Het Games Import topic

Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

JinZa schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:34:
Nog een snelle Play.com aflevering (Rainbow Six: Las Vegas 2):

28-4 besteld
29-4 verzonden
05-5 ontvangen
Het kan nog sneller bij Play. :D

04-5 Bioshock (360) besteld
05-5 Verzonden
08-5 Ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:59

-d-

g0tanks schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:56:
[...]

Waarom stuurt zavvi.co.uk alle spellen apart op? Dit was bij mij ook zo en er zat 2 weken verschil tussen de levertijden van het eerste en laatste spel.
Alle winkels in de kanaaleilanden doen dat - volgens mij om importheffingen e.d. te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Geen import, wel aanbiedingen die voor sommige wellicht interessant zijn vanwege mogelijkheid tot betalen met iDeal o.a.:

PS3 webcam / Playstation Eye bij Doebie.nl voor € 29,99 + € 5,95 verzending, nog 20 uur en 38 min

Street Fighter IV voor PS3 bij gameoffer.nl voor € 39,95 incl verzending binnen NL, nog 8 uur en 37 min

Game on! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 03:24:
Geen import, wel aanbiedingen die voor sommige wellicht interessant zijn vanwege mogelijkheid tot betalen met iDeal o.a.:

PS3 webcam / Playstation Eye bij Doebie.nl voor € 29,99 + € 5,95 verzending, nog 20 uur en 38 min

Street Fighter IV voor PS3 bij gameoffer.nl voor € 39,95 incl verzending binnen NL, nog 8 uur en 37 min

Game on! ;)
Volgens mij kun je dan beter hier je PS3 webcam vandaan halen. *geen verzendkosten

Edit:
Lees ik net de rest van je post (my bad), geen idee of ze werken met iDeal o.a....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Weet iemand een site waar ik RE5 voor een mooie prijs kopen ? :D

Ik zat zelf te denken aan £30 incl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Sefaex schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:26:
Weet iemand een site waar ik RE5 voor een mooie prijs kopen ? :D

Ik zat zelf te denken aan £30 incl.
Zoeken?
Daarnaast is het ook niet duidelijk op welk platform je doelt.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wederom hele goede ervaring met amazon.co.uk. Vandaag kwam mijn bundel van 3 blu rays binnen (woensdag besteld, donderdag verzonden), maar 2 blu rays zaten niet in plastic en de hoesjes waren redelijk bekrast (zodat het leek alsof het gebruikte exemplaren waren). Mailtje gestuurd naar amazon of ik misschien per ongeluk 2e hands spul gekocht had of dat er iets bij hun was mis gegaan... Binnen 4 uur een e-mail terug, 2 blu rays worden opnieuw verstuurd, geen extra kosten, amazon zelf verkoopt geen 2e hands, dus al met al zeer tevreden.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Yellowneck schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:42:
[...]
Zoeken?
Daarnaast is het ook niet duidelijk op welk platform je doelt.
Zelf vind ik GamesTracker een goede site om goedkope games te vinden. Op de site kan je de game voor alle drie platformen vinden voor onder de 30 pond.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 09:44:
[...]

Zelf vind ik GamesTracker een goede site om goedkope games te vinden. Op de site kan je de game voor alle drie platformen vinden voor onder de 30 pond.
De bovenstaande site gebruik ik ook vaak ja. Wel jammer van de pop-ups, en ik vind de site wat 'logger' dan bijvoorbeeld:
Find-games
en
Game collections

Deze laatste twee sites zijn dan voor mijn gevoel weer wat minder nauwkeurig met hun zoekresultaten.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Ik probeer bij Shopto.net een account te registreren, en dus ook mijn Creditcard (Rabocard) te koppelen. Maar wanneer ik dit probeer krijg ik steeds een error dat deze niet geauthoriseerd is. Iemand hier eerder problemen mee gehad? Of doe ik iets fout ofzo?

*Edit* Lees net van de creditcard fraude bij Shopto.net, zou het kunnen dat Rabocard / Rabobank deze shop nu blokkeert?

[ Voor 19% gewijzigd door l00pz op 10-05-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
hallo,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik iets bij play.com besteld. geen reden tot klagen en best een goede webshop. Nu wil ik daar weer 2 spellen kopen, maar ik las n paarpaginas terug dat er douanekosten (kanaaleilanden oid) bijkwamen. Is het nu zeker dat deze kosten erbij komen, of is het gewoon dikke pech als je hier mee te maken krijgt. Wil niet voor een onaangename verassing komen te staan...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Van mijn 197 bestellingen in de afgelopen 8 jaar nog nooit douanekosten gekregen, dus dat zit wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Op Play.com staat Left 4 Dead (Xbox 360) voor 25 GBP (= 28 euro). Nou heb ik geen ervaring met Play.com, maar komen er nog extra kosten bij naast deze 25 GBP. Bijvoorbeeld verzendkosten / transactie kosten e.d. Kan niks vinden op hun site hierover, en heb geen zin om een accountje aan te maken en dan bij de checkout te ontdekken dat er nog 8 GPB bij komt o.i.d :P

En is Play.com hetzelfde als Play.co.uk, want als ik naar Play.co.uk surf, kom ik automatisch op het .com domein uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Play.com doet 'gratis' verzending. Helaas alleen voor uk residents. Maar als vasteland european word dit gecompenseerd middels de euro. Als je de prijs in euro's laat uitdrukken dan zie je gelijk het eindbedrag.
ex kosten voor je cc en eventueel (onwaarschijnlijk maar toch..) douanekosten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij sommige shops is het wel zo dat als je kiest voor priority mail om het pakket sneller te hebben, dat de kans op importheffing groter is.
Een pakket dat via UPC gaat bijvoorbeeld, ben je bijna altijd de pineut mee als ik het goed heb.
(niet uit eigen ervaring, enkel gebaseerd op wat ik gelezen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb ongeveer een 1 maand geleden 2 maal Guitar Hero: Metallica ontvangen van Gamehubs via UPS maar nog geen heffing binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

M a r c o schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:14:
Bij sommige shops is het wel zo dat als je kiest voor priority mail om het pakket sneller te hebben, dat de kans op importheffing groter is.
Een pakket dat via UPC gaat bijvoorbeeld, ben je bijna altijd de pineut mee als ik het goed heb.
(niet uit eigen ervaring, enkel gebaseerd op wat ik gelezen heb)
Een pakket versturen met een kabelmaatschappij?

Ik neem aan dat je UPS bedoelt? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
daniëlpunt schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:48:
Ik heb ongeveer een 1 maand geleden 2 maal Guitar Hero: Metallica ontvangen van Gamehubs via UPS maar nog geen heffing binnen gehad.
Volgens mij ontvang je nooit importheffing achteraf. De heffing (plus afhandelingskosten voor de pakketdienst) betaal je aan de pakketdienst anders mag je het pakket helemaal niet in ontvangst nemen.

Zie ook deze post: Nohead in "Het Games Import topic"
Het pakket word opnieuw aangeboden een dag later. Geen idee wat er gebeurd als je totaal weigert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:56:
[...]
Een pakket versturen met een kabelmaatschappij?
Ik neem aan dat je UPS bedoelt? ;)
lol, my bad. UPS inderdaad.
Ik werk bij een bedrijf dat apparatuur levert aan bedrijven als ziggo en UPC, vandaar dat ik het nog wel eens door elkaar haal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Jay-K schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:22:
Ik heb EndWar ook besteld bij Zavvi, deze staat nog op 2 dagen. Ben gelukkig op tijd :)
Ik laat nog wel weten wanneer ik hem binnen heb.

Edit: Endwar is al verstuurd. Hopelijk vrijdag binnen...
En hij is binnen.

05 mei besteld
06 mei verstuurd
12 mei binnen gekomen.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Jay-K schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:
[...]

En hij is binnen.

05 mei besteld
06 mei verstuurd
12 mei binnen gekomen.
Ik kan deze gegevens beamen, voor mij waren ze precies hetzelfde. Headsetje ziet er best degelijk uit, inclusief mooie charging cradle.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Weer een lekkere snelle levering van blahdvd.

PURE (PS3)
08-5 Besteld (vrijdag)
08-5 Verzonden
12-5 Ontvangen (dinsdag)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zavvi.co.uk

Endwar met bluetooth headset voor 18 pond + 1 pond verzendkosten.

5-5 besteld
6-5 verzonden
13-5 ontvangen

1 week dus erg snel en cheap. Goed verpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Gisteren Left 4 Dead besteld bij Play.com. Vandaag kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is en dat ik rekening moet houden met 3-5 dagen verzendtijd, moet ik dit geloven? In de TS staat wel een aantal berichtgevingen over lange verzendtijden bij Play, zijn er nog recente bestellingen door jullie gedaan en hoelang na verzenden had je het spel in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Mijn ervarig met Gamehubs.com is zeer positief, heb er nu totaal 10 x een bestelling gedaan en pas 1x waren er leverings problemen. Dat was met Killzone, die was een paar keer uitgesteld, nou vond ik dat niet zo erg want zat er niet ZO om te springen, kan me voorstellen dat het voor andere misschien wel vervelend was. Uiteindelijk het ik een 10% en 5% discount code gekregen, waarna ik gewoon Killzone besteld met 10 % korting.

Nu heb ik Fuel gepreorderd met 5% korting :D

Ik bestel altijd via de normale post en dat is tot nu toe elke keer na 7 dagen aangeboden.

