\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Moet je in de settings even naar Custom wijzigen. Ik gok dat je de standaard instellingen of één van de voorinstellingen gebruikt, dan zijn deze inderdaad greyed out.Gianni Rombios schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:15:
Een paar opties (aantal zichtbare tegenstanders, nog een vergelijkbare) zijn greyed out in tmuf. Ik krijg dat niet veranderd.
[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 27-04-2011 19:35 ]

[ Voor 60% gewijzigd door Gianni Rombios op 27-04-2011 22:39 ]
Dus eventjes kijken hoe en wat of ik naar een andere clan ga of niet
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat klopt ook wel, ik rij ook alleen maar stadium. Ik gebruik wel een custom teamskin, maar verder ook niets.DrivinUCrazy schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:35:
Maar dat hoeft geen probleem te zijn. Ik heb ook TMUF, maar het enige dat ik gespeeld heb was Stadium. Na 3 rondjes in de andere omgevingen had ik dat wel gezien: niet voor mij weggelegd.
Dat hele freezone gebeuren wordt wel steeds beperkter en zou wel eens kunnen doorsijpelen naar TM2. Ze zijn nu al aan het testen met een systeem dat je als freezonespeler na elke 3 races verplicht 1 race als spectator moet uitzitten. Dat soort truukjes zie ik ze nog wel verder uitbuiten bij Ubisoft.
Het is btw 5 rondjes racen, 1 spectaten
Het lijkt me daarnaast (gezien de noodzaak van dat hele FreeZone systeem) wel bewezen dat een gratis versie er niet in zit. Op de FreeZone manier proberen ze dus nog wat geld bij elkaar te harken om dat spul online te houden (met de verkoop van TrackMania United Forever), aangezien het advertentienetwerk dat het eerst online hield offline is gehaald en ze dus geen inkomsten meer hadden.
Ik ben zeer nieuwsgierig!
BTW: ik zie hierboven een hoop Stadium-racers, ik rijd eigenlijk alleen nog maar Coast!
Klopt, er zal geen gratis versie komen.EDIT schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:13:
Er komt geen gratis versie voor zover mij bekend is.
Het lijkt me daarnaast (gezien de noodzaak van dat hele FreeZone systeem) wel bewezen dat een gratis versie er niet in zit. Op de FreeZone manier proberen ze dus nog wat geld bij elkaar te harken om dat spul online te houden (met de verkoop van TrackMania United Forever), aangezien het advertentienetwerk dat het eerst online hield offline is gehaald en ze dus geen inkomsten meer hadden.
Microsoft is niet alleen met Nadeo/Ubisoft gestopt hoor, maar ook met diverse andere games, omdat het voor Microsoft een kostenpot was van +- 240miljoen dollar en ze er, naar hun zeggen, niks voor terug zagen.
Ik heb zelf maar eens een FreeZone server gebouwd met 40-80k ranking en minitech van 30 - 45 sec baantjes.
⏩ PVOutput☀️
Releasedate is rond oktoberJWfx schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:23:
Iemand die al weet wanneer TM2 komt?
Ik ben zeer nieuwsgierig!![]()
BTW: ik zie hierboven een hoop Stadium-racers, ik rijd eigenlijk alleen nog maar Coast!
Gratis is niet te handhaven daar kan ik inkomen. Als ze verstandig zijn op minst freezone handhaven in TM2 om de community levend te houden. Zou jammer zijn als dat straks wegkwijnt.Muse schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:33:
Er komt helemaal geen gratis versie? Lijkt me geen slimme actie, dat is namelijk precies waar TM groot mee geworden is.
Maar goed, ik heb jaren CMR04 gespeeld met max. 50 spelers online, er is dus nog niets aan de hand.
Hooguit een demo, net als bij de eerdere versies van TM (TM Original en TM Sunrise), maar daar is verder nog niets over gezegd.
BTW, aanstaande maandagavond om 11.30 uur is er een Ubisoft conference op de E3, met meer details over TM2, dus stay tuned
Meekijken kan via http://uplay.uk.ubi.com/e3/landing
Ziet er wel vet uit, zo te zien kun je ook het landschap gaan bewerken. Als dat in ieder geval uit de uitgehakte bergen mag opmaken. Geluid zit ook wel snor denk ik.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Lege auto's weer.EDIT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:38:
Mooie trailer weer
Nog enkele pics van de E3 (klik op afbeeldingen voor 1920x1080 resolutie):
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Zo jammer is dat.
Bij E3 in 2010 was het: eind 2010 een beta voor trackmania. Q1 2011 voor Shootmania en later nog questmania.
Nu is er helemaal nog geen beta geweest en ook nog geen aankondiging. Hebben we een nieuwe Duke Nukem Forever te pakken?
Opzich wel zonde want het zijn awesome spellen.
Er is btw wel een aankondiging geweest, op 26 april (zie ook de nieuws items op http://trackmania.ubi.com/trackmania-games/nl-NL/home/).
Een closed beta zal binnen een aantal weken beginnen (zeg juli), waarna in augustus een meer open beta/rc zal volgen. Release is in september.
De trailers etc. zijn gemaakt door leden van de community die dus al de beschikking hebben over een alpha/pre-beta versie van het spel. De omgeving van TM2 is geheel klaar heeft Nadeo gezegd, en zal ook niet meer gewijzigd worden. Het is nu enkel bugs pletten, game optimaliseren, integratie van het complete platform (Maniaplanet) et cetera.
Trouwens nog de aankondiging op de E3 (gehele aankondiging, bevat ook de al eerder genoemde trailer):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4TXJFkPwQjY]
[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 07-06-2011 16:44 . Reden: Aankondiging op E3 toegevoegd ]
Vind het hele maniaplanet beetje uigemolken worden zo.
Had sowieso beelden van Shootmania en Questmania verwacht, maar blijkbaar komt er voorlopig nog niks van, jammer.
Edit@Edit, wie ben jij ingame dat je vrij veel weet?
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 08-06-2011 11:44 ]
⏩ PVOutput☀️
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jq68SfB2ivw]
Het laat in-game beelden zien van de trackeditor en het racen (in cam 1 denk ik). Daarnaast worden er ook wel wat interessante dingen vermeld:
- Meerdere blocks tegelijk te selecteren (om ze te transformeren tot een nieuw block?)
- Kopiëren van bepaalde delen of verplaatsen van de gehel track (nooit meer een tegel tekort)
- Groote bouw block, verglijkbaar met de blocks van Island
- Kleine track bestanden, onder de 100kB
- Minder air control dan voorheen (ik neem aan dat dit voor sunrise en nations geld)
- Mods zijn nog steeds mogelijk, zowel car als environment. Car editor in-game
- Beta later in juli en release misschien in september
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Kleine closed beta is inderdaad in juli, maar een grotere meer 'open' beta zal plaatsvinden in Augustus (tenminste, dat is wat ik hoorde van Florent/Hylis (directeur van Nadeo)). Echter zal ook deze tweede beta niet voor iedereen zijn, maar wel voor een groter publiek dan de eerste zeer kleine beta.Just_I schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:22:
- Beta later in juli en release misschien in september
Release is bevestigd voor september.
@ Quad: je hebt me zelfs in je vriendenlijst staan
[ Voor 12% gewijzigd door EDIT op 10-06-2011 09:29 ]
http://trackmania.ubi.com...a2/coming-soon/index.aspx
De volgende releases zullen allen een eigen naam hebben. Je betaald dan ook zo'n 20 euro per omgeving. Staat een omgeving je niet aan, dan koop je hem niet
Precies hetzelfde geldt trouwens ook voor Shootmania: Storm en Questmania. Lijkt een omgeving je niet leuk, dan koop je het niet.
Als het goed is komen er 3 nieuwe omgevingen uit per jaar. 1 voor TM2, 1 voor SM en 1 voor QM. De eerste komt dus in september, TM2: Canyon, en SM: Storm zou daarna moeten volgen
[ Voor 56% gewijzigd door EDIT op 10-06-2011 11:56 . Reden: Aanvullingen ]
Oh, OK, erg bedankt!EDIT schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:48:
Dat klopt. Canyon is de enige omgeving van TM2: Canyon.
