Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Veel google-ads 2

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Omdat het oude topic al gesloten is, maar even een vervolg.

crisp:
Ik heb een harde refresh hier gedaan, maar toch nog steeds 20 ads te zien krijgen. Is de workaround verkeerd geimplementeerd of ligt het nu echt aan mijn kant?

[ Voor 13% gewijzigd door Red op 05-04-2008 15:12 ]

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
in de laatste reply in oud topic staat ook:
Ik ga maandag eens navragen of er dingen zijn gewijzigd in de Google API.
misschien even wachten tot dan ?

dan gaat die waarschijnlijk wel terug open

(anders dm'en naar crisp ;) )

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben die situatie zelf nog niet tegengekomen, dus dan is het al wat lastiger debuggen. Ik zal er nog een keer naar kijken, misschien dat google's JS google_max_num_ads al reset voordat de callback gedaan wordt...

En ik vermoed inderdaad dat er iets is veranderd in de API en dat we iets extra's moeten doen om er voor te zorgen dat we echt niet meer dan bijvoorbeeld 4 ads voorgeschoteld krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door crisp op 05-04-2008 15:31 ]

Intentionally left blank

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:03

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:13:
Ik zat net in dit topic in het sub-forum Pricewatch: Onterechte -2 geven

Nu lijkt het weer goed te zijn, maar ik kreeg net deze gigantische rij reclames te zien:

[afbeelding]

Lijkt me niet helemaal de bedoeling, is het een bugje? ;)
Om mezelf maar even te quoten uit een zojuist gesloten topic ;)

Heb het zelf nog niet eerder gehad en je geeft aan het zelf ook nog niet tegen gekomen te zijn. Is er iets wat we moeten doorgeven mochten we het zelf nog eens tegenkomen?

Ik had het trouwens met Firefox 2.0.0.13 op XP Professional SP2.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het inmiddels ook een keer gezien; ik ga morgen navraag doen of dit eventueel een bug is in adsense of een verandering in de API en op basis daarvan bepalen of we naar een andere workaround moeten kijken aangezien de huidige workaround niet afdoende blijkt.

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij verschillende Google-adsense-dingen op andere sites zag ik de laatste paar dagen ineens een setje met [<] en [>] bij de advertenties staan om door de beschikbare advertenties heen te wandelen (wat er dan ook nog eens 20 zijn). Geen idee of dat er eerder ook al was, maar misschien is het gerelateerd?

[edit]
Onder meer www.osnews.com heeft dit op de frontpage staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Harm op 06-04-2008 19:34 ]

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl//KPN___HI_abo__Eindelijk_huidige_saldo_opvragen._-_Telecomproviders_-_GoT-20080406-193409.jpg
Dit op mijn laptop die al 2 weken niet werd gebruikt met schone cache.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Harm schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:33:
Bij verschillende Google-adsense-dingen op andere sites zag ik de laatste paar dagen ineens een setje met [<] en [>] bij de advertenties staan om door de beschikbare advertenties heen te wandelen (wat er dan ook nog eens 20 zijn). Geen idee of dat er eerder ook al was, maar misschien is het gerelateerd?
Dat systeem hanteert google inmiddels alweer een tijdje. Volgens mij zie ik al weer enkele weken/maanden die bladericoontjes af en toe verschijnen bij de google ads. Het zal vast wel gerelateerd zijn, maar dan eerder omdat de implementatie van hun API veranderd is in de tussentijd.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 13:05

Brons

Fail!

Ook net gezien. Voor de zekerheid even plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjes.sukkels.org/images/gotadsensewtf.jpg

FF 2.0.0.13 op XP SP2

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Plaatjes en andere meldingen dat het probleem bestaat mogen trouwens wel achterwege blijven. Crisp is ervan op de hoogte en gaat er maandag weer mee aan de slag.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dit wordt inmiddels afdoende afgevangen. Google is op de hoogte van deze issue

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.