Ze hebben 1x een fout gemaakt door mij een GTA IV voor niks te geven, daar heb ik uiteraard geen klacht over ingediend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:05:
Gisteren Left 4 Dead besteld bij Play.com. Vandaag kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is en dat ik rekening moet houden met 3-5 dagen verzendtijd, moet ik dit geloven? In de TS staat wel een aantal berichtgevingen over lange verzendtijden bij Play, zijn er nog recente bestellingen door jullie gedaan en hoelang na verzenden had je het spel in huis?
3-5 werkdagen gaan volgens mij uit van levering naar vaste land UK. Voor NL kan dit tussen de 3 en 30 dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Bij TheHut.com vandaag een aantal Xbox360-spellen de aanbieding.

Zelf heb ik Prince of Persia en Tomb Raider Legend besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Als ik nu een account aanmaak op The Hut om een aantal Xbox titels te bestellen (thanks voor de tip), kan ik dan meteen bestellen of moet mijn creditcard eerst gevalideerd worden, wat misschien een aantal dagen duurt?

Er staat op hun site iets over dat er $0,01 wordt afgeschreven door The Hut om te kijken of de creditcard wel valid is?

Enne per item komt er toch 1 GBP verzendkosten mij? Dat wordt dan een koopje: Assassins Creed en Battlefield Bad Company voor samen 33 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:10:
Als ik nu een account aanmaak op The Hut om een aantal Xbox titels te bestellen (thanks voor de tip), kan ik dan meteen bestellen of moet mijn creditcard eerst gevalideerd worden, wat misschien een aantal dagen duurt?

Er staat op hun site iets over dat er $0,01 wordt afgeschreven door The Hut om te kijken of de creditcard wel valid is?

Enne per item komt er toch 1 GBP verzendkosten mij? Dat wordt dan een koopje: Assassins Creed en Battlefield Bad Company voor samen 33 euro :)
Ik kon direct na het aanmaken van een account bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, klopt heb ik net ook ervaren ;-)

Even Assassins Creed en Battlefield Bad Company (360) besteld voor totaal 33,66 euro inclusief verzendkosten. (bij the Hut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Voor de fans en liefhebbers, Street Fighter IV - Collectors edition voor 29,99 GBP bij Amazon, ook verkrijgbaar voor X360

[ Voor 4% gewijzigd door Yippie op 14-05-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mojo666 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:09:
Wat is jullie ervaring betreft de shop https://www.zavvi.co.uk ?]
BamSlam_ schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:34:
[...]

Tijdje terug, naar aanleiding van een post in dit topic, daar Bioshock en Civilization Revolution voor PS3 besteld (samen 20 Pond). Na een week verzendmelding gehad van beide games. Afgelopen dinsdag, een week na verzendmelding, lag Civilization Revolution op de deurmat. Bioshock is nog niet binnen, tot nu toe.
Vandaag dan eindelijk Bioshock ontvangen. Eigenaardig dat dat zo lang heeft moeten duren, ik kreeg destijds één verzendmelding van beide games, dus ik ga ervanuit dat ze tegelijk verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Bioshock heeft er ongeveer 1 weekje overgedaan bij mij van zavvi voor 8.95pond.
Dus redelijk tevreden over zavvi, nu wachten op deadspace :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 19:44:
Ja, klopt heb ik net ook ervaren ;-)

Even Assassins Creed en Battlefield Bad Company (360) besteld voor totaal 33,66 euro inclusief verzendkosten. (bij the Hut)
Heb jij na het aanmaken van je account je CC nog moeten activeren?

Ik kreeg een mailtje met het verzoek bewijs te sturen dat het billing address klopte. Dat heb ik gelijk gestuurd (donderdag), maar tot op heden nog niks gehoord...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, net Burst Limit besteld via Zavvi. Hopelijk komen er geen importkosten bij, want dat is natuurlijk zonde van het geld. Heeft mij nu € 21,- incl verzenden gekost :Y) Heel wat beter dan de € 64,95 hier in de winkels :{ (oplichterij).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BM schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Heb jij na het aanmaken van je account je CC nog moeten activeren?

Ik kreeg een mailtje met het verzoek bewijs te sturen dat het billing address klopte. Dat heb ik gelijk gestuurd (donderdag), maar tot op heden nog niks gehoord...
Nee, alles was direct in orde bij mij. Alleen kreeg vandaag pas een mailtje dat Assassins Creed is verzonden, Battlefield dus nog niet. Zit niet erg vaart achter daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:36:
[...]

