Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Kreeg je na het f5-en 4 losse advertenties? Of toen een grote? Door de grote hoeveelheid getargette advertenties op onze site zijn die eerste redelijk zeldzaam, dus het kan zijn dat het helemaal niet opgelost is, alleen dat de volgende pageview het daarna gewoon domweg niet kon hebben.
Het zou samen kunnen hangen met Google's wijziging om bladeren in hun advertentieblokjes te ondersteunen, maar dan is het nog heel bijzonder, want op die advertentieplek wordt maar om maximaal vier advertenties gevraagd.
Ja, maar als we om een of andere reden (adsense bug?) meer dan 4 advertenties terugkrijgen van google krijg je wel dit resultaat...ACM schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:32:
[...] maar dan is het nog heel bijzonder, want op die advertentieplek wordt maar om maximaal vier advertenties gevraagd.
Intentionally left blank
Ah, gewoon ermee stoppen dus na 4 advertenties, althans, geen output meer geven, want stoppen bepalen wij nietcrisp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:35:
Ja, maar als we om een of andere reden (adsense bug?) meer dan 4 advertenties terugkrijgen van google krijg je wel dit resultaat...
http://img207.imageshack.us/my.php?image=veeladdsev4.jpg
Right for all the wrong reasons.
[ Voor 13% gewijzigd door tjtristan op 04-04-2008 15:27 ]
Verwijderd
volgens mij is dit het probleem:
1
2
| google_ad
Object n=20 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual |
Met firefox, screenshot + volledige dump op aanvraag
edit: waren er precies 20 bij mij
en dit:
1
2
3
| google_ads
[Object n=1 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, Object n=2 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, Object n=3 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual, 17 more...]
google_num_ad_slots 2 |
ook wel interresant
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 18:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Verwijderd
En ie 6/7 ook?Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:41:
Zou het niet zo kunnen zijn dat Firefox ten eerste nog in verbinding staat met Google, en vervolgens bij een refresh dubbele data binnenkrijgt?
Verwijderd
1
2
| google_ad
Object n=20 type=text bidtype=CPC targeting_type=contextual |
Die 20 is het exacte nummer van het aantal ads dat ik zag zoals ik al eerder zei, misschien een getElementByNogiets en dan die n op minder zetten? Ben niet zo into javascript maar dat zou moeten helpen als quickfix lijkt me
Intentionally left blank
Verwijderd
Hoe heb je het dan gefixed?crisp schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:36:
Ik heb dit lokaal al gefixed en zal het zsm testen en online zetten. Toch vreemd dat Google af en toe blijkbaar het maximum aantal opgevraagde ads meent te moeten negeren...
Gewoon na ad nummer 4 stoppen met verwerken
Intentionally left blank

Firefox 2.0.0.13 op Vista 32 Ultimate, in het S.T.A.L.K.E.R. topic in Games.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 04-04-2008 21:36 ]
Intentionally left blank
Fix staat online, kan zijn dat je een harde refresh moet doen als het probleem zich toch nog voordoet. Ik ga maandag eens navragen of er dingen zijn gewijzigd in de Google API.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()