Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Veel google-ads

Pagina: 1
Acties:
  • 1.079 views

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24
Ik dacht eerst dat het een eenmalige bug was, maar het is me net al een 2e keer opgevallen.. Ik krijg ineens een hoop google-ads in beeld, zoals te zien op dit plaatje:

http://kleurtjes.net/filespace/googleads.jpg

1x met F5 was het opgelost... Maar aangezien ik het nu al een 2e keer ben tegengekomen :)

IE7 op Vista 64bit dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 04-04-2008 00:32 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is wel een bijzonder resultaat :)

Kreeg je na het f5-en 4 losse advertenties? Of toen een grote? Door de grote hoeveelheid getargette advertenties op onze site zijn die eerste redelijk zeldzaam, dus het kan zijn dat het helemaal niet opgelost is, alleen dat de volgende pageview het daarna gewoon domweg niet kon hebben.

Het zou samen kunnen hangen met Google's wijziging om bladeren in hun advertentieblokjes te ondersteunen, maar dan is het nog heel bijzonder, want op die advertentieplek wordt maar om maximaal vier advertenties gevraagd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:32:
[...] maar dan is het nog heel bijzonder, want op die advertentieplek wordt maar om maximaal vier advertenties gevraagd.
Ja, maar als we om een of andere reden (adsense bug?) meer dan 4 advertenties terugkrijgen van google krijg je wel dit resultaat...

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:35:
Ja, maar als we om een of andere reden (adsense bug?) meer dan 4 advertenties terugkrijgen van google krijg je wel dit resultaat...
Ah, gewoon ermee stoppen dus na 4 advertenties, althans, geen output meer geven, want stoppen bepalen wij niet :)

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik had het net ook bij het openen van een topic in audio / Hi-fi, geen F5, gewoon eerste keer openen in Firefox 2.0.0.13. Een aantal regels (4 of 5) van 4 advertenties.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zelfde hier IE6, voor de rest niet echt een probleem (1x F5 en weg) al staan er wel een beetje van die vage reclame in (wow topic) Buy gold bijv.
http://img207.imageshack.us/my.php?image=veeladdsev4.jpg

Right for all the wrong reasons.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Firefox 3.0 beta 5 (mac), alleen dan geen grote ruimte ertussen maar gewoon een paar rijen met google ads (een heleboel dus)

[ Voor 13% gewijzigd door tjtristan op 04-04-2008 15:27 ]

http://specs.tweak.to/15535

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Ik heb dit net ook gezien na een refresh van een topic. Na nog een keer F5 was het weer opgelost. Firefox 2.0.0.13 hier.

Verwijderd

Who wants a DOM dump?

volgens mij is dit het probleem:

code:
1
2
google_ad
    Object n=20 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual

Met firefox, screenshot + volledige dump op aanvraag

edit: waren er precies 20 bij mij

en dit:

code:
1
2
3
google_ads
    [Object n=1 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, Object n=2 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, Object n=3 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, 17 more...]
google_num_ad_slots 2

ook wel interresant

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 18:43 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier ook, IE7 op XP 32 bit, via werkproxy...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Zou het niet zo kunnen zijn dat Firefox ten eerste nog in verbinding staat met Google, en vervolgens bij een refresh dubbele data binnenkrijgt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:41:
Zou het niet zo kunnen zijn dat Firefox ten eerste nog in verbinding staat met Google, en vervolgens bij een refresh dubbele data binnenkrijgt?
En ie 6/7 ook?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb het ook een paar keer gehad in IE7. Grappige alleen dat ik in Vietnam zit op het moment en dus soms de google ads in andere talen komen, maar ook soms veels te veel :P Het gebeurd wel alleen onderaan.

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Safari 3, Mac OS X Leopard hier, kwam het net ook tegen. Interessante bug, ben benieuwd hoe dit wordt gefixed.

Verwijderd

Ik ook, maar dit moet wel het probleem zijn:

code:
1
2
google_ad
    Object n=20 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual

Die 20 is het exacte nummer van het aantal ads dat ik zag zoals ik al eerder zei, misschien een getElementByNogiets en dan die n op minder zetten? Ben niet zo into javascript maar dat zou moeten helpen als quickfix lijkt me

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dit lokaal al gefixed en zal het zsm testen en online zetten. Toch vreemd dat Google af en toe blijkbaar het maximum aantal opgevraagde ads meent te moeten negeren...

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:36:
Ik heb dit lokaal al gefixed en zal het zsm testen en online zetten. Toch vreemd dat Google af en toe blijkbaar het maximum aantal opgevraagde ads meent te moeten negeren...
Hoe heb je het dan gefixed? :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:47:
[...]

Hoe heb je het dan gefixed? :)
Gewoon na ad nummer 4 stoppen met verwerken :P

Intentionally left blank

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 15:55

KneoK

Not in a million lightyears

Al getest ? Heb namelijk hetzelfde, wellicht handig om te melden.

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/gads.jpg

Firefox 2.0.0.13 op Vista 32 Ultimate, in het S.T.A.L.K.E.R. topic in Games.

[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 04-04-2008 21:36 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, ik moest eerst een nieuwe HG aanmaken en wat fora verplaatsen :P

Intentionally left blank

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 15:55

KneoK

Not in a million lightyears

Is het hier en in de Huiskamer altijd ad-loos geweest ? Ik heb in ieder geval geen ads meer onderaan, bij geen enkel topic dat ik geprobeerd heb. In PMG en SGD in ieder geval weer wel.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Jep, niet alle fora krijgen adsense bij de quickreply

Fix staat online, kan zijn dat je een harde refresh moet doen als het probleem zich toch nog voordoet. Ik ga maandag eens navragen of er dingen zijn gewijzigd in de Google API.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.