Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 154 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog maar net één MgT run gedaan, dus duurt nog wel even, maar die Alch. Stone moet ik ook echt hebben! :D Ondertussen ook aardig opweg naar mijn nieuwe Chest (dmv Badges). :)
ja ik ga eerst voor de mace + voodooshaker denk ik, daarna mischien voor chest of shoulders... maar weet nog niet zeker. Je kan ook veel rep farmen met al die dailys he?
Ik doe die alleen met de guild, misschien wel minder runs, maar iedergeval niet de frustraties.
ja ik normaal ook of met ex guildies of vrienden.. maar met gebrek aan dat toch maar even pug geprobeerd en niet eens tot eerste boss gekomen...
Bij mij issie wel geupdate, mijn gear van gister staat er op...
mijne zojuist ook.. nu staat mijn spell dmg items erop -.- kan ik nog niets mee :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Wij zijn voor onze guild nog steeds op zoek naar een aantal Horde re-rollers die serieus samen willen spelen en rustig door het spel heen te wandelen. Het is wel de bedoeling dat dit je main char is zodat we vaak samen spelen en een leuke community kunnen worden.

Voor meer info klik op de link in my sig :)

Als een bericht als deze niet mag verwijder ik hem meteen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
OkkE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:22:
[...]

Hoop het ook voor je. Niets zo vervelend als mensen te kort komen voor een raid. :(

[...]
Ja dat is inderdaad echt "piep" wij hebben het probleem voor de jaarswisseling ook gehad, toen hebben we een plan bedacht met de officers

We gingen Disbanden ( nu denk je ja maar dat istoch geen oplossing ) jawel dat was het wel

Disband zelfde dag een nieuwe guild gemaakt met 65% van de harde kern van oude guild, recruiten en nu hebben we vollop leden en kunnen we elke avond 25man's doen of iets anders,

5 avonden per week raiden we, alleen nog karatharas en Vashj , en Kealthas in TK en we gaan naar MH en met de jaarswisseling bleven we hangen op Karazan / Gruul / Maggy

Dus er is nog hoop !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:30:
Wij zijn voor onze guild nog steeds op zoek naar een aantal Horde re-rollers die serieus samen willen spelen en rustig door het spel heen te wandelen. Het is wel de bedoeling dat dit je main char is zodat we vaak samen spelen en een leuke community kunnen worden.

Voor meer info klik op de link in my sig :)

Als een bericht als deze niet mag verwijder ik hem meteen
Ik weet niet of het wel of niet mag maar vind hem wel mis plaatst.
Er zijn hier erg weinig posters die een mainchar op een laag level heeft zitten.
Ook zal ik als ik jouw was je nog niet druk maken over guilds maar eerst even naar 70 lvlen, dat is al een avontuur op zich. Je krijgt dan vanzelf zat invites in guild die jouw kunnen helpen inplaatst van jij anderen wat op dat level nog niet erg veel zin heeft. En het maakt het levelen een stuk gezelliger. Ik neem aan dat dit je eigen guild is.
Mektheb schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:33:
[...]
Ja dat is inderdaad echt "piep" wij hebben het probleem voor de jaarswisseling ook gehad, toen hebben we een plan bedacht met de officers

We gingen Disbanden ( nu denk je ja maar dat istoch geen oplossing ) jawel dat was het wel

Disband zelfde dag een nieuwe guild gemaakt met 65% van de harde kern van oude guild, recruiten en nu hebben we vollop leden en kunnen we elke avond 25man's doen of iets anders,

5 avonden per week raiden we, alleen nog karatharas en Vashj , en Kealthas in TK en we gaan naar MH en met de jaarswisseling bleven we hangen op Karazan / Gruul / Maggy

Dus er is nog hoop !!!
Ja onze guild was altijd heel actief en waren er zelfs 6 raids per week. 1 avond reaver hkm en gruul neer 2 avonden wipen op lurker of een team ZA en ander KZ. em zondag middag vaak nog een KZ alt run. De progress ging super snel. maar er zijn nu al 4 weken geen 25 mans geweest dus is er aan de bel getrokken en ik denk dat er vanavond wel weer een reaver run in zit _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
William/Ax3 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:17:
[...]

Pftt voor hunters dus geen:
Mana regen fix
Pet Agro fix

nee in plaats daarvan fixen ze tranq shot die we ook echt zo vaak gebruiken he :s

[...]

Ach die pet agro vind ik niet zo'n ramp maar dat mana regen gedoe wel. Als ik vol doorneuk dan moet ik met viper + mana oil + mana regen elixer nog steeds iedere 2 min een pot drinken (geen spriest/shaman in group). Kom op das toch niet normaal. Ik heb het hier dus over boss fights solo wat vaker drinken boeit me niet. Enige hoe ik het beetje in kan perken is om niet 3:2 te rammen maar wat meer auto shots laat gaan zodat de spirit de kans krijgt om te tikken. Met 3:2 doet dat gewoon amper wat.
Hallo, wat denk je wat de andere mana users doen :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet of het wel of niet mag maar vind hem wel mis plaatst.
Er zijn hier erg weinig posters die een mainchar op een laag level heeft zitten.
Ook zal ik als ik jouw was je nog niet druk maken over guilds maar eerst even naar 70 lvlen, dat is al een avontuur op zich. Je krijgt dan vanzelf zat invites in guild die jouw kunnen helpen inplaatst van jij anderen wat op dat level nog niet erg veel zin heeft. En het maakt het levelen een stuk gezelliger. Ik neem aan dat dit je eigen guild is.
Ik snap dat de meeste hier allemaal op 70 zitten ja. Maar ik vind het fijn om als wat nieuwere speler rustig door het spel te gaan en ervaring op te doen richting lvl 70, zodat als ik op 70 kom ook wat van het spel snap en niet als een kip zonder kop rond ren :)

De mensen die nu in de guild zitten zijn of nieuwelingen of re-rollers die de nieuwelingen helpen bij het lvlen van hun chars. Ik vind het persoonlijk gewoon erg leuk om met een redelijk vast groepje mensen wat instances te doen ipv powerlevelen naar 70.

Voor mij als relatief nieuwe speler is het gewoon erg makkelijk als er mensen zijn die je altijd kunnen helpen als het nodig is.

Het is trouwens niet mijn guild, al ben ik er wel sinds de oprichting bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bokkie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:40:
[...]

Mana pots mee nemen !!! :D

Mektheb gaat raiden :

25 super mana pots
25 super health pots
25 Adept elixer
25 Spellfood ( irritante name )
25 Superiour wizard oil

Ben je caster en je zit in mijn group en je hebt niet voldoende stuff bij je ? -dkp
Ben je profiteur en je denkt altijd je pots van de G bank te kunnen pakken ? -dkp

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:04
Ik vind de mana problemen van Hunters allemaal wel erg meevallen. Ik heb op mijn Hunter ge-grind en ge-raid om het te bekijken en ja, Mp/5 ligt iets lager maar dat iedere Hunter hier moord en brand schreeuwt vind ik een beetje overdreven. Nu moet je als Hunter ook echt Viper gebruiken in plaats van Hawk, zo'n ramp is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:44:
[...]

Ik snap dat de meeste hier allemaal op 70 zitten ja. Maar ik vind het fijn om als wat nieuwere speler rustig door het spel te gaan en ervaring op te doen richting lvl 70, zodat als ik op 70 kom ook wat van het spel snap en niet als een kip zonder kop rond ren :)

De mensen die nu in de guild zitten zijn of nieuwelingen of re-rollers die de nieuwelingen helpen bij het lvlen van hun chars. Ik vind het persoonlijk gewoon erg leuk om met een redelijk vast groepje mensen wat instances te doen ipv powerlevelen naar 70.

Voor mij als relatief nieuwe speler is het gewoon erg makkelijk als er mensen zijn die je altijd kunnen helpen als het nodig is.

