Onterechte -2 geven

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Geachte Mod, een tweaker met de nickname Clemens1970 meent mij een -2 te moeten geven en dit omdat ik aan de kaak stel wat zijn handelswijze was. Clemens1970 doet afgelopen week een bod van €400.- op mijn computer die op de site stond, ik wilde accoord gaan en mailde hem dat, in plaats van antwoord kreeg ik 22 emails met vrijwel dezelfde vragen. Ik vertelde dat dit niet werkte en hij gaf een mobiel nummer dat ik de volgende dag om 12.00 uur moest bellen, helaas voicemail maar wel een sms met de vraag om rond 12.45 uur te bellen, opnieuw voicemail, hierna kreeg ik van een ander mobiel nummer de vraag om rond 17.00 uur te bellen( zijn beltegoed was op ), dat gedaan en toen vertelde hij dat hij rond 19.00 uur terug zou bellen,Uiteraard werd er niet meer gebeld en omdat ik dit niet echt heel goed vond gaf ik hem een in mijn ogen verdiende -1. Omdat tweakers zo niet met elkaar omgaan. Nu zie ik dat hij mij een -2 geeft en ook nog een leugen verteld over het gesprek van 17.00 uur. Ik heb alle email + de sms + het gesprek van 17.00 uur op de telefoon en daar zegt hij niets over het wel of niet doorgaan.Als ik een slechte service had gegeven had ik er geen moeite mee nu is het een tikje oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

Jullie feedback moet beide weg want er heeft geen daadwerkelijke transactie plaatsgevonden.

Er was hier een topic voor, maar kan hem zelf ook ff niet vinden :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Zou ik vrede mee hebben, ik heb hem nu wel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Het topic was hier:V&A: beoordelingen niet terecht.. En zo te lezen is er nogal wat onduidelijkheid over het geven van beoordelingen. alleen na een daadwerkelijke transactie?, of ook voor die tijd :?

[ Voor 61% gewijzigd door pcgek op 06-04-2008 17:58 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

With MsG ^^
Beide surveys verwijderd. Voortaan graag in het andere topic melden aub.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.