Algemeen korting en aanbiedingen topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste
Acties:
  • 569.595 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:51
AH heeft de iTunes giftcards van € 25 wel vaker in de aanbieding voor € 20, tenminste dat heb ik het afgelopen half jaar 2x gezien. Prima aanbieding trouwens.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Sony PRS-T1 bij het aanmaken van rekening bij bank of schotland (Engelse regelgeving) en 5000 voor een jaar op je rekening te houden. De e-reader krijg je vanaf 15 juni 2012.

Ziet iemand al een addertje, naast dat je onder een andere regelgeving valt en 5000 vastzetten daar een best groot bedrag is?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
http://www.wehkamp.nl/bee...ax=350000&F=2,3,4,17&SM=1

Lijkt me een goede aanbieding, bijna 300 goedkoper dan de andere webwinkels.

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55

Nikeo

Jawelles

In mijn mailbox: 10 euro actiekorting op Origin met code: E4EITDDI6P. Ik ga er vanuit dat die ook met andere accounts te gebruiken is. Voor de eerste die hem gebruikt. Wel even melden dan hier.

Voorwaarden:

AANBIEDING VERLOOPT OP 31/03/2013 OM 23:59 GMT. AANBIEDING IS GELDIG VOOR AANKOPEN IN DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN DE ORIGIN-CLIENTSOFTWARE (www.origin.com/about) ALLEEN VOOR AANKOPEN VAN € 20 OF MEER. DE WAARDE VAN DE KORTING WORDT AFGETROKKEN VAN DE PRODUCTPRIJS OP HET MOMENT VAN AANSCHAF. DE AANBIEDING IS NIET GELDIG VOOR STAR WARS™ THE OLD REPUBLIC™, MASS EFFECT 3, RESERVERINGEN, GAMES DIE BINNEN 30 DAGEN ZIJN UITGEGEVEN NA AANKOOP, GAMES VAN VALVE, TITELS VAN EA-PARTNERS, VIRTUELE BETAALMIDDELEN EN GAMETIJDCODES. ALLEEN GELDIG IN DE EU. AFHANKELIJK VAN BESCHIKBAARHEID. KAN NIET WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN, CADEAUBONNEN OF ANDERE KORTINGSBONNEN. KLANTEN ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR VERZENDING, VERWERKING EN DE BTW TENZIJ ANDERS AANGEGEVEN. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF INGEWISSELD VOOR GELD, ANDERE GOEDEREN OF SERVICES. WINKELIERS, DISTRIBUTEURS EN WERKNEMERS VAN ELECTRONIC ARTS INC. EN HUN AGENTSCHAPPEN/PARTNERS KOMEN NIET IN AANMERKING. ONGELDIG WAAR BIJ WET VERBODEN, BELAST OF BEPERKT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-06 21:27
Kixtart schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:23:
Sony PRS-T1 bij het aanmaken van rekening bij bank of schotland (Engelse regelgeving) en 000 voor een jaar op je rekening te houden. De e-reader krijg je vanaf 15 juni 2012.

Ziet iemand al een addertje, naast dat je onder een andere regelgeving valt en 5000 vastzetten daar een best groot bedrag is?
Ik heb het zelf 2x gedaan, 1x afgelopen december met de e-reader actie (ook deze Sony) en laatst nog een keer met een mooie Weber barbecue. Waar je op moet letten is dat je inderdaad een jaar lang 5000 euro vastzet, echter; het is niet vastzetten in die zin, dat je er geen 4200 op kan zetten bijvoorbeeld. Zolang je maar een gelijk aantal dagen weer 5800 erop hebt staan, zodat het gemiddeld 5000 wordt.

Engelse regelgeving is inderdaad problematisch als je meer dan 85000 pond op de rekening zou zetten (met wisselkoersen e.d. rekening houdend).

Kort gezegd; er is geen addertje. Je krijgt op 5000 euro ongeveer 140 euro rente, plus een apparaat wat je weg zou kunnen doen voor 120 euro (dus 5,2 % rente op 5000 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-06 18:47
Of als je 1,8 miljoen hebt kan je dat er ook 1 dag opzetten, moet je alleen hopen dat de bank niet valt in die dag ;)

OT: ik heb zelf een rekening bij Bank of Schotland en bevalt me prima, ze bieden een goede rente (zeker als je niet aan een minimum inlegbedrag wil vastzitten). Geld is meestal binnen 2 werkdagen overgemaakt als je het nodig hebt.

[ Voor 50% gewijzigd door Bartske op 05-05-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 23:14
MoiZie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:05:
[...]

Ik heb het zelf 2x gedaan, 1x afgelopen december met de e-reader actie (ook deze Sony) en laatst nog een keer met een mooie Weber barbecue. Waar je op moet letten is dat je inderdaad een jaar lang 5000 euro vastzet, echter; het is niet vastzetten in die zin, dat je er geen 4200 op kan zetten bijvoorbeeld. Zolang je maar een gelijk aantal dagen weer 5800 erop hebt staan, zodat het gemiddeld 5000 wordt.

Engelse regelgeving is inderdaad problematisch als je meer dan 85000 pond op de rekening zou zetten (met wisselkoersen e.d. rekening houdend).

