Een tijdje geleden in de problemen gekomen door
Max ICT:
Ik zocht een originele toner voor mij printer, dus in de Pricewatch gekeken waar de toners gemiddeld 55 euro waren met 7 euro verzendkosten. Bij Max ICT was de toner het voordeligst, namelijk 35 euro, maar wel 15 euro verzendkosten. Toch dacht ik onlangs de hoge verzendkosten 13 euro te besparen, nou niet dus...
De door mij bestelde toner was ruim voorradig op de website en stond in de Pricewatch bij de originele toners. Op de pagina waar ik de toner in het "wagentje" heb geplempt, stond "fabrikant: Brother", gelijk besteld en betaald.
Na een week nog geen toner, telkens moeten bellen, ook steeds onvriendelijk afgesnauwd via de telefoon. Keer op keer een ander excuus waarom de toner nog niet bezorgd was. Daarop een Shopreview aangemaakt, waarna ik werd gebeld, ze hadden het kennelijk gelezen. Het verhaal kreeg een vreemde wending, want ik had volgens hen een imitatietoner besteld van Pelikan, ik keek weer op de website en nu stond de toner onder imitatietoners, maar wel nogsteeds als originele toner in de Pricewatch en met Brother als fabrikant...
Ze konden het om goed te maken wel de originele sturen (na bijna 3 weken), maar moest dan wel mijn Shopreview aanpassen. Heb nu achteraf gezien spijt dat ik daarop ben ingegaan, want het is gewoon pure chantage.