Nee, alles was direct in orde bij mij. Alleen kreeg vandaag pas een mailtje dat Assassins Creed is verzonden, Battlefield dus nog niet. Zit niet erg vaart achter daar :P
Apart.
Heb ze gister maar een message gestuurd met de vraag hoe lang dat normaliter duurt. Even afwachten wat daar uit gaat komen dan maar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:01:
Zo, net Burst Limit besteld via Zavvi. Hopelijk komen er geen importkosten bij, want dat is natuurlijk zonde van het geld. Heeft mij nu € 21,- incl verzenden gekost :Y) Heel wat beter dan de € 64,95 hier in de winkels :{ (oplichterij).
bij een waarde onder de 22 euro hoef je ook uit een niet EU land geen importheffing en geen belasting te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

M a r c o schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:27:
[...]

bij een waarde onder de 22 euro hoef je ook uit een niet EU land geen importheffing en geen belasting te betalen.
De echte waarde van het spel is natuurlijk wel meer dan € 21,-. Bekijken ze niet hoe duur zo'n item hier dan is?

Nuja, boven of onder de 22 euro... zulke heffingen betalen is kolder.

Misschien in de TS een kolommetje bijmaken: heffing ja /nee ?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:36
Heb net LBP ontvangen van Blahdvd.com...

Vrijdagavond besteld, om 9u vandaag in de bus :-)
12.44€ incl verzenden.

IMO zijn ze beter/sneller dan Amazon.co.uk, vooral de verzendkosten zijn interessanter.
Plus het feit dat je gewoon het bedrag op de site betaald, en niet een hele reeks aan extra kosten, aanpassing van btw enzoverder zoals bij Amazon.

Aanrader dus!

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 08:33
Vrijdag heb ik bij BlahDVD.com The Orange Box en Burnout: Revenge besteld (2 voor 25£!). Vorige keer ook op vrijdag besteld en op dinsdag aangekomen.

Hopelijk kan ik vanavond al een potje Half-Life 2 spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Never mind.. :z

[ Voor 103% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-05-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

The Hut heeft vandaag Playstation madness...

http://www.thehut.com/hut/thehut/offers/may-madness.list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de eerste keer heb ik iets besteld uit Azië, namelijk Demon's Souls. Ik heb al geimporteerd uit Engeland (amazon) maar de oosterse markt is me toch wat onbekend, en betrouw ik niet echt.
Nu toch maar geprobeerd op yesasia.com. Shipping: within 30 days (26 juni), estimated delivery date 07 juni.
Het spel zelf kost 'maar' 45 €, en er zijn geen verzendingskosten. Ik kon ook kiezen om het spel binnen de 3-5 dagen te hebben (29-30 juni dus), maar dat kost toch een 22 €, bijna de helft van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Helaas voor meerdere mensen denk ik die bij zavvi deadspace voor de PS3 hadden besteld voor 9pondjes.
Dit kreeg ik net in mijn mailbox :(

We are sorry to advise that your order for Dead Space is no longer available at our suppliers. Please be assured that we have contacted alternative sources and regrettably we were unable to obtain your item.
Your order has been cancelled and no payment has been taken.
This product will be removed from our website in due course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Nohead schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:24:
Helaas voor meerdere mensen denk ik die bij zavvi deadspace voor de PS3 hadden besteld voor 9pondjes.
Dit kreeg ik net in mijn mailbox :(

We are sorry to advise that your order for Dead Space is no longer available at our suppliers. Please be assured that we have contacted alternative sources and regrettably we were unable to obtain your item.
Your order has been cancelled and no payment has been taken.
This product will be removed from our website in due course.
Ja dat krijg je met die super lage prijzen. Ik vind het zelf geen stijl. Als je het niet kunt leveren kom dan ook niet met zo'n aanbieding. Of zorg er voor dat je niet meer orders kunt aannemen dan spellen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Preorder Infamous
Shopto.net
Dispatched: 26-5
Aangekomen: 02-06
Duur: 7 dagen

Zat pinksterweekend tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
Nog een cancel mail van Zavvi, dit keer mbt tot Fracture (PS3) voor 8 pond.
Due to a technical problem the price advertised on our website at the point of placing your order for Fracture, was incorrect. As a result it has been necessary to cancel your order and we regret any inconvenience that this may cause.
Op dezelfde dag geplaatste order voor Overlord is ook al een week onderweg inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Play.com - Resistance Retribution Collector's Edition

Besteld: 27-05
Verzonden: 28-05
Ontvangen: 03-06
Duur: 7 dagen (inclusief pinksterweekend)

[ Voor 17% gewijzigd door McVirusS op 03-06-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

kijken of ze bij play constant zijn

Play.com - wii play inc. wiimote

Besteld: 02-06
Verzonden: 05-06
Ontvangen: 18-06
Duur: 16 dagen

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 18-06-2009 13:34 . Reden: info bijgewerkt ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe de betaling werkt met preorders bij TheHut of Amazon.co.uk? Ik wil Assassins Creed II bestellen, maar wil niet het risico lopen dat ik op 15.10.2009 moet betalen tegen een ungunstige GBP ;) Of wordt bij het preorderen direct het bedrag betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Xomy.com - Xomy_limited (ebay):

Resident Evil 5 (xbox) - Infamous: Special Edition (ps3) en Fallout 3 (ps3)

Besteld: 29-05
Verzonden: 29-05
Ontvangen: 03-06 (Zit pinkster weekend tussen)

Had de bestelling nog helemaal niet verwacht maar vandaag lag hij op mijn deurmat, goed verpakt en zeer snel verzonden.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Sagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:25:
kijken of ze bij play constant zijn

Play.com - wii play inc. wiimote

Besteld: 02-06
Verzonden: nnb
Ontvangen: nnb
Duur: nnb
Misschien is het handig om bestellingen pas te vermelden als ze zijn afgerond. Anders loopt dit topic wel erg snel vol met iedereen z'n bestellingen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik dacht dat iedereen zijn post gewoon aanpaste wanneer de gegevens bekend werden, ben niet van plan totaal 4 posts te maken, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sagat schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:51:
Ik dacht dat iedereen zijn post gewoon aanpaste wanneer de gegevens bekend werden, ben niet van plan totaal 4 posts te maken, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer.
En opzich is het ook wel interessant om te melden wat de prijs was, zodat mensen misschien jou product ook willen bestellen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Aanbiedingen zijn wel handig ja ;-). Maar dan moet je dus eigenlijk alleen vermelden als het een hele interessante prijs is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Wilde deze jullie niet onthouden, Infamous voor 33.66 GBP incl verzending.
Vergeet niet de kortingscode student10% in te vullen.
Zoals altijd met shops in de UK alleen betaling met CC maar ook Googlecheckout:

Furfoot in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Demon's Soul besteld via ebay (+/- 50euro Paypal )

besteld: 27mei
verstuurd: 28 mei
ontvangen : 4 juni

Geen verzendkosten, verpakking was wat minder (gewoon een papierverpakking eromheen), maar was niet beschadigd en de game was gesealed.
Ben er tevreden mee.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:AAQ:GB:1123

[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 05-06-2009 08:20 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Klonoa besteld bij Play.com (pre-order met als verschijningsdatum 22 mei)
verstuurd: 21 mei
ontvangen: 5 juni

15 dagen wachten, zo ken ik Play.com weer. Maar goed, ze waren wel het goedkoopst. Ik bestel het liefst bij blahdvd.com vanwege de supersnelle 2-dagen-levering maar die verkochten Klonoa niet.

[ Voor 30% gewijzigd door ymmv op 05-06-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mymemory.co.uk - Fable II

Besteld: 28-05
Verzonden: 01-06
Ontvangen: 05-06 (zat pinksterweekend tussen)

Besteld voor 21 pond, dus redelijk goedkoop. Verstuurd in een bubbelenvelop en het spel is netjes aangekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Thehut.co.uk

Mercenaries 2
Besteld: 14-05
Verzonden: 15-05
Ontvangen: 20-05

Sid Meier's Civilization Revolution
Verzonden: 18-05
Ontvangen: nog niet binnen

Beautiful Katamari
Verzonden: 29-05
Ontvangen: 12-06

Heb maar een mailtje gestuurd, want het duurt nu wel erg lang...

[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 12-06-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nog wat ervaringen van de afgelopen tijd, veel bij Amazon.co.uk besteld, nog geen spijt van gehad.

Amazon.co.uk:

FUEL (X360)
Besteld: 17-05 (pre-order)
Verzonden: 04-06
Ontvangen: 06-06 _O_
Prijs incl. verzenden: £36.96/€42.27

FIFA 09 (X360)
Besteld: 26-03
Verzonden: 30-03
Ontvangen: 02-04
Prijs incl. verzenden: £24.55/€28.08

Fable II (X360) & Empire: Total War - Special Forces Edition (PC)
Besteld: 05-03
Verzonden: 06-03
Ontvangen: 13-03
Prijs incl. verzenden: £66.02/€75.51

Supersnel eigenlijk iedere keer. Nooit meer play.com voor mij!

Sendit.com:

Tom Clancy's H.A.W.X. (X360)
Besteld: 25-05
Verzonden: 26-05
Ontvangen: 03-06
Prijs incl. verzenden: £19.99/€22.86

1e keer dat ik hier iets bestelde, en best netjes. Qua prijs ook supervoordelig.

Al met al weer flink wat geld bespaard :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@ Angeloonie

Niet om de feestvreugde te drukken, maar kijk ook eens bij mymemory.co.uk ( zie ook bijv enkele post boven ). Had je bijv. voor Fable 2 (X360) + Empire total war(pc) samen 51,90 GBP kwijt geweest, Fifa 2009 20,95. Verzenden is wereldwijd namelijk gratis en levertijden goed. ( ze zijn ook Amazon reseller )

Tevens hebben ze Terminator Salvation in de aanbieding nu, voor 20,95 GBP voor zowel X360 als PS3.

Neemt niet weg dat Amazon ook favoriet is, ook bij mij.

[ Voor 23% gewijzigd door Yippie op 07-06-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Yippie schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:33:
@ Angeloonie

Niet om de feestvreugde te drukken, maar kijk ook eens bij mymemory.co.uk ( zie ook bijv enkele post boven ). Had je bijv. voor Fable 2 (X360) + Empire total war(pc) samen 51,90 GBP kwijt geweest, verzenden is namelijk gratis.

Neemt niet weg dat Amazon ook favoriet is, ook bij mij.
Nu misschien wel ja, maar ik heb die games 3 maanden geleden besteld ;) Toen kwam Empire Total War nieuw uit, en de Special Forces Edition was nergens goedkoper dan bij Amazon :P Trust me, ik ga eerst alle sites af voordat ik bestel :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Ahh, had inderdaad niet zo op de data gelet, dat verklaart een hoop.
Veel gamingplezier :P

Vandaag ook weer een pakketje binnen:

Besteld via Amazon UK reseller Startup Software
Besteld 04-06 s'avonds, betaald met CC
Metal Gear Solid4 20.49 GBP
Devil May Cry4 16.68 GBP
Verz. 3.90 GBP
Ontvangen 09-06

Zonder weekend dus 3 werkdagen, en ook wel interessant om te weten dat het met Royal Mail (air mail) is verstuurd itt TNT.

[ Voor 65% gewijzigd door Yippie op 09-06-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blahdvd

inFamous ps3 (37 pond)

besteld 26/5
shipped 27/5
ontvangen 1/6

Moet wel vertellen dat pinksteren ertussen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik heb recentelijk drie bestellingen bij Zavvi geplaatst.

Star Ocean kwam binnen 1 week binnen (witte envelop, via Guernsey bezorgd door TNT Post)
Zowel Little King Story als Infamous kwamen na respectievelijk 15 en 16 dagen op dezelfde dag binnen (geelbruine envelop, zo te zien via de UK bezorgd door Mail Handling International / DHL GM Nederland)

Wat me interesseert is of iemand de reden weet waarom de ene bestelling via TNT Post gaat (met in het algemeen een vlotte bezorging), en de andere keer via het supertrage DHL / Selektvracht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik heb er laatst 2x iets besteld, beide keren via normale post geleverd.
1 bestelling binnen 4 dagen, de andere 10 dagen.
ook best verschillend dus. Al was de 2e inclusief pinksteren er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb mijn play order nog niet binnen , na een paar positieve berichten hier hoopte ik dat ik wellicht ook bij de +- 1 week levertijd groep ging horen.
In hun defense, ik ben wel verhuisd sinds mijn laatste bestelling, maar dat had ik netjes bijgwerkt.

Anyways, het duurde altijd ongeveer 3 weken, zal nu wel niet veel anders zijn. Kan mijn post nog bijwerken dus hopelijk is het eind resultaat binnenkort zichtbaar ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Prototype en InFamous beide voor 33.95 GBP incl verz bij MyMemory: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
net NPPL CHAMPIONSHIP PAINTBALL 2009 besteld bij budgetvideogames.com (via ebay). zal wel laten weten hoe het gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Vandaag 15/06 m'n prototype ontvangen van Play.com
Release was 12/06, dus ik mag blij zijn met deze snelle service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Yippie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:28:
Wilde deze jullie niet onthouden, Infamous voor 33.66 GBP incl verzending.
Vergeet niet de kortingscode student10% in te vullen.
Zoals altijd met shops in de UK alleen betaling met CC maar ook Googlecheckout:

Furfoot in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Deze is vandaag binnengekomen van TheGameCollection..

Besteld 04-06
Bericht verstuurd 08-06
Geleverd 16-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zavvi.co.uk

Devil may cry 4 PS3 9.95 pond inclusief verzendkosten :)

8/6 besteld
16/6 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

ymmv schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:30:
Ik heb recentelijk drie bestellingen bij Zavvi geplaatst.

Wat me interesseert is of iemand de reden weet waarom de ene bestelling via TNT Post gaat (met in het algemeen een vlotte bezorging), en de andere keer via het supertrage DHL / Selektvracht gaat.
Toen ik nog in NL woonde precies hetzelfde met zendingen vanaf de kanaaleilanden. De TNT bestellingen waren altijd snel binnen, terwijl selektvracht echt weken kon duren. Bestellingen waren vrij willekeurig via TNT of Selektvracht - hoewel de grotere pakjes (bv DVD boxsets) bij mij wel altijd via TNT kwamen. Maar goed, sinds ik niet meer in NL woon geen last meer van de Selekt-we-bezorgen-wanneer-we-zin-hebben-vracht en heb ik mijn zendingen binnen een week in huis.

[ Voor 3% gewijzigd door -d- op 17-06-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Heeft iemand recent een goede ervaring met het aanschaffen van DualShock? En heeft er iemand nog tips waar deze het goedkoopst is?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
£37,49 inclusief verzenden bij HMV.com, komt neer op ongeveer 44 euro.

MyMemory.co.uk en Play.com hebben 'm ook redelijk goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
GG---77 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:57:
Heeft iemand recent een goede ervaring met het aanschaffen van DualShock? En heeft er iemand nog tips waar deze het goedkoopst is?
Welke? De 1, 2 of 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nu bij The Hut.com: Fall out 3 voor de Xbox 360 voor 21,43 euro! :) Wel een creditcard nodig en de verzendtijden bij The Hut zijn wel wat aan de lange kant.

http://www.thehut.com/hut/9993829.product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@monnick
Heh ik heb dat mailtje ook gehad, assasins creed voor iets minder dan 10 pond, en grid voor bijna 15 vond ik ook heel interessant.

Maar wilde ff zeggen dat mijn wii play&mote gearriveerd zijn, heeft 16 dagen geduurt. Besteld bij play.
Was trouwens idd select vracht, dus het ligt niet bij play zelf. Maar het resultaat is dat het voor mij iig nog niet snel gaat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik wist niet dat de 1 en 2 nog voorhanden waren. Ik ben op zoek naar een DS3!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Eerste bestelling bij Play.com

Full Metal Jacket: Deluxe Edition (Blu-ray)
verzonden 06/06/2009 ontvangen 13/06/2009

Band Of Brothers: Limited Edition Collectable Tin (6 Discs) (Blu-ray)
verzonden 08/06/2009 ontvangen 22/06/2009

18 euro bij moeten betalen voor Band of Brothers :( Inklaringskosten en BTW.
Ik heb nog 2 bestellingen lopen, hopen dat ik niet hoef bij te betalen anders wordt het wel een dure grap.. Alles is trouwens op dezelfde dag besteld en was ook op voorraad.

[ Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 22-06-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeezus wat een wachten zeg bij Play.com. Ik heb GTA4 besteld.

Zoals ik het hier lees kan de levertijd sterk variëren. Ik bestel er in ieder geval niets meer. Als iets op 8 juni verzonden is, en heb het nog niet binnen, dan hoeft het van mij niet meer. Dan betaal ik liever een paar euro meer en dan heb ik 'm meteen in huis.

En dan ook nog wachten totdat de 21 dagen voorbij zijn voordat je contact met ze op mag nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:19:

Zoals ik het hier lees kan de levertijd sterk variëren. Ik bestel er in ieder geval niets meer. Als iets op 8 juni verzonden is, en heb het nog niet binnen, dan hoeft het van mij niet meer. Dan betaal ik liever een paar euro meer en dan heb ik 'm meteen in huis.

En dan ook nog wachten totdat de 21 dagen voorbij zijn voordat je contact met ze op mag nemen...
sorry hoor, je weet uit dit topic dat de levertijd bij play makkelijk 2 tot 3 weken is.
En dan ga je na 2 weken lopen klagen dat het veel te lang weg is. waarom bestel je daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:55:
[...]

sorry hoor, je weet uit dit topic dat de levertijd bij play makkelijk 2 tot 3 weken is.
En dan ga je na 2 weken lopen klagen dat het veel te lang weg is. waarom bestel je daar dan?
Ik wist niet van het bestaan van dit topic af. Ik heb eerder besteld bij Play.com en elke keer is het nog prima gegaan.

Ik verbaas me domweg over het feit dat Play.com hier niks aan doet. Uit de reacties maak ik hier op dat het vooral de laatste maanden slechter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:14:
[...]
Ik wist niet van het bestaan van dit topic af. Ik heb eerder besteld bij Play.com en elke keer is het nog prima gegaan.

Ik verbaas me domweg over het feit dat Play.com hier niks aan doet. Uit de reacties maak ik hier op dat het vooral de laatste maanden slechter gaat.
mijn vergissing dan, omdat je hier poste nam ik aan dat je hier wel al eerder gekeken had.
Play staat wel al langer bekend om de lange levertijden, maar play kan daar zelf weinig aan doen.
De schuld hiervan ligt volgens mij meer bij Royal mail.
Ze kunnen het natuurlijk ook via UPS gaa versturen, maar geloof me, dat wil je ook niet ;) .
(UPS heeft zo'n beetje 100% pakkans voor invoerrechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:19:

Je slaat de spijker op z'n kop. Dat (en de belachelijke pond->euro koers die Play.com hanteert) is voor mij de reden om niet meer bij ze te bestellen. En vanwege de lange levertijden ook niet bij Thehut.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag mijn Planet Earth box set binnen van play.com...moet ik plotseling €18 bijbetalen aan de postbode. Hoe kan dit? Er zijn immers geen verzendkosten en ook al was dat wel zo, dan heb ik dat toch al betaald toen ik met mijn creditcard online betaalde. Heeft de douane een extra heffing op mijn pakketje gestopt soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:10:
Heeft de douane een extra heffing op mijn pakketje gestopt soms?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Je kan ook lezen wat er op de bon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
goede ervaring met budgetvideogames.com (via ebay)

zaterdag besteld, vrijdag in huis.
plus op de envelop zetten ze gift, en een lagere waarde. tevens geen bedrijfsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-

-d-

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 02:10:
Ik kreeg vandaag mijn Planet Earth box set binnen van play.com...moet ik plotseling €18 bijbetalen aan de postbode. Hoe kan dit? Er zijn immers geen verzendkosten en ook al was dat wel zo, dan heb ik dat toch al betaald toen ik met mijn creditcard online betaalde. Heeft de douane een extra heffing op mijn pakketje gestopt soms?
Ja, invoerrechten, plus kosten vervoerder voor het inklaren.

Play/HMV.com/TheHut/Zavvi zitten in Jersey, BlahDVD/DVD.co.uk/Base.com zitten in Zwitserland. Dus er bestaat een kans dat bestellingen boven de 23 euro invoerrechten krijgen. Ik heb zelf bij mijn 200+ bestellingen van Play - en ook een berg van Blah/DVD/Base (zelfde bedrijf) nog nooit invoerrechten hoeven betalen. Dus ik denk dat je gewoon pech hebt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Voor mij in ieder geval de eerste en de laatste keer dat ik wat bij Play.com bestel. Inmiddels is er bijna een maand voorbij, en nog de games niet binnen. 1 product gecanceled (inmiddles 14 dagen geleden) waar ik mijn geld niet van terug heb gekregen. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd..

En dan had je nog de extra kosten bij de bluray die wel redelijk snel geleverd werd. Maar dat heeft verder weinig met play te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Pred87 op 29-06-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Amazon.uk - Buzz! Quiz TV Special Edition with Wireless Buzzers PS3

Besteld 28 juni
Verzonden 29 juni
Ontvangen 1 juli :)

Spel is gewoon in het Nederlands. Scheelt 30 Euro met de winkelprijs in Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
-d- schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:52:
[...]

Ja, invoerrechten, plus kosten vervoerder voor het inklaren.

Play/HMV.com/TheHut/Zavvi zitten in Jersey, BlahDVD/DVD.co.uk/Base.com zitten in Zwitserland. Dus er bestaat een kans dat bestellingen boven de 23 euro invoerrechten krijgen.
Volgens de huidige info op http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/ :
<22 Euro: geen douanerechten, geen BTW
>23 & <150 Euro: geen douanerechten, wel BTW
>150 Euro: wel douanerechten, wel BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBox360 play and charge kit voor 10 pond inclusief verzendkosten

27 juni besteld
28 juni verzonden
2 juli ontvangen

Daarnaast heb ik ook een zwarte xbox controller voor 18 pond inclusief verzendkosten besteld en het spel Infinite Discovery voor 11 pond incl. Ik zal posten als ik ze krijg.

Edit v1;

Sorry, was vergeten de site te melden :) Ik heb het bij Zavvi.co.uk besteld

Edit v2;
Inmiddels mijn xbox360 controller ontvangen. Een zwarte versie.

Besteld op 27 juni (avond)
Verzonden 29 juni
Ontvangen 4 juli
:P
Zeer netjes verpakt.

Edit v3;
Infinite Discovery

Besteld 2 juli
Verzonden 2 juli
Ontvangen 7 juli

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 16:37
Waar is die controller gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Leuk dat je het meldt, maar zeg dan ook even waar je ze vandaan hebt inderdaad ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Stel je hebt een pakje gekocht en de douane heeft hem onderschept. Net zei iemand hier dat je dan aan de postbode moet betalen.

Ik heb bijna nooit meer dan 10 euro ofzo op zak. Betaal altijd met m'n pasje. Kun je dan later ook bij het postkantoor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Remy669 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:04:
Stel je hebt een pakje gekocht en de douane heeft hem onderschept. Net zei iemand hier dat je dan aan de postbode moet betalen.

Ik heb bijna nooit meer dan 10 euro ofzo op zak. Betaal altijd met m'n pasje. Kun je dan later ook bij het postkantoor betalen?
Jup, als de postbode dan komt neemt ie em mee terug en kun je hem de volgende dag bij het postkantoor ophalen. Soms hebben pakketpostbodes ook pin-apparaatjes.
Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste

Let op:
Ivm het inzichtelijk maken van de levertijden van de webshops graag de volgende info vermelden:

-Waar besteld:
-Wanneer besteld:
-Wanneer verzonden:
-Wanneer gearriveerd:

Je kunt de resultaten hier vinden.