Het zal dan wel haast moeten liggen aan de positieve manier waarop ik een bedrijf benader waardoor problemen, zo die er waren, probleemloos opgelost werden.Confusion schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:39:
[...]
Jij gelooft in dat marketing gezwets? Bedrijfspolicies, laat me niet lachen. Als je geluk hebt, heb je te maken met een fatsoenlijk persoon, die zich tegen de druk van het bedrijf weet te verzetten. Die zich gedraagt zoals hoort, niet zoals voor het bedrijf het beste is. In de praktijk blijken de meeste mensen te bezwijken onder de wensen van wat 'het bedrijf' wil. Hierboven ook weer een mooi voorbeeld.
Als ik jouw reacties zo lees en bedenk dat jij vanuit een negatieve gedachte aan de slag gaat om een probleem met een bedrijf op te lossen dan zal het regelmatig dan ook fout gaan.
In het geval van de TS is zijn eerste reactie "kom het maar ophalen". Zijn tweede reactie was "nee, ik stuur het niet op. Daar valt niet over te discussieren" en zijn derde reactie is allesbehalve duidelijk en kan daarom verkeerd worden gelezen.
Natuurlijk had Ibood op elk van de e-mails moeten reageren maar deden ze dat alleen als reactie op een telefoongesprek. Mij is het logisch dat als je een product wilt houden, en ik vermoed dat die indruk door de TS is gewekt, je er voor moet betalen. Het is nog steeds niet uit te sluiten dat er sprake is van een miscommunicatie waardoor het e.e.a. is ontstaan.
Nogmaals een niet mis te verstane e-mail sturen, een voorbeeld gaf ik al eerder, lijkt me redelijk. Als Ibood dan nog niet reageert dan zou het ook voor mij ophouden.
ARME AOW’er