Het is trouwens niet mijn guild, al ben ik er wel sinds de oprichting bij.
Erg goed te horen. Er zijn er al teveel die met een kip zonder kop op lvl 70 rond rennen :) Maar ik was bang dat je te veel tijd in de guild zal gaan stoppen dan in je char om deze beter te begrijpen en hem stuk je bij beetje wat hoger te krijgen. En ja het is erg fijn om in een vertrouwde sfeer te levelen en te orienteren, dit heb ik zelf ook gedaan. Maar ben nog wel steeds van mening dat er hier geen mensen zijn die main hebben op dat level en de kans is klein dat er toevallig iemand van plan is te gaan rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

In Treeform 2 Lifebloom stackes up houden en nog 50% over hebben aan 't einde van een gevecht? ;)

Maar dat komt voor een deel ook wel door dat we eigenlijk outgeared zijn voor Kara, denk ik. Waardoor ik alleen 2x Lifebloom moet ophouden, en verdere spells niet nodig heb. Bij een 5mans zoals MgT (normaal) moest ik wel af en toe drinken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58
Als ik vol doorneuk dan moet ik met viper + mana oil + mana regen elixer nog steeds iedere 2 min een pot drinken (geen spriest/shaman in group). Kom op das toch niet normaal. Ik heb het hier dus over boss fights solo wat vaker drinken boeit me niet.
Uit een willekeurige WWS van ons, mount hyjal full clear.
Ability : Restore Mana
Buffs & gains Total Ticks Avg Max
Adjuh (Mana) 44,429 19 2338 2965
Diddle (Mana) 36,148 16 2259 2729

En ik dacht dat ik al zoveel manapots nodig had @ trash.. :/
Dat typte ik dus in dat topic.
In MH heb ik op bosses geen mana pots nodig, het is de trash die het em doet. En dan heb je shaman + druid + spriest in je party.. Ik moet daar AoE'en, en dan gebruik ik ook 2x mijn evocation, meestal wave 2 en 8. :)
Als je al ligt te neulen over die 10-15 mana pots per avond..

Ik heb er in onze eerste ZA timed run(serieuze try though) ook 17 manapots doorheen gejast in 45 minuten, alleen om te zorgen dat ik niet hoefde te drinken @ trash zodat we sneller bij de timer konden komen. Op 45 seconden niet gehaald tho, maar zaterdag hebben we er 1!

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 02-04-2008 11:56 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn priest heb ik genoeg regen om normaal niet te hoeven drinken. Slim gebruik maken van de 5sec rule helpt ook.
Een instance krijgt dan ook vaak van mij de stempel "This place doesn't make me drink".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Treeform 2 Lifebloom stackes up houden en nog 50% 90% over hebben aan 't einde van een gevecht? ;)
fixed :+

citaat:
mijn nieuwe macro
/cast lifebloom
/afk
kan de orgineele post niet terug vinden
Bij een 5mans zoals MgT (normaal) moest ik wel af en toe drinken.[/sup]
slacker! ben jij nou een resto druid? :+
Mana pots mee nemen !!! :D

Mektheb gaat raiden :

25 super mana pots
25 super health pots
25 Adept elixer
25 Spellfood ( irritante name )
25 Superiour wizard oil

Ben je caster en je zit in mijn group en je hebt niet voldoende stuff bij je ? -dkp
Ben je profiteur en je denkt altijd je pots van de G bank te kunnen pakken ? -dkp
Dat is niet meer dan normaal toch? en ipv mana pots gewoon mad alch pots, stuk goedkoper. Maarja moet je wel alch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mmja, 't jammere is volgens mij dat je nu zelfs met Aspect of the Viper (wat je dps behoorlijk nerfed) moet chainpotten... vroegah gebruikte je Aspect of the Hawk + chainpot...

Maarja ik raid voornamelijk @ m'n shadowpriest dus ik ben nix anders gewend wat dat betreft... chainpotten zodat de rest van m'n party 't niet (of nauwelijks) hoeft te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst goed voorbereid naar Morgrim en plat op derde poging. Het is gewoon niet eerlijk als hij alle MT healers tegelijk naar een watery grave stuurt en vervolgens besluit lekkere burst damage te doen. Anders waren het twee pogingen geweesd :)

Daarna even voor het eerst naar fathom-lord. Nooit eerder geweest en totaal onvoorbereid. Eerste poging genadeloze wipe door LoS problemen voor de healers. Tweede poging 17%, helaas waren de mensen wat langzaam met de totem mollen waardoor we te veel dps kwijt waren en hij enragede. Toen was de tijd op, maar in ieder geval duidelijk dat hij volgende keer dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:

[...]

Hehe, klopt ja. Vaak heb ik een stuk meer als 50% over. :)

Enne, ja ik ben Resto. ;) Maar... hehe. Onze eerste MgT run was er nog al veel party damage, waardoor ik regelmatig een Regrow of Rejuv+Swift deed. Dan gaat het een stuk sneller met mijn mana.
Dat is niet meer dan normaal toch? en ipv mana pots gewoon mad alch pots, stuk goedkoper. Maarja moet je wel alch hebben.
Mad Alchemist's Potion FTW inderdaad!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

imo aanzienlijk minder dan de hunters op dit moment. Mages lekkere steentjes en evo, lock need i say more, priest dikke regen, paladin dikke regen, druid dikke regen. Wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:05:
[...]
Hehe, klopt ja. Vaak heb ik een stuk meer als 50% over. :)

Enne, ja ik ben Resto. ;) Maar... hehe. Onze eerste MgT run was er nog al veel party damage, waardoor ik regelmatig een Regrow of Rejuv+Swift deed. Dan gaat het een stuk sneller met mijn mana.
ja die instance krijgt iedereen erg veel dmg. ik ben momenteel even dreamstate voor heroics enzo dus ik heb alleen na boss fights moeten drinken. heroic gaat ook wel aardig. maar ik miss toch wel een normaale area heal met dit soort instance hoor... zeker bij 1e en 2e baas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
[...]

lifetappen, su jij : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
[...]

citaat:
mijn nieuwe macro
/cast lifebloom
/afk
kan de orgineele post niet terug vinden

[...]

[...]

Is inderdaad niet meer dan normaal, maar ik ben geen alchemist en ik zie toch echt vaak mensen te beroerd zijn hun pots te kopen of te laten maken zelfde als dat ze rond dwarelen met een T5 item en niet de moeite nemen hem te enchanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:52:
[...]Maar ben nog wel steeds van mening dat er hier geen mensen zijn die main hebben op dat level en de kans is klein dat er toevallig iemand van plan is te gaan rerollen.
Ik lees toch vaak op de WoW forums dat er mensen zijn die willen re-rollen. En tevens zijn nieuwe spelers natuurlijk ook welkom. Ben zelf via GoT op WoW uitgekomen nadat ik wat discussies had gelezen en natuurlijk ook door die sublieme openingspost :)

Maar ik heb het idee dat er op dit moment hier niet meer zoveel 'nieuwe' spelers bij komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
prutser001 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 01:30:
[...]

Ik ben juist een Shaman begonnen, wat is de rede dat je daarmee 'gestopt' bent? Ikzelf ben me priest helemaal zat, geen raid progress (1 heb gezeik thuis, 2 geemigreerd naar AU, MT ligt in het ziekenhuis) en in pugs heb ik helemaal geen zin, maar stel dat er toch een raid komt ben ik nogsteeds holy/disc, als er aanstaande vrijdag geen raid is ga ik 'arena spec'.

Shaman is echt kickass, op lvl 64 doe je imho niet veel in AV, pas op lvl 66 begon ik echt veel dmg te doen, vandaag 68 gedinged, en hoop morgen 69 te halen, dan pvp'en tot 65500 (+2x19000) honor points (nu 56000) Nou vroeg ik me af heeft iemand een idee wanneer S4 komt? Want dan spaar ik nog even door voor de S2 en doe ik het zolang wel met de blue-pvpset.

En kan iemand me uitleggen hoe het zit met hitrating, als ik me gear pak met hitrating zit ik op 132 ondanks dat miss ik toch een hoop in PVE, of ik nou 8 of 132 hitrating heb het verschil is niet merkbaar.
Hey sorry dat de response even wegbleef.

Shaman is een hele leuke class. maar de combat is vrij beperkt vind ik. het is White white.. Stormstrike.. earth shock.. enz.. Ik sloop vrijwel elke class 1 on 1.. maar ja weet niet wat het is.
Met rogue kan je bv echt een plan maken in stealth en dan toeslaan.

mooi voorbeeld:

AV -- Groepje horde --

in die group staat een mooie target ( nou maakt het een niet uit welke class het is ) ik doe premeditation. Shadowstep erachter.. beuk beuk beuk. Target dood. Vanish en voor af aan.
Het is gewoon op deze manier spannend om een plannetje te maken om iemand dood te maken.

Nu mooi voorbeeld van mijn shaman:

AV -- Groepje horde --

Mount --> Run into group.. Select target... Kill.. Next target.. misschien ook nog dood.. en daarna ben je zelf meestal wel plat als je niet gehealed word.

Nou zie ik heel vaak in AV dat er van die rogues nogal noob spelen.. in van..

OEH iemand pakt een mage.. dan pak ik die gast als die op 10% is..

Dit is ZOOO not done.. en dit ga ik dus ook niet voortzetten met mijn rogue.. Gewoon gasten van 100% naar 0 brengen.. en dan kijken of de volgende kan.. Zo niet.. dan gtfo :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:13:
Ik lees toch vaak op de WoW forums dat er mensen zijn die willen re-rollen. En tevens zijn nieuwe spelers natuurlijk ook welkom. Ben zelf via GoT op WoW uitgekomen nadat ik wat discussies had gelezen en natuurlijk ook door die sublieme openingspost :)

Maar ik heb het idee dat er op dit moment hier niet meer zoveel 'nieuwe' spelers bij komen.
De meeste discusies gaan hier over end game. Dus niet erg intressant voor veel beginners om dit allemaal te lezen/aan deel te nemen. Maar ik denk wel dat er meer nieuwe spelers die 70 zijn of bijna hier bij komen. Dus ja ik denk dat je gelijk hebt.
SpoTs schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:22:
[...]
OEH iemand pakt een mage.. dan pak ik die gast als die op 10% is..
Omg zoooo bekend... Laat dat nou altijd net mijn kill zijn. en als dat niet het geval is ben ik meestal die mage -.-
Btw als resto 1 op 1 een rogue neerhalen met je thorns is wel lol!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

http://www.wowhead.com/?talent=sZVhtIL0zMgotVfx0hb
Net weer iets anders als de standaard build.

wat vinden de paladin tanks van mn build zo, omdat ik nu nog aan het levelen ben 63 atm doe ik alleen maar normale instances en het is nog niet echt spannend ik hou mn gear netjes up to date dus qua dmg taken valt het allemaal wel meer, daarom lijkt meer dmg / agro me leuker dan bv een argent defender ook al is dat natuurlijk wel het parade paardje van de paladin uit eindelijk.
Net als spell warding en 1 punt uit def denk ik dat ik ze wel kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
porn* schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:11:
Lijkt me eigenlijk alleen nuttig als je ze echt voor de blessing mee wilt nemen toch? Ik bedoel niet dat de dps zo slecht is, 't is toch weer een melee dps en meer dan 4-5 spots krijgen die bij ons zelden. Da's een dps warrior, shammy en 2-3 rogues. We kunnen een rogue minder meenemen maar ze zijn er nu al niet zo blij mee dat er vaak weinig spots zijn.
Hebben we niet nodig. We hebben nu vier actieve raidpala's, waarvan drie holy die er vrijwel altijd zijn. Voor blessings heb je genoeg aan drie pala's. (BoK, BoW/BoM en BoL/BoS) Nu staan we sowieso open voor offspecs (hadden pre TBC al een prot pala en wat feral druids mee), maar 3% crit voor iedereen, 2% extra damage van de melee group en inderdaad ook het up houden van JoW en dergelijke is gewoon een erg goeie toevoeging aan je raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:09:
[...]

ja die instance krijgt iedereen erg veel dmg. ik ben momenteel even dreamstate voor heroics enzo dus ik heb alleen na boss fights moeten drinken. heroic gaat ook wel aardig. maar ik miss toch wel een normaale area heal met dit soort instance hoor... zeker bij 1e en 2e baas...
Dreamstate.. misschien moet ik het ooit ook eens proberen, maar ik denk dat het niet past bij mijn speelstijl.
Voorlopig bevalt ToL me prima, alleen binnenkort even talents opnieuw indelen (wil graag 1 of 2 puntjes anders). :)

Een "normale area heal" zou ik trouwens niet erg vinden, maar het is niet iets dat Druid nodig hebben imo. Het zou ons juist (nog meer?) Overpowered maken, of nouja, niet OP misschien maar het is zaak dat alle classes voldoende verschillend blijven. Wij missen nu een spam-able AoE heal, maar hebben meer HoTs. Plus, voor nood hebben we natuurlijk Tranquillity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

jarnotjuh schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:55:
Dat typte ik dus in dat topic.
En dan heb je shaman + druid + spriest in je party.. Ik
Als je al ligt te neulen over die 10-15 mana pots per avond..
Ermm die krijgen de hunters altijd als laatste toegewezen. Ik had eerst voor kara clear aan 5 pots genoeg. Daar moet ik er nu 15-20 voor gebruiken. Normaal is dat het aantal wat ik nodig had voor een try raid/boss. Snap je het verschil? Hoeveel zou ik er daar wel niet nodig hebben dan. Maar goed me oplosing is a:gewoon vragen om een mana regen group. b. gewoon minder de /spam macro gebruiken zodat ik niet oom ga. Het zou pas weer normaal worden als we in meer t5 eq lopen. Het hoofdprobleem zit hem gewoon in de spir in verband met shot rotations. Spir krijgen wij als hunters niet op eq en de + int is ook niet veel. De rest van de casters zijn er op vooruit gegaan en wij dus niet. (ja als je t5+ bent ><).
Exitium schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:36:
[...]
Hebben we niet nodig. We hebben nu vier actieve raidpala's, waarvan drie holy die er vrijwel altijd zijn. Voor blessings heb je genoeg aan drie pala's. (BoK, BoW/BoM en BoL/BoS)
Hehe das grappig bij ons hebben ze soortgelijke indeling die ze gebruiken maar ja ik wil BoK,BoW en BoM dus of te wel eentje vraag ik altijd om het op hunters anders te doen lawl.

[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 02-04-2008 12:46 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mana problemen?

Dark Pact en Lifetap die ik er zo weer zelf bij heal met Siphon Life.

<3 Warlocks

Gisteren trouwens voor het eerst Black Temple in geweest. Naj'entus ging plat na een paar tries waar mensen blijkbaar niet snapten dat je dat schild ook niet te snel mag breken.

Supremus eerste keer dat we'm zagen op 9%, paar mensen waren echter verrast door de volcanoes en toen hadden we nog te weinig dps over om hem te pakken voor de enrage timer.
Tweede try waren we redelijk zeker dat hij zou neer gaan, maar toen ging de hele server er uit. Toen de server terug kwam waren de instance servers nog offline, en werd het dus jammergenoeg raidend.

Volgende keer beter :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
William/Ax3 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:38:
Hehe das grappig bij ons hebben ze soortgelijke indeling die ze gebruiken maar ja ik wil BoK,BoW en BoM dus of te wel eentje vraag ik altijd om het op hunters anders te doen lawl.
Is de meest logische combinatie, omdat de meeste classes niet BoW én BoM nodig hebben, maar wel allebei BoS. ;) Bij ons zijn er ook wel wat classes waarbij het anders zit (als we met vier pala's zijn BoK, BoW, BoM en BoS, met drie BoK, BoW en BoL), om nog maar niet te spreken over bijvoorbeel resto en feral druids die allebei andere blessings nodig hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:31

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

William/Ax3 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:38:
[...]

Ermm die krijgen de hunters altijd als laatste toegewezen. Ik had eerst voor kara clear aan 5 pots genoeg. Daar moet ik er nu 15-20 voor gebruiken. Normaal is dat het aantal wat ik nodig had voor een try raid/boss. Snap je het verschil? Hoeveel zou ik er daar wel niet nodig hebben dan. Maar goed me oplosing is a:gewoon vragen om een mana regen group. b. gewoon minder de /spam macro gebruiken zodat ik niet oom ga. Het zou pas weer normaal worden als we in meer t5 eq lopen. Het hoofdprobleem zit hem gewoon in de spir in verband met shot rotations. Spir krijgen wij als hunters niet op eq en de + int is ook niet veel. De rest van de casters zijn er op vooruit gegaan en wij dus niet. (ja als je t5+ bent ><).
Hunter is niet achteruit gegaan. De mana regen is consistent gemaakt met alle andere classes.
Als je beter regen wil: Pak wat meer +spi gear..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:39:
Mana problemen?

Dark Pact en Lifetap die ik er zo weer zelf bij heal met Siphon Life.

<3 Warlocks

Gisteren trouwens voor het eerst Black Temple in geweest. Naj'entus ging plat na een paar tries waar mensen blijkbaar niet snapten dat je dat schild ook niet te snel mag breken.

Supremus eerste keer dat we'm zagen op 9%, paar mensen waren echter verrast door de volcanoes en toen hadden we nog te weinig dps over om hem te pakken voor de enrage timer.
Tweede try waren we redelijk zeker dat hij zou neer gaan, maar toen ging de hele server er uit. Toen de server terug kwam waren de instance servers nog offline, en werd het dus jammergenoeg raidend.

Idd Dark Pact en Lifetap + siphon life ftw :)

Na lifetap, drainlife gebruiken. Maar tijdens het gebuiken van je drain life wordt je toch wel gehealed door een healer in de raid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Ach die pet agro vind ik niet zo'n ramp maar dat mana regen gedoe wel. Als ik vol doorneuk dan moet ik met viper + mana oil + mana regen elixer nog steeds iedere 2 min een pot drinken (geen spriest/shaman in group). Kom op das toch niet normaal. Ik heb het hier dus over boss fights solo wat vaker drinken boeit me niet.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

You made my day.

Ik doe al jaren niet anders met mijn resto shaman. En ik heb meestal geen shadowpriest dan wel. Oh ja, dat is inclusief een Major Mageblood, mana regen food, mana totem, water shield en mana totem. En pots chunken om niet oom te gaan met natuurlijk een alchemist stone equipped voor de extra 40 mp5. Oh ja, en natuurlijk chain heal downranken naar rank 4.

Moet je nagaan hoe verwend hunters zijn het afgelopen jaar, niet normaal. Pas nu ik in T6 begin te geraken kom ik uit met mijn mana.

[ Voor 9% gewijzigd door mdmeijer op 02-04-2008 12:59 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
MantaMania schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:26:

wat vinden de paladin tanks van mn build zo, omdat ik nu nog aan het levelen ben 63 atm doe ik alleen maar normale instances en het is nog niet echt spannend ik hou mn gear netjes up to date dus qua dmg taken valt het allemaal wel meer, daarom lijkt meer dmg / agro me leuker dan bv een argent defender ook al is dat natuurlijk wel het parade paardje van de paladin uit eindelijk.
Ik zou een puntje uit armor halen en in def steken. Dat is veel beter dan -0.x damage.
Meer blok meer dodge etc

Met mijn slecht gequippede hunter @ 70 merk ik nu dat ik echt veel meer moet drinken en veel minder lang door kan gaan totdat ik opnieuw moet drinken. Voorheen kon ik met aspect of the viper en autshot mijn mana na 1-2 mobs weer vol krijgen. Nu kom ik na 1-2 mobs amper 1/3 vol.

Dit in combinatie met sneller agro pakken van mijn pet (zelfs met autoshot 8)7 ) geef ik dus ook nog meer mana uit om, of sneller te killen, of een misdirect/slow eruit te gooien.

Het meest irritante is wel dat een bad pull van 4-5 man eerst een makkie was en nu een zwaar gevecht om mana/healt/pet-agro.

[ Voor 27% gewijzigd door barfieldmv op 02-04-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:36:
[...]

Dreamstate.. misschien moet ik het ooit ook eens proberen, maar ik denk dat het niet past bij mijn speelstijl.
Voorlopig bevalt ToL me prima, alleen binnenkort even talents opnieuw indelen (wil graag 1 of 2 puntjes anders). :)

Een "normale area heal" zou ik trouwens niet erg vinden, maar het is niet iets dat Druid nodig hebben imo. Het zou ons juist (nog meer?) Overpowered maken, of nouja, niet OP misschien maar het is zaak dat alle classes voldoende verschillend blijven. Wij missen nu een spam-able AoE heal, maar hebben meer HoTs. Plus, voor nood hebben we natuurlijk Tranquillity.
ja het is meestal niet zon probleem, je knalt er gewoon een paar lifebloom overheen. maar in bijv MgT is dat vaak te traag.

even over dat mana blabla; iedereen wilt altijd meer mana, maar als je goed speelt zal je altijd genoeg hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

mdmeijer schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:54:
[...]
You made my day.
Hehe en dan ben ik de TRAP announce in combat log ook nog vergeten rofl.

Begrijp me goed die paar extra pots boeien me niet veel dat is toch wel op te vangen met die nieuwe daily's. Maar hoop wel dat mensen wel meer begrijpen dat ook hunters gewoon recht hebben om in een mana regen group te komen en niet zoals gewoon vaak gebeurd in een oow daar kan nog wat bij hoekje gedumpt worden.

[ Voor 38% gewijzigd door William/Ax3 op 02-04-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
William/Ax3 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:58:
[...]

Begrijp me goed die paar extra pots boeien me niet veel dat is toch wel op te vangen met die nieuwe daily's. Maar hoop wel dat mensen wel meer begrijpen dat ook hunters gewoon recht hebben om in een mana regen group te komen en niet zoals gewoon vaak gebeurd in een oow daar kan nog wat bij hoekje gedumpt worden.
BM Hunters zitten bij ons meestal bij een spriest in de groep. is 3% meer dmg per hunter extra wat zich vertaald naar meer mana regen door de spriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

mdmeijer schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:54:
[...]
You made my day.
Ik doe al jaren niet anders met mijn resto shaman. En ik heb meestal geen shadowpriest dan wel. Oh ja, dat is inclusief een Major Mageblood, mana regen food, mana totem, water shield en mana totem. En pots chunken om niet oom te gaan.
Moet je nagaan hoe verwend hunters zijn het afgelopen jaar, niet normaal.
Ach gut...

Major mageblood..
mana regen food..
Mana totem*
water shield*
mana tide totem*

Drie daarvan zijn class only spells (gemarkeerd met een * ). Major mageblood gebruik ik zelf ook. Ik gebruik geen mana regen food aangezien hunters over het algemeen gebruik maken van de ravager en warpburgers. Verder heb ik nog de oils die jij blijkbaar niet gebruikt ;)

Over de mana fix. Wat mij betreft mogen ze het wel zo laten. Vroeg of later profiteren we ervan. Lees het stukje van onderstaande link maar eens door.
http://www.wowinsider.com...aves-hunters-low-on-mana/

Zelf heb ik niet echt veel mana problemen. Ik drink mijn 'el cheapo' pots wel. Maar gelukkig zijn de hunters in onze raids gezegend met een Enhancement Shaman in de groep (mana totem) en een Judgement/Blessing of Wisdom. We hebben eigenlijk nooit een SP in de groep, aangezien onze groep puur een dps groep is met 2 hunters, enchancement shaman, fury warrior of rogue en een feral druid. Als iedereen zijn werk doet, heb je een ideale synergy groep. Blijkbaar zijn er nog steeds guilds die simpelweg niet weten hoe ze groepen moeten samenstellen. En dat is jammer..

Verder is de 5 second rule niet echt toepasbaar voor ons. Om te dps'en zijn we continue aan het casten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

MantaMania schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:08:
[...]

imo aanzienlijk minder dan de hunters op dit moment. Mages lekkere steentjes en evo, lock need i say more, priest dikke regen, paladin dikke regen, druid dikke regen. Wat nog meer?
Als ik ECHT full-out ga met me mage moet ik En chainpotten EN me steentjes gebruiken EN een keer evo'en wat me dps toch best wel laat zakken, en dan ben ik 9 van de 10 keer nog bijna oom aan het einde van een bossfight dus zo slecht heb je het niet voor een hybride mana class :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
[...]

Och een van onze RL is een shadowpriest en die wil vaak perse die damage increase van een hunter hebben, dus meestal zitten de hunters wel goed. Moet je ze eens horen als ze de melee groep moeten boosten :P Punt is dat iedereen die mana gebruikt wel in een mana regen groep wil zitten. Probleem is dat je ook weer niet 4 shadowpriests wilt meenemen in een 25 mans raid, of in een 10 manner twee. Dus ik heb eigenlijk altijd wel 20 Mad Alchemist pots en 2 volle mana injectors mee.

Ik moet alleen nog iets doen aan die 60% overhealing :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:04
[...]
Maar hoop wel dat mensen wel meer begrijpen dat ook hunters gewoon recht hebben om in een mana regen group te komen en niet zoals gewoon vaak gebeurd in een oow daar kan nog wat bij hoekje gedumpt worden.
Ben ik het niet mee eens, het zou namelijk niet nodig moeten zijn. Ik kom vaak genoeg in niet-regen groepen en het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks omdat ik uit mezelf genoeg mp/5 heb. Ook na 2.4 nog gewoon. Zeker op gevechten met pauzes er in (Nightbane air Phase, Netherspite portal Phase om maar 2 voorbeelden te noemen die iedereen wel kent) mag mana al helemaal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
deadsy33 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:07:
[...]

Ach gut...

Major mageblood..
mana regen food..
Mana totem*
water shield*
mana tide totem*

Drie daarvan zijn class only spells (gemarkeerd met een * ). Major mageblood gebruik ik zelf ook. Ik gebruik geen mana regen food aangezien hunters over het algemeen gebruik maken van de ravager en warpburgers. Verder heb ik nog de oils die jij blijkbaar niet gebruikt ;)
Ach gut, mana oil vergeten.....zoveel mana regen en nog oom. had ik maar meer spirit :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

UTwizard schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:10:
[...]

Ben ik het niet mee eens, het zou namelijk niet nodig moeten zijn. Ik kom vaak genoeg in niet-regen groepen en het boeit me eerlijk gezegd helemaal niks omdat ik uit mezelf genoeg mp/5 heb. Ook na 2.4 nog gewoon. Zeker op gevechten met pauzes er in (Nightbane air Phase, Netherspite portal Phase om maar 2 voorbeelden te noemen die iedereen wel kent) mag mana al helemaal geen probleem zijn.
En:
Attumen
Moroes
Opera
Cura
Prince
Illhoof

Dan? Daar geld die 5 sec rule niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTS mana 5k gold each!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:39:

Ik krijg het eerlijk gezegd nog niet voor elkaar om bij Supremus in leven te blijven. Of ik ren mezelf in een hoekje (dom) of ik word verrast door een vulcano en kan niet snel genoeg wegkomen. Dit laatste komt doordat mijn laptop het allemaal niet al te best kan bijhouden, na een paar keer schokken ben ik dan weg :P
Aan het eind van de week heb ik gelukkig als het goed is een nieuwe computer ^^ <3 UTwizard

Gisteravond trouwens flink veel gewiped in BT :o We hebben nog aardig lang door moeten gaan om Illidan neer te kunnen krijgen en een aantal mensen waren ook flink chagrijnig. Tanks die dood gingen, shadowfiends die te laat werden opgemerkt (bij mij ook bijna een keer :X ), mensen die te dicht bij elkaar stonden *zucht* maar hij ging uiteindelijk neer! Jammer genoeg niet nog een warglaive erbij :(

Vanavond waarschijnlijk weer Kalecgos.. ben er nog niet bij geweest, dus hopelijk zorg ik niet voor stomme wipes (als ik mee mag). Maarja, zoals al eerder gezegd hier, er zijn verschillende tactieken en ik ben nog een beetje in de war hoe het nou bij ons precies gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
mdmeijer schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:13:
[...]

Ach gut, mana oil vergeten.....zoveel mana regen en nog oom. had ik maar meer spirit :P
volgende keer wil ik ook in een mana groep paling !

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:18:
[...]

Ik krijg het eerlijk gezegd nog niet voor elkaar om bij Supremus in leven te blijven. Of ik ren mezelf in een hoekje (dom) of ik word verrast door een vulcano en kan niet snel genoeg wegkomen. Dit laatste komt doordat mijn laptop het allemaal niet al te best kan bijhouden, na een paar keer schokken ben ik dan weg :P
Aan het eind van de week heb ik gelukkig als het goed is een nieuwe computer ^^ <3 UTwizard
Oo is dat niet de makkelijkste fight of Shade na? :D

@hunter mana problemen: jullie hadden 't te goed, da's generfed, live with it, moet je die blauwe balk ook echt weer eens in de gaten gaan houden net als de andere mana gebruikers :P

[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 02-04-2008 13:25 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik noem het geen nerf, meer een verandering die dalijk positief uit zal pakken (lees: WotLK release) ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

grappig dat iedereen zoveel mana problemen heeft ineens en dat een retri paladin die non stop mana regen up kan houden belachelijk gevonden word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
deadsy33 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:28:
Ik noem het geen nerf, meer een verandering die dalijk positief uit zal pakken (lees: WotLK release) ;)
Yup, minder hunters die met hun class doorgaan in WotLK

lees: minder retards in de raid \o/

sms 'flame on" naar 0900-trollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Yay, gister na lang trouw dienst gedaan te hebben heb ik eindelijk mijn Jade-Skull Breastplate vervangen door Warbringer Chestguard. Ben nu eindelijk full T4. Op naar de T5 en later natuurlijk T6 :)

Oneshot op Maggy, HKM en Gruul. Een hoop mensen blij met loot waaronder ik :)
GL wordt een beetje te makkelijk :P We zijn er al zo vaak geweest dat we nu tokens weggeven aan Mages voor offspec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
ImdaMned schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:33:
[...]

Dan heb je gewoon 25 X Death Knight raids... die hebben vast geen last van mana >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken met die Death Knight, iedereen wil hem hebben natuurlijk maar de andere classes zijn natuurlijk ook gewoon nodig om verder te komen lijkt me.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

ImdaMned schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:33:
[...]

lees: minder retards in de raid \o/

sms 'flame on" naar 0900-trollie
ik weet wie het zegt... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:45:
Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken met die Death Knight, iedereen wil hem hebben natuurlijk maar de andere classes zijn natuurlijk ook gewoon nodig om verder te komen lijkt me.
Zoals ik het voor me zie is het een ventje met een 2hand zwaard of 1hand + schild, waar het wapen dan ingevet is met 1 of andere "Rune" en je daar dan iemand pijn mee kan doen...
Lijkt me niet echt de meest boeidende class, gimme Archmage <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:24:
[...]

Oo is dat niet de makkelijkste fight of Shade na? :D

@hunter mana problemen: jullie hadden 't te goed, da's generfed, live with it, moet je die blauwe balk ook echt weer eens in de gaten gaan houden net als de andere mana gebruikers :P
Ik kan me voorstellen dat dat gevecht inderdaad niet al te moeilijk is met een fatsoenlijke computer die het spel niet constant laat schokken ;) En ja, zoals ik al zei, dat ik mezelf vast ren is natuurlijk gewoon dom :P
Maargoed, gelukkig ben ik nooit de enige die dood gaat daar! :P

Watbetreft dat mana gedoe voor hunters.. ik zal niet zeggen dat ik er zelf een speel, maar heb er in m'n guild nog niet veel geklaag over gehoord en van UTwizard krijg ik nog steeds te horen dat mana geen probleem is? Dus ik snap niet wat die mensen zo anders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BraX schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:52:
[...]

Zoals ik het voor me zie is het een ventje met een 2hand zwaard of 1hand + schild, waar het wapen dan ingevet is met 1 of andere "Rune" en je daar dan iemand pijn mee kan doen...
ik krijg nu al de kriebels van nog een tank/melee class ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Ligt er maar net aan wat voor voordelen de Death Knight bied tegenover een andere class ;) Maar ik denk dat ik me prot warrior gewoon trouw blijf. Uiteraard ga ik er wel eens één levellen , maar als ik vervangen wordt dan ga ik zeker rerollen.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 22:16
[...]

Gewoon een wannabe warrior :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ach, ik heb hele sterke relaties met hunters hoor.
Zie ik dat er een sheep word gedamaged door een hunter
/w huntard NUB
huntard: STFU

Of gisteren dat ik failde met illidari council pull
huntard van andere guild: you fail !
/w huntard van eigen guild: stop eens met roddelen !

Best geinig : )

En zolang ik nog geen misdirs op me krijg.... ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:10

Seraphin

Meep?

[...]

Behalve dan dat DeathKnights geen shields gebruiken.

Het rune systeem lijkt me wel leuk om te proberen. Verder gewoon weer een melee dps / tank class. Hebben we al genoeg van denk ik zo.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
MantaMania schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:26:

Al is over de functionaliteit van Argent Defender te disscuseren
(10k health, minder dan 3.5k health hebben om de 30% te kunnen halen, op 1k dmg is dit maar 300 zeer weinig, maar de gemiddelde end-gammer weet dat juist dat klein beetje meer health een mega verschil kan uitmaken)
vind ik het een skill waar de talent point niet in mogen missen.

Improved Reti Aura: leuk als grinding, maar voor tanking niet echt een tps maker
Persuit of Justice: Enchant Boots - Boar speed, 3% spell miss is nihil zeker op bosses.
Improverd Seal of Crusader: Ook grinding, Crit is white dmg, en dat is bijna geen tps. (ivm hoy dmg)

En de 2 Defense skill zul je inderdaad niet snel missen tot dat je probeer om de 102.4% avoidence gaat proberen te halen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

wat ik alleen niet snap (lore techinisch) is waarom hunters mana gebruiken. zou eigk toch iets meer als energy moeten zijn lijkt me?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:21:
wat ik alleen niet snap (lore techinisch) is waarom hunters mana gebruiken. zou eigk toch iets meer als energy moeten zijn lijkt me?
Ik las ergens dat lang lang geleden hunters ook geen mana gebruikten, maar een soort van energybar (aim) die zichzelf vulde zolang je stilstond, maar blizz vond dat geen goed idee omdat stil blijven staan niet leuk is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 02-04-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Och, zal wel meevallen, net als met shamans voor alliance en paladins voor horde. Is wel een nieuwe class, maar de meesten zullen toch wel bij hun huidige main blijven.
DK's kunnen geen schild gebruiken. ;) Wat ik tot dusver begrepen heb is het volgende. Wapen bevat zes runes, en alle spells gebruiken een combinatie van runes. Je kunt kiezen of je op je wapen zes frostrunes doet, vier bloodrunes en twee unholy runes, of van alles twee. Sommige spells gebruiken bijvoorbeeld vier bloodrunes, dus je moet keuzes maken. Na het gebruiken van een rune komt er een cooldown op te zitten. DK's krijgen bijvoorbeeld een spell genaamt blood boil, een DoT die als 'ie uitgeticked is twee bloodrunes van CD haalt.

Afhankelijk van wat Blizz met de pala class als healer gaat doen, blijf ik bij m'n pala of reroll ik DK. Ben ik nog niet echt uit, zijn m'n twee favoriete classes uit de RTS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Teunis schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:14:
[...]

Al is over de functionaliteit van Argent Defender te disscuseren
(10k health, minder dan 3.5k health hebben om de 30% te kunnen halen, op 1k dmg is dit maar 300 zeer weinig, maar de gemiddelde end-gammer weet dat juist dat klein beetje meer health een mega verschil kan uitmaken)
vind ik het een skill waar de talent point niet in mogen missen.

Improved Reti Aura: leuk als grinding, maar voor tanking niet echt een tps maker
Persuit of Justice: Enchant Boots - Boar speed, 3% spell miss is nihil zeker op bosses.
Improverd Seal of Crusader: Ook grinding, Crit is white dmg, en dat is bijna geen tps. (ivm hoy dmg)

En de 2 Defense skill zul je inderdaad niet snel missen tot dat je probeer om de 102.4% avoidence gaat proberen te halen.
Ik weet dat argent defender een hele mooi spel is en voor end game tanking zal ik hem zeker gebruiken maar voor de lower level instances zit ik voor mn gevoel amper ooit onder de 50% hp dus heb ik het niet echt nodig.

Retri aura weet ik dus idd niet of het de moeite is ik hoopte op de langere termijn in een lekkere instance run dat het wel de moeite is.
Persuit of justice: 3% minder spell hit is volgens geinig en zeker met de speed enchant, sowieso is het meer als boar speed.
En improved seal of the crusader is natuurlijk voor de groep niet echt voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

3e keer heroic Tarrace, 3e keer rogue trinket van 3e baas :/
Volgende keer maak ik iemand anders party leader :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik ben nu ook mooi lvl 70 dus ik dacht ik ga pvpen had al twee bijlen gezien die ik wou hebben aangezien ik fury ben. Maar in bgs enzo heb ik nog geen een pvpende warrior gezien die dual wielde ze hebben allemaal een grote axe of mace. Komt dit omdat de pvp spec voor warriors arms is ? en is fury niet goed te spelen in pvp ? ik dacht dat het om burst damage gaat in pvp niet zo lang mogelijk wachten tot er weer een slag van die slome axe of mace af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:01:
ik ben nu ook mooi lvl 70 dus ik dacht ik ga pvpen had al twee bijlen gezien die ik wou hebben aangezien ik fury ben. Maar in bgs enzo heb ik nog geen een pvpende warrior gezien die dual wielde ze hebben allemaal een grote axe of mace. Komt dit omdat de pvp spec voor warriors arms is ? en is fury niet goed te spelen in pvp ? ik dacht dat het om burst damage gaat in pvp niet zo lang mogelijk wachten tot er weer een slag van die slome axe of mace af komt.
das vrij eenvoudig:

Bigbadwarrior's Mortal Strike crits you for 4200
Bigbadwarrior hits you for 670
Bigbadwarrior's whirlwind Crits you for 2400
Bigbadwarrior's Execute crits you for 3000

You Die :)

Ik heb zelf ook een fury warriortje maar die is pas level 66. maar hoor van een aantal pvp warriors in onze guild dat Fury (Lees: Dual Wield) not done is in pvp

Nooit echt verder onderzoek naar gedaan waarom Arms nou beter is dan dual wield, maar als je kijtk naar de werkelijke hoeveelheid warriors die dual wield pvpen zegt het wel genoeg.

Warlock for life <3

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:20

Croga

The Unreasonable Man

Defector schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:01:
ik dacht dat het om burst damage gaat in pvp niet zo lang mogelijk wachten tot er weer een slag van die slome axe of mace af komt.
urrrrr..... zo lang mogelijk wachten tot er weer een klap van die slome axe of mace komt = burst damage.....

Burst damage = hoge max, minder vaak in plaats van zo vaak mogelijk een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
op die manier ik dacht dat de snelheid van dual wield beter geschikt is voor pvp maar oke weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59
daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:13:
[...]

Heb zelf ook maar weer is rerolled. Was Stormrage zat aangezien mijn hart nogsteeds bij PvP server ligt en ik ook alleen maar PvP dingen deed. Heb alle shit gehaald die ik kan halen PvP-wise op mijn mage daar (behalve nog een paar s3 items). Tevens was ik mijn 70 priest daar ook al zat.
Ging toen mijn mage op Kazzak naar 70 brengen. Nadat ie 70 was en ik vele BG items had gehaald begon de grind me te vervelen en dacht ik "waar ben ik eigenlijk nog mee bezig. Weer eindeloos honor en marks grinden".
Onlangs besloten een druid te starten op Kazzak dus en tot nu toe bevalt het me wel om weer opnieuw te beginnen vanaf het begin. Momenteel ben ik level 19. Zat laatst wel te dubben om all chars van Kazzak over te plaatsen naar een andere server. Zal, helaas voor jou, nooit Xavius kiezen aangezien de ruk Battlegroup waar die server in zit.

Wel geinig om terug te kijken hoe vaak ik wel niet geswitched ben.
1)Hooligan, dwarf hunter, level 60, Stormrage
2)Hooligan, undead mage, level 60, Kazzak
3)Holygan, undead priest, level 60, Kazzak
4)Holygan, dwarf priest, level 60, Stormrage -> daarna naar 70 toen TBC uitkwam.
5)Juzamdjinn, draenei mage, level 70, Stormrage
6)Hooligan, undead mage, van 60 naar 70, Kazzak
7)Bulligan, tauren druid, Kazzak, momenteel mee bezig.

Tevens heb ik tussendoor ook nog wel eens andere classes geprobeerd tot een level of 20, sommige heb ik nog en andere heb ik delete.

Wil trouwens ook niet weten hoeveel gametime ik op alle chars opgeteld heb. Denk dat ik daar ENORM van schrik. Heb namelijk ook nog actief geraid op 3 van bovengenoemde chars. Naast dat ik ook nog actief begon te PvP-en.

[ Voor 24% gewijzigd door Bulligan op 02-04-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb nog nooit en andere char gehad dan me Mage :D

heb nu toevallig 1 alt op de zelfde server alleen dan horde inplaas van alliance ( ja lame 2 accounts maar komt omdat 80% van me vrienden horde zijn lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
70: Warr, Pala, Druid, Rogue, Warlock
50+: Mage
40+: Hunter
Leveling: Shaman

Mage en Hunter vond ik erg weinig aan. Enhancement Shammy bevalt wel aardig. Priest gaat hem nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Exitium schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:32:
[...]

Och, zal wel meevallen, net als met shamans voor alliance en paladins voor horde. Is wel een nieuwe class, maar de meesten zullen toch wel bij hun huidige main blijven.

[...]

DK's kunnen geen schild gebruiken. ;) Wat ik tot dusver begrepen heb is het volgende. Wapen bevat zes runes, en alle spells gebruiken een combinatie van runes. Je kunt kiezen of je op je wapen zes frostrunes doet, vier bloodrunes en twee unholy runes, of van alles twee. Sommige spells gebruiken bijvoorbeeld vier bloodrunes, dus je moet keuzes maken. Na het gebruiken van een rune komt er een cooldown op te zitten. DK's krijgen bijvoorbeeld een spell genaamt blood boil, een DoT die als 'ie uitgeticked is twee bloodrunes van CD haalt.

Afhankelijk van wat Blizz met de pala class als healer gaat doen, blijf ik bij m'n pala of reroll ik DK. Ben ik nog niet echt uit, zijn m'n twee favoriete classes uit de RTS games.
DK kan tanke met dual wielded,
kijk maar is op wow wiki ect
en op de wow site zelf ook.
het is beetje een starswars idee..

I feel a big anger inside you young paladin :+ (DK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze krijgen geen shields, die zijn namelijk voor 'pussies'... Dat zij niet mijn woorden, maar die van de devs (check de presentatie van de deathknight op blizzcon toen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:18:
[...]
In leven blijven is daar te simpel voor woorden. Gewoon nooit stil staan in phase 2. Je hoort constant achter hem aan te lopen of voor hem uit te lopen. Dan spawnen die volcanoes gewoon een stuk achter je, en zul je nooit meer dan 1 keer geraakt worden door dezelfde volcano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik verbaas me soms echt over het aantal chars dat mensen hebben. :)

Voor mij is het:

70 Druid -- main
35 Mage -- 1st char, ijskast (+DE'en)
32 Lock -- levelling

Allemaal op de zelfde server. Uiteraard nog wel een aantal andere "try-outs", maar die zijn nooit boven de level 20 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
70 pala - main
70 lock - alt
70 druid - alt
51 priest - halfdood, ben er nog niet uit of ik die ga lvlen, of dat het een nieuwe hunter of m'n shaman wordt
28 shaman - zie priest :P

En dan nog wat klein grut.
BlackAss schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:43:
[...]

DK kan tanke met dual wielded,
kijk maar is op wow wiki ect
en op de wow site zelf ook.
het is beetje een starswars idee..

I feel a big anger inside you young paladin :+ (DK)
DW en 2h inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat gaan balancen. Ziet er in ieder geval uit als een hele interessante class. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Exitium op 02-04-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Defector schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:14:
op die manier ik dacht dat de snelheid van dual wield beter geschikt is voor pvp maar oke weer wat geleerd :)
er zijn best wel wat goeie pvpende warriors met fury hoor maar de meeste zijn idd arms. mortal strike is sowieso al een ideale pvp debuff 50% minder healing en je kan idd in een paar seconden burst dmg doen. Daarna is het wel een beetje op het voorbeeld van 3 dikke crits boven de 3k zijn flink overdreven want je crit al veel minder in pvp door alle resilience en als je rage op is dan is het gewoon 4 sec wachten tot je kan hitten. Fury kan ook heerlijk zijn en door je snellere attacks is het voor casters lastiger om er een cast uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:36:
70: Warr, Pala, Druid, Rogue, Warlock
50+: Mage
40+: Hunter
Leveling: Shaman

Mage en Hunter vond ik erg weinig aan. Enhancement Shammy bevalt wel aardig. Priest gaat hem nooit worden.
Ik heb enorm veel chars die tussen 20 en 70 hangen, ik heb er echter maar een van 70. Ik vind het heel leuk om nieuwe chars te verzinnen enzo.. met een soort verhaal eromheen en alles... maar om helemaal naar 70 door te gaan, daar heb ik meestal geen zin en tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Hooli-gan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:15:
[...]
Wel geinig om terug te kijken hoe vaak ik wel niet geswitched ben.
Zeer herkenbaar
Priest - Lvl 21
Warlock - Lvl 23
Druid - Lvl 24
Mage - Lvl 70 (tja deze wel in 1 keer)
Priest - Lvl 70
Druid - Lvl 63 (kan me druid maar niet boeiend vinden :X)
Paladin - Lvl 66 (nu aan te lvlen en bevalt zeer goed)

Maar ja ik ben meer een lvler dan end-game speler, al valt me paladin me behoorlijk goed.
Al heb beetje voorgenomen om alle charters iedergeval naar 20 te lvl om zo te kijken welke me allemaal bevallen

En voor me zelf vind de hunter niks aan, te veel tamagotchi gevoel.
pet tevreden houden en voeden, als verzorgings spel wil koop ik dat wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:05:
Ik verbaas me soms echt over het aantal chars dat mensen hebben. :)
Soms vraag ik het me ook af hoe mensen het geduld opbrengen :)

70 Rogue
70 Warrior
65 Shaman
28 Priest

Denk dat ik mn Shaman naar 70 ga rossen zodra ik internet heb op mn nieuwe plek (STERF KPN/TNT RAWR!) en wat dan mn main wordt is nog eventjes onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
70 hunter - main
66 Mage - main alt (samen met 3 vrienden vaste groep)
62 lock - JC alt (lvlen in de koelkast wegens saai)
36 pally - on hold
20 Warrior - aan het lvlen samen met vriendin, eens zij 36 is ga ik verder met pally.
1 priest - bank alt :)
8 orc shammy - diepvries (stockage van cloth + enchanting mats)
23 troll Shammy - in de diepvries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:14:
Ik heb beide gespeeld, en mijn conclusie is dat als fury warrior in een korte periode gewoon te weinig dps doet.
Ook mis je de debuff van mortalstrike wat zeker cruciaal is in pvp!

Ik heb eigelijk al een tijdje niet meer gespeeld als dualwield fury warrior, het zou wat gebuffed zijn doordat wirlwind nu met beide wapens raakt wat toch weer wat extra dps geeft.
Maargoed het zal nooit zo hoog critten als met een slome zware 2hander :)

PS. 2handers lijken slomer dan ze zijn, ik heb een 31/30/0 spec waardoor ik flurry heb en bijna altijd 25% sneller sla met autoattack! (39% crit in zerkerstance)

2hander all the way :)

Edit

60 Human rogue - Trollbane
62 UD warrior - Allemaal Karazhan
70 Orc warrior
70 UD rogue
70 UD warlock

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ow zag dat ik m'n sig weer es moest updaten...
  • lvl 70 Shadowpriest (main atm, wisselt nog wel es)
  • lvl 70 Druid (1e lvl 70, gebruik em voor mining / grinden)
  • lvl 70 Hunter (M'n allereerste char en blijf in m'n hart toch m'n main... pre-tbc tot in naxx mee gespeeld)
  • lvl 70 Warlock (Veel mee geraid pre-tbc, ook t/m naxx, na tbc alleen maar gelvl'ed, niet meer zo uitdagend als 'vroegah')
  • lvl 70 Paladin (Mja, hoe deze lvl 70 is geworden geen idee, gewoon volhouden denk ik, doe er verder niet zoveel mee, is atm Retardin spec :P)
  • lvl 63 warrior
  • lvl 61 rogue
  • lvl 54 mage..
.
mja, wat kan ik zeggen... ik wissel graag af :P

[ Voor 55% gewijzigd door Viggen op 02-04-2008 16:29 . Reden: wat extra info toegevoegd om 't nog enigsinds zinnig te houdenn hier ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm.. Nou daar komt ie hoor!

70 huntard - Bank/de
70 Shammy - tijdelijk on hold
65 pally - hmm.. healbot maar geen zin om te healen
65 rogue - rolfcoptah pwnage!
63 mage - 3k frostbolt crits zijn leuk, 5k ambushes minder
60 rogue - nekit
60 warrior - horde char
60 shaman - horde char
42 priest - hmmz.. leuk tot mount.. verder niet :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Lol vraag me echt af hoeveel uur sommige wel niet per week in wow rond brengen haha. Ik speel gemiddeld 20 uur denk ik(4 raids +- per week) per week ben na tbc begonnen:

70 Hunter main
70 Mage was me eerste char is nu me de'er
37 druid
35 lock ijskast
1 (bank char :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 02-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ook wel leuk misschien, de lijst van een guildie van me. :P

70 pala (main)
70 pala (horde)
70 druid
70 lock
70 hunter
70 mage
70 warrior
70 rogue
62 priest

Wie kan me trouwens helpen bij m'n beslissing tussen een priest (51), shaman (28) of hunter? Shadowpriest is niet echt m'n ding, maar als die priest 70 wordt gaat 'ie healen. Hunter heb ik op lvl 26 gehad en speelt op zich best leuk, zelfde geldt voor shaman. (die waarschijnlijk elemental gaat als 'ie hoog komt) Ik heb echter geen idee hoe die speelstijlen op lvl 70 zijn. Iemand die me wat informatie kan verschaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ik kijk om die reden ook nooit /played hahahaha

Ik kan me er gewoon niet overheen zetten een andere char te lvlen, :(

Heb er zo'n hekel aan Questen Lvlen, bah :D

en dan te bedenken ik alles nog moet halen kwa gear rep enzo opnieuw...

Ben op dit moment bezig me eigen recor aan gold te overwinnen 8k was de max en hoop 14k te kunnen maken :D

Maar aangezien de progress en alles zou dat weer niet lukken :P

[ Voor 79% gewijzigd door Mektheb op 02-04-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70 Priest - Alt, eerste char ooit, gebruik 'm nu als er een healer nodig is ergens. MC, BWL, AQ20 Mainhealer mee geweest.
70 Mage - Main, heerlijk om mee te spelen en beter te maken.
49 Hunter - Heel af en toe een level pakken.
39 Shaman - Wacht ergens in een grot op een rare spawn.
31 Lock - Bevroren.
29 Warrior - Level ik om een tank van te maken, als m'n vriendin niet aan het spelen is.
21 Druid - Level ik samen met m'n vriendin als ze wel aan het spelen is. Is ook bank-char.
11 Paladin - Geen zin meer om nogmaals die lowlevel quests te doen.
9 Rogue - Zelfde als de paladin.

Ik raid niet meer doordat ik nu een gezin heb, blijft een casual raid naar Kara over en de rest Heroics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Damn, sommige mensen hebben echt teveel 70's :P
Waar halen ze de tijd vandaan :o
Heb nu dit:
70 warrior (main)
70 shaman (healer)
40 warlock
34 druid
19 rogue (wannabe twink)
19 hunter
1 priest (bank char :P)
8 priest (wordt ooit shadow/mana battery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@Exitium:

Je hebt een holy paly, als dan spriets niks vindt, dan is de keuze niet echt ruim meer.
maar vanaf lvl 60 (58+ denk ik wel maar of pug je meenemen is even afwachten) kun als holy na lvl 70 lvl duurt wat langer en is meer frustrerend dan questen.

maar dan moet je persoonlijk healen wel echt leuk vinden om er nog een extra healing class bij te hebben, dan heb je als shaman meer opties, beetje druid (casting,melee, healing)

hunter kan weinig over zeggen, maar het is class die er veel zijn, en je meot echt verschil zijn met alle wanabees om weer uitgenodigd te worden.

Mijn eigen priest zal bij WotLk terug gaan naar sp en zeer waarschijnlijk dit ook blijven maar das voornamelijk een persoonlijke iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
ik heb nu
64 prot war (jc/ mining)
56 prot pala (ench)
48 spriest (twink met herb/ skinning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Teunis schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:56:
@Exitium:

Je hebt een holy paly, als dan spriets niks vindt, dan is de keuze niet echt ruim meer.
maar vanaf lvl 60 (58+ denk ik wel maar of pug je meenemen is even afwachten) kun als holy na lvl 70 lvl duurt wat langer en is meer frustrerend dan questen.

maar dan moet je persoonlijk healen wel echt leuk vinden om er nog een extra healing class bij te hebben, dan heb je als shaman meer opties, beetje druid (casting,melee, healing)

hunter kan weinig over zeggen, maar het is class die er veel zijn, en je meot echt verschil zijn met alle wanabees om weer uitgenodigd te worden.

Mijn eigen priest zal bij WotLk terug gaan naar sp en zeer waarschijnlijk dit ook blijven maar das voornamelijk een persoonlijke iets
Als het de priest wordt, gaat die als shadow naar 70. (ben een quester wat dat betreft, heb meestal niet het geduld om een instance group te zoeken) Daarna 20/41/0 of 23/38/0, vind healen juist leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

lvl 67 Hunter - Normajean - ex main; spuugzat om met dat ding te spelen, wordt alleen gebruikt voor het maken van pots.
lvl 70 Warlock - Normaj - main; full epix en mijn raid tool
lvl 01 Shaman - Normasbank - duh :9
lvl 29 Priest - Lalilulelo - ex alt
lvl 19 Durid - Henshin - alt, level alleen met hem als een maat van me online is en wanneer hij full rested is :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ugh, char history...

Tauren hunter naar 60, MC/BWL mee geraid. Toen werk, dus geen tijd meer voor raiden.
Troll warrior op 32 als hoogste alt.
Night Elf warrior naar 60, rank 10 mee gehaald ondanks zwaar casual play.
Night Elf druid naar 52 als hoogste alt.
----------[TBC]----------
Tauren druid op 70 (huidige main).
Orc warrior op 70 (huidig PvP char). Net gedinged though.
Blood Elf Rogue op 44, in de ijskast.
Troll shaman op 32, enige alt waar ik nog wat mee doe.
Blood Elf paladin op 18, bank alt
Blood Elf paladin op 6, bank alt (TE VEEL CRAP!)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, als we dan toch bezig zijn :)

Op mijn huidige server:
Holy priest 70 (main)
Feral druid 70 (main, ja die speel ik net zoveel)
Affliction lock 70
Arms warrior 67
Rogue 62
En nog wat level 20 grut om te proberen

Op mijn vorige server:
Demo lock 58
Arms warrior 56

Ik ben er nog niet uit of ik die rogue nog ga levelen. Ik doe namelijk met mijn arms warrior al sinds level 50 meer damage als ik met mijn rogue deed op die levels, allebei altijd in quest rewards en een paar instance drops.

M.a.w. ik ben 's werelds slechtste rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mijn mannetjes:
70 rogue
70 priest
70 warrior
60 rogue (gelvled toen vrienden op andere server zaten)
60 warrior (idem als 60 rogue)
18 mage
14 pally
11 lock
8 hunter
en nog wat <5 bank alts

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:01:
[...]

Als het de priest wordt, gaat die als shadow naar 70. (ben een quester wat dat betreft, heb meestal niet het geduld om een instance group te zoeken) Daarna 20/41/0 of 23/38/0, vind healen juist leuk om te doen.
Het verschil in healing tussen wel of geen imp spirit buff is gigantisch. Healde vanaf het begin Kara en 25 mans samen met een andere priest beide vergelijkbare gear (zeg maar vrijwel alle items gelijk op een trinket en wand na op gegeven moment) en we deden vergelijkbare healing. Recent is hij naar 16/45/0 gegaan en kom ik er gewoon niet meer bij. Zijn heals zijn bij vergelijkbare gear groter en bij AoE damage is CoH niet bij te houden. Maar ik klaag niet, iemand moet de spirit buff verzorgen, het is leuk als je hoog op de lijst staat, maar nog leuker als de boss aan het eind ook plat ligt en niet de raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:28:
[...]

Het verschil in healing tussen wel of geen imp spirit buff is gigantisch. Healde vanaf het begin Kara en 25 mans samen met een andere priest beide vergelijkbare gear (zeg maar vrijwel alle items gelijk op een trinket en wand na op gegeven moment) en we deden vergelijkbare healing. Recent is hij naar 16/45/0 gegaan en kom ik er gewoon niet meer bij. Zijn heals zijn bij vergelijkbare gear groter en bij AoE damage is CoH niet bij te houden. Maar ik klaag niet, iemand moet de spirit buff verzorgen, het is leuk als je hoog op de lijst staat, maar nog leuker als de boss aan het eind ook plat ligt en niet de raid ;)
Amen :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.