Update
Wij hebben nog steeds geen reactie van koper ontvangen en ook niet van de heer kaptijns.
Wij hebben nog steeds geen reactie van koper ontvangen en ook niet van de heer kaptijns.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Of een mail sturen of hij nog in zee ging met de Heer Kaptijn, of dat die man nu buiten de boot valt.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 18-04-2008 19:00 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
https://www.linkedin.com/in/coenversluis || http://www.judovianen.nl
Verwijderd
foto's zeggen niet zoveel en duidelijk is ook de kunst van het weglaten toegepast.Gunner schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:00:
[...]
Dat lijkt mij dus ook. Ik heb er een aantal bekeken, en ondanks de matige kwaliteit van de foto's is het overduidelijk. Dat moet dus voor aankoop ook gezien zijn.
Ik heb zo het vermoeden dat deze schade zelf veroorzaakt is door de koper.
Als de schade er al langer zit had de koper dit zelf kunnen zien bij aankoop.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:44:
[...]
foto's zeggen niet zoveel en duidelijk is ook de kunst van het weglaten toegepast.
Een beetje deskundig expert kan terplaatse constateren hoe de beschadiging is veroorzaakt en vooral of die recent of oud is. Een van de partijen zit fout dat is wel duidelijk.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hmmmz dat is dan wel erg uitlokkerig ... ik zou het lekker zo laten, nare gevoelens (en stress) zijn er bij de TS en zijn pa al wel genoeg geweest lijkt me....MsG schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:52:
Krijg je geen neigingen om de koper nog eens te mailen en hem te wijzen op z'n gebluf enzo? :-).
-------
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq