Het kan nog sneller bij Play.JinZa schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:34:
Nog een snelle Play.com aflevering (Rainbow Six: Las Vegas 2):
28-4 besteld
29-4 verzonden
05-5 ontvangen
04-5 Bioshock (360) besteld
05-5 Verzonden
08-5 Ontvangen
Het kan nog sneller bij Play.JinZa schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:34:
Nog een snelle Play.com aflevering (Rainbow Six: Las Vegas 2):
28-4 besteld
29-4 verzonden
05-5 ontvangen
Alle winkels in de kanaaleilanden doen dat - volgens mij om importheffingen e.d. te omzeilen.g0tanks schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:56:
[...]
Waarom stuurt zavvi.co.uk alle spellen apart op? Dit was bij mij ook zo en er zat 2 weken verschil tussen de levertijden van het eerste en laatste spel.
Verwijderd
Volgens mij kun je dan beter hier je PS3 webcam vandaan halen. *geen verzendkostenYippie schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 03:24:
Geen import, wel aanbiedingen die voor sommige wellicht interessant zijn vanwege mogelijkheid tot betalen met iDeal o.a.:
PS3 webcam / Playstation Eye bij Doebie.nl voor € 29,99 + € 5,95 verzending, nog 20 uur en 38 min
Street Fighter IV voor PS3 bij gameoffer.nl voor € 39,95 incl verzending binnen NL, nog 8 uur en 37 min
Game on!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 20:08 ]
Zoeken?Sefaex schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:26:
Weet iemand een site waar ik RE5 voor een mooie prijs kopen ?![]()
Ik zat zelf te denken aan £30 incl.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zelf vind ik GamesTracker een goede site om goedkope games te vinden. Op de site kan je de game voor alle drie platformen vinden voor onder de 30 pond.Yellowneck schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:42:
[...]
Zoeken?
Daarnaast is het ook niet duidelijk op welk platform je doelt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De bovenstaande site gebruik ik ook vaak ja. Wel jammer van de pop-ups, en ik vind de site wat 'logger' dan bijvoorbeeld:g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 09:44:
[...]
Zelf vind ik GamesTracker een goede site om goedkope games te vinden. Op de site kan je de game voor alle drie platformen vinden voor onder de 30 pond.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
[ Voor 19% gewijzigd door l00pz op 10-05-2009 19:17 ]
10 second ninja DONE
Een pakket versturen met een kabelmaatschappij?M a r c o schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:14:
Bij sommige shops is het wel zo dat als je kiest voor priority mail om het pakket sneller te hebben, dat de kans op importheffing groter is.
Een pakket dat via UPC gaat bijvoorbeeld, ben je bijna altijd de pineut mee als ik het goed heb.
(niet uit eigen ervaring, enkel gebaseerd op wat ik gelezen heb)
Elect a clown, expect a circus.
Volgens mij ontvang je nooit importheffing achteraf. De heffing (plus afhandelingskosten voor de pakketdienst) betaal je aan de pakketdienst anders mag je het pakket helemaal niet in ontvangst nemen.daniëlpunt schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:48:
Ik heb ongeveer een 1 maand geleden 2 maal Guitar Hero: Metallica ontvangen van Gamehubs via UPS maar nog geen heffing binnen gehad.
lol, my bad. UPS inderdaad.Slasher schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:56:
[...]
Een pakket versturen met een kabelmaatschappij?
Ik neem aan dat je UPS bedoelt?
En hij is binnen.Jay-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:22:
Ik heb EndWar ook besteld bij Zavvi, deze staat nog op 2 dagen. Ben gelukkig op tijd
Ik laat nog wel weten wanneer ik hem binnen heb.
Edit: Endwar is al verstuurd. Hopelijk vrijdag binnen...
Before me there were many, after me there will be none
Ik kan deze gegevens beamen, voor mij waren ze precies hetzelfde. Headsetje ziet er best degelijk uit, inclusief mooie charging cradle.Jay-K schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:
[...]
En hij is binnen.
05 mei besteld
06 mei verstuurd
12 mei binnen gekomen.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
3-5 werkdagen gaan volgens mij uit van levering naar vaste land UK. Voor NL kan dit tussen de 3 en 30 dagen zijn.monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:05:
Gisteren Left 4 Dead besteld bij Play.com. Vandaag kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is en dat ik rekening moet houden met 3-5 dagen verzendtijd, moet ik dit geloven? In de TS staat wel een aantal berichtgevingen over lange verzendtijden bij Play, zijn er nog recente bestellingen door jullie gedaan en hoelang na verzenden had je het spel in huis?
Ik kon direct na het aanmaken van een account bestellen.monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:10:
Als ik nu een account aanmaak op The Hut om een aantal Xbox titels te bestellen (thanks voor de tip), kan ik dan meteen bestellen of moet mijn creditcard eerst gevalideerd worden, wat misschien een aantal dagen duurt?
Er staat op hun site iets over dat er $0,01 wordt afgeschreven door The Hut om te kijken of de creditcard wel valid is?
Enne per item komt er toch 1 GBP verzendkosten mij? Dat wordt dan een koopje: Assassins Creed en Battlefield Bad Company voor samen 33 euro
[ Voor 4% gewijzigd door Yippie op 14-05-2009 23:33 ]
Mojo666 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:09:
Wat is jullie ervaring betreft de shop https://www.zavvi.co.uk ?]
Vandaag dan eindelijk Bioshock ontvangen. Eigenaardig dat dat zo lang heeft moeten duren, ik kreeg destijds één verzendmelding van beide games, dus ik ga ervanuit dat ze tegelijk verzonden zijn.BamSlam_ schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:34:
[...]
Tijdje terug, naar aanleiding van een post in dit topic, daar Bioshock en Civilization Revolution voor PS3 besteld (samen 20 Pond). Na een week verzendmelding gehad van beide games. Afgelopen dinsdag, een week na verzendmelding, lag Civilization Revolution op de deurmat. Bioshock is nog niet binnen, tot nu toe.
Heb jij na het aanmaken van je account je CC nog moeten activeren?monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:44:
Ja, klopt heb ik net ook ervaren ;-)
Even Assassins Creed en Battlefield Bad Company (360) besteld voor totaal 33,66 euro inclusief verzendkosten. (bij the Hut)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, alles was direct in orde bij mij. Alleen kreeg vandaag pas een mailtje dat Assassins Creed is verzonden, Battlefield dus nog niet. Zit niet erg vaart achter daarBM schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:40:
[...]
Heb jij na het aanmaken van je account je CC nog moeten activeren?
Ik kreeg een mailtje met het verzoek bewijs te sturen dat het billing address klopte. Dat heb ik gelijk gestuurd (donderdag), maar tot op heden nog niks gehoord...
Apart.monnick schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:36:
[...]
Nee, alles was direct in orde bij mij. Alleen kreeg vandaag pas een mailtje dat Assassins Creed is verzonden, Battlefield dus nog niet. Zit niet erg vaart achter daar
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
bij een waarde onder de 22 euro hoef je ook uit een niet EU land geen importheffing en geen belasting te betalen.Dennahz schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:01:
Zo, net Burst Limit besteld via Zavvi. Hopelijk komen er geen importkosten bij, want dat is natuurlijk zonde van het geld. Heeft mij nu € 21,- incl verzenden gekostHeel wat beter dan de € 64,95 hier in de winkels
(oplichterij).
De echte waarde van het spel is natuurlijk wel meer dan € 21,-. Bekijken ze niet hoe duur zo'n item hier dan is?M a r c o schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:27:
[...]
bij een waarde onder de 22 euro hoef je ook uit een niet EU land geen importheffing en geen belasting te betalen.
