- Wat: The Rock fightpad voor X360 (2x)
-Waar besteld: Zavvi.nl
-Wanneer besteld: 11/02/12
-Wanneer verzonden: 13/02/12 (1e exemplaar)
-Wanneer gearriveerd: 22/02/12 (beiden)
Ben al een tijdje op zoek naar een back up voor mijn fightpad uit 2009, en als ik het goed heb, is dit exact dezelfde, maar dan met art van the rock, hoewel ik in de late eighties nog wel worstelen keek (wrestlemania 3 en 4 enzo

) heb ik er nu HE-LE-MAAL niets mee. Maar de price is right! Want deze pads kosten normaal nieuw 40 euro.......en nu dus 2 voor 29! Enige irritante was dat mijn pc vastliep tijdens het bestellen, en dat toen ik herstart was de korting weg was

Zal wel net uit de tijd gelopen zijn, maar (mede dankzij mijn vrouw 'wat zeur je nou over 5 euro) toch maar als nog besteld. Wel ff mailtje naar Zavvi getikt, want ik hoop toch echt dat ik die korting als nog krijg, of desnoods een kortingscode, niet geschoten altijd mis enzo. Hou jullie wel op de hoogte over het resultaat.
Edit: Bij mijn volgende bestelling krijg ik 10% korting.....netjes maar ik vraag me af of dat gaat lukken helemaal geautomatiseerd. De korting bij mijn mk bestelling is trouwens nu naar 0 euro gezet? Die moet ik dus ook in de gaten gaan houden......maar als het nog lang duurt koop ik em wel bij de mm voor 22 euro en annuleer ik deze, kijken of ik daar dan ook weer mijn korting terug krijg (of iets gelijksoortigs)
Mijn MK voor ps3 is nu zo goed als een maand later nog steeds niet verzonden
Ik had wel gerekend op 3-4 weken maar dit is belachelijk........
[
Voor 15% gewijzigd door
Sagat op 26-02-2012 23:35
. Reden: Ontvangst datum added. ]