Aanschaffen HD3650

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12
Howdy Tweakers !

Ik heb dus eindelijk een leuk kaartje gevonden, met een leuke prijs !
Het wordt een Club3D HD3650 512MB DDR3 Kaart !

Afbeeldingslocatie: http://www.komplett.be/img/p/400/346537.jpg
[center](Klikbaar)[/center]

Nu heb ik jullie advies nodig, ik doe even mijn verhaal :

De kaart heeft een GPU van 725mhz, en het geheugen loopt aan 1600mhz (ddr3)
Bij Komplett.be kost hij inc. verzending +- 85€,en dat vind ik wel een goede prijs

Ik wil nu wel zeker weten of hij soepel loopt op de voeding die ik nu heb, en of de kaart compatibel is bij de rest van mijn systeem.

Mijn huidige voeding heeft een vermogen van 350watt, trouwens van het merk LiteOn

Dit zijn de rest van de specs :

Moederbord MSI MS7093 ~ ATi Xpress 200 Chipset (PCI-E 16x 1.0a Slot !)
AMD Opteron 175 @ Stock speed (ook stock fan enzo btw - 50 graden stressed)
1x512MB PC3200 Geheugen + 1x1GB PC3200 Geheugen
Nu een ASUS EAX300 Videokaart - 256MB DDR - GPU @ 300Mhz

Als iemand mij dus kan vertellen of de winkel goed is, de kaart past en werkt, als iemand misschien ervaringen met deze kaart heeft, post AUB een reactie !

Als je een betere winkel weet, let dan wel even op dat ik het liefst hem in België koop...

Mvg
Kosty

[ Voor 6% gewijzigd door Kosty op 14-04-2008 19:26 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kosty schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:22:
Als iemand mij dus kan vertellen of de winkel goed is, de kaart past en werkt, als iemand misschien ervaringen met deze kaart heeft, post AUB een reactie !

Als je een betere winkel weet, let dan wel even op dat ik het liefst hem in België koop...
Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? en de Pricewatch. Dit kan en moet je gewoon zelf doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kosty
Misschien zijn ervaringen wel handig ?

Ben hier namelijk HELEMAAL NIET in thuis...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kosty schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:29:

Zoekt en gij zult vinden :) . Er zijn Productreviews, er is een Shopreview, en er is Internet. Als je er nog niet thuis in bent, dan zul je inderdaad wat meer moeite moeten doen, maar daar leer je ook het meeste van :)

Voor de voeding is er Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 en de voorgaande delen, ook een schatkist vol informatie.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 14-04-2008 19:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Moet wel werken. De HD3650 heeft volgensmij niet eens een PCI-e power connector.

Waarom heb je je geheugen niet in dual channel draaien? Dat is toch gratis performance.

• Kosty
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:06:
Moet wel werken. De HD3650 heeft volgensmij niet eens een PCI-e power connector.

Waarom heb je je geheugen niet in dual channel draaien? Dat is toch gratis performance.
512mb was OEM ;)

Het is namelijk een HP Pavilion 3035.be, en de 1gb is een uitbreiding die ik later heb gekocht

Verwijderd

kan je vertellen dat een ati 3470 een 300watt voeding nodig heeft. (draait nu op een 270watt m-atx voeding)
Verder is het wel een leuke kaart zeer zuinig (onder de 80watt wat pci-e max kan geven)
Let wel op dat dit een 128bit mem bus heeft dus aaf niet gebruiken bij nieuwere games.
De kaart haalt ongeveer tussen de 4300|4600 3dmark 2006

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kosty schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:29:

Hoe denk je dan dat wij er thuis in geworden zijn? Juist ja, veel opzoeken en nalezen. Daar leer je wat van, NIET VAN HARD SCHREEUWEN EN HOPEN DAT ANDEREN JE WERK VOOR JE DOEN.

Verder zoek je op GoT ervaringen met de search, niet met een eigen topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.