Kort gezegd; er is geen addertje. Je krijgt op 5000 euro ongeveer 140 euro rente, plus een apparaat wat je weg zou kunnen doen voor 120 euro (dus 5,2 % rente op 5000 euro).
Hier en linkje: http://www.onedayonly.nl/

Aantrekkelijke aanbieding! Altijd handig om wat geld over de grens te stallen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 20:58

ikbenwouter

! w t R

Wat meer info over de vorige Sony E-reader actie via Onedayonly in het Sony PRS-T1 topic.
Ik heb het zelf 2x gedaan, 1x afgelopen december met de e-reader actie (ook deze Sony) en laatst nog een keer met een mooie Weber barbecue.
Hoe heb je dit gedaan, 10 duizend op 1 rekening of heb je 2 rekeningen geopend of iets dergelijks?

[ Voor 45% gewijzigd door ikbenwouter op 05-05-2012 15:16 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
[...]

Hoe lang duurt het voordat je de E-Reader krijgt dan?
Hoe kun je online bij je rekening, krijg je daarvoor een digipas toegestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 20:58

ikbenwouter

! w t R

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:18:
Wanneer je de e-reader krijgt staat onder meer informatie op One Day Only:
[message=,noline]One Day Only[/message]:
8. Om het cadeau te kunnen ontvangen, dient uw saldo op 15 juni 2012 € 5.000,- of hoger te zijn. Wij sturen het cadeau dan binnen 6 weken naar u toe. U ontvangt het cadeau op uw huisadres.
Hoe je bij de rekening kunt staat gewoon op de site van Bank of Scotland. Nadat je de rekening aan hebt gemaakt doe je een eerste storting vanaf je vaste tegenrekening. Hierna krijg je een brief van Bank of Scotland met een toegangscode waarmee je een login maakt met je eigen username (heb je bij de opening al gemaakt), wachtwoord en beveiligingsvraag.
http://www.sparen.bankofs...nl/Sparen/Veiligheid.html

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Als je het geld hebt en een jaar kunt missen is dit een uitstekende aanbieding, ik heb de vorige keer meegedaan.
Het enige addertje/voorwaarde is dat als je niet aan de EUR5000,- toets voldoet, ze EUR150 in rekening brengen waardoor je na rente ietsje verliest, een acceptabel risico naar mijn mening, de ereader mag/moet je dan houden.

edit: verder weet ik eigenlijk niet of het UK garantie stelsel in GBP of EUR is, maar de kans dat de pond heel plots sterk in waarde verminderd tov de euro (over de tijd van default en uitkering gemeten) lijkt me niet zo groot en ook acceptabel.

[ Voor 26% gewijzigd door franssie op 05-05-2012 15:47 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:18
franssie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:46:
Als je het geld hebt en een jaar kunt missen is dit een uitstekende aanbieding, ik heb de vorige keer meegedaan.
Het enige addertje/voorwaarde is dat als je niet aan de EUR5000,- toets voldoet, ze EUR150 in rekening brengen waardoor je na rente ietsje verliest, een acceptabel risico naar mijn mening, de ereader mag/moet je dan houden.

edit: verder weet ik eigenlijk niet of het UK garantie stelsel in GBP of EUR is, maar de kans dat de pond heel plots sterk in waarde verminderd tov de euro (over de tijd van default en uitkering gemeten) lijkt me niet zo groot en ook acceptabel.
Het Britse garantiestelsel garandeerd tot £ 85.000,- (circa € 100.000,-)
Dus: Bij een faillissement is je inleg hoger dan 100k waarschijnlijk 'kwijt'

Waar ik meer een probleem in zie is:
Stel je had er vorig jaar 10k op gezet.
Toen was de waarde van de pond €1,13/£
Momenteel is deze €1,23/£
Dat is dus eigenlijk al een winst van 8% = 800 zonder dat je (überhaupt de rente meetelt..)

Maar als het aankomend jaar nu net zo hard weer omlaag gaat, dan zit je dus mooi met een vage buitenlandse rekening en €800 aan verlies i.v.m. koersen :|

Ok, dan heb je geen gratis E-reader maar ik werk liever een paar uur extra voor die €100+ dan dat ik met vage buitenlandse rekeningen moet gaan werken om er vervolgens honderden euro's mee kwijt te raken :P

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 05-05-2012 17:23 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Je stort euro's en dat blijven euro's. Je geld wordt niet omgezet naar ponden. Dus die vlieger gaat niet op.

Enkel het feit dat je 5000 een jaar lang moet vastzetten, kan nadelig zijn. Het is eigenlijk geen spaarrekening, maar een deposito.

Hier krijg je dan nu 2,8%* op over dat hele jaar = ~ 140,-
Daarnaast krijg je dan die reader van ook nog eens ~140,-

* De rente is variabel! Dus de rente die je nu krijgt kan stijgen, maar ook zeker dalen. Dat laatste is al een paar maanden aan de gang bij het gros van de spaarrentes. Achmea is van 3 naar 2,75% gegaan in een paar maanden tijd. Nog net voldoende om de inflatie tegen te gaan, maar er op verdienen... haha... zucht... :(

Blijft een leuke deal als je zeker weet dat je 5000 euro een jaartje kunt missen. Denk hier dan wel heel goed over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 10:00
Freakster86 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:31:
Achmea is van 3 naar 2,75% gegaan in een paar maanden tijd. Nog net voldoende om de inflatie tegen te gaan, maar er op verdienen... haha... zucht... :(
Hier in België is de gemiddelde rente op een spaarrekening 1-1,25%...je geld rot dus letterlijk weg op je spaarrekening.