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
[ Voor 103% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-05-2009 22:06 ]
Verwijderd
Ja dat krijg je met die super lage prijzen. Ik vind het zelf geen stijl. Als je het niet kunt leveren kom dan ook niet met zo'n aanbieding. Of zorg er voor dat je niet meer orders kunt aannemen dan spellen op voorraad.Nohead schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:24:
Helaas voor meerdere mensen denk ik die bij zavvi deadspace voor de PS3 hadden besteld voor 9pondjes.
Dit kreeg ik net in mijn mailbox
We are sorry to advise that your order for Dead Space is no longer available at our suppliers. Please be assured that we have contacted alternative sources and regrettably we were unable to obtain your item.
Your order has been cancelled and no payment has been taken.
This product will be removed from our website in due course.
Op dezelfde dag geplaatste order voor Overlord is ook al een week onderweg inmiddels.Due to a technical problem the price advertised on our website at the point of placing your order for Fracture, was incorrect. As a result it has been necessary to cancel your order and we regret any inconvenience that this may cause.
[ Voor 17% gewijzigd door McVirusS op 03-06-2009 11:44 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 18-06-2009 13:34 . Reden: info bijgewerkt ]
10 second ninja DONE
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Misschien is het handig om bestellingen pas te vermelden als ze zijn afgerond. Anders loopt dit topic wel erg snel vol met iedereen z'n bestellingenSagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:25:
kijken of ze bij play constant zijn
Play.com - wii play inc. wiimote
Besteld: 02-06
Verzonden: nnb
Ontvangen: nnb
Duur: nnb
10 second ninja DONE
En opzich is het ook wel interessant om te melden wat de prijs was, zodat mensen misschien jou product ook willen bestellenSagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:51:
Ik dacht dat iedereen zijn post gewoon aanpaste wanneer de gegevens bekend werden, ben niet van plan totaal 4 posts te maken, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 05-06-2009 08:20 ]
|2600k|Asus 290|
[ Voor 30% gewijzigd door ymmv op 05-06-2009 14:19 ]
[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 12-06-2009 15:49 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 23% gewijzigd door Yippie op 07-06-2009 19:37 ]
Nu misschien wel ja, maar ik heb die games 3 maanden geleden besteldYippie schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:33:
@ Angeloonie
Niet om de feestvreugde te drukken, maar kijk ook eens bij mymemory.co.uk ( zie ook bijv enkele post boven ). Had je bijv. voor Fable 2 (X360) + Empire total war(pc) samen 51,90 GBP kwijt geweest, verzenden is namelijk gratis.
Neemt niet weg dat Amazon ook favoriet is, ook bij mij.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 65% gewijzigd door Yippie op 09-06-2009 22:56 ]
Verwijderd
10 second ninja DONE
Deze is vandaag binnengekomen van TheGameCollection..Yippie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:28:
Wilde deze jullie niet onthouden, Infamous voor 33.66 GBP incl verzending.
Vergeet niet de kortingscode student10% in te vullen.
Zoals altijd met shops in de UK alleen betaling met CC maar ook Googlecheckout:
Furfoot in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Verwijderd
Toen ik nog in NL woonde precies hetzelfde met zendingen vanaf de kanaaleilanden. De TNT bestellingen waren altijd snel binnen, terwijl selektvracht echt weken kon duren. Bestellingen waren vrij willekeurig via TNT of Selektvracht - hoewel de grotere pakjes (bv DVD boxsets) bij mij wel altijd via TNT kwamen. Maar goed, sinds ik niet meer in NL woon geen last meer van de Selekt-we-bezorgen-wanneer-we-zin-hebben-vracht en heb ik mijn zendingen binnen een week in huis.ymmv schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:30:
Ik heb recentelijk drie bestellingen bij Zavvi geplaatst.
Wat me interesseert is of iemand de reden weet waarom de ene bestelling via TNT Post gaat (met in het algemeen een vlotte bezorging), en de andere keer via het supertrage DHL / Selektvracht gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door -d- op 17-06-2009 00:20 ]
PSN id: GG--77
Welke? De 1, 2 of 3?GG---77 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:57:
Heeft iemand recent een goede ervaring met het aanschaffen van DualShock? En heeft er iemand nog tips waar deze het goedkoopst is?
