Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Hier in Nijmegen ligt het T-mobile netwerk eruit, hebben jullie er op andere plekken in het land ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Svennos_1990 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:47:
Wat is de macro functie nou precies? Wat doet het?
Oja, en we hebben dezelfde laptop. :+
Normaal als je geen macro gebruikt en je wilt bv op een klein voorwerp kleine lettertjes fotograferen bv wat er op een cpu staat of op een geheugen module: Dan kan een camera moeilijk scherp stellen omdat de lens te dicht op het voorwerp zit. Met Macro of super macro kun je met de lens heel dicht op het voorwerp zitten en kun je toch gewoon scherp stellen. En een haar scherpe foto maken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHochstenbach schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:56:
[...]

Zoals ik weet, moet je de cover art toevoegen aan de ID3 tag van een nummer. Ik doe dat via iTunes (nummers selecteren > snelmenu > Info. Dan gewoon een afbeelding slepen naar het Illustratie-vak).
Dank je. Ik ben er ondertussen ook achter. Ik gebruik nu mp3tag daarvoor. Wel vreemd zijn de volgende zaken:

- Afbeeldingen toevoegen via de Sony Ericsson Media Manager gaat alleen als de telefoon in Mass Storage mode is aangesloten. Je krijgt hier geen melding van, je moet daar gewoon zelf per ongeluk achterkomen.

- Als je dan zover bent om afbeeldingen toe te voegen via de Media Manager gaat dat wel heel makkelijk. Een klik op het coverart icoontje opent automatisch Google Images met het geselecteerde album als zoekterm. Vervolgens kan je de gewenste afbeelding gewoon naar het icoontje slepen. Dat de afbeelding dan gewoon als folder.jpg in de directory wordt gezet is wel weer jammer. De C902 herkent deze afbeelding namelijk niet. Je moet dus vervolgens met de hand via een andere applicatie deze afbeelding embedden in je id3tag. Erg slordig en ook niet gedocumenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik heb een unbranded toestel en daarbij heb ik gelukkig ook geen internet knop en kan ik via die knop naar mijn contacten.

Die macro functie is echt gaaf. Ik wist niet eens dat die erop zat.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik weet niet hoor maar die macro functie werkt bij mij voor geen meter, of hou ik 't toestel te dichtbij ofzo? Ik probeerde dezelfde foto's te maken van m'n macbook maar ze zijn ontzettend onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Astennu schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Normaal als je geen macro gebruikt en je wilt bv op een klein voorwerp kleine lettertjes fotograferen bv wat er op een cpu staat of op een geheugen module: Dan kan een camera moeilijk scherp stellen omdat de lens te dicht op het voorwerp zit. Met Macro of super macro kun je met de lens heel dicht op het voorwerp zitten en kun je toch gewoon scherp stellen. En een haar scherpe foto maken.
Oh wat mooi joh. Ik heb nooit geweten wat deze functie nou inhield.
Toch een erg bruikbare functie :)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Hoe zet ik hem in de Macro modus?
Ik kan bij Scenes alleen kiezen voor Auto - Schemer - Landschap - Portret - Strand/Sneeuw - Sport - Document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu 1,5 maand en hij bevalt me heeeeel erg.
Heb op vakantie een stuk of 400 fotos gemaakt en veel filmpjes. Enige rare is dat ie soms ervoor kiest om niet te flitsen en je dan opeens een best wazige foto ertussenheb zitten.

Verder heeft mijn toestel een bug dat als je filmt en soms een frame doorheenkomt waarbij het beeld helemaal scheef is zegmaag. een vage artifect erdoorheen. Heef iemand hier ook last van?? Anders ga ik bellen met t-mobile dat ze mn toestel ruilen ofzo..

Oh en kan je die firmware updaten als je een brnaded toestel heb? Ik had die SE software gedownload maar die stappen die je moet volgen met ontkoppelen en dan een toets ingedrukthouden lukt me voor geen meter? help? :S

Weet iemand waar er screenprotectors tekoop zijn? Ook voor het bovenste gedeelte, dat is bij mij gekrast eenbeetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:07:

Weet iemand waar er screenprotectors tekoop zijn? Ook voor het bovenste gedeelte, dat is bij mij gekrast eenbeetje...
Mail andree apenstaartje planet punt nl even.
Daar heb ik mijn screenprotector ook vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

86 Albums met MP3tag netjes voorzien van plaatjes. Eindelijk klaar, blijkt het browsen door je media er bokketraag van te worden. Wat een teleurstelling. De eerste echte teleurstelling van dit voor de rest erg prettige toestel. Ik vind persoonlijk dat als een toestel een 8GB geheugenkaart ondersteund en album art ondersteund dat je als consument mag verwachten dat dit ook behoorlijk werkt, helaas denken producenten daar nog steeds anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:07:
Oh en kan je die firmware updaten als je een brnaded toestel heb? Ik had die SE software gedownload maar die stappen die je moet volgen met ontkoppelen en dan een toets ingedrukthouden lukt me voor geen meter? help? :S
Telefoon en computer een keer helemaal uizetten en overnieuw beginnen was bij mij de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb het toestel los gekocht, wat mij dus lijkt als "unbranded" en ik heb toch echt geen internet knop, waar hebben jullie hem dan vandaan, naast met een abbo, of hebben jullie hem allemaal met een abbo genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Dimiz schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:20:
Ik heb het toestel los gekocht, wat mij dus lijkt als "unbranded" en ik heb toch echt geen internet knop, waar hebben jullie hem dan vandaan, naast met een abbo, of hebben jullie hem allemaal met een abbo genomen?
Ik heb hem telefonisch bij Hi besteld. Hij lijkt unbranded, maar ik heb dus wel een 'vaste' Internet en een vaste 'Media' knop.
Tevens kan ik het sluitergeluid van de camera niet uit zetten.

