Ibood levert te veel: Wat nu? Sta ik sterk?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb een bestellingen gedaan bij ibood van:

Logitech QuickCall USB Skype Speakerphone 19-03-2008, 00:17 2 € 24,93 delivered

Deze producten zijn aan mij geleverd. Echter de volgende dag ontving ik een onaangekondigd pakketje met nogmaals 2 "Speakerphone's".

Ik was natuurlijk erg benieuwd of ik ook dubbel betaald had, maar dit bleek niet zo te zijn.

Zoals een echte nederlander betaamt heb ik meteen een mailtje naar Ibood getypt waarin ik aangaf dat er dubbel geleverd was en dat ze het product op konden komen halen op adres .....

Hierop heb ik geen reactie gehad, waarop ik contact opnam met de klantenservice: Deze vroegen of ik het product wou opsturen. Dat gaat niet lukken in verband met mijn werktijden. Daar valt niet over te discussieren. En ik heb nogmaals aangeboden dat ze het konden komen ophalen, maar dat wilden ze niet. En mij werd vertelt dat ik de producten mocht houden, waarop ik gevragen heb of ze dit mij per e-mail schriftelijk wilden bevestigen.

Kort na dat telefoontje kreeg ik dit e-mailtje:

Geachte heer XXXX,

Heeft u nog enig idee met wie u hebt gesproken? Natuurlijk mag u de producten houden, maar het aankoopbedrag moet wel overgemaakt worden op onze rekening:

50 38 88 168 te Haarlem tnv Silver Ocean BV.

Voor uw eerlijkheid willen we u een couponcode aanbieden, met deze code hoeft u geen verzendkosten te betalen bij uw eerst volgende bestelling.

De couponcode zal in een aparte e-mail worden gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com

Ik heb meteen geantwoord:

Beste Ibood,

Ik weet niet met wie ik gesproken heb, hiervoor mijn excuses. Het gesprek vond plaats omstreeks half 3 vanmiddag.

Verder ben ik niet bereid om het aankoop bedrag naar jullie over te maken: Jullie maken een fout door de producten bij mij dubbel te leveren, het is niet aan mij om daarvoor op te draaien. Ik vind niet dat ik het aankoopbedrag moet vergoeden, ik heb niet om deze producten gevraagd.

Zoals ik al in mijn eerste mail aangaf kunnen jullie de producten gewoon op mijn adres ophalen. Ze zitten nogsteeds in de originele verpakking en zijn niet ge-opend.

Ophalen kan op het volgende adres:

xxxx
xxxx
xxxx

Als jullie het toch willen ophalen stel ik voor dat jullie contact met mij opnemen op het volgende nummer:
XXXXXXXXXXX

Dan kunnen wij een tijd afspreken zodat er zeker iemand op het bovengenoemde adres aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

Hoe sterk sta ik hier nu in?

[ Voor 2% gewijzigd door Pandemic op 03-04-2008 15:20 . Reden: Persoons gegevens verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 14:20

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Haal je adres ff weg, dat is niet nodig :)

Als iemand iets naar jou opstuurt waar je niet om gevraagd heb mag je dat houden volgens mij.

[ Voor 53% gewijzigd door Jaspertje op 03-04-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:11

Mud

Ik zou je persoonlijke gegevens even eruit halen ;)

ontopic:

Ik zou er verder niets aan doen, misschien weggeven aan iemand die ze nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:46
Sterk. Zoals vermeld hun fout door dubbel te leveren. Jij hebt hier niet om gevraagd. Hiervoor hoef jij geen extra kosten te maken. Hun moeten een koerrier / werknemer sturen die het op komt halen.

Edit:
Mijn rechtenkennis is niet meer wat het geweest is, maar het heeft wel iets weg van ' onbedoelde schenking' (of iets in die trant). De persoon of het bedrijf in kwestie kan het dan terugvragen (eisen) maar doordat het niet jou fout is kunnen ze geen kosten op jou verhalen.

[ Voor 41% gewijzigd door m4yall op 03-04-2008 15:20 . Reden: schoot me even iets te binnen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
sorry maar als jij te lam bent om eventjes een keer naar het postkantoor te huppelen in de baas z'n tijd dan sta je volgens mij niet echt sterk nee.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je doet dit imo gewoon netjes. Ik zou ook niet akkoord gaan met verrekening van verzendkosten bij een volgende bestelling, omdat me dit verplicht tot een volgende bestelling. Ze kunnen het ophalen of je een code sturen waarmee de verzendkosten voor de ontvanger zijn.

Misschien moet je trouwens je adres en naam even anonimiseren :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-07 15:05
Dit is tekenend voor de Ibood houding, ze reageren in principe nooit op tijd op email, maar dit is helemaal lachwekkend. Voor je eerlijkheid krijg je een coupon voor gratis verzendkosten? En dan moet jij nu je dure tijd investeren om alles weer op te sturen? Ik zou ze nog één keer een mail sturen met het verzoek de producten op te halen, en daarna niet weer reageren op verzoeken dat je het moet opsturen. Ze zien maar wat ze doen.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:20:
sorry maar als jij te lam bent om eventjes een keer naar het postkantoor te huppelen in de baas z'n tijd dan sta je volgens mij niet echt sterk nee.
De leverancier is anders ook te lam om het spul even op te (laten) halen. Gelukkig staat die dus ook niet sterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-07 23:41
Ten eerste: voor gedegen juridisch advies moet je eigenlijk niet op GoT zijn.

Ten tweede: zou je je adres en telefoonnummer niet liever uit je post halen? Lijkt me niet dat Jan en alleman die hoeven te zien.

Ten derde: zou je niet iets coulanter kunnen zijn? Het is echt heel weinig werk om dat pakketje een keer op de post te doen (desnoods op zaterdag). Wel zou ik zelf vragen om vergoeding van de verzendkosten, maar waarschijnlijk is er wel iets te regelen als je je zelf ook een beetje behulpzaam opstelt.

Natuurlijk is het eigenlijk niet jouw fout dat die bestelling verkeerd geleverd is, maar dan nog kun je je best doen om dit netjes af te handelen. Ik denk dat jij er ook weinig mee te winnen hebt door het op te spits te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:31
Hou ze een maandje apart of zo, je weet nooit dat ze ze toch terug ophalen, maar volgens mij sta je volledig in je recht als je ze gewoon houdt.
In België is het zo dat als men je ongevraagd dingen omstuurd (eerste boek van een verzamelreeks gratis of zo), dat je niet verplicht bent om het terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Netjes, ik had hetzelfde gedaan. Je hebt het doorgegeven, én aangeboden dat ze het kunnen komen ophalen. Ik zou ook de moeite niet nemen dit zelf te gaan verzenden, en al helemaal niet ivm werk. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-07 01:14

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat je prima handelt op deze manier ;)
Deze vroegen of ik het product wou opsturen. Dat gaat niet lukken in verband met mijn werktijden. Daar valt niet over te discussieren.
Ik denk dat dit juist wel een discussiepunt is. Waarom kan je het pakketje niet zelf verzenden? Je kan zowel s'avonds als in het weekend gewoon terecht bij een postkantoor (hangt ook een beetje van welk postkantoor).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rakkerzero schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:22:

[...]
Ik denk dat dit juist wel een discussiepunt is. Waarom kan je het pakketje niet zelf verzenden? Je kan zowel s'avonds als in het weekend gewoon terecht bij een postkantoor (hangt ook een beetje van welk postkantoor).
Natuurlijk. Sorry hoor, maar ik zou daar dus écht geen vrije tijd voor inleveren. Daar ben je (in mijn geval athans) goed een drie kwartier mee bezig. Dank je de koekoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je doet al veel te veel moeite. Ik had enkel uit fatsoen een mailtje gestuurd dat ze de artikelen weer op kunnen halen op mijn adres (kan best met een koerier ofzo). Laten ze dan niks meer horen dan hebben ze gewoon pech. Blijft hun fout. Laat het spul gewoon in de verpakking thuis liggen en verkoop het weer door als ze over een paar maanden nog niks hebben laten horen.

[edit] En ik kan me best voorstellen dat de TS geen moeite wil doen om naar het postkantoor te gaan. Hoeft ie zich imo ook niet voor te verantwoorden.

[ Voor 38% gewijzigd door Palomar op 03-04-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-07 11:50

Vincenz0

Coder

Zij hebben een fout gemaakt en moeten deze oplossen, je hebt geen enkele verplichting om voor extra kosten op te draaien of een extra product af te nemen.

Wel moet je (zoals je doet) een mogenlijkheid bieden om de fout te laten herstellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vincenz0 op 03-04-2008 15:26 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
Wa is da nu voor zever?

Het brdrijf maakt een fout dus de TS moet zich niet schikken naar hun wensen.
Hij kan het packet niet versturen in zijn vrije tijd (hij geeft nog vriendelijk een reden op) dus moet
het bedrijf maar een oplossing zoeken. De TS heeft zijn product ontvangen waarvoor hij betaald heeft, punt.

Het bedrijf mag dan nog blij zijn dat het zo een vriendelijke en eerlijke man is, bij vele anderen had dit niet het geval geweest.

Wat ik schandalig vind is dat ze je willen doen betalen voor de 2de niet bestelde set... waar halen ze het toch!

In ieder geval niet te veel zorgen in maken. willen ze het product echt terug komen ze er wel achter, anders zullen ze het je wel doen houden. Ze kunnen je in geen enkel geval verplichten dit te betalen of zelfs terug te zenden.

Edit: het lijkt dat veel mensen een probleem hebben dat de TS het niet kan/wil opsturen..
Zoals gezegt mag het bedrijf blij zijn dat het om zo een vriendelijke man gaat en hij ze al verwittigd heeft. Hij staat volledig in zijn recht en hoeft zich dan ook niet extra moe te maken om een fout die het bedrijf gemaakt heeft......

[ Voor 13% gewijzigd door ThemNuts op 03-04-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07 18:44
Rakkerzero schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:22:

[...]
Nou, ik kan niet 's avonds bij mijn eigen postkantoor terecht komen. Daarnaast is postkantoor alleen op zaterdag tot 1 uur open.

Ik kan natuurlijk zaterdagochtend regelen, maar wat als je andere plannen/afspraken hebt? Dat kun je niet zomaar opzij zetten.

Daarnaast: ff regelen bij postkantoor is niet altijd zo, vaak moet je van 20 tot zelfs 60 min wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Nou ik werk gemiddeld van iets voor 8 's ochtends tot varierend van 6 tot 8 uur 's avonds in het ziekenhuis gedurende de stage die ik nu loop. En die duurt nog een maand of 3/4.

Ik kan misschien wel in het weekend tijd vrijmaken maar het postkantoor is niet echt in de buurt en ik heb geen auto. Dus dat ben ik gewoon niet van plan.

Is misschien een beetje simpele houding, maar ik vind dat ik hun gewoon de mogelijkheid bied om het spul op te halen. Ik snap ook wel dat dat niet rendabel is voor hun, maar ik vind het gewoon niet mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ts heeft zijn plicht gedaan.
Ik zou de overbodige product(en) ongeopend laten liggen thuis, klaar voor als ze opgehaald worden. Voor de rest hoeft TS niet meer moeite te doen dan hij nu al gedaan heeft, als ze hun producten willen, zullen ze het wel laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Hoe zit 't met ongevraagd toegezonden producten?
Het ongevraagd toesturen van goederen met een verzoek om betaling is in de hele EU verboden. Krijgt u iets toegezonden dat u niet besteld heeft, dan hoeft u de bijgevoegde factuur niet te betalen. Ook bent u niet verplicht het artikel terug te sturen. Als u niet reageert kan dat nooit worden uitgelegd als instemmen met de levering.

Bron: http://www.consumenteninf...nl/themas/E-Commerce#par8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soultaker schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:22:
[...]

Ten derde: zou je niet iets coulanter kunnen zijn? Het is echt heel weinig werk om dat pakketje een keer op de post te doen (desnoods op zaterdag). Wel zou ik zelf vragen om vergoeding van de verzendkosten, maar waarschijnlijk is er wel iets te regelen als je je zelf ook een beetje behulpzaam opstelt.
De postkantoren zijn lang niet overal op zaterdag open hoor. Hell, met een beetje pech moet je er speciaal voor "naar de grote stad" om de fout van een ander recht te gaan zetten. Kijk, als je nou 2x per dag langs een geopend postkantoor komt (op tijden dat er geen rij van 35 minuten staat natuurlijk), dan zou het inderdaad een kleine moeite zijn.
Natuurlijk is het eigenlijk niet jouw fout dat die bestelling verkeerd geleverd is, maar dan nog kun je je best doen om dit netjes af te handelen. Ik denk dat jij er ook weinig mee te winnen hebt door het op te spits te drijven.
Dat doet hij toch? De TS biedt aan om een afspraak te maken, zodat het spul bij opgehaald kan worden. De TS stelt niet dat de directeur het spul persoonlijk op moet komen halen, gewoon een bezorgdienst met ophaalservice lijkt me ook al goed genoeg. Dat hoeft de leverancier echt geen kapitalen te kosten hoor.

Tuurlijk ziet de leverancier liever een manier die gratis is en waar ze 0,0 moeite in hoeven te stoppen. Zou ik als leverancier ook liever zien. Maar de leverancier heeft zijn billen gebrand en zal nu op de blaren moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03:13
Ik heb dit meerdere keren meegemaakt (met andere webshops), de eerste keer ook netjes contact opgenomen en dan krijg je precies dezelfde bevelen waar ik ook niet mee akkoord ging, uiteindelijk hebben ze een courier gestuurd om het op te laten halen.
Maar nu 2 weken terug ook een dubbele levering gekregen, maar ik maak geen slapende hond meer wakker want het werkt alleen maar in je nadeel (extra verzendkosten, 2de levering betalen).

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 16:57
offtopic:
Titelfix en SG->SF

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 03-04-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
RolfLobker schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:29:
Het ongevraagd toesturen van goederen met een verzoek om betaling is in de hele EU verboden. Krijgt u iets toegezonden dat u niet besteld heeft, dan hoeft u de bijgevoegde factuur niet te betalen. Ook bent u niet verplicht het artikel terug te sturen. Als u niet reageert kan dat nooit worden uitgelegd als instemmen met de levering.

Dat ie hier niet echt van toepassing. TS heeft wel zelf iets besteld, maar door een fout is er teveel geleverd. Niet vergelijkbaar en je mag het dus ook niet zomaar houden, omdat het duidelijk een fout is. Moet de winkel het echter wel terug willen hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

RolfLobker schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:29:

Ik vraag me af of dit ook geldt als je wel iets besteld hebt, maar er abusievelijk 2x geleverd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 07:04
Ik zou het zeker niet zelf opsturen, had +- hetzelfde voor met een shop die hier geregeld wat stof doet opwaaien. Vriendelijk als ik ben, stuur ik het verkeerd geleverd pakketje terug naar hun met de garantie dat ik de verzendingskosten asap terugkreeg. Wat denk je... idd nog altijd niks terug gekregen.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Internet doet vaag en laad niet alle reply's. Waardoor ik dus dubbel post omdat ik dacht dat ie niet aangekomen was.

[ Voor 84% gewijzigd door Pandemic op 03-04-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:32
Zelf heb ik dit ook een keer mee gemaakt op eBay, bleek van een improteur te zijn oid. Ik heb ze toen netjes een mail opgestuurd met dat ik een dubbele levering had gekregen. Toen heb ik wel een reactie teruggekregen dat ik maar even een afspraak moest maken met UPS, maar dat was ik vergeten O-) geloof ik :P. Later heb ik het toch maar verkocht aan een maat van me :P

Overigens vind ik de inzet van de TS al heel hoog, zelf zou ik nooit zoveel inzet hebben getoond. Dan mag je misschien zeggen dat ik geen rechtvaardigheidsgevoel heb oid, maar ik vind gewoon dat als een bedrijf/persoon ZELF een fout maakt waar hij/zij onder lijd, dan moet hij ook voor de consequenties opdraiaen en zelf de moeite nemen om die fout weer te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 21:28
Gezien de houding die het bedrijf tot nu toe heeft gehad, zou ik zelf niet te veel meer voorstellen bij het vergoeden van de verzendkosten, helemaal niet als je dat achteraf nog wilt regelen.

Je hebt al te veel moeite gedaan door in discussie te gaan; ik had 1 mailtje gestuurd, ter notificatie, en wanneer ze het niet ophalen, dan is het jammer. Ik zou niet in discussie gaan over dit soort dingen.

Graag, of anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-07 23:06

DefLite

Why so serious?

Ik vind dat Pandemic al genoeg heeft gedaan, zowel gebeld als gemailed en blijkbaar hoeven ze het product niet zo graag terug.

Ik zou het hier maar bij laten en als verjaardag cadeau oid aan iemand geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Ik werk op een advocaten kantoor. Zal het even navragen hiero.....komt er zometeen op terug!

[Edit]
Zojuist even navraag gedaan bij een advocaat en hij zegt gewoon heel simpel. De TS staat gewoon in zijn recht. iBood heeft de fout gemaakt en zij moeten maar iets regelen om dit pakketje op te halen bij de TS.

Of ze moeten een antwoordnummer geven en dan kan de TS kijken wanneer hij daadwerkelijk de tijd heeft om langs het postkantoor te gaan. Kosten maken hoeft hij sowieso niet!!

iBood moet maar zorgen dat bv UPS contact met jou opneemt wanneer ze het pakketje kunnen komen halen etc.

[ Voor 78% gewijzigd door Pedr0 op 03-04-2008 15:55 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat dat bedrijf zich erg drukt maakt om die 48euro. Je hebt aangeboden het op te lossen, dat willen ze niet, klaar. Jou valt niks te verwijten en geloof me, voor 48 euro gaat dat bedrijf er echt geen probleem van maken. Waarom niet? Omdat de tijd die hun medewerkers kwijt zijn met het behandelen van deze kwestie nu al meer heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-07 15:05
Dit is misschien grof, maar gezien de reputatie van Ibood en de afhandeling van foute bestellingen (kijk voor de aardigheid eens in het videocamera topic daar) zou ik niet een al te welwillende houding aannemen. Ze komen het ophalen op jouw voorwaarden, of ze zijn het kwijt. 1 van de 2.

What goes around, comes around. Zij gedragen zich heel vervelend naar hun klanten toe als er iets is, en nu krijgen ze het deksel op de neus.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 00:21

Dennahz

Life feels like hell should.

Toen heb ik wel een reactie teruggekregen dat ik maar even een afspraak moest maken met UPS, maar dat was ik vergeten O-) geloof ik :P. Later heb ik het toch maar verkocht aan een maat van me :P
Ik vind ook niet dat jij er weer achteraan zou moeten. Het is de fout van het bedrijf, dus het bedrijf moet er maar voor zorgen dat de UPS contact met jou opneemt en het pakje ophaalt op een tijdstip dat jou het best past.

Andersom is het namelijk ook precies zo. Als jij al betaald hebt dan duurt het veel langer voor een bedrijf iets voor je doet. Als ze nog geld moeten hebben dan vliegen ze voor je.

iBood staat inderdaad niet bekend voor z'n goede service... zie je wel aan de bijdehante manier van mailen. Tuurlijk mag je het houden ! Gewoon even het geld overmaken.. :z

[ Voor 12% gewijzigd door Dennahz op 03-04-2008 15:52 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
laat maar had de laastse posts nog niet gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door LeVortex op 03-04-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Achja je had het pakket ook niet aan kunnen nemen en retour laten zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xander2000 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:54:
De kans is groot dat niet hijzelf, maar iemand anders het pakket heeft aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Xander2000 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:54:
Mijn vader nam het aan. Wist hij veel; het was namelijk ook niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:54
Ik had niet eens een tweede mail gestuurd. Als je ziet hoe ze met sommige dingen om gaan (onlangs met die camera zonder geheugen en zo) had ik het gewoon bij die eerste mail gelaten en verder basta. What comes around goes around. TS heeft gedaan wat 'ie moest doen. Komen ze hem niet ophalen? Prima, done deal.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ik verneem nu van bekenden dat ik schijnbaar niet de enige ben die een dubbele bestellingen heeft ontvangen van dit product.

Ik denk dat er intern wel iemand een reprimande heeft gekregen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

haha wat een grapjas deze kerel.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:44
Dat ie hier niet echt van toepassing. TS heeft wel zelf iets besteld, maar door een fout is er teveel geleverd. Niet vergelijkbaar en je mag het dus ook niet zomaar houden, omdat het duidelijk een fout is. Moet de winkel het echter wel terug willen hebben......
Dat kan misschien wel zo zijn, maar het zou me nogal sterk lijken dat TS dan kosten moet maken om het pakket terug te sturen. TS heeft duidelijk kenbaar gemaakt dat TS bereid is om het pakket terug te geven. Als de leverancier vervolgens geen moeite wil doen (lees kosten maken) om het pakket terug op te halen, dan lijkt het mij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:39
Ik zou ook niet teveel moeite doen.

Zelf heb ik ook eens bij een webwinkel een bestelling gekregen waar andere (extra) hardware bij zat. Omdat de webwinkel in het verleden coulant naar mij was en mij altijd voorzien heeft van goede service, heb ik contact opgenomen met de webwinkel. Zij hebben dezelfde dag nog de portokosten overgemaakt en een dag later heb ik de hardware retour gestuurd. Vervolgens ben ik opgebeld om mij te bedanken :)

Maar als de webwinkel zich anders had opgesteld of ik had de portokosten zelf moeten betalen, dan hadden ze toch pech gehad. in het geval van de TS zou ik ook niet meer moeite doen en afwachten. Als je binnen een maand niets meer hoort, dan zou ik de webcam's zelf houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:30:
Dat doet hij toch? De TS biedt aan om een afspraak te maken, zodat het spul bij opgehaald kan worden. De TS stelt niet dat de directeur het spul persoonlijk op moet komen halen, gewoon een bezorgdienst met ophaalservice lijkt me ook al goed genoeg. Dat hoeft de leverancier echt geen kapitalen te kosten hoor.
Misschien geen kapitalen, maar 20E ofzo betalen om iets van 25E op te halen schiet ook niet bepaald op :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 20:34
Jaspertje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:18:
Haal je adres ff weg, dat is niet nodig :)

Als iemand iets naar jou opstuurt waar je niet om gevraagd heb mag je dat houden volgens mij.
en als iemand cocaine aflevert aan je deur. En jij pakt het aan. En jij maak thet pakje open en een minuut later staat de politie binnen. Is het pakketje dan ook van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 20:37

xces

To got or not to got..

Pandemic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:56:
[...]

Mijn vader nam het aan. Wist hij veel; het was namelijk ook niet verwacht.
Beste Pandemic; je hebt nog een optie. Het heet "DHL for you" en is sinds kort beschikbaar in Nederland. Het werkt als volgt (want de DHL site geeft vrij weinig info erover);
* Je gaat naar een DHL servicepunt met je zending (zelf ff inpakken) dit zijn onder andere tankstations en videoland enzo (ofwel, bjina altjid open)
* Je betaald 5,50 (= dus goedkoper dan TNT)
* Je geeft je eigen gegevens op en de gegevens van de ontvanger
* Vervolgens kun je ervoor kiezen dat het pakketje naar een DHL servicepunt moet worden gebracht, of naar een adres (in dit geval naar de retourafeling of zoiets?)
* Als extratje kun je (gratis) een email krijgen of een SMS als je zending door DHL is afgeleverd.

Ik heb het zelf al een keer gebruikt en het werkt eigenlijk best wel goed ;) Je zou dit nog kunnen aanbieden als ze moeilijk gaan doen, maar verder heb je inderaad alles gedaan wat je kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En dan mag Pandemic nog zelf geld gaan betalen ook voor die verzending? Ik zou die optie enkel en alleen overwegen als Ibood die coupon ook geldig maakt voor die verzending.

Sowieso vind ik het al slordig dat Ibood zo te werk gaat. TS heeft al een hoop moeite gedaan, laat ze voor de rest maar hun eigen problemen oplossen. Mochten ze écht moeilijk gaan doen, kan je ook eens naar dreigen naar de krant of een programma als Kassa / Radar te stappen. Dan binden ze wel in, TS staat immers in zijn recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Laatst online: 27-07 13:36
Pandemic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:28:
Nou ik werk gemiddeld van iets voor 8 's ochtends tot varierend van 6 tot 8 uur 's avonds in het ziekenhuis gedurende de stage die ik nu loop. En die duurt nog een maand of 3/4.
.. en dat is het enige ziekenhuis in Nederland waar geen poststukken afgegeven kunnen worden? Je staat misschien wel in je recht ik heb wel de indruk dat je moeilijk aan het doen bent. Je gaat me bv. niet wijs maken dat je 3-4 maanden lang afspraken hebt op zaterdagochtend.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andreict schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:11:
en als iemand cocaine aflevert aan je deur. En jij pakt het aan. En jij maak thet pakje open en een minuut later staat de politie binnen. Is het pakketje dan ook van jou?
En als er een komeet op je kop valt ben je dood...
xces schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:15:
Beste Pandemic; je hebt nog een optie. Het heet "DHL for you" en is sinds kort beschikbaar in Nederland. Het werkt als volgt (want de DHL site geeft vrij weinig info erover);
...
Ik heb het zelf al een keer gebruikt en het werkt eigenlijk best wel goed ;) Je zou dit nog kunnen aanbieden als ze moeilijk gaan doen, maar verder heb je inderaad alles gedaan wat je kunt.
Pandemic hoeft net niets aan te bieden, laat staan als ze nu nog moeilijk gaan doen. Hij heeft het laten weten hoe het zit en ze zullen het wel laten weten als ze het product terugwillen.
Anders schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:55:
.. en dat is het enige ziekenhuis in Nederland waar geen poststukken afgegeven kunnen worden? Je staat misschien wel in je recht ik heb wel de indruk dat je moeilijk aan het doen bent. Je gaat me bv. niet wijs maken dat je 3-4 maanden lang afspraken hebt op zaterdagochtend.
Moeilijk doen? Waarom moet de TS in godsnaam moeite doen voor dat bedrijf als zij uberhaupt de fout hebben gemaakt en zij daarbovenop nog eens moeilijk doen :? TS heeft laten weten dat het product teveel is geleverd en dat hij open staat voor een regeling om het te laten ophalen, daarmee heeft hij ruimschoots voldaan aan wat hij geacht is te doen. Als ze het product terugwillen, dat ze dan initiatief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Heb ik ook een keer gehad bij een distributeur. Bestelling geplaatst, betaald en ontvangen. Zag in de bestelstatus opeens 15 producten erbij. Mail gestuurd dat ik niets heb besteld. Toch daags erna een pallet voor de deur terwijl er niet is betaald voor de levering. Vriendelijk verzocht het op te laten halen, met verwijzing naar de mail. Koerier kwam en het was opgelost :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
^^^ een pallet is wel wat anders dan 2 webcams (oid) ;) Denk dat de uiteindelijke schade voor de winkel in het geval van de TS maar 2 tientjes oid is. Daar gaan ze gewoon geen moeite voor doen. Zou me ook niet verbazen als iBood met een soort constructie werkt dat alles rechtstreeks vanaf een andere leverancier wordt verstuurd. Dus misschien hebben ze er zelf helemaal geen schade aan ondervonden en reageren ze daarom zo laks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Palomar schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:27:
^^^ een pallet is wel wat anders dan 2 webcams (oid) ;) Denk dat de uiteindelijke schade voor de winkel in het geval van de TS maar 2 tientjes oid is. Daar gaan ze gewoon geen moeite voor doen. Zou me ook niet verbazen als iBood met een soort constructie werkt dat alles rechtstreeks vanaf een andere leverancier wordt verstuurd. Dus misschien hebben ze er zelf helemaal geen schade aan ondervonden en reageren ze daarom zo laks.
Parcy is niet zo veel: http://www.tntpost.nl/voo...-sturen/wat-kost-het.aspx

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:05:
Moeilijk doen? Waarom moet de TS in godsnaam moeite doen voor dat bedrijf als zij uberhaupt de fout hebben gemaakt en zij daarbovenop nog eens moeilijk doen
TS moet niks, ik zeg niet voor niets dat hij in zijn recht staat. Alleen snap ik niet waarom hij niet het niet gewoon tegen verzendkosten terug wil zenden. "Ik werk de hele dag" schrijft ie, maar ondertussen stelt ie wel voor dat ibood het op kan komen halen. En dan? Wou ie ie een hele dag thuisblijven?

Stop dat ding in een doossie, geef het af bij een postkantoor, de Bruna, de AKO, zet het neer bij de brievenbus in het ziekenhuis, whatever en klaar. Gewoon een beetje costructief meewerken, maar dat zit er anno 2008 bij de meeste mensen niet meer in merk ik alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
[...]

Misschien geen kapitalen, maar 20E ofzo betalen om iets van 25E op te halen schiet ook niet bepaald op :)
Dat klopt. Maar dat is iets wat de leverancier maar moet overwegen en mee moet nemen in zijn besluit om het spul op te laten halen of af te schrijven als incidenteel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07

Croga

The Unreasonable Man

Anders schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:32:
Gewoon een beetje costructief meewerken, maar dat zit er anno 2008 bij de meeste mensen niet meer in merk ik alweer.
Als het bedrijf al geen zin heeft om een beetje constructief mee te werken, waarom zou de klant dat dan wel moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
De klant *moet* dat helemaal niet doen. Maar het zou 'm wel sieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Anders schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:32:
Alleen snap ik niet waarom hij niet het niet gewoon tegen verzendkosten terug wil zenden.
Dan zou ik eerst maar eens om die verzendkosten verzoeken en het product pas opsturen als die verzendkosten overgemaakt zijn. Die grap ken ik: verzendkosten zijn nooit betaald.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Confusion schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:07:
Dan zou ik eerst maar eens om die verzendkosten verzoeken en het product pas opsturen als die verzendkosten overgemaakt zijn. Die grap ken ik: verzendkosten zijn nooit betaald.
Inderdaad. Ibood geeft aan een tegoedbon te geven voor verzendkosten bij een volgende bestelling. Belachelijk, ze betalen maar gewoon. Ik zou ook niet meewerken onder zulke voorwaarden. Daarmee proberen ze de TS ook nog eens te verplichten vaker iets te bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 04-04-2008 22:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Confusion schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:07:
[...]
Mwah, je kunt een pakket ongefrankeerd verzenden hoor.

Ofschoon de TS het gelijk aan zijn kant heeft lijkt het me wel zo vriendelijk om even naar een postkantoor te gaan. Geen tijd is nooit een excuus maar een kwestie van prioriteiten stellen en er is niets mis mee om daarmee andermans fout te herstellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Guardian Angel op 04-04-2008 22:27 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:25:
Mwah, je kunt een pakket ongefrankeerd verzenden hoor.
Maar daarmee dwing je hen ermee om alsnog de verzendkosten te betalen zonder dat ze daarmee ingestemd hebben. Misschien is het toch nog hun keuze om het product gewoon bij de TS te laten omdat het hen de verzendkosten niet waard zijn.

Kortom gewoon wachten tot ze een voorstel doen waar de TS zich mee kan vereenzelvingen qua moeite en tijd en waarmee hij zelf geen enkele kost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ten eerste: voor gedegen juridisch advies moet je eigenlijk niet op GoT zijn.

Ten tweede: zou je je adres en telefoonnummer niet liever uit je post halen? Lijkt me niet dat Jan en alleman die hoeven te zien.

Het is voor hen imo nog minder werk om TNT even een ophaalzending te laten maken als ze de spullen echt zo graag terug willen, anders moet de TS weer naar het postkantoor, vervolgens wachten tot het aankomt bij IBood en dan moet Ibood de kosten weer vergoeden, dat kost allemaal tijd van de TS en van medewerkers van IBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:08
Precies, TNT heeft daar gewoon een bestaande service voor :

http://www.tntpost.nl/zak.../afhaalservice/index.aspx

Beetje onzin dat iBood van de TS verwacht om naar een postkantoor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Tja, je bent klant dus koning en stel je voor dat je ook nog iets moet doen. :X

Het is te hopen dat niemand in dit topic zélf ooit een foutje maakt. Ontslag op staande voet en ook nog maar een voorwaardelijke gevangenisstraf van 3 maanden er bovenop. O-)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hier is het postkantoor op koopavond en zaterdag ochtend open, de TS geeft aan dat waar hij woont dat niet het geval is.

De opmerking van: "Kan je niet in de tijd van de baas naar het postkantoor" slaat nergens op. Dan draait de baas dus op voor de kosten van een werknemer die er niet is, en wel betaald dient te worden voor een fout van iBood.

iBood kan de TNT zelf een pick-up order laten doen, de TS kan het pakket meenemen naar het werk, en dat ze het daar oppikken (as de werkgever daar geen bezwaar tegen heeft).

Geef ze hiervoor een week de tijd.

Als je na die week het spul nog hebt zou ik opslagkosten in rekening gaan brengen. Dan kunnen ze het spul feitelijk terugkopen voor het bedrag wat ze van jouw willen hebben. Die 2 bedragen streep je tegen elkaar weg, en veel plezier met je extra setje, mocht de eerste kapot gaan ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guardian Angel schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:03:
Tja, je bent klant dus koning en stel je voor dat je ook nog iets moet doen. :X
Helemaal mee oneens. Ibood doet zelf geen enkele moeite om de blunder te herstellen, waarom zou de klant dat dan moeten doen? Hij biedt zelfs aan ervoor te zorgen dat er iemand thuis is om het af te laten halen. En verder komt Ibood met een belachelijk aanbod: ipv de verzendkosten te vergoeden willen ze een tegoedbon geven voor de volgende bestelling, en zo werkt het niet. Ik zou in het geval van de TS ook ze eerst zelf maar eens moeite laten doen.

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 06-04-2008 15:07 . Reden: OP iets beter lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

gambieter schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:49:
[...]

...
En verder komt Ibood met een belachelijk aanbod: ipv de verzendkosten te vergoeden willen ze een tegoedbon geven voor de volgende bestelling, en zo werkt het niet. Ik zou in het geval van de TS ook ze eerst zelf maar eens moeite laten doen.
TS wil het product niet opsturen, dus dan heeft het voor iBood ook weinig zin om aan te bieden de verzendkosten te vergoeden.
Die tegoedbon krijgt hij als hij de producten besluit te houden, niet als hij ze terugstuurt.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RedFox schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:55:
TS wil het product niet opsturen, dus dan heeft het voor iBood ook weinig zin om aan te bieden de verzendkosten te vergoeden.
Nee, TS wil niet naar het postkantoor hoeven te gaan. Ibood kan het op komen halen, en dat is redelijk imo. Als Ibood geen inzet toont, waarom TS dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

gambieter schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:59:
[...]

Nee, TS wil niet naar het postkantoor hoeven te gaan. Ibood kan het op komen halen, en dat is redelijk imo. Als Ibood geen inzet toont, waarom TS dan wel?
Van mij hoeft de TS niet naar het postkantoor hoor, maar het slaat nergens op om iBood nu af te kraken omdat ze niet voorstellen de verzendkosten te betalen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RedFox schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:08:
Van mij hoeft de TS niet naar het postkantoor hoor, maar het slaat nergens op om iBood nu af te kraken omdat ze niet voorstellen de verzendkosten te betalen.
Heb de OP nog eens bekeken en had de tekst van Ibood wat anders geinterpreteerd, is nu aangepast. Maar dan nog is het aanbod van Ibood imo belachelijk, daarmee proberen ze gewoon extra geld te verdienen aan de eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of TS nog iets gehoord heeft van IBood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 21:51
Dooie Discussie dit.

iBood is een bedrijf jongens. Natuurlijk gaat dat (Al helemaal als het bij meerdere mensen fout is gegaan) dit aanbieden. Stel je hebt 100 foute orders, en 60 stemmen er mee in, scheelt je dat een hoop kosten. Die andere 40 is gewoon verlies en daarmee klaar.

Overigens stuurt iBood zelf niets op dacht ik maar gaat allemaal via tussenleveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
*Update*

Geen nieuws.

Maar Ibood staat erom bekend dat ze niet echt snel reageren op emails. Of ze hebben besloten er geen tijd meer aan te besteden.

Ik zal ze binnenkort wel een mailtje sturen dat ze binnen een redelijke termijn van 4 weken hun spullen moeten komen ophalen. En dat ze anders pech hebben.

En al die disuccies over "waarom ik niet gewoon naar postkantoor ga". Dat kost me toch wel een dik uur, en dat vind ik gewoon de moeite niet. Zeker niet als ene bedrijf mij zo behandeld nadat ik zo aardig geweest ben om een fout aan te kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Eigenlijk ben je gewoon irritant netjes geweest.

Door net zolang te blijven hameren op het feit dat ze dubbel geleverd hebben moest er iemand wel aandacht aan gaan geven. En toen kreeg je je aandacht, en nu is het weer niet goed.

Volgende keer gewoon een mailtje sturen, de spullen in de kast leggen en dan een paar weken later kijken of er een reactie is gekomen en anders de spullen gewoon gebruiken.

Als ze je mailtje negeren heeft het blijkbaar geen prioriteit, het gaat over 25 euro, waarbij dit voor het bedrijf nog veel minder is (kostprijs). En als je bedenkt dat het retour nemen goed 10 tot 20 euro kan kosten aan handling, restocking en andere kosten dan is het niet zinnig dat iemand in het bedrijf zich er druk over maakt.
Ga je daarna weer lopen bellen en de ontevreden klant uithangen moeten ze je wel serieus nemen, dus gaan ze voorstellen dat je het mag houden. Is voor hun nog steeds de goedkoopste oplossing, en zijn ze het snelst weer blij met een tevreden klant.
Maar dan ga je ook nog vragen of ze het willen bevestigen, dan staat het wel zwart op wit dat jij het mag houden, maar dat moet dus ook door iemand gedaan worden die dat mag doen. Dus moet de baas van de persoon die jij gesproken hebt daar toestemming voor geven, die doet dat niet en dan mag je het terugsturen of ervoor betalen.
En daarna begin je moeilijk te doen over de verzendwijze?

We hebben het hier over 24,93 euro, dat is in een gemiddeld productiebedrijf ongeveer 1 uur werk, ik denk dat jij op dit moment het bedrijf al voor meer dan een uur aan werk hebt bezorgd aan telefoon, mail en uitzoekwerk. En dan ga jij moeilijk doen over een koerier langssturen om zoiets op te halen?

Laat die mannen lekker met rust, die hebben volgens wel iets beters te doen dan zich met dit soort triviale dingen bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Als je die spullen wilt houden, zal je jezelf grondig moeten indekken, om problemen te voorkomen. Je zal niet de eerste zijn die de opkoper van een failliet bedrijf achter zich aankrijgt voor een onterechte rekening waar je al lang en breed dacht dat het opgelost was, omdat iemand aan de telefoon had gezegd 'dat het opgelost was'. Ik dank je de koekoek. Het is helemaal niet belangrijk hoeveel geld het ze kost: zwart-op-wit dat ik het mag houden of een aantoonbare hoeveelheid communicatie waaruit blijkt dat ik voldoende moeite heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07

Croga

The Unreasonable Man

Guardian Angel schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:03:
Het is te hopen dat niemand in dit topic zélf ooit een foutje maakt. Ontslag op staande voet en ook nog maar een voorwaardelijke gevangenisstraf van 3 maanden er bovenop. O-)
Altijd leuk om te zien hoe mensen die een discussie niet kunnen winnen met normale argumenten altijd de absurditeit in moeten vluchten om zich staande te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Palomar schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:35:
[...]

Is dit niet juist WEL van toepassing op het moment dat de verkoper zegt dat je het product mag houden, als je de rekening maar betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Croga schreef op maandag 07 april 2008 @ 07:36:
[...]
Altijd leuk om te zien hoe mensen die een discussie niet kunnen winnen met normale argumenten altijd de absurditeit in moeten vluchten om zich staande te houden :P
Ik doe dan ook mijn best om met een posting mensen even een leuk momentje te bezorgen. In jouw geval is me dat toch weer eens gelukt.

De crap over wiens fout het is doet er niet toe, wie de fout heeft gemaakt is duidelijk. Maar wat is er nu mis mee om gewoon even naar het postkantoor te gaan om een fout van een ander te herstellen?

Het is je toch wel duidelijk dat ik bedoel dat een beetje moeite doen voor een ander toch niet teveel gevraagd is of valt dat behulpzaam zijn ook onder een absurditeit?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punt is dat het product niet gezonden zal zijn om het aan hem te slijten, maar per abuis. Dat mag de TS ook redelijkerwijs begrijpen en vandaar dat hij het niet "zomaar" kan houden.
Aan de andere kant rust op de TS geen enkele verplichting om te zorgen dat het verkeerd verstuurde pakje bij z'n eigenaar terug komt; hij heeft aan al z'n verplichtingen voldaan door de fout te melden en de eigenaar de mogelijkheid te geven hem op te komen halen.

Als Ibood de boel niet op wil halen kan je dat pakje gewoon lekker in een hoek pleuren en er niet naar om kijken. Juridisch gezien kan je er weinig mee; eigendomsverkrijging geschiedt pas na 20jr.
Persoonlijk zou ik er weinig voor over hebben om zo'n ding in m'n huis te hebben rondliggen en even overleggen dat ik zo'n ding bij vooruitbetaling verzendkosten+evt onkosten naar Ibood stuur.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ja, dat is me vanaf de startpost wel duidelijk.

De verplichting om het niet terug te MOETEN sturen maar afhalen te laten regelen is ook duidelijk. Ik wil alleen weten wat er mis is om eventjes, bijv. zelf in de lunchpauze of anders door een collega, zo'n pakketje af te geven op een postkantoor.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn reactie was een reactie op de heer boven jou ;).
Maar zoals je leest ben ik het wel met je eens.. Als ik de TS was en Ibood zou mij de verzend- en pakkosten vooruitbetalen, zou ik best wel ff naar het postkantoor willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

En daar kun je het pakket ongefrankeerd laten verzenden, dan is een vooruitbetaling van Ibood helemaal niet nodig.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:12:
Ik wil alleen weten wat er mis is om eventjes, bijv. zelf in de lunchpauze of anders door een collega, zo'n pakketje af te geven op een postkantoor.
In geval van de TS niet eventjes, maar dat terzijde. Als Ibood eerst de verzendkosten overmaakt, dan zou ik er ook niet moeilijk over doen, maar met dat soort bedrijfjes zou ik niets voorschieten :)
Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:14:
En daar kun je het pakket ongefrankeerd laten verzenden, dan is een vooruitbetaling van Ibood helemaal niet nodig.
Neemt KPN dat risico? Wat als Ibood niet betaald?

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 07-04-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Zie mijn reactie: ongefrankeerd verzenden. Als student is er altijd wel een huisgenoot die iets voor je wil doen.
Betaling door ontvanger
Wilt u dat de ontvanger van uw pakket de verzendkosten voor zijn rekening neemt? Verstuur dan een Ongefrankeerd Pakket. U betaalt geen verzendkosten op het Postkantoor, maar laat ons het bedrag innen bij aflevering van het pakket. Dat doen we direct aan de deur. Snel en makkelijk.

Handtekening voor ontvangst
We vragen de geadresseerde altijd om te tekenen voor ontvangst van het pakket. Hiermee wordt tevens vastgelegd dat de ontvanger heeft betaald voor de ontvangst. Prima geregeld dus!
Bron: TPG

[ Voor 70% gewijzigd door Guardian Angel op 07-04-2008 21:22 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:19:
Zie mijn reactie: ongefrankeerd verzenden. Als student is er altijd wel een huisgenoot die iets voor je wil doen.
Ja, maar wat als ibood (ontvanger) het pakket weigert? TPG heeft zijn plicht gedaan en heeft recht op vergoeding, wordt er dan aangeklopt bij de verzender?

(zit in Parijs in hotel met brak internet, dus zoeken laat ik even achterwege :P )

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 07-04-2008 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Bij de Belgische post is he tzo dat de verzender wel zich akkoord verklaart om, als de ontvanger niet wil betalen, alsnog de verzendkosten voor zijn rekening te nemen. Wel is het dan zo dat de verzender het pakket terugkrijgt natuurlijk. Wil de verzender dan ook niet betalen, dan blijft het pakket in handen van de postdienst.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik gok erop dat dat in NL ook zo is en dan is het probleem verder niet voor de TS. Hij heeft het pakket verzonden en Ibood wilde het niet.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:19:
Zie mijn reactie: ongefrankeerd verzenden.
Doe je nou expres alsof je mockingbird niet begrijpt? Wat als Ibood het pakket weigert? Wie draait er dan op voor de kosten? Ik zal het je alvast vertellen: de topicstarter.

Het is wel leuk en aardig om hier een wijze holier than thou toon aan te slaan, maar als iedereen je vervolgens duidelijk maakt waarom dat onverstandig is, dan moet je op een gegeven moment gewoon je ongelijk toegeven en niet blijven mopperen dat men zo onfatsoenlijk is. Ik heb een keer een teveel geleverd item teruggestuurd en dat doe ik dus nooit meer. Ik adviseer ook iedereen om het te laten. Bedrijven gedragen zich niet fatsoenlijk en het is gewoon erg dom om dat dan zelf wel stug vol te houden en daar telkens de dupe van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Confusion schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:32:
[...]
Het is wel leuk en aardig om hier een wijze holier than thou toon aan te slaan, maar als iedereen je vervolgens duidelijk maakt waarom dat onverstandig is, dan moet je op een gegeven moment gewoon je ongelijk toegeven en niet blijven mopperen dat men zo onfatsoenlijk is. Ik heb een keer een teveel geleverd item teruggestuurd en dat doe ik dus nooit meer. Ik adviseer ook iedereen om het te laten. Bedrijven gedragen zich niet fatsoenlijk en het is gewoon erg dom om dat dan zelf wel stug vol te houden en daar telkens de dupe van te worden.
Ken je het spreekwoord "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"?

Ik geef alleen aan dat het niet al teveel moeite zal zijn om het pakket te retourneren en het staat iedereen toch vrij daar een mening over te hebben?

Dat jij slechte ervaringen hebt, prima maar ik heb ze niet. Dat anderen slechte ervaringen hebben, prima maar weer anderen hebben die niet.

Ja hoor, elk bedrijf gedraagt zich onfatsoenlijk. |:(

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:52:
[...]

Ken je het spreekwoord "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"?
...
Daarom stuur ik ook altijd eerst de vereiste vergoeding op naar iemand als diegene vanwege een fout van mij werk moet doen of kosten moet maken.

Het is redelijk dat iBood zijn fout herseld en dat de TS naar redelijkheid daaraan meewerkt.In mijn ogen is redelijk gedrag van de TS: de goederen beschikbaar houden en eventueel eens ergens in de buurt afgeven en van Ibood: de kosten van TS (vooraf) te vergoeden.

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 08-04-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Of na een betaling opsturen. Ik denk eigenlijk dat er een miscommunicate is tussen de TS en Ibood.

Een duidelijke email aan de klantenservice zou best weleens tot een oplossing kunnen leiden. Voorbeeldje?

LS

Op xx-xx-xxxx heb ik van u abusievelijk weer een pakket ontvangen omdat ik eerder op xx-xx-xxxx al mijn bestelling heb ontvangen. U heeft dus mijn bestelling abusievelijk twee maal uitgevoerd.

Ik wil dit pakket aan u retourneren en ik verzoek u vriendelijk om mij de portokosten vooraf te vergoeden. Andere mogelijkheden zijn om het pakket bij mij thuis op te laten halen of dat ik het ongefrankeerd aan u verzend.

Graag verneem ik van u hoe u wilt dat het e.e.a. wordt geregeld.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-07 21:41
Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:16:
Op xx-xx-xxxx heb ik van u abusievelijk weer een pakket ontvangen omdat ik eerder op xx-xx-xxxx al mijn bestelling heb ontvangen.
Ik mis het oorzakelijk verband. 'Opdat' lijkt me beter. ;)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterVeter
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-02-2021
Je kan een pakket ook door TNT (weer) laten ophalen toch? Of sla ik de plank nu helemaal mis....?

[ Voor 3% gewijzigd door PeterVeter op 07-04-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Z-Dragon schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:19:
[...]
Ik mis het oorzakelijk verband. 'Opdat' lijkt me beter. ;)
offtopic:
Omdat is goed, opdat betekent teneinde dat.

Wat ook kan is:

Op xx-xx-xxxx heb ik van u abusievelijk weer een pakket gekregen want ik heb eerder op xx-xx-xxxx al mijn bestelling ontvangen.

[ Voor 93% gewijzigd door Guardian Angel op 07-04-2008 23:27 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-07 21:41
Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:22:
[...]

offtopic:
offtopic:
'Omdat' suggereert dat hij nogmaals een pakket heeft gekregen als gevolg van het eerder ontvangen van een pakket.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:22:
[...]

offtopic:

Wat ook kan is:

Op xx-xx-xxxx heb ik van u abusievelijk weer een pakket gekregen want ik heb eerder op xx-xx-xxxx al mijn bestelling ontvangen.
Kan, maar ik denk dat als je heel hard je best doet, dat je dan vast nog wel een lelijkere manier kan vinden om het te verwoorden.

Waarom moet men toch altijd 'complexe', pseudo-juridische prietpraat taal gebruiken als er eens 'officieel' gecorrespondeerd dient te worden? Wat zou hij eventueel willen zeggen? Ik heb een bestelling dubbel ontvangen, namelijk de eerste keer op xx-xx-xxxx, en de tweede keer op xx-xx-xxxx? Of is het gemis aan het woord 'abusievelijk' een probleem met betrekking tot rechtsgeldigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het is een voorbeeld wat ik zou gebruiken omdat ik dat nu eenmaal zo heb geleerd. Wil iemand het anders schrijven is dat zijn of haar keuze. Mij zal dat worst zijn.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Guardian Angel schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:52:
Yup en dat geldt voor mensen, niet voor bedrijven en organisaties waar ik mee te maken heb. Een bedrijf gedraagt zich vaak niet als een mens, ondanks het feit dat het mensen zijn die het uiteindelijk gedrag van het bedrijf tentoonspreiden. En dan heb ik het niet over een bakker waar je face-to-face je brood besteld en de week erna klaagt over slecht brood. Dan heb ik het over de scholier die als bijbaan jou klachtenmailtje behandelt en die vervolgens samengevat voorlegt aan zijn baas, die generaliseert 'het kost teveel daar tijd aan te besteden; dat soort mails mag je negeren'. Bij contact met een organisatie gaat de persoonlijke mens-tot-mens interactie verloren en daarmee een aanzienlijk deel van het moreel juiste gedrag wat je zou mogen verwachten.

Bedrijven zijn geen mensen. Als je dat onthoudt, bespaar je jezelf een hoop ellende, voornamelijk omdat je geen ongegronde verwachtingen over hun redelijkheid zult hebben.
Ik geef alleen aan dat het niet al teveel moeite zal zijn om het pakket te retourneren [..]
Er spelen hier twee vragen:
1) Of het moeite kost
2) Of het risico voor de topicstarter met zich meebrengt.

Over punt 1 heb ik het niet gehad. Je gaat weer aan iedereen voorbij die de topicstarter waarschuwt over punt 2.
Ja hoor, elk bedrijf gedraagt zich onfatsoenlijk. |:(
Ja hoor, neem een waarschuwende generalisatie even letterlijk |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Confusion op 08-04-2008 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Confusion schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:34:
[...]

Yup en dat geldt voor mensen, niet voor bedrijven en organisaties waar ik mee te maken heb.
En wéér schrijf je in de ik-vorm. Alsof er geen bedrijven zijn die die een policy erop na houden waarbij de mens (de klant als bedrijf en persoon) centraal staat.
Bedrijven zijn geen mensen. Als je dat onthoudt, bespaar je jezelf een hoop ellende, voornamelijk omdat je geen ongegronde verwachtingen over hun redelijkheid zult hebben.
Met normaal vriendelijk zijn kun je bij de meeste bedrijven wel degelijk iets voor elkaar krijgen. Dat is een kwestie van normaal doen en, nogmaals, vriendelijk zijn. Je kunt een probleem hebben met een bedrijf maar degene die jou zal moeten gaan helpen doet, net als jij, het werk. En geloof me, een goede benadering werkt.
Er spelen hier twee vragen:
1) Of het moeite kost
2) Of het risico voor de topicstarter met zich meebrengt.

Over punt 1 heb ik het niet gehad. Je gaat weer aan iedereen voorbij die de topicstarter waarschuwt over punt 2.
De helft van de reacties gaan er vanuit dat het bedrijf de portokosten niet wil betalen maar dat is dus niet zo, althans dat staat nergens. Ook zijn er reacties waaruit blijkt dat het teveel moeite kost en dat om die reden de TS het gelijk aan zijn kant heeft.

Ja, hij mag het pakket houden, mits hij de inhoud betaald. Ik vind die reactie van Ibood wel grappig en het is een leuke geste dat als hij dat doet, hij een coupon krijgt waarmee hij een volgende order gratis kan laten versturen.
[...]
Ja hoor, neem een waarschuwende generalisatie even letterlijk |:(
Moderators kunnen niet vriendelijk zijn.

NB:
Zal ik eens een e-mail sturen aan Ibood om het e.e.a. op een normale manier op te lossen. Wedden dat het me lukt?

[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 08-04-2008 08:55 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb circa anderhalf jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad met een niet nader te noemen webwinkel in pc-onderdelen. Ik had 2 reepjes 512MB ddr2 ram geheugen besteld, maar ik kreeg 2 dozen met elk 25 of misschien zelfs wel 50 reepjes.
Toen ik hiervan -m.i. zeer correct- melding maakte, werd me gecommandeerd dat ik het zo snel mogelijk moest terug sturen. Op mijn opmerking hoe het zat met de verzendkosten werd me medegedeeld dat retour zendingen volgens hun av's de verantwoording van de klant waren én dat het verplicht verzekerd moest worden verzonden! Ik heb ze toen uitgelegd dat als ze hun reepjes terug wilden, zij voor de verzendkosten moesten op draaien want het was hun fout. Hierop werd ik bijna uitgelachen waarop ik het gesprek eindigde met iets van t is jullie probleem, ze liggen hier en als je ze terug wilt, dan kom je ze maar halen...
Heb toen een week of 2 niets gehoord waarna een herinnering kwam voor een onbetaalde factuur met hierop de lieve som van ongeveer 18.000 euro.
Hierop heb ik gereageerd met een fax waarop ik nogmaals hetzelfde heb geschreven als wat ik al aan de telefoon heb uitgelegd. ik heb niet besteld, ze liggen hier te wachten, ik wil ze wel terugsturen, maar jullie betalen de verzendkosten.

Hierop kwam geen enkele reactie totdat de deurwaarder zonder aankondiging aan de deur kwam, heb deze man uitgelegd wat het probleem was, hoe het gegaan is en een kopie van mijn fax als ook van mijn fax-bevestiging meegegeven, de man snapte het probleem en begreep het, hij zou het meldden dat wanneer de pc winkel mij zou verzekeren dat ik de verzendkosten terug zou krijgen, ik de reepjes terug zou sturen. Toen is ie weer vertrokken. Tot op de dag niets meer van vernomen...

ze liggen hier nog steeds ....al heb ik ondertussen al wel 6 reepjes uit de dozen genomen, dit zie ik als opslag en oppas vergoeding voor de reepjes...bovendien pasten er 2x 4 in mijn pc en ook in die van mijn vriendin.

Ze kunnen ze nog steeds terug krijgen, ze hoeven zich slechts te melden en te zeggen dat zij voor de verzendkosten opdraaien voor een door hun gemaakte fout, zoals afgesproken met de deurwaarder en zoals ik in mijn telefoon gesprek als ook op mijn fax heb gemeld.
Ik heb mijn best gedaan...en de 6 reepjes die ik thans gebruik, wil ik ook best vergoeden, maar dan wel naar de prijzen die gelden op het moment dat ze ze komen ophalen...

...kennelijk is het bepaalde bedrijven volledig onbekend hoe je normaal moet omgaan met mensen, en denken deze dat je ze alles maar kunnen maken jegens de klant.

[ Voor 3% gewijzigd door sjolmers op 08-04-2008 09:27 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion

Confusion

Fallen from grace

Guardian Angel schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:52:
En wéér schrijf je in de ik-vorm.
Niet zo gek, aangezien je me attent maakt op een spreekwoord dat ik me persoonlijk aan zou moeten trekken.
Alsof er geen bedrijven zijn die die een policy erop na houden waarbij de mens (de klant als bedrijf en persoon) centraal staat.
Jij gelooft in dat marketing gezwets? Bedrijfspolicies, laat me niet lachen. Als je geluk hebt, heb je te maken met een fatsoenlijk persoon, die zich tegen de druk van het bedrijf weet te verzetten. Die zich gedraagt zoals hoort, niet zoals voor het bedrijf het beste is. In de praktijk blijken de meeste mensen te bezwijken onder de wensen van wat 'het bedrijf' wil. Hierboven ook weer een mooi voorbeeld.
Met normaal vriendelijk zijn kun je bij de meeste bedrijven wel degelijk iets voor elkaar krijgen.
Op welke manier is de topicstarter niet vriendelijk geweest? Misschien (!) is zijn standpunt onredelijk, maar hij is niet onvriendelijk.
Ook zijn er reacties waaruit blijkt dat het teveel moeite kost en dat om die reden de TS het gelijk aan zijn kant heeft.
Yup. en dat is niet relevant, omdat jij reageert op mensen die aangeven dat er financiele risico's zijn. Als je je bij reacties op mensen die zeggen 'te moeilijk, teveel tijd' zou houden: prima. Maar dat doe je niet: je hanteert hetzelfde argument tegen mensen waar dat argument kant noch wal raakt. We gaan in op de situatie dat hij wel tijd zou maken. Dan slaat het nergens op maar te blijven roepen dat de topicstarter tijd moet maken.
Ja, hij mag het pakket houden,
Ik heb daar niets gezegd. Het is niet relevant voor deze discussie.

Pagina: 1 2 Laatste