daroy schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:13:
[...]
Ik lees toch vaak op de WoW forums dat er mensen zijn die willen re-rollen. En tevens zijn nieuwe spelers natuurlijk ook welkom. Ben zelf via GoT op WoW uitgekomen nadat ik wat discussies had gelezen en natuurlijk ook door die sublieme openingspost
Maar ik heb het idee dat er op dit moment hier niet meer zoveel 'nieuwe' spelers bij komen.
Heb zelf ook maar weer is rerolled. Was Stormrage zat aangezien mijn hart nogsteeds bij PvP server ligt en ik ook alleen maar PvP dingen deed. Heb alle shit gehaald die ik kan halen PvP-wise op mijn mage daar (behalve nog een paar s3 items). Tevens was ik mijn 70 priest daar ook al zat.
Ging toen mijn mage op Kazzak naar 70 brengen. Nadat ie 70 was en ik vele BG items had gehaald begon de grind me te vervelen en dacht ik "waar ben ik eigenlijk nog mee bezig. Weer eindeloos honor en marks grinden".
Onlangs besloten een druid te starten op Kazzak dus en tot nu toe bevalt het me wel om weer opnieuw te beginnen vanaf het begin. Momenteel ben ik level 19. Zat laatst wel te dubben om all chars van Kazzak over te plaatsen naar een andere server. Zal, helaas voor jou, nooit Xavius kiezen aangezien de ruk Battlegroup waar die server in zit.
Wel geinig om terug te kijken hoe vaak ik wel niet geswitched ben.
1)Hooligan, dwarf hunter, level 60, Stormrage
2)Hooligan, undead mage, level 60, Kazzak
3)Holygan, undead priest, level 60, Kazzak
4)Holygan, dwarf priest, level 60, Stormrage -> daarna naar 70 toen TBC uitkwam.
5)Juzamdjinn, draenei mage, level 70, Stormrage
6)Hooligan, undead mage, van 60 naar 70, Kazzak
7)Bulligan, tauren druid, Kazzak, momenteel mee bezig.
Tevens heb ik tussendoor ook nog wel eens andere classes geprobeerd tot een level of 20, sommige heb ik nog en andere heb ik delete.
Wil trouwens ook niet weten hoeveel gametime ik op alle chars opgeteld heb. Denk dat ik daar ENORM van schrik. Heb namelijk ook nog actief geraid op 3 van bovengenoemde chars. Naast dat ik ook nog actief begon te PvP-en.
[
Voor 24% gewijzigd door
Bulligan op 02-04-2008 15:24
]