tellavist schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:45:
[...]
Ho eens! is dit een game waar ik Jschut het leven weer zuur kan maken?!
Ziet er best leuk uit! heb in het verleden top 10 van NL gestaan met trackmania nations.
Is dit een beetje te vergelijken met Trials Fusion? (de progressie en moeilijkheidsgraad?) en het continu blijven racen om die laatste 0.10 sec van je tijd af te schaven?
Zo ja, dan wordt het downloaden geblazen

Hahaha
Ik vindt het leuker dan Trials Fusion. Waarschijnlijk on par met Trials Evolution op de 360.
De ervaring met de eerste 40 tracks: De bronzen tijden zijn super easy. Zilver is goed te toen. Goud wordt lastiger. Trackmaster dan moet je gewoon echt snel zijn. Telkens een paar tiende of honderdste van je tijd afhalen. Net zolang totdat je trackmaster heb.
Multiplayer is wel heel anders dan in Trials Fusion. Maar je kan (volgens mij) ook privé lobby's maken. En je kunt natuurlijk altijd een prive groep maken op de ps4 zelf en dan samen tussen een hoop randoms springen. Verder zijn al je tegenstanders in multiplayer ghosts en gaat het om in een bepaalde tijd een zo snel mogelijke tijd neer te zetten.
Nu zijn er nog meer multiplayer modes dacht ik maar ik heb multiplayer sinds release nog niet aangeraakt. Ik richt me nu puur op de solo tracks.
De moeilijkheidsgraad van de eerste 40 tracks is niet heel hoog. Al zijn trackmaster tijden gewoon erg scherp. Van wat ik hoor en lees wordt het allemaal alleen maar debieler en dus ook moeilijker.
Qua progressie hoef je in het begin enkel brons te halen. Voor de derde serie van 40 tracks moet je alle voorgaande 80 tracks op zilver hebben. Voor de
4e5e 40 tracks moet je alle voorgaande 120 tracks op goud hebben. Je zal dus terug moeten om je tijden te verbeteren. Al kun je jokers gebruiken. Maar jokers zijn voor pussies

(Nu hopen dat ik ze nooit nodig ga hebben

)
Zoals je ziet heel wat vergelijking met trials. Maar wel een totaal andere game natuurlijk.
Edit:
*EDIT*
HOLY SHIT?! heb ik gewoon helemaal gemist dat er een TM game naar PS4 is gekomen?! waar heb ik met mijn hoofd gezeten?! Ik dacht dat dit voor de PC was.
Deze is voor PC, XOne en PS4
See you on the leaderbords

(Niet te hard rijden heh)
[
Voor 6% gewijzigd door
JSchut op 07-04-2016 11:51
]