Verder is er niet te zien dat het een branded toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hier hetzelfde, ook via Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Zit wel het 1 en ander in heb ik gehoord, maar bijna niet zichtbaar, ik kan namelijk wel gewoon het sluitergeluid uit zetten. De media knop zit volgens mij op elk C902 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog vette apps voor de c902?? of een site waa rik deze kan vinden?
Zou eigenlijk iets willen dat de locatie data uit de fotos kan halen en dan alle plekken op de kaart laat zien waar je geweest bent. Bestaat zoiets???

Iemand nog vette themas gevonden? hoop eigenlijk dat iemand eentje maakt van de game Braid... maar heb nog niks gevonden..

btw die bug die ik heb dat tijdens filmen soms een frame helemaal scheef is, soort glitch zegmaar. Heeft iemand anders dit ook als je filmt met de c902? ook als je door het scherm kijkt om de foto te nemen zie je soms die glitch bij mij.
Denkd a tik tmobile ga vragen om dat te fixen. Krijg je dan een nieuw toestel, weet iemand dat>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Wordt echt gek van al die vastlopertjes en lags in mijn toestel. Kan ik dit oplossen door ff de nieuwste firmware erop te gooien?

En kon dit met de bijgeleverde software op de CD?

Thnx!

* Verder erg fijn toestel btw. :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
NLuna schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:52:
Wordt echt gek van al die vastlopertjes en lags in mijn toestel. Kan ik dit oplossen door ff de nieuwste firmware erop te gooien?

En kon dit met de bijgeleverde software op de CD?

Thnx!

* Verder erg fijn toestel btw. :)
Ik heb geen last van vastlopers, maar soms wel wat trage reacties.
Een firmware upgrade heeft bij mij wel geholpen, de software hiervoor kun je hier downloaden, dan heb je direct een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eenig idee hoe ik de afspraken die in de kalender staan op het hoofdscherm kan laten zien. Zo kan ik aankomende afspraken al zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zegt mn toestel bij het update dat ie al de laatste versie heeft terwijl ik nooit geupdate heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:01:
Waarom zegt mn toestel bij het update dat ie al de laatste versie heeft terwijl ik nooit geupdate heb?
Omdat je telefoon misschien al met de laatste firmware kwam? Simpel te achterhalen door even naar de softwareversie op je telefoon te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer te zoeken welke versie ik heb, maar kan het niet vinden.
Volgens google zou het hier moeten zijn: Menu > Settings > General > Update service > Software version

bij algemeen heb ik geen update service staan :O

Heb hem trouwens alsnog geupdate omdat ik bij het filmend ie glitch heb, hopelijk si he topgelost anders ben ik hem 3 weken kwijt aan t-mobile :(. Maar als ik een nieuwe krijg ben ik ook van mn krassen af, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Volgens mij komen software updates voor branded telefoons later uit of misschien zelfs helemaal niet. Een vriend van mij heeft dezelfde maar dan van Vodafone, die heeft ook nog geen software update. Verder kan je ook niet via het menu "Instellingen -> Algemeen" naar updateservice gaan bij zo'n branded telefoon.
Heeft iemand eenig idee hoe ik de afspraken die in de kalender staan op het hoofdscherm kan laten zien. Zo kan ik aankomende afspraken al zien
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je kan wel notities in het hoofdscherm laten zien, maar of je daar wat aan heb?

[ Voor 31% gewijzigd door tiguan op 26-08-2008 17:21 ]

• NLuna
St00mwals schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Ik heb geen last van vastlopers, maar soms wel wat trage reacties.
Een firmware upgrade heeft bij mij wel geholpen, de software hiervoor kun je hier downloaden, dan heb je direct een nieuwe versie.
Thnx man, hier heb ik wat aan :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• NLuna
Gelukt met updaten, merk dat hij wat sneller is en vastlopertjes zijn weg gelukkig. Wel minder; vergeten al mijn standaard telefoon achtergrondjes ook even te backupen. Heeft iemand die toevallig?

[ Voor 27% gewijzigd door NLuna op 28-08-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het installeren vna games op de c902? Ik heb ze in de map overigen gedaan de .jar bestanden, als ik ze dan op de telefoon zoek en op install. druk dan krijg ik bij al mn games 'bewerking mislukt'.
Is er iets waar je naar uit moet kijken zoals s60 ofzo, werken die games niet op SE? heb wel de juiste resolutie enzo.. :(

Kennen jullie verder nog vette apps? Vind het eenbeetje tegenvallen... Is er geen flickr plugin bijvoorbleed? Zoals je nu wel je fotos op blogger direct kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
NLuna schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:47:
Gelukt met updaten, merk dat hij wat sneller is en vastlopertjes zijn weg gelukkig.
Hmm mijne loopt ook geregeld vast.... heb hem nu een week of 2-3, heb al update gedaan en grote reset (waarbij je schijnbaar op 2 na alle standaard beltonen kwijt bent) werdt minder maar nog af en toen, om de 2 dagen een keer ofzo en ben daar echt niet blij mee. Het gebeurd vooral als je verschillende functies hebt gerbuikt, filmpje maken, foto, spelletje, muziek..vastloper een tijd daarna.

Maar verder een toptoestel!! Voelt degelijk, strakke functies, goede media opties enz.

Trouwens, had een stargate aflevering omgezet naar mp4 formaat en werkte wel maar leek alsof hij door de audio ook vastlopers kreeg, bv geluid deed ineens niks meer daarna zoals beltonen e.d. vastlopers na tijdje, nooit direct.
Heb ook een paar shake themes, zouden die wel 100% goed zijn dan voor dit toestel?