De volgende releases zullen allen een eigen naam hebben. Je betaald dan ook zo'n 20 euro per omgeving. Staat een omgeving je niet aan, dan koop je hem niet
Precies hetzelfde geldt trouwens ook voor Shootmania: Storm en Questmania. Lijkt een omgeving je niet leuk, dan koop je het niet.
Als het goed is komen er 3 nieuwe omgevingen uit per jaar. 1 voor TM2, 1 voor SM en 1 voor QM. De eerste komt dus in september, TM2: Canyon, en SM: Storm zou daarna moeten volgen
Ik vind het wat vreemd om telkens zo'n 'halve' game te kopen, terwijl ze toch één keer de basis kunnen maken voor €20, en dan om het half jaar (of whatever) een nieuwe omgeving aan te bieden voor 10 ofzo.
Ben eigenlijk alleen ook een free player (
In ieder geval, deze koop ik wel. Als ik kijk hoeveel tijd ik al in TM heb gestoken, zijn ze het ook waard, vind ik. (Zeker nu met die FreeZone beperkingen...

*EDIT*
Eens even wat screenshots opgezocht van ShootMania. Ziet er erg interessant uit, vooral de screen waarop edit tools zichtbaar waren, vergelijkbaar met deze van TrackMania. Als ik er mag vanuit gaan dat je dus je eigen 'environment' (sniper plekjes, bunkers, ...) kan samenstellen en dan hierop kan spelen met anderen, is dat 'very sweet'!
[ Voor 12% gewijzigd door RangedNeedles op 10-06-2011 17:30 ]
Zojuist startte ik TMUF op, en zag daar een releasedatum staan van 14 september voor TM² Canyon
Daarnaast is bekend geworden dat de voorverkoop op 17 augustus a.s. start (bron) en dat de mensen die het spel al in de voorverkoop kopen, toegang krijgen tot de multiplayer beta van het spel (maar wel met werkende editor, skintools, etc.). Het spel zou dan automatisch geüpdatet worden naar het volledige spel zodra deze uit is (tussentijds zullen er vermoedelijk ook nog wel updates komen voor de beta versie).
Daarnaast heeft Nadeo aangekondigd dat het spel géén Ubisoft DRM zal bevatten. Je zult (zoals gebruikelijk bij TM) gewoon een account moeten aanmaken met je key om de online functionaliteiten te benutten. LAN games, solo play en editors zullen gewoon offline beschikbaar blijven, en je zult je dus geen zorgen hoeven te maken over de aggressieve Ubisoft DRM
Dat betekend dus dat je het spel op een LAN kunt gaan spelen met maar 1 kopie. Heerlijk. Daarnaast ook zin in TM2. Heeft eigenlijk te lang op zich laten wachten. Ben benieuwd hoe de editor is en hoe canyon raced. Ik hoop een beetje zoals stunt of stadium, die rijden naar mijn idee toch wel het lekkerst.
Je kunt nu ook zelf scripts schrijven voor geheel eigen gamemodes, de editor heeft eindelijk copy/paste, je kunt ook met de mediatracker meer programmeren, nieuwe opties, maar alles heeft toch nog dezelfde vertrouwde interface.
En wat het racen betreft:
Het is echt een nieuwe stijl en het is even wennen. Vond het in het begin zelf helemaal niets (race TM² Canyon zelf sinds begin juli), maar vind het nu prima racen. Moest gewoon even wennen na stadium
Met de laatste wijzigingen is het nog iets meer naar stadium gegaan qua handling, dus waarschijnlijk zul je het wel OK vinden (na even wennen uiteraard) mocht je Stadium goed vinden racen
Wat ik zelf jammer vind is dat het wat meer naar driften toe is gegaan. Ik ben zelf meer fan van fullspeed maps, en die zijn nog helaas schaars (komen nu wel steeds meer al). Maar driften gaat me inmiddels ook steeds beter af
Ander punt wat ik zelf jammer vind is dat de aircontrol verminderd is. Airbrakes hebben totaal geen zin meer zoals in Stadium je de auto nog recht kon trekken om zo heel mooi te landen. Dat is nu niet meer. Het is nu meer zoals Desert en Snow zijn qua air control.
Pluspunten zijn natuurlijk de graphics. Zelfs op mijn laptop ziet het er verbazingwekkend uit, en haal ik ook daar nog hoge framerates. Omgeving is gewoon erg nice.
Systeemeisen zijn zo ongeveer hetzelfde gebleven BTW. Geloof enkel dat als extra vereiste nu Pixelshader 3.0 vereist is, maar dat lijkt me geen probleem met een redelijk recente kaart
[ Voor 60% gewijzigd door EDIT op 14-08-2011 19:09 . Reden: Aanvullingen ]
Ben benieuwd!
Hoop BTW wel dat ze custom skins wat makkelijker maken... Is nu echt een pain in the ass..
[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 14-08-2011 19:14 ]
Je zult de pre-order helaas enkel met creditcard/paypal kunnen kopen, met de officiële release komt hier o.a. ook iDeal bij en nog wat andere dingen als prepaid kaarten etc.
Download van de beta is zo'n 800-900 MB groot met HD textures (+/- 400 MB zonder HD textures geloof ik).
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zou zeggen: probeer het later vandaag nog eens
"Sorry due to the peak traffic on the e-Store, you have been put in the queue.EDIT schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:48:
Begreep dat ze de paymentprovider inderdaad op knieën hebben gekregen, de paymentprovider kon het aantal transacties niet aan >.<
Zou zeggen: probeer het later vandaag nog eens
Please wait until you get redirected to the payment page ..."

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
http://shop.ubi.com/store...ductID.228857200/sac.true
ja..ben al paar dagen bezig..Slammed_a4 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:30:
iemand TM2 beta al gespeed?wat zijn jullie bevindingen tov TMUF?
het was even wennen in het begin, vooral de besturing, en het gedrag van de wagen...
driften gaat heel (misschien wel té) makkelijk nou.....ook jammer dat de air-control weg is
Vind het wel een leuk spel geworden uiteindelijk, maar pas nadat ik er aan gewend was
http://www.amazon.de/Trac...TF8&qid=1314042936&sr=8-1
pricewatch: Trackmania, United Forever (DVD-Rom), PC
Trackmania + Portals
Wat? Ja, net zoals in het spel portal, maar dan anders. De maker van de baan kan de portals zetten in twee typen: Ingang, Uitgang. Elke uitgang moet naar één of meerdere ingangen wijzen. Bij de ingang kan dan gespecificeerd worden of: 1. Er maar één enkele uitgang is, 2. random switchen, 3. opvolgend switchen tussen uitgangen.
Denk er maar eens over na. Ik zit me al een paar dagen af te vragen waarom ze dat bij Nadeo nog niet bedacht en gemaakt hebben. Iemand een idee?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De omgeving ziet er prima uit, al is het tegenlicht van de zon bij het uitkomen van tunnels soms wel heel fel, maar het voegt wel wat speciaals toe. Schademodellen zijn aardig, maar wel erg standaard. Een minuutje stevig doorrijden na een klap tegen de voorkant zorgt onvermijdelijk voor een wegvliegende motorkap, dat soort zaken.
Handling is duidelijk anders, vooral op die schuine 'betonnen' bochten is het lastig om full speed te blijven gaan door de redelijk grote draaicirkel. Ook drift-ie makkelijk. Da's leuk voor lange bochten overdwars, maar je verliest wel makkelijk wat snelheid.
Minpuntje van de car-editor: als je een nieuwe kleur selecteert, 'verft'-ie de velgen mee.
Pluspuntje van de baan-editor: VEEL baanstukken en er komen er nog meer bij! (o.a. stukken van de racebaan om van recht naar schuin te gaan e.d.) Lekker divers dus allemaal.
Al een 5-tal jaar Trackmania nations + forever aan het spelen.
Vooral de wallrides en de loopings vind ik moeilijker geworden.
Game speelt lekker en ziet er goed uit.
Vond het wel jammer dat de game last heeft van hickups op mijn systeem op high settings.
Ik hoop dat het aan de game ligt en dit nog wat verbeterd. PC zou toch echt snel genoeg moeten zijn om de game op 1920*1200 zonder AA en AF te spelen (zie je toch niet tegen die rotvaart).
Had de game eerst op me laptop gespeeld en daarna vol verwachting op me game pc geïnstalleerd, dus dat viel een beetje tegen.
http://forum.maniaplanet....ic.php?f=9&t=3347&start=0
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=209006
Zo te zien in de video's is het kwa racegevoel t zelfde als in tmuf coast enzo, en dat is kut.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 02-09-2011 10:56 ]
Coast is voor mij de tofste omgeving van TMUF, maar buiten dat is Canyon meer een kruising tussen Island en Stadium, met een vleugje Desert.Quad schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:38:
Laat iedereen maar lekker naar TM2 gaan, wij blijven nog lekker bij TMNF/TMUF.
Zo te zien in de video's is het kwa racegevoel t zelfde als in tmuf coast enzo, en dat is kut.
[ Voor 3% gewijzigd door Just_I op 13-09-2011 14:25 ]
Edit:
En vandaag komt de game uit
Helaas waren er met de laatste RC nog een aantal bugs die echt gefixt moesten worden, dus geen release om middernacht, maar in de loop van de dag.
Zelfs vannacht om half 4 hebben de mensen van Nadeo vanuit hun Franse studio nog een nieuwe RC uitgebracht waarmee een aantal freezes die optraden zijn opgelost.
Nog heel even geduld dus
Edit 2: RC2 (die van vannacht) kan voor de mensen die 'm al in pre-order hadden staan en toegang hadden tot de beta multiplayer gedownload worden via http://player.maniaplanet.com.
Als er geen gekke bugs meer worden gevonden zal deze in de loop van de dag als update gepusht worden en ook uitgebracht als officiële release
Edit 3: en langzaam wordt de update uitgerold onder de spelers. Het kan dus zijn dat je vanaf nu een update te zien krijgt als je de beta start (voor de mensen die 'm pre-ordered hadden).
[ Voor 89% gewijzigd door EDIT op 14-09-2011 11:58 ]
Hele uitleg hier
Edit: inmiddels is btw ook de volledige versie te koop:
http://nl-maniaplanet.gamesplanet.com/shop/trackmania-canyon
iDeal zou later vandaag via de Ubisoft Shop moeten werken, maar die heeft de volledige versie helaas nog niet.
Edit 2: Ubisoft Shop heeft 'm ook weer, dus betaling met iDeal is weer mogelijk
http://shop.ubi.com/store...ductID.228857200/sac.true
[ Voor 49% gewijzigd door EDIT op 15-09-2011 10:30 ]
Hij is leuk!
Als ik me goed herinner staat dit los van TM.
Naar mijn idee is het een beetje een mix tussen stadium, desert en island.Gropah schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:50:
Zou fijn zijn als er ook een demo was om de rijstijl te kunnen beoordelen. Ben nog steeds een beetje huiverig. Hou zelf erg van Stadium en die met die Jeep uit Sunrise. Andere rijgedragen vind ik maar niks...
Als in je wagen heeft best veel grip maar je kan er ook prima mee sliden
Vind em eigenlijk wel lekker rijden.
Verder super spel, kan niet wachten tot de modding/mapping community los gaat
Bedenk me net, heb ze echt allemaal nu. Tm1, Sunrise, United Forever en nu Tm2
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 14-09-2011 22:22 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Het is wel even wennen, vroeger was driften meen ik nooit sneller
[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 17-09-2011 15:02 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Merk vaak genoeg dat je bochten of acties op grip wilt rijden maar de auto ineens in een drift gaat.
Vooral in een looping verlies ik regelmatig grip terwijl je alleen licht corrigeerd.
Ook het driften vind ik gaaf gedaan. Het is vaak sneller om te driften dan je gas los te laten. Het driften is erg goed geimplementeerd vind ik, lekker dicht langs de bocht driften en toch de wagen onder controle houden.
In de loopings is het vaak wat moeilijker, maar wel te doen. Ik vind die kombochten en zeker de compleet schuine bochten lastig om zonder slippen door te komen. Je gaat vaak te snel weer terug.
Daarnaast kan ik de FULL SPEED servers wel aanraden. Deze hebben vaak spelers met rank onder de 100 en daardoor krijg je al snel veel punten
Het is wat wennen ten opzichte van TMNF maar het werkt verder goed.Gianni Rombios schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:10:
Werkt het spel nog steeds goed met toetsenbord, ook het driften?
Maar je merkt wel dat je eigenlijk alleen voor het sturen een knuppeltje of iets nodig hebt waar je een klein beetje mee kan sturen. Als je met je toetsenbord stuurt, stuur je maximale stuuruitslag. Daarom is een gamepad met knuppeltje bijvoorbeeld wel handig. Zelfs een joystick zou al helpen denk ik.
Alleen je ogen? Mijn vingertjes redden het ook niet meer.StealthyPeanut schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:58:
Ook alweer een tijdje bezig met TM2 en ondertussen rank 1600 geloof ik. Damn wat zijn die FULLSPEED servers gaaf. Je gaat soms zo hard dat je ogen het niet eens bijhouden.
Op volle snelheid kom ik dus elke keer precies op het verkeerde plekje in een slip.
En zoals al gezegd: wallrides en loopings zijn moeilijker, dus van te voren goed de hoek bepalen zodat je geen of hooguit 1 kleine correctie nodig hebt. Maar ja, op volle snelheid heb je daar niet zo bijster veel tijd voor, dus ...

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2011 10:08 ]
www.avpnews.com
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2011 10:08 ]
www.avpnews.com
nee, snap ik, mafkees, maar meer dat het hendiger was geweest als het gewoon keurig in het instellingen menu zat.
www.avpnews.com
Ik wil shit gewoon op de gebruikelijke plaats kunnen vinden. Magoed, nu werkt het gelukkig met eigen muziek.EDIT schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:02:
Dit is juist praktischer, kan je het on-the-fly aanpassen. Soms kom ik een gaaf muziekje tegen op een server, en wil ik die toch even luisteren. MediaMonkey pauzeren, volume omhoog en genieten
www.avpnews.com
De gameplay ga ik nog maar even geen oordeel over geven omdat ik alleen nog maar de eerste 5 solo banen heb gereden, maar het driften is best wel gaaf
Op welke server ik ook speelde, ik kreeg geen punten. Sommigen kregen die wel, ook die hoger geranked zijn.
Best irritante 'bug'. Hopelijk is het vanavond weer opgelost.
Heb de minder legale versie gespeeld, werkt weer heerlijk
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Je koopt de omgevingen echter nu per omgeving. In Januari (+/-) zou ShootMania (een FPS) moeten uitkomen met de omgeving Storm, dus die zou je dan eveneens moeten aanschaffen voor €20 als het je een leuke omgeving lijkt (maar sla hem uiteraard gerust over als het je niks lijkt
Voor TrackMania United (Forever) kon je inderdaad een 6 maanden abbo afsluiten voor een tientje dacht ik zo uit m'n hoofd. Het gehele spel met ongelimiteerd spelen kon je dan weer voor €30.- aanschaffen.
BTW: met die minder legale versie, let er op dat je even de entries in je hosts bestand er uit haalt. We hebben nu al een hoop mensen gehad die boos werden omdat ze niet konden spelen, en allemaal hadden ze die entries voor de masterservers in hun hosts file staan.
[ Voor 11% gewijzigd door EDIT op 05-10-2011 11:25 ]
Heb net een half uurtje gespeeld en ben nu halverwege A, maar het gevoel moet nog een beetje komen bij mij. Hoe goed te driften en waarneer. Heb namelijk het ene moment het gevoel dat ik snelheid win met driften en het andere moment dat het mij enorm vertraagd...
@EDIT
Bedoel je met wij te zeggen dat je voor Nadeo/Ubi werkt?
Hallo
Hele late reactie, maar toch even op reageren.TommyGun schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:02:
Erg gaaf TM2!
Het is wel even wennen, vroeger was driften meen ik nooit sneller. Nu moet het juist op veel banen
.
Driften was wel degelijk sneller, maar het was echt super moeilijk.
Ik kon het niet goed genoeg en was daardoor trager, "pro's" echter wel.
Kijk maar goed naar sommige demo's, dan gaat ze nonstop driftend door het level heen.
@Edit
Lijkt er inderdaad op je voor Nadeo werkt.
Wat is jullie kijk op het illegale downloaden, lijkt er wel op dat de tevreden gebruikers toch graag online willen en het spel alsnog kopen, waardoor het bijna als veredelde demo gebruikt word.
Ik had Trackmania1 gekocht, maar wil eigenlijk deel2 eerst proberen voor ik hem koop.
Nergens een demo te vinden
Is er trouwens nog een planning dat hij op steam terecht komt?
Geen idee of dat in Trackmania2 anders is.Gropah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:18:
gas loslaten helpt er met het sturen op hoge snelheden merk ik, maar of het daadwerkelijk beter is...
Maar als je begint de draaien in de lucht even licht remmen, dan stop je met draaien.
[ Voor 45% gewijzigd door Sinned123 op 05-10-2011 22:55 ]
Nee, niet in de zin van dat ik een baan heb daar. Maar ik heb de Nederlandse vertaling verzorgd, dus als je spelvouten in het spel vind moet je mij even schoppen (let trouwens niet op de nog niet vertaalde dingen en nog wat ander klein spul, update daarvoor ligt al weken bij Nadeo en zou binnen een week gepusht moeten worden naar alle clients, ze hadden op het laatste moment weer een hoop omgegooid waardoor de vertaling opeens niet meer klopteGropah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:04:
@EDIT
Bedoel je met wij te zeggen dat je voor Nadeo/Ubi werkt?

Op het officiële forum hebben al meerdere mensen geklaagd dat het niet werkte, omdat zij de minder legale versie hadden geprobeerd, toen toch maar de legale versie kochten en daardoor problemen kregen vanwege die hosts-file entries. Daar komt dat "Wij" dus vandaan
Voor zover ik weet niet (maar werk dus zoals hierboven gezegd niet bij Nadeo of Ubisoft, dus ik weet absoluut niet alles, probeer hier ook enkel mensen te helpen met eventuele problemenSinned123 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
Is er trouwens nog een planning dat hij op steam terecht komt?
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door EDIT op 05-10-2011 23:15 ]

Ik heb btw een niet zo legale gehad zonder host-file veranderingen, maar goed, dat terzijde
Originele knoptekst: Close - als in "Dichtbij" (in de MediaTracker). Dus ik vertaal dat als Dichtbij. Vervolgens zie je datzelfde weer opduiken ergens anders in een venster in de multiplayer, als er "Sluiten" wordt bedoeld >.<
Tja, hoe ga je dat vertalen
Gelukkig zijn de meeste dingen opgelost, maar er zullen helaas toch altijd nog dat soort dingen in blijven zitten, je kan dat volgens mij ook nooit voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 05-10-2011 23:36 ]
Maar: ik krijg geen ladderpunten meer, niemand meer op de server? Hoe zit dat? Zit wel op de juiste ladder server (64000 en nog wat, dus een server van 60000 - 80000 pakken) maar geen ladder punten na een race?
Ik wil weer graag terug in de top 10000
EDIT: lijkt nu weer te werken
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 18-10-2011 14:17 ]
Waarschijnlijk poort blokkade op je schoolZoutePeper schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:46:
Ik start trackmania forever met united upgrade sinds 120 dagen weer eens op. Krijg ik steeds connection failed .. Error bij joinen servers? Al gegoogled, maar vind wel verscheidene topics maar zonder oplossing. Dit was btw wel op school zojuist in tussenuur.
Anders ook even TM updaten..
⏩ PVOutput☀️