[ Voor 7% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 05-05-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:18
Je stort euro's en dat blijven euro's. Je geld wordt niet omgezet naar ponden. Dus die vlieger gaat niet op.
Ok duidelijk, ik denk dat dit in me opkwam vanwege het lezen van de middelste kolom op deze pagina.

Hoe zit dat trouwens met belasting? Hier in NL wordt over de rente toch belasting geheven (zeg 42%) hoe zit dat als je je geld daar stort en over een paar jaar er weer vanaf haalt? :)

*Misschien niet geheel ontopic maar wel handig om te weten voor de mensen die dit topic volgen en er mogelijk op in gaan wat precies de voor- en nadelen zijn :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Je moet het gewoon opgeven als vermogen. Box 3 uit mn hoofd. En dus moet je er ook VRH over betalen, als je boven de belastingvrije voet komt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nikolas schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:34:
[...]

Hier in België is de gemiddelde rente op een spaarrekening 1-1,25%...je geld rot dus letterlijk weg op je spaarrekening.
Nog even geduld joh... Vlaanderen zal snel geannexeerd worden door Nederland :Y)
1,25% is wel echt laag. Gewoon belachelijk laag.
SmiGueL schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:47:
[...]

Ok duidelijk, ik denk dat dit in me opkwam vanwege het lezen van de middelste kolom op deze pagina.

Hoe zit dat trouwens met belasting? Hier in NL wordt over de rente toch belasting geheven (zeg 42%) hoe zit dat als je je geld daar stort en over een paar jaar er weer vanaf haalt? :)

*Misschien niet geheel ontopic maar wel handig om te weten voor de mensen die dit topic volgen en er mogelijk op in gaan wat precies de voor- en nadelen zijn :P
BOS heeft een Nederlands banklicentie. Vandaar dat wij Nederlanders daar zo gemakkelijk een rekening kunnen openen. Dit is gewoon onderhevig aan Nederlandse wetgeving en dus ook belastingen.

Tot ~21.000,- euro is eigen vermogen belastingvrij. Daarboven ga je inderdaad rente betalen. 1,4% dacht ik.
Je geld bij BOS neerzetten zal hier niks in veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
ikbenwouter schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:14:
Wat meer info over de vorige Sony E-reader actie via Onedayonly in het Sony PRS-T1 topic.

[...]

Hoe heb je dit gedaan, 10 duizend op 1 rekening of heb je 2 rekeningen geopend of iets dergelijks?
2 rekeningen.
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Gewoon, wachtwoord en username (zoals praktisch elke spaarrekening online die ik ken (moneyou e.d.). Geen digipas. Is ook nergens voor nodig, want je kan alleen maar geld overmaken van en naar je geverifieerde tegenrekening.

E-reader en BBQ kreeg ik binnen 3 weken.

Enkel het feit dat je 5000 een jaar lang moet vastzetten, kan nadelig zijn. Het is eigenlijk geen spaarrekening, maar een deposito.

Hier krijg je dan nu 2,8%* op over dat hele jaar = ~ 140,-
Daarnaast krijg je dan die reader van ook nog eens ~140,-

* De rente is variabel! Dus de rente die je nu krijgt kan stijgen, maar ook zeker dalen. Dat laatste is al een paar maanden aan de gang bij het gros van de spaarrentes. Achmea is van 3 naar 2,75% gegaan in een paar maanden tijd. Nog net voldoende om de inflatie tegen te gaan, maar er op verdienen... haha... zucht... :(

Blijft een leuke deal als je zeker weet dat je 5000 euro een jaartje kunt missen. Denk hier dan wel heel goed over na.
Exact, het blijven euro's dus er wordt ook niet omgerekend (en dus geld vermindering wegens koersomrekening). Dus je stort een ton en je houdt een ton. Het nadeel is echter wel; als de bank valt, keert BoS 85000 pond uit. Als dat naar de huidige koers minder is dan 100.000 euro, krijg je toch echt minder dan 100.000 euro op je rekening. Dus ondanks dat je euro's stort, krijg je mogelijk minder terug dan erop staat.

En inderdaad; je moet het gewoon opgeven in box 3, mits het meer is dan ~20k of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Voor de gene die de Wehkamp actie heeft gemist is dit wel een mooi actie!

Witte of zwarte Samsung - Galaxy Tab refurbished met 16 GB of 32 GB geheugen + optionele SD-kaartlezer en bluetooth toetsenbord (vanaf € 319,90)

EDIT: Let op! Samsung - Galaxy Tab refurbished

[ Voor 66% gewijzigd door Vjenne-ICT op 06-05-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Samsung - Galaxy Tab refurbished

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Zwart

Scheelt dus 12 euro met de mediamarkt, waar je een 100% nieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Freakster86 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:02:
Samsung - Galaxy Tab refurbished

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Zwart

Scheelt dus 12 euro met de mediamarkt, waar je een 100% nieuwe krijgt.
Dat het ''refurbished' is heb ik niet gezien. Dan is het weer geen goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-06 17:00

M_V

Over de Bank of Scotland-actie: ik heb zo'n account bij onedayonly aangemaakt en vervolgens op de link "ik wil er een" gedrukt. Vervolgens kom ik op de BOS site, zonder dat ik iets van een referral heb en moet daar gewoon een rekening aanmaken. Hoe weet men dan dat ik via onedayonly ben binnengekomen?

Ik heb geen zin om 50K over te hevelen (ik wil er binnen een maand oid weer vanaf zijn) en dan geen ereader te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Vjenne-ICT schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Dat het ''refurbished' is heb ik niet gezien. Dan is het weer geen goede deal!
Tot niet al te lang geleden kende ik het woord ook niet... Ik krijg het idee dat ze een Engels woord gebruiken in de hoop dat mensen niet weten dat ze een tweedehands apparaat kopen.
[...]

Ik heb het zelf 2x gedaan, 1x afgelopen december met de e-reader actie (ook deze Sony) en laatst nog een keer met een mooie Weber barbecue.
"Deze actie geldt niet als u in 2010, 2011 of 2012 gebruik hebt gemaakt van andere introductie acties m.b.t. de Internet Spaarrekening van Bank of Scotland."... Ik val dus af, net als bij eerdere acties.

[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 06-05-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:08

pposthoorn

Constructeur

M_V schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:31:
Over de Bank of Scotland-actie: ik heb zo'n account bij onedayonly aangemaakt en vervolgens op de link "ik wil er een" gedrukt. Vervolgens kom ik op de BOS site, zonder dat ik iets van een referral heb en moet daar gewoon een rekening aanmaken. Hoe weet men dan dat ik via onedayonly ben binnengekomen?

Ik heb geen zin om 50K over te hevelen (ik wil er binnen een maand oid weer vanaf zijn) en dan geen ereader te krijgen.
Dit wil ik ook graag weten. Onder de knop op onedayonly zit deze link: www.onedayonly.nl/externals.php?odspid=3665
Daarna lijk je inderdaad op de standaard BOS site te komen. Ze geven aan dat als je op de link klinkt je akkoord gaat dat BOS je gegevens krijgt om je deel te laten nemen aan de actie.

Heeft iemand dit weekend al meegedaan en iets gekregen waardoor hij kan zien dat hij de e-reader krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
M_V schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:31:

Zolang je dit weekend een rekening hebt geopend gaat het goed. Voorgaande acties was dit ook zo, kortom; gewoon de rekening op de juiste dag openen en er voor X datum 5000 op zetten (minimaal). Je krijgt inderdaad geen bevestiging met klikken of speciale mailtjes. Daardoor lijkt het alsof het mislukt is, maar het werkt wel!
RemcoDelft schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Tot niet al te lang geleden kende ik het woord ook niet... Ik krijg het idee dat ze een Engels woord gebruiken in de hoop dat mensen niet weten dat ze een tweedehands apparaat kopen.

[...]

"Deze actie geldt niet als u in 2010, 2011 of 2012 gebruik hebt gemaakt van andere introductie acties m.b.t. de Internet Spaarrekening van Bank of Scotland."... Ik val dus af, net als bij eerdere acties.
Tja, dan moet je het niet op je eigen naam zetten :+ :*)

[ Voor 9% gewijzigd door MoiZie op 06-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 23:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Zou ik de rekening ook alvast kunnen aanvragen maar nog even wachten met de activering/storting? Dan heb ik nog even wat langer de tijd om na te denken en de mogelijkheden te vergelijken ;)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Volgens mij wel. Zelf heb ik hem aangevraagd en 25 euro gestort. De rest moet gewoon 15 juni erop staan.
Je hebt tot 15 juni de tijd om minimaal € 5.000,- op je rekening te zetten en je rekening te activeren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
jhogervorst schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:09:
Zou ik de rekening ook alvast kunnen aanvragen maar nog even wachten met de activering/storting? Dan heb ik nog even wat langer de tijd om na te denken en de mogelijkheden te vergelijken ;)
Denk het wel, want ik lees het volgende op de site:

Open gratis je rekening op 5 of 6 mei. Je hebt tot 15 juni de tijd om minimaal € 5.000,- op je rekening te zetten en je rekening te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Bedankt, ik had nog een stick nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Flinke twijfel, wil eigenlijk al tijden een usb 3.0 stick maar heb hem niet heel erg nodig... Gaat die 50 MB/s ook echt gehaald worden denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://nettronic.wordpres...usb3-flash-drives-review/
yep

Ik heb dan wel geen usb 3.0, maar ik wordt strontziek van die sticks die tegen het einde met 100kb/s beginnen te schrijven... Daar heb je met deze tenminste geen last van, als ik de benchmarks bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
http://www.funkykit.com/c...-flash-drive.html?start=3 Nog een review.

Snel ding, maar grooot. Pas op, zwenkt uit! bordje aanhangen als je hem gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Kixtart schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:06:
Volgens mij wel. Zelf heb ik hem aangevraagd en 25 euro gestort. De rest moet gewoon 15 juni erop staan.
Superbaddd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:08:
Denk het wel, want ik lees het volgende op de site:

Open gratis je rekening op 5 of 6 mei. Je hebt tot 15 juni de tijd om minimaal € 5.000,- op je rekening te zetten en je rekening te activeren.
Oei, ik was de tijd even uit het oog verloren. Zojuist heb ik snel een rekening aangevraagd via de link uit dit topic. Verder heb ik ze even gemaild of ik nog mee kan doen. We zullen zien, ik moet toch nog even bedenken of ik aan de actie kan/wil meedoen ;)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Hier ook iets voor 12 een rekening geopend en het giga bedrag van €0,01 overgemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is daar pas 23:23, hé. Iets met tijdzones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-01 21:37
Superbaddd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:19:
Hier ook iets voor 12 een rekening geopend en het giga bedrag van €0,01 overgemaakt :P
Hier ook een rekening geopend. Ik heb over mijn hart gestreken en hab 0,05 euro overgemaakt :9

Ik kreeg echter geen enkele bevesteging van ''one day Only'' dat ik mee gedaan heb met deze actie. Morgen maar even en amail sturen hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Anoniem: 303530 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:24:
Het is daar pas 23:23, hé. Iets met tijdzones.
Maar wij zitten in Nederland he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Road Runner schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:24:
[...]

Hier ook een rekening geopend. Ik heb over mijn hart gestreken en hab 0,05 euro overgemaakt :9

Ik kreeg echter geen enkele bevesteging van ''one day Only'' dat ik mee gedaan heb met deze actie. Morgen maar even en amail sturen hoe dat zit.
Ik las eerder in dit topic dat je geen bevestiging oid krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
MoiZie schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Zolang je dit weekend een rekening hebt geopend gaat het goed. Voorgaande acties was dit ook zo, kortom; gewoon de rekening op de juiste dag openen en er voor X datum 5000 op zetten (minimaal). Je krijgt inderdaad geen bevestiging met klikken of speciale mailtjes. Daardoor lijkt het alsof het mislukt is, maar het werkt wel!

[...]

Tja, dan moet je het niet op je eigen naam zetten :+ :*)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:30

thof

FP ProMod
Vjenne-ICT schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:27:
[...]

Leuke USB stick voor dat geld :9

Thanks voor de tip!
Hij is inderdaad wel een stukje goed koper, maar om nou te zeggen dat hij stukken goedkoper is dan alle andere USB3.0 sticks...Even kort over na denken :)

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt inderdaad mee qua prijs. Een lichtpuntje: door de grootte raak ik hem tenminste niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Anoniem: 303530 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:28:
Bedankt, ik had nog een stick nodig ;)
Weet jij of zoiets goed als bootstick te gebruiken is? (in usb 2.0 dan aangezien 3.0 daar last mee heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt vast prima.

En usb 3.0 heeft allen problemen omdat er brakke 3rd-party chips worden gebruikt. Met de native implementatie in de ivy-bridge (of recente AMD) chipsets zou je geen probleem moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou het alleen maar kopen als je het echt NODIG hebt, niet als je een aanbieding wilt scoren. Gezien de daling van de crucial SSD verwacht ik dat Flash-geheugen de komende tijd wel verder zal dalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Laatst online: 11:28
Nog even terugkomen op de pizza actie de 25% kortingscode (PZZSTNT25) die is nog steeds te gebruiken i.c.m. je besteltegoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Sander-dvh schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:32:
Nog even terugkomen op de pizza actie de 25% kortingscode (PZZSTNT25) die is nog steeds te gebruiken i.c.m. je besteltegoed :)
Het besteltegoed hebben ze toch verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
bertp1 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Weet jij of zoiets goed als bootstick te gebruiken is? (in usb 2.0 dan aangezien 3.0 daar last mee heeft)
Werkt prima, is gewoon 100% compatible met 2.0. Het kan zijn dat het niet werkt op een usb 3.0 poort, maar dat komt dan door je chipset en niet door de stick, als je hem dan in een 2.0 poort doet werkt die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je op de link klikt naar de winkel staat er € 52,36 in plaats van 25,98 (Azerty).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Inderdaad die prijs bij azerty klopt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
D-D-Doublepost
Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order

Het artikel betreft de
- ADATA Nobility Series N005 Pro - USB-flashstation - 32 GB - USB 3.0 - grijs

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
Niet meer leverbaar

We bieden u de volgende mogelijkheden:
1) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en dan alles in 1 keer ophalen of laten
versturen.
2) U kunt kiezen voor een alternatief product.
3) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en de reeds gereserveerde producten vast
ophalen of laten versturen. U dient rekening te houden met een meerprijs voor de verzendkosten.
Waarschijnlijk annuleer ik hem ondanks dat ik niet geloof dat hij niet meer leverbaar is. Ik heb hem toch niet heel hard nodig...

edit: nog een...
U heeft bij ons 1 of meerdere stuks van het product 'ADATA Nobility Series N005 Pro -
USB-flashstation - 32 GB - USB 3.0 - grijs' besteld.
Helaas is gebleken dat dit product niet meer leverbaar is, waardoor uw order niet verder verwerkt
kan worden.
U wordt vriendelijk verzocht op deze email te reageren wat uw voorkeur is. Wanneer u niet reageert
kan de order niet worden afgewikkeld.
U kunt kiezen uit:

1) Annuleren produkt
Indien u het produkt wenst te annuleren, kunt u dat doorgeven aan verkoop@azerty.nl. Zij zullen dan
doorgeven hoe het financieel afgewikkeld zal worden.
Vergeet u niet uw ordernummer te vermelden.

2) Alternatief produkt
Indien u een alternatief produkt wenst, die op voorraad is of een beperkte levertijd heeft, kunt u
dat doorgeven aan verkoop@azerty.nl.
Zij zullen dan doorgeven hoe het financieel afgewikkeld zal worden.
Indien u hulp nodig heeft bij het zoeken naar een alternatief, horen wij het graag.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Verkoop afdeling Azerty
Ik heb er toch echt maar een besteld..

Edit: leuk, ik krijg zojuist de 3e mail, weer anders verwoord, dat het artikel niet leverbaar is. Joh :P

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 08-05-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Als je voor minder dan €30,= een 32GB USB 3.0 stick wilt hebben die WEL op voorraad is, dan ga je toch gewoon voor de pricewatch: Corsair Flash Voyager CMFVY3S-32GB 32GB

(80 MB/s sequential read / 40 MB/s sequential write)

En wil je echt heel goede performance voor wat meer geld, ga dan voor de pricewatch: Corsair Flash Voyager GT CMFVYGT3S-32GB 32GB Zwart

(220 MB/s sequential read / 55 MB/s sequential write)

(let op, er is ook een versie die veel trager is met dezelfde naam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 15:44
In de metro stond een advertentie voor gratis koptelefoons.

http://www.savemyday.nl

Voor wie intresse heeft, zal wel niet al te best spul zijn, maar het blijft bijna gratis :)
alleen 2,95 verzendkosten.

[ Voor 8% gewijzigd door eeweep op 08-05-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

eeweep schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:23:
In de metro stond een advertentie voor gratis koptelefoons.

http://www.savemyday.nl

Voor wie intresse heeft, zal wel niet al te best spul zijn, maar het blijft gratis :)
Is dat niet dezelfde als een paar pagina's terug?

Ja dus: Kixtart in "Algemeen korting en aanbiedingen topic"

[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 08-05-2012 10:25 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 15:44
Idd, my fault

Move along nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Heb nog een 15 euro korting liggen voor bij de Otto, PM voor code. Wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

En hij is weg.

[ Voor 10% gewijzigd door JerX op 08-05-2012 13:37 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
30% korting bij Footlocker (van 10-5 t/m 13-5)

Credits go to tweaker Eimers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345311

JerX schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:54:
Heb nog een 15 euro korting liggen voor bij de Otto, PM voor code. Wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

En hij is weg.
Thanks again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Volgens mij worden er wat SSD's van Kingston gedumpt.

pricewatch: Kingston SSDNow V200 Desktop Upgrade Kit 256GB
pricewatch: Kingston SSDNow V200 Notebook Upgrade Kit 256GB
pricewatch: Kingston SSDNow V200 Desktop/Notebook Upgrade Kit 256GB

Voor minder dan een halve euro per GB is dat een nette deal (ze zijn niet super snel, maar prijs/prestatie ratio is wel erg indrukwekkend nu!).

Edit: het lijkt dat dit schijfje één bult ellende is.. dus, ondanks de lage prijs misschien toch nog steeds niet de moeite waard!

[ Voor 8% gewijzigd door Marando op 08-05-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:29
Marando schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:51:
Volgens mij worden er wat SSD's van Kingston gedumpt.

pricewatch: Kingston SSDNow V200 Desktop Upgrade Kit 256GB
pricewatch: Kingston SSDNow V200 Notebook Upgrade Kit 256GB
pricewatch: Kingston SSDNow V200 Desktop/Notebook Upgrade Kit 256GB

Voor minder dan een halve euro per GB is dat een nette deal (ze zijn niet super snel, maar prijs/prestatie ratio is wel erg indrukwekkend nu!).
Wow, heel goedkoop inderdaad. Maar kan weinig reviews vinden over deze SSD's iemand die er ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Freakster86 in "[BBG aanschaf] SSD" Ik heb het hier ook geplaatst. Denk dat het beter is om daar verder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat Darkstone je daar alles over kan vertellen.

Of de " BBG aanschaf SSD" discussie volgen.

Kingston komt er met deze serie niet zo best uit. Maar voor die prijzen zou ik ook wel een beetje in de verleiding komen. Hopelijk zien we dit een beetje terug bij andere 256GB modellen van andere merken.

(oeps, te laat)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
yw
mmedia schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:42:
30% korting bij Footlocker (van 10-5 t/m 13-5)

Credits go to tweaker Eimers
Moet je dan geen footlocker pas hebben? En ik zie ook geen NL voorwaarden staan... iemand enig idee of dit in NL shop kan gebruiken (zelfs zonder pas).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:48
JerX schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Moet je dan geen footlocker pas hebben? En ik zie ook geen NL voorwaarden staan... iemand enig idee of dit in NL shop kan gebruiken (zelfs zonder pas).
Als ik de Engelse voorwaarden lees, zie ik dat het gewoon kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Je hebt geen footlocker pas nodig. Heb dezelfde actie paar maanden geleden ook gebruikt en heb nu weer een bon gekregen van een footlocker medewerker. Je mag de bon gebruiken tot een bedrag van 500 euro en is alleen niet geldig op twee voor één acties.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb net een mail gehad van Bank of Scotland. Op dat moment is het wel duidelijk of het wel of niet gelukt is i.s.m. met onedayonly :)
Belangrijk: U heeft deelgenomen aan de actie via www.onedayonly.nl. Dit houdt het volgende in:

In de bijlage van deze e-mail vindt u nogmaals de actievoorwaarden van de OneDayOnly-actie. Door deelname aan de actie verklaart u zich akkoord met de actievoorwaarden.
Indien uw saldo op 15 juni 2012 € 5.000,- of hoger is en u de rekening heeft geactiveerd, sturen wij de Sony Reader™ WiFi® (PRS-T1) binnen 6 weken naar uw huisadres.
Het saldo van uw Internet Spaarrekening dient tussen 15 juni 2012 en 14 juni 2013 gemiddeld minimaal € 5.000,- te bedragen. Dit gemiddelde saldo wordt berekend door het dagelijkse eindsaldo tussen 15 juni 2012 en 14 juni 2013 op te tellen en vervolgens te delen door 365 dagen.
Aan deelname aan de actie zijn geen kosten verbonden, tenzij u niet voldoet aan de actievoorwaarden. Wij zullen u in dat geval in het derde kwartaal van 2013 belasten met een bedrag ter hoogte van de winkelwaarde van het cadeau. Het is niet mogelijk om de Sony Reader™ WiFi® (PRS-T1) na ontvangst te retourneren, behalve in het kader van de algemene garantiebepalingen van Sony.
Als u de rekening voor 15 juni 2013 beëindigt, brengt Bank of Scotland de kosten van de Sony Reader™ WiFi® (PRS-T1) eveneens in rekening.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Ik heb nog geen email van Bank of Scotland gehad. Of heb jij Bank of Scotland zelf een email gestuurd met een vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Nee, aangemeld en klein bedrag overgemaakt voor activatie. Maar dit is niet de activatiemail zo te zien, want ze hebben het over een bedrag storten en dat de activatie per post komt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Kixtart schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:16:
Nee, aangemeld en klein bedrag overgemaakt voor activatie. Maar dit is niet de activatiemail zo te zien, want ze hebben het over een bedrag storten en dat de activatie per post komt :)
Had jij nog ene bevesteging gehad van bank of scotland per email of kwam je aan het einde ook op dat PDFje uit? Ik heb namelijk verder niks per email gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Same here, na aanmelden die PDF gekregen en that's it. Verder nog helemaal niets gehoord. Ik heb dezelfde dag nog €10 overgemaakt.

Ben benieuwd of we de reader nog voor de zomervakantie krijgen, zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Gaat gewoon goedkomen, geen zorgen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niks verder via email gekregen naast deze mail. Waarschijnlijk zitten ze handmatig gegevens over te typen en zijn er nogal wat nieuwe rekeningen :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Portal 2 €6,79 (66%) korting.
Echt een top spel voor dat geld :)

pricewatch: Portal 2, PC

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
Leuke aanbieding van Footlocker, helaas heb ik geen nieuwe schoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
walterworld schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:00:
Leuke aanbieding van Footlocker, helaas heb ik geen nieuwe schoenen.
Het is de bedoeling dat je die ook bij hun gaat kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:20
Ruudvanelk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:02:
[...]

Wow, heel goedkoop inderdaad. Maar kan weinig reviews vinden over deze SSD's iemand die er ervaring mee heeft?
Letop! De V200+ is redelijk snel en betrouwbaar. De V200 wordt op alle fronten afgebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
JerX schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:53:
[...]

yw

[...]

Sowieso door Nederlanders geschreven dat stukje: print out is heel erg Nederlands, moet print off zijn natuurlijk ;)

edit: hmm schijnt toch allebei te kunnen, nevermind.

[ Voor 19% gewijzigd door Bartske op 09-05-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Kixtart schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:38:
Heb net een mail gehad van Bank of Scotland. Op dat moment is het wel duidelijk of het wel of niet gelukt is i.s.m. met onedayonly :)
Ik ook inderdaad, ondanks dat ik iets te laat was met aanmelden (kwart over twaalf 's nachts). Gisteren had ik toevallig al een cent overgemaakt, maar volgens mij staat deze mail inderdaad los van de eerste storting (er staat zelfs nog in dat je dat moet doen).

Nu snel alle opties op een rijtje zetten en beslissen of ik deze actie wel wil. (Voegt zo'n ereader nou nog veel toe als je al een iPad hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 20-06 09:28
[/quote]
[quote]
jhogervorst schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Ik ook inderdaad, ondanks dat ik iets te laat was met aanmelden (kwart over twaalf 's nachts). Gisteren had ik toevallig al een cent overgemaakt, maar volgens mij staat deze mail inderdaad los van de eerste storting (er staat zelfs nog in dat je dat moet doen).

Nu snel alle opties op een rijtje zetten en beslissen of ik deze actie wel wil. (Voegt zo'n ereader nou nog veel toe als je al een iPad hebt?)
Jup een extra apparaat om mee te nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Of om te verpatsen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superbaddd op 09-05-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
jhogervorst schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Hier nog geen mailtje ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Zojuist ook een mailtje ontvangen van Bank of Scotland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb net ook bericht gehad van Bank of Scotland, maar dan naar het lijkt een algemene tekst, staat niets in over de actie? Zal toch wel iets misgegaan zijn dan waarschijnlijk, toch maar eens achteraan mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Mattie112 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:11:
Portal 2 €6,79 (66%) korting.
Echt een top spel voor dat geld :)

pricewatch: Portal 2, PC
Geen doosje :( :P Maar mooie aanbieding, zeker een aanrader voor wie het nog niet heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die USB stick.... AZERTY wil nu niet mijn ideal kosten terugbetalen, maar volgens mij is dat onwettig, al kan ik geen bron daarvan vinden. Heeft iemand die misschien voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Flikken ze dat nu al weer??? Is al een keer eerder hier op het forum gemeld, maar toen zijn ze overstag gegaan begreep ik.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Azerty is ook gewoon een boeventoko, ze moeten je eigenlijk een alternatieve USB3 stick aanbieden, daarom bestel ik nooit bij die zaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Hier ook de email met de toelichting op de E-Reader actie van Bank of Scotland gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:29
Anoniem: 303530 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:01:
Over die USB stick.... AZERTY wil nu niet mijn ideal kosten terugbetalen, maar volgens mij is dat onwettig, al kan ik geen bron daarvan vinden. Heeft iemand die misschien voor mij?
Het is de fout van Azerty, schrijf ook even een negatieve shopreview ook al wordt het opgelost. Goede waarschwing voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:15

Nox

Noxiuz

Ik koop al niet meer bij Azerty omdat ze die 'betalingskosten' hebben. Leuk, maar doe dat met een opslagmethode op je producten en niet alles apart. Je gaat er heen op basis van een lage prijs in de PW en dan komen er nog allemaal kosten bij.

Ook al is het een euro, is principewerk.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 20-06 09:28
Bij annuleren van een bestelling of het nou door de klant of door het bedrijf is gedaan moet het totaalbedrag terugbetaald worden aan de klant.

Bron heb ik niet echt meer, maar heb dit tegen wehkamp gezegd en het was direct opgelost. Alles terug inclusief verzendkosten.

Trouwens lol iDeal kosten, dat is echt niet meer zo van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Google naar "Wet koop op afstand". Alles moet terugbetaald worden, inclusief transactie-, administratie- en verzendkosten. Enkel de kosten van de retourzending (indien je het product al in huis had) moet je zelf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NotSoSteady schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:11:
[...]

Het is de fout van Azerty, schrijf ook even een negatieve shopreview ook al wordt het opgelost. Goede waarschwing voor anderen.
Dat ga ik ook zeker doen ;)

Ik ken mijn rechten, mensen. Ik zocht er alleen een bron voor. Dan sta je toch een stuk sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
jhogervorst schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:35:
Google naar "Wet koop op afstand". Alles moet terugbetaald worden, inclusief transactie-, administratie- en verzendkosten. Enkel de kosten van de retourzending (indien je het product al in huis had) moet je zelf betalen.
Heb met een cadeaubon bij bol.com een sd besteld, geretoureerd en geld terug op bon.
Echter de verzendkosten niet. Dat klopt dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt wel. Een cadeubon kan niet worden omgezet naar geld, of je moet de aankoop van de cadeaubon zelf annuleren. Maar dat kan nog wel eens lastig worden. Het zal me niets verbazen als daar aparte wetgeving over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
remcoboy1479 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:51:
[...]

Heb met een cadeaubon bij bol.com een sd besteld, geretoureerd en geld terug op bon.
Echter de verzendkosten niet. Dat klopt dus niet?
ook de verzendkosten moeten ze terugbetalen.
De kosten die jij maakt om het product terug naar bol.com te sturen zijn wel voor je eigen rekening.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 303530 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:53:
Dat klopt wel. Een cadeubon kan niet worden omgezet naar geld, of je moet de aankoop van de cadeaubon zelf annuleren. Maar dat kan nog wel eens lastig worden. Het zal me niets verbazen als daar aparte wetgeving over is.
Ik bedoel meer:
- Ik krijg een cadeaubon t.w.v. €25
- Ik koop hier een SD kaartje van t.w.v. 22,99 met 1,95 verzendkosten
- Ik stuur het kaartje retour
- ik krijg het bedrag - de verzendkosten terug op de cadeaubon: 23,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

remcoboy1479 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 06:18:
[...]

Ik bedoel meer:
- Ik krijg een cadeaubon t.w.v. €25
- Ik koop hier een SD kaartje van t.w.v. 22,99 met 1,95 verzendkosten
- Ik stuur het kaartje retour
- ik krijg het bedrag - de verzendkosten terug op de cadeaubon: 23,05
Even over mailen met Bol.com. Dan krijg je een aparte bon erbij. Was bij mij ook laatst. Kreeg uiteindelijk 6 euro ipv. 1,95. :)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op! Het plaatsen van referrals is NERGENS op Tweakers.net toegestaan. Zie het kopje "spam" in de algemene voorwaarden.

Het te koop aanbieden of vragen van producten kan in Vraag & Aanbod en wordt in het topic niet op prijs gesteld.

Dit is het korting en aanbiedingen topic, niet het "meld hier foute prijzen topic". Duidelijk foute prijzen hoef je hier dus niet te melden, die bestellingen draaien doorgaans alleen maar uit op een boel gedoe en off-topic reacties.