Zijn er meer mensen die video's omzetten voor deze phone? Kan wel tips gebruiken met welke app en welke instellingen handig zijn hiervoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 31-08-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Waar haal je die shake themes vandaan dan? ik heb echt álles afgezocht voor themes enzo, maar kom iedere keer op vage sites die alleen maar reclame maken voor het toestel... :{

BTW,

mijn updateservice loopt steeds vast, heb nu al 2 maal geprobeerd de laatste versie te installeren van SE, maar hij komt niet verder dan dit scherm? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/3d3f8b504d.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door JDeraGear op 01-09-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Alstublieft :)
http://eseth.net/c902/download/
Staat vanalles bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:04:
Hoe zit het met het installeren vna games op de c902? Ik heb ze in de map overigen gedaan de .jar bestanden, als ik ze dan op de telefoon zoek en op install. druk dan krijg ik bij al mn games 'bewerking mislukt'.
Is er iets waar je naar uit moet kijken zoals s60 ofzo, werken die games niet op SE? heb wel de juiste resolutie enzo.. :(

Kennen jullie verder nog vette apps? Vind het eenbeetje tegenvallen... Is er geen flickr plugin bijvoorbleed? Zoals je nu wel je fotos op blogger direct kan zetten?
Niet alle games werken op de c902...bij veel krijg je bewerking mislukt inderdaad.....Ondanks dat heb ik heel veel games die nog wel werken op mijn c902.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Mutatie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:56:
[...]

Hmm mijne loopt ook geregeld vast.... heb hem nu een week of 2-3, heb al update gedaan en grote reset (waarbij je schijnbaar op 2 na alle standaard beltonen kwijt bent) werdt minder maar nog af en toen, om de 2 dagen een keer ofzo en ben daar echt niet blij mee. Het gebeurd vooral als je verschillende functies hebt gerbuikt, filmpje maken, foto, spelletje, muziek..vastloper een tijd daarna.

Maar verder een toptoestel!! Voelt degelijk, strakke functies, goede media opties enz.

Trouwens, had een stargate aflevering omgezet naar mp4 formaat en werkte wel maar leek alsof hij door de audio ook vastlopers kreeg, bv geluid deed ineens niks meer daarna zoals beltonen e.d. vastlopers na tijdje, nooit direct.
Heb ook een paar shake themes, zouden die wel 100% goed zijn dan voor dit toestel?

Zijn er meer mensen die video's omzetten voor deze phone? Kan wel tips gebruiken met welke app en welke instellingen handig zijn hiervoor.
AnyVideoConverter, werkt perfect! :)

KLIK!

Mijnes heeft er iig geen last meer van na die laatste update dus en ook master reset, opzich wel beter nu dus. En kut inderdaad dat je vrij veel Spelletjes en ook Themes e.d. kwijtraakt ja..

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik denk dat ik morgen een c902 bestel. Heeft iemand al ervaring met stof? Als je het ding elke dag in je broekzak bewaard komt er na een tijdje stof in elke gaatje en tussen elk randje... nadeel? Makkelijk schoon te maken? Bij m'n K750 was het niet erg handig met dat klepje, en m'n W810 lens is ook vrij snel vies geworden... vandaar dat ik het even vraag.

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Hoe krijg jij die foto's zo scherp? Bij mij zijn ze allemaal wat korrelig. Soms heel erg korrelig. Als je uitzoomt zien ze er prima uit, maar als je ze op ware grootte bekijken is het niet mooi.

Maar bij jou zijn ze prima, heb je deze nog gephotoshopt ?

Ik heb overigens alle updates gedaan etc.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
JDeraGear schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:10:
Waar haal je die shake themes vandaan dan? ik heb echt álles afgezocht voor themes enzo, maar kom iedere keer op vage sites die alleen maar reclame maken voor het toestel... :{

BTW,

mijn updateservice loopt steeds vast, heb nu al 2 maal geprobeerd de laatste versie te installeren van SE, maar hij komt niet verder dan dit scherm? :?

[afbeelding]
heb je op een xp machine geprobeerd?

weet iemand ook of ik het lampje van de camera kan aanzetten zonder dat de camera begint?
op de website van SE kun je het toestel testen, en daar vind ik toch echt de "light" optie in media.
die heb ik dus niet :(

[ Voor 16% gewijzigd door PhoDB op 05-09-2008 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Victorio schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:04:
Ik denk dat ik morgen een c902 bestel. Heeft iemand al ervaring met stof? Als je het ding elke dag in je broekzak bewaard komt er na een tijdje stof in elke gaatje en tussen elk randje... nadeel? Makkelijk schoon te maken? Bij m'n K750 was het niet erg handig met dat klepje, en m'n W810 lens is ook vrij snel vies geworden... vandaar dat ik het even vraag.
Totaal geen last van! Was ik ook bang voor. Heb mijn toestel nu ong. 2 maanden zo iets.

Wel af en toe de lenscover openschuiven omdat daar wel stof in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
NLuna schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:39:
[...]
Totaal geen last van! Was ik ook bang voor. Heb mijn toestel nu ong. 2 maanden zo iets.

Wel af en toe de lenscover openschuiven omdat daar wel stof in komt.
Ok. Ben benieuwd. Heb hem besteld. Ik hoop dat ik veel plezier heb van de camera, het feit dat de foon lekker plat is, en dat het camera knopje langer dan 1,5 jaar blijft werken. Op m'n K750 en W810 werkte het knopje na 1,5 jaar niet meer helemaal lekker... scherp stellen lukte vaak niet meer goed.

Hopelijk heb ik hem snel in huis. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkeyBalls
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-02 13:48
neonlite schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 07:55:
[...]

heb je op een xp machine geprobeerd?

weet iemand ook of ik het lampje van de camera kan aanzetten zonder dat de camera begint?
op de website van SE kun je het toestel testen, en daar vind ik toch echt de "light" optie in media.
die heb ik dus niet :(
Hier hetzelfde probleem, had dus ook alleen de telefoon gechecked op die website en ging ervan uit dat er een "Light" functie in zat maar die is er dus blijkbaar niet. Heb zelf ook problem met de "Software Update". Zal zo eens even een reinstall van windows doen want SE Suite wil zichzelf niet meer uninstallen 8)7

Heb net al even een mailtje gestuurd naar SE support en ze vertellen me dit:
Het is niet mogelijk om het licht te kunnen inschakelen van de flitser op uw Sony Ericsson C902. De Sony Ericsson C902 ondersteund deze zaklamp functie niet. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Terwijl wel staat aangegeven dat het er in zou moeten zitten? |:(

EDIT:
Zie nu dat als je video opneemt en op flitser knop drukt het wel gewoon werkt, dus zit er dik in dat ik mun phone gewoon ff moet updaten }:O

[ Voor 6% gewijzigd door MunkeyBalls op 06-09-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
hmm ik heb voor zoverre volgens mij de laatste update van SE Update Service. Maar hij is helaas Hi branded, misschien dat het daaraan ligt.

dan maar voorlopig via de video functie doen, wat ontiegelijk veel stroom vreet x_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 19:16
ok, ik heb sinds enige tijd een c902.
ik laad de telefoon vandaag op, en ineens is die uitgeschakeld, nu krijg ik hem niet meer aan

iemand problemen mee? oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Terug gaan? Sony bellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Redax op 09-06-2016 23:00 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
heeft hier iemand wel eens geprobeerd om via de usb kabel op te laden? bij mij gaat die maar tot 89%, maar zodra ik hem synch of bestanden verzend dan gaat die ineens door naar 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Laatst online: 12-09 16:38
Bij mij gaat die via de oplader maar tot de 98% :/
En als ik hem dan opnieuw verbind met de lader schiet die gelijk naar de 100%
Ook vreemd toch.

Verwijderd

Heb mijn c902 nu een maandje. Wat er gebeurt bij langere gesprekken: vaak hoor ik ineens alleen mezelf als echo in de luidspreker praten en de persoon aan de andere kant hoor ik niet meer, maar hij/zij mij wel. ENigste oplossing is dan verbinding verbreken en terugbellen. Is dit een probleem dat bekend is en vaker terugkomt? Tip voor een oplossing iemand misschien?

bedankt alvast!

Steven

• tiguan
Mijn langste gesprek tot nu toe met de C902 was 2 en half uur en dat verliep prima zonder storingen. Nou moet ik erbij zeggen dat dat uitzonderlijk is voor mijn doen, mijn gesprekken duren meestal hooguit 5 minuten. Bovendien zat hij aan de lader op een gegeven moment.

[ Voor 45% gewijzigd door tiguan op 10-09-2008 12:26 ]

Verwijderd

Ik ben toch van mening veranderd, ga van KPN een abbo nemen (12,50 p/m plus 10 voor onbeperkt internet, 1 jaar lang en 130 euro eenmalig). Kan dat nog goedkoper, met onbeperkt internetten en het totaalbedrag dat je (ook voor het abbonement) kwijt bent?
En KPN brand zijn mobiels ook, neem ik aan. Heeft KPN iets dat bijzonder irritant is, en kan ik die firmware niet gewoon vervangen met standaard firmware?

• DaVaRiOuS
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik heb een Master Reset moeten doe, mar nu ben ik deRed Carpet Thema kwijt.
Nu hb ik hem via internet terug kunnen halen.
Alleen ik heb dat menu niet meer die erbij hoort... Die grijze icoontjes en trilt als je van optie veranderd.
Hoe kan ik dit weer terug krijgen?

PS: Let op.. Na een Master Reset ben je veel ringtones en thema's kwijt!!!

[ Voor 71% gewijzigd door DaVaRiOuS op 10-09-2008 23:51 ]

• DaVaRiOuS
  • Laatst online: 27-07-2022
DaVaRiOuS schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:23:
Ik heb een Master Reset moeten doe, mar nu ben ik deRed Carpet Thema kwijt.
Nu hb ik hem via internet terug kunnen halen.
Alleen ik heb dat menu niet meer die erbij hoort... Die grijze icoontjes en trilt als je van optie veranderd.
Hoe kan ik dit weer terug krijgen?

PS: Let op.. Na een Master Reset ben je veel ringtones en thema's kwijt!!!
Probleem is opgelost!
Even opnieuw de SE update gedaan en alles staat er weer op!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutentag Tweakers,

Weet iemand hoe ik de ringtones map kan benaderen? Ik wil er een aantal via Bluetooth naar mijn mams W880i sturen, maar kan die specifieke map niet vinden in mijn 902. En ik heb flink gezocht. Zie ik iets niet? Via Google kon ik helaas ook niet veel vinden.

Bij voorbaat danke schön!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:00:
Gutentag Tweakers,

Weet iemand hoe ik de ringtones map kan benaderen? Ik wil er een aantal via Bluetooth naar mijn mams W880i sturen, maar kan die specifieke map niet vinden in mijn 902. En ik heb flink gezocht. Zie ik iets niet? Via Google kon ik helaas ook niet veel vinden.

Bij voorbaat danke schön!
menu-->agenda-->bestandsbeheer-->muziek-->ringtones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
Sinds gisteren in het bezit van de C902, Prima toestel, maar net als op mijn vorige sony ericsson toestel lukt het me maar niet om te kunnen mmsen!!! Provider is telfort. Instellingen al opgevraagd via telfort en via sony ericsson.
Kan iemand de juiste instellingen geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahaa!

menu-->agenda-->bestandsbeheer-->muziek-->ringtones

Dáár zit die rakker dus! Dank je wel talita. Puur goud. Agenda ... wat een plek.

Bless!

Verwijderd

Oftwel in standby op pijltje naar rechts drukken, muziek --> ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:01:
Oftwel in standby op pijltje naar rechts drukken, muziek --> ringtones
Ik heb er een snelkoppeling van gemaakt,naar boven is nu bestandsbeheer :9

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Weet iemand hoe je kunt zien of je toestel geconnect is via HSDPA? Ik ging langs de primafoon, maar een of andere schlemiel kon me alleen maar zeggen: we hebben een hsdpa netwerk (dat weet ik, maar toch is het net zo traag als umts), we hebben landelijke dekking (ook dat weet ik), ik kan uw simkaart wel vervangen, oh je hebt de goede versie, ik kan hem alsnog wel vervangen, maar dat kost 17 euro (duh.. waarom, als ik de goede versie heb). Maar ik wil graag weten hoe ik kan zien dat ie hsdpa gebruikt! We hebben een landelijk dekkend.. etc. (jaaaaa dat weet ik)

Goed, ik ben er nog steeds niet achter hoe ik kan zien of ie HSDPA connectie heeft. Ik zie zeg maar het antenne-icoontje met links daarnaast een (G), die kwam er te staan toen ik in het menu aanzette dat ie altijd GSM en GPRS moet gebruiken (als mogelijk) en daarnaast het blauwe vierkant met groot 3G erin. Verder is dat eigenlijk dus hetzelfde als op mijn oude k800i.

Zie je nog andere iconen of veranderen ze als je hsdpa verbinding hebt? Of is Hi gewoon vervelend?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• St00mwals
letatcest schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:45:
Goed, ik ben er nog steeds niet achter hoe ik kan zien of ie HSDPA connectie heeft. Ik zie zeg maar het antenne-icoontje met links daarnaast een (G), die kwam er te staan toen ik in het menu aanzette dat ie altijd GSM en GPRS moet gebruiken (als mogelijk) en daarnaast het blauwe vierkant met groot 3G erin. Verder is dat eigenlijk dus hetzelfde als op mijn oude k800i.

Zie je nog andere iconen of veranderen ze als je hsdpa verbinding hebt? Of is Hi gewoon vervelend?
Die linker (G) is idd van GPRS.
Ik had in Griekenland een U in het blauwe vierkant staan.
Wat precies het verschil tussen de 3G en de U is weet ik niet, maar de U lijkt mij UMTS, maar waar 3G dan voor staat...

Ik heb overigens op dit moment Debitel op KPN en in Nederland kan ik daar niet mee aanmelden op het 3G netwerk

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Hmm... afaik is het namelijk bij de Nokia N95 zo dat je een hsdpa-toevoeging ergens krijgt bij je 3G icoontje, dus daarom vertrouw ik dat weer niet (en vooral omdat de snelheid niet bepaald hsdpa is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Is het ook mogelijk te navigeren met de C902?
Ik heb normaal altijd S60 GSM's zodat ik TomTom kan draaien maar dit lijkt me ook wel een mooi ding.

Als Nav4all of iets dergelijks wel draait dan voldoet ie voor mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Als we het trouwens hebben over de fotokwaliteit van deze telefoon vind ik die erbarmelijk slecht in vergelijking tot mijn oude k800i...

• St00mwals
letatcest schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:37:
Als we het trouwens hebben over de fotokwaliteit van deze telefoon vind ik die erbarmelijk slecht in vergelijking tot mijn oude k800i...
Waarom vind je de camera erbarmelijk slecht i.v.t. je K800i?
Als ik de c902 vergelijk met mijn oude w810i dan is hij echt veel beter.

Ik vind de camera echt goed, zelfs een paar vakantiefoto's laten printen bij de Hema samen met de foto's van mijn 4mp camera en ik zie geen verschil.

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ha, nou, dat kan ik je vertellen waarom ik hem slecht vind: de k800i was de eerste cybershot telefoon en maakt goede foto's. Bijna vergelijkbaar met de kwaliteit van mijn oude ixus, zeker voor simpele kiekjes.
De w810i is een walkman versie en heeft een andere camera dan de k800i, dus de vergelijking gaat daar mank.
Omdat de batterij slechter begon te worden, dacht ik: ha, laat ik op zoek gaan naar een waardige opvolger! Helaas was de berichtgeving over de telefoon nog minimaal en had wel wat dingen gelezen over dat het jammer was dat de xenon flitser niet meer aanwezig was, maar kwam verder geen negatieve verhalen tegen over de kwaliteit van de foto's. Echt goed uitproberen kan stom genoeg niet in de winkel, zeker niet even een x aantal foto's schieten en die even op groot scherm vergelijken.

Negatief aan de camera:
- veel artifacts, zwarte puntjes bij uitvergroten bedoel ik hiermee
- opvallende paarsige rand langs lichtere objecten (bekend digicam probleem natuurlijk, ook bij mijn ouwe tel. maar daar een stuk minder opvallend)
- lensje nog kleiner (maar ik kan nu geen goede info vinden wat nou de echte maat is, maar zo op het oog)

Ik denk dat ie goede foto's maakt voor mensen die niet in juni 2006 een telefoon hadden die - welliswaar minder mp, 3.2 namelijk - vergelijkbare (of artifactwise betere) foto's maakt en niet verwachten dat het dus eigenlijk achteruitgang is. Zeker met de 'toevoeging' van een slechtere flits. Ik had liever minder mp gehad dan 5, maar kwalitatief betere foto's. Ik zal eens kijken of ik een vergelijk in elkaar kan klussen van de foto's.

