Toon posts:

Problemen na verkoop boot

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update

Wij hebben nog steeds geen reactie van koper ontvangen en ook niet van de heer kaptijns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk komt er dus niks meer, toch jammer vond het best boeiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48

SaN

Inderdaad... Een soort "forumsoap" ;) Maar in ieder geval prettig dat hij het (waarschijnlijk) voor gezien houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Nu nog zelf aangifte doen van poging tot oplichting en afpersing >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:36

MsG

Forumzwerver

Of een mail sturen of hij nog in zee ging met de Heer Kaptijn, of dat die man nu buiten de boot valt. :P

Maar ergens heeft Haan wel een punt, valt dit onder een soort veredelde terugpak-oplichting?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of een mail sturen of hij nog in zee ging met de Heer Kaptijn, of dat die man nu buiten de boot valt. :P
_/-\o_

Geweldige zin :)

Het lijkt er op dat die kerel gewoon geld wilde zien zonder al te veel moeite en er nooit echt werk van wou maken. Wat dat betreft goed dat je hem geen geld gegeven hebt.

Waarschijnlijk hoor je er nu nooit meer iets van. Ik zou het trouwens ook gewoon hier bij laten. Dan ben je er vanaf en als je nu een mail gaat sturen krijg je weer gezeik als ie reageerd.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 18-04-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien is hij je adresgegevens kwijtgeraakt. Ik vond het echt een heerlijk topic om te lezen en de overdreven dreigende taal maakte vanaf mail 1 al duidelijk dat hij zat te bluffen. Ik heb al wat juridische stukken gezien, maar zulke smeuïge proza is dat niet hoor :D En spelfouten zijn daar ook zeer zeer schaars.

Ik kan me niet voorstellen dat een jurist hem zomaar had gezegd dat z'n kansen goed zijn, tenzij die jurist ook voorgelogen werd. Al met al een vermakelijk verhaal, maar ik kan me voorstellen dat je vader een tijdje in de rats heeft gezeten, vooral omdat de kosten van een jurist en de zaak zelf niet mals zijn, lijkt me :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Om mijn 2 centen ook maar in te leveren:
Als mensen gaan dreigen met advocaat dan ben ik bij voorbaat al uitgeluld met ze en zie ik een eventuele dagvaarding wel tegenmoet..... Advocaat in zijn uppie kan alleen maar dreigen, voor verdere stappen moet hij ook naar het gerecht stappen en er zijn maar weinige particulieren die de kosten en rompslomp van een civiele procedure aandurven, zeker als je handelaar bent, want dan wordt je geacht kennis te hebben en had je maar moeten opletten....
Verder idd, vermakelijke topic :D

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-10 00:06

Sick Nick

Drop the top!

Misschien heeft die advocaat de zaak nog eens bekeken en dacht, mja hier zit geen zaak in ondanks dat die koper dat wel zegt. Gevalltje beste stuurlui staan aan wal :P En anders lekker de boot afhouden tot er weer een officiele reactie komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Nog steeds geen nieuws?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die man echt bestaat dan denk ik niet dat hij binnen zeven dagen meteen een brief met aansprakelijkstelling stuurt, dat duurt over het algemeen wel even. Dat hij niet in het register van de NOvA voorkomt zegt op zich niet zoveel. Immers, als het schadebedrag de vijfduizend euro niet teboven gaat (en dat is waarschijnlijk niet het geval) dan komt het voor de sector kanton en dan is het niet nodig om vertegenwoordigd te worden door een advocaat. Misschien bestaat deze man wel maar is hij gewoon 'gemachtigde' zoals dat heet, en niet een beëdigd advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3oC
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
Is er verder al iets bekend, nog een brief/mail gezien van die vent? Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden :P

https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Zullen we maar gewoon ophouden met dit topic steeds te kicken, puur uit nieuwsgierigheid? Als de TS iets nieuws te vertellen heeft dan komt ie daar vanzelf wel mee ;)
Inhoudelijke vragen en/of opmerkingen zijn altijd welkom, maar dit soort nutteloze kicks voegen helemaal niets toe.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:00:
[...]

Dat lijkt mij dus ook. Ik heb er een aantal bekeken, en ondanks de matige kwaliteit van de foto's is het overduidelijk. Dat moet dus voor aankoop ook gezien zijn.

Ik heb zo het vermoeden dat deze schade zelf veroorzaakt is door de koper.
foto's zeggen niet zoveel en duidelijk is ook de kunst van het weglaten toegepast.
Een beetje deskundig expert kan terplaatse constateren hoe de beschadiging is veroorzaakt en vooral of die recent of oud is. Een van de partijen zit fout dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:44:
[...]

foto's zeggen niet zoveel en duidelijk is ook de kunst van het weglaten toegepast.
Een beetje deskundig expert kan terplaatse constateren hoe de beschadiging is veroorzaakt en vooral of die recent of oud is. Een van de partijen zit fout dat is wel duidelijk.
Als de schade er al langer zit had de koper dit zelf kunnen zien bij aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als laatste update.

Wij hebben helemaal niks meer gehoord van de koper of de heer Kaptijns :)

Als de koper nog actie wou ondernemen hadden wij waarschijnelijk al lang een brief van de heer Kaptijns gehad.

Al met al kunnen we alleen maar gissen over het hoe en wat, maar gelukkig heeft het een vermakkelijk topic opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Fijn dat het voor jullie verder is afgelopen nu.
Thanx voor de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:36

MsG

Forumzwerver

Krijg je geen neigingen om de koper nog eens te mailen en hem te wijzen op z'n gebluf enzo? :-).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 16:36

mjl

Ugh

MsG schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:52:
Krijg je geen neigingen om de koper nog eens te mailen en hem te wijzen op z'n gebluf enzo? :-).
Hmmmz dat is dan wel erg uitlokkerig ... ik zou het lekker zo laten, nare gevoelens (en stress) zijn er bij de TS en zijn pa al wel genoeg geweest lijkt me....

-------

Pagina: 1 2 3 Laatste