4AllClients.com BV surrealistische prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Dit bedrijf staat bij een groot aantal producten als surrealistisch goedkoop, en alle directe links functioneren niet.

Voorbeelden:
pricewatch: Canyon CN-CASE525 (5.25", IDE, USB 2.0, Aluminium, Voeding)

pricewatch: Eminent M7023 3.5" Harddisk Enclosure

pricewatch: Logitech VX Nano

pricewatch: Logitech VX Revolution Laser Cordless Muis

Als ik hun volledige prijslijst bekijk dan zijn het lang niet alle producten die hier last van hebben. Dit zijn overigens maar enkele voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:01
Dit topic gaat daar al over: Misbruik Pricewatch.

Die direct links naar niet- bestaande producten zijn trouwens wel een nieuwigheidje, volgens mij. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-06-2008 17:24 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Mijn oprechte excuses voor het openen van dit topic dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien zijn al die prijzen inmiddels in elk geval ook al weer verwijderd? Tenminste in de voorbeelden uit de TS zie ik 4allclients niet meer terugkomen :)

Verder hebben we hier natuurlijk eigenlijk het meldpunt voor. Om een foute prijs (of niet werkende deeplink) te melden kan je in de betreffende regel in het prijsoverzicht op de datum klikken (in de update kolom). Dan kom je op een pagina terecht waar je het probleem kan melden.

Mocht het echt een structureel probleem zijn wat bij veel producten terugkomt dan is een topic hier of een mailtje naar pricewatch@tweakers.net natuurlijk wel iets handiger :)

Bedankt voor het melden in elk geval :)

Edit: Hmm, zo te zien staan er toch nog aardig wat absurd lage prijzen in de PW voor 4allclients. Scheelt dat ze voor zover ik heb gezien allemaal linken naar lege productpagina's, dus het is vrij snel duidelijk dat het niet klopt. Ik zal iig zorgen dat daar even naar gekeken wordt :)

Edit2: Shop is gemaild, hopelijk wordt het snel opgelost :)

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 29-06-2008 12:22 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
pricewatch: Microsoft Windows Vista Ultimate deze staat ook nog verkeerd.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Not anymore :) (tenminste, op het moment :P)

[ Voor 51% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-06-2008 16:54 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het databestand van 4AllClients is zaterdag al opgeschoond, maar omdat de producten waarvoor de prijzen verkeerd waren verwijderd zijn uit hun bestand worden de prijzen niet gecorrigeerd, maar blijven ze staan tot ze verwijderd worden. Hetzij handmatig, hetzij doordat de Time To Live van 3 dagen verstrijkt. Alle vreemde prijzen die er nu nog in staan zullen dus morgen ofzo vanzelf wel verdwijnen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pricewatch: Sony Bravia KDL-26U3000
Hier staat de update datum op 1 juli, dat is gisteren. Gaat dat wel goed?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat is een ander probleem, daar is een verkeerd product gekoppeld. Namelijk een koffiezetapparaat :P

Zoals al eerder gezegd, dergelijke individuele gevallen graag gewoon even in het meldpunt zetten. Deze dus aub ook. Want van waar ik nu zit kan ik even niet in de admin om die prijs te slopen.

Als je ziet dat een shop echt grote aantallen verkeerde koppelingen/prijzen heeft staan kan je het hier in dit/een topic melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
PCSNELNL BV heeft er ook een handje van om foute prijzen te melden...
Ik ben nu op zoek naar een laptop, en bij diverse modellen staat dit bedrijf bovenaan met prijzen van 10 tot 250 euro, en een klik geeft of niets, of een printer o.i.d. ...

Het hierboven genoemde meldpunt door op de datum te klikken kende ik nog niet, alleen de opties "prijs onjuist" of "bedrijf onjuist" zijn wat beperkt! Ik mis een optie "product onjuist", "link werkt niet" of "onrealistische prijs"...
Dit maakt het hele zoeken op prijs zinloos, omdat de nep-prijzen bepalend zijn voor het complete artikel.

All4clients gaat trouwens net zo hard door: pricewatch: Asus F5SL-AP128E ... Ze linken een Casio-rekenmachine in de Asus-laptop-rubriek...

[ Voor 22% gewijzigd door RemcoDelft op 02-07-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Je kunt bij het melden van een verkeerde prijs altijd een opmerking plaatsen... als je ons hierbij een duwtje in de rug geeft door uit te leggen wat er aan de hand is zal het allemaal wel goed komen.

Wat betreft die laptops van PCsnel... heb je daar misschien voorbeelden van? :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Jimp schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:21:
Je kunt bij het melden van een verkeerde prijs altijd een opmerking plaatsen... als je ons hierbij een duwtje in de rug geeft door uit te leggen wat er aan de hand is zal het allemaal wel goed komen.
Ik kwam er inderdaad achter toen ik wat verder klikte.
Wat betreft die laptops van PCsnel... heb je daar misschien voorbeelden van? :)
Totaal vergeten... Ik zocht op laptops, 1 tot 2 GB ram, en dan sorteren op prijs. De bovenste is heel wat anders met verkeerde naam, de rest heeft een PCSNEL-geintje:
pricewatch: Asus F3U-AP013C
pricewatch: Asus F3U-AP015E
pricewatch: Asus F3KE-AP009C
pricewatch: Asus VX2S-AK025G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Even een algemene vraag over 4all: klopt het dat het gemiddelde in prijzen is gezakt tot onder de 90%?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:38
Exclusief verborgen, misleidende en onverwachte kosten JA, inclusief NEE

mijn email is <username>@gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pricewatch: Asus F3U-AP013C

Deze lijkt aan de PW kant niet helemaal goed te zien, elke shop daar linkt naar een DVD-pack van Verbatim.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2008 11:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:01
Dat soort dingen kun je beter melden via het meldpunt, dat komt wel vaker voor. Dat komt door de EAN code die worden gebruikt om verschillende producten te herkennen, die overlappen dan per ongeluk met een ander product met dezelfde EAN code.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Wel typisch dat de 2 shops recentelijk weer bovenaan staan met 5 euro laptops: pricewatch: Asus F3U-AP015E ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

RemcoDelft schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:18:
Wel typisch dat de 2 shops recentelijk weer bovenaan staan met 5 euro laptops: pricewatch: Asus F3U-AP015E ...
Dat zijn fouten in de import en kun je het beste doorgeven via het meldpunt.

Aangezien dit topic in een meldpunt ontaard gaat het dicht.

[ Voor 8% gewijzigd door Longbeard op 08-07-2008 13:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.