Antec heeft een tijd geleden de Nine Hundred op de markt gebracht. Binnenkort zal Antec de Three Hundred uitbrengen. Nee, dit is niet een kast met maar 3x 5,25" drive bays, maar een gestripte Nine Hundred. Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, dus bij deze...

Spec's:
Geen PSU inbegrepen
Drive Bays:
- External 3 x 5.25"
- Internal 6 x 3.5"
Koeling:
- 1 rear 120 x 25 mm TriCool™ Fan with 3-speed switch control.
- 1 top special 140 x 25 mm TriCool™ Fan with 3-speed switch control
- 2 front (optional) 120 mm fans to cool the hard drives
- 1 side (optional) 120 mm fan to cool graphic cards
Stoffilters
7 expansion slots
Top mounted I/O ports for easy access (2 x USB 2.0, HDA & AC’97 Audio In and Out)
Grootte: 45.8 (H) x 46.5 (D) x 20.5 cm (
Gewicht: netto 7.2kg, bruto 8.5kg
Prijs: 43-44 euro bij Azerty, Salland Automatisering en Zercom
Met deze kast betreedt Antec het marktgedeelte dat tot voor kort in handen was van Cooler Master, namelijk simpele kasten zonder voeding voor onder de 60 euro. De Three Hundred heeft alles wat nodig is om een succes te worden. Strak uiterlijk, veel ruimte, veel koeling inbegrepen, veel koelingsopties, PSU beneden en stoffilters. De directe concurrent van de Three Hundred is de Cooler Master Centurion 590. Ze hebben beide vrijwel dezelfde specs, maar de overvloed aan 120mm fanroosters op de Centurion 590 vind ik lelijk, waardoor ik voor de Antec Three Hundred kies. Ik ben benieuwd of tweakers hier ook zo enthousiast zijn als ik.
Links:
Review door OzHardware
Review door CPU3D.com
Review door Game Freaks 365 (text only)
Review door Xtreme CPU (Must read! )
Review door ASE Labs
Review door TechNudge

Spec's:
Geen PSU inbegrepen
Drive Bays:
- External 3 x 5.25"
- Internal 6 x 3.5"
Koeling:
- 1 rear 120 x 25 mm TriCool™ Fan with 3-speed switch control.
- 1 top special 140 x 25 mm TriCool™ Fan with 3-speed switch control
- 2 front (optional) 120 mm fans to cool the hard drives
- 1 side (optional) 120 mm fan to cool graphic cards
Stoffilters
7 expansion slots
Top mounted I/O ports for easy access (2 x USB 2.0, HDA & AC’97 Audio In and Out)
Grootte: 45.8 (H) x 46.5 (D) x 20.5 cm (

Gewicht: netto 7.2kg, bruto 8.5kg
Prijs: 43-44 euro bij Azerty, Salland Automatisering en Zercom
Met deze kast betreedt Antec het marktgedeelte dat tot voor kort in handen was van Cooler Master, namelijk simpele kasten zonder voeding voor onder de 60 euro. De Three Hundred heeft alles wat nodig is om een succes te worden. Strak uiterlijk, veel ruimte, veel koeling inbegrepen, veel koelingsopties, PSU beneden en stoffilters. De directe concurrent van de Three Hundred is de Cooler Master Centurion 590. Ze hebben beide vrijwel dezelfde specs, maar de overvloed aan 120mm fanroosters op de Centurion 590 vind ik lelijk, waardoor ik voor de Antec Three Hundred kies. Ik ben benieuwd of tweakers hier ook zo enthousiast zijn als ik.
Links:
Review door OzHardware
Review door CPU3D.com
Review door Game Freaks 365 (text only)
Review door Xtreme CPU (Must read! )
Review door ASE Labs
Review door TechNudge
[Voor 10% gewijzigd door Joep op 22-05-2008 08:57]