10 second ninja DONE
Ik wist niet dat de 1 en 2 nog voorhanden waren. Ik ben op zoek naar een DS3!
PSN id: GG--77
[ Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 22-06-2009 12:44 ]
Verwijderd
sorry hoor, je weet uit dit topic dat de levertijd bij play makkelijk 2 tot 3 weken is.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:19:
Sjeezus wat een wachten zeg bij Play.com. Ik heb GTA4 besteld.
Zoals ik het hier lees kan de levertijd sterk variëren. Ik bestel er in ieder geval niets meer. Als iets op 8 juni verzonden is, en heb het nog niet binnen, dan hoeft het van mij niet meer. Dan betaal ik liever een paar euro meer en dan heb ik 'm meteen in huis.
En dan ook nog wachten totdat de 21 dagen voorbij zijn voordat je contact met ze op mag nemen...
Verwijderd
Ik wist niet van het bestaan van dit topic af. Ik heb eerder besteld bij Play.com en elke keer is het nog prima gegaan.M a r c o schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:55:
[...]
sorry hoor, je weet uit dit topic dat de levertijd bij play makkelijk 2 tot 3 weken is.
En dan ga je na 2 weken lopen klagen dat het veel te lang weg is. waarom bestel je daar dan?
mijn vergissing dan, omdat je hier poste nam ik aan dat je hier wel al eerder gekeken had.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:14:
[...]
Ik wist niet van het bestaan van dit topic af. Ik heb eerder besteld bij Play.com en elke keer is het nog prima gegaan.
Ik verbaas me domweg over het feit dat Play.com hier niks aan doet. Uit de reacties maak ik hier op dat het vooral de laatste maanden slechter gaat.
Je slaat de spijker op z'n kop. Dat (en de belachelijke pond->euro koers die Play.com hanteert) is voor mij de reden om niet meer bij ze te bestellen. En vanwege de lange levertijden ook niet bij Thehut.com.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:19:
Sjeezus wat een wachten zeg bij Play.com. Ik heb GTA4 besteld.
Zoals ik het hier lees kan de levertijd sterk variëren. Ik bestel er in ieder geval niets meer. Als iets op 8 juni verzonden is, en heb het nog niet binnen, dan hoeft het van mij niet meer. Dan betaal ik liever een paar euro meer en dan heb ik 'm meteen in huis.
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:10:
Heeft de douane een extra heffing op mijn pakketje gestopt soms?
Ja, invoerrechten, plus kosten vervoerder voor het inklaren.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:10:
Ik kreeg vandaag mijn Planet Earth box set binnen van play.com...moet ik plotseling €18 bijbetalen aan de postbode. Hoe kan dit? Er zijn immers geen verzendkosten en ook al was dat wel zo, dan heb ik dat toch al betaald toen ik met mijn creditcard online betaalde. Heeft de douane een extra heffing op mijn pakketje gestopt soms?
[ Voor 18% gewijzigd door Pred87 op 29-06-2009 15:30 ]
Volgens de huidige info op http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/ :-d- schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:52:
[...]
Ja, invoerrechten, plus kosten vervoerder voor het inklaren.
Play/HMV.com/TheHut/Zavvi zitten in Jersey, BlahDVD/DVD.co.uk/Base.com zitten in Zwitserland. Dus er bestaat een kans dat bestellingen boven de 23 euro invoerrechten krijgen.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 22:57 ]
The devil is in the details.
Jup, als de postbode dan komt neemt ie em mee terug en kun je hem de volgende dag bij het postkantoor ophalen. Soms hebben pakketpostbodes ook pin-apparaatjes.Remy669 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:04:
Stel je hebt een pakje gekocht en de douane heeft hem onderschept. Net zei iemand hier dat je dan aan de postbode moet betalen.
Ik heb bijna nooit meer dan 10 euro ofzo op zak. Betaal altijd met m'n pasje. Kun je dan later ook bij het postkantoor betalen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq