donkerder en vind ik het vaak lastig te zien waar je heen moet :|

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Trackmania heeft mij de afgelopen 4/5 jaar zeker dik 2000 uur gekost. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

mach2 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:23:
Ff wezen racen, maar ik vind het nogal gaar dat als je van buiten naar een stuk binnenbaan rijdt je geen moer ziet. In TMNF was het veel lichter, hier is het veel donkerder en vind ik het vaak lastig te zien waar je heen moet :|
Ja dat klopt, en ook als je tegen de zon in rijdt. Ik heb ook het gevoel dat ik langer bezig ben om de baan uberhaupt te finishen dan om een strakke tijd neer te zetten. Maar dat kan ook te maken hebben met op welke servers ik speel :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ik was op de Ganja Rider server bezig en dus oude bekende baantjes aan het racen, maar stuurde vaak gewoon te laat in vanwege dat het simpelweg te donker was en ik het allemaal niet op tijd zag. Gewoon volkomen k.t ;) :P . Ga denk maar wat met de grafische instellingen spelen om te kijken of ik het lichter krijg. Schaduwen op minimaal zetten werkte in elk geval al niet, dan maar eens wat minder mooi zetten allemaal (hoewel mooi..... TMNF vond ik net zo mooi op de hoogste instellingen :P ).

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:40:
Toch ook maar de stap gemaakt en op downloaden van de Free Version/demo geklikt.. Dit gaat me weer heel wat pijntjes in de hand opleveren... maar eens kijken of we nog een beetje in de buurt van het niveau van 'vroeger' kunnen komen :D
Om alvast in de spirit te komen even aan het kijken naar oude filmpjes die ik op tm-tube heb gezet, dat is dan wel weer leuk om terug te zien ondanks de beroerde video editting, zal wel even duren voordat ik weer dat soort tijden kan neerzetten.
http://www.tm-tube.com/video/4431/minipeace+Replays

Vier jaar terug alweer.. Wat heeft dit spel me een uren gekost als je erover nadenkt. _/-\o_
Ha Rick, succes daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Dus als ik het goed begrijp hebben ze bij Tm² (stadium) gewoon wat fancy graphics geplaats en gaan ze het terug voor de voor de volle prijs verkopen? En komt er voor elke omgeving zo'n apart spel? Laat dan maar.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Volle prijs? Nee, 10 euro is geen volle prijs. Dat is like, 1/6 van de retailprijs van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En 1/3 van TMUF waarmee je alle environments had.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

mach2 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:23:
Heeft te maken met banen die in TMNF gemaakt zijn. Als eenzelfde baan gemaakt wordt in TM2 Stadium is dat probleem er niet.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Enorme rotschop:

Op 4 juli zal TrackMania²: Valley uitkomen.

Enkele screens:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1026140_467560863327484_1558988452_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1014835_467515716665332_531720649_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1039956_469121493171421_1337781126_o.jpg

Het spel zal (naast de officiële website/Ubisoft) ook via Steam te koop zijn :)
Kosten zijn, as usual voor TM2, €19,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

20 euro voor enkel wat betere graphics lijkt me echt overkill. Of zijn er nog veranderingen?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
After years of development, TrackMania² Valley is almost ready and will join the ManiaPlanet family on July 4th on TrackMania.com and Steam. Yes, in a little week!

TrackMania² Valley will propose a new rally-style handling, go along with a 65-tracks solo campaign, a new set of blocks and all the power of ManiaPlanet (3D objects import, gamemodes creation, etc.)
Aldus de Facebookpagina van TrackMania. Het is dus een nieuw environment in het ManiaPlanet programma. Of jij daar €19,99 voor wilt neerleggen is uiteraard aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
En TrackMania Valley is inmiddels te koop via http://nl-maniaplanet.gam...ackmania-valley-3695.html en via Steam (de key die je bij de eerste link krijgt is ook op Steam te activeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Ik heb echt zin om weer eens een racegame te spelen. Trackmania was altijd ubergaaf. Iemand valley al gespeeld? Is het iets? :-) The trailer op steam doet mij wel een beetje kwijlen. Ik twijfel nog of ik er 20 euro voor over heb.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Ik heb 'm inderdaad al gespeeld. Qua graphics is het toch weer een stap voorwaarts als je op de hoogste instellingen speelt :)
Echter, de leercurve voor het onder controle krijgen van het auto (eigenlijk alleen op 'dirt') is behoorlijk hoog. Ik heb het nog steeds niet helemaal door (ik speel met een toetsenbord, kan zijn dat het met een controller eenvoudiger is), maar het gaat inmiddels wel de goede richting op :P
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste