• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Nou hij is alweer opgestuurd geweest naar HP, en rara, nog steeds het irritante gehaper en gestotter. Wordt er echt strontziek van nu..... Weet ook absoluut niet waar het aan ligt....

Morgen wordt hij weer opgestuurd en krijg ik een nieuw moederbord in mijn laptop, als het probleem zich dan nog steeds voordoet weet ik het ook niet meer..... wordt hier een beetje radeloos van aangezien ik mijn laptop voor bijna 80% voor muziek gebruik.....

Moet trouwens zeggen dat HP totaal niet luisterd naar haar klanten... hebben ze de laptopspeakertjes vervangen :S:S het probleem doet zich toch ook voor wanneer ik hem op een versterker aansluit :S. Hoe dom kunnen ze zijn...... Heb ze al in 3 mails verteld dat het aan de geluidskaart ligt icm met een hardwareconflict. Maar jah, we zullen wel weer zien.

• Annihilism
Nu trouwens nog even een vraag, heeft iemand hier een PCMCIA of PCI Expresscard geluidskaart met hetzelfde probleem? Ik overweeg namelijk een PCIExpresscard te kopen omdat de geluidskaart en de usb controller op dezelfde bus zitten. Misschien dat de videokaart niet stoort als ik een PCIExpresscard er in druk..... (toch zou het dan nog niet mogen, het is geen elegante oplossing voor het probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
heeft iemand nu al goeie oplossing?

heb dat dus ook.. heb onlangs een externe geluidskaart gekocht en sindsdien kraakt men geluid als ik beweeg met muis, of scroll of ..

Zoals ik hier zag heb ik dus ook een Nvidia..

Hopelijk kan iemand me helpen.. want het steekt me enorm tegen..

Greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Het komt niet door Nvidia.
Ik heb nu een ATI kaart en het is er nog steeds (heb niet geformateerd... zou ook nu kunnen dat er ergens wat driver-dingen zijn achtergebleven, maar dat lijkt me sterk).
Ik ga binnenkort wel een Asus D1 kopen (geluidskaart)... maar ik denk dat het probleem dan gewoon blijft hoor.
Ik had er in het begin een SB Live 5.1 in zitten (oud oud... :D) en toen kraakte het ook al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Bij mij is het nu eindelijk verholpen. HP heeft een nieuw moederbord, nieuwe geluidskaart en een nieuwe processor in mijn Laptop gezet (is on board dus ook wel logisch op zich).

Jammer dat het zo lang geduurt heeft maar ja... ben er nu vanaf.

Hoop dat jullie er binnenkort ook vanaf zijn!

Veel succes

(P.S. bij mij was het een hardwarematige fout, het moederbord was niet goed. Bij mij startte op een gegeven moment de computer namelijk ook niet meer op.....)

NOG STEEDS NIET!!

Wat kan het nu zijn dan? Ligt de kwaliteit tegenwoordig soms zo laag dat niets meer normaal mag functioneren????

[ Voor 13% gewijzigd door Annihilism op 03-10-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Het moet aan Vista liggen in combinatie met bepaalde drivers en/of hardware. Wel erg raar dat HP daar kennelijk geen rekening mee gehouden heeft met het samenstellen van hun laptops. Ik heb op mijn pc Vista 1 keer kunnen betrappen op kort haperen bij hoge processorbelasting. Maar daarvoor moet ik toch heel erg goed m'n best doen ;) Dat terwijl ik dus gewoon een nVidia videokaart en creative extrememusic geluidskaart heb. Wel op een Intel chipset (X38), wellicht dat dat er ook mee te maken kan hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door matel op 03-10-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Een vriend van mij die een Macbook Pro heeft heeft dit probleem ook.. Toelichting:

Hij heeft alleen OSx er op staan om te freelancen, hij draait zelf altijd Vista.
Ik zat toevallig achter zn lappie en ging rebooten omdat ik niet in OSX wil werken.
Kwam ik in vista, ging ik een filmpje kijken en jaa hoor... zelfde probleem.

Volgensmij zit daar een realtek audio chippie in, een Nvidia 8*** serie gpu en een Intelcore2duo.
Gelukkig is hij zelf nog niet achter het probleem gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
matel schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:45:
Het moet aan Vista liggen in combinatie met bepaalde drivers en/of hardware. Wel erg raar dat HP daar kennelijk geen rekening mee gehouden heeft met het samenstellen van hun laptops. Ik heb op mijn pc Vista 1 keer kunnen betrappen op kort haperen bij hoge processorbelasting. Maar daarvoor moet ik toch heel erg goed m'n best doen ;) Dat terwijl ik dus gewoon een nVidia videokaart en creative extrememusic geluidskaart heb. Wel op een Intel chipset (X38), wellicht dat dat er ook mee te maken kan hebben.
Ik heb ook al Windows XP geinstalleerd gehad op de Notebook. Zelfde probleem.

Op zich krijg ik de laptop wel steeds snel terug en zo. Alleen HP luisterd gewoon niet goed, en ik vind het raar dat ze de laptop niet gewoon RMA doen en mij een nieuwe geven.... Op deze manier kost het hun ook veel meer geld.

Wil HP verder niet helemaal afbranden of zo, ik weet dat er bedrijven zijn waarbij het nog veel beroerder gaat. Ze lossen alles op zich wel snel op, het is alleen jammer dat (blijkbaar) niet alle afdelingen goed met elkaar communiceren waardoor ze nog steeds niet snappen wat het precieze probleem is en er steeds maar lukraak iets vervangen wordt (ondertussen al: moederbord, processor, geluidskaart, speakers).

Tsja... waarschijnlijk ligt het niet grotendeels aan hp zelf.. aangezien er meer mensen zijn met hetzelfde probleem (wel grotendeels zelfde hardware). Maar ik snap niet dat de fabrikanten hun producten zelf niet getest hebben en dit hebben ervaren. Zelfs de zaak waar ik hem weg heb heeft hem getest en gezegt dat hij niet normaal functioneerd.. dan zou hp dit toch ook moeten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb ook eens problemen met haperend geluid gehad. Nadat ik een nieuwe HDD had geplaats en XP opnieuw geïnstaleerd, was het probleem opgelost. Of het aan de nieuwe schijf lag of aan een verse installatie van XP kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel ging de oude HDD enige tijd later kapot, nadat ik deze als externe schijf had gebruikt. Wellicht de moeite waard om een nieuwe HDD te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:05
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik had zojuist hetzelfde probleem.
Ik draai Vista Ultimate 64bit op:

E6750 @ 3Ghz
Asus P5B (P965)
3GB PC6400 Dual Channel
eVGA 8800GTS 320 MB
2x 500 GB SATA2 in Raid0

Het geluid van bijvoorbeeld winamp ging haperen zodra ik ook maar iets opende of scrollde door internetpagina's.
Nu heb ik Intel Speedstep uitgeschakelt in de bios, en het probleem schijnt verholpen te zijn.
Jammer van de speedstep natuurlijk, maar hier heeft het geholpen.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh zal het ook eens proberen.
Laatst was het echt heel erg hier. Ik was de Iso van Zeitgeist (1) aan het afspelen via Mediaplayer Classic en echt om de X aantal seconden hoorde ik artifacts... zeer storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
BertusB404 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:01:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik had zojuist hetzelfde probleem.
Ik draai Vista Ultimate 64bit op:

E6750 @ 3Ghz
Asus P5B (P965)
3GB PC6400 Dual Channel
eVGA 8800GTS 320 MB
2x 500 GB SATA2 in Raid0

Het geluid van bijvoorbeeld winamp ging haperen zodra ik ook maar iets opende of scrollde door internetpagina's.
Nu heb ik Intel Speedstep uitgeschakelt in de bios, en het probleem schijnt verholpen te zijn.
Jammer van de speedstep natuurlijk, maar hier heeft het geholpen.
Dat kan er ook nog mee te maken hebben idd. Ik heb Speedstep uitstaan samen met een aantal andere opties die het energieverbruik zonden moeten minderen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door matel op 18-10-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 00:05
Update:

Nadat ik speedstep uit had gezet had ik er geen last meer van, totdat ik vaonchtend de pc aanzette.
Speedstep stond nog steeds uit, maar het gehaper was weer begonnen.
Nu heb ik seedstep weer aangezet, opgestart, nog steeds gehaper.
Ik had nog een paar sata kabeltjes liggen, dus heb de satakabels van al mn hardeschijven vervangen, en nu is het gehaper weer weg :S

Lekker vaag dit, maar misschien dat het toch aan een van mn hardeschijven ligt, ookal geeft hdtune geen fouten aan, op 1 schijf zijn er wel reallocated sectors, maar de healthstatus is nog steeds ok.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuiter net over het zelfde probleem volgens mij komt het meerdere voor bij high definition audio iedere gebruiker met het probleem heeft bijna die configuratie misschien eens een andere geluidskaart proberen
het probleem doet zich voor bij scrollen in internet en door andere hdd lezen sata hdd's dan

• den 150
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
My 2 cents: veel teveel IRQs. Alle IO in je pc (zoals video, audio, netwerk, hd, mouse, keyboard, ...) stuurt af en toe een Interrupt Request naar de cpu. De cpu onderbreekt dan zijn huidig werk, verwerkt de IRQ, en gaat dan terug verder. Bij teveel IRQs krijgt de CPU geen kans om de rest van zijn werk te doen, waardoor bvb geluid hapert.

De oorzaak van teveel IRQs kan verschillen, maar meestal is een slechte driver de oorzaak. Dit verklaart ook waarom bvb Plug-and-play OS of Speedstep in BIOS kan helpen: bij niet plug-and-play os verdeelt de bios de IRQ adressen.

Je kan deze diagnose bevestigen met Process Explorer. Bij System Idle Process staat o.a. Interrupts. Als de cpu usage hoger is dan 1% tijdens het spelen van mp3/video + scrollen is er iets mis. Voeg eventueel de kolom CPU Time toe, deze mag bijna niet stijgen.

Dus kijk even of je te veel interrupts hebt. Indien ja kan je dan op zoek gaan naar de schuldige driver.

[ Voor 1% gewijzigd door den 150 op 13-11-2008 00:37 . Reden: CPU Time kolom verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Vreemd dat mijn desktop tot nu toe nog helemaal nergens last van heeft gehad, werkte vanaf het begin al goed en die hangt ook vol met apparaten.

Even specs van mijn desktop:
- Asus P5Q Pro
- Core2Duo E8400
- Soundblaster Live 24 Bit external (zelfde die ik voor laptop gebruik, alleen op mijn desktop hapert hij niet :S :P)
- 2x 500 WD Caviar RE2 Greenpower (in RAID-0 opstelling)
- Netwerkkaart: On Board
- 4096 MB (2x2048) OCZ Reaper 1033 MHZ
- SATA Samsung brander

Laptop (die dus hapert)
- Intel chipset (welke weet ik niet, staat niet vermeld op hp website of waar dan ook)
- 1 x 1024 + 1 x 2048 (heb al geprobeerd met 1 module of dan het haperen weg is, geen succes)
- Nvidia 8400M (die best beroerd loopt moet ik zeggen, slechter als mijn ATI X700 in mijn oude laptop (terwijl de kaarten vrijwel gelijk zouden moeten zijn :S)
- On-Board + soundblaster live external (ik weet 100 % zeker dat het niet de soundblaster live is omdat hij op mijn desktop perfect functioneer met dezelfde drivers :S)

In de bios kan ik dus niks uitschakelen omdat die zo gelockt is als de pest door hp. dus speedstep/plug & play os heeft geen nut voor mij....

verder weet ik haast wel zeker dat het niet aan de hardware ligt... omdat al zon beetje alles vervangen is aan de laptop wat er te vervangen valt.....

verder moet ik zeggen dat het leed nu wel wat minder is nu ik weer een desktop heb. maar toch blijft het vervelend. zou niet mogen bij een nieuwe laptop. wel jammer dat hardwarefabrikanten de dupe worden van de slechte drivers....
matel schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:45:
Het is vooral omdat ze met laptops altijd zo irritant doen met gelockte drivers dat dit probleem voor mij zo moeilijk is op te lossen, ik kan slechts kiezen uit een handje vol drivers (ze zijn echt op 1 hand te tellen :P) alleen omdat de rest simpelweg niet werkt.... Op mijn desktop had ik het waarschijnlijk allang opgelost omdat ik dan net zo lang ga knooien met bios/hardware settings totdat het wel werkt :P, nu ben ik gelimit tot het primitieve en gelockte bios van hp.

Ik ga straks weer even Windows XP op mijn laptop zetten...

Weet iemand nog goeie drivers voor een notebook HP nvidia kaart? Het liefst met gewoon goede ondersteuning, performance komt niet op eerste plaats....

[ Voor 37% gewijzigd door Annihilism op 17-11-2008 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Sinds ik mijn Xonar D1 heb is het probleem bijna helemaal weg (of helemaal).
Ik zal nog wat langer testen totdat ik het zeker weet.... maar volgensmij is het weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Ik heb via http://www.pcidatabase.com/ alle devices opnieuw opgezocht, windows xp er op gezet en alles opnieuw geinstalleerd.

Hierbij heb ik alleen de card reader en modem driver van HP zelf gebruikt.

Ik heb een modded driver voor de videokaart gebruikt (laptopvideo2g0 met modded inf). Deze is ook speciaal aangepast voor de videokaart zodat hij het alles uit de kaart trekt zover mogelijk is. het is de 178.13 driver (oud maar wel de allerbeste voor de 8400m volgens meerder forums).

Resultaat:
Cpu load tijdens scrollen is gezakt van 80% naar 5 ~ 12 % (heb ik opgemerkt met Taakbeheer).

en het haperen is al een stuk minder...

De games draaien ook veel beter als met de originele HP videokaart driver (vooral command en conquer generals die eerst gewoon ronduit beroerd draaide).

tot nu toe dus redelijk positief.

Helemaal zal het haperen wel niet weggaan, ik denk dat er gewoon de veel irq's zijn toegewezen of dat het gewoon te druk is op de pci bus. Maar zoals het nu is kan ik er mee leven.

Het haperen is van heeel erg (elke 30 seconden zowieso) naar sporatisch gegaan. Het komt dus nog wel voor, maar niet zo erg dat ik me er aan stoor.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, bij mij is het iig een stuk beter geworden.

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Annihilism op 17-11-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Nog even wat om toe te voegen.

Ik testte net de drivers tijdens een game en de prestaties waren extreem beroerd.

geupdate naar 180.70 met modded inf en alles werkte weer als een zonnetje.

Haperen is nog steeds niet (in hele erge mate) teruggekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Laatst online: 08-07 21:26
Mede tweakers ik zit ook met dit probleem, even een korte opsomming van wat ik heb en wat ik heb geprobeerd.

Systeem:
- E6750 (stock)
- Asus P5K SE
- Nvidia 8800GT
- Creative geluidssetje (Aangesloten op de groene plug achterin)
- Coolermaster vodeding van 620 watt
- Vista 32 bits

Probleem:
Na de herinstallatie van mijn systeem vertoont hij het krakend geluid (Werkte goed voor herinstallatie). Krakend geluid bij het tegelijk afspelen van Youtube filmpje en scrollen. In spellen ook last van kraken. Maar niet als ik een deuntje in Windows Media Player afspeel of VLC player.

Geprobeerd/gezocht:
- Her installeren van Realtek drivers en Audio manager.
- Gekeken op de verschillende sites (gegoogled op vista p5k se geluid krakend)

Nu is mijn vraag: Heeft iemand hier al een goede oplossing voor? Ik kon geen werkende oplossingen vinden op de sites en het herinstalleren van de Realtek zaken hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Probeer MMCS (Multimedia Class Scheduler) eens uit te zetten als service?

Let op: deze service is afhankelijk van de Windows Audio Service. Hoe je deze afhankelijkheid kunt omzeilen kun je op I-net vinden, iets met regedit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik merk dat veel mensen om mij heen en waar ik ook computers voor bouw dit probleem hebben.
Het komt in elk geval altijd door een onboard geluidskaart of een oude pci kaart die geen goede drivers meer heeft.
Zodra je er bijv een Xonar in propt is het over. Zoals ik al zei een aantal post boven, toen ik mijn D1 er in deed was het weg (en het geluid vele male beter :D)

Leuke geluidskaartjes zijn niet al te duur en leveren imo veel waar voor hun geld, en ook nog eens minder frustratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Laatst online: 08-07 21:26
Exorcist schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:27:
Probeer MMCS (Multimedia Class Scheduler) eens uit te zetten als service?

Let op: deze service is afhankelijk van de Windows Audio Service. Hoe je deze afhankelijkheid kunt omzeilen kun je op I-net vinden, iets met regedit :)
Heb ik nu geprobeerd, dit had tot gevolg dat hij het afspelen van geluid (windows mp) soms gewoon ff stopt.... niet echt het gewenste effect....
ixl85 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:32:
Ik merk dat veel mensen om mij heen en waar ik ook computers voor bouw dit probleem hebben.
Het komt in elk geval altijd door een onboard geluidskaart of een oude pci kaart die geen goede drivers meer heeft.
Zodra je er bijv een Xonar in propt is het over. Zoals ik al zei een aantal post boven, toen ik mijn D1 er in deed was het weg (en het geluid vele male beter :D)

Leuke geluidskaartjes zijn niet al te duur en leveren imo veel waar voor hun geld, en ook nog eens minder frustratie ;)
Omdat ik binnenkort een half jaar ga backpacken vind ik het op dit moment niet echt het moment om en geluidskaart te kopen.

Heb ook ergens een keer iets gelezen over een jMicron driver die vervangen moest worden, heeft iemand hier enig ervaring mee??

Edit:
Ondertussen blijkt dat hij ook kraakt in WMP/VCL, moet je alleen wat meer moeite voor doen....