M.a.w. wil je je k800i vervangen voor een betere cybershottelefoon, wacht nog even en laad de batterij gewoon wat vaker op ;)

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 16:57

-db-

Hoi

Ben ik het niet echt mee eens. Ik ben zelf van een K800i naar de C902 gegaan en ik vind de fotokwaliteit bijna gelijk. Echt voordeel van de hogere resolutie is er alleen niet en het is jammer van de xenonflits idd. Wel handig is dat het nieuwe lampje ook bij filmpjes te gebruiken is en als zaklamp. En het vergelijk tussen de twee heb ik een tijd geleden al gepost:
C902 - K800i

[ Voor 3% gewijzigd door -db- op 24-09-2008 17:03 ]

• tiguan
-db- schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:00:
Wel handig is dat het nieuwe lampje ook bij filmpjes te gebruiken is en als zaklamp.
Ik ben er nog niet achter gekomen hoe dat te doen, hoe doe je dat dan?

• -db-
  • Laatst online: 14-09 16:57

-db-

Hoi

Schuifje open, videomodus en flitser knopje, lampje brand nu tot je te telefoon dicht schuift of weer op het flitserknopje duwt.
Het is geen officiele zaklampfunctie natuurlijk maar werkt wel.

• tiguan
-db- schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:32:
Schuifje open, videomodus en flitser knopje, lampje brand nu tot je te telefoon dicht schuift of weer op het flitserknopje duwt.
Het is geen officiele zaklampfunctie natuurlijk maar werkt wel.
Oh op die manier. Hehe, had ik zelf ook wel kunnen bedenken :P

• Victorio
Ik heb ook m'n C902 binnen. De voor- en nadelen had ik vooraf al een beetje op een rijtje en ze kloppen aardig:
Ten opzichte van m'n W810 vind ik het volgende:
  • De gladde knopjes zijn even wennen en moet je vrij hard indrukken.
  • Geen aparte zaklamp functie meer maar de led aanzetten via video modus is ook prima.
  • Standaard instellingen van T-modile zijn goed. (Internet etc werkt prima.)
  • De foto's zijn goed. Het bedienen van de camera is wennen: alle kleine knopjes etc is wat prutswerk.
  • Nog geen firmware update gedaan, hoop dat ik alles wat sneller kan krijgen want het menu reageert niet heel snel.
  • Verder gewoon een strak toestel... wel wat groot qua afmeting i.v.t de display maar wel lekker plat.
Lekker prutsen vanavond... ben tevreden.

Update:
  • Update gedaan.
  • Menu werkt nu iets sneller zo te zien, camera software is gewijzigd.
  • Shake It themes werken niet?
  • Zijn de 2 knoppen Media en Contacten die je in standby ziet nog te wijzigen?

[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 28-09-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om bijvoorbeeld tunin.fm werkend te krijgen op de c902? Of juize.fm, of welke radiostreaming dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de foto's van me C902 niet scherp, ik gebruik de instellingen zoals ze zijn vanuit de doos en ook de bewolkt optie. Heb tevens een update gedaan van de firmware maar de foto's blijven onscherp.

Hieronder de foto's:

http://www.plaatjesupload.../09/29/1222702587-660.jpg
http://www.plaatjesupload.../09/29/1222702715-880.jpg

Is me camera niet goed? Of moet ik een andere instelling proberen? Ik hoor dat de camera in de telefoon dezelfde is als die van de K850i, maar deze foto's zijn veel slechter dan mijn k800i. Je mag toch wel betere foto's verwachten?

Iemand die me kan helpen?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 29-09-2008 18:22 . Reden: Het toverwoord van vandaag is 'resize'[ ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:20:
Is me camera niet goed? Of moet ik een andere instelling proberen?
Wat dacht je ervan om het eerst zelf even te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een mobiel dient toch uit de doos mooie foto's te maken? Heb de foto's bij daglicht gemaakt. Het volgende heb ik geprobeerd:

- face detectie aan en uit
- scherpstellen op oneidig gezet, macro
- flits op automatisch en op uit
- lichtmeting normaal en spot
- fotokwaliteit naar 3 MP gezet

Maar de foto's blijven slecht, iemand nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:56:
Maar een mobiel dient toch uit de doos mooie foto's te maken? Heb de foto's bij daglicht gemaakt. Het volgende heb ik geprobeerd:
Je moet natuurlijk éérst kijken of je niet zelf iets fout doet. Wij kunnen zo niet zien wat jij allemaal met de instellingen hebt gedaan, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik nog meer vertellen dan? Ik zeg toch dat ik de instellingen gebruik zoals ze zijn vanuit de doos. Ik gebruik dus alles standaard, heb zelfs een master reset gedaan om uit te sluiten of ik per ongeluk een optie heb aangezet, maar de foto's lijken mooi op de telefoon, maar bekijk je ze op de PC met ACD See dan zijn ze verschrikkelijk. Me vriendin heeft dezelfde telefoon en die maakt dezelfde foto's qua kwaliteit en die is zo uit de doos.

Als je verder nog ideeen hebt, dan hoor ik het graag.

EDIT: Het blijkt dus aan ACD See te liggen, in Windows XP Picture viewer zijn de foto's wel scherp. Schaam me dood dat ik dit over het hoofd heb gezien. Mijn excuses. Shame on me.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik zie soms een blauw vierkantje met een H erin links boven in m'n display, rechts van het bereik icoontje.
In de handleiding staat niet wat die H betekent... iets met het netwerk waarop je zit?

(Geloof dat ik hem alleen zie als ik op "T-mobile Orange" zit ipv gewoon Orange)

Edit: Ah, soort van... "HSDPA verbinding kan gemaakt worden op het huidige netwerk"

[ Voor 12% gewijzigd door Victorio op 30-09-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:15:

EDIT: Het blijkt dus aan ACD See te liggen, in Windows XP Picture viewer zijn de foto's wel scherp. Schaam me dood dat ik dit over het hoofd heb gezien. Mijn excuses. Shame on me.
Fijn dat je vertelt wat het uiteindelijk was :D dat moeten meer mensen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Laatst online: 14-09 17:06
Ik heb een paar kleine probleempjes met een Vodafone brand toestel. (uiteraard een SE C902)

Ik heb hem al een keer op laten sturen om hem te laten repareren (kaart houder was vanuit fabriek al gammel zodat kaartje alle kanten op schoof) en een nieuwe firmware erop te laten zetten. (hij liep vast en geluid viel weg)
Nu doet bijna alles het goed, alleen hij herkent geen 4 en 8 GB kaartje die het in mijn oude K800i wel altijd hebben gedaan. Ik kan hem alleen gebruiken met een 1 GB kaartje.
Terwijl voordat ik hem opstuurde hij wel het 4 GB kaartje herkende.... alleen door gammel kaarthouder viel dat steeds weg. (slecht contact, niet zo raar als het kaartje bijna 2 millimeter heen en weer kan schuiven en er om de millimeter een contactstrip zit)

SEUS zegt dat ik de laatste versie zou hebben, na even in het menu te hebben gekeken heb ik firmware: R3BA035

Als ik op http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=172298 kijk zou dat betekenen dat er helemaal geen nieuwe firmware op zit.... (daarom heeft mijn telefoon een maand bij de Vodafone shop gelegen, hoewel een deel van die tijd kwam omdat ze mij zouden hebben gebeld en ik niet op had genomen. Ik weet heel zeker dat ze mij niet hebben gebeld, anders zou ik storingsmeldingen ook kunnen missen.)

Nu is mijn vraag, wie heeft een Vodafone brand C902 met een nieuwere firmware? (of weet hoe ik erachter kan komen of ik een nieuwere versie kan krijgen, want ik denk dat het daaraan ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Misschien kan je nog proberen je kaartje via je PC te formatteren als FAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Vroeger was er de M3 video Converter om je favoriete series naar een goed formaat voor je tel. te converteren. Ideaal, maar ik kan dit programma nergens meer vinden :| en de versie op mijn ouwe compu is corrupt (en kan de install file niet meer vinden natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Any Video Converter, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

k800i:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YEJe7ZKtZxvEYqQViRhAjQrk/thumb.jpg
c902:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eVGkRfpHXu9qJbg0fT1Rvjpu/thumb.jpg

flits van de 902 is gewoon slecht. Veel verder weg werkt niet (en als je nog lekker wil eten :) ) maar voor dicht bij is het prima te doen

[ Voor 4% gewijzigd door letatcest op 07-10-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:43

PoweRoy

funky!

letatcest schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:35:
k800i:
[afbeelding]
c902:
[afbeelding]

flits van de 902 is gewoon slecht. Veel verder weg werkt niet (en als je nog lekker wil eten :) ) maar voor dicht bij is het prima te doen
Op deze pics vind ik de c902 mooiere foto's maken :? Wat ik wel minder vind van de camera is het inzoomen, lijkt wel alleen maar digitale zoom...

Vandaag of morgen is nieuwe firmware erop gooien en wat meer spellen. NFS:PS is wel extreem makkelijk, patience is daarin tegen erg uitdagend :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Het beste spel wat ze er ooit op hadden kunnen zetten idd, Patience. Ik vermaak me er zowat dagelijks mee. Overigens vind ik de camera niet slecht, maar ja, ik kom vanaf de W850. Maar ik maak vaak foto's in de kroeg en club en die zijn best duidelijk hoor.

[ Voor 42% gewijzigd door tiguan op 08-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
tiguan schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:17:
Het beste spel wat ze er ooit op hadden kunnen zetten idd, Patience. Ik vermaak me er zowat dagelijks mee. Overigens vind ik de camera niet slecht, maar ja, ik kom vanaf de W850. Maar ik maak vaak foto's in de kroeg en club en die zijn best duidelijk hoor.
Kan je eens een paar van die foto's posten? Daar wil ik hem ook voor gebruiken.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Hierbij een paar kroeg/clubfoto's:

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/bgoedhart/SO0r1QM41SI/AAAAAAAABb0/JJQ75abyOx8/s400/DSC00036.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/bgoedhart/SO0r2JY1dfI/AAAAAAAABb8/TeZV5l5IuAM/s400/DSC00044.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/bgoedhart/SO0r2q_wuwI/AAAAAAAABcE/cJxK-tAkk_8/s400/DSC00052.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/bgoedhart/SO0r3E50ZLI/AAAAAAAABcM/QVwk0tJUp20/s400/DSC00100.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35
Ik hoop dat ik het mis heb maar ....
Ik zit al een poos te proberen video's (mp4) naar mijn telefoon te zetten, maar deze speelt hij alleen als muziek af. Dus ik zit een beetje te lezen bij media manager kom ik dit tegen:
Upgrade to Media Manager Pro
Sony Ericsson Media Manager Pro includes all of the features you get with the standard version (included free with certain Sony Ericsson phones), plus extensive video format support. Step up to Media Manager Pro and you’ll be able to convert and transfer your favourite videos to your phone, subscribe to video blogs, and more.
Dus ik moet 10 dollar lappen om video op mijn telefoon te kunnen zetten ?
Vodcasts e.d. geeft ie nu ook een foutmelding bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

ik heb dus nu op advies van HeatZeeker Any Video Converter gebruikt en werkt prima. De free version moet je alleen wel even de instellingen zelf verzinnen, maar da's niet zo moeilijk. Gebruik 512 b/s voor video's en resolutie 320×240 (of 320×180 bij 16:9) en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heb zojuist weer een nieuwe firmware update gedaan, we zitten nu op versie:

R3DA028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Het klepje van mij C902 sluit niet meer goed.
Ik probeer hem voorzichtig te buigen om wat te testen, maar geen enkele kant op geet een goed resultaat.

Komt dit vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
tiguan schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:02:

R3DA028
Hmm, wat is het verschil met R3DA026 eigenlijk?

En is er een manier om je geheugenkaartje te formatteren in je telefoon?

[ Voor 50% gewijzigd door Victorio op 12-10-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Geotaggen zonder GPS is natuurlijk niet erg accuraat, maar wel leuk. Het is namelijk beter dan niets.
Echter kan het kloppen dat de geo data die aan de foto hangt verdwijnt zodra deze verzonden wordt? Want als ik een foto plaats naar Flickr.com mail, dan zie ik daar geen geotag eraan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Victorio schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Hmm, wat is het verschil met R3DA026 eigenlijk?
Een nieuwe camdriver en Patience en nog een spel is geupdate. Voor 't weekend kon ik de changelog nog vinden, nu niet meer :/

Ah ik heb de changelog gevonden:
- Changing of font size in some areas, noticeably on Middle Softkey Menu. It is now thinner.
Thinner font size is also found on NetFront browser, time indicator at status bar and in Opera Mini or Gmail application. It means that Java apps and games get this new slim font look.

- Updated version of pre-installed Java applications and games.
Need For Speed is now ver.7.6.7 (old 7.4.44). Solitaire is now 1.1.73 (old 1.1.67). Facewarp is 1.62 (old 1.61). Photomate is 1.2.6 (old 1.2.1)

- Better menu speed. It may be my subjective feeling. I just can't do Benchmark test for it. Perhaps other users can.

- There may be 'something' with camdriver 2.1. As it is about a midnight here, I can't do any test. Later may be.

- When viewing photo files in landscape, the 'scanning effect' is now changed. It used to have this effect running from top to bottom.
Now it is just an instant change.
Sorry, I don't know the correct term for it.
Rendering the file to its full resolution? The 'blurry' and 'grainy' display to smooth one. That's what I mean by scanning effect. It is now not from top to bottom anymore.

[ Voor 66% gewijzigd door tiguan op 13-10-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
- Better menu speed. It may be my subjective feeling. I just can't do Benchmark test for it. Perhaps other users can.

Ben benieuwd. Ik snap niet dat het menu na zoveel jaar nogsteeds zo traag is als op de T610 etc. Al jaren hetzelfde probleem. En daarnaast duurt het echt extreem lang voordat het toestel begint te bellen nadat je op de beltoets hebt gedrukt.

Maar goed. Verder ben ik erg tevreden. Komende week op vakantie, kijken hoe goed hij bevalt om de vakantiefototjes mee te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Victorio schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:12:
Ben benieuwd. Ik snap niet dat het menu na zoveel jaar nogsteeds zo traag is als op de T610 etc. Al jaren hetzelfde probleem. En daarnaast duurt het echt extreem lang voordat het toestel begint te bellen nadat je op de beltoets hebt gedrukt.
De C902 maakt gebruik van een nieuw platform, genaamd A2 geloof ik. Vandaar dat het niet sneller is geworden. Mijn W850 bijvoorbeeld maakt nog gebruik van het oude platform en die is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 09-09 22:52
Mijn vriendin heeft deze telefoon een paar weken geleden ook aangeschaft, erg mooi apparaatje. We vragen ons alleen af waar "Geluid opnemen" (memorecorder) de bestanden opslaat. Als iets opgenomen wordt staat er dat het opgeslagen is in "Muziek", maar daartussen zijn de memos niet te vinden. Iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leverd hi deze telefoon simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:54:
Niet als je bij Hi zelf besteld. Maar je mag de telefoon na één jaar gratis simlock vrij laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:54:
Als je bij onafhankelijke winkel (Phonehouse, T for Telecom, o.i.d.) het toestel met een Hi abo neemt, dan is ie gewoon Sim-lock vrij.
Bij de Primafoon of via de website van KPN of Hi zelf, dan is ie wel gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35
tiguan schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:02:

R3DA028
Bij mij loopt ie nogal regelmatig vast met de nieuwe firmware, kan er op het moment twee reproduceren:
als ik naar de SE browser ga en ik haal www. weg en toets een "g" dan slaat 'ie vast, en als ik naar favorieten ga gaat het ook fout.
Meer mensen hier last van ?

Gelukkig werkt alles met opera mini prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een paar leuke websites voor de c902:

http://www.trekker-reactor.isq-networks-server.com/se-stuff/ (veel homebrew dingen voor de motion sensor)
http://www.esato.com/board/index.php?viewcat=2 (algemene SE site)
http://www.nirp.co.uk/motion/ (homebrew software voor de motion sensor, bijvoorbeeld om je c902 als wiimote voor de pc te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

trouwens, leuk dat er zo'n geolocator phototracker dinges op zit, maar... waar blijft die info als je het ergens op internet zet? hoe werkt dat? als je upload met de interne tel. applicaties, dan verdwijnt al die info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb de C902 een paar dagen geleden vastgehouden in de MM. Hij ligt lekker in de hand, het uitschuiven van de camera moest ik nog in komen maar nadat ik erachter was hoe je dat het snelste doet zat ik niet meer te priegelen ermee. Ondertussen biedt KPN al de C902 in James Bond stijl aan. Blijf toegeven, ik mag die combi van grijs/zwart wel. En als ik zie voor hoe weinig je hem op de kop kunt tikken maakt het mijn keuze tussen een W902 en C902 wel erg lastig.

De C902 is namelijk al een tijd uit, de W902 komt net binnen druppelen. Wat is de consensus hier over het scherm? Ik heb een K850i gehad en die had ook van die blauwe shortcuts, maar dan in het rechterrijtje toetsen 3-6-9. De C902 heeft dezelfde soort shortcuts maar dan dus als toucknopje boven en onder het scherm wanneer je de foto modi opent?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste