Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[gezocht] Betaalde / 'professionele' downloadmanager *

Pagina: 1
Acties:

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een betalende download manager,

momenteel gebruik ik flashget, maar ben op zoek naar een betalende download manager/accelerator die snelle, beter en stabieler is wat wel mag voor betalnde software.

gebruikt of kent iemand zo'n download manager

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Jij wilt betaald worden voor downloaden? :? 8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Flashget/free download manager ... en dergelijke zijn even goed als betalende hoor ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik denk dat je sneller wil downloaden dan je internetverbinding aan kan. Ik zou die verbinding even upgraden in plaats van nutteloos geld steken in een applicatie die niet doet wat jij ervan verwacht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Is de techniek achter al die download managers niet hetzelfde?
Dat ze uit zichzelf naar andere mirrors zoeken met hetzelfde bestand om zo sneller te downloaden.

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 17:17
Little_captain schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:11:
Is de techniek achter al die download managers niet hetzelfde?
Dat ze uit zichzelf naar andere mirrors zoeken met hetzelfde bestand om zo sneller te downloaden.
Ja en ze gebruiken meerdere connecties die stukjes van het bestand downloaden om zo de limiet op 1 connectie te omzeilen.

• WingGraph
mijn lijn is snel genoeg hoor, maar ben gewoon op zoek naar een zeer goede professionele download manger omdat ik redelijk veel download en het niet allemaal even gemakkelijk kan bij houden.

daarom dacht ik dat mss een betalende en professionle beter zou zijn dan de gratise.

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik gebruik de download manager van Firefox/Safari. Werkt perfect, zeker als je het overzicht kwijt bent van wat je allemaal aan het downen bent. Misschien een optie?

• WingGraph
nee de default manager van firefox enz.. is niet wat ik zoek

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Ik denk dat je lang kan zoeken naar een betalende downloadmanager.

De meeste downloadmanagers zijn gratis, en sommige moet je voor betalen.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• WingGraph
ik heb ondertussen deze gevonden en ziet er redelijk goed uit:

http://www.conceiva.com/products/downloadstudio/features.asp

wat denken jullie?

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat je gek bent om te betalen voor een stuk software waar zoveel andere en even goede gratis alternatieven voor zijn.

Maar goed, als jij per se geld wil weggooien moet je zeker voor deze gaan. Hij ziet er minstens even goed dan een gratis manager.

Life is simple, make choices, don't look back...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit heeft niets van doen met officesuites -->CSA

offtopic:
een betalende manager is iets wat voor jou of aan jou betaalt --> titelfix betalende-->betaalde
;)

Anyways, welkom op GoT, maar lees je ook even de Registratievoorwaarden / korte FAQ. Daar vind je ook tips wat we verwachten van een topicstart, want dit soort topics zijn in de regel geen lang leven beschoren.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 19:59

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

WingGraph schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:11:
ik heb ondertussen deze gevonden en ziet er redelijk goed uit:

http://www.conceiva.com/products/downloadstudio/features.asp

wat denken jullie?
Downloadstudio is een redelijk goed programma, wat ik erg goed vindt is het in 1 klik een complete site of delen ervan downloaden. Echter zit er de laatste jaren weinig progressie in het programma en kan nog wel eens log overkomen.
Je zou ook eens kunnen kijken naar Getright (Pro). Prima download manager met alles erop en eraan en ook te gebruiken voor torrents. De pro versie kan je eventueel als een soort proxy gebruiken.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

WingGraph schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:15:
mijn lijn is snel genoeg hoor, maar ben gewoon op zoek naar een zeer goede professionele download manger omdat ik redelijk veel download en het niet allemaal even gemakkelijk kan bij houden.

daarom dacht ik dat mss een betalende en professionle beter zou zijn dan de gratise.
Als jij je eisen niet duidelijk hebt zul je in een betaalde downloadmanager net zo weinig voldoening vinden als in een gratis variant. Maak eerst je eisen eens duidelijk en ga daarna kijken welk product daaraan voldoen. Het idee dat betaalde software per definitie beter is dan gratis is in ieder geval uit de lucht gegrepen en klopt voor geen meter :)

betaalde download manager* > [gezocht] Betaalde / 'professionele' downloadmanager *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1