[ Voor 3% gewijzigd door Gert Pronk op 05-08-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Oud topic, maar hetzelfde probleem. De pc van mijn vrouw heeft een mini-atx bordje met alles onboard en een Intel i3 CPU met onboard video.
Mp3's afspelen en gelijktijdig browsen is niet te doen. Het geluid hapert de hele tijd. Vooral bij pagina's met flash of foto's. Voor alles nieuwste drivers, maar geen resultaat.

Rest specs: 4GB ram, W7 64bit, Asus P7H55D-M EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
hier ook hetzelfde probleem. ben vandaag de hele dag bezig geweest, maar kan het niet oplossen.

het stomme is dat ik deze pc al DRIE JAAR gebruik, en er nooit problemen mee heb gehad. Vanmorgen wou mn pc niet opstarten (3 piepjes) maar na de 3e keer toch wel. Daarna problemen.

Ik heb mn moederboard geflashed, nieuwe nvidia drivers geinstalleerd (gforce 8800 gts), nieuwe creative audigy 2 drivers geinstalleerd en allerlei settings geprobeerd in windows en bios maar zonder succes.

Uiteindelijk heb ik de audigy er uit gehaald en nu gebruik ik de onboard geluidskaart die het probleem niet heeft.

Zeer gek! ik zou eigenlijk de geluidskaart er weer in moeten doen en kijken of het dan weer werkt, maar aangezien het me nou al zo veel tijd heeft gekost en het nu werkt, durf ik dat eigenlijk niet...

maar wellicht dat het toch iets hardwarematigs is dan?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Haperend geluid zijn interrupts of driver calls die te veel voorkomen of te lang duren, dit kan zowel softwarematig (een slechte driver) als hardwarematig (een slecht apparaat, een kapotte harde schijf, slecht geheugen, ...) voorkomen. Tenzij je iets kan vaststellen met XPerf uit het Windows Performance Toolkit is het zoeken naar een naald in een hooiberg....

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Haperend geluid zijn interrupts of driver calls die te veel voorkomen of te lang duren, dit kan zowel softwarematig (een slechte driver) als hardwarematig (een slecht apparaat, een kapotte harde schijf, slecht geheugen, ...) voorkomen. Tenzij je iets kan vaststellen met XPerf uit het Windows Performance Toolkit is het zoeken naar een naald in een hooiberg....
Danku, na een hele avond zoeken waarom af en toe mijn geluid kraakte tijdens het uitvoeren van taken. Had ik bijna de moed opgegeven. Ik had hardware verwijderd, diverse drivers gedeïnstalleerd, latecy tool erbij gehaald, DMA gechecked, video-overklok , bios (en waarschijnlijk nog meer).

Daarnaast ook hier op gathering gezocht, maar niks maakte wat uit. Uiteindelijk bedacht ik me door boven geplaatste post dat mss het PS/2 toetsenbord(een analoog apparaat) storing kon veroorzaken. En ja hoor, met het USB (wireless) toetsenbord nergens last van.

Als iemand toevallig een oplossing voor dit "probleem" heeft, graag. (anders wordt het ps2 toetsen ingeruild oor een usb versie).
Misschien is hierbij het probleem met scrollende muis ook opgelost (waarschijnlijk ps/2) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeCee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 21:47
Bovenstaande oplossing lost voor mij niets op. Alles is USB, ik heb ook enkel nog een PS2 voor het keyboard op het moederboard zitten. Ik draai wel W7 x64, maar Vista en W7 zijn een en het zelfde.

Als ik scroll of mijn CPU is iets aan het uitvoeren hoor ik gekraak op de oortjes. En dan niet wanneer ik muziek afspeel, maar wanneer het op mijn oortjes stil is. Het aparte is dat ik via de optical out naar de versterker geen kraak heb op de verbinding.

Verder heb ik ook een laptop met W7 x64 die geen kraak kent op de oortjes.

Het is volgens mij een hardware iets en de moed all lang opgegeven. Doe nu gewoon mijn oortje uit als ik niets doe met geluid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
dit klinkt als een slechte geluidskaart die de signalen van de processor opvangt ofzo. je ziet bij veel soundcards zon shield erop zitten. mischien dat daarvoor is. probeer eens een stuk metaal ofzo tussen de geluidskaart en processor te houden. zorg wel dat je je mobo niet aanraakt.

edit: het kan zijn dat ik pure onzin lul. in dat geval kan je het beste dit negeren maar het lijkt mij in ieder geval de moeite waard om te proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door Heilige Kaas op 16-09-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Als de muis bedraad is, zou het ook een aarde probleem kunnen zijn. Probeer eens de aarde af te plakken of juist aan te sluiten.
Anders gewoon wireless muis, misschien...

[ Voor 14% gewijzigd door Bliksem B op 16-09-2011 03:30 ]

Pagina: 1 2 Laatste